Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST První stovky kilometrů s novým Golfem! - jízdní dojmy

Vyzkoušeli jsme třídveřové i pětidveřové provedení a pět různých motorů... (prohlédněte si více než 60 fotografií)
Zpět na článek
10. 10. 2003 15:54
neregistrovaný "Expert"
10. 10. 2003 17:05
neregistrovaný "Ondřej Šuch (AUTO.CZ)"
10. 10. 2003 20:07
neregistrovaný "Marv"
11. 10. 2003 14:59
neregistrovaný "vedeni"
13. 10. 2003 10:50
neregistrovaný "deny"
10. 10. 2003 16:04
neregistrovaný "HUFUH"
10. 10. 2003 16:48
neregistrovaný "Golfatore"
10. 10. 2003 17:13
neregistrovaný "BoBik"
10. 10. 2003 21:17
neregistrovaný "golfista"
10. 10. 2003 21:52
neregistrovaný "VW Group"
10. 10. 2003 23:38
neregistrovaný "BumBum"
11. 10. 2003 11:30
neregistrovaný "Šumík"
11. 10. 2003 15:02
neregistrovaný "vedeni"
11. 10. 2003 13:33
neregistrovaný "Golfista"
13. 10. 2003 11:37
neregistrovaný "pp"
14. 10. 2003 07:43
neregistrovaný "anonym"
14. 10. 2003 12:35
neregistrovaný "junior"
14. 10. 2003 12:48
neregistrovaný "Pavlos"
16. 10. 2003 07:55
neregistrovaný "anonym"
16. 10. 2003 17:07
neregistrovaný "cizinec"
11. 10. 2003 15:24
neregistrovaný "el matador"
12. 10. 2003 01:37
neregistrovaný "Šumík"
14. 10. 2003 12:38
neregistrovaný "junior"
6. 11. 2003 12:48
neregistrovaný "Anonym"
12. 10. 2003 13:50
neregistrovaný "broněk"
12. 10. 2003 14:01
neregistrovaný "Aliks"
14. 10. 2003 14:45
neregistrovaný "Alex"
6. 11. 2003 12:43
neregistrovaný "Zbyněk"
11. 10. 2003 12:55
neregistrovaný "Lukas"
11. 10. 2003 13:31
neregistrovaný "znalec"
11. 10. 2003 20:58
neregistrovaný "Zdeněk"
12. 10. 2003 01:42
neregistrovaný "Šumík"
12. 10. 2003 10:22
neregistrovaný "t"
23. 10. 2003 15:44
neregistrovaný "anonym"
14. 10. 2003 20:21
neregistrovaný "David"
12. 10. 2003 18:48
neregistrovaný "Ace2"
12. 10. 2003 23:44
neregistrovaný "vedeni"
14. 10. 2003 07:47
neregistrovaný "anonym"
16. 10. 2003 18:27
neregistrovaný "cizinec"
31. 10. 2003 16:07
neregistrovaný "JONNY"
13. 10. 2003 11:03
neregistrovaný "Jeffo"
14. 10. 2003 09:29
neregistrovaný "limach"
14. 10. 2003 13:32
neregistrovaný "deny"
6. 11. 2003 13:08
neregistrovaný "Zbyněk"
12. 10. 2003 13:39
neregistrovaný "anonym"
12. 10. 2003 15:57
neregistrovaný "Ondřej Šuch (AUTO.CZ)"
13. 10. 2003 11:10
neregistrovaný "deny"
13. 10. 2003 11:46
neregistrovaný "Ondřej Šuch (AUTO.CZ)"
13. 10. 2003 13:37
neregistrovaný "deny"
16. 10. 2003 17:17
neregistrovaný "mates"
13. 10. 2003 16:34
neregistrovaný "Ivohoe"
13. 10. 2003 18:43
neregistrovaný "Miki"
16. 10. 2003 17:05
neregistrovaný "Aj vaj"
16. 10. 2003 20:09
neregistrovaný "Mirko"
26. 11. 2003 15:43
neregistrovaný "Qwerty"
neregistrovaný "Expert"
10. 10. 2003 15:54
Pouzivani cizich termitu...
...na vůz tou správnou kombinací konzervativizmu á la Golf... Doporucuji autorovi seznamit se s vyznamem sluvka konzervativni, pak mu mozna dojde, co napsal za nesmysl... Co je proboha na tom aute konzervativni? Dacia Solenza je konzervativni, Golf ne. Pokud uz ve vztahu ke Golfu chcete pouzit nejake sluvko na K, pak snad konformni, konzumni nebo konfekcni.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ondřej Šuch (AUTO.CZ)"
10. 10. 2003 17:05
Re: Pouzivani cizich termitu...
