Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
0
vypadaj lacine
0
Ke klasicke verzi jsou fakt pekny, ale sem by se hodily aspon devatenactky.
0
...hm, skoda, strela minula cil. Kola jsou devatenactipalcova 😒(
0
...taj 21
Mně zase spíš vadí ten volant. Je to jak v nějakým teréňáku ..........
zrovna jsem to chtěl napsat, volat v této třídě by měl být trochu honosnější než lacině vyhlížející kormidýlko. Zvláště ve 250 rád svírám kus pořádný hmoty a ne tohle ze špalacího autíčka... 😊 Holt AUDI někdo luxusní auta dělá a někdo to jenom zkouší.
doufám, ze tech 250 si dovolís jen v deutschlandu nebo na okruhu!
To je videt, ze si v ni nikdy nesedel. Ten volant je perfekte ergonomicky navrzenej a nadherne se drzi. Mozna na pohled to tak nevypada...
no tak to mas uplnou pravdu.uplne jsem se zdesil kdyz jsem otevrel autotip a tam byla fotka z ojetyho opla jak se ten bezmek terenni menuje eee frontera?jo? tak ta.
A koupí si to někdo v evropské éře spořivých dýchavičných motůrečků?
Interiér docela pěknej ale nemám rád červený podsvícení přístrojů.
Exteriér nuda, nuda a ještě jednou nuda.
Interiér docela pěknej ale nemám rád červený podsvícení přístrojů.
Exteriér nuda, nuda a ještě jednou nuda.
Kde si prisel na cervenou. Vesmes je to bila!
Tak teda sorry, předpokládal jsem, že všechny audiny mají to ohavný rudý podsvícení.
AUDI A8 je buh mezi limuzinamy BMW 7 MB S si s designem muzou jen utrit slinu od huby... je to dokonalost... agresivni sportovni pri tom ale decentni mohutny ... nadhera... vnitrek je ze vsech konkurentu nejhezci... bmw to je jak startrek silene slozity a MB S uz se vyrabi precejenom 7let... audi rulezzz opravdu zasah do cerneho predevsim pak 4,0TDI
Když je nekdo slepej , A8 je bomba , ale zapomels na to , ze vsichni nejsou slepí.BMW je nejlepší , zvlášt´ 750il,530d,645i a Z4,Z8.
Chapu, ze pro tebe je to mozna nuda, ale pro me jsou to nadherne ciste tvary. Proste dokonalost. Asi mam jiny vskus, ale zkus se na toto auto podivat ve skutecnosti. To je radost pro oci.
Mně se líbí až na tu cenu. Jinak A8 vypada v realu kouzelne vyváženě mercedes S proti ni vypada jako pekáč.
ta naova maska je naprosto hrozna a odporna a pritom stavajici A8 je tak nadherne auto, nechapu, jak ji mohli takhle zprznit. Stejne silenou masku dostane bohuzel i nova A6 a faceliftovana A3. Bohuzel
mas recht, asi tam fetuju, pripada mi to ako so 7-er bmw, ked uz nevedeli, co od dobroty, dali do zadu na kufor do stredu svetielka ako na lunapark. Tento pokus ozivit historiu Autounion je trochu mimo. Mam rad audi, to ale nemusim
Zase spoustu kecalů , co jezděj v dovežených pětiletých šunkách a snažej se hodnotit auto , na keré vživotě nenašetří ani polovičku ceny co stojí.Holt je to auto pro fajkšmery a né pro kecalové jako jste tady vy...
Sice nato auto asi nikdy nebudu mit, ale dnesni maska se mi libi vic nez to, co je na obrazku - pripada mi to, jako by se Audi podarilo pretahnout hlavniho designera od BMW (skoda, ze z toho vytezi pouze druha jmenovana znacka ... ).
Vysvětli mi prosím jednu věc: jak to děláš, že na něj vyděláš, i když neumíš ani skloňovat a časovat slova???
