Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Peugeot 206 RC na českém trhu

65 komentářů

ste normálny, porovnat tdi a benzin neni realne, kazde ma svoje vyhody a nevyhody. Ty kamna mají vrtuli a ten benzin ne. dajte benzinaku podobne turbo a potom porovnavajte!!!
... hádáte se tu jak malá děcka, inu, Češi se nezapřou. Mám upravenou 205GTi(146,5kW) a ujedu úplně všemu, akorát litrový supersporty mi dávaj celkem kůřo. Síla tohohle vozu je jak ve výkonu, hlavně ale v nízké hmotnosti. A myslím že 206 RC bude ještě lepší, k dokonalé bouři už tam chybí jen to písmenko W ! Zdar a sílu všem benzínům i ropákům vinšuje: Ari Vatanen z Chocně.
Ja osobne v soucasne dobe uvazuji o koupi Fabie RS, protoze po srovnani vsech znacek a cen, jsem dospel k zaveru, ze je to velice dobra volba. Fabia je nadupana a skvele vybavena, i kdyz to neni pravy sportak (jel jsem v nem nekolikrat a opravdu mam jen dobre dojmy). Jezdim casto v P206 cc a jel jsem i v RS, jede skvele, ale je to malinkate, neprakticke a chybi mu ta sestka a mnoho z vybaveni Fabie RS, napr. xenony.
To je uplne jasny,ze tahle 206 vosoli FABKU RS.Kdykoliv a kdekoliv.Navic si myslim,ze 206 v tehle verzi bude mit hodne dobrej podvozek,narozdil od beznych verzi,kde ho ma lepsi fabka.
Vite co by me zajimalo? Kdo z vas vsech ma vubec nejake auto, kdo sedel alespon v bajne Fabii a kdo z vas videl 206 alespon z rychliku!!! Jak nekdo muze srovnavat plasty 206 vs. Fabie? Vzdyt ani jedno auto nema mekceny plast!!! To za prvé. Proc není Fabie nejprodavanejsi auto v cele Evrope? Proc 206 ano? Neco v tom bude, a az se nekdo v 206 RC sveze, prosím poslete mi to na maila!!! Bude to totiz bomba o ktere si Skodovaci v Mlade Boleslavi nechavaji jen zdat, jelikoz jediny s cim pracujou jsou ty vybehovy dily a motory (nepiste nekdo, ze Octavia a Fabia maji 130PS TDI, jelikoz Volkswagen uz davno do svych aut cpe nejnovejsi 2.0TDI) co jim posilaji z VW a faceliftujou modely od koncernu, na vic se bohuzel nezmuzou.
To jo, no!!! Ale do te doby budu ropakum davat na zadek...a az to prijde a me predjede FABKA RS, budu vedet, ze 18T naslo dalsi obet !!! Neee, neni to vubec spatnej motor, ale me se zda, ze je ho zkratka vsude trochu moc!!!
Ale Fabka není sportovní auto, to jenom redaktoři se nechaj unýst a srovnávají nesrovnatelné(diesel versus benzin). Ale jestli tam daj 1.8 Turbo, tak budeš mít hochu problém.....
JAK SI MUZETE NEKDO MYSLET, ZE 130kw benzinu ujede ten "nas" 96kw ROPAK???Ste asi vsichni padli na hlavu ne???!!! Jestli si myslite, ze 34kw smazne kroutak, tak je to UUUPLNA ovadina!!! Staci toho Pazouta udrzet v otackach a FOBIE je vyrizena!!! MAM obycejnou 20 16V 307micku (100kw)a kdykoliv kdekoliv natrhnu plechove pozadi FOBII RS i s jejim "slavnym" PD... Uz mam jeden skalp RSa-na vjezdu do Letenskeho tunelu!!! A kdyz si uberu par kilo a pridam 30 kw...=206 RC...tezko budu pomalejsi!!!!!