Milý čtenáři, díky za upozornění. Slovo konzervativní jsem ale použil vědomě a to ve smyslu jakési nucené kontinuity, dané vkusem většinového (německého) zákazníka. Jistě, slovo konzervativní lze šířeji chápat jako "věrné neaktuálnímu módnímu trendu, nicméně nikoli nemoderní", ale doufal jsem, že z článku bude zřejmý užší kontext.
Každopádně díky za upozornění. Snad jen odpálím míček subjektivity na druhou stranu: konformní je Golf asi stejně jako Astra a Corolla vuci Megane, tedy v dobrem slova smyslu. Slovo konzumní bych si v souvislosti s automobilem pouzit netrouval a konfekcni... no budiz, ale konfekci chapu jako "sériovost a jednotnost v nižší a střední cenové hladině", takže by tam spadala všechna velkosériově vyráběná auta do střední třídy... :-)
BTW: Konzervativní podle mé subjektivity není Dacia Solenza, ale třeba VW Touran, Range Rover, Jeep Wrangler...
Ale to jen tak špičkuji...:-) Děkuji za reakci a zůstaňte věrným čtenářem.
neregistrovaný "Marv"
10. 10. 2003 20:07
Re: Pouzivani cizich termitu...
Ty Truhliku, autor toho článku má naprostou pravdu, Volskwagen opět nevymyslel nic nového, nechal se inspirovat i Francouzů a vlastně by se dalo říct, že se jedná o takový lehký Facelift!
A hlavně ta cena, ta bude u toho modelu na fotkách alespoň 800.000,-!!!
VW je nechutně drahý a ta kvalita .....
neregistrovaný "vedeni"
11. 10. 2003 14:59
Re: Pouzivani cizich termitu...
Ja tu zadny pouziti tech obrich mravencu nevidim!?
neregistrovaný "deny"
13. 10. 2003 10:50
Re: Pouzivani cizich termitu...
To je tak kdyz nekdo zacne kritizovat jedno slovo v obsahlem clanku a neopravi po sobe preklepy Faktem ale je, ze v popisech automobilu se pouzivaji urcita klise, ktera my, pravidelni ctenari, nevedomky prebirame a proto nejsem proti vyvolani diskuse. Kazdy obor si casem vytvori svuj vlastni zargon...
neregistrovaný "HUFUH"
10. 10. 2003 16:04
FABIA ;)
mňo ... z boku bych řek, že je to malinko větší FABKA ;)) ... a třídvéři na fotkách teda nic moc :(
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Golfatore"
10. 10. 2003 16:48
Re: FABIA ;)
Tak tak, zejmena pohled z boku je tezke zklamani. Dalsi nepekna vecicka jsou predni svetlomety v. stiny kapoty motoru a prednich blatniku. Jako designer bych si jednicku nedal. Pusobi to rusive.
Celkem z hlediska designu nic moc, sedy primer. Je cas zmenit znacku a jako etalon tridy najit neco lepsiho.
neregistrovaný "BoBik"
10. 10. 2003 17:13
Re: FABIA ;)
No je pravda, že z těch fotek mě to taky nějak extra nezaujalo. Ale hodnocení designu auto podle fotek je velmi ošidné. Nové BMW 5 jsem taky z fotek hodnotil jako designově nic moc, ale ve chvíli, kdy jsem ho uviděl naživo a trošku si ho obhlédl, tak jsem totálně změnil názor a považuji ho za designově vytříbéné auto. Ale jinak se nechci pouštět do velkých polemim ohleně vzhledu, holt někdo má rád holky a jiný zase vdolky . . . :-)
neregistrovaný "golfista"
10. 10. 2003 21:17
Konečně by měli u VW zaměstnat designera
dyť se na to nedá dívat...
