Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Továrna Opelu v Rüsselsheimu – přesnost nade vše

Flexibilita, ergonomie, přesnost. To jsou asi nejvýstižnější slova, kterými je možno charakterizovat nový výrobní závod automobilky Opel v Rüsselsheimu.
Zpět na článek
20. 10. 2003 15:01
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 10. 2003 15:30
neregistrovaný "Jeffo"
20. 10. 2003 21:19
neregistrovaný "Pavel..."
21. 10. 2003 15:51
neregistrovaný "God"
21. 10. 2003 16:21
neregistrovaný "Pavel..."
22. 10. 2003 09:22
neregistrovaný "doom"
22. 10. 2003 15:23
neregistrovaný "Pavel..."
23. 10. 2003 20:44
neregistrovaný "Michael Knight"
24. 10. 2003 09:10
neregistrovaný "Pavel..."
23. 10. 2003 22:35
neregistrovaný "Shorty"
24. 10. 2003 09:20
neregistrovaný "Pavel..."
28. 10. 2003 22:19
neregistrovaný "Shorty"
29. 10. 2003 23:15
neregistrovaný "Pavel..."
neregistrovaný "Yaroukh"
20. 10. 2003 15:01
ted uz jenom pekny auto
a Opel bude vysmatej
(trochu jsem to prehnal - Zafira je hodne pekna)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jeffo"
20. 10. 2003 15:30
A taky bezporuchový ...
Já nevím čím to je, že pořád ten Golf vede nad tou Astrou. Když je ona prý taková dokonalá... Ne že bych si ten Golf chtél koupit, jenom mně to zajímá. Opel jako značka je jaksi málo uznávaná, nepomohl tomu ani Speedster. Nová Astra bude mít šanci?
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Pavel..."
20. 10. 2003 21:19
Re: A taky bezporuchový ...
Musím se smát a zároveň bych chtěl pány z Oplu pozvat na exkurzi do mladoboleslavské škodovky. To o čem píšou je pro škodovku starý několik let .Dá se říci Fábie je dávno svařovaná Laserem (pátý dveře.) a jinak vše očem psali , používá řada automobilek , nejen v Německu , ale i ve Francii,Japonci , Korejci a nevím kdo všechno, včetně zmiňované škodovky.
neregistrovaný "God"
21. 10. 2003 15:51
Re: A taky bezporuchový ...
Škoda že to dílenské zpracování škodovky stojí za prd...
neregistrovaný "Pavel..."
21. 10. 2003 16:21
Re: A taky bezporuchový ...
Dovol abych tě trošičku opravil , dílenský zpracování patří u škodovky jedno k nejlepším a ten kdo tvrdí opak je víc než hlupák zjisti si auditovou známku u škodovky a potom u Opelu.Víš za škodovku mluvějí fakta zato z tebe jen hloupost...Protože ani nevíš zřejmně co znamená dílenský zpracování....
neregistrovaný "doom"
22. 10. 2003 09:22
Re: A taky bezporuchový ...
prosim ta skus nam vysvetlit co je to auditova znamka...
neregistrovaný "Pavel..."
22. 10. 2003 15:23
Re: A taky bezporuchový ...
Auditová známka je známka, která se uděluje na konci auditu po udělení trestných bodů. Jinými slovy , audit se provádí denně na každé směně , což značí náhodné vybrání auta z linky , které se odveze do auditové místnosti , kde je podrobeno tvrdý kontrole, Třeba zda je dodržován technolgický postup lidma , kteří se na výrobě auta podílejí .Audit se provádí už od lisování výlisků, svařování karoserie, lakovny , motorárny a celkového hotového vozu.Pokud dělník třeba nezboduje svařovací díl daným počtem bodů , odrazí se to v auditové známce.Nebo pokud je karoserie špatně slícovaná, jedna spára větší než druhá , opět se to odrazí na auditové známce.Tolerance spár je pět desetin ,příklad, mezi víkem karoserie a blatníkem je spára čtyři milimetry na každé straně pokud na auditu zjistí že je to víc či míŇ , opět se to projeví na auditové známce.Je to složitej proces, kterej jsem ti jen nastínil,chci jen dodat aby jsi si nemyslel , že se vybere auditový auto , které se takzvaně udělá a potom se škodovka prsí jak je dobrá . Auditoři jsou placený za to , čím víc trestnejch bodů tím maj víc peněz, přičemž si auto příjdou vybrat na finiš a je jim úplně jedno jaký. No a po sečtení trestných bodů se uděluje auditová známka , která se pohybuje u škodovky něco kolem 1,7až 2.Přičemž spoustu aut ze západu má známku výrazně horší. Měl bych ti ještě napsat že se dělá i koncernovej audit kdy si Němečtí auditoři vyberou auto z linky a odvezou si ho do Německa a obráceně..
neregistrovaný "Michael Knight"
23. 10. 2003 20:44
Re: A taky bezporuchový ...
Hmmm ...
Nikdo ale preci nepise, ze to co ma tovarna v Rüsselsheimu nema alespon z casti jina tovarna Opelu.
