Renault i od začátku roku 2010 drží akci na model Mégane, která díky slevě 20 tisíc Kč znamená, že výbava Authentique stojí od 289.900,- Kč. V nabídce se zároveň objevuje nový základní model Mégane Generation s cenou od 269.900,- Kč.
Je to hezká nabídka. Asi to bude dobrý auto, i kdyby bylo sebelepší a levnější stejně bych do něj nešel. Patřím mezi ty, co by Rencka nikdy nekoupili. Ještě jsem totiž nepotkal nikoho, komu by auto téhle značky sloužilo bez problémů. A taky - má to pi.u ve znaku :-)
Samozřejmě, a záleží taky na zpřevodování. Vitara má 5-kvalt a i pětka je dost krátká, Patriot 6-kvalt, přičemž šestka je rychloběh. Z toho důvodu taky Vitaru nemožno brát jako nějakej dálniční křižník, její kvality jsou jinde a motor 1.9 dCi zde hraje roli solidní, mimochodem dost spolehlivý, základní motorizace. Velká škoda, že z Renaultu nevytloukli 2.0 dCi, tak jak jej používá Nissan. V naladění 110 a 127 kW by to bylo o něčem jiném, ale převodovku by stejně museli změnit.
A pokud se Outlandera týká, jak jsem ho zkusil, je to dobrý auto, a zase 2.0 TDI 103 kW je základ, tys mluvil o továrním čipu, kterej Mitsu nabízí, potom samozřejmě je to jiná, hlavně když to nedělá někdo doma v kůlně jak se u TDÍček v Čechách rozmohlo.
Každopádně TDI končí jak v Mitsu (Outlander, Lancer), tak u Chrysleru (Dodge Journey, Caliber, Jeep Patriot,Compass...tam dávaj tuším nafťák 2.2 od MB).
Nejprve k Touaregu - shodneme se na tom, že disponuje příjemným, zdařilým designem, který není odvážný, ale i přesto zaujme. Tedy, před faceliftem. Faceliftovský plnovous mě moc nezaujal.
Ale s tím srovnáním designu Avantime a Sharanu to je do nebe volající šlápnutí vedle z Tvé strany... to jsem ještě neslyšel a ustál jsem to jen tak tak... no, nebudu zde rozebírat zaměření (nejen designové) Avantime a Sharanu. Ale budíž, Avantime je velice diskutabilní auto.
může být, Alfy s prvním CR přišli nějak kolem 96/97, Laguny II mají tuším jenom dCI (dT jsem teda ještě neviděl) U Lagun I jsem dCI sice nezaregistroval, ale klidně bych tomu věřil. :yes:
tak zas ono ten motor byl výrazně modernizovaný, takže na jednu stranu chápu Rencka, že ho nechce vyřadit z nabídky. Stejně jako např. koncern až do letoška nabízel 1.9TDI, nebo skoro všichni různé maloobjemové atmosféry které se průběžně modernizují x-let.
Spíš jsem si myslel, že před 2-3 lety, když Rencek vyrukoval s 2.0dCI, že s ním bude chtít nahratid jednak 1.9dCI v nižších výkonových verzích a 2.2dCI v těch vyšších. To druhé nastalo, to prvé částečně, akorát je v tom teď guláš...
no samozrejme ze pri srovnani s 1.9TDI PD a ostatnimi podobne konstrukcne starymi tdicky to neni hnus to je jasne, ale na dnesni dobu uz je to proste nema a prodavat ho v novem aute je podle me hnus.. uz z hlediska pozdejsiho prodeje..
I stejny motor muze byt jinak naladen a vysledkem je propastny rozdil subjektivniho pocitu z toho motoru. Kdyz jsem koupil Outlandera s 2.0 TDI, bylo to take spatne. Proste si kluci sikmooci prali "tzv. linearni zatah", aby se to podobalo benzinovemu motoru, nebo spis aby byli schopnoi prodat ten francouzsky diesel. Motor zcela podstatne ozil po nahrani originalni konfigurace z Passatu. Ted je to zcela jina liga.
tak presnou historii pouziti commonrail technologie neznam, ale min 10 let stary urcite bude.. uz posledni laguny jednicky z r.2000 se delaly s 1.9dCi pokud se nemylim. no a ve svoji laguneII rv.2001 mam 1.9dCi tak to mas 9let coz je skoro 10 >:D
Nic sem nekoupil. Opravuju ti ty polopravdy "za 390 bez klimy". Jestli se ti nelíbí cena, ok, ale dá se to říct i rozumně.
EDIT: od mnou uvedených cen můžeš odrovnat 20 000Kč, aktuálně Prima od 312 900Kč, Classic včetně Climaticu a s motorem 1.2TSI/77kW 373 900Kč, tzn. o 6000Kč víc jak za 1.6/75kW
Áda vůbec neví o čem mluví. Já si projel v přímým srovnání 2.0 TDI v Jeepu Patriot proti 1.9 dCi ve Vitaře a volba byla naprosto jasná. To že nebyl TDI schopen řádné dynamiky s připojitelnou čtyřkolkou, zatímco dCI ve Vitaře tahá stálé 4x4 mi samotnýmu bylo záhadou.
jenom malá technická - do Grand Vitari se nedával dvoulitr, ale jen 1.9dCI, tuším verze se 130poníky. Motor je to sice už starší, ale až náhodou koncern prosadí nově do Vitar svůj skvost 2.0TDI, to jen bude terno >:D
Lenoch a žrout nafty - tak jestli to porovnáváš s SDI, nebo TDI původních verzí, proti tomu je žrout nafty i motorová sekačka trávy. Rozdíl proti 2.0TDI bych viděl maximálně +/- 1litr (slovy "jeden" litr), za což dostaneš plynule využitelné spektrum otáček bez náhleho kopnutí následovaného umíráčkem (to je asi ta lenost co vzpomínáš) + akustický komfort, o kterém se v koncernu ani po deseti letech s jejich první generací CR ani jen nezdá ;-) A jeslti si myslíš, že životnost aktuální 2.0TDI je na úrovni 1.9TDI z roku 96, tak.... tak už vlastně nic >:-[]
Ty máš MPS, super. To je ale jiná kapitola. To je zábava, ale pokud furt kdesi jezdíš, neužíváš si každý kilometr a sem tam přes hory tak Passat je supervolba. Mi něco podobného jako máš ty žere 16
petrolejový odpad >:D já naftou topil kdysi dávno v kamnech... no nic, moockrát díky za pobavení :yes: A o zátahu dieselů nemluv, asi to je tvůj názor, který ti neberu. Ale pokud odobně přesednu z ze služ. vw passata 2.0tdi 4motion do mazdy 6 MPS je to sakra rozdílné svezení... a že to žere skoro 2x tolik když chci? No a...:-) od tohu tu sotjí peugeot 207 1.4hdi ...
Apropos, stále 4x4 a diesel? Pak mi vychází že celý život si musel jezdit pouze s vozem [odkaz]
nebo se pletu?
No, jenže tím to končí. Plechové 15", základní barva, černé lišty i kliky, centrál bez dálkového ovládání, sedadla bez bederních opěrek a zadní nedělené, nemáš ani rezervu, ani zadní stěrač, ani rádio.
Koupil jsi smysluplnou variantu, nic proti, ale opakuji... na žádné vyskakování to není.
Problém těchto diskuzí je fakt, že z ceny aut na jednom trhu, se vyvozují obecné závěry. Renault jen vycítil potenciál růstu Korejců na ČR trhu a drží se jejích cen. Na Západě to Korejcí nebo Škodovka tak jednoduché nemají, proto tam může být Renault výrazně dražší. Např. Megane patří na hlavních trzích mezi nejdražší ve své třídě / často je jeho základní cena výš než u Golfu /.
Vzdyt i ty se v tom placas stale dokola... Osobne mam mimoradne spatnou zivotni zkusenost s R19. S cim? No snad se vsim. Snad jedinym, co se nepo**lo, byla paka rucni brzdy a zadni sedadlo. I kdyz furt klepalo. Jezdil jsem potom sluzebne (ale nastesti nevlastnil) i s jinymi "pristroji" teto znacky. Cim novejsi, tim horsi. Zatim asi nejhorsi zkusenost s Lagunou 2. V te se nepodelalo jen to, co v tom aute nebylo. Naopak napriklad ze 3 dodavek Kangoo ve firme, kterou jsme koupili, se dve vysypaly pomerne rychle (160 - 180 tis km a slus), zato treti drzela az do 220 tis km, nez jsme ji prodali za odtah. Pokud je v tom supliku minimum francouzske elektriky, drzi se lepe. Zazil jsem totalni propadak nepovedeneho francouzskeho dvoulitroveho dieselu v Suzuki Grand Vitara. Papirove by mel byt srovnatelny s TDI, ale v praxi je to ten nejvetsi lenoch a zrout nafty, jaky jsem kdy mel v ruce...
Muj postoj k designu renaultu? Az na vyjimky (predevsim R16 - to byl sveho casu uplny zazrak), velmi negativni. Proste mi tento styl nesedi. Dosud se mi nejvic libil designovy styl VW, bohuzel posledni modely uz taky ponekud "zrendlikovately" a jsou az zbytecne "akcni" a podbizive. Treba Golf a Passat predposledni generace byly urcite hezci, nez ty nejnovejsi. Sirka nabidky? No myslim, ze kvantita je v tomto pripade na ukor kvality.
Avantine? Koncentrat vseho, co na designu renaultu odmitam. Designove totalni slapnuti vedle. Technologie? Diky spoluprace s Matrou a relativni maloseriovosti to snad bude lepsi, nez francouzsky prumer. Ale to je jen odhad. Pokud chces porovnavat, tak VW Sharan je proti tomu absolutni designovy skvost. Zvlaste ve verzi 4motion a samozrejme s dieselem TDI. Z meho pohledu oproti Avantime je to naprosty zazrak jak stylisticky, tak technicky. A to byl na trhu mnohem drive. Pokud se bavime o opravdu podarenych evropskych autech: co rikas na VW Touareg? Zejmena te prvni verzi, jeste pred faceliftem, protoze ten mu hodne uskodil. To je asi zatim nejvetsi fesak, ktereho na silnicich potkavam. Souhlasis?