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "VW Group"
10. 10. 2003 21:52
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Tak na to nečum, ***! To auto je špička a nejlepším ve třídě zůstává. Nic lepšího od konkurence nebude, když může něco konkurovat, tak Audi A3.
neregistrovaný "BumBum"
10. 10. 2003 23:38
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Lol, VW Group, tebe musí tenhle propadák pořádně žrát co? nejlepší ve své třídě, ehm ehm...
neregistrovaný "Šumík"
11. 10. 2003 11:30
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
No tak vnějšek není žádná pastva pro oči, ale zas to bude dlouho vypadat dobře. A ten vnitřek je daleko hodnotnější a luxusnější než u Méganeho. Ten je jenom spotřební zboží pro ženský a ještě ta jeho *, no kterej francouz tohleto vymyslel....hrozný
neregistrovaný "vedeni"
11. 10. 2003 15:02
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Spis to dlouho bude vypadat spatne. Lepsi odvazny auto, ktery je hezky aspon chvili nez nikdy.
neregistrovaný "Golfista"
11. 10. 2003 13:33
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Tak dobře mě dneska ještě nikdo nepobavil... díky VW Group...
neregistrovaný "pp"
13. 10. 2003 11:37
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Mas urcite pravdu Golfisto, nicmene asi stale to neni moc dobry. Kdyz neoblibenejsi auto (podle pruzkumu nejmenovane agentury o nejoblibenejsim autu v Nemecku, ikdyz je to subjektivni) v Nemecku ve tride Golf (jak tu tridu nekteri zurnaliste nazyvaji) je Corolla tak asi fakt nebude neco v poradku s tim dizajnem , ze??? Taky je spolehlivejsi, vyrabi si dele a podle me (to je subjektivni a kazdy ma na to jiny nazor) je i hezci. Asi tak...
Nicmene je docela zajima srovnani autora, ze zakladni verze je hlucnejsi nez silnejsi 1,4 kdyz pred tim tvrdi, ze zakladni verzi nemeli moznost testovat. Nebo se mylim? Asi jo...
neregistrovaný "anonym"
14. 10. 2003 07:43
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Možná je nejoblíbenější Corolla, ale nejprodávanější je Golf,VW má JEDINÝ cíl - aby to tak zůstalo, a vsaďte se ,že zůstane, ať je Megane a 307 a Corolla sebekrásnější.
neregistrovaný "junior"
14. 10. 2003 12:35
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Kamo tak to si dost vedla, pretoze Golf je mozno najpredavanejsie auto ale asi iba u nas v Europe, kde sme tak trosku posraty z VW. Toyota je najkvalitnejsie auto na svete a to vo vsetkych triedach a to nehovorim o spokojnosti zakaznikov zo studii JD Power. Len sa pozri v akom stave je taky Golf po 10 rokoch, ale toyotka si jazdi s uplnym kludom. Preto asi v Amerike si mozu dovolit dat na nu zaruku 5 rokov. Vies si predstavit, ze by VW mal zaruku 5 rokov ?? Za kolko by cela automobilka zkrachovala ?? Toyota predala najviac automobilov !!!!
neregistrovaný "Pavlos"
14. 10. 2003 12:48
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Přesně tak. Zastánci a obhájci VW se pořád ohánějí kvalitou a trvanlivostí, ale neuvědomujou si, že ta jejich kvalita se od roku 1990 nezvýšila. Zatímco Peugeot, Renault , Citroen, Toyota, Honda a koneckonců i Fiat se neustále v kvalitě zlepšují. Dát do interiéru plasty z vyšší třídy nestačí.
Mimochodem pro všechny rejpaly. Jezdil jsem jak s VW GOLF 4 tak i s Peugeotem 307 a rozdíly jsou podle mě minimální. Jen v Peugeotu se mi subjektivně lépe sedělo a i pocit z interiéru byl příjemnější.
neregistrovaný "anonym"
16. 10. 2003 07:55
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Já jsem opravdu myslel Evropu. Austrálie Amerika,Oceánie a Japonsko mě dost nezajímá, jejich vkus je úplně jiný než evropský.
neregistrovaný "cizinec"
16. 10. 2003 17:07
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Máš naprostou pravdu. Taky se musím smát... Holt ti naši geniální sousedi zas podali jeden důkaz navíc o své bohaté fantazii... Hlavně, že se tenkrát posmívali svým východním soukmenovcům, že udělali pro ten 1,1 VW motor takovou úpravu Trabanťácký karoserie která měla odpor přinejmenším skříně na šaty... Jo, němec jako němec...
neregistrovaný "el matador"
11. 10. 2003 15:24
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Chtěl bych jen vzkázat hlupákovi,kterej si říká bum bum,ať se radši věnuje vaření nebo nějaké jiné pozoruhodné činnosti,ale ať se neplete mezi kritiky designu vw Golfu 5.Protože tomu fakticky nerozumí.A jestli do dosud nepochopil,tak design golfu 5 je zatim ten nejlepší,co kdy golf měl!!!
