Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Honda S2000 model 2004: větší objem, stejný výkon

27 komentářů

Sluší jí to čím dál více, kočičce
Hondu moc nemusim, ale tohle je opravdu mazlik
Honda S2000 je skoro 4roky staré auto má 4roky starý motor tak by se japnčíci mohli trochu překonat a zvýšít mu výkon. ted by mohli i více zasáhnou do desigu tohle je jen facelift čekal jsem skoro úplně nové auto
Škodovka taky nemeni, jen decentne upravuje. Kdyz se to prodava stale relativne stejne, neni duvod menit.
PS: K te ankete - vice testu alkoholu a odebirani RP na miste jen za toto. Kontroly rychlosti staci jak jsou. Pri Krystofu se vsichni vlekli jak slimaci, hruza. Jo a ze zakona zakazat pohlavni prikryvky v aute 😄 i kdyz na druhou staranu je zase poznat, na koho si davat bacha.
Tohle může napsat je někdo, kdo si těch 240 koní v S2000 nevyzkoušel . Myslím, že Honda nemusí stále dokazovat že umí nejlepší čtyřválce na světě. Takto má S2000 litrový výkon na úrovni BMW M3. Na tom je něco špatného?
Obavám se, že výkon M3 je někde jinde (určitě nad 300 koní), ale to jedno, shodneme se na tom, že Honda nic dokazovat nemusí a o tom svědčí každoročně vyhlašované ceny Engine of the year, zde se pravidelně s BMW umísťuje na prvních příčkách a platí tak (společně s BMW) za nejlepší výrobce automobilových motorů na světě! Ale jak jsem již zmínil v předchozím příspěvku, ten šestiválec o větším objemu...... to by bylo.
Sorry, špatně jsem si přečetl tvuj příspěvek, nevšiml jsem si že píšeš o litrovém výkonu, ten má samozřejmě Honda na stejné úrovni, ale chybí tam ten 1,2 litru objemu pro celkový výkon...
Výkon je naprosto v pořádku (BMW Z4 má jako max. motorizaci 170kW!!! a stačíí), spíše bych ocenil 6ti válec a třílitr, jako má právě Z4. Co se týče designu.... pořád je to nááádhera.Fakt moc krasný auto. 3koda, že je tak drahá.
No, jsem rád, že sis všiml . Třílitr je fajn, ale v 6500/min končí. S2K je o otáčkách. Ale to se musí vyzkoušet
Je ovšem otázkou, proč zvyšovat výkon - na 60MPH se s tím stávajícím dostanete dřív než mrknete, a rychleji Amíci stejně nejezdí....
si * nebo co !!!!!! ty vypatlanče zajebaný !!!!
spamatuj se laskavě !!!!!
honda s2000 je super auto ato že má menší výkon nic neznamená a co říkaš na bmw z4 které má ještě menší výkon * . tobě taky nikdo nevičítá že ti smrdí * pošuku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… :no: 😉 :-! >😒]
vykon bohate staci ale samponi s feliciema pisou jako vzdy ze je to malo...
Nojo mě se líbila uš ta první a ted je ještě hesčí, ale je pravda že kdyš zvedli objem tak mohli taky zvednout aspon vo symbolickejch 10koní výkon, ovšem taky mohli nechat ty otáčky jenom posunot tu křivku víc vodspoda(prostě víc výkonu uš dole ale točit a točit) to se mi na ní líbilo sice sem s ní nejel, ale seděl a kousek jel za ní..... no fakt jenom kousek neš na dalšim semaforu podřadil a jel. 😊 zvuk má pjeknej obzvlášt nahoře skouro u omezovače....
Super auto. Akorat by se mi vic zamlouvaly klasicky analogovy budiky.
Je to technicky skvost a budiky patri do retro aut jako Z4 😊. Navic otackomer blika pokud se motor dostane do omezovace, to jaksi rucicky neumi 😊.
V budiku otackomeru muze bejt cervena blikajici tecka!
Podle vzhledu bych take rekl, ze zmen bylo malo, ale design nejezdi. Hosi od Hondy poladili temer vse co je v S2000 ukryto. Ostatne jinde na internetu je to popsano do detailu, ale reklama tu nesmi byt, tak hledejte 😊.
No konecne to honde pomalu dochazi ze vykon neni vse a zacina se starat o to aby se s tim jinak docela zajimavym autem dalo jezdit. Myslim ze takhle to bude mnohem zabavnejsi a pouzitelnejsi....
myslim ze lidi co si S2000 kupuji,tak prave proto ze se musi nesmlouvave tocit,myslim ze otohle pokud neni krik zpet tak rozhodne krok stranou....nekoho si ce potesi ze je to ted vic user-friendly,ale myslim ze prave ti co si tohle kupuji tohle neoceni....spis bych pridal otacek,vzdy sem snil o seriovce co toci vic jak 10.000 😄
taková napůl sérioka F50 (ferrari) má max výkon při 8.500 stejně jako modena ... a to čí max tipuju tak těch 10.000 mořná spíš 9.500 jo btw max kruťák má ta f50tka u 6.500 takže tomu řikam točivej motor .... 😊))
jo mimochodem skoro každá silnička motorka točí víc jak 10 některý 14 a některejm končí rudý pole u 16 .....
Tohle je uprava pro amiky, ty by byly nejradsi kdyby to melo 6 litru a 100 hp v 3000, tohle auto je pro amiky skoda.
K tem motorkam: motorka ktera netoci min. 9000 neni motorka, teda krome endur, ale ty zas nesmej vazit nad 150 kg.
Ak chcete tocit auto do 9000otacok.Skuste Nissan skylineGTR.Ma 450koni da sa vytun.na 800koni ak na to mate.potom sa v tom aute ale asi najskor poserete od strachu ked vas potlaci do sedaka.Tak jenom opatrne s tym.
Kamadár mě vezl v takový malý mrše Suzuki Wagon R s litrovým čtyřválcem, kterýmu začíná červené pole v 8 tisících a omezovač to bere až v 8.600. Né tedy, že by to jelo víc, než třeba Felicie, ale tomuhle říkam točivej motor 😄.
177 kW na atmosferickej dvoulitr ujde😄
Viděl jsem krásné video, kdy Japonci postavili proti 350Z "srovnatelné" vozy. Byla tam S2000, M3 a ještě Porsche. S2000 byla v zatáčkách bezkonkurenční a s 350Z držela krok, M3-ka byla taky dobrá ale moc těžká a ten její výkon se těžko krotil. Nissan z toho vyšel nakonec těsně nejlíp (jelo se jen na tři kola, kdoví jak by to pak dopadlo, S2000 těžce dotírala 😄, ale na takový objem motoru bych čekal trochu víc koní...jako u toho Nissanu...
je to moje nej nej nejllepší auto které spatřilo svět . je nádherné !!!!