Ekonomika
Asi bez překvapení, že škodovka u nás stále na špici, Není důvod, aby tomu bylo jinak.
Co překvapilo mne, je, že No.1 je Octavia. Hodně udělaly Toury, ale donedávna byla nejprodávanější vždy Fabia (malý model). Nějak nám český národ bohatne.
Co překvapilo mne, je, že No.1 je Octavia. Hodně udělaly Toury, ale donedávna byla nejprodávanější vždy Fabia (malý model). Nějak nám český národ bohatne.
Spíše začíná při výběru uvažovat, tj. za cenu Fabie (1,4 Amb.,...) je možné získat auto vyšší třídy (tím nemyslím právě Octavii) např. Megane, Ceed atd. (tam se ty neprodané Fabie zřejmě rozptýlily - počet ks)
Ceny pod 200.000,- sluší Fabii mnohem víc.
Ceny pod 200.000,- sluší Fabii mnohem víc.
Fabia je oproti autům pod 200 tis. pořád luxusní kára. Základní cena 200tis. je, dle mého, naprosto správná.
přesně tak, ty dražší auta, a klidmně řekni i octavii o tý je tu řeč že předběhla fabii😄
ona cenově se octavia ve slušným základu a pro některý "lepším motoru" jakv Tour, tak i II docela dost přiblížila fabii, za cenu, kde před 2 rokama jsi měl Fabii Ambiente se silnějším HTP, tam dneska koupíš Octavii, to je to proč větší a hezčí octavie jede😄
ona cenově se octavia ve slušným základu a pro některý "lepším motoru" jakv Tour, tak i II docela dost přiblížila fabii, za cenu, kde před 2 rokama jsi měl Fabii Ambiente se silnějším HTP, tam dneska koupíš Octavii, to je to proč větší a hezčí octavie jede😄
pro mě to překvapení je, protože podle mě škodovka je předražená značka ... hodně ten seznam ovlivňuje i nákup nových firemních aut
PS: já fakt škodovku neuznávám, připadá mi drahá a když se podívám na konkurenci (ne z VW koncernu) tak evidentně předražená je
PS: já fakt škodovku neuznávám, připadá mi drahá a když se podívám na konkurenci (ne z VW koncernu) tak evidentně předražená je
Jseš hodně mladej, neveř tomu, co se píše v ceníku. :-!
a co je na tom, že jsem mladý? Že se nevyznám v autech z hlediska ceny si nemyslím, no, nechce se mi věřit, že třeba Koktavka II 1,4 TSI vybavená se dostane třeba z ceny o nějakých 100 - 150 tis níž ... to by ten prodejec fakt z toho nic neměl, fakt škodovku kdyby mi někdo dal - rád příjmu okamžitě prodávám, ani za svět, malá, drahá, uvnitř podle mě debilně řešený introš na úkor obrovského kufru - pro normální lidi zbytečný
PS: nemluvím o akcích, když je sleva, mluvím o klasické ceně
PS: nemluvím o akcích, když je sleva, mluvím o klasické ceně
Důvody jsou dva😒br />
1) Míchá se Octavia a Octavia Tour, přitom pro české rodiny je Tour zajímavý v poměru kufr/cena.
2) Fabia se moc nepovedla, hlavně v kombíku vypadá pochybně... tak jak jsem Fabii I kombi potkával na každém kroku, u dvojky těch kombíků moc není. Pokud lze mít za podobné peníze Tour nebo Roomster...
2) Fabia se moc nepovedla, hlavně v kombíku vypadá pochybně... tak jak jsem Fabii I kombi potkával na každém kroku, u dvojky těch kombíků moc není. Pokud lze mít za podobné peníze Tour nebo Roomster...
Holt Fabii II nikdo nechce. Svědčí o tom odstávky výroby jen u tohoto modelu, resp. Roomsteru.
nikdo nechce? ani bych nerekl...
no nechce tak jako jedničkovou, dejme tomu 😄
je ošklivější, ale kromě šířky daleko prostornější😄
Nevim, mně se Combi furt líbí víc, jak hranatej hatch, kterej btw. máme😄a combi mi přijde hodně podobnej předchůdci, takže nechápu😄
jjinak to nikdo nechce, 30 km to mám do krajský jihlavy, a cestou tam sem toho "hnusu" napočítal 24 kusů a zpátky dalších 15😄 a Firemních s polepem nějakým v tom bylo tak kolem 10?😄(pak eště otázka kolik jich bylo služebních bez polepů to nepoznáte😄
je ošklivější, ale kromě šířky daleko prostornější😄
Nevim, mně se Combi furt líbí víc, jak hranatej hatch, kterej btw. máme😄a combi mi přijde hodně podobnej předchůdci, takže nechápu😄
jjinak to nikdo nechce, 30 km to mám do krajský jihlavy, a cestou tam sem toho "hnusu" napočítal 24 kusů a zpátky dalších 15😄 a Firemních s polepem nějakým v tom bylo tak kolem 10?😄(pak eště otázka kolik jich bylo služebních bez polepů to nepoznáte😄
Miešať Tour s O2 je miešanie dvoch úplne iných aút ...