neregistrovaný "Šumík"
12. 10. 2003 01:37
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Souhlas, stokrát lepší než ten....jak se jmenuje ten kohout........jo myslím, že Renault, fujt to je ale hnus....jó ten Megan....otřes, ohavnost, patvar
neregistrovaný "junior"
14. 10. 2003 12:38
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Ty asi dost vela fetujes kamo
neregistrovaný "Anonym"
6. 11. 2003 12:48
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Svatá pravda. Ze všech špatných designů je to ten nejlepší
neregistrovaný "broněk"
12. 10. 2003 13:50
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Velmi pěkný způsob vyjadřování hovoří za vše. Myslím , že VW stále nedochází , že auto prodává dnes především design a skutečná kvalita je spíše v pozadí ( velký nástup PSA bere zákazníky především VW). Může se velmi lehce stát ,že se změní v dodavatele kvalitních dieselů pro jiné výrobce...
neregistrovaný "Aliks"
12. 10. 2003 14:01
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
2 WV Group... Špička?! Možná... Ale hodně drahá špička. Jak málo chybí si připlatit a koupit si třeba Passata? Teda passata s horší výbavou, ale stejným motorem. Do passatu se v zadu dá alespoń solidně sednout ale u Golfu se nevejdou nohy ani vedle sebe... A design 4 je, podle mě, hezčí než 5.
neregistrovaný "Alex"
14. 10. 2003 14:45
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Mam stejny nazor. 4 byla opravdu hezci nez 5.
neregistrovaný "Zbyněk"
6. 11. 2003 12:43
Re: Konečně by měli u VW zaměstnat designera
Golf si najde spoustu blbců, co si ho koupí. Bude určitě předraženej stejně jako jiný modely od VW. Mimochodem já mám rád auta, co mají nějaký nápad (myšleno v designu). Co má Golf? Akorát blikače ala Mercedes... A kvalita? Předčtěte si nějaký dlouhodobý testy a poznáte, jak se to sype...
neregistrovaný "Lukas"
11. 10. 2003 12:55
Špička!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "znalec"
11. 10. 2003 13:31
Kdysi Golf určoval směr...
teď už jen dýchavičně dohání ostatní...
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Zdeněk"
11. 10. 2003 20:58
Re: Kdysi Golf určoval směr...
Musel jsem se i já zasmát , protože každej kdo obdivuje cikánský(Francouzkých) auta a mluví o nich jak o krásných a hlavně spolehlivých je přímo k zasmání největší šroty dělá Citroen.
Z Francouzkejch aut uznávám akorát Peguota.Jinak ani Korejský auta nejsou nejošklivější a jsou i spolehlivý jen trošku víc bumbaj.
Moje sestra si koupila Nisana Mikru, a přesvědčovala mně,jak je to auto supr než jsem se v něm poprvé svezl vrže v něm jako ve starejch pendlovkách někde na zadní nápravě. A když jsem ji ukázal krešovej test tak se náramně divila , že i blbá Fábka dopdla líp a to už je tři roky starý auto.Holt je ale módní a ušitý přímo pro ženskou...
neregistrovaný "Šumík"
12. 10. 2003 01:42
Re: Kdysi Golf určoval směr...
No jo Peugeoty a ta jejich převodovka, to je kapitola sama pro sebe. Měli by dostat cenu za nejhorší věc, kterou kdy vymysleli. V každém autotestu si redaktoři stěžují právě na převodovky, u Renaultů na tu * kartu na startování. VW vyrábí naprosto špičkový převodovky, i manuál jakoby chtěl řadit sám, jak to krásně ty toubky zapadaj....
neregistrovaný "t"
12. 10. 2003 10:22
Re: Kdysi Golf určoval směr...
Von má každej něco.... například vw nemá zrovna nic moc spojku....
(vycházim ze zkušenosti... takovej passat by hlavně pro silnější motory a pohon všech čtyř uvítal něco trochu tužšího...)
neregistrovaný "anonym"
23. 10. 2003 15:44
Re: Kdysi Golf určoval směr...
zdarec! muzes mi prosim te rict jak to myslis s tou tuzsi spojkou? jezdim s 2,8 a levou nohu mam od spojky namakanou jako arnold a ty bys tam chtel neco tuzsiho?!!!
neregistrovaný "David"
14. 10. 2003 20:21
Re: Kdysi Golf určoval směr...
jo mate pravdu.. např. řazeni u francouzu nic moc (měl sem Saxo ted mam C3 1.4Hdi ale už je to o trochu lepší...) Jinak otec ma Fabku a ta mam řazeni a podvozek 100x lepší.. ale nechci říct že citroen je špatny.. Jinak k tomu tvaru--- Fabka je takova klasika tvar oničem to už je lepší new Fiesta.. Ja kupoval auto podle vzhladu (i vevnitř) a C3 je hodně originalni.. jinak cena 1.4Hdi v metle s klimou,počítač atd za SUPER 365tis a fabka 1.4Tdi za 450 tak to teda nemusim.. jen muj nazor a dik všem.. David Zlin
neregistrovaný "Ace2"
12. 10. 2003 18:48
Re: Kdysi Golf určoval směr...