Máš recht, je to jak americkej Buick nebo Oldsmobile. Čumák audiny vypadá jako ksicht mýho psa boxera. Normální A8 fakt vypadá líp....
PS: V12 v sedmičce má lepší parametry a BMW je pro mě nejhezčí v segmentu luxusních aut.
PS: V12 v sedmičce má lepší parametry a BMW je pro mě nejhezčí v segmentu luxusních aut.
No kamarade proti gustu...
ja bych radsi esko,na BMW 7 mi ani tak nevadi ten batoh co ma na kufru.z urciteho pohledu to i ujde,ale ten primo debilni vyraz asi neprekousnu a po faceliftu to nebude lepsi.Ach jo stara dobra 7 to byl bourak!!
ja bych radsi esko,na BMW 7 mi ani tak nevadi ten batoh co ma na kufru.z urciteho pohledu to i ujde,ale ten primo debilni vyraz asi neprekousnu a po faceliftu to nebude lepsi.Ach jo stara dobra 7 to byl bourak!!
Jo jo stará sedma 750i v bondovce Zítřek nikdy neumírá, to jsem byl v sedmým nebi. Fakt nádherná, pak Z8, taky pěkný, ale pak mi v další vadil ten Aston Vana nebo jak se menoval???? To nebylo ono. Kdyby použil třeba Phaetona, tak udělal líp...
Sumiku ty jsi vazne BLB!
Mý příspěvky nesmíš brát tak vážně. S tím Phaetonem, to mě jen tak napadlo..... Je to pěkná kára..
Nevím proč si strčil dvě naprosto odlišně designované značky k sobě, ale budiž. Buick má nádherný klasický design, který nikdy nezestárne. Oldsmobile (obzvláště Aurora) je úžasně scifoidní a neotřelý. Něco tak nápaditého by Němci v životě nevymysleli. Proto si museli jako šéfdesignéra BMW najmout Američana Ch. Bangleho. Mimochodem VW New Beetle a Audi TT designoval taky Američan: Thomas Freeman.
mne prijdou americky luxusni auta jako vypaseny prasatka nejaky sportovni design, to jim nic nerika
vypasený prasátka??? to se spíš snažíš primitivně urážet Američany a ne jejich auta. Jestli jsi někdy viděl Auroru třeba 98 (o čemž silně pochybuju) tak ta vypadá jako všechno možný, jen ne vypasená. Tak už se rozhodněte: jednou mi někdo vyčítal že US auta jsou placatý jako rozšláplý a teď zase naopak jsou moc tlustý. tak už se rozhoněte
Asi si nepochopil suvislosti.Oni tie americke auta su placate, preto posobia zpredu ako vypasene prasiatka, lebo su velmi siroke.Typickymi znakmi americkych automobiliek su vo vacsine pripadov ostre hrany, velmi siroke a dlhe karoserie.Ale zase nie vsetky vyzeraju zle, to musim tiez uznat.
Mě osobně se líbí ty klasický americký auta z 80.let, hodně dlouhý, hranatý tvary, houpavý. Ale dnešní auta se zakulatily, maj nějakej lacinej design. Už to není ono.
Hmm fakt nevím, když se podíváte na součastného Cadillac Seville foto zde (velké foto - 1.9MB) tak splňuje 100% definici sportovní limuzína. A to jak designem tak i 305hp 4.6 V8 motorem. A ostatní autobilky jsou na tom podobně, američani mají třeba na některé věci odlišný názor, ale nejsou to ***i co nevědí co jejich rozmalení zákaznící chtějí.
Proc tak velka fotka? Kdo to ma stahovat. Pro me to teda neni sportovni design. Je to klasicka limuzina. Soudim podle oken a celkoveho tvaru strechy. Mam radsi jednoduche dlouhe previsy, zkratka aby tak vsechno na sebe navazovalo, aby nic nerusilo. A8 povazuju za jeden z nejlepsich designu. Je to vec nazoru.