Pro informaci: najezdil jsem cca 1,9 mil km (z toho pres polovinu s dieselem) a je mi 55 let. Auta mne nezivi, jsou pro mne jen pracovnim nastrojem. Posledni 4 vozy, ktere v rodine mam, byly vzdy 4x4 a s dieselem. Dvoukolku bych uz nechtel a auto na odpad z petroleje uz vubec ne. Je to vzdy pro mne sok, kdyz do toho sednu. Jak z hlediska zatahu, tak z hlediska toho, ze jeste se ani poradne nerozjedu a uz se zase musi tankovat. Proste uz jsem se odnaucil s benzinem jezdit a vytacet ho pri kazdem predjizdeni jak zubni vrtacku, jen aby to trochu jelo, mne uz nebavi.
Plácáš se v tom pořád dokola... o jaký typ se přesně jednalo a jaké jsi měl k němu výtky? V čem byl konkrétní problém? Slova "je to poznani reality" opravdu nestačí...
A můj obdiv ke značce? Je to na dlouhé povídání, ale jedna věc, která mě na Renaultech fascinuje, je design. Dále pak progresivní filosofie značky, výroba modelů pro širokou zákaznickou klientelu, neotřelý a průkopnický přístup k automobilovým segmentům... a v neposlední řadě Avantime :-)
Apropó, jaký máš na něj názor? Sice ho vím předem, ale jsem zvědavý, jak ho podáš: zda - li ho nazveš levným zbožím druhé jakosti či nepovedeným krámem... ;-)
A muzes racionalne vyvratit jakekoli z mych tvrzeni uvedenych vyse? Tezko, ze... :-!
Pravda dokaze zabolet... Nekdy je ale treba vymitat posedlost rendlikem i bolestivym zpusobem. Rozumis tomu, ze tu vlastne pomaham lidem se te skodlive zavislosti zbavit?
Prave odznela na radiu "fave-macht-frei" najnovsia "pressemeldung" z ust samotneho Hans Dieter von Bláto, ze koncern odpovie na ponuku Rénoltu akcnou ponukou sonder modelu pre cesky trh "Golf NO WINDOWS" ...co znamena, ze nebude mat elektricke okna, co umozni zlacnenie zakladnej motorizacie 1,2 TSI na cenu 259 900 Kč.
Potrebu nemat elektricke okna zdvovodnuje 3 faktami:
- v Cesku plati globalny zakaz fajcenia a teda aj za volantom
- Cesi uz nemaju na ceste do zahranicia komu ukazovat cestovne pasy a tak nemusia spustat okna.
- v lete sa chladia klimou a prievan je aj tak skodlivy
jediny dovod, pre ktory este otvaraju okna je ten, ze vyhadzuju za jazdy odpadky a to je neeticke a znecistuje to zivotne prostredie.
Populistické-nepopulistické. Tvrdenie, že dobré auto môžeš mať aj za menej peňazí, má svoju váhu, a najmä v čase krízy osloví veľkú časť potenciálnych záujemcov o auto. Asi najlepšia reklama, akú mohli pre realitu dnešných dní vymyslieť. Viac platná ako svojho času "nič nie je nemožnéééé, Tóóóyóóótááá"... ;-) alebo "Škoda - simply clever" či hocičo iné. Cena, to je dnes zaklínadlo..
Ibaže to nie je vec správneho nákupu "ako by to malo byť", ale vec priorít. Ak má niekto na auto 300 litrov, a potrebuje v ňom odviezť ženu, dve-tri deti a s batožinou hajde na chatu alebo k moru, bol by blbec kúpiť si Clio, hoci s turbom a super vybavené. Urobí lepšie, ak oželie nejakú tú výbavu, vezme základ s klímou o triedu vyššie, a je spokojný on, aj rodina. S Cliom by bol spokojný tiež, ale len kým by mu to milovaná rodinka za to "pohodlie" v malom oturbovanom prdítku patrične nedala najavo.
Takže Ty možno vezmeš to Clio, lebo máš na to pádne dôvody - niekto iný má potreby odlišné, a hoci najlacnejší kompakt mu sadne docela dobre. Vec prioríta možností, nie správneho postupu pri kúpe. ;-)
Opačne - presne takto sa v strede Európy autá kupujú. Máš balík, do ktorého sa proste musíš vojsť a v rámci limitu hľadáš značku a model, najviac sa približujúci tvojim predstavám.
Tebou popísaným spôsobom kupuje auto len ten, kto sumu za nové auto proste nerieši, sú to preňho len nedôležité drobné. Možno s výnimkou kúpy Maybacha, Rollsa, alebo Ferrari...
Trochu si mě předběh. Jen jsem chtěl říct, že celosvětovej trh je víceméně nasycenej, až na nízký a ještě nižší příjmový skupiny.
Takže vychechtávat se Renaultu je snadný, ale myslím že ostatní budou následovat. Ať už si na to založej low-endovou značku nebo koupěj značku, která je na nějakým takovým trhu velmi úspěšná (Suzuki v Indii), nebo prostě vrátěj manuál k oknům a zrcátkům, vyhoděj rezervu a srazej cenu jinak.
Samozřejmě největší paradox je, že v kombíku nabízí Renault Megana jak s 2,0 dCi ve dvou variantách (s a bez filtru p.č.), tak dokonce 2,0 Tce s 132 kW :yes: Takže pokud chcete silný motor a výbavu Privilegie, tak třeba koupit Megane Grantoure. Je to tak trochu opačná strategie proti předešlému Meganu.
Tohle je náhodou výbornej nápad a Frantíci by se měli mlátit do palice. Postavit kampaň na propagaci automatu a nabídnout to za slušnou cenu.
Takhle to jen vypadá (a kdekdo to taky tak chápe), že je Renault v haj..lu (zdravíme Ádu) a prodávat auta bude za půl roku za cenu elektrickejch vrat. A ještě malejch.
Vždyť i třeba tak malej (míněno na našem trhu) prodejce jako je Suzuki nabízí automat snad do všech modelů.
To si piš, projel jsem se s ním v MegII Kombi,110kW to bylo, a jel fakt parádně. Pružnost, dynamika, minimální turbodíra a co se týká vibrací a hluku, tak si Ádovo TDI dal k snídaní a dvě další k svačině. ;-)
Navíc rozvody řetězem, piezoelektrickej CR Bosch, vodou chlazený turbo...
Návrat k 1.9, i když vylepšený, je krok zpátky. Na druhou stranu, koukni jak dlouho už si Ford "pěstuje" tu svojí 1.8 TDCI...
Chca nechca, nic lepšího v nižší střední nekoupíš.
Proč? To se zeptejte u Renaultu. Za ty prachy prostě žádná konkurence nemá co nabídnout adekvátního.
Tak proč kupovat kvalitativně to samé za víc, nebo cenově shodné za méně kvalitní?
Jen ortodoxní srdcaři a zmasírovaní sáhnou jinam. Ale že je to bude stát co?
ale pozor! to je kompatibilní s mou teorií, nekupuj si sportovní auto, které by ses bál rozstřelit - v takovém případě s ním sportovně nepojedeš, a tudíž sis koupil špatně >:D
Re: Cenová politika je jasná - vydělává se na servisu
Do autorizovaného servisu na prohlídku musí všechna auta všech značek bez rozdílů a všechny prohlídky jsou bez jediné vyjímky předražené. Pokud tam jedeš s poruchou, tak to řeší záruka, tak co je za problém?
Re: Cenová politika je jasná - vydělává se na servisu
Teda nevím v jakém světě žiješ, ale dneska frčí dokupovaní záruk, 4 roky je dostatečně dlouhá doba na objevení skrytých závad, mimoto dalších 12 je na prorezivění karosérie.
A pozáruční servis se většinou neřeší přes předražené oficiální servisy, které berou díly od firem bez účasti renaultu.
Takže asi tak :-) , ješte by se měl renault starat aby měl co nejmín poruchových aut-Je to v jeho zájmu.
cože? tak 19ky jsme měli doma dvě - 92ku a 94ku, obě z Německa obě s 1.7kou, a věř mi, že ty rozhodně špatné jméno Renaultu neudělaly, narozdíl od Mégane 3 a Laguny 2 :no:
Z prodeje aut by se autosalony neuživily, takže jsou ceny dole, čím víc lidí si je koupí, tím víc lidí bude potřebovat nějaký ten servis, drahé originální příslušenství atd. A právě na tom se vydělává...
Levnější auto nebo bydlení, MiLÝ kUKo, to není žádná tragédie. Ta skutečná až antický rozměrů nastává teprve tehdy, když začneš myslet na to, že dneska bys sehnal hezčí (mladší,chytřejší,movitější...) partnerku. >:D >:D >:D
Ano, myslim si take, ze se Golf zbytecne podbizi a jde pod svoji skutecnou hodnotu. Byt dovozcem, nenabizel bych vubec nejlevnejsi varianty, ale zacinal bych vybavenim, ze ktere se neni zapotrebi stydet. To samozrejme plati i o motoru.
Pokud se nepletu tak základ před tímhletím mělo vše za co se ted připlácí.
Hold někde se to musí projevit, ale lidem to vadit možná ani nebude.Je to auto šité na míru obyčejnému kupci.
Prostě renault začal V Čr taktiku "Sekat to jako rohlíky" , pořád je lepší prodávat holátka než prodat plnou výbavu.Jak pro prodejce, tak pro distributora.
Mě dovede pobavit, v roce 2010 a v ceníku připlácíš za el. stahování okýnek!!! dálkový centrál (uděláš za 1.500) atd, je to hnus velebnosti! Radši 2 roky staré v plné palbě, než nové holátko. A koho zajímá servis ??? Jednou za těch 15-30t km to přežiju a pokud v něm mám auto častěj, měl jsem vybírat rozumem a ne poslouchat všeználky z okolí a ,,pochybných´´ webů.