No nevím. VW byl lepší než ostatní tak v 90. roce. ted patří VW mezi nejporuchovější auta co se dá koupit. Veřejné mínění je sice fine vlastnost, která dokáže přemostit sem tam nějaký neštastný rok, ale u VW to jde z kopce poměrne dlouho a to jeho přešlapování na místě je přinejmenším diskutabilní. Tento Golf by byl poměrně slušné vozítko tak v roce 95-96, dnes je jeho design beznadějně out a přispěje to jen k opět vyššímu nárustu prodejů konkurentů, pro které jsou poslední roky VW požehnáním. Francouzi válcují evropský trh s více méně každým modelem a to dokonce i v DE. A vzhledem k tomu kolik toho prodávají tak ty auta asi zase tak špatná nejsou že ano. Touran by bylo moc fine auto, kdyby to byla malá dodávka pro žinostníky. Jako rodinné auto, je bezesporu otřesné a je jedno jak se na to člověk kouká. zastánci VW se budou být, a budou se přesvědčovat jak je auto povedené i když vědí, že něco je zjevně špatně. Příštích 10 let bude patřít v EU Francouzům a nikdo s tím nic neudělá. Jsou to auta s nápadem, mají dostatečnou techniku, jsou natolik rozdílná, že si vybere jak individuálně smýšlející člověk, tak i čistě konzervativní. Němci kromě Mercedesu šlapou na místě a když se k něčemu rozhodnou, tak to dopadne katastrofou viz nové BMW, což je fakt úděsný projekt a prodejní čísla tomu žel pro ně odpovídají. Takže já bych redakcím doporučil, ať nazývají auta správným jménem a konečně napíšou, že VW nejenže patří k těm technicky ne příliš dobrým značkám, tak jsou vyložině out. No a já si soukromě klidně můžu říci, jsou fakt hnusný :) a ke všemu si nenechaj poradit.
neregistrovaný "vedeni"
12. 10. 2003 23:44
Re: Kdysi Golf určoval směr...
Absolutni souhlas. Navic koncern VW je predrazenej jako prase. 900 000 za starickyho Passata s uhlakem? Nebo ty samy prachy za novej Accord se vsim vsudy a spickovym 2.4 motorem? O vybave ani nemluve. Passat HIGH(!)line - 15'' ocelovy kola. Dualni klimatizace? Nezna. Atd. FUJ!
neregistrovaný "anonym"
14. 10. 2003 07:47
Re: Kdysi Golf určoval směr...
Stačí si vzít německý AMS nalistovat statistiku a vidím, že vzhledem k výrobní kapacitě válcuje německý trh víc Škoda než Peugeot.
neregistrovaný "cizinec"
16. 10. 2003 18:27
Re: Kdysi Golf určoval směr...
Mám pocit, že dnes už dokonalý auto neexistuje. Každý má svý klady i chyby a záleží jen na prioritách každýho zákazníka (např. pro někoho je nejdůležitější líbivej dizajn a neštve ho, jak blbě funguje převodovka, někdo zas snese ošklivý auto, jen ať je tichý a funguje jako hodinky SWISS MADE, pro jinýho je zas důležitý, aby měl japonce, protože to se teď "nosí"...).
Myslím si, že rozdíly mezi autama jsou stále menší kvůli tomu, protože výroba aut se stává úplně mezinárodní záležitostí: v německejch fabrikách montujou auta turecký gastarbajtři a třetina dílů je od italskejch dodavatelů, ve Francii zas dělaj kromě flegmatickejch francouzů snad ještě flegmatičtější arabové ze severní afriky (upřímně lituju toho, kdo koupí třeba Citroena z pondělní šichty...), no a v anglickejch automobilkách vyráběj pakistánský přistěhovalci japonský káry... To je maglajs, co? Jakej je pak rozdíl v kvalitě třeba německýho VW a tureckýho Renaulta?