Podívej se na současné Cadillaky. Jediný co je na nic kulatý je: výbojky světlometů, volant, 4 kola, rezerva, budíky přístrojů. Takže nevím, co si myslel. A na většině Mercury toho taky není moc kulatýho (jen Sabre a ten je fakt krásnej a vůbec nevypadá levně). Teď jsem si vzpomněl: vlastně ještě výfuk nemá hranatý průřez 😃)))))
S tim vykonem bych se moc nechlubil. Jediny co americani na autech umi je luxusni pocit. Pri rychlejsi jizde je to dost o drzku, ikdyz se uz jakz takz naucili delat podvozky od evropy a japonciku. A motory? To je HRUZA. Objemy jak krava, zere to jak prase a vykony nejak ne a ne najit. Nicmene i ten kroutak stoji za houby. Proste palivo u nich nic nestoji, tak je jim jedno, ze ho zbytecne placaj. Jsou proste OUT. Kdo tam jezdi v evrope, je pro ne buh, haha. Kdo v evrope jezdi v americe, je pro ostatni dement. Zajimavy pomery, nemyslite?
To by potom určitě každý Američan chtěl být "bůh". Ale v Top ten na tamním trhu není ani jedno evropské auto!
Že neumí dělat podvozky??? Kolikrát tu mám psát: Cadillac už několik let používá magnetické odpružení, které reaguje desetkrát rychleji než nejlepší konvenční podvozky. Audi se ho teď pokouší v konceptu Le Mans napodobit a myslí si že tím udělá díru do evropského světa supersportů. Tak kdo od koho opisuje?? Ha.
Že neumí dělat podvozky??? Kolikrát tu mám psát: Cadillac už několik let používá magnetické odpružení, které reaguje desetkrát rychleji než nejlepší konvenční podvozky. Audi se ho teď pokouší v konceptu Le Mans napodobit a myslí si že tím udělá díru do evropského světa supersportů. Tak kdo od koho opisuje?? Ha.
Proc mluvis o opisovani, to vazne nechapu...
protože reaguji na předchozí příspěvek: už se jakž takž naučili dělat podvozky od evropy a japončíků (myšleno američané)
tak jen dokazuji, že Audi se učí od Cadillacu
Už to chápeš, nebo ti to mám nakreslit?
tak jen dokazuji, že Audi se učí od Cadillacu
Už to chápeš, nebo ti to mám nakreslit?
Jediny, kdo nekdy opisovali, byli prave americani, kdyz rozebiraly brouky az na sroubky, aby videli, jak se dela auto...
Jo jasně američani kopíruji kde koho.... no jasně. Ono je to ale hochu zcela naopak. Jenom v Eu se z toho pak dělá humbuk. Můžeme vzít příklad třeba variabilní vypínání válců motoru při nízké zátěži. MB to ohlásil jako "Die welt premiere" v roce 2000. To že to Cadillac používal již v roce 1981 je tak trochu asi mimo že jo 😊, BMW představilo opět světovou premieru zobrazování údajů na sklo před řidiče, to že se tohle používá od roku 97-98 v automobilech, Buick, Chevrolet, Pontiac a Cadillac asi taky není moc duležitý. No a jsem zvědav na MB až v roce 2005 představí noční vidění jako super hitech věc, která je hodná jen MB. To že to Cadillac a ještě v lepší verzi jako ne přiliš drahou příplatkovou výbavu od roku 2000 bude asi tak vedlejší 😊 No a to můžeme pokračovat přes elektrický startér (ano vynález Cadillaca) synchronizovanou manuální převodovku (ano též Cadillac), první celohliníková karoserie v roce 1987 u modelu Allanté (ne AUDI skutečně nebylo první) a pak už jen takové drobnosti jako je pevná skládací střecha, ne Mercedes SL nebyl první, kupodivu to byl prachobyčejnej Ford ze 40. let. Mno pár věcí je na těchto stránkách. Mě by zajímalo, co vymyslelo AUDI že se může chlubit sloganem "náskok díky technice" ?
