Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW řady 5 bylo představeno v Brně

Skutečnou lahůdkou bylo představení nového BMW řady 5. Tento zajímavě tvarovaný „bavorák“ by se měl dostat ke svým prvním zákazníkům již v červenci a jeho prodejní cena by měla začínat na částce 1.200.000 korun.
Zpět na článek
6. 6. 2003 08:33
neregistrovaný "VLK"
6. 6. 2003 08:38
neregistrovaný "wilda"
6. 6. 2003 10:04
neregistrovaný "zid@n"
6. 6. 2003 10:30
neregistrovaný "Petr"
6. 6. 2003 13:42
neregistrovaný "Tomas"
6. 6. 2003 14:06
neregistrovaný "Ace2"
6. 6. 2003 14:57
neregistrovaný "ganxter"
6. 6. 2003 15:11
neregistrovaný "Petr H."
6. 6. 2003 17:26
neregistrovaný "mira"
6. 6. 2003 21:54
neregistrovaný "anonym"
7. 6. 2003 08:00
neregistrovaný "Eugen"
7. 6. 2003 13:11
neregistrovaný "Petr"
9. 6. 2003 21:58
neregistrovaný "skopi"
9. 6. 2003 23:03
neregistrovaný "Petr"
11. 6. 2003 19:26
neregistrovaný "anonym"
31. 7. 2003 10:37
neregistrovaný "Vacmar"
6. 6. 2003 17:40
neregistrovaný "Tomaš"
6. 6. 2003 20:00
neregistrovaný "Permon"
7. 6. 2003 01:19
neregistrovaný "Carlsson"
7. 6. 2003 10:58
neregistrovaný "Permon"
7. 6. 2003 11:17
neregistrovaný "Permon"
7. 6. 2003 11:20
neregistrovaný "Permon"
16. 7. 2003 10:28
neregistrovaný "[Lehni&Mrdej]"
7. 6. 2003 11:33
neregistrovaný "Permon"
7. 6. 2003 14:19
neregistrovaný "pete"
8. 6. 2003 18:46
neregistrovaný "skopi"
8. 6. 2003 21:36
neregistrovaný "HAHAAAAAAAAA"
9. 6. 2003 10:30
neregistrovaný "Brano"
9. 6. 2003 17:52
neregistrovaný "skopi"
10. 6. 2003 01:35
neregistrovaný "Carlsson"
10. 6. 2003 01:39
neregistrovaný "hemeroid SKOPI"
11. 6. 2003 19:13
neregistrovaný "anonym"
9. 6. 2003 22:05
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2003 18:07
neregistrovaný "omi"
6. 6. 2003 19:07
neregistrovaný "Honza"
6. 6. 2003 20:16
neregistrovaný "Permon"
7. 6. 2003 14:25
neregistrovaný "pete"
7. 6. 2003 17:09
neregistrovaný "Permon"
8. 6. 2003 19:00
neregistrovaný "Ondra"
10. 6. 2003 20:48
neregistrovaný "anonym"
15. 6. 2003 18:44
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2003 21:47
neregistrovaný "RENAULT"
7. 6. 2003 14:02
neregistrovaný "anonym"
7. 6. 2003 14:05
neregistrovaný "anonym"
8. 6. 2003 19:05
neregistrovaný "anonym"
9. 6. 2003 22:08
neregistrovaný "anonym"
7. 6. 2003 13:46
neregistrovaný "alois"
6. 6. 2003 19:39
neregistrovaný "auto.cz"
6. 6. 2003 19:41
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2003 21:48
neregistrovaný "RENAULT"
6. 6. 2003 22:04
neregistrovaný "skopi"
7. 6. 2003 14:31
neregistrovaný "pete"
9. 6. 2003 14:27
neregistrovaný "Brabus"
9. 6. 2003 18:20
neregistrovaný "skopi"
10. 6. 2003 01:55
neregistrovaný "hemeroid SKOPI"
11. 6. 2003 19:24
neregistrovaný "anonym"
11. 6. 2003 20:29
neregistrovaný "Carlsson"
11. 6. 2003 21:03
neregistrovaný "skopi"
13. 6. 2003 00:50
neregistrovaný "Carlsson"
7. 6. 2003 17:07
neregistrovaný "E - dam"
10. 6. 2003 20:54
neregistrovaný "anonym"
10. 6. 2003 20:56
neregistrovaný "anonym"
10. 6. 2003 21:08
neregistrovaný "anonym"
7. 6. 2003 18:17
neregistrovaný "Martx"
8. 6. 2003 21:11
neregistrovaný "Carlsson"
8. 6. 2003 08:50
neregistrovaný "Tom"
8. 6. 2003 21:21
neregistrovaný "SWAT"
9. 6. 2003 22:10
neregistrovaný "skopi"
9. 6. 2003 22:11
neregistrovaný "anonym"
10. 6. 2003 21:02
neregistrovaný "anonym"
5. 12. 2003 02:15
neregistrovaný "anonym"
8. 6. 2003 22:57
neregistrovaný "Martin"
9. 6. 2003 13:37
neregistrovaný "powermann"
8. 6. 2003 14:55
neregistrovaný "BMWman"
9. 6. 2003 14:02
neregistrovaný "milovan"
9. 6. 2003 22:01
neregistrovaný "omi"
10. 6. 2003 07:39
neregistrovaný "tg"
10. 6. 2003 07:44
neregistrovaný "smid"
10. 6. 2003 18:35
neregistrovaný "omi"
15. 6. 2003 18:56
neregistrovaný "anonym"
10. 6. 2003 15:52
neregistrovaný "merc"
11. 6. 2003 00:15
neregistrovaný "vedeni"
11. 6. 2003 21:03
neregistrovaný "omi"
19. 7. 2003 14:51
neregistrovaný "lllll"
31. 7. 2003 12:20
neregistrovaný "Vacmar"
neregistrovaný "VLK"
6. 6. 2003 08:33
bez titulku
Nemůžu si pomoct, ale mě se to auto fakt nelíbí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wilda"
6. 6. 2003 08:38
:o)
Co víc jsi přát zase je bmw o kousek napřed - stačí půl roku a zvyknou jsi všichni
Už se těšim až vylezou s dvojkovou řadou to bude teprve nářez
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zid@n"
6. 6. 2003 10:04
fakt je to auto nejaky divny o:((
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr"
6. 6. 2003 10:30
NO POTES!!
