Pouhý týden po oficiálním uvedení nového Golfa přichází z Wolfsburgu zpráva, že po několika desetiletích se Světu ukáže roadster s dvěma véčky na kapotě!
tak kdyz jsem si to prohledl znovu, podobnost s BMW (ty predni lampy) se mi jaksi vytratila; o to vic se mi to auticko libi - je to proste bombicka
Fulvia je IMHO nemastna/neslana; mnohem vic nez Elixir se mi libi klasicka 307; o BeBopu radsi ani nemluvim; na konceptu Toyoty CS&S se mi zatim vubec nepodarilo najit nejakou "tvar" ... ale tohle je pro me takrka pohlazeni :o)
primlouvam se za wallpapery, PLZ PLZ :o)
Bugatti Veyron wird eingebremstDer VW-Ableger Bugatti bekommt die Aerodynamik-Probleme mit dem Supersportwagen 16.4 Veyron nicht in den Griff. Der 1001 PS starke 16-Zylinder-Bolide gilt im Hochgeschwindigkeitsbereich als nahezu unfahrbar.
Die intern bereits seit gut einem Jahr bekannten Fahrstabilitätsprobleme - sehr nervöser Geradeauslauf - waren nicht zuletzt der Auslöser für die Absetzung von Bugatti-Chef Karl-Heinz Neumann. Um die vom damaligen VW-Konzernchef Ferdiand Piëch angepeilte Höchstgeschwindigkeit von 406 km/h erreichen zu können, müsste das Auto aerodynamisch komplett umgebaut werden. Dies ist aus Zeit-, Kosten- und Stylinggründen nicht zu schaffen - VW-Chef Bernd Pischetsrieder wird daher auf der IAA bekannt geben, dass die Höchstgeschwindigkeit des eine Million Euro teuren Bugatti Veyron auf 330 km/h begrenzt wird.
Neuer Bugatti-Chef wird zur IAA bekannt gegeben
Natürlich sind dafür dann auch keine 1001 PS mehr nötig, womit sich die Probleme mit der Kühlung des Triebwerks, dem hoch belasteten Getriebe und den spezialgefertigten Reifen aufösen. Außerdem wird Pischetsrieder auf der IAA auch den Nachfolger Neumanns bekannt geben.
Souhlasim s tim, ze je to pekny auto, souhlasim s tim ze by se to melo vyrabet, souhlasim i s tim ze nemce nemam rad, ackoliv jsou hodne kvalitni... ale s jednou veci souhlasit nemuzu - a to, ze delaj nejlepsi auta. Pro me jsou na technologicky spicce - a jeste dlouho budou - japonci. Ja sam mam Toyotu Carinu II z 88!!!!! roku... bez jedinyho problemu - a to je v plny palbe, vsechno v elektrice (kdyz rikam vsechno tak tim myslim vsechny okna, zrcatka, sibr)... podivejte se na passata z ty doby - to auto je uplne jinde a pochybuju ze by s tim majitel najel tolik km a let jako s touhle toyotou...
Passat mel trochu jiny zamereni, nez tehdejsi carina, vsadil na jednoduchost. A nevim, proc si myslis, ze to byly auta malo trvanlivy, vim jen o jednom, tusim 87, koupeny 90 z druhe ruky s 50t diesel, prodany 94 s 370, stihnul mj. odvozit v sobe i na vleku material na stavbu mensi fabriky, takze setrenej nebyl...
Kolik má ta Tvoje Toyota najeto, aby jsi mohl takhle vynášet do nebe, tak jsi to měl uvést, znám jednu firmu v brně, která používá zásadně starý passaty a audiny, a když u nás naložil na střechu tři metráky materiálu, tak sem se podivil, ale byl sem uklidněn, vozí na tom běžně půl tuny železa .., a na tachometru mají natočeno přes čtyři sta tisíc (už je to ale rok, tak to bude mít asi ještě víc), do servisu s tím nejezdí, oleje a ostatní kapaliny si mění sami, a problémy s autemneznají, auto je sice silně vybydlený, ale jede ..
japonci delaji super auta, ale spis uzitkove a bez napadu, ktere si zadny milionar nekoupi. Kdyz se podivas na novy Lexus - super kopie stareho Mercedesu s klasse, toyota r - kopie porsche pro chudobne.
Porsche s VW sice obcas spolupracuje, ale neni snad porad samostatnou automobilkou? Neni to poprve, co tohle zarazeni pod VW ctu, ale povazuji to zatim za Obecne Oblibeny Omyl; vi to nekdo na 100% PLZ?