A tvrdit, ze Opel je technicky za Skodovkou je docela troufalost. Za prvy, nebyt kocernu VW, kde by Skodovka byla. A za druhy skodovka se teprve ted zacina dostavat mezi dobry auta. Nicmene to je vykoupeno cenou vozu. A srovnej si verze vozu, kdy byly vyrobeny a jakou vybavu meli pri porovnani ceny.
Taky se me nelibi design uvnitr auta - je to vsechno tak strohe az je to nechutny. Bohuzel, jak to vypada, i nova Astra k tomuto nevim proc oblibnemu trendu postupne pristupuje. Ale to je jen muj osobni nazor, nikomu to nevnucuju.
Ahoj
neregistrovaný "Pavel..."
24. 10. 2003 09:10
Re: A taky bezporuchový ...
Souhlasím jen s jedním , Škodovka by byla dávno. nechci být sprostej, ale určitě víš sám nejlépe kde , kdyby ji nevzali Němci.Je pravda , že ty proměny , které se v automobilce událi je především díky kapitálu , kterej do automobilky investovali.Nadruhou stranu , kdyby Němci nebyli přesvědčeni že vložená marka se jim destrkrát vrátí , nešli by do toho . Hlavní důvod proč Němci koupily škodovku byla kvalitní laciná pracovní síla, která tam je dodnes a určitá technologie, kterou škodováci ovládali lépe než Němci .Teď tě vidím jak se směješ , ale je to pravda .Ta technoloie se nazývá lití hlinikovejch bloků z hliníku, kdy zmetkovitost byla kolem 0,5 procent a Němci 15procent , proto bloky válců ještě donedávna odlévali z litiny.Kdežto škodovka ještě z dob tisícovek, to je někdy od roku1964.Co se týče výbavy a ceny , to bohužel nikdo neovlivní ta se utváří v Německu protože Oktávka a fábie jsou zdatný konkurenti VW a jsou lacinější.Fábie Pólu a oktávka Golfu
neregistrovaný "Shorty"
23. 10. 2003 22:35
Re: A taky bezporuchový ...
Tady toho není moc co dodat, akorát že také spousta zase jiných aut "ze západu" má hodnocení lepší... třeba zase ta Astra (náhodou?) - průměrně 1,58, dokonce i ten zpropadenej Golf (zase náhoda?) - prům. 1,53. Já fakt nevím jak to ty "zápaďáci" dělaj, že nám tu naši škodověnku zase předběhli...
neregistrovaný "Pavel..."
24. 10. 2003 09:20
Re: A taky bezporuchový ...
Opravdu toho není moc co dodat , ale pokud vezmeš nejznámější automobilky , zjistil by jsi , že až zas tolik jich není,většinou jsou to automobilky , které se nejnižší a niší střední třídou nezabývají , Značky jako Renolt, Citroen ,Fiat , Opel ,i Seat jsou za škodovkou .Sice píšeš , že Opel né , ale já vím , že zaostává o víc jak 4 destiny což značí asi 70 trestnejch bodů.A Golf???Kapitola sama pro sebe , ten musí být lepší protože by spousta techniků z VW byla bez práce, ale na druhou stranu , když se přiveze auto z Německa na audit , naši auditoři na něm najdou chyby za známku kolem 1.9 až 2.3Náhoda?????,
neregistrovaný "Shorty"
28. 10. 2003 22:19
Re: A taky bezporuchový ...
Uvádím pouze průměrné hodnoty. Ne horní a dolní meze. Jinak bych musel třeba uvést mj. případ z před třech měsíců Fabie WRC a auditoři Peugeotu a výsledek 3.2. Jak mi tohle chceš vysvětlit? Já bych řekl, že to byla pouze náhoda. Ale vytahovat na světlo normální provozní výsledek "2" interního auditu a ještě se plácat po ramenou jak jsme dobří, že nejsme tak špatní ... no nevím.
Nejsem zastáncem žádné z tzv. velkých značek a jezdím v Octavii a nestěžuji si.
Ono není komu.
neregistrovaný "Pavel..."
29. 10. 2003 23:15
Re: A taky bezporuchový ...
Já také uváděl průměrné hodnoty auditu a né nejllepší výsledek , píšeš o auditu WRS , to je závodní vůz , kterej se montuje pomalu na koleni , pokud jsem sledoval audit RS sériově vyráběného na lince , známka se pohybuje v rozmezí 1,6 až 1,8 průměr . Píšeš , že nemáme být na co hrdi , ale my jsme a právem .Když k nám Němci přišli, pohyboval se audit kolem 4.6,4.8 přičemž trojka je na západě neprodejná.Co se týče nářku ohledně Oktávie , že si nemáš komu stěžovat , mohu ti poradit , přejdi ke konkurenci a je možný , že zapůsobíš na sousedi, typická vlastnost Čecháčků co si myslej jaký maj super auto ze západu. A začneš měřit jiným metrem cizím značkám , protože to je taky jedna z českých vlastností , chyby na západním zboží bagatelizovat a přehlížet , mam s tím bohaté zkušenosti..