Renault získal další prvenství – představil prodlouženou verzi minivanu Scénic, čímž doplnil číslo karosářských variant na šťastných 7 a zároveň se stal prvním výrobcem, majícím ve svém portfoliu dvě varianty minivanu.
Tak mi tam ten zvetsenej zadek nejak nesedi. Jako kdyby to tam nekdo privaril na posledni chvili - podobne jako Thalie. Puvodni Scenic je ale OK (narozdil od dodavky made by VW).
Už nějakou dobu žiju v domění, že dvě velikostní varianty v téhle kategorii má Merceds. A kromě toho - Grand Espace má podle mě opticky dost těžkej zadek a menší vypadá o moc líp...
no jo něco na tom bude Ačko od MB má dvě verze již nějaký ten rok. A nutno říci že "L" má místa extrémně hodně. No hele na Grand Espace mi nešahej, je to podle mě nejlepší MPV co teď na cestách jezdí. Je famozní a úžasný. Kdyby tam byl nějaký interesantní motor už bych si ho dal do škatulky, jako příští auto. Nicméně 3.0 V6 je pro mě už ohranou písničkou :(( No ale i tak, je to fakt #1 a ke všemu to sexy střešní křidýlko... :)
ad1: A klasse od Mercedesu rozhodně nebyl první, protože se jedná o jinou třídu !!! ad2: Nový Renault Espace a Grand Espace se dodává s novými motory 3,5 V6 24V 177kW a 3,0 V6 dCi 130kW. Tak nevím co jsi myslel, ale rozhodně si ho můžeš dát do škatulky, máš-li připraveno 1.315.000,-- Kč .......
jo to zní už lépe, ale žel bohu pro mě jsou to stále nedostatečné motorizace. BTW připraveno jsem měl 1.8, takže vybírat jsem si mohl. Nicméně po čtvrt roce čekání si již toto pondělí jdu pro E-klasse. Renault by měl udělat speciální verzi pro fajnšmekry, nějaká V8 či kompresorovaná V6 by se mi líbila. 230 koní v benzínu je na hraně, v benzínu je to zajímavé až tak od 250 koní nahoru. U Dieselu zase preferuju co nejvíce Nm 500---> Jinak se jedná stále o konzum na úrovni dietních přibližovadel. Nejezdím rychle, ale požaduju výraznou akceleraci jakožto záruku aktivní bezpečnosti, což mi 177kw bohužel neposkytne. No ale za rok se třeba nechám unést Espacem, jenom přeci ten prostor je famozní a asi vynahradí úbytek pár koníků...
Věř tomu, že ti poskytne slušné zrychlení tento motor se 177kW. Akcelerace s takto těžkým vozem je nadmíru vynikající, to ohodnotil i můj šéf, který sedlá BMW M5 s vyladěným motorem na ještě větší výkon. Nevím jestli by se vyplatila nějaká ostrá verze u takového modelu jako je Espace. I když věřím, že hlavně na západě by si pár kupců našel....
jo to je ten novej transporter od VW ? Docela dobrý, ale osobně si myslím, že dodávky od Forda je jenom přeci hezčí a to i v interieru no a to nemluvím o možnosti instalace automatizované převodovky. A taky se mi zdá, že tenhle VW je docela malej, nevím zda by se tam dají vejít dvě Euro palety za sebou. Nevíš jestli se bude dělat i v nějaký prodloužený či vyšší variantě jako je to právě u Fordu Transit ? Protože v týhle variantě bude dobrý maximálně tak na zásobení trafik ve městě, tam ta malá velikost bude asi výhodou. No nevím, stejně bych radši šáhnul po Transitu, nebo i už trochu postarším Sprinteru od MB
Vy se to asi bojite rict, ale ja ne: tak neco vodpornyho sem uz dlouho nevidel! tak jak je GRAND ESPACE krasnej, tak je tohle HNUSNY!!!!! megan sport je uzasnej zepredu, hezkej zevnitr ale nic moc zezadu.. ale *me ani tak nezajima jako motor, ten vypada na pekny delo..
