Vysoce hodnotím techniku v základu ABS, ... , motory VVT. Ale v tom autě nemůže být žádné místo, když je tak krátká a ještě má takovou zešikmenou záď. U tak malého auta je to drzost.
To bych rád viděl ty koupěchtivé ženy, to potom musí být v rodině 2 auta.
No a pro jaky segment zakazniku je asi urcena - jasne ze jako druhe auto pro zenu, aby mohla jezdit na nakupy a pro deti do skoly, pripadne do prace. Nissani nemuzou za stav nasi ekonomiky, kde si lidi s prumernym prijmem nemuzou dovolit prakticky ani novou fabii jako rodinne auto, natoz mit standardni rodinne auto + male auto na maly pojizdeni.
Už jsi to auto viděl v reálu, sedl si do něj????? Pak by jsi jistě nenapsal ptákovinu, že tam nemůže být žádné místo. Nikdo po tomto typu auta nechce, aby v něm na zadních sedadlech šli natáhnout nohy, to auto je určeno pro obsazení max. dvěma osobami, ještě k tomu na kratší vzdálenosti. Prostor tam ale je, troufnu si řící, že srovnatelný s Fabii, přitom s o čtvrt metru kratší délkou a srovnatelným kufrem. Délka zůstala shodná s předchozím modelem, vnitřní prostor se zvětšil o 7cm!!! Proč v této republice musí každé auto, bez ohledu třídy,odvézt 4 členou rodinu s tchýní, psem a kopou věcí na chalupu a dle toho je posuzován vnitřní prostor...? Design je super, zpestření německé strohosti na našich silnicích.
V té mikře je překvapivě hodně místa, vepředu jsem měl pocit, že sedím v autě o třídu vyšším (resp. minimálně srovnatelný třeba s fabií), ona taky šířka a výška (jak je dnes zvykem) dohání kratší délku. Při poloze zadní sedačky až vzadu (a i tak není kufr malý tak jako třeba v yarisu) se dá pohodlně sedět i vzadu. To auto má navíc velmi dobré jízdní vlastnosti a dobře se chová i na našich špatných silnicích (to ostatně platilo i pro starou mikru - vypadala jako "bobek", ale jezdila fakt dobře a do jisté míry i komfortně). Takže bych to auto jenom podle obrázků a uvedených rozměrů neodsuzoval. A navíc bude asi jako každý nissan vynikat tím, o čem si můžou nechat ta naše evropsko-česko-německá auta jen zdát (a to mluvím z vlastní zkušenosti): podstatně vyšší spolehlivost a životnost.
v bode"podstatně vyšší spolehlivost a životnost" mám opačné skúsenosti, takže je to od auta k autu (Primera, Maxima). S nemcami v tomto smere zatiaľ pohoda, takže je to diskutabilné. Argumentom by mala byť výkon/ cena, pričom cena aj u ojazdeného. V tomto smere je Nissan trochu vzadu, za ojazdeného moc nedostaneš. Takže nová micra je krok vpred v stratégii nissanu, ale superlatíva by som jej nepripisoval.
micra je fakt uz nekolik desetileti pekne, atraktivni, osobite a pri tom docela decentni auticko. v porovnani s ni vypadaj ostatni mala auticka (snad s vyjimkou twinga) jako prefabrikovane hamburgery bez chuti. a rozhodne bych nerekl, ze ma slouzit jako zalozni rodinny vuz, jaxe tu nekdo vyslovil...
Nissan Micra - konečně něco hezkého - takýto titulok je prejavom neprofesionality. Posudzovať, či je niečo pekné, alebo škaredé, má každý sám, a nie redaktor, resp. autor článku za všetkých. Môže napísať "zaujímavé, vyzývavé, nekonvenčné..." ale výraz ako hezké, nech si nechá pre seba. Mne sa nepáči vôbec, myslím, že nie som sám, tak isto, ako skupinka nadšencov, ktorí by sa zato boli schopní aj pobiť, lebo ich to oslovilo. Nech popíšu techniku, priestor, výkony a dodajú obrázky - konzument posúdi sám, či je to hezké alebo ošklivé.
Máte pravdu, i když myslím, že titulek není neprofesionální. Na jednu stranu chápu, že slovo "hezkého" je jednoduché, hodnotící a subjektivní. Zvolil jsem ho ale proto, že Micra je podle mého názoru stylizována záměrně do podoby hezkého, líbivého auta - už z ohledem na cílovou skupinu. Čili marketingová strategie, nikoli autorova subjektivita.
Slovo použité v titulku tedy v tomto případě nemyslím jako své hodnocení, ale jako popis záměrného cílení designu vozu. Uznávám, že tento výklad je neprvoplánový, musím za něj ale bojovat.:-)
Ale díky za upozornění.
Kdyby ten titulek napsala nějaká žena, tak bych to i pochopil, ale když to napíše muž a ještě redaktor motoristických stránek, tak bych vážně pochyboval o jeho inteligenci a na jeho místě změnil obor.
Me ten titulek neurazi, auticko se mi libi a to rozhodne nejsem zena :-)) Prectete si panove v nekterych motoristickych casopisech hodnoceni designu automobilu... Napriklad u Clia II (modelu 98) psalo veskere motoristicke novinarstvo jako nedostatek "prilis strohy design". Hezky subektivni nazor ne? Me se Clio libi a vubec mi neprijde strohe, ani ten starsi, ani novejsi model.
Ja bych rek ze u nas je to skoro neprodejne auto .Male a hlavne drahe a vubec se mi neliby ale rict ze redaktor ma zmenit misto mi pripada trochu zbytecne.Kazdy ma svuj nazor a kdyz se mu libi...
Pravděpodobně se budete velmi divit,jak bude prodejné.
Drahé není ani náhodou,porovnejte ceny Fabie se stejnou výbavou (a to škodovácké motory nesahají jakémukoliv japonci ani po paty). Že je malé, může říct skutečně ten, kdo v něm neseděl. Nebo myslíte,že velikost auta je dána tím, kolik plechu ( a často zbytečného) má před a za kabinou ?
je malé, pretože ostatné autá a segmenty tiež inovujú a každý, nielen nissan, ide do väčších rozmerov. Porovnaj rovnaké ročníky konkurenčných áut a potom posúď, či je "relatívne "malé alebo veľké. Ja som v ňom sedel a priestorová revolúcia to teda nie je. Je to slušný štandard malého auta.