Neviem síce aký bol pomer, ale určite skončila na prvom mieste Fábia II a potom v nejakom pomere Octávie.
Keď to ide na Slovensku rozlíšiť v štatistikách Octávie, určite by to išlo i v Čechách, ale Škoda zrejme usudzuje, že lepšie to vyzerá takto ...
Neviem síce aký bol pomer, ale určite skončila na prvom mieste Fábia II a potom v nejakom pomere Octávie.
Keď to ide na Slovensku rozlíšiť v štatistikách Octávie, určite by to išlo i v Čechách, ale Škoda zrejme usudzuje, že lepšie to vyzerá takto ...
To vieš, produkciu Octavie I vykupujú podľa niektorých tunajších pisálkov výhradne Slováci, a týmto zlúčením predajov na českom trhu sa dá pekne vyhnúť podlomeniu tohoto "faktu"...a zároveň ukázať, ako výhradne český národ v Európe bohatne. Predsa ani vo Frankreichu nie je najpredávanejším auto nižšej strednej (vonkajšími rozmermi až strednej) triedy. 😉
Fusion je priklad praktickeho automobilu s vyssi svetlou vyskou, jednoduchymi a cistymi tvary a dobrym vyuzitim obestaveneho prostoru. Fabia II uz neni rodinny automobil jako Fabia I. Je to uzke (mestske?) auto pro jednoho, dva. Jenze v Cechach si neco takoveho muze dovolit malokdo, krome firem. Proto mi prijde preskoceni Fabie Octavii jako celkem logicke. Ale zrejme jen mala cast zajemcu o rodinne auto koupila Octavii. Daleko vetsi cast sla do jine znacky.
Nechapu, proc Skoda nabidla mensi Fabii, kdyz populace bohatne a ma tendenci spis upgradovat nez downgradovat.
Nechapu, proc Skoda nabidla mensi Fabii, kdyz populace bohatne a ma tendenci spis upgradovat nez downgradovat.
GTI (29.12. 16:14): "Je to k úvaze - jsme proti Francii malincí, přesto... tabulkou bychom se tedy rozhodně mohli měřit. Nemyslím v absolutních číslech, myslím ve výběru aut... nějaká ta škůdka, nějaká ta prémiovčička, sem tam i ten šporťáček, nějaká ta crosska, esuvečko, no, v tomhle máme navrch určitě."
8-s ? 😲
8-s ? 😲
Když to srovnáme s Francií,tak se jen potvrzuje národnostní nota jako v každé zemi kde mají automilku(y). Jediné snad včem se lišíme,že jsme na větší auta.
Napadá někoho nějaká evropská země kde by se v tabulkách neprojevil národnostní nebo geografický vliv?
Napadá někoho nějaká evropská země kde by se v tabulkách neprojevil národnostní nebo geografický vliv?
Italie a prodejní čísla nižší střední 😉
Belgie, nizozemí, švýcarsko. Částečně i rakousko, chorvatsko, slovinsko a polsko - ikdyž tady už je to nahraně.
Ideální je ta Belgie - mix německo anglicko francouzské kultůry - problém je, nadprůměrná výše jejich platů - takže škoda tam asi moc prodávaná nebude 😄 Spíš BMW, AUDI, MB ...
Ideální je ta Belgie - mix německo anglicko francouzské kultůry - problém je, nadprůměrná výše jejich platů - takže škoda tam asi moc prodávaná nebude 😄 Spíš BMW, AUDI, MB ...
sorry za OT ...ale oni mu neposlali sanitku >😁 >😁 >😁
[odkaz]
[odkaz]
Velmi poučné, zejména kontextově. Včera Francie, dnes Česko, na úbytě nežijem, zejtra berem všecko...
Tedy, ale především je nutno neználky odkázat na postoj k 308 a méganovi ve Francii. A že tam o těchto dvou rivalech ví všechno, nejen plakáty na zdi...
Na prvním místě je jak pravda o Octavii, tak pravda o... Fabii. Popravdě, Octavia (I i II) to je doslova ve všem evropské eso - v motorech, v pohonech, v ergonomii, v materiálech, ve variacích (standard, cross, lift/kombi, RS) v designu i v kvalitě. Kdo chce v nižší střední sedana/lifta ať napíše, jestli vidí (byť teoretickou) jinou možnost, než Octavii. Já ji neznám. V combi snad jen Variantního Golfa. Jinak je Octavia tím nejlepším, co lze koupit.
