Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota přiváží do Evropy nejčistší diesel

V těchto dnech začíná v Německu prodej Toyoty Avensis D-4D D-CAT, která byla předvedena na letošním IAA ve Frankfurtu a má být nejčistším dieselem na trhu.
Zpět na článek
22. 11. 2003 09:59
neregistrovaný "empi"
22. 11. 2003 11:48
neregistrovaný "mex"
23. 11. 2003 11:36
neregistrovaný "Martin"
28. 11. 2003 18:07
neregistrovaný "tlama"
4. 12. 2003 16:03
neregistrovaný "rasto"
24. 2. 2004 23:41
neregistrovaný "anonym"
4. 12. 2003 16:18
neregistrovaný "rasto"
22. 11. 2003 15:21
neregistrovaný "Scenic"
4. 12. 2003 16:08
neregistrovaný "rasto"
neregistrovaný "empi"
22. 11. 2003 09:59
85kW
No, v dnesni dobe u noveho motoru mi prijde 85kW na dvoulitr trochu malo ...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "mex"
22. 11. 2003 11:48
Re: 85kW
Lepsi 85 kW a cistota nez 110 kW a smrad jak ze spatne serizeny avie, jako u hnusnejch Volksfakenu!!
neregistrovaný "Martin"
23. 11. 2003 11:36
Re: 85kW
Aby sme nemuseli ist do Nemecka, staci sa pozriet na Hondu, ta priniesla myslim si ovela zaujimavejsi diesel v tej istej triede. Na nemecky diesel 110 kw by som moc nenadaval, v Leone to chodi uplne bezchybne, nedymi, taha, malo zerie, kultura pri modeloch 96 a 110 kw je lepsia, ako v modelovom roku 2001/02 a co sa emisi tyka, je to uptodate. O co ti ide, netusim, ale s tou Aviou je to blby priklad.
neregistrovaný "tlama"
28. 11. 2003 18:07
Re: 85kW
Vzdyt ma pravdu! Smrdi to, kouri to, nejede to a hlavne to po nastratovani zni jako Major. Takze vlastne mas pravdu, ze Avie je blbym prikladem. Major to je ten spravny stroj pro srovnani! :-)) A hlavne udavany max. vykon v dnesni dobe je tak silene zavadejici. Vzdyt to vubec nic nevypovida o motoru. Tehlech 85, 110kW je jenom kompromis mezi vykonem a zivotnosti. Vyladit se da cokoliv, ale nevydrzi to nic. Chtel bych videt ony slavne 110kW "super motory" od VW, z kterych jsou vsichni tak vydreni, jak budou fungovat po 250tis km. Vubec bych se nebal tvrzeni, ze investice do provozu bude u tehle novych 85kW motoru od Toyoty vyrazne mensi nez do uzasnych VW, ktere dle meho nazoru jsou vyhnany do maxima.
neregistrovaný "rasto"
4. 12. 2003 16:03
Re: 85kW
odkedy japonci robia dobre diesle nepametam si vzdy sa vychvaluju a nikdy este dobry diesel nespravily a od VW je najlepsi motor 1.9 TDI 90 PS najviac vydrzi
neregistrovaný "anonym"
24. 2. 2004 23:41
Re: 85kW
No jel sem tim dieslem mel najeto 325 tis. a jel ok kdybych se nepodival na tachometr tak bych si myslel ze to je novej motor.Jinak s koncernovim TDi se da najet v uplne pohode 500 tisic.s dobrym olejem a pokud clovek nejezdi porad 180 klidne milion (overeno v provozu!!!) cus jinak VW ma porad nejlepsi alespon na spolehlivost a parametry taky cool.
neregistrovaný "rasto"
4. 12. 2003 16:18
Re: 85kW
ja mam Ford focus 1.8 TDdi 90 ps a 140 000 km bez zavad ide 184 5.5 l nafty a ta tojota si bude musiet pohnut ked ma chce dobehnut lebo ten motor nema chybu aby aspom tak slapala a to neni uz ten najmodernejsi motor,motor je bud vydareny alebo nie aby to nebol taky motor ako predstavil nissan tino 2.2 DI to je teda nepodarok do 2000 ot netaha aby si ho drzal v otackach neverim ,japonci nech robia v com su dobry radia a elektroniku a este benzinove maloobiemove motory
neregistrovaný "Scenic"
22. 11. 2003 15:21
bez titulku
Je to dúkaz, že němečtí dieseloví králové jsou minulostí. Jen to značení dieslu u toyoty je komické. Zachvíli to bude asi vypadat : DDDD4DD DCDD
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rasto"
4. 12. 2003 16:08
Re: bez titulku
japonci sa snazia ,dobehnut svet ale v dieseloch a v luxusnej triede sa im to zatial nepodarilo nikdy ani v sportovych autach a kedy bol japonec auto roku