Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Chrysler Crossfire bude za 1.299.000 Kč

Sportovní kupé už lze objednat, největším konkurentem bude pravděpodobně Nissan 350Z za 1.280.000...
Zpět na článek
24. 9. 2003 21:04
neregistrovaný "vedeni"
25. 9. 2003 03:29
neregistrovaný "Boris"
25. 9. 2003 13:16
neregistrovaný "anonym"
26. 9. 2003 10:09
neregistrovaný "anonym"
25. 9. 2003 08:11
neregistrovaný "Tydyt"
25. 9. 2003 09:13
neregistrovaný "Ace2"
25. 9. 2003 12:38
neregistrovaný "Stepanek"
25. 9. 2003 22:24
neregistrovaný "Skyline"
29. 9. 2003 14:20
neregistrovaný "freedom"
25. 9. 2003 13:19
neregistrovaný "anonym"
25. 9. 2003 11:08
neregistrovaný "anonym"
25. 9. 2003 15:12
neregistrovaný "Kobylik"
27. 9. 2003 14:10
neregistrovaný "anonym"
29. 9. 2003 05:33
neregistrovaný "Patrik Brazdil"
neregistrovaný "vedeni"
24. 9. 2003 21:04
krosfajr
Exterier je v pohode, ale vnitrek... Na IAA sem to videl nazivo a interier vypada pomerne lacine - navic s celou radou knofliku z jiz dosluhujiciho SLKcka. Interir Nissanu Z by tomu slusel lip. I kdyz ani ten me nenadchnul kvalitou materialu. :) Z tohle hlediska je na tom nejlip TTcko, ale to zas zvenku vypada jako "hrouda hoven", jak tvrdi kamos. :) Coz samozrejme nemeni nic na tom, ze bych ani jednim ze zminovaneho 3listku nepohrdl. :)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Boris"
25. 9. 2003 03:29
Re: krosfajr
Aspon si to dobre zakoncil. Ja by som bral ten Nissan. Myslim vsak ze tento Chrysler je predrazeny, ale mozno naschval aby vytvaral image pre znacku, bol by som zvedavy kolko tychto aut planuju rocne predat, lebo za 33,000 dolarov sa v Amerike daju kupit celkom fajn auticka.
neregistrovaný "anonym"
25. 9. 2003 13:16
Re: krosfajr
máš na to? Můžeš si to auto koupit?Nejvíc kritizují ,ti co na to nemají.....Moc dobrý!!!!!!!
neregistrovaný "anonym"
26. 9. 2003 10:09
Re: Z350 má supr zvuk
Asi před týdnem jsem na odpočívadle při dálnici mněl to potěšení vidět a hlavně slyšet odjíždějíci Z350. Má úžasný zvuk, jakoby by tam byl osmiválec do V z Corvetty , nevím, jak se jim to povedlo, získat ze šestiválce takovej sound. A taky bych asi šel do něj pro kompletní výbavu, TT je už hodně staré a také ty problémy s jízdními vlastnostmi (sice už dávno vychytané) mu podle mně nepřidali a Crossfire se mi velice líbilo, ale ještě jako studie. Sériovka se mi už vôbec nelíbí, škoda že design nezústal nedotčen....
neregistrovaný "Tydyt"
25. 9. 2003 08:11
Z vs. Crossfire vs. TT V6
Pro me je porad asi nejlepsi Zko, nevadz se zda, ze bude nejvybalancovanejsi (cena vykon vybava jizdni vlastnosti etc.) .... nehlede na to, ze vubec neznam cenovou politiku Chrysleru co se tyce vybavy. U Nissanu clovek dostane auto vybaveny az po strop a nemusi nic resit. U Audi zrovna tahle polozka dokaze i zdvojnasobit cenu auta :(
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Ace2"
25. 9. 2003 09:13
Re: Z vs. Crossfire vs. TT V6
u Chrysleru je obyčejně za příplatek jen střešní okno, tažné zařízení a navigační systém, jinak bývá vše v základu. A to bez legrace. Prostě si koupíš hovové auto. Nicméně vzhledem k tomu, že je tohle více méně evropský model, tak bych se nedivil, kdyby i cenové politika byla Mercedesu. V základu něco aby se neřeklo, ale za dalších 300 tis bude již slušně vybavený. Se uvidí až bude na netu ceník :)
neregistrovaný "Stepanek"
25. 9. 2003 12:38
Re: Z vs. Crossfire vs. TT V6
Tahle trojka je podle me docela vyrovnana, ale KROSFAJR se mi libi nejmin-asi jsem konzerva, ale TT je proste nejhezci! Jenze kam se tyhle kary ... na Skyline GT-R! Ten je uz v základu naprosto spickovej...a co teprve jako brutalitka upravenej od firmy BLITZ!!! Ale to uz jsme UUUPLNE nekde jinde-tak trochu pobliz VEYRONU! A navic se u nas Skyline neprodava !!! Takze u me vitezi TT!!!
neregistrovaný "Skyline"
25. 9. 2003 22:24
Re: Z vs. Crossfire vs. TT V6
No, krosfajr se mi nelíbí hlavně ze zadu a ve srovnání s Nissanem je za ty prachy zoufale pomalej (přece jen 215 k je proti 287 v Zetku slabota). TT se mi nelíbilo nikdy, navíc je to stejně jen převlečená ochcávka (nebo golf, toledo, leon..) Zetko je mazel, sleduju ho už od doby, co se objevil ve Státech a je to prostě nádhera, vnitřek nemá chybu.