Celkově je tabulka poměrně zřetelným solidním vysvědčením tuzemského pokusu o kapitalismus s lidskou tváří. Povětšinou kvalitní auta, kvalitních výrobců - PASSAT, GOLF, POLO, Superb, Octavia, Fabia, mondeo, focus, fiesta, SX4... nelze než zvolat bravo :yes😒br />
Závěrem se vraťme k Fabii. Tabulka vypovídá jasně, Fabia není ve své druhé generaci většinově akceptovatelnou volbou, a je dokonce předstižena modelem o třídu a půl větším. Tohle na zamyšlení je. Přičemž v červené (kraťas) je to auto vizáží na vrcholu ostetických požadavků. Dokonce lze napsat, že Fabia předběhla svojí dobu. Na Škodu něco nevídaného. Možná právě proto ty skromnější prodejní úspěchy. Fabia prostě doplácí na to, že konkurence v sobě nenašla dost odvahy jít dopředu skokem. Abychom to však neviděli jen nedůvodně černě, je dobře si prodejní úspěchy či neúspěchy zapasovat do reality - Fabia přes šestnáct tisíc, Punto tisíc tři sta... z tohoto pohledu se věc obrací zásadně ve prospěch Fabie. Přesto... holt těch pět cenťáků na šířku je daní za druhé místo...
P.S. Kdo by čekal, že ve výběru strčíme do chladiče Francii... BRAVO ČESKO.
A BRAVO SUPERB :yes: devátý nejprodávanější... Zpráva roku.
Tedy, ale především je nutno neználky odkázat na postoj k 308 a méganovi ve Francii. A že tam o těchto dvou rivalech ví všechno, nejen plakáty na zdi...
Na prvním místě je jak pravda o Octavii, tak pravda o... Fabii. Popravdě, Octavia (I i II) to je doslova ve všem evropské eso - v motorech, v pohonech, v ergonomii, v materiálech, ve variacích (standard, cross, lift/kombi, RS) v designu i v kvalitě. Kdo chce v nižší střední sedana/lifta ať napíše, jestli vidí (byť teoretickou) jinou možnost, než Octavii. Já ji neznám. V combi snad jen Variantního Golfa. Jinak je Octavia tím nejlepším, co lze koupit.
Celkově je tabulka poměrně zřetelným solidním vysvědčením tuzemského pokusu o kapitalismus s lidskou tváří. Povětšinou kvalitní auta, kvalitních výrobců - PASSAT, GOLF, POLO, Superb, Octavia, Fabia, mondeo, focus, fiesta, SX4... nelze než zvolat bravo :yes😒br />
Závěrem se vraťme k Fabii. Tabulka vypovídá jasně, Fabia není ve své druhé generaci většinově akceptovatelnou volbou, a je dokonce předstižena modelem o třídu a půl větším. Tohle na zamyšlení je. Přičemž v červené (kraťas) je to auto vizáží na vrcholu ostetických požadavků. Dokonce lze napsat, že Fabia předběhla svojí dobu. Na Škodu něco nevídaného. Možná právě proto ty skromnější prodejní úspěchy. Fabia prostě doplácí na to, že konkurence v sobě nenašla dost odvahy jít dopředu skokem. Abychom to však neviděli jen nedůvodně černě, je dobře si prodejní úspěchy či neúspěchy zapasovat do reality - Fabia přes šestnáct tisíc, Punto tisíc tři sta... z tohoto pohledu se věc obrací zásadně ve prospěch Fabie. Přesto... holt těch pět cenťáků na šířku je daní za druhé místo...
P.S. Kdo by čekal, že ve výběru strčíme do chladiče Francii... BRAVO ČESKO.
A BRAVO SUPERB :yes: devátý nejprodávanější... Zpráva roku.
Nelze si nevšimnout, jak jsi vzal na milost Suzuki SX4, o které bys dříve ani stativ neopřel... schválně, kdo uhodne proč 😄.
K té Octavii... jak tu již mnohokrát padlo, velké prodeje dělá Tour. Jinak ovšem souhlasím, Octavia je výborné auto s minimem slabin, zásadní je jedině bezpečnost. Co se variant týče, konkurence toho umí samozřejmě daleko víc - kupé, kupé-kabrio, sedan, MPV. Design a kvalita jsou diskutabilní, i materiály už má třeba Renault lepší... ale motory, převodovky a pohony, to je paráda.
Alternativy samozřejmě existují... i když jsi to šikovně omezil variantou lift nebo sedan, která se dnes v nižší střední moc nenosí. Takže... levná alternativa s povedeným interiérem i exteriérem je Fluence, který ovšem zejména na lepší Octavie ztrácí technicky. Dále se nabízí Cruze, pokud ti nevadí image Chevroletu. Jsou i další, ale tam je to ještě více... teoretické.
