Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fabia, Octavia a Superb pro rok 2004

57 komentářů

Hmmm... celkem nic moc novýho ,ale to solární okno bych chtěl do svý octávky taky
Naco bude navigace ve Fabii?
To mas stejny, jako sen divit, k cemu bude lidem mobil.
Fabie vyuzivaji ve velke mire obchodni cestujici, servisaci apod. Osobne o ni premyslim - delam obchodnika a nektere visky je fakt obtizny nalezt a stejne tak ulice napriklad v Olomouci. Toz tak :-)
Sice mi neni uplne jasny jestli se v cechach vyplati navigace, ale jestli mas takovouhle praci, tak bys mel koukat spis po necem jinym. U Skodovky treba po Oktavce.
ale zapomeň na 1.9TDI
Nedrazdi me Uznej sam, ze Fabie s navigaci v TDi a s klimou vyjde na prisernej balik. Za ty prachy koupis Focuse nebo cokoliv jinyho co je auto. Nabizel jsem Oktavku, protoze je rec o Skodovce. Je jasny, ze clovek by koukal i jinam (mozna hlavne jinam)
no jo, ale když ve focusu neni TDI, to se pak těžko kupuje. (no... ehm... když diesela, tak třeba dCi, jako mám já!)
Ve Focusu mas tusim TDCi. Ja po ty nafte moc nekoukam, tak presne nevim. dCi je Renault
no jasně
Pro koroptev: Ty jsi tedy exot... Koupit si francouzsky auto - brrr ! A dokonce Renaulta ! BRRRRRR ! To je opravdu divna deviace... Ostatne, koroptve nikdy moc chytry nebyly - a proto je namiste otazka: jste kvoka, kvoka ?
Lepsi bude, pokud se vratis ke svym obludnym francouzskym pekacum na houbovitych podvozcich a nebudes tady komentovat AUTA od VW group.
Apropo - pro ostatni normalni ctenare: neni to uzasny, jak renaultovsti devianti kazdy svuj prispevek prokladaji smajliky ?
nevím co ti přelítlo přes nos, že mě nazýváš exotem. vadí ti hodně, že odsuzuju vw group, konkrétně jejich nafťáky? nemusím bejt jako 75% národa a kupovat si předražený, ošklivý a lacině smontovaný auto od vw group. vadí ti tolik, že sme s matesem našli společnou řeč co se 1.9TDI týče? a seš chudák, který to nemůže přenést přes srdce? pokud na všechny mé otázky odpovíš "ne", pak nevím co se do toho s e r e š!!!

mě je naprosto jasný, že ti před panelákem stojí nějaká zběsilá oktávka v TDI s mračítkama, kterou po dálnicích huntuješ k 200km/h a ukazuješ jak ti to auto jede. mě se auto sice v zatáčce víc nakloní, ale až z něj vystoupím, tak mě nebude dva dny bolet obouchanej zadek.
Nenech se nas..at. Takovym typkum nema cenu cokoliv rikat.Ja sice mam anglicky auto, ale protoze jsem kamos, tak svuj prispevek budu prokladat smajlikama jako kdybych mel francouzsky
adu už znám. klekal tady do kolen u designu novýho tourana. bude to nějakej nespokojenej zákazník vw group, který si podobnými nesmysly léčí vlastní neschopnost koupit si normální auto.

tak anglie? o copak jde?
Je to zeleny a ma to na kapote ...............


