Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
0
Exteriéry volvo umí od nepaměti. Ale v interiérech již je také přeborníkem. VOLVO FOREVER
Interiér Hurá, exteriér hurá! BMW3 se může schovat, C-klasse taky.
Vivat Volvo! Teď ještě MIMOŘÁDNĚ povedené kombi V50, něco jako hatchback V30 a trh je prolomen.
Pokud to nedopadne jako s CX 90 které má takový úspěch, že Volvo nestíhá a roční čekací doby odrazují i některé věrné....
Vivat Volvo! Teď ještě MIMOŘÁDNĚ povedené kombi V50, něco jako hatchback V30 a trh je prolomen.
Pokud to nedopadne jako s CX 90 které má takový úspěch, že Volvo nestíhá a roční čekací doby odrazují i některé věrné....
Huraaa, konecne auto, na kterem je videt odkud "pochazi" a kdo je jeho predchudce. Zaroven je na ten samy prvni pohled videt, ze to je nove auto.
Podvozek z noveho Focusu tomu zajisti super jizdni vlastnosti a motory od Volva pekne vykony. Pokud cena bude "rozume" vis nez o Focusu, tak ma soucasna i budouci Oktavka dobreho konkurenta.
Podvozek z noveho Focusu tomu zajisti super jizdni vlastnosti a motory od Volva pekne vykony. Pokud cena bude "rozume" vis nez o Focusu, tak ma soucasna i budouci Oktavka dobreho konkurenta.
Škoda , nápadně mi to připomíná novou škodovku, škoda říkám proto, protože výroba nové oktávky byla o rok zpomalena a tudíž zase mnozí škorohlídové budou říkat , že škodovka okopčila jiný auta i když už byla hotova před dvouma lety , ale proč spěchat s novým autem , když se to starý tak dobře prodává.mimochodem nová škodovka se mi líbí daleko víc než toto Volvo a to proto , že jsem měl možnost vidět nástupce následníka oktávie zhruba před rokem a tudíž srovnávám něco , co jsem viděl ve skutečnosti a né z fotky, i když se mi auta od Volva nesmírně líbí...
Nápadně mi připomínáš hlupáka, tohle jeVolvo jak má být a v tomto stylu se výrábějí modely již několik let. Vzhledem k tomu,že novou Škodu ještě nikdo oficiálně neviděl je tvoje srovnání s Volvem přinejmenším odvážné,nehledě ke zcela jinému zaměření švédské značky.Interiér se Volvu skutečně povedl a již se těším na první svezení.
Nápadně ti připomínám hlupáka???Já vím ,že oficiálně novou škodovku ještě nikdo neviděl , ale ty co se podílejí na jejím vzniku , na montáž strojního zařízení, pro výrobu nový oktávky tak ty ji už viděli , ohledně nedávno vyšla i v týdeníku autotip, i když to nebylo úplně přesný.Dám ti pár indícií , aby jsi si udělal obrázek , až novou škodovku uvidíš na vlastní oči a potom můžeš kritizovat zda jsi sou podobný či nikoliv,1, kapota do véčka,2blatník ve předu širokej přes celé světlo,Nalívací otvor na benzín stejně oválnej,a spoustu jiných a jiných vzájemně si podobnejch znaků, myslím , že do konce roku ji uvidíš oficiálně .
Jinak co se týče Volva , je stejně konzervativní jako škodovka...
Jinak co se týče Volva , je stejně konzervativní jako škodovka...
V tom případě kopírovali od Volva ve Škodovce. Že by to bylo naopak je přinejmenším směšné, protože Volvo nějaká Škoda vůbec nezajímá a tudíž nemá potřebu něco kopírovat.
A ty si myslíš že škodovku nějaký Volvo zajímá??Pokud si to myslíš tak jsi pěkně tupej , protože Volvo je někde jinde a Škodovka taky i když co se týče kreš testů jsou obě automobilky zhruba nastejno .to neznamená že se Volvo zhoršilo , ale to , že se škodovka natolik zlepšila a né jen škodovka , podobně jak Volvo dopadlo s kreštestem spoustu jiných automobilek.Jenže to už spoustu lidí neakceptuje...
