Na světě není mnoho úpravců vozů Ferrari. Do této elitní třídy tunerů se letos zařadila německá společnost Novitec, která je zaměřena na úpravy italských vozů. Její zásah do základu Ferrari 360 F1 posouvá tento vůz do říše snů.
dival sem se na vyse zminovanou adresu upravcu ferrari a musim rict, ze nejvic se mi libil Ferrari HAMANN II, trojka uz pak ne.
Je to otazka, jestli tuningovat i supersporty. Proc ne? Porad lepsi nez nejake auto, ktere diky tuningu vypada jak sekacka na travu. Je to kazdeho vec ale ja osobne bych tuningoval spis min, nez vic, co se tyce exterieru, .. jinak kdyz upravovat, tak motor a podvozek.
Ale já jim fandím. Dokazují, že se dá vymyslet pořád něco nového, pro někoho atraktivnějšího, než nabízí továrna. Dokazují, že nic není dokonalé (pro každého), což si zřejmě pan Montezemolo (jeden z předních kritiků Ferrari tuningu) připustit nechce.
Vsechny tunery a upravce Ferrari a jinejch supersportu bych nakopal do *!!!Tunit supersporty je hnus!!At zijou cistokrevny supersporty a tuneny japoncici!!
Ferrari tunní kde kdo.... to je sice pravda, ale úroveň úprav je u jednotlivých firem velice rozdílná - někdo dělá jen kola, někdo jen aerodymamiku, někdo interiéry a ty co to maji u Ferrariho mooooooooc dobrý se můžou pustit i do motoru a ty co to maj u nich jen moc dobrý můžou šáhnout jen na výfukové potrubí....
Koenig už dokonce udělal i Enzo
třeba haman,imola racing nebo koenig-specialis.ty udělali testarossu twinturbo s výkonem 1000 ps už ve druhý polovině 80.let a nebo F50 co má maximálku 370 km/h.
je to zajímavý ale asi bych raději sériovku.už v sérii je to dost dobrá kárka a komu to nestačí měl by se poohlídnout jinde.třeba taková ultima nebo radical.
Když chceš rychlou káru pro zábavu, tak si ji kup. S AMG budeš taky rychlej, ale moc to nepocítíš, budeš mít pocit, že se jen vozíš. Je to takový utlumený.....
no ja vam neviem ked som mal 18 som mal od novitecu fiat punto gt s asi 180 ps za rok sa podrbalo vsetko co upravili......nmo ja by som im pod ruky urcite ferrari nedal...........nemaju hystoriu v tuningu takych "lacnych" aut....
dnes mam m3 bez upravy a myslim ze to uplne staci aj ked poskulujem po porsche od gembalu
... naprostá pravda. 360ka je od výrobce osazena motorem, který jí dokonale sedí a zkušenému řidiči-majiteli poskytne 100% zábavu na okruhu i na silnici.
Jednou jsem 360ku řídil na okruhu v Mostě a musím říci, že výkon v kombinaci s odstupňováním řazení byl velmi dobrý.
Jenom ta *by se nemusela při každém prudším přibrždění tak hrnout dopředu (a do strany) ... S tím ale asi ani Novitec nic neudělá :-(
Tak tohle typická ukázka toho po čem řidiči touží, jednoznačně po co nejvyšším max. výkonu za každou cenu. Je to vábnička pro všechny takto smýšlející, tentokrát v notně snobském balení.
Implantovat do tak vyladěného atmosférického motoru přeplňování (a sním spojené všechny negativní jevy ať už objektivního či subjektivního rázu), navíc ještě ve spojení se značkou Ferrari, to mi přijde jako totální degradace automobilu.
Kdyz uz nekomu necha Ferrari sahnout na motor, tak to asi bude opravdu zaruka nejvyssi kvality... Super. Akorat - nejlkepsi kridlo je zadny kridlo... a ve Frerrari to vedi. Vzdyt i "normalni" 911 bez niceho (nebo s vysouvacim) vypada mnohem lip nez ta prasecina na GT2. Samozrejme, ucel sveti prostredky... ale hezky to neni.