To je teda sila. V design centru BMW by meli zavest testy na THC, LSD a dalsi latky neprejici jasne mysli :/
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tomas"
6. 6. 2003 13:42
Re: NOVE DAEWOO??
ZE JE TO HNUSNY TO SEM VEDEL ALE TAKLE MOC!!!! BMW BUDE KONKUROVAT KOREJCUM.VNITREK DES A HRUZA TO SE NA ME NEZLOBTE
neregistrovaný "Ace2"
6. 6. 2003 14:06
Re: NOVE DAEWOO??
Což o to předek a zadek, budiž ještě bych to pochopil. Ale podívejte se na profil, celý bok auta od předních dveří do zádu vypadá velmi amatérsky. Divně posazaný zadní dveře, které se tváří že tam snad ani nepatří a pak boční pohled na kuft... auto se tváří že má splývavou záď , ale zadní světla jsou naroubovaná a pokračují vodorovně... mě se to auto nelíbí, je takové... prostě amatérský provedené. Odvážil bych se řici, že 7xx a tuhle 5xx dělalo zcela ale zcela jiné designérské oddělení a po původním teamu tam nic nezbylo. No a interier tomu všemu nasadil korunku. Chápu, že v reálu to bude vypadat asi lépe, ale zjevně ne o moc. Když se člověk podívá na cokoliv od MB tak na fotkách to vypadá dobře a v reálu ještě lépe... BMW zjevně přesunulo designérké práce na jiné pracoviště a tomu to moc nejde... asi nebudu daleko od pravdy, máte k tomu někdo nějaké informace ?
neregistrovaný "ganxter"
6. 6. 2003 14:57
Designerům BMW: NEHULTE TO!!!!
Myslim, že u BMW poslední dobou dost frčí tráva, jinak si tyhle patvary nedokážu vysvětlit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr H."
6. 6. 2003 15:11
Kdo neměl bavoráka nepochopí.
Ačkoliv se zdá ,že se auto-design lehce uhnul k asijským vozidlům,-vše je velmi účinné.Jezdím dlouho BMW a pětková řada je ve všech směrech klenot.Po uvedení sedmičkové řady se v BMW poučili z mnohých úletů-nešvarů /hlavně elektronika/ a pětku dotáhli k optimálnímu stavu.Přeju všem aby na vlastní oči,na vlastní ruce a nohy ,-měli možnost toto vozidlo vyzkoušet.Upozorňuji na nebezpečí neopakovatelné závislosti na tomto vozidle.Do současného provozu - bezpečnost,stabilita,kvalita ...atd. je optimem všeho co automobilový svět zatím vymyslel.Vřele doporučuji!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mira"
6. 6. 2003 17:26
je to masakr!!
bavor je bavor!!Žádná japonskej šit lisovanej z konzerv!!Bohužel kdo fakt nemél nikdy bavora,tak nepochopí!!!Moooc se mi líbí nová pětka!!!Je to něco noveho než na co jsme zvyklí!!Já sám vlastním M3 a nikdy bych ji za nic nevyměnil a to jsem zkusil moooooc aut!!!Hold kvalitu tohoto auta a dílenské zpracování je jeho velikou předností!!!!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2003 21:54
Re: je to masakr!!
me se to taky celkem libi, povazuju BAVORY ze nejlepsi auta na svete-kdyz se podivate na 15let starou petku 2. generace- tak to auto vypada furt krasne! ale JEDINY co nepochopim je to, ze kdyz mas M3- de o to jakou, ale jestli mas tu nejnovejsi, tak opravdu nemuzu pochopit jak se ti muze libit TENHLE NOVE SE TVARICI INTERIER, KTEREJ VYPADA HUR A LEVNEJC NEZ VE FABII!!! ty strasnycudliky a osklive vypadajici drevo- to je vrchol.. navic nemuzu stravit tu prostredni kaplicku nad stredovou konzolou.. Zacala s tim nova sedmicka, ale tam se to jeste da pochopit- je to luxusni trida a potrebuje obrovskej multifunkcni displej, ale tohle je votresny! NEVIM proc odchazely od interieru z dnesni 3xx, dosavadni 5xx a X5, to sou nejhezci a nejlip vypadajici interiery na svete.. jestli fakt mas tu M3 tak to prece musis pochopit..PS: ten volant je taky votresnej
neregistrovaný "Eugen"
7. 6. 2003 08:00
Re: je to masakr!!
Ses uplne mimo, mam bavora, jezdil jsem i v japonskym aute, bavor pusobi sice kvalitneji, ale uvnitr vrze a spolehlivy taky moc neni, problemy s eletrikou mi servis vyresil az po pul roce. Jizdni vlastnosti jsou ovsem perfektni.
neregistrovaný "Petr"
7. 6. 2003 13:11
Re: je to masakr!!
chápu, že je bavorák pro mnohé srdcová záležitost - ale nesnažte se mě přesvědčit o jeho spolehlivosti. Stačí se podívat na statistiky TÜV, kde je nejlepší bavorák(sedmičkový) daleko za octávkou a čím nižsí řada, tím horší výsledky. Jsou to shitový auta co se týká spolehlivosti. Minulý rok jsem dělal v BMW v Mnichově, tento jedu zas a kdyby lidi viděli jak se ty trojkový řady vyrábí, mnozí by se nestačili divit.
neregistrovaný "skopi"
9. 6. 2003 21:58
Re: To je!!!