Tak ještě jednou v klidu a bez emocí.Trochu nechápu Tvé srovnávání nové S60 a budoucí Octavie. Škoda není pro Volvo přímá konkurence a naopak. Proto není prakticky žádný důvod vzájemně se napodovat. Pokud by jsi však chtěl svýma očima vidět Octavii jako Volvo potom Ti bránit nemůžu, ale rozhodně to nemůže být naopak.Mimochodem srovnávat Škodu s Volvem jsi začal Ty a ne já. Mne by to nenapadlo ani ve snu. Co se týče crash testů,je to jen v pořádku,že bezpečná auta již nevyrábí jen Volvo. Jde o zdraví nás všech kdo se pohybujeme v provozu.V jednom se ale trochu mýlíš. Volvo platí za etalon bezpečnosti proto,že se při vývoji nového modelu vždy věnuje otázce bezpečnosti s maximální možnou mírou a proto se stává v řadě bezp. prvků průkopníkem. Je jen málo automobilek,které se mohou pochlubit vlastním bezpečnostním střediskem.Jistý čas jsem pro tuto značku pracoval a měl jsem možnost ocenit její přístup k otázce bezpečnosti.A není to vždy jen počet airbagů,hloubka deformačních zón apod.V tomto směru si Volvo zaslouží uznání.Pokud jsem se v předchozích příspěvcích výjadřil poněkud hrubě,omlouvám se.
Mam Oktavku, chci jit ale do Volva V40, ale jak na to novy koukam, asi si budu muset pospisit - stara 40-tka se mi proste libi vic naz tohle, takze tim Vas asi moc nerozsoudim ...
I já nechci srovnávat Škodovku s Volvem , vím , že Škodovka není přímím konkurentem Volva ,vím že Volvo je o třídu víš i já jsem fanoušek dobrých a hezkých aut . Co se týče toho co jsi psal o tom , že se bezpečnosti ve firmě Volvo věnují s velkou precizností ,což já mohu o škodě říci to samé.Nechci se pouštět do diskuzí kdo se věnuje bezpečností víc vývojový centrum má Škodovka v Německu.
Ale mohu srovnávat ještě z řad totality a nyní , dřív se postavilo auto, které se poslalo na bariérovku , udělal se zápis a bylo.Nyní se postaví desítky aut s různou výbavou , provede se krešovka , auto se rozebere do posledního šroubku ,svařence se vezmou na destrukční lámavou zkoušku,body se projíždí ultrazvukem a nakonec se vyřezávaj a pošlou na lámavou zkoušku , je toho hodně co se zkouší než auto vyjede z výrobní linky ,Ty by jsi mohl srovnávat , protože jak píšeš , pracoval jsi u Volva .
Ale mohu srovnávat ještě z řad totality a nyní , dřív se postavilo auto, které se poslalo na bariérovku , udělal se zápis a bylo.Nyní se postaví desítky aut s různou výbavou , provede se krešovka , auto se rozebere do posledního šroubku ,svařence se vezmou na destrukční lámavou zkoušku,body se projíždí ultrazvukem a nakonec se vyřezávaj a pošlou na lámavou zkoušku , je toho hodně co se zkouší než auto vyjede z výrobní linky ,Ty by jsi mohl srovnávat , protože jak píšeš , pracoval jsi u Volva .
Nová Škoda kopíruje v tomto případě (a dle tvého vyjádření) Volvo, protože TO si drží svoji designovou linii a je to skutečně VOLVO. Takže kdo řekne, že opisuje Škoda od Volva má pravdu a nic na tom nezmění ani fakt, že Škoda už je rok hotová a uložená z rozhodnutí VW u ledu (argument o dobré prodejnosti starého modelu je výmluva - hlavní argument je počkat, až vyjede Golf 5)
Volvo ... ac soucasti Fordu, tak si na rozdil od sourozencu jinych koncernu umi udrezet svuj styl. A umi i dobre vyuzit svych studii - stredodvy panel pristrojove desky vypada jako z konceptu vystavovaneho napr. v Brne. Je to jedna z mala znacek, ktera si umi drzet svuj styl. Vnitrek - technika je jiste take dulezita, ale to je u soucasnych aut ve srovnatelne tride a kvalite dost podobne. A Volvo obvykle v bezpecnostnich prvcich vyrzne casove predbiha konkurenci. A to je take velmi dulezite - zdravi je jen jedno. Uz se tesim na V50 - dve fotografie jsou uvedeny na autobild.de.
