Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Moc pekne
neregistrovaný "empi"
| 24. 4. 2003 13:46
Myslim, ze na rozdil od svych 3 a 5 dverovych bratri, se tyhle auticka (hlavne) sedan po designove strance moc povedli ...
bez titulku
neregistrovaný "hufuh"
| 24. 4. 2003 13:50
... mě se tedy více líbí kombi, ale i sedan ujde ... kombi se dost podobá Laguně, která je taky v tomhle porovedení pěkná ... ovšem jeden můz známej s ní má dost hodně problémů
bez titulku
neregistrovaný "King"
| 25. 4. 2003 18:27
Souhlas, kombi je super, sedan už je horší, ale stále lepší, než Thalia. Ovšem problém je to, že je to Francouz, což je jen o chlup lepší než Ital a obojí je ............. no .......... řekněme méně spolehlivé. . A co pak s tím? Když jsem se setkal s poruchami i u auta s najetými 3 000 km a měl možnost se svézt ve Scenicu se 30 000 (faceliftovaném) v horším stavu, než je můj Civic r.v. 92 se 140 000 tachometrovými (takže nejspíš o 50 víc), tak možná zadadmo bych v tom autě jezdil, pokud by mě teda nezruinovaly servisy . Škoda
Za peknym designem se bohuzel nezkrývá kvalita
neregistrovaný "igi"
| 25. 4. 2003 21:50

kamaráde, mam taky civica sedana rok 1997, ktery ma nyni 160 tis a jen menim olej a filtry. Predtim jsem mel accorda 94 a prodaval jsem jej kdyz mel najeto 350 000km !!!!. Kromne zakladni udrzby a noveho vyfuku jsem nic nevymenil coz jsem po predchozich zkusenostech s renaultem nechapal. Porad jsem se musel v aute hrabat a jejich servisy stoji za *. Francouzi umí design a nachytají na to mnoho lidí. Já osobně bych uz rozhodne do francouze nesel. Jedine japonec - hondu nebo toyotu. Dalsí nevýhoda jsou na muj vkus strasne meke podvozky a sedadla. S hondicí jsem na delsí trasy maximálne spokojen. Opravdu velmi príjemné. Doporucuji vyzkouset. Nadruhou stranu musim rict ze se designově renault opět zlepsil s novym combi a sedanem - oproti verzi 5D a hlavne te odporne thalii

Kombi
neregistrovaný "ViteX"
| 24. 4. 2003 15:43
Nevypadaji spatne, ale jsem zvedav co budou rikat majitele kombi na tu nizkou nakladaci hranu az projedou strojovou myckou. Tam se kartace proste nedostanou...
Kombi
neregistrovaný "Peters"
| 25. 4. 2003 08:25
Teď nevím, jestli je lepší mít po umytí kousek špinavých dveří nebo zvedat náklad metr nad zem. ViteX je asi trošku mimo
Mno..
neregistrovaný "Negr"
| 24. 4. 2003 16:45
Celkově se mi megane 2 líbí (myslím tím sedan), je odvážný, sportovní a je prostě svůj (narozdíl od VW Gruppe ). Kombi je nádherný, přesně jako laguna 2. Ale ten sedan.... Nedá se říct nic jiného, než Renault Thalia (HNUS )...
Mno..
neregistrovaný "Negr"
| 24. 4. 2003 16:48
EEE v té první větě v závorce jsem chtěl napsat hatchback, ne sedan... omlouvám se...
Mno..
neregistrovaný "Troll"
| 24. 4. 2003 20:12
Kombi je pekné, ide s sedan je moc a la Thalia.
Mno..
neregistrovaný "inkognito"
| 24. 4. 2003 21:01
Ty si asi Thaliu videl tak akurat z rychlika. Sa vobec nepodoba sedany sa mi velmi nepacia ale tento je uzasny !!!
Mno..
neregistrovaný "ernst"
| 25. 4. 2003 21:54
jestli ten blivajs vlastnis (thalia) tak se divim jak do toho muzes sednout a nezblít se. To vazne nechapu - mozna proto ze to auto nevidis zezadu. ha, ha
Mno..
neregistrovaný "Bodik"
| 24. 4. 2003 21:45

Cože? Sedan že vypadá jako Thalia? uf, to je ale hrozné přirovnání. thalia je největší hnus, co jsem kdy viděl. A Sedan dvojka je super.


Ale jinak Ti to neberu. Mysli si, co chceš.