abych to uvedl na správnou míru. Cadillac používá magnetické tlumiče pár měsíců. Nejdřív na modelu XLR a nyní na SRX a samozřejmě na všech budoucích. Jako první to bylo použito u Chevrolet Corvette a to ani ne před rokem, tyhle Magnetic Ride tlumiče, jsou naprostá novinka a zjevně velmi dobrá protože Cadillac zvítězil s jizdníma vlastnostma i na takovým autem jako je Porsche Cayenne S a to je už co říci. No jinak jak tu někdo psal. V první desitce není vážně ani jedno evropský auto. První je samozřejme pick-up Ford F-150 což už není pár let žádné překvapení no a pak se melou japonci s američana. Evropa hraje v USA druhé housle, jediný co se tam prodává jsou luxusní německé značky, ale to stejně v množství které je zcela zanedbatelné a hravě je válcují luxusní japonské značky Infiniti, Lexus a Acura. Jenom mi Evropani s velmi limitovanou nabídkou automobilů (no je to prostě tak) se pod tíhou nízkého výběru myslíme že EU auta jsou nejlepší nejdokonalejší, nejspolehlivější a nejinovativnější a přitom je to v drtivě většině jen druhořadý překonaný brak ve srovnání s nabídkou v US, krok drží jenom vrchol německé produkce a i tak to ve srovnání třeba s Lexusem není už až tak zajímavé ke všemu když Lexus nabízí pro US i jiné motorizace.
XLR to mit muze, ale ve srovnavacim testu caranddriver stejne prohral se SL. Prave to nove znaceni Caddilacu mne neco pripomina (nejakou nemeckou znacku).
no jo no, popravdě SL je asi pravda momentálně nejlepší velký roadster. To se asi musí popravdě uznat otázkou je comu bylo vytýkáno, výkon a jízdní vlastnosti to nemůžou být. XLR je postavený totiž na budoucí Corvette a to jsou jízdní vlastnosti už ultimátní. SL vypadá lépe a i interier je prostě exkluzivnější, nakonec jako i cena SL vs XLR. Nicméně XLR je na rok dopředu vyprodaný, tak to snad zase až tak hrozný auto nebude 😊 No a ty zkratky... podobnosti bude více méně náhodná, je to vždy zkratka. STS je Seville Touring Sedan, SLS je Seville Luxury Sedan, ETC je Eldorado Touring coupe atd... nové názvy, jsem si ještě nestačil zjistit 😞 Zato u MB nikdo netuší co zkratky znamenají a to jsem se ptal přímo v Mercedesu 😄 No to je jedno, obě auto jsou auta z říše snů a jsou obě nadmíru kvalitní a tak spíš rozhoduje názor redaktora k čemu se přikloní. Jak říkám v posledním čísle zase vyhrálo SRX nad Cayenne S, Touaregem a nějakým Infiniti jednou tak jednou onak.
a s tou spotřebou jsi to vzdal kde ? Podle čeho soudíš ? Já že s americkými auty mám myslím velmi bohaté zkušenosti a osobní auta žerou žádově méně než auta evropská. Ono Lincoln Town Car s pětilitrem V8 a váhou dvou tun jezdí po města za 13 mimo město pod 10. Ukaž mi EU 3.0 V6 který by to dokázal. To že Chevrolet Corvette 5.7 V8 má stejnou a a mimo město ještě nižší spotřebu než slavná nová Mazda RX8 s Wankelem o obsahu 1.4 to jsi jistě věděl taky. A to jsou jen příklady. Podívej se na vládní stránky www.fueleconomy.gov což jsou jak jsem psal VLADNI stránky kde jsou pravdivé udaje o spotřebě paliva všech amerických aut, pak to srovnej s Eu auty a zkus znova zažvatlat něco o vysoké spotřebě paliva. To jsou jen tisíckrát papouškované fámy dokazující tvou informační omezenost.