Spojenie medzi VW a Porsche je nasledovne: Prvym sefiinzinierom VW bol Ferdinand Porsche (neviem ci bol aj sefom automobilky, ale to teraz nie je podstatne). Majitelmi Porsche su dodnes potomkovia s priezviskami Porsche a Piech. (Ano, ten Ferdinand Piech co pred Piesetschriederom viedol VW patri k nim a je to tusim vnuk stareho pana Porsche). Mimoto, rodina Piech-Porsche ktora sa usidlila v rakuskom Salzburgu ma fa. Porsche Inter Auto (abo tak nejak -mozno Austria). Nielenze zastupuje kade-tade Porsche (vratane SR a myslim aj CR), ale hlavne zastupuje v mnohych EU krajinach aj znacky VW a Audi (napr u nas v SR cez fa. Porsche Slovakia, ale podieli ma napr. aj vo francuzkom dovozcovi Audi a VW. Takze je tu silna linka na koncern VW. Ale pozor! Majetkove prepojenie nie je (takmer) ziadne a cisto ekonomicky ide o dva nezavisle koncerny. Su vsak prepojene prostrednictvom osob okolo rodin Piech-Porsche, i historicky na baze spoluprace.
...a concept R: 1.) je to parada a chyba v clanku, ze je to naznak noveho disign-direction VW. Napr. novy Passat ma uz mat stylisticke elementy tohto dizajnu. 2.) nie je pravdou, ze by ta studia bola prekvapenim. Napr. AutoBild ju avizoval uz pred rokom, aj ked na bazi Pola (co bola chyba). Mimoto, aj D a GB autoserver to auto uz dlhsie avizuju...
...ja viem ze to vizera, ako by som uz bol senil, ze sa furt vraciam, ale este jedna vec k clanku. To auto sa dostane do vyroby prakticky 100% - dobra sprav, ze?! (Inak, to povedal Piesetschrieder, nie ja- to len aby bolo jasno),. Zla sprava: oznacil to za extemnu formu konceptu, takze do serie to pojde poludstene. Nech si kazdy tuto vetu prelozi do zrozumitelnejsieho vyznamu ako uz chce...
z ty "senility" si nic nedelej ;o)) ja si tady polovinu diskuse vytvoril sam ;o))
no tak na ten Concept-R jsem zvedavej; myslim, ze nejaka "exkluzivita" a "lesk" (resp. okata luxusnost) mi na nem chybet nebudou; rekl bych, ze se mi na nem totiz libi nosne prvky jeho myslenky, jejichz odstranenim by z toho bylo uplne jine auto
...tak nejak. No, kazdopadne sa zda, ze koncern VW sa prebudza dizajnovo k zivotu. Cas Piecha, ktory sa miesto peknych aut, venoval megalomanskym projektom (vid. 1litrove auto co vypada ako kamikadze-machine, luxusny VW Phaeton, ktory zakaznici moc nezeru (a to iste bohuzial asi plati o Superbe, ktory je koniec-koncov tiez jeho dieta), projekt Nardo, alebo uber-wagen Buggati Veyron, ktory ma teraz velky problem s predajnostou - akoze ja proti tym vozom vpodstate nic nemam a progresivne myslienky chvalim, ale ist proti zakonom trhu, je ako s prepacenim stat proti vetru)...teraz bude pokracovat ta povodna veta pred zatvorkou :-))))......sa skoncil. Uvidime co si do novej ery prinesie Skodovka. Inak, stranky: www.cardesignnews.com a europe.autonews.com priniesli nezavisle na sebe info., ze vraj Skoda predsa len vo Frankfurte vystavy nastupcu Octavie. Aj ked ja dost pochybujem, lebo potom by som nestaval Roomstera na pritiahnutie ludi do stanku, abo by som si ho nechal do Zenevy. No sak uvidime co a ako!
Ono je jasne, ze ho budou muset "polidstit" treba jen ten lesteny hlinik na palubce je efektni, ale v realu smrtici, staci trochu slunce a nevideli byste vubec nic.
naco su odpruzene sedacky v sportovom aute? nechapem to, ved prave tam by mal mat vodic co najpevnejsi kontakt s vozidlom a prostrednictvom neho s cestou. Chapem ze vyvynuli novu technologiu, ale nemuseli to nasilu strcit do sportiaka, keby to dali do Phaetona, je to ok, ale tu to fakt nechaoem.
Inak celkova silueta sa mi paci, len tie svetla (predne aj zadn) a predna maska sa mi nepacia.