Kdes byl? Ja na Demaskierung a Konservierung. Jedes zas? Dyt WIG uz nechce zadny cechy, pres Servus tam jede max. 10-12 cechu a konec. Delaj se asi jako vsude jinde...
neregistrovaný "Petr"
9. 6. 2003 23:03
Re: To je!!!
jedu zas přes servus, mám celkem štestí, že mě zase vybrali. loni se makal v KTL-Schleifen Kabine (šmirgloval jsme karosérie na pásu)
neregistrovaný "anonym"
11. 6. 2003 19:26
Re: To je!!!
Tak to byla jeste solidni prace. Nechod na ty 2 prace co sem psal vejs, brutalni. Po 3 hodinach ti z toho bude *.
Kdes bydlel? V mnichove nebo Neustadtu?
neregistrovaný "Vacmar"
31. 7. 2003 10:37
Re: To je!!!
A ty snad myslíš, že jinde se vyrábí a montujou auta jinak?! Kdybys viděl, jak to probíha ve Škodovce, tak bys tohle nikdy nenapsal. Lidi co sestavujou auta do kupy, si tam např. hází s řídící jednotkou na airbagy a že jim kolikrát upadne! Pravda je, že než to auto vyjede z fabriky, tak ji zas musí někdo vymontovat a vyměnit za jinou.
neregistrovaný "Tomaš"
6. 6. 2003 17:40
je to nářez!!
Zatáčka se dá projet rychle,nebezpečne a nebo s BMW!!!A to mi věřte,že to platí do slova!!A taky znám přísloví japonec ,až na konec!!Nová pětka i sedmá jsou skvost!!!
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "Permon"
6. 6. 2003 20:00
Re: je to nářez!!
O tom ze podvozky (a motory) BMW jsou naprosta spicka souhlasim, a nejaky MB je uuuplnej *pro paaprdy. Muj tatik ma 530i je to super auto. Ale s tvym tvrzenim o japonskych autech ses mimo, ale uuplne. Mel jsem drive 323F 2,0 V6 (v te dobe naprosto neprekkonatelny auto v te tride!!!), ted mam Mazdu MX-5, a ta mozna neni tak rychla jako ta 530i, ale co se tyce pocitu z jizdy, tak je naprosto uuuzasna. Takovy kontakt s vozovkou, nadherne prime rizeni, pocit uplne fyzicke svazanosti s autem, jde proste citit vse, auto s tebou nesmirne komunikuje - to jsem jeste v zadenem jinem aute nezazil. Takze, japonci auta umii, to mi nikdo nevymluvi!!!!!! Nechte se u nejakeho dealera svest....... (mimochodem kdo cetl posledni AUTOCAR, tak vi o cem asi mluvim - MX5 byla vyhlasena NEJZABAVNEJSIM autem do 850 tis. Kc!!!!!! a to uz o necem svedci. Oprvadu bych kazdemu fandovi pral tohle auto.
A k nove petce - je nadherna, stejne jako sedma, nejsou to auta, ktera se libi na prvni pohled. clovek si na ne musi zvyknout, ale hlavne videt na vlastni oci, na fotkach nevypadaji dobre. Opravdu, 7 se mi ze zacatku vubec nelibila, ale ted kdyz ji vidim na 19" tak jsem v extazi, nadhera. Na petce mi jen trosku nesedi ty predni svetla, ale jinak BOZIIII, jen tak dale BMW!!!!!
neregistrovaný "Carlsson"
7. 6. 2003 01:19
Re: SL55////AMG
Jen pro tvou info.motor roku je z SL55AMG.
neregistrovaný "Permon"
7. 6. 2003 10:58
Re: SL55////AMG
a ja na nejakych americkych strankach cetl, ze motor roku je ted Wankel RENESIS, ten co je v Mazde RX8. Tak nevim
neregistrovaný "Permon"
7. 6. 2003 11:17
Re: Wankel RENESIS je MOTOR ROKU!!!!!!!
O co ti jde? Ses z markteingoveho oddeleni Mercedesu??? Podivej se na:[odkaz]
A priste tady nedelej triky. Tohle jsou OFICIALNI vysledky pro rok 2003!!!! jen se podivej kde je prvni motr MB!! MB vzdy delal šméééčka

RESULTS
POINTS

Mazda RENESIS Rotary (RX-8)
186

Audi 4.2-litre V8 (RS6)
114

BMW 6-litre V12 (760i)
91

BMW Diesel 3-litre (330d, 730d)
89

Mercedes-Benz 5.5-litre (S600, CL600)
80

Maybach 5.5-litre
67
neregistrovaný "Permon"
7. 6. 2003 11:20
Re: Wankel RENESIS je MOTOR ROKU!!!!!!!
A sakra, ta vlozena tabulka ale dopadla. No, nic. Vsak se podivej na ten link, RX8 je ale s brutalnim naskokem prvni a MB je az 5.
neregistrovaný "[Lehni&Mrdej]"
16. 7. 2003 10:28
Re: Wankel RENESIS je MOTOR ROKU!!!!!!!
THX... ten link je hustej... velice me potesilo na jakejch mistech sem videl svoje milacky BMW a na jakejch (spis zadnejch:) MB atd...
Carlsone: nebud *a poradne si rozmysli ty kydy co nam sem pises...
neregistrovaný "Permon"
7. 6. 2003 11:33
Re: Wankel RENESIS je MOTOR ROKU!!!!!!!
SL 55 vyhral kategorii BEST PERFORMANCE, ale celkove, tzn. INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEAR 2003 - je RX8.
neregistrovaný "pete"
7. 6. 2003 14:19
Re: Wankel RENESIS je MOTOR ROKU!!!!!!!
