Novinky
To je nádhera, pro mě jsou Ferrari nejkrásnější sporťáky na světě a tohle je zase super... Líbí se mně taky, jak se prosazují automatické převodovky i v supersportech, myslím že automat vůči ručně manuálu se k sobě mají jako DVD proti VHS, to druhé přežívá a ještě dlouho kvůli ceně bude, to první má ale budoucnost. Přiznám se ovšem, že jezdím nafťákem s ručně řazenou převodovkou
1) mozna se pletu, ale tohle IMHO jeste neni supersport (tam patri Enzo, Murcielago, Carrera GT, F50 apod.; ale jak rikam - pripoustim, ze to mam rozskatulkovano spatne)
2) analogie DVD/VHS IMHO nesedi - rucni razeni pro sportovni jizdu ridic POTREBUJE (takze bych to videl na ten F1-zpusob: razeni nahoru automatem + moznost kdykoli podradit pekne manualne)
bye
2) analogie DVD/VHS IMHO nesedi - rucni razeni pro sportovni jizdu ridic POTREBUJE (takze bych to videl na ten F1-zpusob: razeni nahoru automatem + moznost kdykoli podradit pekne manualne)
bye
srovnávat F612 a Murcielago jsi ale začal ty.
mluvil jsem o designu
Mal by si si prečítať testy a vedel by si, že zatial každí testujúci tiptronici vo Ferrari sprdli ( inde to bude ešte horšie) a odporúčali kalsické manuály.A keď to napíšu taký maníci ako Martin Brundle tak na tom asi niečo bude. Toť vsio.
Presne tyhle prevodovky jsem mel na mysli, at uz automaticke s moznosti rucniho razeni, nebo naopak automatizovane (robotizovane) s moznosti automatickeho rezimu. Libi se mne prave ta moznost volby radit sportovne nebo automaticky. Je to sofistikovana = draha technika, a proto jeste potrva, nez se prosadi do levnejsich aut (jen muj skromny nazor). Invence vyvojaru ale, zda se mne, smeruje timhle smerem (i kdyz napr. VW se ted snazi se svou DSG, takze netvrdim ze rucni razeni je uz dnes slepa vyvojova cesta).
Nejsem jist, ze presne vite o cem mluvite... mam osobni zkusenosti s automatem (BMW 530i) a naopak i s perfektim manualem (Mazda MX5) a muzu Vam uprimne rict, ze se vzdy tesim do MX5 jak budu radit manualne.
Verte mi, ze zadna automatika Vam NIKDY neda ty emoce co manual.Domnivam se, ze manualy nikdy nezaniknou. To bych opravdu obrecel. Samozrejme, ze prevdovky ala F1 jsou rychlejsi nez manual, ale to je v realnem provozu k nicemu. Ja spise preferuji primy kontakt s vozem... radici paka, spojka.. plyn. Automat Vam nikdy neda tolik podnetu!! Za tim si stojim. V 530i jde zapnout manualni rezim (funguje velmi dobre), ale proste chybi tomu emoce,jen tak cvakate pakou........., ale neni pro to nutno pouzit zadnou silu, ani zrucnost... proste nijak Vas to nenaplni uspokojenim z prerazeni. Ja si prave v MX5 dokazu krasne dusevne odpocinout, chce to totiz soustredeni na jizdu ... a na precizni ale zaroven brutalni razeni, chce to silu a zrucnost.... nevim, asi to nedovedu popsat slovy. Ale ja bych si proste do sportaku NIKDY nekoupil automat, ani ty moderni ala F1.
A co se tyce toho novyho Ferrari. Jsem velmi zklaman Boze, proc? Kdyz se podivam na Maranello 575, nebo 355tku..... to je naadhera. Ale toto....
Verte mi, ze zadna automatika Vam NIKDY neda ty emoce co manual.Domnivam se, ze manualy nikdy nezaniknou. To bych opravdu obrecel. Samozrejme, ze prevdovky ala F1 jsou rychlejsi nez manual, ale to je v realnem provozu k nicemu. Ja spise preferuji primy kontakt s vozem... radici paka, spojka.. plyn. Automat Vam nikdy neda tolik podnetu!! Za tim si stojim. V 530i jde zapnout manualni rezim (funguje velmi dobre), ale proste chybi tomu emoce,jen tak cvakate pakou........., ale neni pro to nutno pouzit zadnou silu, ani zrucnost... proste nijak Vas to nenaplni uspokojenim z prerazeni. Ja si prave v MX5 dokazu krasne dusevne odpocinout, chce to totiz soustredeni na jizdu ... a na precizni ale zaroven brutalni razeni, chce to silu a zrucnost.... nevim, asi to nedovedu popsat slovy. Ale ja bych si proste do sportaku NIKDY nekoupil automat, ani ty moderni ala F1.
A co se tyce toho novyho Ferrari. Jsem velmi zklaman Boze, proc? Kdyz se podivam na Maranello 575, nebo 355tku..... to je naadhera. Ale toto....
