co sa tyka interieru, mne sa viac paci ta seriova verzia, hlavne vo verzii s drevom, vyzera uplne super, inak plasty su fakt kvalitne, co som videl, lepsie nez audi a4, porovnatelne s a6,alebo m-b e-klasse(ked nie aj lepsie). Ten CTS-V, trocah mi pokazili tym ciernym stredom,ale pozrite si na rs6,ale bmw m5,rozhodne tiez su dost sportovejsie, nez standardne seriove, takze mne sa interier sa mi rozhodne paci,aspon u seriovej verzie, a kvalita- velmi velmi dobra
sorry chlapci, ste trapny s tymito prispevkami, citajte cely clanok, toto auto lezi v zakrutach skvele, CTS-V ako sedan malo Nordschlepife za 7:59- Audi R8 s motorom v strede a quattrom, spravilo za 8:04!!!! a Nordschleife kto pozna- viez e to neni len rovinka, popravde, dost vela zakrut, stupani,klesani.Inak, sa s hocikym z Vas stavim ze RS5 v zakrutach nelezi tak dobre ako tento Cadillac!!!!
No ona také RS5 nebude supersport protože míři někam na M6. Je zajímavé, že auto které se ještě neprodává Ty už znáš a umíš jej porovnat s CTS-V. Jak by řekl klasik další playstationovej kovboj.
OK, aby som vyviedol z omlyu, neviem,ale su tu nejake udaje ktorych vychadzam a to ze CTS-V sedan je rychlepsi ako RS6, RS5 a RS6 maju rovnaky motor a rovnake quattro, hmotnostne su na tom podobne a udaje o zrychleniach a tak uz existuju, este to neviem,ale myslim ze chlapci z GM aby to bolo rychlepsie nez RS5,zatial vieme ze CTS-V je rychlejsi nez RS6.Takz prepac ze som sa zle vyjadril, neviem,ale predpokladam, v kazdom pripade islo o vyvedenie z omylu ze sa jedna o auto rychle na rovinke ale neschopne otocit zakrutu v rychlosti 10km/h
všichni to auto pořádně zdrbněte jak je k ničemu, pomalý, na prd, hnusný, americký a prostě v celku úplně na ... Mě se to auto líbí jak zpracováním, tak použitejma materiálama, tvarem i vlastnostma... samý fuj fuj a hnus ale jen kdyby ste takovýhle žihadýlko měli... pořádně se podívejte na to čeho ste vy sami majitelem a popřemýšlejte jestli by nebylo od věci pořídit novej vůz... chytráci