Myslím,že se jim povedl daleko více, než ten unylý sedan. Vyřešení zadní partie je opravdu super,pro tuhle třídu přesně to pravé ořechové,co Opel potřeboval. Možná bych to trochu přirovnal i k inovaci u Renaultu,kterou udělali Méganem,ačkoliv tady (u Opelu) není tolik výstřelků a celkově se mi koncepce jeví jako střízlivější. Fakt dobrý tah, protože sedan dle mého názoru stojí za ***o.
No nevím... právě tebou proklamované řešení zádi se mi zdá dost nepovedené. Už jen rozměry posledního sloupku, mezi 3. párem oken a zadním, jsou přehnané. Poslední řada oken svou velikostí nějak, dle mého názoru, nezapadá do celkové koncepce. O zadních svítilnách nemluvě.
Já nevim, to by se asi muselo vidět naživo. Ten poslední tlustý sloupek je přinejmenším zajímavý. Taky se mi zprvu nezdál,ale potom mi k tomu dost sednul,když uvážím,jak velká jsou zadní světla. A ta světla mi přijdo v poměru s těma předníma přesně akorát. I ty jejich ostrá hrany podle mě dost ladí s celkovou koncepcí auta. Fakt nevím,ale z fota č.3 mám velmi dobrý pocit.
Vectra ve všech verzích, včetně Signum je podle mého názoru naprostý úpadek designu a elegance . Jestli chcete vidět elegantní auto, tak se podívejte na Mazdu 6.
to je len subjektivny dojem.mne sa zda mazda prehnana, hlavne zadne svetla, ktore su len modny vystrelok. signum je zas taky akurat, nic extra vyrazne, ale vo vseobecnosti solidne.
Mazda se mi zdá jen jako módní výstřelek. Spíš bych to srovnal s novým Accordem, ten je velmi povedený, vypadá, že se na něj bude dát dívat i po pár letech a má 0 100% lepší design než Vectra
Co je na Vectře hezké? Leda tak trochu zadní světla, ale tím to všechno končí!!!! O přístrojové desce radši nemluvit, protože to je horšé než nějaká Škoda 120!!!!
Musím říct, že jsem příjemně překvapen. Ta příď je sice nadále nudná až hrůza, ovšem záď je na německé auto velmi dobrá, nesrovnatelně lepší, jak u sedanu a GTS. Stále ji ale chybí elegance Laguny Grandtour a Accordu Tourer. Bohužel, jestli bude palubka stejná jak u sedanu, tak je to hřebík do rakve.
To mě sopel mile překvapil. Jen mi je podivná koncepce modelu vectra. Zatím co sedan a lifback rozměrově zapadají do střední třídy a konkurují tak passatu a mondeu, kombi se rozměry posouvá až do na horní hranici vyšší střední třídy takže může konkurovat třeba superbu nebo 607. Mám dojem že tak vectra caravan přerostla svojí o třídu vyšší sestru omegu... Tak je mi divný že takhle opel vyrábí 2 rozměrově stejná auta.
OMEGA sa už prestala vyrábat. Večšia čast z produkcie omegy boly práve caravany.(aspoň v nemecku) Vyzerá to tak, že VECTRA caravan bude dôstojným nástupcom OMEGY
ako majitel omegy sedan aj caravan, ci vectry mozem iba podoktnut, ze velkostne to bude urcite nastupca omegy caravan. Co sa tyka komfortu jazdy? Pokial to bude take ako u GTS tak potom dakujem, neprosim... vectru treba soferovat, v omege sa vozim... a pritom vzdy sedim na sedadle vodica.
Předek ještě ujde, zadek s jeho "francouzskými" tvary vypadá hrozně. Myslím, že designéři Opelu by se měli poohlédnout po jiných německých automobilkách a nešilhat k žabožroutům. Další, a to podstatnější věcí je, jak bude vypadat kvalita. Zkrátka, aby v dlouhém kombi nic nevrzalo, nedunělo a neklepalo hned po prvních 100 000 km podobně, jako je to u nekvalitních francouzských a italských šuplíků.
Po jakých německých automobilkách by se měli designéři Opelu poohlédnout? Po BMW? Bylo by to krásné, ale poněkud by jej vykrádali a pak za to byli terčem posměchu. Po Mercedesu? To by již krásné nebylo, avšak dopustili by se toho samého jak s BMW. A už dost! Všichni přeci víme, že s Adou v posteli spí Passat TDI. Milý Ado, rád bych věřil tomu, že nežiješ v pavilonu VW v Autostadtu a se světem nekomunikuješ jen skrze diskusní fóra vybraných internetových stránek prostřednictvím zaujatých agitek a neověřených kritik. Asi mi nezbývá, než nevěřit.
Ta tvoje všude proklamovaná kvalita. Na francouzské "šuplíky" ti nebudu nijak podrobněji odpovídat, protože jednoduše LŽEŠ. Jednoho takového právě vlastním a měl jsem také dlouhé zkušenosti s jeho německým protějškem (od tebou tak proklamované a historicky nechvalně známé značky) a kvalita se opravdu nedá srovnávat. Ovšem narozdíl od tvého tvrzení ve prospěch francouze.
Co se týče těch italských "šuplíků", tak je mi tě líto. Jízdu se špičkovou, silnou a krásnou Alfou 156, či Lancií Lybrou, ve kterých ti jednou za cestu zlehounka zarezonuje kus plastu v kufru, bys vyměnil za jízdu (pokud se tomu tak dá říct) v zastaralém, ošklivém, traktoroidním a slabém Passatu (kde z mojí zkušenosti to v kufru rezonuje také a ne zlehounka a ne jednou za cestu)??? Uff, pozdravuj.
P.S. Ani 156, ani Lybru jsem neřídil. Ovšem i kdyby mi u nich vesele padaly výplně dveří každých 1OOkm, za Passata bych neměnil.
Soucasna vectra ma uplne priserny design. Zacalo to nechutnymi prednimi svetlomety u sedanu a ted tohle. Pritom stacilo nacpat ty novejsi technologie do trochu hranatejsi a ucesanejsi kastle starsi vectry. Ti nemcouri uz neumeji udelat zajimava auta a snad ani kvalitni auta. Ja tedy koupim faceliftovane mondeo.