Chudák Jaguar, i když mu to nepochybně pomůže k vyšším prodejům, značka tak jako jí asi chápalo více lidí než já zanikne, respektivě její image vyjímečnosti honosnosti a individuality. Nyní bude Jag jen spotřební záležitosí pro konzum. Jaguar do doby kde měl jen svou XJ a XK řadu byl chápán jako maximum honosnosti a exkluzivity i když jeho konkurenti měli lepší technické vybavení, nebo silnější motory. Jaguar byl třešničkou na dortu seriového automobilového průmyslu. Chápu potřeby zvýšit zisky, nakonec Ford nekupoval Jaga jen tak pro radost, ale měl mu zanechat jeho důstojnost a jeho image i za cenu menších výrobních čísel. Za chvilku to dorazí X-type v kombíku a to bude faktický i reální konec toho pravého a jediného Jaguaru. Chudák, jak já mám pro něj slabost....
Toho jaga je mi lito, ale ten motor bude bezvadnej.. zatim je na trhu sestihrnku v nafte hodne malo.. akorat audi, bmw.. nic jinyho me zatim nenapada.. ALE udelat z 2,7litru v nafte 207 koni bez chipu, to je hodne slusny.. podivejte se na suberb 2,8 v6- ma o 0,1litru vetsi objem a nejmin o 6 ventilu min.. i presto ma o 14 koni MIN! a to je to BENZINAK!
melo tam bejt o sest ventilu vic.. nevim jestli ten 2,7jtd je 16v nebo 24v.. ALE ted sem si uvedomil, co by bylo hodne smutny.. Pojmenovat ten motor do JAGUARU 2,7 JTD..
Myslím si, že nejde jen o to zvýšit zisky ale udělat produkci rentabilněší tak aby se dal zaplatit vývoj nových modelů, aby Jaguar zůstal na určité technické úrovni. A dnešní dieselové motory jsou už přece jenom úplně jinde než před 5, neřku-li 10 lety.
Je to v dupě! Od té doby, co začli uvažovat nad výrobou S-Typu jde Jaguár totálně do sr.... Tímhle dieslem, ať už je jakkoliv dobrý, jenom dokončili dílo zkázy. Jaguár a diesel nebo kombi, kdyby tohle někdo vyslovil před pár lety, tak si všichni ťukají na čelo. Sem zvědavý, jak bude vypadat ta dodávka, co s takovou dozajista za nějakou dobu začnou vyrábět...
No co se dá dělat. Souhlasím s Acem ale doba už je taková. Ale na druhou stranu, vznětové motory jsou už dneska úplně někde jinde než byli před lety.
Jinak jsem někde jsem že tenhle motor bude použitej i v novou Discovery, která by měla být přští rok jako model 2005. Jinak parametry motoru vypadají velmi slibně, i když mám radši systém čerpadlo-tryska. A motor Td5 v té současné je velmi dobrej.
Feliciu som mal dvakrat - raz a naposledy v roku 1996. Odvtedy jazdim len na Toyotach.
Asi si myslis, ze Jaguare boli a su dobre auta. Podla nme vsetkych dostupnych statistik z Nemecka su to najmenej kvalitne auta z tzv. vyssej triedy.
Tou Kojotou jsi to fakt vylepsil. V kolika Jaguarech jsi kdy jezdil (alespon 100 KM)? Jestli soudis podle toho co napisou v nemeckejch casopisech, tak se vubec nemame o cem bavit. Ja jsem napriklad nedavno videl v anglickym casopisu statistiku, kde na 3 miste bylo stary XJ. A co teprve az se bude po roce hodnotit to novy!! Stav se nekdy u dealera Jagu. Oni ti to radi ukazou i pujci. Nezapomen se stavit taky u BMW, Mercedesu a Audi, to abys mel objektivni srovnani. Az budes mit tohle vsechno za sebou, tak napis, jak velkej je Jag *. Jo a pokud budes mit po projizdce v Jagu i nadale Kojotu, tak... budes mit japonce:)
PS: Toyota benzin, nebo nafta ? :)
Nazdar Mates, ty si predajcom Jaguarov?
Bohuzial u nas v slovacikove nemame ani jedneho posraneho predajcu Jaguarov, takze az najblizsie pojdem do Ceska ....
Ale vozil som sa sa v BMW, Audi aj Mercedesoch, ale najma v Lexusoch, ktore sa mi pacili najviac. Raz mozno vymenim Toyotu za Lexusa.
Aby som to ukoncil, asi ma kazdy rad inu znacku, ja mam rad japoncov, ty anglicanov. To neznamena, ze ked pojdes do Bratislavy, sa ozvi a pojdeme a pivo predebatovat tematiku.
Nejsem prodejce, ale stastny majitel :) Ale jinak mas pravdu, ze kazdy ma tu svoji znacku. To ovsem neznamena, ze by nemel tolerovat nazory jinych. Pozvani beru, samozrejme, ze plati i pro tebe az budes v Cechach.
Jen mohli ušetřit prachy a fakt koupit něco hotovýho od někoho.Jestli jde o prachy bylo by to určitě levnější a tudíš z hlediska managerského lepší tah. A co se KOMBI týče tak to beru jako třešničku.Plně to schvaluju a docela jsem zvědavej.Doufám,že si daj záležet na designu. Když udělal kombi shooting brake Aston Martin tak to taky nikdo nekritizoval. A že to jde udělat tak nádherně že lidem padá čelist je důkaz přímo od Pininfariny jménem Ferrari 456 GT Venice!!!!!!!!!