(Patrika)
takže naše tatra 813
V podstate je to tak Taky ma nahon na vsechny kola
taky má čtyři nápravy?
Tam uz to je slabsi Jenom dve:-(" src="[odkaz]"> Ale ma ctyri svetla
Ádové příspěky sleduji už dlouho a zjišťuji, že je to nějaký chudák. Takže si s jeho komentářů nedělej problém. Áda asi chodí lízat zadek představenstvu VW.
No musim se koroptvicky zastat, od predvcerejska mam moznost porovnat 1.9 TDI PD ve fabii s 3.0 dCI v Renaultu Grand Espace. Kdyz vezmu jenom zvukovy projev, tak fabia je traktor (sorry fabčo). A jestli neveris, prijed si to poslechnout sam.
Diesely od Fordu nebyly nic moc, ale zmenilo se to s prichodem TDCi. To uz jsou vazne dobry a vymazleny motory.
No teda nevím, Ford nikdy neuměl dělat pořádné motory a to o naftě ani nemluvě. Podívejte se co na světe jezdí nejdéle, jsou to Mercedesy, Toyoty a VW (Škoda je to samé) a ne nějaké usmrkané Fordy, Renaulty atd. Německý auta prostě držej.
Dovolim si oponovat benzinove motory od Fordu jsou fakt drzaky, meli jsme do lonska sierru 2,0i z '86 a po 300000 zadnej vaznej problem, predtim chvili dovezenou z nemecka Fiestu '79 na pohled malem vrak (uz je ve srotu) kdyz jsme ji jednou po zime vytahli na chalupe ze stodoly :-) motor ani necek, koupili jsme novou baterku a naskocil na prvni pokus. ted mame doma Mondeo 2.0i '98 ma 160000 a jezdi ajko vino bez jekejchkoliv problemu.
Jinak skodovka je dobra ze nabizi spoustu vybavy do vsech modelu, i kdyz si to necha radne zaplatit. napriklad do zde zminovaneho Focuse si tempomat poridite az do nejvyssi verze Ghia a to na prani (u fabie, nizsi trida a zadnej problem)
Je otazka jestli tempomat u vetsiny motoru, ketry se davaj do Fabie ma vubec smysl.Jinak mas 100% pravdu, Ford dela slusny motory a dneska uz nejen benzinove. Jese k tomu Focusu a Fabii, v podstate to jsou nesrovnatelny auta, takze nema cenu porovnavat. Jenom o jednom se zminim, podvozek jako Focus nebo Mondeo Skodovky proste nemaji.
Trochu bych oponoval, byť nejsem znalec. Znám se osobně s p. Adámkem , který je bývalý automobilový závodník, nyní prodejce (Auto Adámek) a závody jezdí spíše pro vlastní potěšení dodnes. Když jsme se jednou bavili mimo jiné i o podvozcích, tak mi tvrdil, že Oktávka má podvozek lepší než Focus....... Jak říkám, nejsem odborník. Když mě v obou autech protáhl po Mosteckém okruhu, tak mě osobně nikde žádný velký rozdíl nepřišel. Spíš jsem se v duchu modlil, abych tu jízdu už měl za sebou..... To co si dovolím "profík" za volantem je k neuvěření..... :))
Co odbornik to nazor:) Sedat s profikem do zavodniho auta je holej nerozum:))), ale clovek by do toho sel za chvilku zas:)
To je zívodník a ten to musí vědět.....
sankta simplicitas...