K té Octavii... jak tu již mnohokrát padlo, velké prodeje dělá Tour. Jinak ovšem souhlasím, Octavia je výborné auto s minimem slabin, zásadní je jedině bezpečnost. Co se variant týče, konkurence toho umí samozřejmě daleko víc - kupé, kupé-kabrio, sedan, MPV. Design a kvalita jsou diskutabilní, i materiály už má třeba Renault lepší... ale motory, převodovky a pohony, to je paráda.
Alternativy samozřejmě existují... i když jsi to šikovně omezil variantou lift nebo sedan, která se dnes v nižší střední moc nenosí. Takže... levná alternativa s povedeným interiérem i exteriérem je Fluence, který ovšem zejména na lepší Octavie ztrácí technicky. Dále se nabízí Cruze, pokud ti nevadí image Chevroletu. Jsou i další, ale tam je to ještě více... teoretické.
K té SX4....nová koncernová hvězda ? 😄
A k Octavii bych jen dodal, že kromě tebou již jmenovaných plusů má myslím ještě jeden. Jak bylo popsáno zde na auto.cz v testu OII vs. Focus, její interiér působí dojmem luxusnějšího auta než jakým ve skurečnosti je. Spojení konzervativního přístupu, ergonomie a solidních materiálů působí dobře a zde někteří přímí konkurenti ještě ztrácejí.
A k Octavii bych jen dodal, že kromě tebou již jmenovaných plusů má myslím ještě jeden. Jak bylo popsáno zde na auto.cz v testu OII vs. Focus, její interiér působí dojmem luxusnějšího auta než jakým ve skurečnosti je. Spojení konzervativního přístupu, ergonomie a solidních materiálů působí dobře a zde někteří přímí konkurenti ještě ztrácejí.
"Přičemž v červené (kraťas) je to auto vizáží na vrcholu ostetických požadavků. Dokonce lze napsat, že Fabia předběhla svojí dobu. Na Škodu něco nevídaného. Možná právě proto ty skromnější prodejní úspěchy. Fabia prostě doplácí na to, že konkurence v sobě nenašla dost odvahy jít dopředu skokem."
Genialne.
Genialne.
na druhou stranu, když to otočíš, podívej se do její třídy😄 fabie vypadá originálně a je svá😄 a ty ostatní auta ve stejný třídě vypadaj všecky skoro stejně, světlomety větší jak čelní sklo... všecko je to designově hodně podobný, tak co?😄
Mám rád ulítlý auta, třeba krátký Megane předchozí generace, Banglovo BMW 7, Mini, ... auta ve kterých se člověk odlišuje od šedivého průměru. Ale nová Fabia mi nějak nesedí proporcemi. Jakoby chtěli udělat malé MPV ale napůl cesty se zalekli, že by konkurovali Roomsteru ... Nebo, jakoby chtěli okopírovat Mini a pak zjistili, že má moc malý kufr a pupkatý taťka se do něj nevejde (nemyslím to jako urážku, sám mám hodně přes sto ...).
Třeba se těch 308 prodalo víc, protože se nový Mégane neprodával celý rok. Nebo zapracovala cena.
Megane - 20950,-
308 - 17950,-
Megane - 20950,-
308 - 17950,-
tam by mně zajímaly statistiky SupaI jeslti dvojka ho nahrazuje fakt líp, a je o ni věštší zájem, tak jak chtěla Škoda😄
Tak kdopak nám v roce 2009 vyrostl???????
ŠKODA = - 10.123 ks
VW = -159 ks
SUZUKI = - 277 ks
PEUGEOT = - 407 ks
FORD = + 1.500 ks
KIA = + 148 ks
RENAULT = + 276 ks
HYUNDAI = + 3.182ks
FIAT = + 127 ks
ŠKODA = - 10.123 ks
VW = -159 ks
SUZUKI = - 277 ks
PEUGEOT = - 407 ks
FORD = + 1.500 ks
KIA = + 148 ks
RENAULT = + 276 ks
HYUNDAI = + 3.182ks
FIAT = + 127 ks
Docela by me zajimalo jak autor prisel na to, ze Ford je puvodem nemecka znacka. Neni a nikdy nebyla. Stejne jako neni anglicka nebo francouzska, danska... coz by podle historie davalo vetsi smysl. A dava do uvozovek “americkeho“, to uz hranici s velkou ignoranci faktu. Mozna i s prepisovanim?