Jeee, ten Volkswagen nam teda ale pekne Hyundaioviti... a je fakt sranda sledovat, jak jeho priznivci, kteri vzdy nad vsim korejskym ohrnuji nos, najednou otocili a basni o krase tehle obludky :-)
jestli existuje jeste nejake HCD1, krome toho, ktere jsem hodil nahore, tak mas "zajimave" porovnavaci schopnosti ("4 kola, dvoje dvere" ;o)
jinak ja bych se skoro vsadil, ze nedokazes jmenovat jedineho cloveka, ktery se tu ted nad tim sportackem rozplyva a ktery driv plival na Korejce (a to tedy pomijim fakt, ze HCD1 ma s timhle spolecny tak akorat ten pocet kol a dveri :o)
nic osobniho ... a nemusis samozrejme dal reagovat ;o))
To by mě zajímalo,jaktože volkswagen chce dělat sporťáky,když patří do klasické poloviny koncernu,škodovce nedovolili ani Tudora,mimochodem prej si nechaj na Passata coupé,ať jdou do pr...Helmuti jedni
Taky. Uplne presne. Jenom jsem hledal prispevek na ktery bych navazal Ze by to "lidovci" nedelali tak uplne sami?
Jenom jestek te neprustrelne kvalite VW... Znamy jezdi Phaetonem a ma takovy mensi problem. Na miste spolujezdce nemuze vest zadnou osobu v desti. Hadejte proc. Protoze mu tam zateka a otevrenima dverma za jizdy to neni.
Dalsi znami ma posledniho passata. Tak tom u se zase za jizdy otevira kufr a hodne brzy mu odesli predni tlumice.
To by si asi obr typu VW nemel dovolit (nebo zeby muze?).Podle me je neprustrelna kvalita VW tak trochu nadsazena (nerikam, ze delaji malo kvalitni auta ale me zkusenosti a zkusenosti znamych to bohuzel potvrzuji - je to asi jenom nahoda). Ostatne nemci si veri ve vsem, ze ano.
Novy golf a posledni POLO je moc hezky a (mozna ) take kvalitni. A myslim si, ze u techto aut by meli i zustat.
hele ty jsi nikdy v žádným VW neseděl, možná v tom Polu.. A s tim Phaetonem - nečekáš, že ti to tady někdo sežere. Miluju tyhle zaručený zprávy, kdy "známý má..."
Souhlasím s námitkou na qualitu, máme firemního transportéra, a po čtyři a osumdesáti tisících nám odešla převodovka, v "Porsche Brno" nám zpočátku tvrdili, že autu nic není, ale když jsme si dupli, protože auto při couvání zůstalo stát a s řadící páku nešlo pohnout (v tenhle moment vyřadit zpátečku) tak odebrali vzorek oleje z převodovky, a na základě analýzi na kovové částice uznali "že je vadný diferenciál", ale protože se takováto "jednoduchá závada" u VW neopravuje, ale mění celá převodovka (novou nám nabídly za 120 a repasovanou za 90 tisíc bez daně) tak jsme museli nechat vyměnit převodovku, která sice byla zjevně vadna, ale už se asi nikdy nedozvíme co jí vlastně bylo, a ta nová ... hučí že to není hezký.
...a nebo mu odras paprsku vypali obe oci.. je to moc prelesteny.. to je fakt - jinak cumim..opravdu sem se musel podivat na znak VW.. nemoh sem tomu uverit..
Konečně se VW koncern trochu odvázal. Auta má superkvalitní, ale chybí jim šmrnc(snad kromě Bentley a Lamba). Konečně začali dělat studie, který mají jiskru, nápad... Ať už je to tohle, Audi Nuvolari, Seat Altea nebo Škoda Roomster.
Jen mě překvapuje, že se VW(automobilka) řadí do klasické větve koncernu a přitom vytváří studii zrovna tohoto typu nebo například projekt Nardo...
Nema bejt VW v konservativni vetvi koncernu??? Nebo ma jenom prilis velky oci? Kolik by to pri jejich nesmyslny cenovy politice stalo - a kdo by si to koupil? Milionar na Floride jezdi ve VW? Asi ne. Dalsi krok vedle - jako Phaeton. Ve srovnavacim testu (A8,BMW7,S-Klasse,VW) beznadejne posledni. Navic tohle je fakt drek. Vokswagene, drz se golfa a nazdar.
Na VW fakt zajimavy, necekal bych to od nich. Ale Phaeton me zily taky netrha, no je trosku v jiny cenovy relaci nez sahaji moje moznost :-))) Ale kdybych byl milionar tak si nemuzu preci koupit auto, ktery se jmenuje LIDOVY VUZ !!! To preci nejde, bych byl za blbce :-)))
neni slyset vykriky, ze to "neni pravy VW"? Jak nektera renomovana automobilka trosku vyboci, tak se hned najdou chytraci, kteri vedi, ze to neni ten pravy pocin a u VW nic? Ze by VW mohlo v ocich nasi automobilove verejnosti vse?
Jseš spokojen?
Ale vážně, jestli to tedy náhodou budou vyrábět, bude to fajn. A jestli ne, tak ty světla určité najdeme už čoskoro na novém Passatu. Aspoň podle AutoBildu.