Mě ta výbava nepřijde absurdně nakombinovaná, je to prostě základ, který má hezký bonus v podobě lepšího motoru a má i klimu (srovnej s Octavií). Nemá ESP, to je podle mě největší mínus... ale základ je holt základ.
Jenže víš kolik stojí v základu Octavia Combi 1.4MPI? 392.900... rozumíš, auto bez motoru a bez klimy je přesně na hraně, žádná radost z nakupování se nekoná, přijdeš jako ten tvůj švorcák pro nejlevnější auto co mají - to jsem přesně myslel lízáním dna cenové nabídky.
Pokud obětuju combi, můžu mít za 390 lifta s 1.6MPI... zase bez klimy. Proto půjdu ke konkurenci nebo pro Tour...
To jo, být ta výbava ještě absurdněji nakombinovaná (mě osobně baví už samotný tempomat v nejslacinějším modelu nižší střední - ale ten výrobně asi nestojí "skoro nic"), dalo by se přemýšlet i o tom, jestli vůbec nějaký Mégane Generation fyzicky existuje, nebo je to jen doslova "kontaktní model"
Chceš ho, jak je? Máš ho mít? Chceš nějaké drobnosti navíc? Tak připlácíš, připlácíš, připlácíš... o tom je dneska spousta "akčních nabídek". A Henry Ford to měl vymyšlený stejně, jenom se připlatit za nic nedalo
Jenomže jaké byly cenové rozestupy kdysi a nyní? Prodeje Octavie nyní stoupají, Fabie klesají ...
Pro mne je důležitý vnitřní prostor, pak motor, pak výbava. Toliko k tvé druhé otázce. Co vím o těch dvou (ceníky nestuduju), tak bych zvolil Golf.
Problém opravdu není ve výkonech a spotřebě motoru výkon šel nahoru spotřeby dolů jenže dnes ten motor musí stěhovat o hezkých pár set kilo víc v základu než tehdy takže to je ten problém kdy se platí za bezpečnost, všechny ty výztuhy airbagy, abs a jiné věci něco váží.
Jasně... to jsou přínosné věci, ale pro případ, kdyby se něco stalo. Navíc starší auta v podstatě ani ESP nepotřebují - jejich podvozky jsou nastavené čitelně a rozumný řidič vycítí možnost problému mnohem dřív, než by ho musela elektronika mírnit.
Dneska jsou auta jednoduše (samozžejmě navzdory technolgickému posunu - přímé vstřikování, VGT, šestistupňové převodovky...) "ošizený", spousta věcí, na kterých si automobilky ještě 20 let nazpět zakládaly, že jsou vychytaný a dotažený do konce, se dnes s vírou v otupělost zákazníků ofixlují. Hlavně, že to má digitální klimatizaci, že se zhoršily jízdní vlastnosti (vyšší hmotnost + méně kvalitní podvozek) nebo že běžné motory "táhnou" hůř (a často mají vyšší reálnou spotřebu) než starší konstrukce, toho si spotřebitel-stádní zákazník nevšimne. A nebo nad tím mávne rukou s tím, že vyšší hmotnost je přece pro jeho bezpečí (jo dneska se kupují auta s podivnou logikou "co kdybych těžce boural") a slabší projev motoru dělá dobře naší planetě díky čistším emisím...
Já přece nevydávám své teorie za obecné pravdy. Píši (soustřeď se) že lidi kupujou na pres ačkoliv by měli kupovat na HuH. Jestli jsi to ještě nepochopil, nabízím opravdu to - Ema má mísu...
Kličky mi nevadí, okénka zase tolik neotvírám. A poté, co mi servis oznámil pětimístnou sumu za opravu zpětného zrcátka (vyhřívané, ovládané, sklopné), bych se klidně smířil i s tou páčkou u zrcátka, jen by mi chybělo automatické sklápění na couvání :-).
Letos bych možná skončil u Superbu s TSI v kombíku... to auto se mi líbí a základní cena je přiměřená. Pokud by to ovšem nezabily příplatky za každou kravinku.
400 to je pro mne cenová hladina subkompaktů. 207, POLO. Dokonce myslím, že i slušně vybavená by ta auta stála méně. Nezapomínej, že s rostoucí třídou roste i hodinová sazba v servisu, že platíš za vše více - za kola, zá kapaliny, zpravidla i za pojištění.
Je mi jasné, že pokud jsou děti odrostlejší, nebude to vzadu žádný karpáčo.
Obecně (vztažerno k rodině s dvěma dětmi bych to viděl v Česku výhradně na Octavii)
já se nehádám. Ale musíš reflektovat taky růst provozu který je značně rychlejší než růst infrastruktury, zapojení značné části populace do provozu a pod. A nebudeme si nalhávat, 90% řidičů nejsou žádní závodníci, teda nemají ty schopnosti, i když mnoho z nich si to teda myslí... A pro ně jsou airbagy, esp, asistenti brzd, rozjezdu a já nevím co všechno pozitivním přínosem.
Ono už ani moc nového stejně nejde vykoumat.
to ty máš potřebu neustále opakovat ty svoje vyparáděný teorie které se pokoušíš vydávat za obecní pravdy. Úpřimně, uvažuješ GTI, když to vymýšlíš? ;-)
Ne, standardně je to Megane vs. Laguna. Ty totiž koukáš příliš z patra na základní (holou, na dřeň oholenou) Lagunu... to ale není žádné holátko, v základu máš všechno, co Megane ve výbavě nejvyšší. Podle mě tu nelze paušalizovat, pokud by u Meganu byly příplatky nižší, třeba by vyšel Megane lépe, jenže jsou jaké jsou.
To je čínská prémie, nový hit všech byznysmenů na tržišti v Praze 4, dokonalé spojení tisíciletí tradic Číny a výsledků technologického pokroku dosaženého v rámci Velkého skoku.
V Číně je zatím vyhrazen jenom pro nejvyšší fukncionáře strany, ti se ale v rámci exportu socialuzmu rozhodli obětovat část svého pohodlí a několik kusů dopřát i nám, imperialistům a kapitalistům, abychom pochopili světlé zítřky které nás čekají a neminou :-!
a co ti na tom nesedí? Teď už je to jiné kafe, ale 2-3 roky dozadu byla skutečně škodovka jedna z nejhorších co se týče value for money. A jedině tradice a dostupnost servisu jí dovolili držet ceny o 20-30% víc než kdekoliv jinde v zahraničí
Klidně počkej, ještě vyndají dva tři pytle, k zrcátkům se vrátí páčky a oknům kličky a za rok tu bude třeba i laguna za třista. Nic proti Renaultu, tohle čeká všechny. ;-)
Nezlob se, mně ty tvé reakce připadají ulétlé. Ja napíši, že lidi kupujou auto na pres a že by měli ovšem kupovat podle HuH a ty odpovíš, že žiju v báchorkách a že takovejch co jedou HuH je málo... Upřímně, uvažuješ, kuko, když reaguješ?
Ja ten 'kompromis' vidim ve vete 'Pak vybereš kvalitativní třídu (mainstream, prémie, supermainstream, subprémie) pak vybereš konkrétní model.'
Sorry, ale jen hlupak nebo socialni pripad (zel neni jich malo, ale takova je realita) se ridi primarne cenou. U nakupu cehokoli (rohlik, pivo, pocitac, televize, kolo, auto) mam v prvni rade pozadavek kvality, vlastnosti, funkci/vybaveni atp (samozrejme subjektivne odlisne jedince od jedince). Vyber na zaklade srovnani pridane hodnoty, ceny atp prichazi na radu az po splneni osobnich naroku.
Nebo si snad kupujete rohliky bez chuti, pivo jako chcanky, vino jako ocet, noname pocitac, obleceni z vietnamske trznice, celoodpruzene horske kolo s diskovyma brzdama za par tisic atp jen protoze je o par haleru, korun levnejsi nez jine kvalitnejsi resp neochuzene?
Pokud novy megane presne splnuje naroky a prani noveho majitele (nebo me srdce touzi po malem Renaultu pripadne to auto 100% vyhovuje mym predstavam a pozadavkum), pak je vsechno v nejlepsim poradku a jasejme, ze se ceny hubou dolu. Ale prece si ho nekoupim jen protoze je o par (desitek) tisic levnejsi nez konkurence.
Na těch 500 už to začíná... schválně mi ale zkus rozepsat nabídku za 400 a říct, co bys pro čtyřhlavou rodinu volil. Neříkám že nevybereš, ale jdeš po nejnižších smysluplných nabídkách.
Ceník základu je řekněme nevyváženej, pochvala za tempomat pln.rezervu ,solidní motor a nějaká klima ale taky pozor,okna na švihadla,zadní sedadla jsou v celku, ESP tam neni a nebude, za alarm příplatek 7600,- základní audio s ovládáním pod volantem 8100,- nemá hloubkově nast.volant, 14000 metla. za prodlouženou záruku se připlácí až 20000.
Jj, ceny má Renault slušný....imho ještě výhdnější je Megan Grandtour.Za 309 litrů ve slušný vejbavě, má to i ESP, dokonce tempomat.Poměr cena výkon imho slušné.....ač já bych to stejně nekoupil.
[odkaz]
:-) Nikdy neříkej nikdy. Leč... popravdě, Clio je na jízdu (pro mne) až nečekaně zábavné. Když jsem psal na blog ten supertestík subkompaktů, bylo Clio to, které snad vůbec nejvíce překvapilo svou přívětivostí a fakt milou jízdou. A ten motor je také výbornej.
Emele, netahej mě za klávesnici, ale... v každé cenové hůladině máš dnes dokonale výběr. Jestli má někdo 500 báječně vybere, těn s 800 taky a ten s miliónem též. V tomhle nejsou jaksi výběrové rozdíli. V podstatě má každý na výběr plus mínus pět šest aut.