[odkaz]
Znacka FORD byl a je jen jedna. Nic to nemeni na tom, kde ma nebo mel tovarny a pobocky. Vzdy je ridil nebo spoluridil Ford of America (az na vyjimky jako obcanska valka ve Spanelsku a politicky vyvoj v Rusku a nebo druha svetova valka v Nemecke risi v techto pripadech jsou zabrane-ukradene tovarny Fordu). Nic na tom take samozdrejme nemeni, ktere ze pobocky vyprodukuji nebo vyprodukovaly nejvice vozu a ze mely a nebo maji nejvice techniku, nebo ze mely soubezne nekolik rad modelu vozu Ford. Pokud tomu nerozumite, precte si historii Ford-u v Evrope viz link.
Ale verim, ze autor "odbornik" (pan Lanik) moc dobre vi, jak to dopravdy je. Ale nehodi se mu to asi do jeho vsestredne nemecke teorie o puvodu. Vyzyvam Vas i vseobecne verejne, neprekrucujte fakta ani historii. A pokud ji poradne neznate, radeji se zdrzte podobnych mylnych komentaru.
[odkaz]
Znacka FORD byl a je jen jedna. Nic to nemeni na tom, kde ma nebo mel tovarny a pobocky. Vzdy je ridil nebo spoluridil Ford of America (az na vyjimky jako obcanska valka ve Spanelsku a politicky vyvoj v Rusku a nebo druha svetova valka v Nemecke risi v techto pripadech jsou zabrane-ukradene tovarny Fordu). Nic na tom take samozdrejme nemeni, ktere ze pobocky vyprodukuji nebo vyprodukovaly nejvice vozu a ze mely a nebo maji nejvice techniku, nebo ze mely soubezne nekolik rad modelu vozu Ford. Pokud tomu nerozumite, precte si historii Ford-u v Evrope viz link.
Ale verim, ze autor "odbornik" (pan Lanik) moc dobre vi, jak to dopravdy je. Ale nehodi se mu to asi do jeho vsestredne nemecke teorie o puvodu. Vyzyvam Vas i vseobecne verejne, neprekrucujte fakta ani historii. A pokud ji poradne neznate, radeji se zdrzte podobnych mylnych komentaru.
V Rusku? Tam dostal Ford zaplaceno, aby postavil automobilku GAZ. Ale ta nikdy nepatřila Fordu a ani na ni Ford neměl nikdy vliv (krom poradního)
vidíš, já jsem donedávna netušil, že ta platba byla částečně i v "naturálních dávkách"
tož standardní postup .. Argentina třeba zaplátila začátkem padesátých let za zbrusu nové proudové stíhačky Meteor balíky bavlny >😁
joj, seš fat vostrej 😲 co všechno zmůže jediné slovíčko: původem. já jsem to pochopil tak, že ne značku, ale daný model původně kompletovali v té které zemi.
co se týče tvého výkladu - v podstatě souhlas. když jsem si jej přečetl, okamžitě mi na mysli vytanul britský prospekt z roku 27 na fordovo téčko, tedy na auto zkompletované v GB
co se týče tvého výkladu - v podstatě souhlas. když jsem si jej přečetl, okamžitě mi na mysli vytanul britský prospekt z roku 27 na fordovo téčko, tedy na auto zkompletované v GB
Zrovna tak autor asi neví, že Chevrolet je původem americká značka stejně jako ten Ford.
Jde o to, že divze Ford-Europe vyrábí dosti odlišná auta od americké divze Fordu. Těžko můžete říct, že například Ford Fusion je americké auto. Taková auta v USA vůbec neznají.
Hm je třeba si nelhát do kapsy, propad Fabie je jasný a čitelný v nástupu konkurenčních nových vozů a lepších cenových nabídek. Meziroční propad o 40% nejde okecat nijak. Těch 10K se rozpustilo mezi korejce a francouze - což dokládá jednu mírnou a pragmatickou změnu - a tou je cena. Patriot ale za jakou cenu? Škoda udělala dobrý tah, že Fabii dala na cenovou linii kde patří tedy na 200K. Ale konkurence nespí a to je dobře pro nás zákazníky. Velké překvapení Superb.
Superb není až takové překvapení. Škodovka totiž překvapivě hned od začátku nasadila celkem příznivou cenu.
Tak ked clovek pozrie na ten ohavny rypak Fabie a odvazne nasadene ceny, inak to ani nemohlo dopadnut. Je len zopar aut, na ktore ked sa pozriem, napadne ma slovo "fuj". Fabia je bohuzial jedna z nich, ten facelift ju totalne do*urvil. Ale neboj nic, pride nas guru, a ten nam vysvetli, ze ten prepad 40% je vlastne skvely vysledok, a dizajn fabie je etalon pre kompaktnu triedu na najblizsich 20 rokov! 😄
Ona každá taková tabulka vyžaduje zkušenost se čtením mezi řádky - přesto, nebo právě proto je to moc dobrá a užitečná práce od redakce.