Tady je videt, jak se sirej polopravdivy informace. Chtelo by si tu stranku nejdriv projet. Ten sl55 amg se v hodnoceni Motor roku nevesel ani do sestyho mista.
neregistrovaný "skopi"
8. 6. 2003 18:46
Re: Wankel RENESIS je MOTOR ROKU!!!!!!!
Doobrej blabol. No konecne, ze uz taky neco vyhrali. A jeste v jedne kategorii se umistili! No nee, si teda makli. Uz se tesim na novou 6.
neregistrovaný "HAHAAAAAAAAA"
8. 6. 2003 21:36
Re: BEZPECNE HIHIHIHIHIHIHIHI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VIDEL SEM TEST BMW5 AUTOBILDU.CELKEM SILA SKOPCACI NECHAPALI!! ZATACKU CELKEM NORMALNI PROJIZDELI 80K.MH.TAHLE SRACKA SE SKROUTILA A VYRAZILA JAK STRELA HOPLA DO STROMU .A TO NEKECAM BYLO TO V ODBORNYCH CASOPISECH NAFOCENO.NEKDO JSTE TO MUSEL VIDET.BEZPECNE??? KUP SI MULTIKARU LOJZO.
neregistrovaný "Brano"
9. 6. 2003 10:30
Re: BEZPECNE HIHIHIHIHIHIHIHI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Len tak mimochodom, ked pred par rokmi testovali predchadzajucu generaciu 5 rady ako novinku, tak sa redaktorovi Auto Motor und Sport tiez podarilo 528i rozmlatit. Dnes ale nik neda na kvality tohto auta dopustit. BTW vtedy readakcia konstatovala, ze vsetky bezpecnostne systemy fungovali spolahlivo a nikomu sa nic nestalo.
BMW ma rozhodne jedny z najlepsich jazdnych vlastnosti prislusnej triede. Staci si pozriet len posledne porovnanie z4 - Porsche boxter. z4 boxtera s prehladom poraza
neregistrovaný "skopi"
9. 6. 2003 17:52
Re: BEZPECNE HIHIHIHIHIHIHIHI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jsi cuurak Carlssone (Tomas a SWAT, jsi narusenej nebo trpis pocitem MENECENOSTI???), meles hovinka, to je vse co umis. * up! To je zase nejaka novinka jako ze 55 AMG je motor roku??? Jestli se neco krouti tak je to CLK a podobna kupe, tezky jako krava a hlavne ze nemaj prostredni sloupek. To je tak kdyz se nekdo sere do toho do ceho nemaBud link, fotky nebo DRZ HUBUUU !!!
neregistrovaný "Carlsson"
10. 6. 2003 01:35
Re: BEZPECNE HIHIHIHIHIHIHIHI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Seš debilni, co meleš blbečku,* je tvuj fotr že takovyho *** jako seš Ty udelal,magore s čim me spojuješ.Nechapu Tě.Sedni do fabie a jed do * na mě se vyser když tady nebyly tvoje přispěvky byl klid.Se budeš jednou divit.
neregistrovaný "hemeroid SKOPI"
10. 6. 2003 01:39
Re: BEZPECNE HIHIHIHIHIHIHIHI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "anonym"
11. 6. 2003 19:13
Re: BEZPECNE HIHIHIHIHIHIHIHI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boli te prdylka??? Chapu, ze nemuzes spat. Nu, nu, nu, tu, tu, maminka ti to potom zasype pudrikem a pofouka
neregistrovaný "anonym"
9. 6. 2003 22:05
Re: BEZPECNE HIHIHIHIHIHIHIHI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jsi debilni, nebo co? Napis cislo nebo link, nebo nekecej nesmysly!
neregistrovaný "omi"
6. 6. 2003 18:07
bez titulku
Nefandim zrovna tomuto skvostu, ale ze ho predstavili prave v Brne, tak to klobouk dolu. V pondeli vyrazim...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honza"
6. 6. 2003 19:07
BMW uz koncim
Moje vozy: BMW 320 - najeto 120'000km, BMW 323 - 163'000km, BMW 325i Touring - 140'000km, BMW 328 Cabrio - 98'000km, BMW 540 Touring - 190'000km
Videl jsme novou 5-ku, zitra si jdu pro Audi S4 Avant.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Permon"
6. 6. 2003 20:16
Re: BMW uz koncim
Nevim proc, ale nejak se mi nechce verit, ze jsi mel tolik BMW a jesli vubec nejake, protoze kdyby jo, tak nikdy neprejdes k AUDI - to se s BMW neda srovnat. Je to mozna rychle, ALE STRASNE STERILNI auto, bez pocitu radosti z jizdy, dava malou zpetnou vazbu. Nechapu, takova 330i je mnohem lepsi a levnejsi auto.....
neregistrovaný "pete"
7. 6. 2003 14:25
Re: BMW uz koncim
Je videt, ze si v s-ctyrce nejel. Ja jsem mel to stesti na predvadecce v ingolstadtu a ze nema zpetnou vazbu nebo tak neco? Milej hochu, to auto nema chybu. (samozrejme v tyhle tride) Nikdo te nenuti, aby sis ho kupoval nebo abys v nem jezdil, ale kdyz chces tvrdit to, co tvrdis, tak se nejdriv projed.
neregistrovaný "Permon"
7. 6. 2003 17:09
Re: BMW uz koncim
Ze nema chybu???? Minimalne o jedny velky chybe vim - je to AUDI. Nikdy nebude tak dobry jako M3!!!