Pokud renda nezklame, a prozatím nás nezklamal už i 10 let starým meganem, tak polo bude jedině když dokáže nabídnout stejnou výbavu za nižší nebo stejnou cenu.
A nemysli si, dívali jsme se i po vw.Leč cenově ;-\ Základ OK, ale příplatky to uzemnili-Jak množstvím tak cenou.
Tohle je tu zakázaný psát, umět si vybrat a vědět proč koupím zrovna tohle. Tos tu vytřel zraky všem těm diskuzním majitelům geteerek. Jsi důkazem, že praxe o níž píši nahoře (myslím až úplně nahoře...) existuje. Jistě, takhle se to má dělat.
zaměřují se na modely/výbavy které táhnou prodeje, a raději stratí 2-3 zákazníky Privilege s 2.0dCI ale získají x-nových pro základní výbavu. Právě díky tomu taky můžou následně jít s cenou dolů. Živit už jenom na různých manuálech, předváděčkách a pod. modely co se prodávají na kusy holt něco taky stojí...
Neni standartni doba a neni doba na falesny hrdinstvi ;-) A jmenovat se to muze jak chce, treba Svaz vyrobcu automobilu za navrat prosperity. I kdyby to rvali do sveta, kdo by je pokutoval, kdyz do nich cpou vlady penize horem spodem :-)
Hele, tohle tu už bylo na blogu, je to na delší rozepisování... tak zkusím aspoň stručně: důležité jsou potřeby a preference.
Do půl mega s rodinou budeš vždycky lízat dno cenových nabídek, začneš dejme tomu u toho Megana proti Ceedu pod 300, pokud máš 400 tak automaticky přikoupíš prostor v podobě kombíku či MPV v nižší střední. Za 500 už si můžeš dovolit první prvky luxusu, jako třeba Octavii s 1.4TSI nebo Lagunu s dobrou výbavou.
Pokud si dáš 800t, začne to být teprve zajímavé. Vezmeš nejspíš střední třídu v kombíku... ale můžeš mít Passat v Highline s 4x4, můžeš mít totéž v Superbu, můžeš mít velké Mondeo s dobrým podvozkem, můžeš mít pseudosportovní Lagunu GT, můžeš mít tichou a komfortní C5 nebo naopak sportovní Accord. Můžeš se podívat i na Alfu nebo Volvo, pokud tě tam srdce táhne, nebo dokonce lovit v základních prémiovkách. Co z toho je nejlepší? Pro každého něco jiného, mým aktuálním favoritem v této relaci je Superb.
"...že už na to máš"?? Kde je ta hranice? Tady přece mluvíme o tom, že větší oholené je za cenu menšího vybaveného, takto můžeš vesele skotačit třídami až úplně nahoru. Nikdy na to nemáš! To je jedna z životních jistot, pokud ti bude připadat, že na to máš, pouze jsi ztratil sny. Tou bábovičkou jsi to vystihnul přesně.
Taky mě mrzí to osekávvání stupňů výbav, nemluvě o tom, že každý stupeň výbavy má své detaily v interiéru, takže za nějakou dobu člověk, který chce konkrétní barvu interiéru, výbavu a motor bude muset do zahraničí. Ceny ať snižují, to je fajn, ale osekávat nabídku v ČR mi připadá dosti nelogické.
hmm, tohle je zajímavá téma, asi se do některých motorů dávali jiné převodovky, protože já jsem u svého pětikvaltu kromě dlouhých drah nepozoroval žádné větší problémy (samozřejmě na lehkost koncernových převodovek se nechytá) A velice příjemně mně překvapil Ford, konkrétně Fiesta předchozí generace z posledního roku výroby. Ale jak říkáš, taky bych hned bral nějaký automat :yes:
Tak já jsem případ kdy to neplatí :-) .Chtěli jsme prostorné vozidlo s motorem tak kolem 100 koní, aby nám nezruinovalo peněženku.
Nevadí mi skákat přes segmenty, já si v kastovaní nelibuji.Dívali jsme jak po meganu, tak po cliu.U clia po grandtour, jelikož jsme chtěli něčím kompenzovat ten menší kufr.
Megane s motorem 1,4 turbo jelikož je to větší auto a tam ten silnější motor se vždy hodí.
Clio s 1,2 turbo-Motor je na takové auto až až :yes: .
Cenově vycházel megane tak o 100 tis. víc než clio se stejnou výbavou.Takže bylo clio jasná koupě a nelitujeme-Běhá rychle ja Funés když se rozčílí >:D
Jde jen o to vědět, co je to to "nejlepší". Kdybychom psali na serveru o trenkách, tak se nám to píše, ale u aut je to problém o to větší, že si většina lidí kupuje auto tzv "na press". Tedy do dna. Jako by neznali mojí poučku o minimální finanční konfiguraci - "halb und halb" tedy kup si to auto, které si zítra můžreš koupit znovu...
Ten novotvar "Wolffismus" je dokonale trefnej Emele. Ještě to promysli. Dinar má pravdu.
To do toho zobecnění ale promítáš velmi osobní potřeby, že ty se do clia nenacpeš, neznamená, že se do něj nevejdou jiní. Vzhledem k tomu, kolik kombíků B-segmentu u nás jezdí, v tom nevidím problém, otázka prostoru se v této kategorii řeší ve smyslu velikosti kufru a počtu dveří. Jinak, ať se nemlátíme kombíky a jen Renaultem, jak bys vybíral mezi vybaveným polem a golfem v základu?
No, jenže... proč jezdit s rodinou v Cliu, když můžeš mít Lagunu, která bude v základu vybavená stejně jako to nabušené Clio? Ok, díly, údržba, spotřeba... ale to není rozhodující argument. Prostě chci za svoje peníze to nejlepší, to není žádný wolffismus.
Ale to už mícháš několik věcí dohromady. To, že máš na osekanou lagunu i na vybavenějšího megana znamená, že už na to máš! Následné kroky již nejsou o ceně respektivě nejsou až tak o ceně. Já mít 450 tisíc tak také nejdu do osekané laguny..., ale vybíral bych o segment níže a chtěl mít vybavené auto dělané na mou míru. Jistě faktor větší bábovička hraje v našich končinách (i kdekoliv na světě) velkou roli.
jak lidi rychle zapominaj co se dalo pred rokem a pul poridit za 270 litru, fobii 1,2 s klimkou, a dneska auto o tridu vyssim s 6 pytlema, klimkou, centralem na dalku, motorem 1,6, radiem a ja nevim jaky serepeticky to ma v tomto zakladu rikaj "zaklad s vaky", neumim si prodstavit jaky moudra z nich vylezou priste... kdo si prosel dobou kdy felina bez niceho stala 250 v dobe kdy byl prumernej plat v CR asi 12 tisic tak si vazi soucasnych nabidek.... ale kdo chce remcat tak bude jen nesmyslne remcat i kdyby ceny spadly v tomto segmentu o dalsich 10 procent...
Je to otázka pohledu, já tvrdím, že těžko si někdo může udělat averzi na něco, co mu nikdo ani nenabízí. Podívej na rozmach DSG, kolik je dneska aut VW Group v základu, kde prakticky jediným extras je DSG. Je to otázka nabídky, právě do těch nízkocenových aut bych to nabízel, klidně nějaký obyč. pětikvalt AT, jsem si celkem jist, že by klidně mohli vypustit dva bagy a zrcátka v elektrice na úkor AT a prodávaly by se tyhle verze líp než ty s bagy a kvedlačkou. Jenže kolem tří set to nikdo nenabízí. ;-)
Nikoliv Dinare. Rozdíl v poměru výkon/cena tam je stále. Koupím si vybavené Clio do kterého se sotva sám nacpu, nebo si za stejné peníze koupím Megane? No já si raději koupím ten Megane. Pohled souseda v tom nemá co dělat. Image bude hrát ve výběru mezi Dacii, Ladou nebo ojetinou. Tady s čistým svědomím nemohu říct, že bych šel do Dacie. Sandero možná, ale... Dacie.. U výběru jestli dobře vybavený Golf nebo Passat je můj výběr jasný - Golf. Za stejný peníz dostanu auto v kterém mohu existovat důstojně a pohodlně (což v Cliu (nic proti vám hoši) nemohu).
Obávám se, že kdybych si ted chtěl vybrat megane a hrát si kápa s lepším motorem tak si jsem jist že bych přeplatil za kraviny a vyšlo by mně to výhodněji za starých podmínek.
Cena pěkná, ale pouze pro ty co chtějí základ s "vaky".Pokud by člověk chtěl "řádit" tak doporučuji clio a nejlépe grandtour.
Nemuzu si pomoct, ale pripada mi to jako spirala, cim levneji prodavam, tim mene vydelavam, tim driv zavru fabriku. Nevim jestli honit prodejni cisla je efektivnejsi nez vratit se o 10 let zpatky, ale vcetne marzi. Nekdy je kartelova dohoda ucinnejsi nez milion protikrizovych opatreni.
No ale následek toho je jediný a hmatatelný - to co se u nových aut od doby řekněme přelomu 80/90tých let jediné z hlediska používání auta změnilo k lepšímu, jsou jízdní výkony. Ale to stejně platí až od top modelů nižší střední výš
Tady zásadně nesouhlasím. Jednak, licitování o slevě s tím výše zmíněným nijak nesouvisí. Licitovat se musí, a přesně jak píše GTI, má to při výběru auta své místo, jen cena nemá být primárním faktorem výběru. A pak, o větší/menší ani nejde, srovnání kombíku B-segmentu s HB C-segmentu obecně nevyznívá prostorově v neprospěch toho béčka, ruku na srdce, tady jde spíš o samotný efekt auta o třídu výše, argument poměr výkon/cena tu neuplatníš. V tomhle naopak já spatřuju to fanfarónství, koupím oholenou na dřeň střední, přestože mám jen na dobře vybavenou nižší střední.