Propad Fabie není až tak nepochopitelný a jeho důvody zazněly výše. A tak je skutečně překvapující snad jen počet prodaných Superbů... V kombi je to jednoznačně výborná volba :yes😒br />
Snad jen k tomu nadpisu... kde je BERLINGO? 😉
Propad Fabie není až tak nepochopitelný a jeho důvody zazněly výše. A tak je skutečně překvapující snad jen počet prodaných Superbů... V kombi je to jednoznačně výborná volba :yes😒br />
Snad jen k tomu nadpisu... kde je BERLINGO? 😉
GTI: "Je to k úvaze - jsme proti Francii malincí, přesto... tabulkou bychom se tedy rozhodně mohli měřit. Nemyslím v absolutních číslech, myslím ve výběru aut... nějaká ta škůdka, nějaká ta prémiovčička, sem tam i ten šporťáček, nějaká ta crosska, esuvečko, no, v tomhle máme navrch určitě."
GTI, prosim ta bud taky dobry, a ukaz nam, kde medzi 25 najpredavanejsimi autami v CR je "premiovcicka" a kde je "sportacek". Ja ich tam akosi neviem najst. Tym sportackom si snad nemyslel Fabiu-RS/TDI? Takisto by som poprosil ukazat mi crossky a suv-cka (zeby Roomster-scout?). Dakujem.
Mimochodom, sutaz zlaty ventilek uzavieras az dnes? V tom pripade by bol tvoj vcerajsi blabol jasny kandidat na top3. Nastastie si seba zo sutaze mudro vyradil, to by ostatni naozaj nemali ziadnu sancu... 😄
GTI, prosim ta bud taky dobry, a ukaz nam, kde medzi 25 najpredavanejsimi autami v CR je "premiovcicka" a kde je "sportacek". Ja ich tam akosi neviem najst. Tym sportackom si snad nemyslel Fabiu-RS/TDI? Takisto by som poprosil ukazat mi crossky a suv-cka (zeby Roomster-scout?). Dakujem.
Mimochodom, sutaz zlaty ventilek uzavieras az dnes? V tom pripade by bol tvoj vcerajsi blabol jasny kandidat na top3. Nastastie si seba zo sutaze mudro vyradil, to by ostatni naozaj nemali ziadnu sancu... 😄
ono totiz GTI-ho blaboly niekedy vyrazaju sudnym ludom dych 8-s
Je uzasne ake absurdne nezmysly dokaze tento clovek napisat, aby obhajil svoj oblubeny koncern....napriklad neuspech Fabie II obalil do takehoto vysvetlenia😒br />
"Fabia není ve své druhé generaci většinově akceptovatelnou volbou, a je dokonce předstižena modelem o třídu a půl větším. Tohle na zamyšlení je. Přičemž v červené (kraťas) je to auto vizáží na vrcholu ostetických požadavků. Dokonce lze napsat, že Fabia předběhla svojí dobu. Na Škodu něco nevídaného. Možná právě proto ty skromnější prodejní úspěchy. Fabia prostě doplácí na to, že konkurence v sobě nenašla dost odvahy jít dopředu skokem."
Myslim, ze GTI-ho vyroky by sa mali uverejnovat na samostatnom webe aby vsetci navstevnici internetu mohli spoznat, co je to skutocna tragedia. Myslim, ze by mohol sluzit ludom, ktori su na pokraji samovrazdy, pripadne sa obracaju na rozne poradne........pretoze akakolvek ludska tragedia by bola proti jeho mentalnemu postihnutiu, len zanedbatelna banalita! 😉
Je uzasne ake absurdne nezmysly dokaze tento clovek napisat, aby obhajil svoj oblubeny koncern....napriklad neuspech Fabie II obalil do takehoto vysvetlenia😒br />
"Fabia není ve své druhé generaci většinově akceptovatelnou volbou, a je dokonce předstižena modelem o třídu a půl větším. Tohle na zamyšlení je. Přičemž v červené (kraťas) je to auto vizáží na vrcholu ostetických požadavků. Dokonce lze napsat, že Fabia předběhla svojí dobu. Na Škodu něco nevídaného. Možná právě proto ty skromnější prodejní úspěchy. Fabia prostě doplácí na to, že konkurence v sobě nenašla dost odvahy jít dopředu skokem."
Myslim, ze GTI-ho vyroky by sa mali uverejnovat na samostatnom webe aby vsetci navstevnici internetu mohli spoznat, co je to skutocna tragedia. Myslim, ze by mohol sluzit ludom, ktori su na pokraji samovrazdy, pripadne sa obracaju na rozne poradne........pretoze akakolvek ludska tragedia by bola proti jeho mentalnemu postihnutiu, len zanedbatelna banalita! 😉
Dovolím si malinkou poznámku...
