Novinky
určitě se najde hodně lidí, pro které bude nejdůležitějším kritériem co nejvíce auta za co nejméně peněz.
samozřejmě patriotismus zabrání většímu propadu Škody. a navíc zapracují i motoristické časopisy, které u nás vlastní všude Němci a testy podle toho dopadají.
samozřejmě patriotismus zabrání většímu propadu Škody. a navíc zapracují i motoristické časopisy, které u nás vlastní všude Němci a testy podle toho dopadají.
... no pokud bude i ve skutečnosti vypadat tak jako na obrázku a kvalitativně bude podobná jako Thalia tak by to moh bejt hyt ...
Je dobře , že Dacia , přišla s tímto vozem , protože spoustu lidí nemá finanční prostředky , aby si kupovali auta jako je Peguot,Škoda.Opel a pod. Na východě včeteně Slovenska je spoustu lidí , kteří nemaj dostatečné finanční prostředky na vyspělejší auto.Ale i dnes si člověk může koupit auto pod 200000tisíc ..
Pokud je mi známo tak neznám auto za víc 200 milionů.
Jinak doporučuji šlapací autíčka, ty jsou ještě lacinější. V zimě nepotřebuješ ani topení, zahřeješ se šlapáním. V létě halt musíš jezdit jen z kopce. Ale to nevadí, je to přece skoro zadara.
Jinak doporučuji šlapací autíčka, ty jsou ještě lacinější. V zimě nepotřebuješ ani topení, zahřeješ se šlapáním. V létě halt musíš jezdit jen z kopce. Ale to nevadí, je to přece skoro zadara.
No já vám nevim... Ale faktem je, že jestli se Rumunům povede udělat to auto za uvedenou cenu - bude-li aspoň trochu vybavený (ty airbagy by tam snad měly bejt) tak do toho klidně pudu... To si radši koupim dvě Dacie než jednu Fabii. Nicméně, uvidím...
No nevím, aby to nebyla doslova plechovka se čtyřma sedačkami. Výbava orvaná na nejnutnější možné minimum. No, budem vidět, nemá cenu spekulovat. Ovšem silně pochybuju že by to bylo jakkoli konkurence schopné auto.
Nevím jak někdo mohl vykouzlit cenu 165 000. To je přece na první pohled úplná blbovina a v této diskusi se nad tím nikdo nepozastavil. Podívejte se za kolik se prodává turecké Clio a o ceně bude jasno.
Ukazte mi trotla, kterej si v Cechach sedne do auta, na kterym jako by bylo napsano “shitka pro lidi z rozvojovejch zemi”. V zapadni Evrope je tohle auto neprodejny. Kdybych byl na tom tak zle, ze nemam ani 200 papiru na auto, tak si radsi pujdu koupit ojetou fabku nebo filcku.
chlapi - kupte si daewo nexiu -> ani fabia sa snou neda porovnat 😉
velka preistrana , vykonne a usporne motory a ta vybava za tu cenu!
velka preistrana , vykonne a usporne motory a ta vybava za tu cenu!
Vcera jsem ji videl a uz se da koupit za cenu 186.000,- Myslim si, ze je to skvely tah. Kdyz vidim, jak Fabie maji porad nejake problemy, tak bych se nerozmyslel. Stejne jsem to tak udelal u sveho Clia s batohem- Thalia. Mam diesel a nemam s tim autem sebemensi problem. Skoda Fabia ma velkeho konkurenta!
O kvalite to ale velmi nebude. Renault si to postrazi. Naviac ten dizajn je vcelku zaujimavy, takze napr. na Slovensku by to mohol byt trhak (podobne ako svojho casu Daewoo Tico).
Rozhodne to je ale skvely napad!
Zaco to vlastne tak tvrdo bojuses? Za skodovku, za seba? Skodovka ma sklamala, nemam ju preco chvalit. Je to taka nedomyslena skladacka, samotne diely su mozno ok, ale dokopy to nejako nehra. (teraz mam 4x4 PD a druhykrat fakt nemusim, ci doma , ci vo firme, stale drobne vady, blbosticky vzdy za par tisic)
Mam aj Leona, predtym sme mali toledo. Na tieto auta nie su staznosti a servis je k tomu lacnejsi, mame jedno Alfa Romeo, a to je uplna katastrofa. Takze tvoju radu beriem do uvahy, ale zatial je najvacsia spokojnost s tym Leonom. Mazda 626 bola velmi zla (prevodovk a motor museli ist pri 80.tis na vymenu - automatika zblbla a motor je padol za obet) Nissan Primera a Maxima som sledoval ako pozorovatel u znameho,drobnosti, nepresna prevodovka, bateria, zly teplomer chladiacej kvapaliny - odchadza k Volvu. Nebudem sem tahat napr. Audi, s tym je spokojnost, len to je za inu cenu. Takze vyber je siroky, ale stastie musi byt na tvojej strane.
Spousty starostí nemůže ani automobilka ovlivnit, třeba řídicí jednotky dodává firma Simens,nápravy se dovážej z Německa,řídicí jednotku dodává pro Xeony taky Simens.Simens nedodává jen pro Škodovku , ale pro více automobilek , takže tyto poruchy se můžou vyskytovat i u jiných značek.Smůlu má ale škodovka , protože ona si vybírá dodavatele a konečnej výrobce je ona..
Tak třeba škodovka je v Anglii fakt oblíbená!
Další fakt je, že Škodovka je předražená (na výbavu a vůbec), Mě cena vadí natož chudším slovákům!
Uvidime jak to nakonec dopadne (třeba Dacia Solenza za 193 000Kč je hybrid mezi favoritem a felicií+nějakej ford... celkem paskvil) jestli bude i X90 stejná tak si každej radši koupí za ty prachy lepší vojetinu!
Napriklad ked som bol na tohtorocnej Autoshow v Prahe, tak pri stanku Dacie som registroval same posmesne poznamky na adresu nevkusne vyzerajuceho motora: No jo. Dacia, Rumunsko... Pritom tam bol regularny renaultacky motor, akurat nezasvineny ohromnou vrstvou okrasnych plastov. Aspon clovek videl, ako to vyzera "naozaj".
FIAT zbiera tiez rozne ocenenia (niekolkokrat Auto roka) a rovnako si trufam povedat, ze v nasich koncinach (SR, CR) sa, mierne povedane, netesi velkej oblube. Je to dobre auto, ale pre vacsinu je to skratka FIAT.
A podiel na trhu. Skoda mala za prvy kvartal roku 2003 v Britanii podiel na trhu 1,5 %. Spominany FIAT mal v CR za oktober 2003 podiel 2,05 %. Su to sice udaje z roznych trhov a z roznych casovych intervalov, ale ine som nenasiel a na ilustraciu snad postacia. Naviac si nie som vedomy, ze by v Britanii nejaka znacka tak dominovala ako Skoda v CR, ci na Slovensku. Ale toto nemam overene vobec.
Inak som velky fanusik Skodovky! Este stale dufam, ze v rally nakoniec pojde celu sezonu.
(ale nektery lidi i dneska vypravej frky o Husakovi)
V Británii kolem 30000 tisíc , kdyby to bylo auto tak špatný jak píšeš, nikdo by ty auta nekupoval.Letos Škodovka vyrobí něco přes 460000 tisíc aut a většina se prodává na nejnáročnějším západním trhu...
2) souhlasim, ze by to nemelo byt, ale nejspis to jinde neni lepsi