Mno..
neregistrovaný "anonym"
| 25. 4. 2003 10:25
To se pleteš, když si myslíš, že má VW lepší motory než Renault. Nevím jak to soudíš, ale motory jimiž Renault osazuje poslední modely a novinky jsou technologicky o dost dál než VW ! ( Pozn. Renault vyvíjí spolu s Nissanem )
Mno..
neregistrovaný "Bart"
| 25. 4. 2003 21:20
 Tak sorry,VW má v dnešní době nejlepší naftové motory. Měl jsem scenica 98 dti, který po 240 tis. km byl tak zralej akorát hodit ze skály. Byl na tom asi tak jako VW s 500 tis. km.Renault je čistě spotřební auto, načež němci svoje auta dost předimenzovávaj a proto déle vydržejí. Stačí se podívat co nejdéle jezdí, renault to bohužel neni.
Mno..
neregistrovaný "RENAULT"
| 27. 4. 2003 16:14

Na to si přišel jak, že VW má nejlepší naftový motory? Jmenuj mi jediný čtyřválcový nafťák od VW, který se v kultivovanosti vyrovná 2.2dCi co mám v Laguně.


Jinak co se týče výdrže, byla to právě kamarádova Bora TDI (110k), která byla po 210 tis. km na odepsání. Kamarád uznal, že udělal chybu, dnes jezdí novým Méganem 1.9dCi a stal se z něj nejšťastnější člověk na světě. 

Mno..
neregistrovaný "alda"
| 27. 4. 2003 20:34

Přesně tak jak říkáš. Vznětové motory VW jsou převýkonovány. Vlastně z jednoho bloku je hafl výkonových verzí tzn. 40tis. km a repas. Slyšel jsem že každý 3 vznětový motor od VW je špatný (rosype se). Od jednoho kluka ze značkového servisu Škoda, VW ....

Mno..
neregistrovaný "denon"
| 27. 4. 2003 21:52

Jo,rok 98 je ale už hodně dávno,hlavně v tdi udělal renault obrovský skok a co do papírových výkonů se může směle rovnat vw.Výdrž a podobné věci nedokážu posoudit,neměl jsem zatím čest na dostatečně dlouhou dobu.Jinak mám scénica 2.0 (140k) a oproti fiatu je nesrovnatelně kvalitnější.


Každopádně kdybych si vybíral mezi golfem a méganem,tak bych šel do renaultu i kdyby byl výkonový rozdíl třeba 15% ve prspěch vw.Design je prostě absolutně někde jinde.Jestli teda vw nějáký design má.

Mno..
neregistrovaný "Scenic"
| 28. 4. 2003 09:58
Možná že VW vydží 18 let a Renault jen 15, ale koho to sere. Jen ty co musí jezdit na starejch popelnicích. V EU auto nad 8 let je považovanej za šrot už z morálniho hlediska technickýho zastaraní. Na takovejch se už jenom učí jazdit mladí hoši a studenti. Co se týče spokojenosti, podívej se na www.carsurvey.org a zjistíš že u všech automobilú je asi 15% majitelú nespokojených!  
Mno..
neregistrovaný "vedeni"
| 29. 4. 2003 23:13
Co to meles? VW ma nejzastaralejsi diesly pod sluncem - jejich stupidni Pumpe-Düse na Common-raily proste nema! Klepe se to, nejede to... drahy je to. Fuj! Smrt VW!
Super
neregistrovaný "Robo"
| 24. 4. 2003 16:47
No podla mna aj 3-5dverak je designove podareny, ale ma urcite nedostatky (mensi kufor atd). Toto kombicko je ale este lepsie (dufam ze cenu nebudu posuvat moc nahor oproti 3-5dveraku. Aj ked ten predlzeny rozvor naznacuje ze to bude o dost drahsie)
Super
neregistrovaný "alda"
| 27. 4. 2003 20:21
Super mašiny.
Vyvazeny design.
neregistrovaný "Petr"
| 24. 4. 2003 16:53
To je moc krasne auticko... To se pani designeri od Renaultu skutecne predvedli. Klobouk dolu...
Megane II
neregistrovaný "Tom"
| 24. 4. 2003 16:57
Klobouk dolu...
Krása
neregistrovaný "Scenic"
| 24. 4. 2003 19:58

Renault si fakt zaslouží obdiv za kreativitu  a odvahu. Táhne vývoj kupředu. Je super. Člověka nutí přemýšlet nad odvahou lidí, co se nebojí nové nápady aplikovat i kdyš jde o velký prachy! Ať se jin daří.