Mimochodem, francouze taky nemám rád, protože jsem měl s nima vesměs špatný zkušenosti. Němci jsou zas drahý, protože využívaj německýho nacionalismu (i když poslední dobou i tam čím dál víc němčourů koupí levnější japonce nebo korejce) a navíc dnes už neplatí, že za ty prachy dostaneš lepší německou kvalitu. A japonci? Jen jeden příklad: měl jsem doposud Mitsubishi Carismu s full extra (mimochodem z holandský fabriky, kde nejspíš makali borci z bejvalejch holandskejch kolonií). Snad jen na motor si nemůžu stěžovat (i když dneska už je 90 koníků z 1,6 motoru trochu málo...), jinak celý auto bylo strašný zklamání. Spínače blinkrů a stěračů drnčely, řazení jedničky byla prostě na japonský auto ostuda (v servisu mi řekli, že je to typová závada) a snad nejhorší byla ta jejich slavná speciální zadní náprava: na sebemenší nerovnosti se ozývaly ze zadu takový rány, jako kdyby se chtělo celý to zavěšení úplně vytrhnout z karoserie. Nikdy víckrát už nekoupím Mitsubishi. Má smysl se přít, který auta jsou nejlepší? Každej z vás má svou pravdu.
neregistrovaný "JONNY"
31. 10. 2003 16:07
Re: Kdysi Golf určoval směr...
Naprostou souhlasím. Každý národ vyrábí auta přesně podle toho jaký je sám. Každý národ se něčím vyznačuje a to je přesně promítnuto do vozů,které dělá.Němci dělají hodně konzervativní kusy,které nevynikají desingem, ale o to je ten jejich desing trvanlivější - prostě vypadají pořád stejně. Použití techniky si myslím,že je docela na úrovni,stejně tak spracování a použité materiály. Prostě propracované studené auta od studenej skopčáků. Nicméně jak jsem četl Vaše reakce, nový GOLF by neměl podle všeho být šlágr - ale myslím si, i když mu moc nefandím,že to bude pro Čecháčka imag. záležitost,takže prodeje budou ohromný - no uvidíme. Pro změnu Fancouzi dělají auta líbivá,pohodlná - jsou to holt pohodlný *. Co se týče techniky a materiálů, snaží se dohánět,co se týče spracování - katastrofa. Italové stejně jako Francouzi - horkokrevný národ, mistři v desingu a motorech,v technice hodně pokročilý,spracování a materiály - holt tady je ten problém ( i když si myslím, že už se chytili za nos a snaží se taky polepšit) Japonci - mistři v kvalitě obecně,spracování dobrý,technika dobrý - desing nic neříkající (ani studenej - prostě Japonci malovat auta neuměj) Jsou to obecné postřehy,takže se nebráním tomu, že se někde nějaká ta vyjimka najde. A hádat se o to, jaký auto je lepší je blbost - každé auto má něco - a je na každém, co si vybere a jaký národ je mu z hlediska povahy nejblišší. Přeji hezký víkend.
neregistrovaný "Jeffo"
13. 10. 2003 11:03
Re: Kdysi Golf určoval směr...
Asi jsi ještě nezistil že Citroen patří spolu s Peugeotem do skupiny PSA, kde se používají stejné motory, převodovky i podvozky. Ale to jenom na okraj...
Nissan zase zčásti patŕí Renaultu, což se jistě musí časem projevit na dizajnu a kvalitě...
A co nový VW Golf? Já bych mu přál, aby ho konečně převálcovala některý z konkurentú. Astra to asi nebude. Šanci má Peugeot 307 a jeho nástupce. Francouzi na to jdou dobře. Držím jim palce. I když sám fandím Toyoytě. Jenom jejich design není pořád špičkovej. Taky sebojím kvality aut z Turecka. Škoda že se už nevyrábějí v Japonsku, nebo jenom částečně (Corolla Verso). Z Německých aut se mi nejvíc líbí vzhled nových Mercedesú. BMW se odklonilo od všech sportovních tradic, které kdy mnělo a pro které jsem kdysi BMW uznával. Audi je mi sympatické pro Quattro a použití hliníku. Ale kdybych mněl zbytečný miliony, tak bych stejne šel do prodejny Lexus.
neregistrovaný "limach"
14. 10. 2003 09:29
Re: Kdysi Golf určoval směr...
