Výstava RetroPrague 2003 přivedla do Prahy nejeden vzácný automobil. Mezi ty nejobdivovanější patřil stříbrný šíp Mercedes-Benz 300 SL s křídlovými vzhůru otevíranými dveřmi.
SL od HWA je totalni zverstvo, chce se mi z takovych bastardu brecet.... Ale nekteri lide proste nemaji uctu k historii a musi ji pro prachy prznit.... Orginal je krasa a jedno z nejlepsich aut historie, zrejme prvni superautomobil ktery si toto oznaceni pravem zaslouzi....
Ja to vidim z jineho uhlu pohledu. Pokud nekdo vlastni tento automobil a zminenou sumu penez, je jen na nem, co s tim udela. Ja osobne bych to nikdy neudelal, ale nebudu nikomu nadavat, ze si nechal svuj SL prestavet. Kazdopadne nadherne auto, se super vykony. Skoda, ze mi neparkuje v garazi.
Mňa len pobavila hláška: "Vzniká tak retrosupersport s 280 kW osmiválcem, který nejen úžasně vypadá, ale jehož jízdní vlastnosti odpovídají současným požadavkům na běžné cestování." Myslím, že aj výkon pôvodného 300 SL je v súčasnosti stále vysoko nad požiadavkami na bežné cestovanie.
A ešte k úprave od HWA: Je, samozrejme, každého osbná vec, ako naloží s vlastným majetkom, ale takáto úprava autu na hodnote rozhodne nepridá a milovník veteránov by do takého niečoho ani nikdy nešiel. A okrem toho, načo upravovať (a tým degradovať hodnotu, i keď zvýšiť výkon) krásne auto, keď za 400.000 Euro máte Ferrari (a to už na bežné cestovanie určite bude dostačovať ).
No ono Ferrari v Cechach poridis uz od 4,3mil Kc (200.000 EUR). Koukni na [odkaz] , ale na bezny jezdeni ve Ferrari zapomen. Garancka skoro po kazde jizde a provozni naklady te proste sezerou. Jedno z mala takovych aut pro bezny jezdeni je Maserati Coupe GT a nestoji ani takovy balik cca 2,8 mil Kc. Jinak nadupany auta pro opravdu bezny jezdeni (tj. 30tis. a vice km/rok) poridis nejlepe u Jaguaru modely R, BMW modely M a Mercedesu modely AMG.