Krása
neregistrovaný "repec"
| 24. 4. 2003 20:41
Renault mi přijde jako jedna z designově nejprogresivnějších automobilek. Líbí se mi, že je nezastaví ani drobné komerční neúspěchy jako je Avantime. Všechny Megany II stojí za to! Fakt jedna z nejsympatičtějších automobilek. Jen tak dál
Krása
neregistrovaný "biglebovski"
| 25. 4. 2003 21:56
asi renault nevalstnis a nejezdis na jejich servis. haha
Krása
neregistrovaný "alda"
| 27. 4. 2003 20:28

Jsou to nádherná auta (myslím celá modelová řada Renaultu - Twingo by potřebovalo nástupce). Značkový servis, je podle mých zkušeností, na mizivé úrovni snad u všech automobilek u nás, až na vyjímky.


Ještě zareaguji na Thalii. Viděli jste někdy "výtvor jmenem Cordoba, Polo Clasic"? Podle těchto zmetků je Thalia krasavec. 

Krása
neregistrovaný "Roman"
| 27. 4. 2003 21:12

VW Polo vůbec není pěkný, Cordoba je pěkná, ale zkus ty dva auta sehnat s 1,5 DCi za 299 000 Kč. Za Cordobu i Polo dáš přes 400 000 Kč. Thalia není auto pro lidi kteří si potrpí na deising, ale pro ty kteří mají luboko do kapsy. Tohle auto se u nás nemělo vůbec prodávat, jenom J. Amerika a Blízký Východ, ale chytilo se.

Moc pěkné
neregistrovaný "cool-hand"
| 24. 4. 2003 22:04

Jo,jo moc pěkná vozítka, zvlášť ten kombíček - asi bude nejhezčí z celé řady (aspoň pro mě - mám pro kombíky slabost). Ale kdybych teď kupoval auto týhle velikosti tak bych hodně váhal jestli Tyto krasavce(Megane II Grand Tour, 307SW) a nebo technicky o dost dokonalejší, kvalitnější, ale zdaleka ne tak pěkné třeba Golf/Bora Variant a Octavia Combi (mají lepší motory, suprový podvozky a v nabidce i 4x4).

Moc pěkné
neregistrovaný "Ondřej Sobotka"
| 24. 4. 2003 22:18
Moc pěkné
neregistrovaný "Pavel"
| 24. 4. 2003 23:01
Jestli Renault bude dělat tak pěkná auta dál a jestli budou za rozumné ceny, tak bude mít VW problémy s auty typu Touran bez nápadu... A ty ceny to je hrůza. 2.0 TDI za milion? To je fakt moc.
Moc pěkné
neregistrovaný "Hellebrand"
| 25. 4. 2003 05:56

Tvrdit, že Škodovka, potažmo WV, má lepší motory než Renault je dosti odvážné A nebo jsi kolego toho moc v životě nenajezdil.


Já bych dokonce tvrdil, že to, čím škodovka za konkurenci výrazně zaostává jsou motory. Dobré jsou jen diesely PD, ale ty jsou celé z dílny VW a je pouze věcí diskuze, zda je lepší system comon rail nebo PD. Vzhledem k tomu, že jinak celý svět používá comon rail, tak asi má k tomu důvody.

Moc pěkné
neregistrovaný "carmik"
| 25. 4. 2003 08:10
Musím uznat, že Renault poslední  dobou vytváří přinejmenším odvážný design. Někomu se líbí, někomu ne. Já však dám více na jízdní vlastnosti a spolehlivost vozu. Malá poznámka k diesel motorům VW - VW a M-B velice vážně uvažují o koupi licence na patentovaný systém D-Cat (diesel motor) od Toyoty.
Moc pěkné
neregistrovaný "PetrT"
| 25. 4. 2003 21:10
WV už od Toyoty kupuje technologiji pro motory FSI.Aby trochu dohnal "chudáky frantíky".
Moc pěkné
neregistrovaný "carsten"
| 29. 4. 2003 18:33
haha a odkud si to zjistil ? to je absolutni blud co tvrdis,technologie FSI je od BOSCHE a COMMON RAIL taky mimichodem COMMON RAIL pro skoro cely svet se vyrabi unas v JIHLAVE,takze ty *sikmooke nikdy nic nevymysleli prevratneho ani nevymysli vsechny systemy v motorech jsou od SIEMENSE nebo od BOSCHE !
Moc pěkné
neregistrovaný "skopi"
| 30. 4. 2003 19:11
Nevis neco o tom D-Catu?? Nejakej mensi technickej popis, jak to slape a tak...
Moc pěkné
neregistrovaný "carsten"
| 30. 4. 2003 21:19
o d-catu jsem nic neslysel,asi to bude nejakej blud,toyota pouziva common rail,jinak PD od VW je technicky dokonalejsi ale CM je mnohem levnejsi a jednodussi takze proto se prosadil.Vsechno co se tyka motoru tak vymysleli nemci at chcete nebo ne,a ne nejaci sikmooci *
Moc pěkné
neregistrovaný "Minka Petr"
| 25. 4. 2003 08:36

K PD motorům VW: nejsou rozšířené proto, že VW je jejich patentovými autory a nepustilo je. Zdá se mi ale toto řešení "hezčí" než ComonRail.


