Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Světová premiéra: turbodiesel v Jaguaru !

Tradiční britská značka, součást koncernu Ford, dnes přestavila zcela nový přeplňovaný vznětový motor V6...
Zpět na článek
6. 6. 2003 15:25
neregistrovaný "Ace2"
6. 6. 2003 22:12
neregistrovaný "ace3"
6. 6. 2003 22:15
neregistrovaný "anonym"
9. 6. 2003 11:07
neregistrovaný "Kuklux"
10. 6. 2003 08:44
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2003 22:32
neregistrovaný "Pavel"
7. 6. 2003 00:19
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 6. 2003 13:24
neregistrovaný "repec"
7. 6. 2003 21:29
neregistrovaný "cuisine"
7. 6. 2003 22:28
neregistrovaný "cuisine"
8. 6. 2003 00:33
neregistrovaný "Míra"
9. 6. 2003 07:52
neregistrovaný "Ada"
9. 6. 2003 11:21
neregistrovaný "jeffo"
9. 6. 2003 18:47
neregistrovaný "mates"
10. 6. 2003 11:05
neregistrovaný "jeffo"
10. 6. 2003 17:28
neregistrovaný "mates"
11. 6. 2003 10:41
neregistrovaný "jeffo"
11. 6. 2003 12:21
neregistrovaný "mates"
11. 6. 2003 13:23
neregistrovaný "Fik"
11. 6. 2003 14:37
neregistrovaný "mates"
11. 6. 2003 14:42
neregistrovaný "mates"
11. 6. 2003 20:53
neregistrovaný "Fik"
12. 6. 2003 09:40
neregistrovaný "mates"
16. 6. 2003 16:21
neregistrovaný "jeffo"
17. 6. 2003 12:19
neregistrovaný "mates"
10. 6. 2003 15:20
neregistrovaný "GTR"
10. 6. 2003 16:11
neregistrovaný "milovan"
neregistrovaný "Ace2"
6. 6. 2003 15:25
chudák
Chudák Jaguar, i když mu to nepochybně pomůže k vyšším prodejům, značka tak jako jí asi chápalo více lidí než já zanikne, respektivě její image vyjímečnosti honosnosti a individuality. Nyní bude Jag jen spotřební záležitosí pro konzum. Jaguar do doby kde měl jen svou XJ a XK řadu byl chápán jako maximum honosnosti a exkluzivity i když jeho konkurenti měli lepší technické vybavení, nebo silnější motory. Jaguar byl třešničkou na dortu seriového automobilového průmyslu. Chápu potřeby zvýšit zisky, nakonec Ford nekupoval Jaga jen tak pro radost, ale měl mu zanechat jeho důstojnost a jeho image i za cenu menších výrobních čísel. Za chvilku to dorazí X-type v kombíku a to bude faktický i reální konec toho pravého a jediného Jaguaru. Chudák, jak já mám pro něj slabost....
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ace3"
6. 6. 2003 22:12
Re: chudák
Toho jaga je mi lito, ale ten motor bude bezvadnej.. zatim je na trhu sestihrnku v nafte hodne malo.. akorat audi, bmw.. nic jinyho me zatim nenapada.. ALE udelat z 2,7litru v nafte 207 koni bez chipu, to je hodne slusny.. podivejte se na suberb 2,8 v6- ma o 0,1litru vetsi objem a nejmin o 6 ventilu min.. i presto ma o 14 koni MIN! a to je to BENZINAK!
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2003 22:15
Re: chudák
melo tam bejt o sest ventilu vic.. nevim jestli ten 2,7jtd je 16v nebo 24v.. ALE ted sem si uvedomil, co by bylo hodne smutny.. Pojmenovat ten motor do JAGUARU 2,7 JTD..
neregistrovaný "Kuklux"
9. 6. 2003 11:07
Re: a co saab 9-5 3,0V6 176 kw????????
neregistrovaný "anonym"
10. 6. 2003 08:44
Re: a co saab 9-5 3,0V6 176 kw????????
blbe - ten motor má 130 kW, tj. 176 koní...
neregistrovaný "Pavel"
6. 6. 2003 22:32
Re: a co saab 9-5 3,0V6 176 kw????????
