Novinky
0
Jestli tomu dobře rozumím,tak v kategorii SUV se prodalo 33 UŽITKOVÝCH Touaregů a jen 3 Lady NIVY, kdežto 15 osobních NIV a pouhých 7 Touaregů. Jsme my to ale skromnej národ,na práci si pořizujeme auta za 1,5milionu,ale pro soukromé ježdění Ladu...
Tyyyjo ty francouzsky smejdy to vedou, ja se na to.... ty cesi jsou fakt taaak blbyyyy. Ja nemam tolik casu, abych byl porad v servisu. Ted mi docvaklo proc je u nas nejvetsi "nemocnost zamestancu" v EU. Delaji se marod, aby byt se svym permanentne pokazenym francouzskym smejdem v servisu. Jojo, na ty frantiiiky dojede cela nase ekonomika
Opet vykrik do tmy. Fiaty stoji za * - muj soused ma kamarada a tomu se to sere, Francouzi jsou sunti - muj svagr ma znameho a ten je porad v servisu. Dete do haje. Mel jsi delsi dobu nejakeho francouze ? jakeho ? jak dlouho ? Kolik mel najeto a jak byl stary, kdyz jsi ho koupil, atd. Pak muzes neco tvrdit.
Neodpovidam za anonyma, ale za sebe:
Ne nemel jsem doma zadne francouzske auto, protoze nejsem ***.
Stacila mi zkusenost s francouzskym sluzebnim citroenem
Ne nemel jsem doma zadne francouzske auto, protoze nejsem ***.
Stacila mi zkusenost s francouzskym sluzebnim citroenem
Docela by me zajimalo jak to je ted po zruseni kategorie osobni montazni vozidlo, pry to jsou nakladni vozidla. rad bych si precetl naky clanecek...
Pokud chces odpocet DPH, musis mit nakladni vozidlo N1. Takze vsechny kombiky s odpoctem jsou ted vlastne nakladaky do 3,5t.
Aby si udelal z M1 -> N1 musi to auto splnovat pozadavek na nosnost. Pokud splni tento hmotnostni vzorec, tak do nej narves prepazku a zabezpecis okna v nakladovym prostoru a mas z toho N1 bez DPH.
Aby si udelal z M1 -> N1 musi to auto splnovat pozadavek na nosnost. Pokud splni tento hmotnostni vzorec, tak do nej narves prepazku a zabezpecis okna v nakladovym prostoru a mas z toho N1 bez DPH.
Docela me se*ou že do střední třídy neustále cpou Oktávku, kde na zadních sedadlech mám kolena u brady a mám pocit že to je vzadu menší než felicie???!!!! Jak je tohle možný?
Presne tak, octavia je nizsi stredni a superb stredni. Jizdnimi vlastnostmi, vybavou, komfortem. MB E a BMW 5 maji o tridu lepsi jizdni vlastnosti nez superb a vybava? Nemci jsou mnohem drazsi a nenabizeji v zakladu plechova kola, 100K motor,manual. klima 😃
Víš třída se neurčuje výbavou vozu , protože to i 206 Peguot v plný výbavě by patřil do střední třídy.Určujicí bývá většinou rozvor i rozchod vozu , velikosti vnitřního prostoru , včetně zavazadlového .Ale mam radu, kup si jiný auto , o ktrém si myslíš že do dané třídy patří a nebreč nad oktávkou.Takový lidé jak pořád spekulujou o zařazení aut do tříd mě serou , protože vetšinou jezděj v dotažený desetiletý šunce...
No to jsi teda frajer. Ja psal o zakladni (NE plne vybave).Suberb ZAKLADNI vybavou odpovida konkurenci ve stredni tride (tez v zakladu). Jizdnimi vlastnostmi a motorizaci taktez. Pouze rozmery jsou nadstandartni, to priznavam. Co se tyce meho vozu tak mam svedske "letadlo" a tudiz je mi oktavka opravdu ukradena :- ))
to máš tak. recept na zařazení vozu do třídy je následující: vyber skutečnou třídu vozidla, jedná-li se o české auto, hoď ho o třídu výše. A je-li to američan, strč ho o třídu níže. výsledné třídy pak odpovídají.
Superb na podvozku z VW Passsat je tak vyšší střední, zatímco Chrysler Sebring, který je delší než Audi A6 a počáteční kubaturu má 2 litry patří jen do střední. A to nemluvím o publikacích typu autokatalog jistého německého nakladatelství u nás, kde například Cadillac CTS cituji: "je střední třída, ale v evropě musí být pro svou cenu řazen do vyšší střední" a přitom je to právě naopak: délka větší než A6. a cena s motorem 3.2 V6 odpovídá stejně motorizované německé konkurenci z pouhé střední třídy.
Superb na podvozku z VW Passsat je tak vyšší střední, zatímco Chrysler Sebring, který je delší než Audi A6 a počáteční kubaturu má 2 litry patří jen do střední. A to nemluvím o publikacích typu autokatalog jistého německého nakladatelství u nás, kde například Cadillac CTS cituji: "je střední třída, ale v evropě musí být pro svou cenu řazen do vyšší střední" a přitom je to právě naopak: délka větší než A6. a cena s motorem 3.2 V6 odpovídá stejně motorizované německé konkurenci z pouhé střední třídy.
Ja mam sice neco co se sem nehodi ale musim to rict.
Výrok tydnem v predposlednim cisle casopisu Mlady Svet.
Nejaky ministr vnirta jedne spolkove zeme v nemecku(myslim ze v bavorsku) rekl neco v tom smyslu ze "nemecka policie nemuze jezdit jen v Audi a BMW ale je mu na zvraceni kdyz si pomysli ze jejich policie bude muset jezdit ve skodovkach nebo fiatech".
No tak reknete ze to neni arogantni nemecky blbec.
Dalsi z duvodu proc nekupovat nemecke smejdy.
Výrok tydnem v predposlednim cisle casopisu Mlady Svet.
Nejaky ministr vnirta jedne spolkove zeme v nemecku(myslim ze v bavorsku) rekl neco v tom smyslu ze "nemecka policie nemuze jezdit jen v Audi a BMW ale je mu na zvraceni kdyz si pomysli ze jejich policie bude muset jezdit ve skodovkach nebo fiatech".
No tak reknete ze to neni arogantni nemecky blbec.
Dalsi z duvodu proc nekupovat nemecke smejdy.
Co se týče poklesu prodeje osobních aut koncem roku, nevím čemu se novináři a prodejci neustále diví. Logicky byl rekordní prodej a tím i iluze na rekordní rok vytvořeny v období 6-9/2003, protože se schylovalo k zákazu odpočtu DPH. Ono 22% z ceny není pár drobných. Jinak taky nejsem germanofil. Mám již čtvrtého japonce a spokojenost. První, ojetou TOYOTu jsem koupil se 177.000 km na tachometru a dnes po 7 letech ji máme ještě v rodině. Má najeto 270.000 km a kromě bězné údržby, šlape jak hodinky. Další výhoda japonce - špičková výbava, 3 roky záruka, nekradou se, atd.. Zkuste si koupit germána, vybavit ho srouvnatelně jako japonce a srovnat cenu.