Ale jinak máte naprostou pravdu, co se týče srovnání motorů Renault a Škoda. Ve škodovkách končí vše, co se VW nepovedlo nebo neprošlo homologizací v Německu. Viz zámky od dveří Oktavia a Audi, pravé venkovní zrcátko atd.

Moc pěkné
neregistrovaný "Zabakus"
| 25. 4. 2003 14:24

 Vis vubec neco o homologovani aut? Vsechny auta koncernu VW (a drtiva vetsina, ne-li vsechny evropsky auta) ma globalni homologaci ("maly ecko" - napr. e8 oproti E8), tzn. ze splnuji vsechny predpisy EHK (pochopitelne ty, ktery se jich tykaji). Pokud by - teoreticky - Skoda pouzila neco, co v Nemecku neproslo homologacni zkouskou, nesmelo by se to tam prodavat (celkem logicke, ze - viz treba stary Karosy, ktery nemely EHK 66. Ceskoslovensko tenhle predpis oficialne neprijalo, a tak se u nas takovy autobusy mohly vyrabet i prodavat, ale treba v Nemecku ne...). CR uz ale vsechny predpisy EHK ohledne silnicnich vozidel prijala, plni i kontroluje, proto ta globalni homologace, a proto to, co jsi napsal, je pitomost.
(PS: na PD mam stejnej nazor)

Moc pěkné
neregistrovaný "carsten"
| 29. 4. 2003 21:58
boze lojzo,VW=i AUDI nejen skodovka a audi ma spickovy motory tak tu nemachruj ! az se projedes v AUDI tak nebudes chtit ty uchylny francouzky auta ani videt
Moc pěkné
neregistrovaný "jaja"
| 23. 6. 2006 16:41
No myslim ze kdyby ty motory s PD byly tak super nebude VW chtit prejit na jiny sistem a zrovna prvni o kterem uvazuji a dokonce uz i montuji je CR tak bych se v tomto smeru zdrzel odvaznych vyroku...
Jinak jsem mel moznost oboje vyzkouset i opravovat a nezadaji si spolu.
Osobne mam radeji VW ale rozhodne si netroufa tvrdit ze by francouzka auta byly popelnice.Byvaji sice slozitejsi a drazsi na opravy ale technicky vetsinou o kousek dal ale VW se umi drzet vyzkousenych veci tak je myva dospelejsi bez detskych nemoci.V tomhle pripade jde opravdu jen a pouze o srdecni zalezitost. :-!
Moc pěkné
neregistrovaný "Tom"
| 25. 4. 2003 10:14
VW technicky o dost dokonalejší? Kdes to videl? :-)
Moc pěkné
neregistrovaný "Ayreon"
| 25. 4. 2003 14:33
Technicky o dost kvalitnejsi VW a nebodaj este Skoda??? Vy ste rano neranajkovali alebo Vas plati koncern VW?
bez titulku
neregistrovaný "Ondřej Sobotka"
| 24. 4. 2003 22:17
ten kombajn nema chybu
bez titulku
neregistrovaný "ftakopysk"
| 24. 4. 2003 22:42

Su super!!!

hodně povedenééééééééé
neregistrovaný "Lukáš"
| 25. 4. 2003 16:37

bez titulku
neregistrovaný "Ondra"
| 25. 4. 2003 19:25
Musim souhlasit, ze combik a la laguna si jim moc povedl. Oproti 307 sw. Na sedanu mi trochu vadi to zalomeni oken. K diskusi o tom, kdo je technicky lepsi se nebudu vyjadrovat a ani TO NEMA SMYSL. Je to v zasade podobne, ale na druhou stranu se to lisi model od modelu. Viz treba srovnani spolehlivost J.D.Power. (ale to nezahrnuje motor a prevodovku). Vetsina nazoru je subjetkivni a nebo na zaklade jedne zkusenosti, ale neni proto dost informaci. Co lze porovnavat, je design. A celkova uspesnost podle vysledku prodeje.
bez titulku
neregistrovaný "omi"
| 25. 4. 2003 19:34
Libi se mi... a urcite se bude dobre prodavat. Ne tad kvuli nevsednimu designu (rek bych, ze vic lidi preferuje "vw styl"), ale kvuli pomeru vybava-cena. Srovnaval sem megana s octavkou a rozdil pres 50 000! A vo tom to u nas v cesku je.
Nádhera
neregistrovaný "anonym"
| 25. 4. 2003 20:19