No jo co naplat. Touran je fakt hnusnej... škoda že se nedávají nějaké anti-ocenění za auto design, to by touran vyhrál na plný čáře... jak někdo mohlo něco takového navrhnout. Tohle auto by zapadlo do 95. roku, ale dnes je Touran suveréně mimo. No jinak bych tomu zavařil okna odstranil dveře a prodával jako malou dodávku. Protože jinak to auto nemá vůbec žádnou šanci. Když si vemu že interiery se VW začíná pomalu učit dělat, asi díky pár návrhářům z Benletley, viz interier Phaetona či Touarega... kdyby se udělal nějaká levnější varianta i pro Tourana a Golfa dopadlo by to lépe než tyhle postmoderní výkvěty na který dnes již není nikdo zvědavej. Plastu bylo dost, teď chtějí zákaznící úšlechtilé materiály a trochu nápadu... tohle bych uměl navrhnout taky. A asi bych nebyl sám...
Docela mě zaujal ten kolotoč zvětšování aut. Řekl bych, že tento Grand Scenic neni nic jineho, než byl na začátku normální Espace. Jenom by mě zajímalo, jak bude velkej Espace, až se na velikost dnešního Scenicu standard dostane Clio MPV Grand. A abyste neříkali, že nemám rád Renault, tak to samý dělá VW s řadou Golf, Polo, Lupo. Dnešní Polo už je stejně velký jako byly první Golfy. Za chvíli budou všichni jezdit tankama... :(
A myslíš, že v dnešním Grand Scenicu na tom budu při nehodě stejně jako v původním Espaci? Myslím, že bezpečnost není jenom o velikosti. Podle mě móda zvětšovat auta není zrovna moc dobrá, vzhledem k tomu, kolik je tu místa. Když někdo uvede nový auto, který je velký jako kráva, novináři napíšou, že má na svou velikost překvapivě nízkou spotřebu. Jakou by ale mělo spotřebu, kdyby takovou velikost nemělo? A je ta velikost fakt potřeba? Ttřeba by potom každej druhej pražák neměl nějakou alergii...
Tyhle velkoprostorovy neforemny krabice fakt nemusim ale kdyz uz tak bych vyzdvihnul jedno auto o kterem si myslim ze je to nejpeknejsi Renault vsech dob. Myslim Espase predchozi gennerace se zebrovanymi zrcatky. Nevim jestli meli navozovat podobu zraloka ale podarilo se jim to. Taky zabodovaly ty male svitilny ne jako ty dnesni okulary ktere sice hodne sviti ale ke krase autu moc nedaji-spise ho katapultuji do sfery milych zenskych auticek.
Jinak co se tyce Renaultu tak je to podle meho subjektivniho nazoru desingova silenost ktera se mi hnusi. Nahodne vezmu treba Clio-vam nepripomina zezadu tehotnou zenskou????
Tak Renault nam predstavil vsechna auta od Meganu II a tet se nemci muzou jit zahrabat.Ani se nedivim ze Renaulty jsou nejprodavanejsi auta za 1.pololeti letosniho roku v Evrope.To nejaky VW se 40% propadem prodeje asi brzo krachne a novy golf ho asi nezachrani.Jde videt kdo je tady TVURCE AUTOMOBILU a kdo "jen" vyrobcem.
Jenže ty máš na mysli zamrzlej českej trh, kterej má v oblibě auta koncernu lidových vozů. Ale jedná se o evropský prodeje. On se Megan překvapivě dobře prodává i v SRN !!!
Nový Mégane je moderní, ale ne každému se zamlouvá. Je to prostě styl desingu u kterého se neočekává, že to hned bude tucták. V podání verze Renault Sport je to špička !!!!!!
Jak se bude hodnotit Renault Megere po pár letech:
Renault xyz se s přehledem umisťuje na konci veškerých žebříčků spolehlivosti. Hlavní problémy jsou typicky francouzské. Tedy potíže s únikem oleje, nepříliš trvanlivé poloosy a v tomto případě všudypřítomná koroze," upozorňuje Petr Kunzl ze znaleckého ústavu IBS Expert...
[odkaz]
No tak ten článek v tom odkazu je o R19. Nicméně pobavilo mě konstatování že problémem je všudypřítomná koroze já mám R19 r.v. 92 a myslím že co se týká koroze je na tom podstatně lépe než většina jeho vrstevníků od konkurence.