Nevím, co je na např. novém Meganu cikánského. Nejsem Renaultář, ale pokud máte na mysli odvážný, provokativní, progresivní a dle mého názoru krásný design a už i vyspělou techniku, tak bravo všemu cikánskému. Nedávno jsem měl skoro radost, když jsem na D1 potkal pár nových Meganů, které tu šeď německé kvality trochu zpříjemnily. Přestaňte konečně studovat jen "nezávislé" časopisy jako Autotip, Autohit nebo Auto Motor a Sport, které jsou zcela vlastněné německým kapitálem a podívejte se i do jiných, třeba anglických nebo italských. Jsem přesvědčen, že objevíte trochu nový automobilový svět. Ty "cikánské" Megany a Laguny, ale i spousta jiných aut v posledních výzkumech spolehlivosti a spokojenosti zákazníků (dokonce i v německých) dopadly často lépe než ta mozkoproplachová německá kvalita. V posledním J.D.Power výzkumu skončil např. Golf IV kolem 80. místa z tuším 100 aut a bylo by zajímavé vidět jaká auta na tom byla mnohem lépe. To by se pak hroutily iluze! A Passat na tom byl jen o pár míst lépe. Samozřejmě první příčky jen Japonci. Je třeba si to už konečně přiznat. Jo a v Mikře jsem jezdil, parádní auto, o pazvucích ani slechu. Možná Fábie dopadla lépe, ale taky má značnou nadváhu a při jízdě se "supr" tříválci je to patřičně znát.
neregistrovaný "deny"
14. 10. 2003 13:32
Re: Kdysi Golf určoval směr...
V podstate souhlasim, ale dodavam, ze bohuzel neexistuje nejen zadna zaruka "nemecke kvality", ale ani napric znackami, tedy jakesi "znackove kvality" a myslim si, ze by se v Cesku mela media vic venovat problematice kvality, treba jako ve zminovane Italii, kterouzto zemi velice dobre znam a casto v ni pobyvam. To by se mnozi ctenari divili, pri cteni rubrik typu "Reklamace v zarucni dobe - nevyrizene pripady", "Povolani zpet do servisu" apod. Desitky a stovky pripadu v kazdem cisle. A tohle uplne pomiji nektere "prestizni" tituly, ktere pisi jen o fascinaci jizdnimi vlastnostmi apod., ale ne uz co ktere auto vydrzi a jestli alespon jako nove funguje jak ma
neregistrovaný "Zbyněk"
6. 11. 2003 13:08
Re: Kdysi Golf určoval směr...
Opravdu nejradši mám lidi, co maj takový "globální" názory. Třeba že korejský auta víc žerou... Například do Hyundaie se dávaj diesely od PSA... Doporučuji si nejdřív něco přečíst a pak o tom žvanit... Jo, já jezdim Mazdou (pokud by se někomu zdálo, že fandim nějakýmu Citroenu)
neregistrovaný "anonym"
12. 10. 2003 13:39
DOTAZ PRO REDAKCI
Chtěl bych se (především redakce - nenašel jsem nikde totiž váš mail, abych se mohl zeptat přímo) ke kterým motorům se bude dodávat automat a kolik bude mít stupňů. Ke kterému motoru by se podle vás automat více hodil - uvažoval jsem o 2 tdi nebo 2 fsi. Služebně jezdím s jag. s type 4,2 l s 6 stupn. automatem a už jsem si na automat dost zvyknul ( i moje žena ) - obvzlášť ve městě! děkuji za radu. M.V.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Ondřej Šuch (AUTO.CZ)"
12. 10. 2003 15:57
Re: DOTAZ PRO REDAKCI
Mail do redakce je redakce@auto.cz.
K dispozici jsou zatím pouze údaje o čtyřech motorizacích, které budou na trh uvedeny nejdříve:
Motory 1.4 a 1.9 TDI mají jako standard pětistupňovou manuální převodovku.
Motory 1.6 FSI a 2.0 TDI mají jako standard šestistupňovou manuální převodovku. Tu lze mít za příplatek i pro motor 1.9 TDI.
Motor 1.6 FSI lze za příplatek objednat také s šestistupňovou převodovkou Tiptronic.
Pro motory 1.9 TDI a 2.0 TDI bude od jara za příplatek k dispozici také "automatizovaná" šestistupňová převodovka DSG.
neregistrovaný "deny"
13. 10. 2003 11:10
Re: DOTAZ PRO REDAKCI
A nejsou znamy blizsi parametry motoru 2.0 SDI (tocivy moment a spotreba)? I kdyz jste ho tak trosku odsoudili Pro motoristy, kteri jezdi hodne kilometru rocne a spis "prakticky" myslim maji atmosfericky plnene diesely porad vyznam, s ohledem na porizovaci cenu, oproti vykonnejsim turbodieselum. Zkusenosti s Octavii 1.9 SDI potvrzuji, zadne "svezeni", ale dobry sluzebnik...
neregistrovaný "Ondřej Šuch (AUTO.CZ)"
13. 10. 2003 11:46
Re: DOTAZ PRO REDAKCI
Určitě jsem tenhle motor neodsoudil, mj. proto, že jsme jej pro jízdy neměli k dispozici a proti atmosférickým dieselům nic nemám, naopak.