YES - na to jakej je Ford "mega" koncern, jsou vsechny znacky uplne jiny. Ne jako VW group, kde se ty auta poznaj jenom podle loga. Kazda znacka je jina - Ford, Volvo, Mazda, Land rover, Aston Martin, Lincoln.....
som velký priaznivec svedskych aut, hlavne saabu, volvo respektujem. Len neviem, co je na tomto aute okrem modernejsieho interieru nove, inovativne. Dizajn je presna zmensenia toho, co tu pred 5 rokmi predviedol S80, a to doslova. Auto to bude fajn, ale vzhadom nato, ze ide o uplne novu generaciu, som sklamany. V diskunych forach vsetci kritizuju, ze jeden model audi je rovnaky ako vsetky, jeden MB je presne ako druhy, len mensi , ale ved toto je to iste. Vozenie bude fajn, inovaciu zabudli dodat. Volvo ma na viac.
hele sice taky názor, ale jdi se bodnout, je to pa-rá-da!!! Jo a řekl bych, že je to mnohem blíž S60 než S80, ale to je jedno, už se těším až se začne prodávat. BTW minulá generace S40 byla vlastně prvním volvíčkem, který se mi zalíbilo
jo a co říkáš na 9-3 Sport Sedan Aero? Taky seš z něj tak hotovej? Mně to auto přijde ve všech směrech dost vyvážený a moc se mi líbí, moc moc
saab mam tak rad, ze sa mozno nedokazem bez emocii ani vyjadrit. novy 9-3 je moc pekny, az na ten diesel od opla 2,2 dobre motoricky vybaveny, este caka na 4x4 a kombi bude uplna parada. aero kombi je ideal. Inak 9-3 aero je bohovska hracka, podvodzok je na predny nahon prekvapivo vydareny aj na sportove jazdenie, a motory su tradicne saab, len neviem, ci aj 9-3 aero ma kratkodobu lahku forsaz ako 9-5, zistim.
Designově sice žádné změny oproti dalším modelům značky, ale konečně je ten starý šrot pryč a Volvo S40 je moderním vozem. Ted' ještě zbývá nahradit Mitsubishi Carisma a Peugeot 406 něčím konkurenceschopným...
Co sa tyka nastupcu 406, koncept blizky vyrobe bude vo Frankfurte(vraj). Carisma (4475mm) uz bola nahradena, aj ked niecim co si vacsina ludi ani nevsimla - novym Lancerom (dlzka 4880mm). Carisma sa este bude par mesiacov paralelne vyrabat (alebo aspon dopredavat) a od zaciatku buduceho roka ju v zavode NedCar Born nahradi nastupca Colta. Co sa tyka Volva S40 som velmi, velmi sklamany, aspon z exterieru...
mit ve stredni tride dva automobily. Konkurentem C klasse a 3 reihe toto auto nebude to je jiz S 60, teda jestli se to tak vubec da rici, je totiz spise konkurentem A4.
Jó, to vypadá fakt hezky. A taky SAAB 9-3 je v reálu velice líbivej. BTW, dnes jsem jel do práce vedle nové pětky, a v reálu vypadá ještě húř než na fotkách ...
Jsem Volvař, neni to špatný, asi jde jen o zvyk, ale radši bych zůstal u současného modelu, ale jako V40. Trochu mi pohled z pravé zadní strany připomíná předchozí Opel Vectra. Ale je to jistě skok kupředu, jistě to bude "festovní" auto a o to jde předevšim.
Už třetí stejné auto od jedné automobilky? Na 50 m k nerozeznání. Už jim evidentně dochází invence, jako mercedesu (S, E, C)
nechapu co to mas za reci s MB, pokud sis nevsim tak alespon nevypadaji jako naproste zmenseniny jako toto Volvo. Navic vetsina aut stejnych znacek vypada podobne, existuje totiz neco jako identita znacky a MB ma ten svuj chladic jiz asi 100 let, akorat ho porad zmensuje. Jinac v testu caranddriveru psali, ze A8 vypada stejne jako A4 a ze by pry mohli mit majitele s tim problem.
