ado neser. podívej se na úspěchy modelů laguna a především mégane v podobných anketách v posledních letech a ukaž mi nějaký srovnatelný "úspěch" z pischetsriederovy dílny.
ja VW zrovna neuznavam, myslim ze im chyba 'cosi" co by ich robilo zaujimavymi alebo nevsednymi, ale transporter je fakt moc moc dobry van. Ada, aky iny van by mal podla teba vyhrat? mne ziadny lepsi nenapada.
Nový transporter s pětiválcovým TDI o výkonu 170koní odladěným na 200koní, se šestikvaltem, pohonem všech kol, homologací N1, šesti místy ve dvou řadách na 17" kolech to není bujná představa, to je dnes realita. A proto zaslouženě vyhrál.
On nikdo jiný žádný nový model nepředstavil tak to letos dostal Transporter který byl takříkajíc nejvíc inovovaný. Jednoduché ne. Přece komise IRT nemůže říct letos se neobjevilo nic tak nového takže titul neudělíme. Takto pak přijd k titulu i VW.
A co treba nove Vito, to se nepocita? Navic potom, co jsem se novym Transporterem (presneji Multivanem) projel, jsem si jistej, ze by vyhral, i kdyby letos vyjel Transit se vsema Boxerama a Traficama dohromady
hele hošani, hlavně ty koroptvičko, hoďte se do klidu, zase tady meleš o lagunách a meganech, aniž by sis uvědomil, že je tady diskuse o dodávkách... souhlasím s tím, že se nic jiného nového v téhle kategorii neobjevilo, takže ten titul někomu dát museli, ale na druhou stranu jsem přesvědčen, že Transporter je hodně dobrý
Tak se nam opet potvrdilo, ze v uzitkovych vozech je VW proste jednicka :-) Jak by taky ne, kdyz je dik modelum Golf, Passat a Transporter nejvetsim vyrobcem vozu na prepravu dobytka v Evrope.
Nenecch se vysmát , protože opravdoví znalci hodnotěj auto jako celek a néné jen vzhled .Ten kdo autům moc nerozumí tady používá nacionální keci a přitom nepzná traktor od Praga v.3s..Většina přispívajicích jezdí v ojetý šunce kterou si nechaj dovézt a přitom předtím seděli jen ve stařičký škodovečce..Myslím si , že rozumní příznivci VW to nechá naprosto v klidu , protože poznaj kvalitu od pozlátka....
Celkem souhlasím, hlavně s tím, že to rozumné příznivce VW nechá v klidu . . . Ten Expertův příspěvek je tak hloupoučký (asi jako i samotný Expert), že se mi něj nechtělo vůbec reagovat.
No jazdil som predchadzajucim Transporterom-civilna verzia na prepravu osob, motor 2,5D, komplet elektrika, autom.klima a podobne srandy.Motor tahal dobre, ale bol som sklamany z odhlucnenia motora.Pri starte sa hlasil typickym traktorovym zvukom vo vnutri kabiny a po zahriati to nie je o nic lepsie.Ale podobny zvuk ma aj A4.Odhlucnenie kabiny nie je zvladnute.Tolko moja skusenost.
Design opět nezklamal. Koncern VW je přehlídkou nudného designu. Tato nudnost kulminuje ve značce Škoda. Mimochodem, Transporter se prodává pod názvem Eurovan i v USA a v nárazových testech NHTSA získal za náraz zpředu na místě řidiče 1 hvězdičku z 5. Tedy nejnižší možné ohodnocení.
Jo. byl to ještě ten starší, ale v Evropě se předpokládá, že dodávky nebude nikdo Crash-testovat, a tak se na bezpečnost kašle. Ale ten případ v USA byl s verzí přestavěnou na Van (hodně sedaček místo nákladového prostoru) a jako rodinné auto bych si ho rozhodně nevybral ani v současné generaci.