Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Cee’d: Ceny se s vyšší sazbou DPH nemění, začínají na 264.980,- Kč

Kia nemění ceny Cee’du po zvýšení sazby DPH. Základní provedení s výbavou Active a pětidveřovou karoserií tak lze i nadále pořídit od 264.980,- Kč.
Zpět na článek
4. 1. 2010 12:29
4. 1. 2010 13:39
4. 1. 2010 13:54
4. 1. 2010 22:50
6. 1. 2010 08:52
neregistrovaný "exctenar"
7. 1. 2010 10:14
4. 1. 2010 14:57
neregistrovaný "laufas"
4. 1. 2010 18:49
neregistrovaný "laufas"
4. 1. 2010 20:48
neregistrovaný "laufas"
6. 1. 2010 09:01
neregistrovaný "exctenar"
6. 1. 2010 08:55
neregistrovaný "exctenar"
4. 1. 2010 12:29
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - saldy
4. 1. 2010 13:39
Re: no
megoš taky nemá v základu ESP ale kupodivu nabízí tempomat ale hlavně man.klimu a motor 1.6 je také výrazné +, megan takto cenově útočí nejen proti ceedu a ceníkoví indiáni z něj musí mít velkou radost.
4. 1. 2010 13:54
Re: no
Řekl bych že pokud se člověk pohybuje v rámci rychlostních limitu a do zatáček nenajíždí jako Schui tak se bez toho ESP obejdeš. ;-) Jinak Ta 1,6 u meganu moc výhoda není protože pokud porovnáš výkonové parametry korejské 1,4 s 1,6 v Meganu tak zjistíš že výkonově jsou na tom podobně a s 1,4 ušetříš ještě na povinným ;-)
4. 1. 2010 22:50
Re: no
Clovek nemusi jezdit jako Schu aby ESP potreboval. Pokud pouzijes stejnou logiku, obejdes se i bez ABS a dobrych brzd, a bez airbagu samozrejme taky :-! Do prvni krizove situace...
neregistrovaný "exctenar"
6. 1. 2010 08:52
Re: no
JJ, přesně tak :yes:
OT: slevnili i jiní, byť DPH je o procento výš.
7. 1. 2010 10:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "laufas"
4. 1. 2010 14:57
0-100 km/h
jak je mozne, ze ma ceed s motorem 1.4i a 66kw o sekundu rychlejsi akceleraci z nuly na sto nez i30 s 1.4i a 80kw?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
4. 1. 2010 17:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "laufas"
4. 1. 2010 18:49
Re: 0-100 km/h
hnujdaj ma 187 a cednik 180
Avatar - petrumr
4. 1. 2010 19:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ricardo
4. 1. 2010 20:28
Re: 0-100 km/h
Navíc točivý moment mají oba motory stejný nebo téměř identický (což má na akceleraci taky velký vliv). Pokud se nepletu tak 66 kW verze má jen snížený špičkový výkon, kvůli daním/pojistce v zemích, kde výkon hraje finanční roli
neregistrovaný "laufas"
4. 1. 2010 20:48
Re: 0-100 km/h
no ale ja myslel, ze rozdil 12 kw, coz je dost ve stejnych autech udela vetsi rozdil. kroutak neni tak posdstatny, taknou kone ne?
neregistrovaný "exctenar"
6. 1. 2010 09:01
Re: 0-100 km/h
Mk(Nm) je důležitější v kombinaci s převodovými poměry, odstupňováním převodovky a koncovým převodem, než vůbec tušíš...jak vidím.Nebo se snad domníváš, že motor se trvale točí v otáčkách Pe max(kW)? Já si myslím, že do nich se chodí výjimečně a spíš je důležitá velikost Mk max(při jakých ot/min) a jeho průběh, tj. aby byl co "nejplošší" v širokém spektru otáček. :-!
neregistrovaný "exctenar"
6. 1. 2010 08:55
Re: 0-100 km/h
No a podle tebe: vliv to má na co? 7 km u aut, která jsou dělána spíš na dálniční limity je směšné vůbec řešit >:D