To mě ani nepřekvapilo, ale pravá, nefalšovaná nekompromisní předokolka, to byl tehdá (a dodnes je) šok... Ještě větší, než kdyby Spyker začal náhodou dělat Saab zadokolky >:-[]
Videl som novu reklamu Renaultu v TV, ale naveril by som, ze je zacnu naplnat doslova a hned po Novom roku:
"Myslite si ze existuje nejaky uzasnejsi vynalez ako automobil?
Od svojho vzniku prinasa radost vsetkym. Zohral vyznamnu rolu vo vsetkych vyznamnych premenach spolocnosti. Sposobil revoluciu v sposobe cestovania, traveni volneho casu, nakupovani, vo zvykoch, v rodinnom zivote.
Ale je to este stale v sulade s dnesnou dobou a vnimanim sveta?
Je unosne, ze niektori maju pravo na vozenie sa autom, zatial co ostatni su bez prostriedkov?
Je stale nutne byt privilegovany, aby sme mali narok na pokrok?
My v Renaulte si myslime, ze je nacase zmenit chod veci."
Nic nemíchám, chápu, tedy chápu "průměrného obyvatele", nechápu nadšený pokřik autonadšenců na zdejším vebu, "jů megan už je za dvěstěpade". Je, ale ne pro nás, pro tebe, my, ty, bychom si přece, majíc těch 300k, koupili to clio se skvělým turbem a nějakou výbavou. A o tom, o ničem jiném, GTI nepíše. ;-)
Ten kdo nekouka vzhuru, shnije na rovine. Nebo-li, koupim levnejsi...pokukuju po drazsim, pristi koupe bude jina. Neskopokojenost je pohonem pokroku, prave proto diky za tento druh byznysu.
Pausalizace je temer nasnade, pod 300k mas dnes vetsinu mainstreamu.
bohužel nelze úplně souhlasit. I ty při výběru do firmy licituješ o každé procento slevy. A proč? Protože chceš co nejvíc za co nejmíň.
To co píšeš udělá člověk, který se nemusí ohlížet na peníze nebo fanfarón.
Za ty prachy mám perfektní Clio. No mám, ale k čemu mi to Clio bude? No na dvě věci mi bude...
Tahle tvá teorie začne platit možná tak u rozhodování jestli si koupit Golf nebo Passata. Dřív ne. Do té doby je to stále poměr výkon/cena. Nic víc, nic míň.
To že to tak nebereš, chápu. Na kačku se ohlížet extra nemusíš a tudíž už neumíš přemýšlet jako "my", to že to tvrdí i GTI taky chápu, protože on není nic jiného než fanfarón.
To je dobrej pohled, ale nepaušaliziuj, tedy - některá auta jsou levnější. Tohle ovšem vypovídá především o těch levnějších, s tím jednoznačný souhlas.
Neboť - cos koupil? No... to nejlevnější. A proč? No, vždyť říkám... nejlevnější...
Tragedie této doby. Nákup levných aut je jen vizualizovaný jev skryté touhy po těch dražších...
Zrovna u toho Renaultu je automat celkem výhra. U těch "pětikvaltů" je to řazení na dnešní poměry celkem bída. "šestikvalty" už su na tom líp. Osobně bych automat bral, závodnícký ambice nemám a pro klidnou jízdu by m stačil i nějaký čtyřrychlostní automat.
Zde jedna technická - zásadně nemám "ženuš" já mám ženu, případně manželku. To jen aby jako bylo terminologicky jasno... ;-) Jsou věci, které nesnesu - ´brej, nashle, ženuš a podobnou lidovou tvořivost.
Ackoliv to nerad pouzivam, resim to co je u nas...ne venku. Alespon co se tyce produktu.
Chtit koupit kvalitnejsi ojety auto, pojedu ven (asi, nezkousel jsem), ale novy vzdy tady ;-) . Mozna bych se choval jinak, kdybych mel zapad 20 minut tramvaji, ale trojuhelnik Morava, Polsko, Slovensko je na nasledny servis trochu z ruky. A sam se ridim heslem "kde jsi koupil, tam servisuj" ;-)
>:D >:D >:D >:D >:D Z jistého spolehlivého zdroje vím, že Renault už automat má... tedy automat na kafe v showroomu, časem to dotáhnou i na nějakou tu dvojspojku uvidíš ;-)
no ale koberečky zdarma zjevně zabírají víc než ten AT. Já osobně bych ho za tebou navrhovanou cenu bral bez mihnutí oka. Ale většina populace má stále averzi k AT, páč se to kazí, Pepa to v garáži neumí opravit, jede to pomalu, žere to jak tank a správných chlap si přece stejně řadí sám!
Jinak ale ta kampaň vůbec není špatný nápad. S cenou kolem 300-320tis by to mohlo být i docela reálné :yes:
...kam to Evropa dopracovala? Korejec se srovnatelnou vybavou drazsi nez evropsky mainstream? Je videt, ze mydlit delniky je i pres hrozbu stavky zrejme vydelecne...
trošku to mícháš - ber to třeba z pohledu koupě rodinného auta průměrným obyvatelem ČR. Takže máš sebe, ženuš, děti, bagáž. A pak se nějaký rozpočet. Řekněme 300tis. Ano, můžeš si vzít Clio Grantour s 1.2TCE a třeba navigací, nebo za ty samé prachy vemeš třeba Megoše v základu. Tohle není primární rybník autonadšenců (ti si můžou vzít Clio RS třeba) tohle je tvrdá realita, kde často potřeba prostoru vyhrává nad touhou mít výkonný motor a všechno felektrice. Kdyby to tak nebylo, pro koho by byly všechny tyhle akční modely?
Ta iluze je v ceně, ve chvíli, kdy se megane dostává na cenovou úroveň aut typu skokan do města, by AT mohlo hrát velkou roli, pochopitelně ne za příplatek 50 tis., ale 1,6 AT v základu za cca 280tis. jako druhé auto do rodiny... tedy naopak, byla by to přednost, udělal bych to jako spec. model s reklamní kampaní ve smyslu, "v 21. století se nekvedlá". Určitě by to jako odlišení od hyundaie a dalších cenoborců pomohlo víc, než rvačka o pět tisíc cenového rozdílu a koberečky zdarma.
Jedna věc je diskuze v obecné, neadresné rovině a druhá, když tu nesmyslně (jako ty nahoře) píšeš o konkrétním kolegovi. Mezi tím musíš rozlišovat, potom nebudou problémy s tolerancí. Jsem přesvědčený, že to chápeš.
Mám také dobrou náladu (stále), vedle toho umím i číst...
Nástěnkář má docela slušnou šanci se prostříhat k novému autu, protože až si nad vystřihovánkou Panamery v ABC vystřihne voko dostane kartičku ZTP a má tak možnost odečíst si DPH >:D:yes: Což u Sandera za dvěste dělá bratru 40 tisíc...
Mě, na tom, cos napsal, nic k vysvětlování nepřijde. Ano, tak by se měla auta kupovat, bohužel, ne každý je schopen podívat se sám na sebe reálně, takže si nekoupí pro sebe ideálně vybavené clio (ať zůstanem u Renaultu) ale žmoulajíc výpis z "celoživotního" účtu se čtyřmi stovkami bude přemýšlet jestli by tu slevu na lagunu v základu na čtyři kila přece jen nedostal. Je to klasický český wolffismus, u lidí bez vztahu k autům bych to celkem chápal, snaha ukázat se (světu a sousedům) je všeobecná, u autonadšenců je ale pro mě tento "cenavprvnířadě" pohled na nákup auta zarážející, minimálně to ukazuje na pokrytectví těch, kteří tu šermujíc peněženkovým argumenetem právě o pokrytectví nejvíc mluví. ;-)
nedělám si iluze o počtu prodaných AT v Meganu u nás. Normálně se tuším pro tuhle generaci (k některým motorizacím) nabízí 6stupňový automat, a matně si vzpomínám na ohlašování nějaké nové dvouspojky, možná někdo bude vědět víc
Myslím, že jsme na dnešní diskuzi vygenerovali skupiny nákupčíků aut dokonale (ctění diskutéři se v seznamu jistě najdou):
NÁSTÉNKÁŘ - mladej hošík, nůžkama vystřihuje svá potenciální děla ze světa motorů. Nad pelestí geterko od Nissanu, držme mu palce aby jednou ustál vlastní realitu.
SUPERŠVORCÁK - odřenej od drátů trčících z bazarovejch plotů, pořidí jednu samohonku za stopade a zbytek života vysvětluje sám sobě a okolí, že ušetřil dvě mega na novým sedmičkovým bavoru.
ŠVORCÁK - sem tam prémie od mistra, hlavu plnou světovejch aut, hledá nejvýhodnější nabídku, nechce se mu do tří áček... je nerozhodnej. Má naději patřit k těm rozumnějším, co jezdí funglovky. Musí to držet cenově při zdi, ale to není žádná trága. Držme mu palce, aby si vybral. Co, to výš jistě nejlépe sám.
No a pak jsou lido-demo (těch je naštěstí nejvíce), pak diamantovej a jako třešnička na garáži - platinovej kovboj. Těm držme palce, aby jim ti superšvorcáci nevobjeli kontůry boků klíčema od sušárny.
P.S. Tak bacha, ať si odpoledne nevypíchneš těma nůžkama voko, budeš ho potřebovat až přestoupíš do další ligy. Která to bude, určuješ do velké míry ty sám...
nie do nemecka to mám trochu "od ruky". Ale nejak sa mi už nechce to tu s tebou rozpitvávať. Dnes mám dobrú náladu, tak načo pokúšať... Ver, že som ten pôvodný príspevok nemyslel v zlom a ani nijako podobne, a už vôbec nie urážlivo.