Uplna pravda. Ten deny je asi TA deny. Automat s moznostou manualneho volenia rychlosti je pre zeny. Manualna prevodovka nikdy nezanikne. Aspon dufam, pretoze pokial nemam lavu nohu amputovanu tak bude stlacat spojku. A to prirovnavanie DVD a VHS to je teda riadna kravina. Skor by som to prirovnal ku klasickemu a plnoautomatickemu fotaku. Jeden je pre profi Je jasne, ze auto ako Enzo nebude mat spojku, no 660 koni za chrbtom dava kontakt s autom aj bez nej. My smrtelnici a skutocny muzi vsak vzdy budeme portrebovat spojku, aby sme citili ako sa tie kotuce o seba tru a mali pocit ze sme pevne spaty s tym 100 konovym zazrakom pod kapotou.
Vy jste vsichni srandisti, jen tak mimochodem, najezdim rocne 60.000 - 80.000 km a podotykam, ze s rucnim razenim (co jinyho je uspornejsi nez diesel s manualem, ze jo), takze jaksi radit umim, skromne si troufam tvrdit, a nedela mne to nejmensi problemy, ovsem ani neprinasi zvlastni poteseni! Ale vzdycky kdyz stojim v tech desetikilometrovych kolonach na dalnicnim privadeci okolo Florencie nebo Rima, fakt bych si pral mit automat. V Cesku je to uplne jedno, tady neni zadnej provoz, snad nekdy v Praze. P.S.: Tvrdit, ze automat je pro zensky, je uplna blbost. A o tom, ze se jednou prosadi, vas nepresvedcim ja ted, ale trh tak za 10 - 15 let. Deny (ten )
Panevé prominte ale ten předek mi hodně připomíná Porsche
a zadek staré fiat sport cupé
ale jinak nadhera jako vždy od FERRARI
a zadek staré fiat sport cupé
ale jinak nadhera jako vždy od FERRARI
To auto mi připadá jako nepovedená směsice pežotu a porshe.pininfarina se moc nevytáhnul.odobně bych si radši koupil modrou fabii rs a po vlstech českých mi udělá stejnou službu...a ušetřil bych na pěknej domeček s kytičkama a pejskem...
čumák je fantastický, stejně tak interiér. zadek mě až moc připomíná maranello, které mě nikdy nijak nenadchlo, je však mnohem čistší. celkově je to krásný kus auta
Tak nevim, auto je to docela hezke, ale tak jako Bentley Continental GT me to neuchvatilo. Pravda ale je, ze zase Ferrari pouziva "cistsi" techniku a ne nejaky trapny koncernovy motor. I kdyz vysledek je v obou pripadech prinejmensim impozantni 😄 . Pokud bych si v dnesni dobe opravdu mohl zvolit cestovni GT, tak bych sel do toho Bentleye, jeho design ne nadherny, tohle ferrari je "jenom" hezke 😃
... je to moc pekny auto zvenku i zevnitr, ale ma hrozne fadni a nudny kola ... myslim, ze v tom je jeste velka rezerva 😉
Mercedes je prostě Mercedes! SLR ani SL prostě nemají konkurenci!
Hm, mas v tom trosku neporadek.... SLR a SL totiz nejsou Grand Turismo. Viis? SLR a SL maji maji jen 2 sedadla! ! ! ! !. Takze, bylo by dobre neplest kose s banama. Tohle Ferrari je jina kategorie ! ! ! Jestli chces srovnavat nejake Ferrari s SL, tak je to Maranello 575. A pokud hledas srovnani pro SLR, tak je to Enzo....
HM, tak teda to se panove z maranella moc nepredvedli. Myslim ze proti Bentley GT nema nejmensi sanci. A je to ital takze zpracovani bude o neco horsi...... Ferrari zacina jit do haje.....
Nevim jak vy, ale já bych i dnes sáhnul po 456GT, designově se mi více líbí.
jinak v současnosti nej auto na trhu je ... Maybach 57
jinak v současnosti nej auto na trhu je ... Maybach 57
To je super jak všichni přemejšlej jaký GT je nejlepší. Ale stejně je to ůplně jedno, protože si ho stejně nikdo z nás nekoupí. Maximálně o tom může psát do diskuze. Neznám nikoho kdo by měl zálibu v kupování aut za 200,000euro... Je to prostě jedno.
Proc v tom vidim QUATROPORTE! na ktery nalepily prvky z Ferrari a to mimochodem nevkusne. Takhle to prece nemuze jit do vyroby. Kdyz jsem pred par tydny koukal na skyci tak jseem si rikal: "To je bomba" ale tohle to fakt nemuzou myslet vazne
Uz to tu jednou zaznelo, ale Bentley Conti je lepsi a novy Golf od VW taky nez takto designove zbastlene auto. Kdyz to ma byt Ferrari, tak na tom musi byt neco specialniho, necim me pozitivne prekvapit z pohledu designu a trochu udavat smer a ne byt jen kvalitni technika v konzervativni a firemni slupce. Vzdyt i ten interier jako bych uz nekde videl. Co se designu tyce, tak nevim koho ted u Pinina zamestnavaji, ale asi uz ne umelce !!!