Ale pro mě je dostupný tak Clio nebo Punto



I když Octavia kombi se mě i po těch pár letech líbí, VW bych nezatracoval, ale je fakt, že když v autě trávím hodně času, tak si chci uvnitř připadat jako v pokojíčku, je to prostě částečně moje pracoviště a auta od VW to je spíš jak pracovna bagristy

Nádhera
neregistrovaný "PetrT"
| 25. 4. 2003 21:16
Němci maj dost dobrý sedadla.Ale jinak hnus fialovej/teda modrej/.S tý přístrojovky mě bolelo po 350km oko.Ale zas je to věc názoru,spolujezdkyně byla nadšená jak to hezky svítí.
Nádhera
neregistrovaný "Nedik"
| 27. 4. 2003 15:22
Věc názoru to je na sto procent. Máme Passata a zatím jsem od nikoho koho jsem kdy vezl neslysel zapornou reakci na podsviceni panelu. A pro me je royhodne prijemnejsi modra u VW nez ruda u audin... A k tomu meganu II... Naprosta bomba,teda aspon podle me. Kombík je jako malá laguna a proporcne je na tom o dost líp...
Br, fuj
neregistrovaný "Áda"
| 26. 4. 2003 21:30

Další hnusné francouzské auto pro buzíky - auto nízké kvality s nepevnou karosérií, špatnými brzdami a příliš měkkým podvozkem ze státní automobilky. Děkuji, nechci. Podívejte se na nový Golf, nebo Touran od VW, jak má vypadat evropské AUTO.

Br, fuj
neregistrovaný "RENAULT"
| 27. 4. 2003 16:21

No, tím Golfem, nebo Touranem od VW jsi tomu nasadil korunu. Ty, chlapče, asi nebudeš jen * (pardon redakce). 

Br, fuj
neregistrovaný "denon"
| 27. 4. 2003 22:02

co to meleš o evropském, autě? tak designově zmršené auta,to snad nemá obdoby


zalez do svojí plechovky od vw a nevytrkuj čumák


a nekecej do věcí,o kterých nic nevíš.

Br, fuj
neregistrovaný "neza"
| 28. 4. 2003 11:11

Hele kemo,buzík nebo vymaštěná vystřihaná hlavva která si koupí VW o to tady nejde!Ale Ádo napsat že Touran je vzor pro evropský auto .....


Ať tě sračka honí po poli a ty nemůžeš kličkovat..


(soráč Všem )

Br, fuj
neregistrovaný "milos"
| 6. 5. 2003 14:19
Ty si asi úplnej *, když tvrdíš tyto s prominutím *..... . Megan II by se mohl cose týče kvality snadno přeměřova, třeba s Golfem. S tou nepevnou karoserií si mě rozesmál. A ty špatný brzdy, toho už na mě bylo moc. Megane II má v nižší střední třídě jednoznačně nejlepší brzdy. A jízdním vlastnostem by dnešní Golf mohl jen závidět. Ten Touran je naprosto odpornej, bez myšlenky.
Br, fuj
neregistrovaný "Trucker"
| 12. 5. 2003 21:25
Doufám, že ihned potom, co jsi napsal tento blud sis dal pořádnou facku, co 1, raději 2, 3 i více... Určitě jsi to viděl jenom na fotce a děláš tady chytrého, protože jsi to zaslechl od nějakého konzervativního a komerčnímu presu podlehnuvšího páprdy. Jezdi si v čem chceš, ale podle úrovně tvého projevu soudím, že pokud to bude MHD, tak si můžeš gratulovat, protože takový zaostalec jako Ty si na auto nikdy vydělat nemůže. Anebo že bys měl za tento příspěvek zapůjčenou nějakou VW sračku??? A jen pro info, pleteš si pojem a průjem. Slovo buzík určitě neznamená člověk mající vkus a za své peníze vyžadující jistou dávku originality a estetiky!!!! Tak si dej ještě pár facek a řádně si rozmysli, jestli tady ještě někdy budeš potit takové pí......
Auto roku 2003
neregistrovaný "jag"
| 26. 4. 2003 22:52
Megane II je super nemci at jdou do haje!Ten kdo tam krytizuje RENAULT Thalia je pekny vul,nerikam ze je pekna, sedan ani pekny byt nemuze ale ma nejvetsi kufr ve sve tride a je s porovnani s cenou nejpraktictejsi vuz ve sve tride na ceskem trhu(lidove noviny jaro 2002).Sice rok stare ale tolik novinek v te tride zase neni.A taky je clio(3dverove,peti a CTYRDVEROVE=THALIA)nejprodavanejsim zahranicnim autem v CR 2002.Takze si tu diskutujte jak chceteA ten manik co tu furt tvrdi ze francouzky auta jsou jen pro buzeranty tak at se de lecit a uz to tu nepise(ctu to dneska po treti a jeho nazor mne nezajima).go renault
Dost dobrý
neregistrovaný "jirka"
| 27. 4. 2003 11:46
Po avantgarním trochu klasiky a to se bude na 100% prodávat.
Rikal jsem to:))))
neregistrovaný "Honza"
| 27. 4. 2003 18:13