Pokud XLR prohrál s Medourem SL tak rozhodně ne, kvůli jízním vlastnostem. Viděl jsem na www.carsdirect.com žebříček 10 aut s nejlepšími jízdními vlastnostmi podle právě zmíněného prestižního CraAndDriver a Současná Corvetta tam byla někde nahoře v top5 a Slko nikde. nové XLR navíc používá podvozek z teprve budoucí korvety! takže asi ještě lepší než ten současný.
a vie preco maju take auta lebo america je naozaj velika a skus sa trlalakat na nejakej 1.6 tak 2000 km a za druhe ked ti na amerike praskne chladic a stratis vodu pokracujes dalej zapnu sa ventilatory a ides max 80 ale dojdes kde chces takto funguje aj ford focus a obiem nicim nenahradis viezol som sa ford mercury to je parada stare auto ale stale ide rovnako buble tak do 2000 ot
No a jek to dopadlo - TT vypada jek hrouda hoven a VW Beetle je udesnej. Na rozdil od jinyjo retra - Mini. Ale to vis, to neni "emericky"
thomas freeman je american nemeckeho puvodu 😊, mne se bmw daleko vic libili kdyz se jeste kompletne designovali v mnichove.
a kdyz mluvis o design a nemcech tak nejuspesnejsi a nejlip placeny navrhar na svete je lagerfeld.
a kdyz mluvis o design a nemcech tak nejuspesnejsi a nejlip placeny navrhar na svete je lagerfeld.
mne se americke auta libi stejne jak nemecke (evropske) i kdyz jsou technicky trochu pozadu. Co nemam rad jsou japonce, kteri vsechno kopiruji, umnele udrzuji dolar proti jenu na hore jen aby ty svoje levne playmobily mohli v usa prodat a tim nici automobilovy trh.
Američan německého původu. budiž. to jsem netušil, ale pověz mi, který Američan je amerického původu. Jenom indiáni 😃))) USA je totiž, pokud to nevíš, občanský a nikoliv národnostní stát.
k desingu - pokud mě paměť neklame tak zásadně změnit tvář automobilky už jednou kdysi dávno někdo zkoušel. Myslím že to byl nějaký Bangle a zničil tím nějakou značku BMW. Nevím to jistě už je to dávno....
nic lepsiho sem jeste nevidel!!!!!
celkem hezke.ale interier je asi nejlepsi.me osobne se libi vic nez treba v 7 nebo S.v sedme mi vadi ta druha kaplicka no u eska uz bude brzo nastupce tak uvidime.jinak A8 sice neni nic dechvyrazejiciho coz ale neni vubec na skodu.jen nekde sehnat ty 3 milionky.jo a jeste klasicka otazka nas co na to nemaji a tudiz neznaji mysleni tech co na to maji: kolik to asi zere?neni k tomu v priplatkove vybave i benzinka?
Skutečně moc pěkné, ačkoliv starší verze bez faceliftu přední masky se mi líbila víc. Motor skutečně nebude zrovna spořivý typ... rozhodně bych šáhnul spíše po 4.0TDI, než po tomto monstru. Ale proti gustu...
Ta maska je nádherná...
Co víc chtít?
Co víc chtít?
Ted jsem si projizdel fotky ze vsech moznem uhlu a nevim jak vy, ale je to proste dokonalost. Treba ty zadni vyfuky v kombinaci se svelty. Predek dostal uplne jinou tvar, i kdyz slo pouze o zmenu "chladice". ty LEDky tomu taky dodaj. U kazdy novy audiny si rikam, ze uz to lepsi byt nemuze, ale jak vidim, tak asi jo. Jsem dost zvedavej na novou A6. I kdyby to byla zmensenina A8 (jako ze asi nebude), tak by to bylo super.