neregistrovaný "Ondra"
8. 6. 2003 19:00
Re: BMW uz koncim
Tady se prave ukazuje styl mysleni, a to bohuzel nekterych zarytych priznivcu znacky bmw. Nic proti teto znacne, ale jeji uzivatele jsou stale presvedceni, ze bmw nemuze nemuze temer nic konkurovat, natoz byt lepsi. Jeste kdyz je to "jenom" koncernova znacka. Nehodlam tady polemizovat kdo je lepsi nebo horsi, protoze vcelku je "nemecka trojka" vyrovnana. A hlavne je to vec vkusu. Za zamysleni ale stoji fakt: Kde bylo audi pred deseti lety? A kde je ted? Jo, konkurence je velika a co bylo pred nekolika lety, je nyni uplne jinak.
neregistrovaný "anonym"
10. 6. 2003 20:48
Re: BMW uz koncim
Podivej se na testy, ty permoniku!
neregistrovaný "anonym"
15. 6. 2003 18:44
Re: BMW uz koncim
ASM 1/2003: Audi S4 vs. MB C 32 AMG vs. BMW M3 Coupé. Vítěz Audi, pak MB. Rozdil S4 a M3 36 bodu!!!
neregistrovaný "RENAULT"
6. 6. 2003 21:47
Re: BMW uz koncim
Až se budeš nudit za volantem sterilního S4 a mačkat tlačítka z Fabie, soudím, že se vrátíš zpět do Mnichova. Nevím, na koupi Audi ani BMW už má peněženka nestačí, nicméně s novou A4 jsem se najezdil dost km a řekl bych, že i moje Laguna dává víc informací od kol a dá se na ni alespoň koukat. Zažil jsem M5 (tedy, jen asi 300 km) a byla to zcela jíná planeta.
neregistrovaný "anonym"
7. 6. 2003 14:02
Re: BMW uz koncim
No a co? Proc by nemoh? To existuje jenom bmw? A vsechny koknurenci auta jsou kramy, co? Hodne jednoduchej nazor. Podivej se na nejaky testy, a netvrd nam tady, ze se to neda srovnavat. Ja jsem m3 a s4 sice netestoval, ale jezdil jsem uz s mnoha jinymi. Ty urcite taky ne, ale o to samozrejme nejde. Kazdy mu se libi neco jinyho, a vyraz "sterilni", to je co? To sis tady nekde precet, co? Opravdu by me zajimalo, co je tim mysleno? V diskuzi o novy petce taky nekdo psal, ze je sterilni. Sterilni v cem? Nebo na co? Nechapu, kazdopadne mne neprijde "sterilni", ale hodne oskliva.
neregistrovaný "anonym"
7. 6. 2003 14:05
Re: BMW uz koncim
Asi mas namysli tlak v pneumatikach.
neregistrovaný "anonym"
8. 6. 2003 19:05
Re: BMW uz koncim
Ja je klidne budu mackat a je mi to uplne jedno. Hlavne kdyz jsou funkcni a ergonomická. Proc by meli vymyslet neco jinyho? Ty hrozny kulaty packy francouzu a spol.? Dekuji, nechci. Pokud si nekdy jel v bavoraku, tak bys vedel, ze ty "tlacitka" jsou vcelku stejny.
neregistrovaný "anonym"
9. 6. 2003 22:08
Re: BMW uz koncim
A co treba packy z renaulta v dacii?
neregistrovaný "alois"
7. 6. 2003 13:46
Re: BMW uz koncim
:o)))) nedivim se, ale abys s audinou nedopadl jeste hur. sahni radsi po RS4 ;o)
jojo, nova sedma je nadherna, vypada jednotne, ale tohle je teda bastard! jako poulicni smes nakej spinavejch psu. takhle se odvdecit bejvaly nadherny petce :o(((
neregistrovaný "auto.cz"
6. 6. 2003 19:39
Zmena titulku!
Novy korejec predstaven v Brne!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
6. 6. 2003 19:41
bez titulku
Zbohem muj milovany bavore...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RENAULT"
6. 6. 2003 21:48
perla
Nová pětka je perla. Už abych ji viděl naživo...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "skopi"
6. 6. 2003 22:04
Re: perla
videl jsem jednu cernou v Praze, pri predstavovani se mi moc nelibila, ale v realu je to jiny kaficko (spis takova vídenˇ)! Ma fakticky super techno design, doufam, ze to bude BMW jak ma bejt - sportovni svih, super podvozek a motory.
A hlavne, v tomhle se nebudou vozit kdovijaky vekslove, corkari a dalsi povl. (samozrejme ze ne vsichni co jezdi MB jsou takovy, jenom je jich trochu vic, treba starsi lide).
neregistrovaný "pete"
7. 6. 2003 14:31
Re: perla
Myslim, ze na tom neco je. Za chvili si na ni zvyknem. (teda alespon doufam) Horsi je ten intros. Zadna stredova konzole, obrovska kaple... To se fakt neda. S fabii bych to neporovnaval. Ale je fakt, ze kdyz jsem jezdil se superbi, tak mi ten univerzalni intros vubec nevadil.
neregistrovaný "Brabus"
9. 6. 2003 14:27
Re: perla
No nevím, ale čórkaři, pasáci a stánkaři jsou vyhlášený hlavně modelovou řadou 320, 323, 318 E30 tak kolem roku 89,90. Černý okna, snížený podvozek, dvojitý výfuk atd.
neregistrovaný "skopi"
9. 6. 2003 18:20
Re: PRUMER
Byl jsi v Albanii? 75% aut jsou Mercedesy. Nejchudsi zeme Evropy (asi i nejhloupejsi), ale vsichni si musi vozit zadek v MB. Je to tam samej veksl, prekupnik. O neco lepe je na tom Rumunsko, Bulharsko, Ukrajina, byvale Rusko...A u nas si staci jenom vsimat (koukat, kdo v cem jezdi a hlavne JAK!), pro nektere lidi je hvezda vsim (jako ten * C., vetsiho * neznam, preju M.vic takovychhle *, jen houst a brzy chcipnou)
Jo, kdyz si holt udrzujou takovou image musi pocitat i s tim, ze se na ne nabalujou i ty, kdo na to nemaj. Marketing - bud si nekdo koupi danej vyrobek protoze se s nim ztotozni (pripad majitele max.3 roky starych MB, ty jsou opravdu nad veci) anebo tech, ktery se chteji radit k tem "bohatym a mocnym" (a jeste maj ponekud jinou definici pro moc a bohatstvi (auto, hlavne MB, zenska vedle, nabubrenost, omezenost, hloupost, intolerance....). I BMW se to nevyhne (nedavno jsem videl nejakyho * v BMW jak sebral chodce na zelenou na Spojovaci na konecny 1,9,16. A hned mu rozbili drzku, opravdu si to zaslouzil)...