 Jojojojo Renault se opet predvadi, ze umi!!!!!! To co dokazal udelat napriklad z Nissana, ze uz neni v dluzich, je taky jeho zasluha. 3 a 5 ti dverak udelal pro mladou generaci a neslo mu o velkej kufr,... na to nam prece udelal kombi a sedan a ukazal, ze z toho je mozny udelat krasny auta. Jsem jen zvedav, zda se jeste dopocitame dalsiho modelu ala Megane sedan ale s vyklopnou zadi, no uvidime


Jinak Renaultu zdar!!!!!!!!!

Rikal jsem to:))))
neregistrovaný "alda"
| 27. 4. 2003 20:47

Ty mně čteš myšlenky. Ja zase čekam na Megane Sport 2.l TURBO.


Ale kupim si ho(jestli bude) až ojeté.


Management Renaultu je GENIÁLNÍ.

Rikal jsem to:))))
neregistrovaný "Honza"
| 27. 4. 2003 23:19
Podle toho, co se suska, tak chystaji tridveraka v nabrousene verzi, aby to nandal Focusarne VTS nebo jak se jmenuje a to same ale pry Rendolf chysta i s Megane Cabrio!! To bude potom teprve bomba!!! To ozelim i ten kufr!!!!

A mozna se dockame i Megane WRC!! To by bylo zradlo!!!!
Rikal jsem to:))))
neregistrovaný "alda"
| 29. 4. 2003 01:20
Myslím si, že se Mégane WRC nedočkáme, (Renault F1 je nám odpovědí) ale bylo by to žrádlo. 
Podvozek...
neregistrovaný "Roman"
| 27. 4. 2003 21:18
Nevím, co všichni máte proti podvozku? NĚMECKÝ AUTO BILD
Podvozek... (oprava)
neregistrovaný "Roman"
| 27. 4. 2003 21:28

Nevím, co vám vadí na podvozku? NĚMECKÝ AUTO BILD, ne Francouzský časopis, prohlásil podvozek Renaultu Mégane II jako nejlepší podvozek ve nižší střední třídě. To už není měkký Renault jako kdysi (19, Mégane I), i sedadla už nejsou tak měkká. Ve srovnávacím testu Autobildu bylo 7 aut nižší střední třídy:Mégane, Golf, 307, Stilo, Focus,Civic, Asta, a v tomto pořadí to také dopadlo. Opakuju Německý Auto Bild, překlad čánku vyšel v Autotipu 1/2003. Vyhrál hlavně podvozkem, sedadly, mototrem, technikou, kvalitou spracování, cenou a výbavou. NESUďTE RENAULTY PODLE STARÉHO MĚŘÍTKA!!!

Podvozek... (oprava)
neregistrovaný "denon"
| 27. 4. 2003 22:06
AMEN
bez titulku
neregistrovaný "Áda"
| 28. 4. 2003 08:20
Blahoslaveni necht jsou chudi duchem, kteri si misto nemeckeho auta koupi francouzsky, ci italsky *.  Uvedomte si, ze *, byt zabaleny ve trpytivem staniolu, je stale jen *.
je to zverina
neregistrovaný "pakistan"
| 28. 4. 2003 08:32