Mám 206 S16 2,0 99 Kw, mám to softwarově poléčený na cca 118 Kw a vypnutý omezovač, takže toho kozomrda RS kdykoliv smrknu, jsem ochoten to kdykoliv dokázat.Mastný palivo je akorád tak dobrý do kamen a kdo chce šetřit PHM ať jezdí na kole.
Jste tu jak deti na pisku...Jak se muzete hadat o vetsi "sportovnosti" nafty,nebo benzinu??? Je uplne jasny, ze benzin je mnohem "sportovnejsi"!!! PRIKLA😱Nove EVO VIII=2,2 Turbo benzin=718 koni...Ukazte mi nejakej JAKKOLIV poladenej 2,2 diesel se 718 konikama=kravina!!!Jsem rad,ze je tu spousta nacionalistu, ale bohuzel 206 RC nasi "RYCHLE" Fabce natrhne pozadi!!! JENZE V RUKOU PROFIKU!!! BEZNY NASINEC V 206 rc PROTI FABCE rs??? Vyhraje lepsi ridic a ne rozdil mezi benzinem a naftou!!! A vo smradu z vejfuku to tohle snad neni,nebo jo???
To TDI je tak robustní, že Pažout může jen závidět.....ten prdne už jenom při první protočení motoru na plný koule
by me docela zajimalo esi nekdo z tech co tady tak pisou vo kroutaku dokaze vubec technicky vysvetlit co to znamena mam totiz pocit ze tedle argument pouziva dost lidi a ani nevedi co to je. Proste si priznejte ze je to vo spotrebe. Ale s rsfabkou bych toho pezota radsi honit nezkousel ten dízl by to nemusel vydrzet.
Pokud bys přemýšlel, došlo by ti, že u těch hulících škodovek byla řeč o benzínových Š105-120. Nezdůraznil jsem to, protože jsem je stavěl vedle žigula, který se dělal ve stejné době, a myslel jsem, že to každý alespoň průměrně inteligentní jedinec pochopí.
Euro 2004 by dnes měl splňovat prakticky každý vůz, pokud chce obstát na trhu - jinak by ho prakticky nemohli vyvážet.
A co se týče soudobých nafťáků, snad zanedlouho všechny budou vybaveny "popelníky". Zatím ty saze chtějí dodatečně spálit, ale možná to vylepší a bude tam šuplíček a ten se bude třeba po 3000 km vysýpat. (To byl pokus o žert, kdyby to náhodou někdo nepochopil. ) Osobně to vítám, ovšem bohužel současné (a nedávně-minulé) čouďáky budou ještě dlouho brázdit naše silnice... Za tím novým už snad nebude nutné zapínat recirkulaci ventilace.
Asi jsi zaspal dobu , protože škodovky v dnešní době ať nafťáky tak benziňáky splňujou emisní normu pro rok 2004 Takže jsi asi zaspal dobu , ale to nevadí , protože kdo nechce vidět ani znát je zbytečný mu něco vysvětlovat....
Jistě... TDI do sportovního vozu, to je bomba... Třeba budou za pár let mít TID i formule1!!!
Nechápu, proč by měl být 130kW benzín být oproti 118kW dieselu pomalý. Auta budou dle údajů výrobců vážit zhruba stejně (+-30kg), pokud budeš srovnávat metodou "drag race", bude na tom 206 o něco líp. (Osobně ale považuji drag race "tuňáků" za přejatou zábavu uhrovitých amerických výrostků, kteří se ještě nenaučili pořádně řídit. Samozřejmě "top fuel" je o něčem jiném.) Pokud bys vzal srovnání na závodní trati, s vyšší členitostí tratě se bude výhoda benzínu stupňovat, benzín je na přechodové režimy lepší. (Abych diesel jen nehanil, diesel je lepší na udržení rychlosti v ustáleném režimu.)
Samozřejmě že škodivky, žiguly, ale i staré opely, VW a vůbec všechny staré náklaďáky kouří. Co by kdo také čekal od přesluhujících aut. Jenže zde se bavíme o autech vyrobených předevčírem - a hulí jak o život.