Předběžné údaje o 2.0 SDI:
55 kW - 4200 ot./min.
140 Nm - 2200 - 2400 ot./min.
0-100 km/h 16,7s
max. 163 km/h
spotřeba 6,9/4,5/5,4
Díky a zůstaňte nám věrný
neregistrovaný "deny"
13. 10. 2003 13:37
Re: Re:
Dekuji za perfektni informace!
neregistrovaný "mates"
16. 10. 2003 17:17
Re: Re:
Kdyz mas S-Type , tak nad cim jeste premyslis? Jestli uvazujes o soukr. aute, tak si vyber X-Type, verzi je nepocitane. A jeste navic, v Jagu te urcite radi uvidi a vyjdou vsemozne vstrict! Cestou tam se zastav asi 100m pred Jagem a koukni se na VW - budes mit jasno a napriste vzdy ujedes o tech 100m vic Dokonce bych se vsadil, ze budes u VW zavirat oci, abys to nevidel
neregistrovaný "Ivohoe"
13. 10. 2003 16:34
GOLF 5 vs MEGANE II
Lidi,vy se fakt někdy chováte jak malí.Zkuste se hádat s milovníkem GOLFA o tom,že pětka vypadá strašně.To fakt nejde!Mně osobně se GOLF 5 líbí,ale je docela jednoduchý co se týče designu.Za tohle mě asi sjedete,ale z profilu mi připomíná novou COROLLU.A co se týče MEGANE II,tak o něm nepeskujte dřív,než se v něm svezete!Designově je to krásné auto,alespoň se někdo umí pořádně odvázat (tím myslím RENAULT) a jede to jak drak!V žádným případě to není auto pro ženský a na jaře má jistý,že mi bude stát v garáži! Golf je značka,kvalita a technická vyspělost.Design je jednoduchý,ale řekl bych že je to zejména díky tomu,že jsou současní majitele GOLFA hodně konzervativní a VW si je chce udržet.Naproti tomu je MEGANE II technicky i designově vyspělí vůz,za kterým se spousta lidí ohlédne,což po GOLFU 5 asi ne.Renault se prostě nebojí v oblasti designu riskovat a VW ano.Vždy volba záleží jen na nás samotných.Každému sedí něco jiného.Mně osobně spíše tem RENAULT MEGANE II.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Miki"
13. 10. 2003 18:43
Tak nevim
Vnitrek super - nemcouri ukazali zase co umi, ale jinak se mi malem libi vice predchozi model. Kdyz je tak postavili vedle sebe, pripada mi ten novy jako nejaky super kvalitni korejec co se snazi ukrast prvky golfa. Je to nejak moc zaoblene, silene velka svetla, nepripada mi z fotek ze je to nejaky nadcasovy design jaky ma treba Octavia a Fabia nebo jaky mel predchozi golf. Myslim, ze Astra vice zahrala notama nemeckeho zakaznika....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Aj vaj"
16. 10. 2003 17:05
Re: Tak nevim
Velmi subjektivně souhlasím.
neregistrovaný "Mirko"
16. 10. 2003 20:09
2.0 TDI 4 x 4
No a kdy teda bude k dispozici 2.0 TDI 4 x 4 ??
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Qwerty"
26. 11. 2003 15:43
bez titulku
Tak uz jsem mel moznost otestovat Golfa V 1,9TDI. Volkswagenu fandim, ale novy Golf me zklamal. Design necham na kazdem z vas, me se nafoukla auta moc nelibi, ale chapu, ze je to trend. Zklamaly me ale tolik vychvalovane materialy interieru, ktere ve skutecnosti od minule generace nijak vyrazne neposkocily. Mel jsem auto v sedem interieru, ktery mi pripominal i kvalitou prvni kusy Octavie. Mozna to je jen tim, ze se jednalo o jedno z prvnich vozidel v CR. Mozna bude VWpodobne jako pro Polo nabizet pristrojovou desku z mekceneho materialu za priplatek okolo 1500. Uvidime. Nicmene zklamani ze zpracovani interieru napravily jizdni vlastnosti. Tim nasadil Golf latku hodne vysoko! To mi muzete verit, protoze jsem se povozil uz nekolika stovkama aut..
Rozbalit vlákno
0