Přístup automobilek k modelovému programu může být dvojí. Buď bude každá modelová řada zcela jiná nebo si jednotlivé modely budou podobné aby se zvýraznila příslušnost ke značce. Oba případy mohou mít obchodní efekt následovný. Koupím si S40 protže vypadá jako větší S60,S80 , ale na Ty nemám. Opačně, přece si nebudu kupovat S80, která vypadá jako zvětšená S40. Volba je zcela na zákazníkovi. Soudě podle reakcí ani jeden přístup není lepší než ten druhý.
Je to vec nazoru, ja si myslim toto: nevidim problem, kdyz jedna znacka ma designove podobne vozy v ruznych kategoriich, mnohem horsi je pristup jinych, kdy se pro vozy ruznych znacek ve stejne tride pouzivaji stejne prvky - jak vnejsi, tak vnitrni.
Vnitřek je dost pěknej, hlavně ta středová konzole. Pěkně čistá, přehledná, fakt pěkný. Ale ten vnějšek se mi moc nezdá, zezadu to je vpodstatě stejný jako S60. Ne že by se mi design volva nelíbil, ale jsou si moc podobný. Toť můj názor. A co se konkurence týče, neřek bych že je to konkurent pro A4, BMW3 nebo C-klass, tím je větší S60. S40 považuji jako vůz nižší střední třídy, ale o něco luxusnější než třeba Focus...
Me se ten stredni panel nelibi. Zastavam nazor, ze ovladaci prvky maji byt co nejvyse, aby clovek nemusel odklanet oci od silnice pred sebou a nemusel lovil ovladace nekde dole. Dat ovladaci prvky pred radici paku to mi moc prakticke neprijde. Nejvic odstrasujici priklad (nevim uz u ceho jsem to uz videl) bylo pred radici pakou dokonce radio takze kazeta nesla pri zarazene trojce vyndat.
s 40 neni nitsu stredni ale stredni a s60 je sportovnejsi stredni, ten stredovej panel se mi nelibi tlacitka jsou moc blizko u sebe a je takovej prazdnej navic vypada moc vysunute neni soucasti palubky, moc ho neporesily
Je to dobry i kdyz me se vic libi soucasny interier S60 a S80. Akorad mi neni jasny proc se vsichni pohorsuji nad designem interieru VW a rozplivaji se nad designy ostatnich automobilek, kdyz delaji totez, tj. mala kaplicka pred volantem a rovny stredovy tunel. To ze potom udelaji jine vydechy ventilace, nebo jinak umisti tlacita, to uz jsou podle me jenom drobnosti.
Zajímalo by mě jak bude pohodlné opřít si koleno o ten nový super středový panel?!?!? Myslím že řidiče volva 40 poznáte podle otlačeného kolena.
Ke stredovemu panelu - podle fotky bych rekl, ze ke kolizi s kolenem nedojde, ale jiste by to chtelo vyzkouset v realu. Rozmisteni tlacitek se mi zda dobry - v dolni casti je to zejmena klima (a kolikrat skutecne za jizdy nekdo klima prestavuje? - ja tedy ne, mam to jednou nastavene a hotovo), v horni casti pak radio atd. V porovnani se soucasnym S/V 40 je to krok vpred, protoze tam je radio dole a klima nad nim.
Myslím, že je to velmi zdařilé, exteriér i vnitřek. Ale jaká bude cena...? Spousta potencionálních zákazníků zase radši zůstane u škodovek. Druhá skupina si koupí jiné auto, střední třídy - nissan primeru, renault lagunu anebo mazdu 6, pokud budou za výhodnější cenu.
Interier je *.Katastrofa.
Myslíš BMW 3.
Myslim volvo,je to hnus.Skoro se nedala rozpznat s60 od s80 a ted jeste tohle,co treba trosku napaditosti,koncepty volva nevypadaly tak spatne....
Asi jsi blbecek, protoze pokud SKORO nerozeznas S60 od S80, je to jako by jsi SKORO nerozeznal Octavii od Superba. Pokud mas opravdu takove problemy, nevim, co na tomhle webu delas, protoze se o auta nemuzes absolutne zajimat...
To by se Volvo muselo ale hodně snažit aby se jim podařilo odstranit všechny výrobní vady jako jsou u současné S40. Měli by si to tak 5 let zkoušet doma a až to vychytají tak to prodávat.