Myslím si, že nejde jen o to zvýšit zisky ale udělat produkci rentabilněší tak aby se dal zaplatit vývoj nových modelů, aby Jaguar zůstal na určité technické úrovni. A dnešní dieselové motory jsou už přece jenom úplně jinde než před 5, neřku-li 10 lety.
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 6. 2003 00:19
Re: a co saab 9-5 3,0V6 176 kw????????
Za par let se ukazi podobne narky jako naprosto liche. Tot muj nazor.
neregistrovaný "repec"
9. 6. 2003 13:24
Re: a co saab 9-5 3,0V6 176 kw????????
Je to v dupě! Od té doby, co začli uvažovat nad výrobou S-Typu jde Jaguár totálně do sr.... Tímhle dieslem, ať už je jakkoliv dobrý, jenom dokončili dílo zkázy. Jaguár a diesel nebo kombi, kdyby tohle někdo vyslovil před pár lety, tak si všichni ťukají na čelo. Sem zvědavý, jak bude vypadat ta dodávka, co s takovou dozajista za nějakou dobu začnou vyrábět...
neregistrovaný "cuisine"
7. 6. 2003 21:29
Motor pro novou Discovery 2005
No co se dá dělat. Souhlasím s Acem ale doba už je taková. Ale na druhou stranu, vznětové motory jsou už dneska úplně někde jinde než byli před lety.
Jinak jsem někde jsem že tenhle motor bude použitej i v novou Discovery, která by měla být přští rok jako model 2005. Jinak parametry motoru vypadají velmi slibně, i když mám radši systém čerpadlo-tryska. A motor Td5 v té současné je velmi dobrej.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "cuisine"
7. 6. 2003 22:28
Re: Motor pro novou Discovery 2005
Jo a ještě si myslím, že je velmi brzo doba, kdy se od Jagyho dočkáme SUVka, dle mého názoru něco mezi X5, XC90 a Cayenne/Touareg.
neregistrovaný "Míra"
8. 6. 2003 00:33
Re: Diesel je na nic
Sorry kámo, ale diesely jsou stále tam kde byly: zkoušel jsi nastartovat A6 v zimě ? Probudíš půlku města a budíš stále dojem traktoru ...
neregistrovaný "Ada"
9. 6. 2003 07:52
bez titulku
Je to logický a správný krok. aopak si myslím, že někteří výrobci by do svých modelů mohli přestat montovat benzínové motory.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jeffo"
9. 6. 2003 11:21
Konečne
Sračkový anglický šit konečne dostal čo mu patrí - nafťák do traktora sa hodí!!!
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "mates"
9. 6. 2003 18:47
Re: Konečne
A tohle jsi napsal kdyz jsi jeste sedel pulkou sve *ve sve skvele Felicii?
neregistrovaný "jeffo"
10. 6. 2003 11:05
Re: Konečne
Feliciu som mal dvakrat - raz a naposledy v roku 1996. Odvtedy jazdim len na Toyotach.
Asi si myslis, ze Jaguare boli a su dobre auta. Podla nme vsetkych dostupnych statistik z Nemecka su to najmenej kvalitne auta z tzv. vyssej triedy.