V poslednej dobe sa mi zdalo, že sa tu pekne začíname tolerovať a vôbec som nemyslel, že sa ťa moja reakcia tak dotkne. tak ešte raz PEACE! ;-)
Měl bych to editovat: U novýho Mégana bych si mohl ještě odečíst DPH a to už jsem na ceně toho ojetýho Scénica... to není na hadr ale rovnou na zábal >:D
Ta absence automatu bude jen u nás. Zřejmě není poptávka, ale i tak je to zvláštní protože i kdyby jen 1% prodaných Meganů bylo v automatu, tak to automobilku nic nestojí.
no vidíš, sám jsis na to odpověděl. Auto se stalo spotřebním zbožím, trend výměny za "nové a modernejší" se zrychlil a kdo chce přežít, musí se přizpůsobit. Šetří bohužel všichni, stejně jako značná část "vnitřností" pod kapotou pochází od stejných výrobců.
Nesouhlasil bych snad je s interiérama současné generace žabáků - mně osobně se velice líbí a po nemastné/neslané první polovině posledního desetiletí je to příjemná podíváná, zejména teda nové Pažouty mě velice oslovili.
Osobně bych taky neměl problém jezdit klidně 10-15 let ve stejném voze, kdyby teda splňovalo moje celkem skromné požadavky. Když se mi nějaká kára hodně líbí, bude se mi líbít i za těch 15 let :yes:
No ten byl jenom v tom Privilege, tak šel taky přes palubu... ale v tom smysl vidím (samozřejmě nemám příslušné statistiky), pro soukromého uživatele nemá diesel a už vůbec takto silný v autě nižší střední valný význam. A služební auta budou asi převážně s 1,5 dCi, který je přece jen ve všech ohledech levnější (ale opět zde je i ten faktor, že jiný diesel než 1,5 dCi není v nižších výbavách)
nižší střední za dvěstěpade, hospodářský zázrak se konat nebude, je vidět, že automobilky to celkem chápou. A Renault je v tomto ohledu jako obvykle na "špici". Pro kupce dobře, jen mě udivuje absence automatu napříč celou výbavovou řadou? V roce 2010 to minimálně nesedí.
Hm, jen technická, když se tu diskutuje o prodejích Škodovky u nás, často čtu, že hlavním důvodem, pro který si lidé stále tyto předražené šmejdy kupují, je to, že měli vždycky Škodovku, tak si ji koupí zase...
MPV už ne. V době kdy sem ho koupil bylo potřeba odvozit materíal na barák a dnes už ho máme hotovej a prakticky už Scénica ani plně nevyužiju. V autě jezdíme maximálně ve třech lidech, náku se vleze do dvou igelitek takže už pro mě nemá smylsl mpv. Navíc při vyšších rychlostech se ta jednašestka dost pere s odporem vzduchu a spotřeba je pak kolem 8 litrů. Jako fanouškovi Renaultu by se mě ten Megane libil a mít peníze asi bych bral Golfa. Na druhou stranu Golf se v základu nabízí s 1,4 takže se ta počáteční investice částečně vrátí na povinným. I30 a Ceed nejsou špatný auta, ale pořád u mě přetrvávají trochu předsudky.
Já na tom reálném postupu nic špatného nevidím, tedy pokud se opravdu nebavíme o autech kupovaných vysloveně pro radost. To ale nebývají ani Mégane, ani Golf...
Kdybych si někdy kupoval nové auto (jeden nikdy neví), taky bych licitoval mezi několika prodejci a možná i několika značkami - podle toho, jaké auto resp. jaká kategorie by to byla.
Jak už tu někdo napsal: Závidím všem co dnes kupují auto. Mě tato příjemná záležitost čeká až za dva roky. Přiznám se jsem švorcák a tak jsem si řed třema rokama koupil bazarovýho Scénica. Požadavky na auto jsem měl následující: Komplet v elektrice (zrcatka vyhřívání, okna) klima, stavitelná sedačka řidiče) prostě dnešní standard v nižší střední... No a kolik mě ta sranda stála? O 40 tísíc míň než novotou vonící Megane, kterej je ještě o něco líp vybavenej, se zárukou.... no to už je na mokrej hadr! vzpoměl sem si na GTI-ho článek na blogu s názvem: netřeba bot (nebo tak nějak) a má pravdu, dnes už si slušný nový auto může dovolit každej :yes: Já jen tiše doufám, že se do dvou let ekonomika nevzpamatuje >:D
Ale ja tu nenapíšem v každom druhom príspevku, že pri kúpe auta nepozerám na jeho cenu a potom neutekám ušetriť do DE zopár ojro. V tom je ten rozdiel. A keď sa ma spýtaš kde som bol kupovať Fábiu, tak ti odpoviem, lebo to nepokladám za štátne tajomstvo. A pokial som ju mal, tak som dokonca do toho Šamorína jazdil aj na servis, aj keď som mal niekoľko servisov bližšie. Mali totiž dobrú kávu a peknú nalievačku tej kávy. ;-)
Taky vám nedává moc smysl, že 1,4 TCe je jen v nejvyšší výbavě? Vždyť stojí stejně jak zákaldní diesel, ve funkčně naprosto uspokojivé výbavě Dynamique by byl za 365 tisíc, pokud by ho dali do toho nového základu tak jen za 320 - a pořád by to bylo za ty prachy slušně vybavené auto s nadprůměrně silným motorem.
Podle mě jeho nasazení jen v nejvyšší výbavě už "na startu" naprosto zbytečně zužuje okruh potenciálních zákazníků. Kdyby byl dostupnější, jistě by se prodával víc a tím by výhledově klesly výrobní náklady, potažmo (teoreticky cena). Jediný logický důvod, co mě napadá, je omezená výrobní kapacita pro tento motor... Vždyť takový Golf TSI 90 kW lze mít i v základní výbavě. Na co si Renault TCe šetří? Že by se insipirovali u Mazdy? >:D (chceš lepší motor, tak poskoč a tři výbavy výš...)
Tak to jistě, i takové auto velmi dobře v běžném provozu poslouží, o tom se přít nebudu. Šetří se při výrobě ze všech stran, přitom je nutné aby nová generace byla atraktivnější, v relativním srovnání levnější než předchůdce (větší a vybavenější za podobnou cenu), vyhovovat vyšším standardům bezpečnost, být "zelenější"... Výsledkem je většinou jen "pozlátko", kolikrát jen při prvním pohledu zvenku (Peugeot 207 a 308). To není kritika, dnešní svět to tak chce a asi to prostě jinak nejde.
Jako výjimku v segmentech B a C bych viděl Mini, BMW 1er. V prodejních statistikách mají tyto auta hlavní nevýhody samozřejmě ve vyšší ceně a menším prostoru. A částečně i končící Alfu 147, proti které bude Giulietta sice atraktivnějším a "modernějším" autem s novými technologiemi, které je ale zároveň degradované spoustou "low cost" řešení. Takže výsledkem bude líbivá splácanina a ne komplexní propracované auto, za které byl objektivní důvod platit víc než za konfekci.
Takže na závěr ta "moje definice": nejspíš slušná technika (ne za každou cenu co nejmodernější, raději starší ale vyspělejší řešení), kvaltiní matriály, postupné inovace (ne že je nový model po celý svůj život odkladištěm "emisně optimalizovaných" motorů z toho minulého), kvalitní zpracování co do materiálů, "bytelnosti" a ergonomie, promyšlený design (ne ten současný francouzský, který hraje výlučně na první efekt a ve skutečnosti je strašně laciný - hlvaně interiéry, ani Fabia-styl) no a spousta detailů, které budou důkazem, že se šetřilo tam, kde to nemá negativní dopady, dává smysl a je to jen nezbytně nutné.
Ano, je to dost naivní - takové auto by stálo v nižší střední klidně 800 tisíc. Proto by ho skoro nikdo nekupoval, ale bylo by opravdu dobé a stálo by za to ho pořídit (raději než dva Mégany po sobě :-) )
Rohlíky se nakupují Tvojí metodou, protože právě cena rohlíků je pro 99,9% obyvatelstva zenedbatelná. A proto se posuzuje nejprve chuť, studuje se dopodrobna složení a lpí se na tom, jestli je to z celezrnné či ne, popřípadě jestli jsou užita barviva - která imitují hnědou barvu. >:D
Ale vím která bije typuju že v roce osumdesátdevět ti bylo mezi třemi až osmi takže o nakupování aut za totáče víš opravdový kulový a pochybuji že jsi vůbec někdy kupoval nový auťák.A mimochodem v žádnem tvém příspěvku jsem nikdy žadnou myšlenku nečet jelikož se obávam že stejný nesmysl jako je tvoje sentence na téma jak "správně" koupit nové auto jsou všechny tvé "myšlenky".
Neporovnávám auta, porovnávám v intencích nadhozené otázky motivace v rovině !nejvýhodnějšé". . Jestli jsi to nepochopil, měl bych snad už jen - Ema má mísu...
Přínos Golfu a Foxe do tříd je přece zásádně jiný. Kuko... přemýšlej. Proberem to jindy, zde na to není teď prostor.
Snad každý zákazník, kterému jsem kdy nabízel/prodal auto, se byl podívat a poptat i na jiné značky, v mnoha případech jich bylo třeba i pět šest, v extrémních případech snad deset.
Kromě toho spousta zákazníků se byla zeptat na to stejné auto u dvou i více různých dealerů téže značky v daném městě a jeho širokém okolí. Takže mi položili na stůl konkurenční nabídku na stejný typ auta, jako jsem jim nabízel já, někdy dokonce i na ten samý KUS z centrálního skladu...
Mimochodem, jedna z těch značek, které jsem za mlada prodával, byl i VW. A zákazníci opravdu vybírali mezi Golfem, Korejci a/nebo francouzskými auty.
přijde ti smysluplný porovnávat nákup 7-er a Pandy?