Jaké zbraně může Teddy v rádoby demokratické zemi použít slušný člověk proti lidem, chrlící špínu, lži, dezinformace a nenávist?
Jak se bránit tlaku pěněz kolonizátora, ktrerý vlastí periodika, továrny a chrámy konzumů v zemi kolaburujícího a téměř bezpáteřního národa udělající v rámci osobního blaha cokoliv?
Jaké zbraně může Teddy v rádoby demokratické zemi použít slušný člověk proti lidem, chrlící špínu, lži, dezinformace a nenávist?
Jak se bránit tlaku pěněz kolonizátora, ktrerý vlastí periodika, továrny a chrámy konzumů v zemi kolaburujícího a téměř bezpáteřního národa udělající v rámci osobního blaha cokoliv?
On zije vo svojom svete, nedokaze prijat svet taky, aky je. To je skor na zaplakanie a polutovanie.
Ty jsi manželka GTIho, že do něj tak dokonale vidíš?
Nebo jen jeho fanatický příznivec, že jsi většinu z těch 14 příspěvků, co tu máš, věnoval právě jemu? :😉 >😒]
Nebo jen jeho fanatický příznivec, že jsi většinu z těch 14 příspěvků, co tu máš, věnoval právě jemu? :😉 >😒]
dost mi vadi tato diskusna agresivita a moj nazor je taky, ze on tu podnecuje tu nenavist.
Mnohem horší, než diskusní agresivita, je "vulgarita", se kterou např. GTI (na rozdíl od některých tady) nemá žádné vážnější problémy... 😉
Myslím že po tomhle : [odkaz]
se bude Superb prodávat mnohem víc >😁
Jinak veselého silvestra a pohodový nový rok všem !
se bude Superb prodávat mnohem víc >😁
Jinak veselého silvestra a pohodový nový rok všem !
a toto [odkaz]
Já nevím jasnou pravdu o Škodě Superb a pravděpodobně nikdy vědět nebudu, protože jak víme, pravda není jen jedna, ikdyž určitě budou tací, kteří svými příspěvky mne budou o ní vehementně přesvědčovat.
No stejně NIKDY nepřesvědčí.
Pravdou ale určitě je, že modely a teď mi fandové a ortodoxní Škodovkáři nepukněte vzteky, jsou nafouknutou bublinou.
Jsou technicky zaostálé až srovnatelné se svojí běžnou konkurencí s tím, že jsou předražené. Tedy na našem trhu, protože si to výrobce může, respektive musí dovolit.
Díky pánové za vložené odkazy, jsou velmi podnětné a zároveň trochu smutné. Snad ale bude postupem času víc těch, co se dostanou dále, než za hranici kraje a pochopí, že svět je někde jinde.
Nuž co chceme, když kulturní nevkus a kýč je nám předkládán na stříbrozlatém podnose trpaslíkovými umělci, zdobící si zahrady a okna domů leštěnými koulemi, s jeleny na fasádách a padacími mosty pod paždím?
Stačí se jen trošku poohlídnou kolem a zjistit si, kdo byl důležitou hybnou silou ve vývoji historie lidstva že.
PS: A neberte všechno tak vážně, zejména pokud jde o plechové krabice na kolech. Je to jen drahej dopravní prostředek k přesouvání z jednoho do druhého, nebo více bodů.
No stejně NIKDY nepřesvědčí.
Pravdou ale určitě je, že modely a teď mi fandové a ortodoxní Škodovkáři nepukněte vzteky, jsou nafouknutou bublinou.
Jsou technicky zaostálé až srovnatelné se svojí běžnou konkurencí s tím, že jsou předražené. Tedy na našem trhu, protože si to výrobce může, respektive musí dovolit.
Díky pánové za vložené odkazy, jsou velmi podnětné a zároveň trochu smutné. Snad ale bude postupem času víc těch, co se dostanou dále, než za hranici kraje a pochopí, že svět je někde jinde.
Nuž co chceme, když kulturní nevkus a kýč je nám předkládán na stříbrozlatém podnose trpaslíkovými umělci, zdobící si zahrady a okna domů leštěnými koulemi, s jeleny na fasádách a padacími mosty pod paždím?
Stačí se jen trošku poohlídnou kolem a zjistit si, kdo byl důležitou hybnou silou ve vývoji historie lidstva že.
PS: A neberte všechno tak vážně, zejména pokud jde o plechové krabice na kolech. Je to jen drahej dopravní prostředek k přesouvání z jednoho do druhého, nebo více bodů.
Je pravdou, ze dnes po necelem roku vidim superb tak se mi uz hnusi, proste nema pro mne (zduraznuji pro mne) tu noblesu a nadcasovost co by mel vuz teto tridy mit! Jinak po zhlednuti a radnem prozkouseni Yetiho musim rict :yes: a je to prvni Skoda tak jak ma byt proste bez kompromisu s jasne definovanou a snadno rozpoznatelnou vyzazi, s vlastnim jedinecnym charakterem!