Proste nemam rad MB, delaj ze sebe neco, co nejsou. Meli jsme 1834 starsi, jezdila celkem dobre (ale nic extra), chteli jsme koupit novou soupravu a zacali jsme se zajimat o Actrose 2640 a koupili ho - ale ouha, zral a elektronika nedovolila chybou softwaru asi 4 vyjet. To si pak rychle rozmyslis, jestli budes jezdit s hvezdou, ale zakaznikovi je to u *, cim jezdis, kdyz neprijedes. Sel rychle pryc a misto nej Volvo FM12. To je OK a jeste bylo asi o 12.000 (tehdy) DM levnejsi. Kamarad ma ve Vserubech u Plzne male zahradnictvi - koupili s tatou Vito. Po 6 mesicich zacal kolisat volnobeh a po skonceni zaruky kleklo turbo. Tesne po skonceni. Ale MB ma dobrej servis (to se musi nechat) a tak jim ho zadarmo vymenili (to ti fakt jen tak nekde neudelaj) a jeste se omluvili!! Ale ani to dlouho nevydrzelo.
Znam i par lidi co maj MB a jsou spokojeny. Ale opravdu to neni nic extra...
neregistrovaný "hemeroid SKOPI"
10. 6. 2003 01:55
Re: PRUMER
Hm.skoda ze nedela bmw kamiony.Nova 5tka ma problemy z rizenim.musi startovat a vypinat motor,kvuli tomu!! Hm fakt kvalita.
neregistrovaný "anonym"
11. 6. 2003 19:24
Re: bystry hosanek Carlsson
To se mi strasne libi, ze mas vzdycky nejlepsi info jak jezdej bawa, ale nikdy si zadnym nejel. JSI UPLNE K SMICHU. Jezdi si tim svym medou a radsi se nekoukej po ostatnich znackach. A nasirej majitele koreji a ne ty, kterejm se libi auta se spickovejma podvozkama a motorama (takovejma jaky nemaj ani MERCERDESY!!! Doporucuju ti 330 Ci, nedavno sem zkusil a vyborny! Zkus si honit toho svyho, tak rychle zadnou zatacku neprojedes.
Ted nevim, lae v MANu ma podil bud BMW nebo VW, jedna z nich.
neregistrovaný "Carlsson"
11. 6. 2003 20:29
Re: bez titulku
Dej termin!!!!
neregistrovaný "skopi"
11. 6. 2003 21:03
Re: bez titulku
Na konci zari se projedu s M3, ale budes muset za mnou do USA
neregistrovaný "Carlsson"
13. 6. 2003 00:50
Re: To se divim ze mas na VIZUM !!!!
Maš na to,si prodal fabii .Ty ses težkej borec??. Tim krm blbecky v putyce.Na takovy vemeno v USA fakt čekaj!!
neregistrovaný "E - dam"
7. 6. 2003 17:07
BMW 5
Kdyz jsem videl prvni fotky, tak jsem si rikal to uz je trochu moc. Po obludne Z4 jeste tohle. Ale prave jsem se vratil z Brna a musim uznat, ze je petka uzasna. Na fotkach to vypada jako spatlanina, ale v realu se z toho vyklube jeden z nejhezcich a nejoriginalnejsich ( oproti uniformite koncernu VW ) aut vůbec. Abych jen nechvalil ta palubka mohla byt hezci. Jo a ta Z4 je fakt seredna - vratne nam Z3 coupe.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "anonym"
10. 6. 2003 20:54
Re: BMW 5
K cemu je jim ta originalita? Co se tyce me, tak i kdyby byla petka sebe lepsi (jako ze ve vsem nebude), tak si ji proste nekoupim, protoze se mi nelibi. Myslim, ze lidi, co kupujou tuhle tridu (vetsina), tak nestojej o zadny vystrelky a radikalni zmeny (jeste k tomu k horsimu). Pujdou radsi do ecka, ktere je sice stale "stejne", ale urcite ne kontroverzni. Prodeje ukazi sve.
neregistrovaný "anonym"
10. 6. 2003 20:56
Re: BMW 5
nebo do novy A6. Uz se tesim. Pak budem moct porovnavat.
neregistrovaný "anonym"
10. 6. 2003 21:08
Re: BMW 5
Na fotkach to vypada jako spatlanina, ale v realu se z toho vyklube jeden z nejhezcich a nejoriginalnejsich... ty ses asi slepej, fotka neni obrazek. jenom se snazis si nepriznat to, ze je to hruza. bud rekni rovou, ze se ti libi nebo ne. ale chapu, ze je to pro priznivce teto do pekel se ritici znacky tezky.
neregistrovaný "Martx"
7. 6. 2003 18:17
OK
Vypadá fakt dobře. BMW je znatelně designově inovativnější než Mercedes. Takže kdo má mladé srdce a mělko do kapsy šup do něj...:o(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Carlsson"
8. 6. 2003 21:11
Re: MAS UPAL??!!!!! NEBO TRAVA!!
