V6 2,5 ako najsilnejsia motorizacia pre tuto limuzinu bola fakt nepostacujuca, v kombinacii s automatom to bolo normalne lenive auto. Presne toto 75 potrebovala a mali to uz urobit davno. Akurat, ze 260 koni je adekvatny vykon tak 6 valca s objemom 3,2 - 3,5 l. Od V8 4,6 v limuzine MG by som cakal tak o sto koni viac.
Na tenhle objem je 260 koni ZALOSTNE malo!!! A urcite bude tohle stadecko pekne hladove...mohli to alespon trochu nadopovat...twinturbo, poradnej mezichladis, ostrejsi vacky, kovane pisty, vejfuk nerez, jine sani...
na co je motoru V8 4,7 twinturbo!!! si to pleties s KOENIGSEGGom, ten ma taky motor od FORDu. Kovane piesty? to nie je FERRARI. Pri tomto motore stacilo, aby predlzili nasavacie potrubie a upravili kompresny pomer, torsku sa s tym pohrali a hned by to malo 340 - 360 koni pri identickej spotrebe.
proti turbu nic nemam, myslim si ale, ze jeho pouzitie ma vyznam pri objeme 1,8 - 3,0 l R4 alebo V6. Takmer pat litrovy osemvalec pouzity v limuzine ho nepotrebuje. Nieco ine je uz supersport.
Americky "small engines" jsou o tocaku!!! Zkuste treba mustang 3,8V6 140hp vs 2,5 R6 190 hp bmw Myslim, ze malokdo by chtel radsi koniky..
Jo ,jinak, kdyz US motor tak aspon 427ku :)))))))
americke motory - ked uz chceli motor z FORDu, tak tam mali dat V8 4,6 z MUSTANGu COBRA, ktory ma 390 koni a krutak viac ako 500 Nm. Cital som ale, ze v MG planuju predsa len ten motor preplnovat, mal by mat 395 hp.
nebude tech koni tak malo kvuli nejakejm emisim? v minulosti se prave kvuli nim AFAIK vykony (nejen) Mustangu postupne snizovaly i hluboko pod tech 200hp
Je pravda, že na evropslé poměry není 260koní z osmiválce o objemu 4,6 litru žádná oslnivá hodota, nicméně tenhle motor to nahrazuje točivým momentem, zvukem a "chatakterem". Měl jsem možnost se jedním nedávno projet a musím říct, že to byl zážitek. Po zbytek dne jsem se usmíval a při vzpomínce motor v záběru mi ještě teď běhá mráz po zádech :-)