Největší korejská automobilka se za 30 let produkce automobilů vypracovala mezi respektované výrobce s rychle rostoucím podílem na trhu, zejména americkém.
Reagují na příspěvek, že Hyunday je vrak. Vždy jsem vlastnil auto zn. ŠKODA a myslel jsem, že to tak zústane. Po přečtení několika autotestů jsem zašel v době, kdy jsem uvažoval o ojeté tříleté Oktávce / v té době v autobazarech za 320 000 Kč/ do autosalonu HYUNDAY. Koupil jsem nový model Hyunday Accent obsah 1 300/ 62 KW. Kromě klimatizace v plné výbavě, včetně el.stavitelných a vyhřívaných zpět. zrcátek pal. počítače a tříleté záruky. To vše za 300 000 Kč. Takže proč ojeté? K dnešku mám nejeto 25 000 km. bez sebemenšího problému, v pohodlí aut této třídy a spotřeby kdy jezdím vetšinou v městě průměr 6,5 Natural. Když jsem viděl švagrovu Fábií sedan osah 1 400 , 55 KW kde zadní okna otevírá klikou a auto je ve výbavě " nahé" a to vše za takřka 400 000 Kč. Jen se usmívám a už se nedivím, že Asiati dobývají trhy EU. Kritikům doporučují přibrzdit u autosalonu Hyunday a poravnat tzv. poměr " Výkon a cena ! "
Jsem příznivce německých aut ale musím se přiznat že poslední doubou se mi začínají líbit i japonci(i tenhle korejec). Nové Subaru-skvost to chci mít!!! Ale i tenhle Hyundai má co do sebe, Vypadá fakt dobře a dobře i pojede.