Vyndáním katu u benzínu se dostaneš na úroveň udržovaného žigula (ne škodovky, ta hulí víc), vyndáním katu na dieselu se dostaneš na úroveň avie. Diesel má nepochybně i určité výhody, ale prostě smrdí a hulí. Při ustálené rychlosti tolik ne, ale když se mu šlape na krk, tak je to nechutné - nejen při rozjíždění, ale i s těžkou nohou do kopce. Moderní benzín jsem kromě kondenzující páry za studena kouřit neviděl. (Neuvažuji u obou variant špatný technický stav vozidla.)
😄)))))))
Ale já nemluvil o vysokých rychlostech a už vůbec ne o ilegálních rychlostech. Ale o pomalejší jízdě - při 200km/h nevětrám 😄
CR může mít teoreticky šest předvstřiků, PD dva. Díky tomu je CR tišší a nemá zvuk jako traktor - to je důvod proč je v limuzíně Audi. Jinak nemá CR žádné výhody (už vůbec ne vykonové) a budoucnost rozhodně mají obě dvě varianty - předpokládám, že si myslíš, že PD vyvíjí jen VW protože ho nikdo jiný nechce, ale je to protože ho má VW patentovaný.
Nikdo nerika, ze PG neumi dobra auta. Takova 306 S16 Premium (6-kvalt, 122 kw) je super a je s ni skvela zabava. Male, mrste auto se super brzdama a jizdnima vlastnostma. A prave proto, ze jsem mel moznost primeho srovnani, me 206 RC krapet zklamala. Tot vse ..
No vzdyt te nikdo nenuti si to tak upravovat. Muzes si to zvysit na 118kW a je to v pohode.
A po kolika km asi ma servisni intervaly ten Peugeot???????????
Nekouri kazda stopetka, prazigul ci trabant daleko vic? Neni jich na silnici vetsina? A stejne technickou projdou - obalkovou metodou.
Drsnejsi tuneri dokonce vyndavaj katalyzator!
Nojo, Fabka je nejrychlejsi, vzdyt jsme v cechach, ze?!
Těch 134Kw se zdá moc, já bych bral 118Kw, i tak je to víc než dost. Tam už bude 206stka pomalá......
Motory PD používaj i náklaďáky, jestli se nepletu???? Ale novej motor 2.0TDI v Golfu V je PD a je mnohem lepší než 1.9 díky použití 4 ventilů na válec místo 2, Megán může brečet, tam je slabina DCI(pouhých 88kw, hm nic moc). CR je lepší jedině v kultivanosti, ale ve zrychlení, razanci zátahu a spotřebou na TDI prostě nemá. Audi je dává do 4.0 TDI, právě kvůli kultivovanosti a o něco nižšího hluku. Jelikož takový auto kupují pracháči, tak spotřeba je jim putna a velkej objem zajistí skvělou dynamiku.
Sníží se nejen životnost, ale má to i další negativní aspekty😒br />
Popis😒br />
Po úpravě dojde k výraznému nárůstu kroutícího momentu motoru (čímž se výrazně zjednodušší např. předjíždění), nejvýrazněji v otáčkách 2000-4200 ot/min., zlepší se akcelerace a zvýší se max. rychlost vozidla. Spotřeba se při běžném způsobu jízdy zvýší oproti sérii.
Funkce továrního imobilizéru zůstane samozřejmě zachována v plném rozsahu.
Životnost motoru se touto úpravou sníží. Emisní limity exhalací výfukových plynů nejsou po této úpravě plněny.
Servisní intervaly, intervaly výměny oleje je vhodné při této úpravě zkrátit na max. 15000 km.
Před a po námi provedených zásazích provádíme diagnostiku všech elektronických systémů vozidla diagnostockým přístrojem. Tj. větší náklady na provoz, a zejména z toho bude onen oblíbený požár ropného vrtu a technickou to neprojde. To je mi pánečku úprava! Za takovým smraďochem bych jistě chtěl jet...