Teda svatá prostoto...
no hmm jak byvh ti to rek. nevim jak dokola omilanej focus ale mondeo s TDCi bych si vzal tak zadarmo.. kdyz do mondea dali TDCi tak aby se to nerozlomilo vepredu pritvrdili odpruzeni tak ze se s tim neda jezdit po silnicich vsech zemi byvaleho vychodniho bloku!!! kdyz forda tak focuse RS170 nebo mondeo RS 220 nebo jak se tomu nadava!
To máš pravdu, protože Fabie má jednoznačně lepší podvozek.
Hlavne ta Toyota je typicka nemecka kara!
Prej motory jako VW...klobouk dolů před TDI, ale ruku na srdce, kolik takovej motor vydrží? A porovnávejte např s MB 300D....
Známej řek pravdivou věc: VW je auto pro podnikatele..je udělaný tak, že když vyběhne leasing, bude jezdit ještě půl roku(aby pro prodeji nedělalo ostudu) a pak se celý rozesere... Nemyslím, že VW jsou dobrý auta...zlatej Ford. (Focus)
TDCi má údajně problémy s lopatkama turba.....
Nema
jo zlaty mevedy 124 hlavne 300 td combi. to bylo auto, který stačí vzít do lakovny, vydrhnout podvozek a i pres to ze ma najeto tak pulmilionek ho prodavat jako by mu nabylo ani 50 tisic km
Ford nyní vyrábí motory ve spolupráci s PCA, takže v dieselu bude Focus, Mondeo v kultivovanosti a výkonu držák. Krom toho Fordy se také montují v Německu a vymýšlejí se také v evropě. takže zase jeden blábol. A benzínové motory jsou dobré, fakt dobré na zátah, hlučnost, spolehlivost, spotřebu. Jaké jsou další požadavky na motory???
Škoda zůstává v myšlení konzervativní a pouze u Superba příjde s nějakým úletem. Jako výklopný opěradlo u spolujezdce. Rád bych věděl, zda solar je integrován do střechy, nebo součástí střešního okna. Tak si počkám až to uvidím na vlastní oči. Sám jsem solar ve svým okně zkoušel, prozatím jsem jej sundal. Jak jsou nynější vedra tak ho tam asi vrazím zpátky.
Ale proti VW dieselům zoufale nejedou!
Zavedeni EOBD do Octavie neni ani tak z dobre vule Skodovky, jako reakce na zakony. Podle EU zakonu, musi mit vsechny diesely registrovane po 1.1.2004 tento system.
Zajimalo by me jestli bude u Fabie i nadale male prave zrcatko. Dost me to vadi. Zavedeni plnohodnotneho by byl docela vyznamny krok ke zvyseni bezpecnosti. Proc to slo u Octavie a nejde u Fabie? Nosi p. Kulhanek sako se zkracenym pravym rukavem???
Prave zrcatko staci takove jako je. Stejne je to delane u VW GOLF.
Pokud vám to vadí, kupte si v mototechně zrcatko ze Š-105. Tem asi byly plácačky podle vašeho gusta.
Nestaci!!! asi si v takovym aute asi nejel. Kdyby melo pravy zrcatko tak velkej vliv na aerodynamiku jak to tvrdi technici z VW, asi by to melo kazdy novy auto co vyjede, ma to jenom koncern VW, parada bude az takhle budou vypadat novy lamba. Nastesti skoro vsichni od toho upustily, protoze v nem neni nic videt a navic to auto vypada jako mrzak . Hold setri se kde muze, je to stejna blbost jako jedna mlhovka.
Pokud vim, u Golfu se jako prvni diky kritice objevilo zpatky plnohodnotne zrcatko. Velikost leveho je v poradku a takove chci mit i vpravo. Zpetny vyhled na prave strane povazuji za dost dulezity. Ostatne to male prave take to auto hyzdi. Argument o mensim aerodynamickem odporu povazuji za absurdni. I z konstrukcniho hlediska je vytvoreni symetrickeho (zrcadloveho) prvku za jednodussi a levnejsi.
Vsechny koncernove vozy se k plnohodnotnemu zrcatku vratily a nechapu proc ne Fabia. Vzhledem ke Skodovacke politice snizovani prvku vybavy za stejnou nebo mirne vyssi cenu jse trochu desim, jestli to prave zrcatko nevymizi uplne a nebude jako priplatkova vybava :-)))
Jinak Fabii mam, jsem s ni jinak velmi spokojen. Koupil bych si ji i znova, ale uz bych se trochu porozhledl po konkurenci. Skodovce fandim, ale takovahle nelogicka reseni me dost zarazeji.
podle me to vetsi zrcatko dostane fabie az po faceliftu, driv by to byl zazrak. nevi nekdo jestli to maji treba v britanii taky tak? (velky pravy a maly levy)
ehéééééééé tak si priplat a kup si zrcatko do octavie, pokud si sikovnej tak ho tam nacpes sam. hlavne se nezapomen strefit do barvy. myslim ze tam muzes dat i zrcatko z novy A8, pokud nebude souhlasit tvar zrcatka tak na uchyceni bych si fsadil tak kilo. vzdyt sou to jenom skladacky dilu spolecnejch pro auta od lupa at po phaeton
V pripade plnohodnotneho praveho zrcatka doporucuji do leveho zadniho okenka privrit hlavu tchyni, aby se aerodynamicke odpory vyrovnaly Jinak mam passata a mam taky vpravo mrzacka, ale s tim bych se jeste vyrovnal, ale ze jsem zvykly jezdit rozvaleny jako prasatko a ze mi leve nejde seridit dostatecne doleva, takze pulku zabira pohled na zadek auta, to je podle me vetsi pru..r! Asi si VW group mysli, ze jsou jejich auta tak rychla, ze proste zrcatka nepotrebuji, protoze je stejne nikdo dojet nemuze!
P.S. nezkouseli jsem si male prave zrcatko kompenzovat sklopenim prave slunecni clony a odkrytim zrcatka v nem?
stínítko se klepe, jak zrcátko je to tedy nepoužitelný. Vyzkoušeno
to musis prikurtovat izolackou Vyzkouseno
Mam Fabiu, a mam prave zrkadlo plnohodnotnej velkosti, a nie je to ziadna nahrada, ale original Skoda ND. Je pravda, ze z vyroby som mal ten kypet, ale ten som dal velmi rychlo prec!
pan chytry co vymyslel ze na pravo bude zrcatko mensi by zaslouzil dostat pres drzku
Proč dosud není k dispozici Octavia 4x4 s motorem 96 kW ???
Je to pořád stejná písnička! Koncern VW diktuje Škodovce takovou "motorovou" politiku, která zaručuje dostatečnou nekonkurenceschopnost vůči modelům VW a Audi.
Proč nedostal Superb novej benzínovej motor????Něco mezi 1,8T a 2,8V6 nebo by mohl dostat W8 co má Passat, ale to by už konkuroval co?
Takze nova Octavia bude az v roku 2004 ??? to budeme do kedy cakat ?
Sprnem,zaří 2004
nová Octavia bude představená v březnu 2004 a do prodeje přijde v květnu, v začátku výroby maj bejt dva diesely a dva benzíny
Omyl, né srpen 2004, ale již po této dovolený by měla naběhnout nultá série a po novém roce by měla být už v prodeji...
Docela jsem se zde příjemně pobavil ,na účet škodovky.Jsem zaměstnancem zmiňovaného podniku a tudíž mam určité právo lecos okomentovat se svojemi zkušenostmi.Zaprvé každej ať si jezdí v čem chce, každej si stejně bude ješitně bránit to svoje . Co se týče aut vyráběných ve škodovce , patřej ke světový špičce i když nejsou osazovány nejmodernějšími motory kde koncern VW má přednost.Dúkazem jsou tisíce prodaných aut v zahraničí , kde mohou posuzovat lépe jak mi , protože prověřili celou škálu různých značek
Očakával som, že už budúci rok bude fungl nová Octavia, veď mala byť už v tomot roku.
A u Fabii sa neplánoval nový interiér, palubná doska? Ak by starú šedivú nahradili, nejakou peknou čiernou, predaje by zase trochu stupli. Ináč už po piatich rokoch, by sa patrilo urobiť aspoň nejaký facelift.
Nová