LOL.TY WOLE NECHOD NA SLUNCE.MAS HROZNY KECI,NEBO UZ NECHLASTEJ.
neregistrovaný "Tom"
8. 6. 2003 08:50
páni kritici
moc se mi líbí, jak všichni začali kritizovat práci bmw s příchodem 7-čkové řady. při tom co napíší příspěvek do tohoto fóra si jdou očistit svoje favority, felicie ... to že je design nezvyklí a nezapadá mezi všechny ostatní auta, tak ho hned všichni považují za hnus. proč se musíte držet toho co vidí na silnicích dnes a denně ? najezdil jsem pracovně právě v nové 7-čce tisíce kilometrů a nikdy bych ho už nevyměnil. jsem nadmíru spokojen a nepřesedlal bych ani na esko od mb, to nechám starým páprdům a namachrovaným vygumovancům. podle mě mb kvalit bmw zdaleka nedosahuje, hlavně co do míry ergonomičnosti ... osobně mi připadne nová 5-tka luxusní stylové připližovadlo a nevidím jediný důvod proč bych se na toto auto měl dívat kriticky jako zbytek tohoto pomateného národa
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "SWAT"
8. 6. 2003 21:21
Re: páni kritici
BLBECKU PROJED SE V S-KLASE A PAK KECEJ.NEBO SE RADSI KOUKNI NA TESTY TO BUDE PRO TEBE JEDNODUSI.7 NEMA ANI NA A8 NATOZ NA MB S-KLASSE. POMATENEJ SI TY A CELA TVOJE FAMILY. BMW KOOPERUJE S DACII.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "skopi"
9. 6. 2003 22:10
Re: páni kritici
A ty pakousi jsi urcite jel ve vsech, vid, chudacku??? V takovejchle testech je rozdil mezi 1-3 treba 40 bodu (530-490), coz nehraje roli. I sami autori to na konci konstatuji. A kdyz jsme u tech testu 1.A8 2.S 3.7 S je uz stary! Aby si se z tech svejch MB_NE***!!!
neregistrovaný "anonym"
9. 6. 2003 22:11
Re: páni kritici
To si slysel kde, ze spolupracuje s dacii? Uz to nehul. I kdyz je fakt, ze kdyz bude delat motor s peugeotem... Nevim kam bmw speje, ale s takovou s prominutim srackou delat neco jako motory, to je opravdu silny kafe. Nebo spis ostuda.
neregistrovaný "anonym"
10. 6. 2003 21:02
Re: páni kritici
Pokud to takhle pude dal, jak bavor zkrachuje nebo se bude musel s nekym spojit. Jestli to bude peugeot, tak to bude konec
neregistrovaný "anonym"
5. 12. 2003 02:15
Re: re: páni kritici
Nerozumím tomuto pisateli. Měl jsem S500L, je sice pravda že byl výroby 5/2002, nechci nikomu kazit iluze, ale jsem rád, že mám teď 745, která, kromě toho, že sedí prokazatelně daleko lépe, brzdí taky znatelně lépe, neškube při přeřazování automatu mezi 2 a 3 rychlostí, což dotyčný expert určitě ví rovněž, přál bych vám vyzkoušet řazení převodovky u sedmičky. Jediná výhoda S oproti sedmě je vzhled, který se mi rovněž líbí víc, v ostatním je sedma jasně v plusu, pokud ovšem nechcete napadat, že má "údajně" složitou obsluhu komandu (já se to naučil ovládat během jednoho dne) což asi většina kritiků neměla možnost. Sedmu mám od června a jsem s ní daleko spokojenější. Spotřeba?..pokud někoho náhodou zajímá..s "S" jsem jezdil za cca 14,5 v průměru. S "745" jezdím do 11 litrů., což nebylo prioritou změny, ale zkuste porovnat sami, nasedněte..než budete kritizovat.
neregistrovaný "Martin"
8. 6. 2003 22:57
Re: re: páni kritici
vsetci ostatni si vymyslaju len tak huci a ty si nam otvoril oci a napisal konecne pravdu. Preco by mali ostatni jazdil vo Favoritoch a tebe verit novu sedmicku. Zamysli sa a nerob z ostatnych debilov. Mozno ju jazdis, ale ten zvysok diskuterov tiez nezije na stromoch a nechodi peso. A8+S6avant ta pozdravuje
neregistrovaný "powermann"
9. 6. 2003 13:37
Re: re: páni kritici
V podstatě mě nezajímají jiné názory na BMW, než mé vlastní zkušenosti s těmito vozy. Po několika letech hledání, kdy mi prošlo rukama řada vozů nejrůznějších značek, jsem definitivně zakotvil právě u BMW. Důvod je jednoduchý: nesrovnatelně lepší pocit z jízdy, než nabízí kterákoliv jiná běžně dostupná značka. Již osmý rok jezdím s BMW a postupně jsem vystřídal prakticky celou jejich modelovou paletu, včetně takových skvostů jako M3 E30, M3 3.2 E36 nebo M5 E39. S posledně jmenovaným jezdím v současné době a nemá cenu popisovat těm, co v něm nikdy neseděli, jak úžasné pocity lze v autě prožít. Zrychlení, kvalita zpracování, jízdní vlastnosti a celková ovladatelnost jsou na úrovni, o které si mohou ostatní značky nechat jenom zdát. Vím o čem mluvím, protože jsem řídil jak novou RS6 (automat a bezkontaktní tupé řízení) a předchozí E55AMG (taky automat, určitě lepší pocit z jízdy, ale Audi není měřítko) a v životě bych je za BMW nevyměnil. Jen krátce k designu nové pětky: osobně nejsem příliš nadšený z interiéru, myslím však, že v Mnichově dobře vědí co dělají a dívají se trochu dál, než jen pár měsíců dopředu, ale o to více jsem uchvácen exterierem, zvláště přední partie je prostě skvělá! Musí se to vidět na vlastní oči. Moc se na ní těším a ani si neumím představit, co bude na silnici předvádět budoucí M5, když vím, jak jezdí ta současná....
neregistrovaný "BMWman"
8. 6. 2003 14:55
BMW ?
Miluju BMW...ale tohle je fakt šilenost....uznávám že design musí jít dopředu, chce najít novej směr...ALE SMĚR - RYŽE A KOREA ? Tak to se kluci
v mnichově fakt asi spletli....bude to sice zase nejlepší auto ve svý třídě...má spoustu skvělejch věcí....ale všem opravdovým fandům modrobílý vrtulky to trhá bohužel srdce... The old BMW power is best.... E30 M3 Evo E28 M5
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "milovan"
9. 6. 2003 14:02
* PROČ DĚLAJ DESIGN BMW V KOREJI?!!
ŠÉFDESIGNER BRANDLE JE ZDEGENEROVANEJ AMERIČAN CO NAJÍMÁ KOREJSKÝ DESIGNERY!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "omi"
9. 6. 2003 22:01
bez titulku
Tak jsem si taky udelal chvilku a zaskocil do Brna. Musim rict, ze ta petka vypada uplne stejne na fotkach jako ve skutecnosti. Je nesmysl rikat, ze ne, protoze takovy profi fotky nemuzou vice mene zkreslovat. A ti, co to tvrdi, tak to je podle me pouze vymluva. Samozrejme, kdyz je clovek bliz, tak budi respekt, zvlaste pak svou mohutnosti. Ale me zatim tento design nechyt a myslim, ze ani nechytne. Mena cenu si nalhavat, ze si na to vzykneme a tak. Auto se musi libit na prvni pohled. Osobne si myslim, ze to neni spravny smer. To sedma se mi libila hned a je tomu tak stale.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tg"
10. 6. 2003 07:39
Auto motor und sport
Auto motor und sport 28.Mai 2003-nejprestižnější německý motoristický časopis
Test: Audi A8 gegen BMW 7, Mercedes S, Jaguar XJ8...vítěz AUDI
Test: Audi A3 gegen BMW 318 Compact, Mercedes C180 K Sportcoupé....vítěz AUDI
Co dodat???
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "smid"
10. 6. 2003 07:44
Re: Auto motor und sport
Snad jen, ře MB byl v obou testech druhý a BMW těsně o dva body ubránilo 3 místo.
neregistrovaný "omi"
10. 6. 2003 18:35
Re: Auto motor und sport
Jsou to jen male rozdily, protoze tahle trida je celkem vyrovnana. Nicmene to odpovida skutecnosti. Rozhodovani zakazniku to ale muze ovlivnit jen stezi.
neregistrovaný "anonym"
15. 6. 2003 18:56
Re: Auto motor und sport
AMS 23/2002: Audi A8 4.2 vs. MB S 500 vs. BMW 745. Vitez A8, potom S. Rozdil 1. a 3. mista 10 bodu!
neregistrovaný "merc"
10. 6. 2003 15:52
abyste se nehadali,
ale prelozit si to musite sami.
Once again, Mercedes-Benz is ranked at the top of the latest AutoMarxX image survey conducted by Europe's biggest automobile association, the ADAC of Germany. The survey was based on a scale of 1 (unqualified approval) to 5 (total rejection). Mercedes-Benz earned an overall grade of 1.89, which placed it far ahead of its competitors, Audi (2.16), Porsche (2.24) and BMW (2.25). In four of the six most important categories, Mercedes-Benz took one of the top two places: brand strength (1.8), product strength and vehicle quality (1.5), market strength (2.9) and trend-setting power (1.0).
In the selection of the Most Trusted Brand, Mercedes-Benz came out on top for the third year in a row. In the representative poll conducted among Reader's Digest's 23 million readers, about 28,000 respondents in 18 European countries showed that Mercedes-Benz is the automobile brand the readers trust most. In forming their opinions, the readers assessed the brand according to the criteria of quality, price-to-performance ratio, image and fulfillment of customer needs.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vedeni"
11. 6. 2003 00:15
smrt americe
Nema natocenou stredovou konzoli k ridici a zadni kola vypadal mensi nez predni. Fuj. Americane, mazej navrhovat vase kraviny jako PT Cruiser a BMW nech DESIGNERUM!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "omi"
11. 6. 2003 21:03
Re: smrt americe
Amici maji radi japonce a spol., takze taky to tak vypada. Audi ma pro zmenu itala a zacina to bejt videt. (viz pikes peak) To ale myslim v dobrym.
neregistrovaný "lllll"
19. 7. 2003 14:51
bez titulku
Nové BMW 5 nie je nic moc, ale urcite krajsie ako MB E, ktore je stvorene pre dochodcov a namyslenych debilnych podnikatelov. Sympatizujem so smerom, ktorym ide Audi. A8 sa im naozaj vydarila a myslim si ze prebrala od BMW sportovost, ktora bola niekdy pre BMW typicka. BMW ide smerom limuzin pre starych dochodcov. Hold to su predsa najvacsi zakaznici MB (aspon v Nemecku). Ani A4 RS4 nie je na zahodenie. Cakam novu 3 a som zvedavy aky trhly dizajn jej daju. Ak to pojde ako doteraz, tak jej nepomoze ani rada M.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vacmar"
31. 7. 2003 12:20
Je tu někdo kdo nemá auto přes milión?
Tyhle diskuze vážně nemají chybu, pánové. Když se potřebuju pobavit a zasmát, tak si jdu číst vaše příspěvky. Nejvíc se mi ale líbím, jak drtivá většina má parádní a draha auta, nebo ty všechny parádní auta řídila, či je maji dokonce objednaný a tak netrpělivě čekají. Je to vážně k zasmání. Zvláštní je, že těch aut moc nejezdí. Tak už z těch garáží vyjeďtě!
Rozbalit vlákno
0