Peugeot svuj dvoulitr patricne vyladil. Skodovka se na to vykaslala a dala do FabieRS obycejny seriovy motor 96kW (jaky ma kdejaka Ibiza bez honosneho napisu RS) - asi proto, ze si VW do motoru nechce nechat hrabat. Nicmene je zde stale moznost nechat si motor vyladit od treti strany.
Treba zde : [odkaz]
si motor FabieRS muzete nechat vyladit na 134kW. A to je pouze ladeni softwarove. Samozrejme prichazi v uvahu i ladeni hardwarove : vetsi intercooler, atd... Pokud ma nekdo obavy o zivotnost motoru, dovolim si podotknout, ze peugeot toceny na 7000ot ji asi bude mit stale horsi.
Samozrejme mnoha lidem by stale vadilo, ze to je diesel. Na druhou stranu je ale FabiaRS podstatne levnejsi a ma vyrazne nizsi naklady na palivo. Takze je to opet o osobnich preferencich.
Náskok se dá umejt?
Měl bys míň žvatlat , je jasný , že současná oktávka má horší jízdní vlastnosti než fábka, je to proto , že oktávka je o čtyři roky starší auto , budeš si muset počkat na novou oktávku , která zase bude mýt náskok před malou fábkou . Co se týče problému , zda 206 nebo fábii , upřednostnil bych asi fábii , , protože jsem měl možnost se svézt v 206 a ve škodovce , škodovka má protoi 206 velice dobrej podvozek , kterej ty dvě veteřinky lehce smázne ...
mistrovský PD? ach jo, další naivka. uvidíš za deset let, kde bude PD a kde CR. CR má mnohem větší potenciál "upgradu" než PD. dokonce už i audi ho strká do 4.0 TDI.
Jestli někdo vyrábí nejzkurvenější převodovky, tak v tom je Pežoťák jednička. Ta Fabie by vlastně mohla být rychlejší 206, protože než tam zařadí dvojku, tak Fabie bude kdesi v dáli....a to s mistrovským PD a hladce řadicím, dokonce 6ti kvaltem(francouzi se vymlovaj, že by se tam prej nevešla. Co takhle použít příklad ze Smartu se dvěma stálými převody)
To Ti věřím....
Dobře hulej, ale nesmrdí jako Avie. Ta smrdí podstatně víc a navíc TDI zakouří při sešlápnutí plynu a pak je to v pohodě, ale nakladák furt. To je podstatný rozdíl
PS: Fabia není sporovní vůz, ale pohodlný vůz SE SPORTOVNÍM NÁDECHEM, zatímco Pežoťák je sporťák, takže spotřeba mě zajímá.
no jen doufam ze takle jezdis jen u vas..
Jo, tak to je hodnoceni podvozku. 😊)
Aha, vlecena ramena vzadu a McPerson bez horniho pomocneho ramena vpredu je fakt pokrok . Fabia RS je stejnej smejd jako Octavia RS, az to nekdo vezme na okruh a srovna s konkurenci, tak se budes divit 😊. Octavka propadla fest a pri tom vsude psali jak ma super podvozek. Jsou to jen reklamni zvasty!
Hmm na to ze na uplne normalni stare seriove a asi tezsi vectre 2.0 tysame hodnoty +- metr to teda fakt neni zadnej zazrak ...