neregistrovaný "mates"
10. 6. 2003 17:28
Re: Konečne
Tou Kojotou jsi to fakt vylepsil. V kolika Jaguarech jsi kdy jezdil (alespon 100 KM)? Jestli soudis podle toho co napisou v nemeckejch casopisech, tak se vubec nemame o cem bavit. Ja jsem napriklad nedavno videl v anglickym casopisu statistiku, kde na 3 miste bylo stary XJ. A co teprve az se bude po roce hodnotit to novy!! Stav se nekdy u dealera Jagu. Oni ti to radi ukazou i pujci. Nezapomen se stavit taky u BMW, Mercedesu a Audi, to abys mel objektivni srovnani. Az budes mit tohle vsechno za sebou, tak napis, jak velkej je Jag *. Jo a pokud budes mit po projizdce v Jagu i nadale Kojotu, tak... budes mit japonce:)
PS: Toyota benzin, nebo nafta ? :)
neregistrovaný "jeffo"
11. 6. 2003 10:41
Re: Konečne
Nazdar Mates, ty si predajcom Jaguarov?
Bohuzial u nas v slovacikove nemame ani jedneho posraneho predajcu Jaguarov, takze az najblizsie pojdem do Ceska ....
Ale vozil som sa sa v BMW, Audi aj Mercedesoch, ale najma v Lexusoch, ktore sa mi pacili najviac. Raz mozno vymenim Toyotu za Lexusa.
Aby som to ukoncil, asi ma kazdy rad inu znacku, ja mam rad japoncov, ty anglicanov. To neznamena, ze ked pojdes do Bratislavy, sa ozvi a pojdeme a pivo predebatovat tematiku.
neregistrovaný "mates"
11. 6. 2003 12:21
Re: Konečne
Nejsem prodejce, ale stastny majitel :) Ale jinak mas pravdu, ze kazdy ma tu svoji znacku. To ovsem neznamena, ze by nemel tolerovat nazory jinych. Pozvani beru, samozrejme, ze plati i pro tebe az budes v Cechach.
neregistrovaný "Fik"
11. 6. 2003 13:23
Re: Mas Jaguara?
Co mas hezkeho?Pochlub se... ja bohuzel Jaga nemam ale zato stranky o nem:-))) www.jaguarracing.wz.cz
neregistrovaný "mates"
11. 6. 2003 14:37
Re: Mas Jaguara?
X-Type 3.0 Exe + nejaka priplatkova vybava. Stranky jsou cool:)
neregistrovaný "mates"
11. 6. 2003 14:42
Re: Mas Jaguara?
Jeste by to na tech strankach chtelo neco o XJS. To je taky moc povedeny kousek:)
neregistrovaný "Fik"
11. 6. 2003 20:53
Re: Mas Jaguara?
XJS je tam preci taky - od TWR a americka verze pro Trans Am:-))) mas nejaky mail nebo icq? mohli bychom pokecat:-)
neregistrovaný "mates"
12. 6. 2003 09:40
Re: Mas Jaguara?
pacmann@quick.cz
neregistrovaný "jeffo"
16. 6. 2003 16:21
Re: Mas Jaguara?
[odkaz]
Čau Mates, prečítaj si tento článok v Auto Bilde o Jaguároch. Možno si ani nevedel, že sa vlastne vozíš v Forde Mondeo.
neregistrovaný "mates"
17. 6. 2003 12:19
Re: Mas Jaguara?
Cau, muzu te uklidnit. V Mondeu jsem toho najezdil dost a vazne to neni stejny:) Nekecam!!:)
neregistrovaný "GTR"
10. 6. 2003 15:20
nafta v Jagu? Tak to jo....
Jen mohli ušetřit prachy a fakt koupit něco hotovýho od někoho.Jestli jde o prachy bylo by to určitě levnější a tudíš z hlediska managerského lepší tah. A co se KOMBI týče tak to beru jako třešničku.Plně to schvaluju a docela jsem zvědavej.Doufám,že si daj záležet na designu. Když udělal kombi shooting brake Aston Martin tak to taky nikdo nekritizoval. A že to jde udělat tak nádherně že lidem padá čelist je důkaz přímo od Pininfariny jménem Ferrari 456 GT Venice!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "milovan"
10. 6. 2003 16:11
Re: bez titulku
100% RADŠI NEŽ EKVIVALENT OD BMW!!