Ta maska je neskutecne hnusna, rek bych, ze neco tak odpornyho v automobilovym prumyslu na tyhle urovni uz dlouho nebylo. Vc. BMW. A6 asi bude zmensenina A8, kdyz tahle je zvetseninou A4. Titulek Audi = nejlepsi design je nemistny. Sice proti gustu zadnej disputat, ale Audi se tak zoufale chce stat mercedesem, az je to k smichu. Je to max. akorat stejne drahy. Bohuzel.
Tvoj nazor, mne sa neskutocne paci ta nova maska.Dufam, ze aj nova A6 bude taka, ako sa prezentuje na fotkach.Podla mna ten nazov Audi=najlepsi design je velmi vystizny.Za posledne roky sa velmi zlepsil.Ak to pojde takto dalej, tak mozno predbehne aj MB.
pro tebe mozna, zkus se nekdy podivat na nejaky designovy oceneni. najdes tam hodne audin....
jo a audi nema za cil MB, ale to ti nema cenu vysvetlovat, protoze bys to stejne nepochopil.
jo a audi nema za cil MB, ale to ti nema cenu vysvetlovat, protoze bys to stejne nepochopil.
To redakce: Nemohli byste napsat neco vic o te technologii? Mne to prijde jako revoluce ve sviceni. Temer zadna spotreba, slysel jsem, ze v za nedlouho bude mozne ruzne tvarovat svetelnou plochu, intenzitu apod. Vyresilo by to pak namitky proti dennimu sviceni.
Ty vejfuky sou tak jediny, co u tak drahejch aut VW jde. U Phaetona sou taky pekny. Ale jinak to stoji oboje za - odpustte mi ten vyraz - o.
Nádherný super auto!!!!Jen kdyby ta přístrojová deska nevypadala jako vystřelená na pouti. A ty laciný plasty. No a na ten předek mohli dát rovnou radlici.... A nezapomenout dát omezovač na 130. víc by to stejně jet nemohlo, aby se to nekotilo...
No ta přední maska je pěkný humus. Ale co jiného chtít od designérů VW Group že jo ?
Přesně tak. Na Peugeot, Mazdu, Renault, BMW a Porsche prostě v designu nikdo nemá. Mně osobně připomíná A3 i tahle nová A8 krysu 😃
Tebe sa paci design Renaultu?No neviem, ale skor by som bral ten stary, ako tento novy.Vsak to sa uz ani na auto nepodoba, co vypustaju teraz posledne zo zavodu.Ako sa zda, ja mam rozhodne iny pohlad a citenie na design, ako ty.Mne sa zase pacia niektore modely Audi, MB, Jaguar, Ferrari, a tak dalej.
6,0?brutalni obsah.kma platit tu pojistku?ale kdyz se to tak vezme kdo ma tech penez na A8 tak ma asi aji na tak deesivou pojistku atd.
Diskuzi jsem necetl ale chci se tez vyjadrit.Chcu jen rict ze to vypada jak ten passat co tu nedavno ukazovaly.Jestli koncer VW bude delat takove sunty dal tak dopadnou jak Fiat,Daewo,Kia,...Slava VW.
Tak to by sis mel poridit bryle! Jo a pise se "chci" a ne "chcu". Tady jsi v Praze a ne v ty vasi p...
Jo a mimochodem, kia jde pekne nahoru, takze nez neco placnes, tak se trochu zamysli...
To mas teda pravdu, ze Kia ide hore, ale podla mna je to podmienene tym, ze sa niektore prvky na aute az neskutocne ponasaju na tie iste, ako maju ine automobilky.
Od kdy je celej internet v Praze ty debilní anonyme??! Když to tak říkáš, tak si s celým práglem vyliž víš co, že jo. Prober se!!!
"Tady jsi v Praze a ne v ty vasi p..." Je vubec mozne, aby lidska bytost neco takoveho vyblila?