Spíš bys ses měl zamyslet, proč v nejrozšířenějším segmentu v Evropě GURU dokáže dělat prodeje jaké dělá i přes to že není nejlevnější, zatímco o dva segmenty dolů Fox totálně propadl, když jak tvrdíš je to vlastně GURU v mini segmentu. A zdrž se poznámek a zališkovaném reichu, už jen podle tabulek prodejů máš i tam 5x větší šanci potkat medvídka ;-)
nechápem, čo ho tak rozhodilo. nič zlé som predsa nenapísal. každý súdny človek ak má možnosť vyberať si z dvoch identických tovarov, pričom jeden je lacnejší a druhý drahší, tak si vyberie ten lacnejší. V opačnom prípade by sa dalo veľmi úspešne polemizovať o jeho duševnom zdraví.
Primitivismus je sem tahat auto z raichu. Vůbec nechápu, cos tím chtěl říci. Nebo já tu snad píšu o tom, že sis přitáhl fabii z Budapešti? ;-\ Připadalo by to ti normální?
Cena golfu je zde na hranici možného, osobně bych to viděl reálně tak někde o stovku nahoře. Myslím reálnou hodnotu vzhledem ke kvalitám Golfu a jeho konkurenci...
Koukám, že ty už vůbec nevíš, kolikátá bije... Malá rada - nauč se napřed číst, pak se pokus o nějakou myšlénku, ani v ní nemusí figurovat sierra, třeba se pokus o myšlénku na téma - předurčení motivace koupě auta nízkou cenou.
Pokus se zvládnout své primitivní emoce, diskutujeme zde o nákupu auta ve vztahu k ceně. S tím raichem a Volvem to nedrž tolik při zdi, příště napiš třeba - do Rumunska pro logoše, ať to má aspoň šťávu...
nikdo ti nebere tvoje pohled na věc. Většina z nás to akceptuje, jen se ti snažíme vysvětlit, že v cenové hladině cca. 300tis je tohle téměř utopie, detto v mainstreamu.
H.o.v.n.o. když jsi kupoval olcita vybral jsi si jestli chceš červeného nebo bíleho (na střibrne RL tě netypuju) vysypals korunky a jel jsi do háje, mezi autama jsi si vybírat nemoh jinak by jsi šel do tůzu a koupil alespoň sierru jako já.Výbava na přáni za komanču ti nehrozila a slevu jsi nedostal ani omylem tož tak. ;-)
No... já myslím, že ti co shánějí to "nejvýhodnější" kupují pak zásadně to nejlevnější. Nechám se ovšem rád poučit argumentační šmrští.
Totiž já neznám člověka, kterej by řekl - koupil jsem si sedmičkového bavora, neb je to nejvýhodnější. Znám to ovšem směrem od majitelů Pand a podobných loutek.
a ty si išiel do reichu pre Volvo pretože ti nevedeli v ČR dodať také auto ako v DE? ja som mal pocit, že to bola cena čo ťa "vyhnala za hranice". Nič v zlom, ale mohol by si si tie keci o tom že cena nie je podstatná už raz odpustiť. Cena je VŽDY až na prvom mieste. S výnimkou tvoriacou pár promile obyvateľstva.Do tej skupiny však ani ty nepatríš, pretože zrejme si peniaze nezdedil, nenakradol a ani nevyhral v lote, tak si sakra dobre rozmyslíš kam a ako ich investuješ - aké auto a hlavne ZA AKÉ PENIAZE si kúpiš...
Rozumím a říkám, že Tvá srovnání jsou mimo. Tvá metoda brána do důsledku znamená, že si lidé kupují věci na které nemají. Metoda nákupu, která funguje v ČR je optimální - protože je nejčastější tím pádem nejvýhodnější (pro kupující) za daných podmínek. tj. Vytvoření si cenového intervalu a hledání správného nového auta -> pokud vyhovuje - následuje koupě. Pokud ne -> orientace na ojetiny. Srozumitelné, snadné.
Deset let starý není, tolik nemají ani CR motory jako takové... ale taky se divím, že Renault nezůstává u 2.0dCi. No, zřejmě je potřeba využít linku na 1.9...
Ten blízký servis ano, to jistě hraje roli. Nikoliv rozhodnou, ale řekněme podstatnou. Pokud jsi mě nahoře přečetl, dočetl jsi se, že píši o tom, jak by se to dělat mělo, nikoliv, jak se to plošně dělá. Zde teprve můžeš uplatňovat možné teze o jakémsi "štěstí", ale ono to štěstí není přece zadarmo...
O finančních mantinelech přece také píši... to je zcela přirozená věc. Jenže já dále jdu v těch mantinelech na praxi, ty holt jen s kalkulačkou na to nejlevnější... Prosím, čti soustředěně.
tak hnus to velebnosti není, ale taky nerozumím čachrování Rencka s nafťákama - v Laguně je 2.0dCI v různých výkonových verzích, tak nechápu proč by je nemohli dávat i do Megošů. Detto když ten dvoulitr je tuze povedený motor :yes:
>:D:yes: Já bych mohl psát o nákupech aut romány. Ostatně částečně jsou ty mé zkušenosti zachycené na blogu v seriálu "Jak kupovat auto"...
Já si to vždy dokonale užívám, například je důležité i nákupní období, mám oblíbenou dobu - březen/duben, sleze už sníh a všechno se znovu rodí... nemusíš auto kupovat na zimákách, avšak máš dostatek času k další radosti - během roku vybírám kola k těm zimákům...
Je to radost kupovat auto.
P.S. Pokud jsi šel na studia, velká pochvala :yes:
A ty budeš jásat kdy? Až VW zvedne cenu Golfu, což ho podle tvého dost pokřiveného úsudku zase o kousek postrčí od "subprénie" směrem k "prémii"? >:D
U každé diskuze, které se účastníš uvažuju, jestli se tady snažíš hrát nějakou parodii, nebo to všechno myslíš vážně.
A ten pofidérní žebříček priorit při výběru auta. S velikostí na prvním místě musím souhlasit. Ale s tou kvalitativní třídou jsi to moc nedomyslel, protože jsi v podstatě už jako kritérium číslo dvě dal cenu.
guláš v tom máš hlavně ty. Většina lidí (netvrdím všichni) si spíš na začátek ujasní finanční mantinely a v rámci nich pak vybírají. Pak už je to skutečně (jestli teda netrpí obsesivní potřebou vlastnit konkrétní značku) o tom, kdo nabídne lepší motor, lepší výbavu, delší záruku, servis blízko domu a pod. Nebo proč se tak koncem loňského roku rozjeli prodeje Touru? To lidi nechtěli "nejodvážnější" dizajn v subkompaktu, nejlépe odladěnou 1.4ku na plynulé zrychlování? Za velice podobnou cenu dostali větší kus auta a to holt často zaváží víc než ten guláš ;-)
Z tebe musí mít každý prodejce aut opravdu radost >:D Jestli je dnes takových víc (o čemž silně pochybuji), měl jsem se na tu vysokou školu vykšlat a zůstat v téhle branži. >:D
No... přečti si mě nahoře ještě jednou. Snad to napotřetí už konečně pochopíš. Pokud máš utkvělou představu tu diskutovat o kvalitách Golfu (bože) najdi si k tomu někoho vhodnějšího.
Tím návodem jsem se řídil dokonce i za dob tuhého teroru, když jsem si kupoval Oltcita... I když uznám, že tam jsem to měl s extras poměrně jednoduchý :-)
Opět ukázka jak to všechno špatně chápeš. Jaké "štěstí"? Přečti si mě nahoře prosím ještě jednou a podrobně, sedí tam každé slovo, a když holt přeskakuješ při čtení řádky, vyleze ti z toho guláš, kterej máš nyní h vlavě. Ty si zásadně špatně vysvětluješ to, že to automaticky vztahuješ k autům drahým. Jenže právě tohle je úplně jinak.
Můžeme to vzít konkrétně - člověk, který chodí do zaměstnání za cca dvacet tisíc. Logicky (přirozeně) tedy asi nebude vybírat mezi exklusiv segmentem. Vybere dejme tomu hatchback v mainstreamu a v subkompaktech (nemá rodinu), to je ta základní volba, pak hledá jisté své kotvy (jeho otec třeba jezdil renulta pětku a má k němu dobrý vztah), rozhodne se tedy například pro Clio. Chce mít klimačku, nechce velká nizkoprofilová kola neb má rád plavnější jízdu, vybere metalízu, a jde do prodejny, tam to sečtou a sdělí mu... přes palec cca 300, jako bonus mu uberou 20 a výsledná cena je 280 tisíc. Tu zaplatí a odjede.
Nebo bys snad chtěl, aby s kalkulačkou, s jazykem na vestě a s metrem za uchem dopočítal a doměřil sám sebe k Loganu jako k výhodnější nabídce?
Ba ne, já Tě četl řádně i Tvé reakce. A opravdu se bavím slůvkem 'správně' hlavně ve spojitosti Tvé hlášky ohledně cenotvorby. Proč? Protože logika té cenotvorby a 'správně' je naprosto stejná.
Nic jako 'správně' neexistuje....a to ty bohužel nechápeš.
asi nesel moc na dracku, ale je ho podle me skoda.. to meli spis vyradit 1.9dCi a snizit cenu dvoulitru na jeho uroven.. vzdyz ta jednadevitka je koncepcne 10let stary motor!! a to je hnus velebnosti :no:
Doufám, že ti jsi se při koupě "svého" vozidla řídil "svým" návodem do posledního puntíku ;-)
my co nemáme "tvoje" štestí nejdřív vyplázneme ranec na stůl a pak uvažujeme, kdo nám za tuhle sumičku nabídne nejlepší uspokojení našich potřeb. Někteří pak koupí auto, někteří ne (MPV) >:-[]
Z čeho dovozuji? Ze zkušeností... Nová auta si sice nekupuju, ale nějakou dobu jsem je prodával, a to různé značky.
Mimochodem, bavit se u Golfu o nějaké mimořádné kvalitě nemá moc smysl, ty časy skončily s 3. generací. Dnešní VW je v tomhle ohledu tak slušný průměr.
Tvé bajky jsou zábavné, ale zcela mimo realitu. Jako obvykle.