* mal som pockat ne tento megane

je to zverina
neregistrovaný "Trucker"
| 12. 5. 2003 21:30
A bdo čeho jsi šel???
RENAULT FOREVER
neregistrovaný "RENAULT"
| 28. 4. 2003 14:17
Jen tak dál! Když přišel Mégane II hatchback, byl jsem učarován. Když přišel Mégane II CC, padl jsem na zadek! Když přišel nový Scénic (ve stejný době jako ten hehehe Touran), nevěřil jsem že jde v této cestě, nastolené tvrdou (leč bombastickou) avantgardou Avantimu a elegantní avantgardou Laguny II jít ještě dál. ALE TEN NOVÝ GRANDTOUR!!!!!!!!!!!!!! To je prostě nádhera. Má skoro tolik oné ležérní elegance, rozváleného charismatu a přikrčeného sportovního ducha jako Laguna II Grandtour. A má o něco málo víc sportovního ducha (díky sportovnějšímu předku, i když ten u Laguny zůstal co do celkového vzhledu nepřekonaný). Je překrásný a bude se fantasticky prodávat. A sedan? Ač zastíněn kombíkem, je také skvělý. Na rozdíl od sedanů VW Group (Vento, Bora, Fabia, Cordoba) a bohužel i značkové Thalie, má kufr na záď zakomponovaný citlivě, s nápadem a velkou mírou elegance. A i když nejsem fanda sedanů, vypadá fantasticky. GO RENAULT GO!!!!!!!
RENAULT FOREVER
neregistrovaný "Áda"
| 28. 4. 2003 22:01
Renault nevermore. Mně se líbí mnohem víc Touran. Renault se možné zlepšil v technice, ale design má čím dál tím horší a horší.  Vrchol absolutního nevkusu (slušně řečeno) je nový Megere. (tak se to píše na kufru toho auta :-))
jo tohle jo!!!
neregistrovaný "daszer"
| 29. 4. 2003 02:25
musim uznat, ze ten kombik se jim fakt povedl a urcite skvele navazuje na nadhernou lagunu II, a peugeot se se svym tankem sw307 muze jit schovat... pokud jde o sedan tak ten mne osobne taky dost pripomina thalii, i kdyz v trochu decentnejsim provedeni (a to patrim k lidem, kteri jsou na sedany, ale spis ve vyssich tridach nebo u japonske konkurence (mondeo, accord, avensis, audi a4, saab 9-3 sport sedan resp. almera, civic, impreza apod.), evropske automobilky vypousteji sedanovite paskvily jako bora, focus, astra)...
Naaadhera
neregistrovaný "vedeni"
| 29. 4. 2003 23:26
Vsechny megany II jsou uzasny - je mnohem lepsi design Reanaultu, ktery i kdyz je na prvni pohled sokujici, tak je vrcholne esteticky - coz se neda rict o BMW. Uz vidim reakce "ty buziku sedni si do sedmy od AC Schnitzer", ale pokud jde o design exterieru i interieru tak - 7 hruuza, Z4 silenost, ale 5 - to je vazeni pratele nejhnusnejsi auto vsech dob i s vyhledem do budoucna. No, mozna nova 3 ho trumfne.
bez titulku
neregistrovaný "Miky"
| 3. 5. 2003 11:08

Renault Megane
- 3dv, 5dv - hnusnej úlet
- sedan - divně přilepenej kufr
- kombi - asi nejhezčí, akorát mi připadá, že se na konci hodně snižuje

MEGANE II FAKT BOMBA
neregistrovaný "nasik"
| 4. 5. 2003 21:33

Jezdím s Megene II v 3dveřáku a ten užásný zájem je fakt neskutečný. Málo které auto vypadá vedle MEGANE II dobře.

MEGANE II FAKT BOMBA
neregistrovaný "alda"
| 7. 5. 2003 01:07
Nikomu nepřeju nic zlého a ani nezávidím. Ale Megane II 3dv., nic jiného než ti ho závidět nemůžu, poněvadž na něho nemám. Kdybych měl spravený dům, tak si ho koupím v 2l 16V 136k. Napiš něco bližšího o tvém "kočáru". Třeba jaký má motor. Má opravdu tak lehké řízení, jež navozuje pocit špatného kontaktu s vozem? Jak píší tuzemské časopisy (vydávané německým nakladatelstvím)?    
Motory diesly obecně
neregistrovaný "Mim"
| 20. 5. 2003 11:21
Musím na různé názory o motorech reagovat svojí subjektivní zkušeností - měl jsem VW TDi 66 kw, se kterým nijak loudavou jízdou jsem jezdil roční průměr 4.9 L/100 km. Když jsem o něj přišel, věnoval jsem nadprůměrně času tomu, seznámit a povozit se s jinými diesly. Nemohu tvrdit, že by se mi jiná auta  designově nebo výbavou nelíbila více než VW. Ale co se týká motorizací v dieslu - nikdo na VW nemá ( mluvím samozřejmě o spotřební kategorii a ne o BMW nebo MB) Renault 1,9 Dci - vevnitř hlučný (možná tím že to bylo kombi), zátah nic moc, Ford 1,8 Tdi - motor gumový, divné zpřevodování a tak bych mohl mluvit dále. Jediný dojem na mě udělal Nissan se svým CommonRailem 2,2 - ten šel opravdu velmi dobře - je to myslím bohužel zrovna motor, který je málokde zmiňován.. Bohužel v té době Nissan nenabízel nic moc výbavu (absence aut. klimy), Takže jsem se musel opět rozhodnout pro VW. Až budou ostatní v dieslech tam kde je VW, budu uvažovat jinak. Nebo si snad myslíte, že renault, který vyrobil první přímovstřikový diesel skoro 10 let po VW, dokázal tuto absenci zkušeností eliminovat? Nic proti různým Hyundai CrDi, až to bude spotřebák za pár tisíc, proč ne. Za 4 roky takový auto má cenu nula. A proč jsou VW jeté tak dobře ceněny? Že by tu nefungoval trh, ale něco jiného? A co že by to mělo být?
Motory diesly obecně
neregistrovaný "alda"
| 24. 5. 2003 12:07