Tohle je podle mně nejhorší FERRARI,které jsem kdy viděl.Fakt mě v prvním okmažiku napadlo MASERATI.Jinak se to ani číct nedá.Podle mě skončila éra nejkrásnějších Ferrari F355. Ještě ENZO je pěkné,ale zbytek nic moc.
Předek celý maserati quatroporte a zadek marranello vnitřek hnusnej kola nestojí za nic tedy tohle auto je fakt dostn hnusný nevím jak se to může někomu líbit co třeba Bentley Continental GT to je aspoň auto ale tohle a ty světla přední to je fakt hnus.
Všetci sa tu " zasvetene" vyjadrujú k dizajnu, ale zabúdajú, na rovnako dôležitú časť týchto nadherných áut a to je technika. K dizajnu možno mať výhrady, aj keď si myslím, že stretnúť denne jedno takéto Ferrari je mi mylšie ako stretnúť milíon Fábii, k jazdným vlastnostiam určite nie. Verím tomu, že každý kto by si tam sadol aj len ako spolujazdec a sprví 100 za 4s tak plkne do gatí a úrobí sa zároveň a ženy navyše samovolne roztiahnu nohy.
někdo to tu psal:456GT je hezčí. Já s tím plně souhlasím!
design Ferrari musí uchvátit hned na první pohled.musí to bejt pastva pro oči.
612 se mi moc nelíbí teda na fotkách,jsem zvědavej na reál.kdo chce tak ho uvidí,vzpomeňte na Enzo v brně.
design Ferrari musí uchvátit hned na první pohled.musí to bejt pastva pro oči.
612 se mi moc nelíbí teda na fotkách,jsem zvědavej na reál.kdo chce tak ho uvidí,vzpomeňte na Enzo v brně.
Proč mi to jen připomíná sporťáky TVR? Zkuste se podívat např. na TVR Tuscan.... Maranelo to není....
naprosty souhlas. Prvni dojem, jenz toto nove ferrrrrr... ve me vyvolalo, byl, ze vidim zepredu tuscan, nebo proste nejake TVR a zezadu je to obkoukana kosile. Prominte mi ten vyraz. Pro me druhe nejhezci auto na svete je F355 spider a mezi nej patri i jine typy {f550,....}. Tim chci rict, ze ferrrrr...mam rad a libi se mi
Tak nevím, vzhledem k tomu, že u Ferrari při vývoji tohoto modelu vycházeli z 375MM z roku 1954, tak asi půjde jen těžko o vykradené Porsche, Peugeot (???) či TVR. Možná by stálo za to přehodnotit, kdo koho vykrádá, byť bych to s tím neviděl tak černě...
Na druhou stranu, 612 se mi moc nelíbí, zlatá 456GT. A také mi uniká smysl toho, proč na prvních oficiálních fotkách představili zrovna model v MODRÉ barvě, pro Ferrari tak typické... 😊
Na druhou stranu, 612 se mi moc nelíbí, zlatá 456GT. A také mi uniká smysl toho, proč na prvních oficiálních fotkách představili zrovna model v MODRÉ barvě, pro Ferrari tak typické... 😊
ZAdek je bych řek klasika líbí se mi..... z boku vypadá taky heski a zase se jim to povedlo, ale ten předek??? kluci co to je??? no možná de vo zvyk, ale na první pohled se mi nelíbí... äspon že nechali ve výbavě oba typy převodovek.... no na to že sem fanatik do ferrari tak todle mě ůplně nenadchlo....
Tak nevím,ale připadne mi to po všech těch velkých řečech o tmhle autě, jaký bude mít super design,jako facelift 456 GT. Myslím že se ohli trochu víc odvázat,ovšem v téhle kategorii rychlých cestovních vozů, které kupují páprdové na cesty k moři se asi designová extravagance moc nenosí....viz Bentley, který vypada jáko kombinace Passatu,Fabie a Mercedesu....ale to je můj militantní názor....prostě mám jiné představy o individuálním designu atu jednotlivých značek...
Myslím si, že ambíciou tohto auta, rovnako ako to bolo u 456 resp M 456 GT, je osloviť tých, ktorí chcú Ferrari, ale nie také, ku ktorému potrebujú ďalší šoférsky kurz. Teda rýchle, pohodlné, ale poskytujúci viac komfortu ako sparťansky tvrdý podvozok, za príplatok automat a pod. Túto úlohu 456 + M 456 GT plnila super a tento prirodzený nástupca ju splní rovnako dobre, akurát ako nový model. Bola 456 GT superšport? Nebola, tak tu potom nemôžeme pliesť 355, 575 a pod. Pre mňa bolo M 456 GT grandturismo Nr. 1, teraz je to 612. Luxus v štýle Ferrari. To boli pri uvedení aj slová samotnej automobilky, tiež ho neprezetovala ako pretekárske auto na bežné cesty. Na extrémy vyrába iné, drsnejšie modely.
zlaty Murcielago