Já bych to vid+ěl přesně naopak - dobrý auto v této ceně dneska nekoupíš. Všechno je tak či onak ošizený, akorát někde to není vidět, jinde je to přebitý křiklavým designem apod.
A z čeho dovozuješ, že je to tak, jak píšeš? Z komunity jezdců co sedlaj bazarové jihovraky? Vždyť právě například ta kvalita Golfu (ten rozum) spoluvytváří (přes modelovou generaci) vztah vnitřní... vytváří pouto.
Pokus se představit, že to o čem píši nahoře je způsob jak se to má dělat. A platí to jak u koupě Logana, tak u koupě Astona. Tohle ti dá trochu práci, abys to pochopil, ale stojí to za to, věř mi. Jinak se budeš názorově plácat jen u dna.
to je zajímavá otázka. Neměl podobný problém kdysi i GURU u předchozí generace? Četl jsem že na testy poslali vůz s aktivními hlavovými opěrkami v základu a pak je nějak tiše postupně vypustili. Ale možná to byly jen sprosté pomluvy, fakt nevím :*)
Hezky si to představuješ. Teď se ještě zkus zeptat někoho, kdo si opravdu nové auto kupoval. Pak můžeš vedle toho prvního dílu nahoře (Pohádka) napsat druhý (Realita). I když si nejsem jist, jestli bys to uměl, ty jsi holt vyhlášený specialista na ty pohádky...
Ve skutečnosti je nákup auta obvykle kompromis mezi požadavky, touhami a finančními možnostmi. V kategorii Méganu a spol. hrají ty touhy jen malou roli, základem je srovnání toho co od auta potřebuji a kolik na to mám. Samozřejmě u sportovních aut, vyšších cenových kategorií atd. ten vliv "srdce" roste a u veteránů nebo aut čistě pro radost je zásadní.
Jen na okraj: kdyby lidé kupovali i běžná auta víc "srdcem", odhaduji že prodeje Golfu by se dramaticky propadly - v německy mluvících zemích je Golf typická volba z rozumu kvůli husté servisní síti a dojmu před sousedy / obchodními partnery.
Přečti mě ještě jednou, prosím. Já píši o tom, jak se to má dělat správně. A platí to jak u lowendu, tak u prémie. To je právě to, co bys měl pochopit.
ano, jako cista teorie je to pravdive, praxe je odhaduju u aut kolem 300.000 z 90 procent jinde, ta auta jsou technologicky, motorove, kvalitou i bezpecnosti tak srovnatelna, ze spatne auto se dnes s par vyjimkami temer nekoupis, takze na jedne strane stolu je pripravenych 300 koliku a na druhy je vyber z cca 4-5 adeptu vetsinou tuctovek ktery se libej, a rozhoduje zpravidla vybava, motor a zaruka. Lidi co kupujou to co jim srdce veli je v teto cenove kategorii vyrazne mene a je to pak zemena o motorech, cili koupi trebas Megane 1,4T nebo Bravo 1,4T tam je to i o srdci, ale jsme nad cenove danou hranici... a do popredi vyberu se dostava i leasing, bo kdyz jeden muze nabizet pri 40 procentni akontaci leasing bez navyseni na 48 mesicu tak by se ostatni meli minimalne zamyslet.... tak at to jezdi
A zase špatně, špatně, špatně a to ignoruji bláboidní první odstavec (nemáš to zapotřebí ne?). Fakt nevím co děláš za práci a jak jsi na tom finančně, ale myslím, že jsi způsobilý pročíst top 25 prodejnosti v ČR, když odečteš anomálie způsobené firemní klientelou vyjde Ti, že na 'dračku' jdou auta s nízkou cenou, která poskytují něco jako dobrý poměr cena/výkon.
Drtivá většina lidí se drží při koupi auta někde u hranice 300 000 korun a za tu cenu chce (tak jako každý) maximum tedy relativně velké auto a nějakou nadstandardní výbavu.
Vítej do nového světa GTI a čti tu novoroční novinu:
Cena je ve svém důsledku ten rozhodující faktor v našich luzích a hájích!
Samozřejmě pokud se vyskytuješ jenom v horních příjmových patrech - potom ano, dívej se na zbytek světa z patra, ale potom se nediv, že jsi mimo.
ČR ještě nemá střední třídu, které je běžná v zahraničí (na západ od nás).
Tak jsem si vybral auto podle tvého nahoře uvedeného návodu a vyšlo mi Qporte za necelý 4 mega. Teď už mě čeká jenom poslední část výběru, musím nějak taktně svojí drahé polovičce vysvětlit, že ten náš novej barák je pro nás zbytečně velkej a děckám že v děcáku zas tak špatně nebude. :-)
Jak to tak pročítám, zvedlo by tu devadesát devět procent zájemců o auta ruku pro to, aby vláda zavedla cenotvorbu. Jako, že by (opět) zavládla v kraji pod Řípem mocná ruka velikého rudostátu. No, to by bylo bágo, mégán za stopade, bavoráček za třipade a bentley za bůra.
Naštěstí tu vládne v cenách než ruka trhu. V tomhle jsme si tu všichni rovni. Neumím si však představit, jaký asi tak musí mít člověk pocit, když si chce koupit auto a vybírá podle nejnižší ceny. Ten výjezd za bránu musí být vskutku úchvatný.
Cena je jenom jedna z motivačních složek koupě auta. Navíc je složkou méně podstatnou. Tedy, lépe řečeno - měla by být.
Neboť prvotní je vybrat velikost auta. Ruku v ruce s tím vybíráš segment (SUV, MPV atd). Pak vybereš kvalitativní třídu (mainstream, prémie, supermainstream, subprémie) pak vybereš konkrétní model. Ten doma u katalogu vybavíš podle svých požadavků (automatická či manuální klima, radio atd). Pak jdeš do prodejny a naservíruješ svůj požadavek prodejci. Teprve tehdy se dozvíš cenu. Zeptáš se na bonus, on ti sundá něco mezi pěti až deseti procenty a vypadně z něho cena konečná. Tehdy víš cos koupil a za kolik jsi to koupil. Pak si auto nafasuješ.
Ještě je jedna varianta, varianta zvaná - kalkulačkovej maniak, o té se však zdráhám psát...
Takže pokud si jdeš koupit nejlevnějšího mégana jenom proto, že je nejlevnější, propadni se hanbou, pokud ovšem toho mégana bereš proto, že jezdíš výhradně Renaulty, máš k nim nejakej hlubší vztah, holku máš z Paříže a promlouvá k tobě design toho vozu, jsi můj člověk. Nabuš megána po šíbr vším, co ti udělá radost, na pult jim tam hoď svůj kvartální či desetiletej výdělek a odpal jako drak. Až pojedem proti sobě, zvednu ti palec. Nikoliv za volbu auta, to snad chápeš, nýbrž za to, že sis koupil auto tak, jak se auto kupovat má.
Levnější verze jsou levnější, ale to, že Privilege končí znamená, že když vyberu nejvyšší výbavu a doplatím vše co bylo v Privilege tak ve svém dusledku přeplatím cca 20 tisíc.
Ale tak či tak, nejvíce se prodávají základní verze.
Vyborne auto pro vsechny, kdo nemaji vsech pet P pohromade. :no:
Tuto cenu umoznil fakt, ze na montazni lince rendliku i u subdodavatelu je zamestnano cim dal tim vice nekvalifikovanych a nemotivovanych Arabu. Jak to snizi jiz tak velmi nizkou "kvalitu" techto kreatur, na to zahy prijde kazdy majitel tohoto cenoveho zazraku. :no:
Mne zivot naucil, ze nikdy jsem nebyl tak bohaty, abych kupoval lacine veci. Proto jsem v zaveru roku koupil sve zene nove auto za cenu vice, jak dvojnasobku tehle nekvalitni kreatury. :-!
Pokochejte se rendlikem v prostredi, pro ktere je stvoren: [odkaz] Informace o skvele kvalite muzete nacerpat tady: [odkaz] >:-[]
Ten zazrak si tam muzes koupit v prepoctu za 270tisic korun. No nekup to >:D
Perfektní bezpečnost to není - chybí ESP, které se vytratilo i ze základní výbavy Authentique, kde dříve bylo. Nu což, za ty prachy je to pořád skvělá nabídka.
Tak ona druhá generace Laguny taky renomé moc nezvedla že ;-)
S tou druhou částí ale nesouhlasím - ostatní se těm cenám budou +/- blížit, hlavně s akciovými modely. A rozdíl 20tis neznamená žádný dramatický rozdíl ve vnímání kvality.
Renault má v Česku velký problém, porevoluční dovoz ojetých 19tek (vozily se, protože byly venku nejlevnější) vytvořil v Česku ,,předsudek,, o nekvalitě Renaultu tak, že pod ním už je jen Dačka.
Ta cena je tak nízká, že už to budí nedůvěru a bude hodně těžké jednou prodávat Megane za slušnou cenu.
konecne se po roce cekani dostavaji ceny tam kde byly ocekavany, pokud se nenaplni scenat dlouhodobejsi deflace ktery by zamaval se vsim vcetne aut (o inflaci nema smyslu zatim hovorit, stale se ji ani po masivnich injekcich nepodarilo rozrmychat) dovoluji si odhadnout ze se ceny budou uz valet na techto urovnich delsi dobu, kdo si pockal ten se dockal... viva rocnim medialnim masazim ze levneji nebude.... s obvyklym zpozdenim budou v CR postupne reagovat i ostatni dovozci.... nicmene ocividne se potrebujou zbavit techto motoru, protoze obrat vybavu o zrcatka a okna v elektrice a i o deleny sedaky, a pokud si za to clovek priplati vyssi vybavu dostane zase slabsi motor, aneb nechci slevu zadarmo a v teto verzi primo doslovne....
Čo dodať, naozaj výborná ponuka za výborné auto.
Ja som akurát včera pozeral cenníky Grand Scenica, výbavy som neporovnával, ale cena šla všeobecne hore o 200,-Eur...