JAk vydis tak takovych * co si mysli ze je jen praha je dost.NAstesti je to jen 1/9. 1 mil z 10 mil. To jsou presne ti co nam vladnou,pak je nase zeme tam kde je.Proto jsme na Morave vymyslely Slivovici aby kdyz se ozerem nemuseli na ty * myslet. PS Samozrejme ze vyjimka potvrzuje pravidlo takze je i hodne normalnich prazaku.(zrejme se vsak pristehovaly z Moravy.
Jestli je tady nejaky antiMoravak tak ja jsem antiprazak.JInak krasne jsme si pokecaly o tech autech.
Jestli je tady nejaky antiMoravak tak ja jsem antiprazak.JInak krasne jsme si pokecaly o tech autech.
audi nebude mit nikdy na bmw stejne jako bmw na mercedes tak to proste je muzete s tim nesouhlasit ale to je tak vsechno co asi udelate...
Já bych soudil, že BMW je technicky mnohem dál než Meďour...ten si lidi kupují jenom kvůli image GO BMW GO.
rekl bych, ze dnes neni spatneho auta. Audi ma, ale ve vychodni Evrope (od nemeckych hranic na vychod) lepsi pozici a image nez na zapad od nasich hranic. Je to dano tim, ze Audi se rozhodlo k utoku na MB a BMW v dobe kolem 1989 a diky tomu se u nas bere jako soberovny k MB a BMW, protoze od te doby vyrabi podobne zamerene vyrobky jako obe jmenovane znacky. Na zapade, ale kazdy vi a vyrustal v jinem prostredi s nepretrzitym vyvojem, pro nas pripad hlavne automobilismu, a vi, ze dosahnout MB a take BMW nejde po pouhych deseti letech, protoze MB si svoji povest buduje nepomerne dele a s historickymi uspechy, ktere Audi nemuze nikdy dosahnout, prepsat historii se proste neda. BMW zacalo svoji pozici utvaret pozdeji nez MB, ale jiz dost dlouho na to a take s historickymi uspechy, aby byla brana jako rovna MB.
Take je dobre pripomenout, ze jak BMW tak i Audi byly urcitou cast hitorie casti DaimlerBenz.
Take je dobre pripomenout, ze jak BMW tak i Audi byly urcitou cast hitorie casti DaimlerBenz.
Souhlasim. Stacilo 10 let a audi je temer dotahla, v necem i predbehla. Jedine co chybi je ta image. Ale chce to jenom cas...
o tom to prave je, Audi MB a BMW nikdy dohnat nemuze.
A proc ne? Za nejakych 20, 30 let... Navic image neni to hlavni. (alespon pro nekoho) Staci prijit s necim revolucnim (myslim technikou) a prodeje se zvysi i bez image.
"Navic image neni to hlavni, alespon pro nekoho" no a o tom to celé je.Pro někoho MB a BMW a pro někoho BMW a MB a pak zbytem how...
Takovy hezky postreh: Jestli jste cetli nebo slyseli, jak te bavorskej papalas rek, ze je mu ze skodovek "na bliti" (ani se mu nedivim), tak si mimochodem take postezoval, ze uz asi nebudou moc jezdiv v sportovnich limuzinach jako BMW nebo Audi!!! Proc nezminil MB?
Nerad bych se taky mýlil, ale podle mě je právě Stuttgart ve spolkové zemi Bayern (Bavorsko) a právě Audi z Bavorska není ani náhodou. Za to M-B je odtamtad. Nezmínil M-B, protože není chápán jako sportovní limuzína nýbrž jako luxusní, pohodlná atd.
MB z Bavorska neni ani nahodou a Audi je z Bavorska urcite. Stuttgart lezi v Badensko Wurttembersku. Zminil pouze BMW a Audi, protoze ty jedine se z nemeckych znacek vyrabi/spise maji centralu v Bavorsku.
Audi sídlí v Ingolstadtu (Bavorsko), BMW v Mnichově (Bavorsko), MB ve Stuttgartu (Bádensko-Würtemmbergsko), Porsche v Stuttgart-Zuffenhausen, Opel v Rüsselsheimu, VW ve Wolfsburgu ...