Ty jsi hošánku úplně vedle. Nazačátek už tím výrokem, že Renault je hlučný. V kterém modelu jsi jel? R19?!! Ja jsem jel v Renault Laguna II 1.9 dci 88 kW. V té době jsem měl r19 16V 100kW a Laguna byla na stejné úrovni.


Vrátím se ještě k té hlučnosti. Projel kolem tebe někdy Renault dci a následně za ním TDi? TDi mi při tomto srovnání připadal jako traktor.


 


 


  

Motory diesly obecně
neregistrovaný "Mim"
| 26. 5. 2003 15:57

Asi neumíš číst - napsal jsem že to bylo u megana kombi - napsal jsem i proč si myslím že byl hlučný - a měl jsem na mysli hlučnost vevnitř - přiznám se, že venku je mi to lhostejné. A podívej se, za kolik v testu uvádí, že jezdí Megan II 88 kW. Mám o dvacet kilowat víc a jezdím o 2 litry méně.


Ale nakonec nikomu nic nevnucuji - pouze jsem si vybral podle určitých kritérií, jako si vybere podle jiných zas někdo jiný. A pokud bys to opravdu četl, napsal jsem, že bych klidně bral toho kombíka, kdyby měl pod kapotou motor made in vW

Motory diesly obecně
neregistrovaný "alda"
| 29. 5. 2003 20:21

Je snad kombi nějaký model? Kombi je i Laguna. Tak se prober ty. Ty píšeš jako nějaký kecal protože nevádíš přesné údaje o modelech vozů. Něboť vzhledem k hmotnosti i datumu výroby (megane I není nový vůz!!!!) modelu se liší i výkonost a hlučnost. Ty snad máš doma i Renaulta že víš přesně za kolik Renault Megane, Laguna, Trafic, atd..dCi jezdí.


P.S. Velice by mě zajímalo jak dlouho ti ten motor vydrží. Od velmi důvěrných zdrojů vím, že každý 3 "slavný" motor TDi se velice rychle rozsype. Mimo jiné to záleží na továrně na kolik ho vyladi. Proto má Renault 2.2 dCi, který je bezporuchový, neboť vychátí ještě 2.2 dT se kterým nejsou absolutně problémy.  

bez titulku
neregistrovaný "BULLET"
| 16. 6. 2003 23:26

Tak jsem to precet. Musim uznat, ze Renault umi udelat vzhledove zajimave auto a umi je velice dobre prodat. Ale to je asi vse. Jelikoz mam informace o techto "autech" od kamosu co delaji na servisu ( ja jsem technik u japonsky znacky), tak me rozesmal neci nazor, ze se Renault muze rovnat kvalitou VW. Na Lagunach II polstrovani dveri po 20 tis. je uplne v *, 1,9 dci - EGR ventily - meni se jako na bezicim pase, ze vsech dci tece olej, 16V motory - civky zapalovani, dily rizeni - minimalni zivotnost, rozvodove remeny - nevydrzi predepsany interval a ta obligatni elektrika - bes. Co ustris v porovnani napr. s VW pri nakupu, to pak velice rychle nechas na servise. A nemyslete si dily na Renaulty ( originalni ) jsou nejak extra levnejsi nez na japonce, nektery jsou jsou i citelne drazsi. 


Frantici delaji auta ze venku dovnitr, nejprv namaluji auto a pak se snazi do nej nacpat co mozna nejvic technologii. Japonec nebo nemec postupuje opacne, mozna proto ty auta nejsou tak atraktivni, ale zase vydrzej. A jeste az budes jezdit na servis s Renaultem, tak budou furt volat z Renault CR a ptat se te jak si spokojeny atd. Podle zprav co mam tak je tohle hodnoceni asi tak objektivni jako porovnavat auta podle barvy. Delaj nejaky to nejaky znudeny studaci, ktery tam napisou co je napadne a pak podle toho hodnotej dealery, ktery pak docela trpi.               

koupě
neregistrovaný "Ondis"
| 23. 1. 2005 21:42
V patek jsem si ho byl koupit,sedana v černé metalíze.je to krasné a spolehlivé auto.doporučuji.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku