Ekonomika
je pekne sledovat uz skoro rocni medialni masaz vyrobcu a prodejcu jak to niz uz nepujde ze auta jsou na dne a je nejvyssi cas nakupovat, kdo tyhle manipulacni kecy ignoruje, ma svou hlavu a sleduje deni v realne ekonomice je mu jasny ze pro zdrazovani aut nebo nedejboze nemovitosti opravdu neni misto, a pokud davaji pro zamestnance Skoda (ktereho neni zas takovej problem sehnat) stale slevu na Roomstra kolem 45 litru mame tu toto auto v plne palbe s unosnym motorem 1,4 za bratru 250 litru, konecne, tuhle cenovku melo mit uz pred rokem... uvidime dalsi vyvoj, Skoda se zda se konecne probira z vzdusnych zamku do tvrde realne ekonomiky... kazdpadne tenhle nemyslnej cenik kde se vybavy cenove prebijeji se zakladnim modelem a ej z toho neprehledny mismas nechapu, maj dat tri cenove nejvyhodnejsi vybavy a ten zbytecnej balast okolo vyrusit ale to bysme chteli po Skode asi moc....
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
osobne si myslim ze atmosfera uz konci v koncerne a budu len maloobjemove turba pre mensie auta. Cize vidim to na 1,2 TSI a 1,4 TSI... Je to skoda lebo klasicka atmosfera nie je zly motor a pre normalnych ludi uplne idealny, aj svojou charakteristikou, nastupom vykonu a spolahlivostou. Tieto male turba si nemyslim ze budu super spolahlive. Jednak na nich bude treba vychytat muchy a cas ukaze ako je to s ich zivotnostou.. ALe rozumiem ze vyvoj musi ist dalej...
je treba se podivat jak dlouho uz turbo motory jezdi, mouchy se chytaly v poslednich 10 letech, ted se pouze prechazi na masovejsi nasazeni tot vse... zivotnost kazdeho motoru vcetne turbo motoru je primo zavisla na zpusobu jeho provozovani a dodrzovani terminu a kvality vymeny kapalin i plaliva, pokud jej clovek v klidu zahreje a na konci klidnou jizdou schladi a nepodtaci ho neni duvod proc by se to melo podelavat... ano, je to mnohem slozitejsi konstrukce nez bezna atmosfera o tom zadna, ale to se o vicebodovem vstrikovani rikalo pred 15 lety v dobe koncicich karburatoru taky...
Jak dlho už malé benzínové turbá u VW bežne jazdia, a na čom konkrétne posledných 10 rokov vychytávali muchy? To by ma vážne zaujímalo.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Na Slovensku asi 4 tisíc ľudí nemá na nové auto i napriek poukážkam zo šrotvného ...
Väčšina "šťastnejších" si už dnes začína búchať hlavu o stenu, že radšej trochu nepočkali a rátam s tým, že po novom roku si hlavu otrieskajú ešte viac. Končí platnosť šrotovného a ceny pôjdu určite dole ...
Väčšina "šťastnejších" si už dnes začína búchať hlavu o stenu, že radšej trochu nepočkali a rátam s tým, že po novom roku si hlavu otrieskajú ešte viac. Končí platnosť šrotovného a ceny pôjdu určite dole ...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Precitajte si toto [odkaz]
Takze mam dojem, ze fantom tunajsich diskusii GTI je vlastne pan Zezulka. Alebo su to uplne rovnaki jedinci ....co som predpokladal, ze nic podobne ako GTI by uz na tejto planete nemalo existovat!
Skvely test 😉 konecne sa potvrdili dlhe uvahy o orientacii tejto redakcie 😉
Takze mam dojem, ze fantom tunajsich diskusii GTI je vlastne pan Zezulka. Alebo su to uplne rovnaki jedinci ....co som predpokladal, ze nic podobne ako GTI by uz na tejto planete nemalo existovat!
Skvely test 😉 konecne sa potvrdili dlhe uvahy o orientacii tejto redakcie 😉
Pan Zezulka by mohl být leda GTIho synem. A byť GTIho mám rád stejně jako daně, tak představa, že by ses ty Misiaku rozmnožoval buněčným dělením nebo nechal naklonovat mi nahání hrůzu!
"Polem vždy jezdili jenom vyvolení.....", dál není co dodat, žijeme ve světě, kde auta testují sociologové z PR agentur. Bravwo pane Zezulka.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Myslim, ze redakci krivdis. To, ze Zezulka je VW magor je obecne znamy fakt, takze s timto vedomim je potreba k jeho testum pristupovat - bud ty jeho slinty necist vubec, nebo pouzit pravidlo "deleno sedmi". Objektivitu u nej clovek bude hledat jen opravdu tezko. Ja jeho testy od jiste doby nectu vubec a na Roadlook prave kvuli nemu nekoukam.
Ovsem jsou tu jini autori, a ti timto syndromem netrpi, nebo alespon ne v takove mire, jako pan Zezulka. Takze, priste nezobecnuj a neodsuzuj celou redakci kvuli jednomu cloveku.
Ovsem jsou tu jini autori, a ti timto syndromem netrpi, nebo alespon ne v takove mire, jako pan Zezulka. Takze, priste nezobecnuj a neodsuzuj celou redakci kvuli jednomu cloveku.
mas pravdu...tu poslednu vetu som formuloval trosku inac ako som myslel. Samozrejme, ze nie cela redakcia! Velmi rad citam testy pana Lanika, Vaverku, Jungmanna, Pavluska, Fokta a velmi si ich vazim za ich nazor a hodnotenia.
Taktiez Marko je skvely i ked on viac sumarizuje ako testuje, ale inac :yes:
Takze sorry!
Taktiez Marko je skvely i ked on viac sumarizuje ako testuje, ale inac :yes:
Takze sorry!
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
nejdriv si zamet pred svym prahem - v objektivite jsi na tom uplne stejne, a to je fakt. 😄
ja? Mozno....ale ja mam velmi, velmi zle skusenosti s koncernovymi autami....takze ich skutocne nebudem ospevovat len preto, ze to robi tu vacsina stalych prispievatelov!
A to sa vobec nepozastavujem nad tym, ako jazdia blazni v sluzobnych Koktach a Fobiach 😉 to by potom bol moj odpor ku koncernu 10x vacsi 😉
A to sa vobec nepozastavujem nad tym, ako jazdia blazni v sluzobnych Koktach a Fobiach 😉 to by potom bol moj odpor ku koncernu 10x vacsi 😉
Blázni ve služebních Fábiích a Octáviích?Mám správný překlad?Není to náhodou o tom, že prostě těchto služebních vozidel je u nás nejvíc, tak jsou nejvíce vidět?Někdy mne zaslepenost místních diskutérů udivuje.Auta střídám bez předsudků, prostě líbí, nelíbí, vyhovuje, nevyhovuje.Škoda, Renault,Fiat i Ford, a ještě Audi. A víte co? Pokud autu dáte péči, servis a chováte se jako člověk a ne jako prase za volantem, tak ty auta fungujou naprosto bez problémů.Světe div se...
Tri nedele po oznameni cen Vengy - korejske konkurence Roomsteru, reaguje Mlada Boleslav. Pominu fakt, ze ten nejvetsi vyrobce na ceskem trhu jiz nekolik let ztraci iniciativu, jenom reaguje na kroky Korejcu. Pak musim rict, ze ve srovnatelne vybave a motorizaci je postarsi Roomster v novem ceniku stale o poznani drazsi nez nova Venga. V nejlevnejsich vybavach a motorizacich uz cena dosahuje jakstaks konkurenceschopnych urovni. Ve vyssich vybavach a motorizacich se mozna jeste nejakych slev dockame. Kazdopadne po mnoha letech predrazeni se konecne dockavame zhruba realneho a konkurenceschopneho oceneni. Haleluja.
To, ze ceny aut klesaji je dobre a kdo nemuze cekat, holt se musi smirit s tim, ze cena muze jit dolu. Ale o tom tohle vlakno debaty neni 😉