Kdyz jsem pred casem kupoval dalsi auto tak jsem se ve finale rozhodoval mezi octavii kombi a fiatem stilo wagon. No a po absoluovani delsich zkusebnich jizd to bylo jasne - Fiat stilo dokazal nabidnout pro mne a hlavne celou osadku vice nez octavia. Dokud jsem auto pouze ridil byl jsem rozhodnut trochu vice pro octavii. Ale pri pokusu jet jako spolujezdec vedle ridice a hlavne vzadu po D1 jednoznacne rozhodlo pro Stilo! 😉
Kdyz jsem pred casem kupoval dalsi auto tak jsem se ve finale rozhodoval mezi octavii kombi a fiatem stilo wagon. No a po absoluovani delsich zkusebnich jizd to bylo jasne - Fiat stilo dokazal nabidnout pro mne a hlavne celou osadku vice nez octavia. Dokud jsem auto pouze ridil byl jsem rozhodnut trochu vice pro octavii. Ale pri pokusu jet jako spolujezdec vedle ridice a hlavne vzadu po D1 jednoznacne rozhodlo pro Stilo! 😉
to su len take kecy miestnych pisalkov a fora su ich plne. Octavia nie je zle auto, i ked je predrazena a naklady na prevadzku su vysoke. Vo firmach ma svoje dobre vyuzitie a potom po vyradeni este posluzi aj slabsim rodinam, ktori si nemozu dovolit nove auto strednej triedy. Octavia im da aspon opticky pocit, ze maju velke auto.
nejako nam dikusie na auto.cz zdementievavaju. na jednej strane skupinka na cele s basnikom / klamarom GTI a sovinistom jossalitom, na druhej borci typu misiak.
fakt skvele pod kazdym druhym clankom citat podnetne flejmy na temu VW / antiVW resp. slovaci verzus cesi.
ach jo .. pekny rok prajem tym normalnym a tesim sa na clanky na auto.cz.
fakt skvele pod kazdym druhym clankom citat podnetne flejmy na temu VW / antiVW resp. slovaci verzus cesi.
ach jo .. pekny rok prajem tym normalnym a tesim sa na clanky na auto.cz.
to mas pravdu, idu dole vodou. GTI je naozaj spicka ladovca, ti ostatni su len provokateri ochranujuci si svoju znacku.
Jo, a ještě si zapomněl dodat, že jen vy a odpůrci VW vám podobní, jste ti normální. >😁
To se asi potrhám smíchy.
Někdy mi připadne, že když někdo napíše kopu hnoje na adresu VW, tak je to ten největší borec. Jak ubohé, jak dětinské, jak hloupé... :-!
To se asi potrhám smíchy.
Někdy mi připadne, že když někdo napíše kopu hnoje na adresu VW, tak je to ten největší borec. Jak ubohé, jak dětinské, jak hloupé... :-!
nepatrim k odporcom VW, divam sa na vsetky znacky rovnako, teda u kazdej sa najde skvely a aj nie vydareny model.
A k tvojmu druhemu odstavcu😒br /> kolkkrat tu mnohi ini napisu kopu hnoja na adresu inych znaciek a pisu to hlavne priaznivci VW a to je podla teba v poriadku? Vtedy sa pridas, ze?
A k tvojmu druhemu odstavcu😒br /> kolkkrat tu mnohi ini napisu kopu hnoja na adresu inych znaciek a pisu to hlavne priaznivci VW a to je podla teba v poriadku? Vtedy sa pridas, ze?
Toto tvrzení bys tedy měl doložit nějakým relevantním odkazem. :-!
ked bude v buducnosti diskusia a porusis to, pripomeniem ti
To klidně můžeš, zatím jsi mne, ale osočil z něčeho, pro co nemáš důkaz. Takže uber, nebo si o tobě začnu něco myslet. :-!
takze je to tu😒br />
Ne, to přenechává vometákům, kteří ho nemůžou vystát. Taková místní diskuzní spodina
takze vsetci, ktori nesuhlasia s jeho nazormi su spodina? To je dost tvrde, nie? Nechces to este zvazit?
Ne, to přenechává vometákům, kteří ho nemůžou vystát. Taková místní diskuzní spodina
takze vsetci, ktori nesuhlasia s jeho nazormi su spodina? To je dost tvrde, nie? Nechces to este zvazit?
BRAVWO AVWTO.CZ :yes: :yes:
:yes:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
atd...ta prudká aktuálnost, často článeček už i po měsíci, bych řešil spíš tohle, být slovinec...
Ty slovinec >😁
[odkaz]%C5%A0tatisti…
[odkaz]