LOL tak v benzinu musis furt radit a v dizlu ne, 😊)) Uz vidim ja v dizlu zrychlis z 0 na 100, das tam max 2ku a motor nijak moc neuvada 😉 Jo a se spotrebou bez nekam, to ve sportovnich vozech zajima leda socky co pocitaj kazdou korunu. Ty smradlavy a nekdy i pekne cadici dyzlovci me uz zacinaj docela stvat, nejen ze jezdi jak prasata ale casto potkavam vozy 5lety a novejsi cadici hur jak kdejaka avie. I superby, nevim jestli to maj poladeny nebo co, ale je to des
No možno by si mal vedieť, že sa už uvažuje o zvýšení ceny Fabie RS, takže tá cenová výhoda sa zníži. A rozdiel 100 000. Veď to je niekde v EU nejakých 2500 EURO, čo je pre tamojších potenciálnych zákazníkov určite menší ak nie zanedbatelný rozdiel, na rozdiel od zrýchlenia za 9,5 a 7,5 s na 100 km/ h.
No myslím si, že ten pažout by ťa spráskal s celo Fabiu ako malého hada. Ale je pravda, že takéto auto je pre nadšencov, čo to s autom vedia aj inak ako bezducho šliapať na plyn.
zaostává v podvozku? ty si vážně myslíš, že kluci od peugeotu na něm nechali stejný městský nastavení jako třeba u HDI? podívej se na výsledkovou listinu rally, kde je 206 a kde fabie. nedivil bych se, kdyby boleslavští strkali ty PD turbokamna i do toho jejich "mistrovskýho" wrc.
Fabie má mnohem lepší podvozek než 206. Kdo říká, že ne, tak v obou autech nikdy nejel! Chce to jen nízkoprofilový pneu, aby to na nich neplavalo.206 je vážně hezké auto, ale přijde moc zženštilé.
jmenuj aspoň nějakou, a prosím tě ne PD, OK?
Seatů Cupra se s nafťákem vyráběl👋vyrábí hned několik a takovej Leon 1.9 TDI 4x4 150 koní je hoodně zábavný auto
Jestli vybrat Fabii RS nebo ten Peugeot, tam neváhám ani sekundu. je to jednoznačně Fabka, já potřebuji při jízdě pořádnej krouťák (ten přeci zajišťuje pořádnej zátah, ne) a ne vysokoobrátkový motor, co akorát vysává nádrž a pružnost ***vá, leda že bych furt řadil. GO TDI GO!!!! , BENZIN DO KAMEN
Trosku zakouri? Dyk to cmoudi jak avie. A zvuk to ma jak postovni transit. To je faro.
Jako napriklad?
206 rc je pěkný auto, ale drahý. s porovnání s fábii rs se na tom fabie rozhodně líp ve všem hlavně v podvozku a kvalitě. Zaostává pouze silou motoru, což se dá vyřešit. za 12000Kč tam je 120KW. a furt je o 100000 levnější než peugeot a jezdí za polovinu. Má dokonce technologie o kterých se francouzum zatím ještě ani nezdá .
No to si pis ze jo a to dost! Poves se za nakyho magora a jet za nim tak 10 sekund a uvidis, lepereceno ucejtis... Jo a sam sem jel s RS kou a tachometrovejch 220 pro ni neni pro ni neni problem.. Zrychlovat konci az tesne pred 230kou.. Ale to uz je v tom aute peknej bordel..
...a pak si zistil, ze rs-ko jde jenom 204 pm/h. ale, zekneme ti tvuj tachac ukazoval 220 😄 a chces rict, ze v te rychlosti muzes vubec cejtit nakej smrad z venci?!?!
Nekdo tady rikal neco o tom jak tdi-pd smrdi.. Tos mozna videl vw golf 1,6d 1978, ne? Nerikam ze nekouri, ale v zadnym pripade nesmrdi vic jak tvuj benzinak.. Pri rozjezdu si trosku zakouri, ale pak uz ani trosku.. Uz si jel za nakym benzinakem 200? To je smrad, co? Ale uz sem taky jel za FOBIÍ RS 220km/h a nic, ani kour ani smrad! Neco na tom clovece bude..Jo a este bych se chtel vyjadrit k prvnímu prispěvku.. Zahzlid sem neco o brzdach.. Nevim sice jaky brzdy ma, jestli posileny nebo stejny, ale kazdopadne 37,2 m za studena a 38,9 m zahraty neni moc spatnej vysledek, nemyslis?