Me opravdu stve, ze kdyz Porsche, Maserati nebo Jaguar udelaji neco jinak nez predtim, tak se strhne boure nevole. Kdyz neco takoveho udela VW, tak vsichni(Phaeton, Touareg, tento koncept) drzej pusu jako by se bali, ze je velky VW kousne do ***le Navic si myslim, ze by VW mel zustat u aut typu Golf, Passat, POlo, ktere mu jdou a "lepsi" projekty prenechat svym prestiznim divizim
Hmmm, ale tu ide o nieco uplne ine, ako to prezentujes ty.Ta burka nevole, ako si to napisal, bola preto, ze sa to vacsej casti populacie nepacilo, ako predchadzajuce modely, pricom u VW je to presne naopak, stale krajsie a krajsie modely aut vsetkych kategorii a tried.Teda aspon podla mojej mienky.Preto sa k tomu nohlasuje tak vela ludi.Napriklad Ferrari sa mi vzdy pacilo, ale Enzo, to nie je podla mojej chuti.
A nenapadlo tady nikoho ze boxster od porshe uz ponekud dosluhuje a ze je v planu uvedeni jeho nastupce???? Typuju ze valnou cast z tohodle auta postavili na platforme kterou bude vyuzivat novy porshe. Proto i ta zdanliva podoba s GT. A todle auto se do vyroby nikdy nedostane a jestli nahodou jo tak cena by musela byt podobna jako u audi TT soucasnyho nebo nove generace TT. Protoze kdyby bylo drazsi tak se neproda protoze kdo si koupi VW kdyz muze mit porshe nebo hondu S200 nebo jejich novinku S220.
to je přece jasný ne? půlka našeho národa. přece si nekoupím špičkovou lagunu v plný palbě, když si můžu pořídit stejně drahýho zastaralýho passata bez výbavy.
Jak čtu tvoje názory, tak ti někde ujela Oktávka TDI PD, nebo jinej VW s TDI (nejspíše 1,9, ta ti leží v žaludku nejvíc) a máš z toho pořádnej komplex viď
jak čtu tvůj názor, tak jsi řidič oktávky TDI PD, nebo jinýho VW TDI (patně 1.9) a dáváš všem klidným BMW a lexusům hrdině záda při vymodlených 198 km/h na tachometru, viď?
Máš pravdu, 4x4 Tdi(100k). Ale na frak jim s tim nedávam, ale nesere mi to. Ale s naloženým na plný 2t(max.hmotnost),v porovnání s téměř jakýmkoliv 100k autem podobně naloženým ho urvu. Jsem s ní maximálně spokojenej. Jinak pokud chci prohnat jiný auta, tak požádam tátu, aby mi pujčil RS6 a to je pak tanec
Na rozdíl od tebe netrpím záští na žádnou značku ani koncern. Mam slabost pro audiny. A nasral mě mercedes (táta měl ML400CDI, a stálo za pěkný *, snad až na výkon motoru, kterýmu ovšem prasklo turbo a o chování v servisech mercedes by se dal napsat slušnej thriller, zlatý servisy Porsche). Přesto se mi některý mercedesy líbí.
upřímně se na tátu v tomhle spolehnout nemůžu. mám 150k dCi a stačí mi to vrchovatě. věřím že rs6 je trochu někde jinde, no je to benzín, taky o jednom přemýšlím (konkrétně IS 300 SportCross).
záští také netrpím, jen neschvaluji předražené vozy koncernu vw, když mají stejnou kvalitu jak francouzská konkurence a bez výbavy stojí o 100 papírů víc. ale věřím, že to je věc názoru. opravdu se nechci hádat. a co se týče mercedesů, líbí se mi pouze velké kupé CL. přeji mnoho šťastných kilometrů...
koroptev
I když musím uznat, že poslední Megan, nebo Vel Satis se mě dost líbí, ale neznamená to že kdybych na ně měl, že bych si je koupil. Vyhrát první cenu ve sportce, tak už jenom z patriotismu bych sáhl po koktávce ..
Me osobne to nejvice pripomina Seta Tango-tedy rozhodne zezadu.I kdyz Tango je hezci,mimochodem vite nekdo,jestli bude do serie?Ale tenhle koncept vcelku ujde,jo je to pekny auto.Jen to ale dokazuje s jakou preciznosti ve VW dodrzujou rozdeleni znacek na sportovni a konzervativni.Chapu,ze konzervativni znacka (VW) muze vyrabet sportovni auta-treba elegantni kabriolety,ale takhle dravy roadster.Jo,hold VW je VW.
taky bude mit taky maly pravy zrcatko a skladaci klicek? a urcite do toho taky narvou naftu, a bude stat tak kolem 2 milionu. Bude to proste typickej VW.