Skyline GT-R rulezzzz, ale je vážně "trochu" jinde. Úprava od Blitze nemá chybu, 890 koníků a 343 na dálnici je prostě mazec, ale na "normální" ježdění by stačil Black Widow. 550 k je na cestu do práce víc než dost. Celkově má ale jednu velkou nevýhodu - nevím, jak bych si v našem provozu zvykal na volant na pravé straně - nejspíš bych měl tendenci řadit dveřma
neregistrovaný "freedom"
29. 9. 2003 14:20
Re: Z vs. Crossfire vs. TT V6
To řazení není problém celkem v pohodě začneš řadit druhou rukou - jde o zvyk, který raz dva pochytíš.
neregistrovaný "anonym"
25. 9. 2003 13:19
Re: Z vs. Crossfire vs. TT V6
pokud neznáš cenovou politiku Chrysleru ,tak se podívej na internet,tam jsou všechny modely a ceníky
neregistrovaný "anonym"
25. 9. 2003 11:08
slabej motor
překvapilo mě, že je tam jen V6 a co víc, že jen 160kw ....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kobylik"
25. 9. 2003 15:12
Re: slabej motor
Si děláš srandu, že jo..... Jinak bych podobný pindy chápal leda od člověka, kterej v životě v autě, který má větší výkon než 60 koní neseděl.....
neregistrovaný "anonym"
27. 9. 2003 14:10
bez titulku
clanek jsem necetl, jenom nadpis ,ale jedno jsem se naucil nekupovat americke auta , to uz mi je milejsi nissan-infiniti nebo mitsubishi.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Patrik Brazdil"
29. 9. 2003 05:33
Re: bez titulku
Pravdepodobne jsi koupil ojete americke auto od americkeho majitele , ktery je jenom konzument a auto je pro nej spotrebni material , takze o bezne udrzbe , jako treba tak nezbytna pravidelna vymena prevodoveho oleje v automatu , a on ho zkratka spotrebuje .Potom se nedivim , ze jsi zanevrel . Na druhou stranu co mas proti Infiniti , podle mne jsou to hodne nadcasove vozy , co se tyka vybavy , technologii a designu , samozrejme i cena je ponekud nadcasova , to se tyka poslednich modelu M 35 ; Q 45 ; FX 45 ; G 35 coupe ( alias 350 Z ) . Co se tyka Mitsubishi , je to posledni dobou nejak rana vedle stejne jako u BMW 7 , 5 , doufam , ze se oboji daji co nejdrive do hromady . I kdyz na novou 7 jsem si uz zvykl . Jenom na skok zpet k americkym vozum , ja sam jsem nedavno vlastnil Oldsmobile Cutlas Sierra 2.8 V 6 , r.v.1992 - krome gum a hydraulickeho silenbloku ( neco jako antivybracni vzpera mezi motorem a karoserii ) vsechno original . Motor nijak zavratnych 180 000 mil ale prevodovka puvodni , neuveritelne ? normalni , ale musis se trochu starat , ale ted nemyslim nesmyslne vyhazovani penez , muj druhy vuz Voyager 3.0 V6 r.v.93 140 000 - stejny pripad a ted muj treti Cougar 2.5 V6 r.v.99 zatim nejakych 60 000 a totalne bez problemu . Akorat si musis dat tu praci a zjistit historii vozu , coz ve statech neni zadny problem , ze ? Jenom pro obrazek tady je moje zkusenost z evropskeho vozu ( vsude bylo hrde vyrazeno - Made in Germany ) Passat VR 6 r.v.95 90 000 mil - tady jsem si nic nezjistoval a bohuzel ho prede mnou nekdo spotreboval - praskla hlava ,vstrikovaci jednotka mela sklerozu , central nezamykal , okna se nezavyraly , vodni pumpa tekla , zkratka jsem se ho jeste vyhodne zbavil na protiucet za Cougara a jsem spokojeny , tedy samozrejme zatim . Tim ovsem nechci zanevrit na evropska auta , ja jenom , ze kazdy zajimavy vytvor ma pravo mit svuj kousek mista pod sluncem . Takze ted jsem se do toho vseho tak zamotal , ze ted hledam pointu , takze si z toho vem co chces . Tak zatim .