Je hezky sledovat, jak sportovni modely jinych znacek zacinaji kracet cestou, kterou jiz pred vice nez deseti lety vyslapala Honda 😊). Peugeot chvalim, je to spravny tah (casovani ventilu), ostatne parametry vozu jsou toho jasnym dukazem. Bohuzel resp. bohudik CTR opet porazi konkurenci. 😊 Prosim vas zapomente na to, ze Fabie RS je sportovni model!
narozdíl od Schade Fobia. Diesely by neměly mít výfuk zakroucený k zemi (to stejně nepomůže, ten sajrajt se stejnak vznese nahoru), ale dopředu, aby si to čuchal majitel a ne já, když si chci větrat.
Hmm, tak si porovnej zrychleni 😊 ... tam je ten tocak z naftaku fakt znat 😊)))
ups chybicka se vloudila- ne 203, ale 206! nemam penize na zaplaceni elektriny, tak to pisu potme a PC mam na slapaci dynamo.
jo souhlas. mam zkusenost s 206CC s 2,0l a pokud se ten motor netoci, tak to stoji za velky kulovy. 203 je pekny auticko, ale uz nikdy vice- kvalita zpracovani je uboha a vsude kam se podivas jen samej tvrdej plast, jak z naky filcky. to je za ty penize fakt ubohy. Ale jinak kdyz se ten 2,0 vytoci tak ma peknej zvuk a celkem to s tim autem dela divy!!!
Za podobny prachy se mi vic libi Clio Sport - ten dvoulitr. Dynamika mozna trosicku lepsi, ma to i xenony a kuzi... Jinak Fobie RS s uhlakem - dyk ten motor musi bejt relativne drahej, ne? 1.8T by vyslo levnejc a sluselo by ji vic... Takova Fabia RS 1.8T 225k za rekneme 420 000... To by se to prodavalo. Ale asi potrbovali dodat 1.9 TDI zdani trhace asfaltu, aby se lip prodaval v jinejch modelech. V nakym seatu Cupra by naftak asi nehrozil - halt je to prece ta "alfa romeo"
Nemuselo by to být špatné auto. Osobně mám 206 s motorem 1,6 16V nějaká verze XS a jsem spokojen. S tímhle bych se rád nechal povozit.
sorry za ten prazdny prispevok. mne sa 206RC velmi paci, Peugeot vzdy robil perfektne a zabavne ostre hatchbacky - napr. 205GTi, 106GTi ale aj 306 S16 nebola zla... myslim ze aj kdost krutaku to ma, vzhladom na hmotnost. Inak meriam 187cm, sedel som v tom a je to uplne ok, ziadne problemy s polohou, zda sa mi ze sedadlo je nizsie, ale mozno to je len tym tvarovanim. kazdopadne je to super auticko s ktorym musi byt fakt zabava, je rozdiel ist 150km/h po okreskach v BMW / MB a v malom peugeote
... souhlas ... ten diesel bude zrejme i pruznejsi diky kroutaku ... jediny co me jeste porad laka na benzinech je ten zvuk od 6ti valcu vyse, ale jiank sem se stal za posledni rok priznivcem nafty 😉
... to je slusnej vykon na 2litr ctyrvalec ... ma zkusenost s tim predchozim motorem co mel "jen" 100kw ... ten motor se musi hodne tocit aby byl zivej ...
takovej prcek za tyhle peníze?jedině fabku rs,je v plny palbě a dynamika naprosto dostačuje...ať žije škoda!!!
No aspon to neni ropak jako Fobie
Je to pekny auto, cena relativne ujde, ale ma par slabin. Chtelo by to 6-kvalt, ridic nad 180 cm nenajde idealni posaz a brzdy to ma standardni jako GTI 😞. Nicmene je to celkem mrstne, i kdyz tomu chybi kroutak na pruznost.