Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čtyřlitrový turbodiesel pro Audi A8

Čtyřlitrový turbodiesel s výkonem 202 kW/275 koní rozšíříl nabídku motorů pro luxusní Audi A8. Osmiválec V8 s přímým vstřikováním TDI a přeplňovaný dvojicí turbodmychadel umí tuto limuzínu rozjet z nuly na 100 km/h za 6,7 sekundy...
Zpět na článek
24. 3. 2003 19:46
neregistrovaný "skopi"
24. 3. 2003 20:11
neregistrovaný "cuisine"
24. 3. 2003 21:59
neregistrovaný "Troll"
25. 3. 2003 17:54
neregistrovaný "Carlsson"
25. 3. 2003 18:21
neregistrovaný "Ondra"
25. 3. 2003 18:39
neregistrovaný "Ondra"
25. 3. 2003 19:45
neregistrovaný "cuisine"
24. 3. 2003 21:44
neregistrovaný "Karizma"
24. 3. 2003 21:55
neregistrovaný "skopi"
24. 3. 2003 22:41
neregistrovaný "anonym"
25. 3. 2003 18:16
neregistrovaný "Ondra"
25. 3. 2003 18:19
neregistrovaný "Ondra"
25. 3. 2003 18:22
neregistrovaný "anonym"
25. 3. 2003 18:37
neregistrovaný "fp"
neregistrovaný "skopi"
24. 3. 2003 19:46
bez titulku
Tak tenhle motor potahne jako cert. Solidni vykon, super tocivak, z krivky se da vycist, ze to povali skoro rovnomerne plynule od 1200 az do 3800, pak to trochu uvadne do 4000 a cervena! Myslel sem, ze to skonci uz kdesi na 3500. Jakej system byl pouzitej, PD (je to ten primej vstrik?nebo neco jinyho?) nebo CR? Nekde sem to cet, ze to je prej CR...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "cuisine"
24. 3. 2003 20:11
Re: bez titulku
já si myslím že CR- taky jsem to někde čet a Audi jej už použila u 3.3 V8 TDI. Ale spíš čekám kdo už sakra udělá ten V12 dieselovej..... Ale jinak souhlas tohle je libovej motor.
neregistrovaný "Troll"
24. 3. 2003 21:59
Re: tvrdý boj nafty v luxus-segmente
Tento motor je papierovo dosť dobrý, v praxi by tiež nemal sklamať. Myslím tiež, že je to CR. PD je zatiaľ vyvinutá len pre menšie motory a neporovnateľne viac klepe. Inak klobúk dolu pred tým vyladením (výkon, priebeh krúťáku a spotreba). Jeden známy si tento kus (4.0 tdi) v NL objednával pred cca. 1 mesiacom, som zvedavý, čo to bude (predtým jazdil S8). Krúťak jak autobus, slušný výkon a v danom segmente veľmi dobré rozdelenie váhy + pohon štyroch kolies. Len tá cena bude škaredá.
neregistrovaný "Carlsson"
25. 3. 2003 17:54
Re: V12 asi nebude .
V12 asi nebude protože by byl desně težkej.V10 je maximum možna?? Tenhle motor je PARADNI a v systému CR.Sem zvedav co s tim udela Mercedes,AMG maká na 5.0l CDI
neregistrovaný "Ondra"
25. 3. 2003 18:21
Re: V12 asi nebude .
To uz by byl nakladak. Ale bylo by to brutalni.
neregistrovaný "Ondra"
25. 3. 2003 18:39
Re: V12 asi nebude .
Jo, nidke jsem o nem nezasleh ani zminku, takze fakt asi nebude.
neregistrovaný "cuisine"
25. 3. 2003 19:45
Re: V12 asi nebude .
no to jste mě moc nepotěšily. kdyby se dal do pořádnýho auto (myslím tím pořádnej teréňák) tak by těch pár kilo nikomu nevadilo. Mě teda ne :-)
neregistrovaný "Karizma"
24. 3. 2003 21:44
Re: V12 asi nebude .
Dle křivky toč. momentu bych řekl, že to rovnoměrně potáhne do chvíle než začne toč. moment klesat, tzn. cca do 2600.
neregistrovaný "skopi"
24. 3. 2003 21:55
Re: V12 asi nebude .
Pak ho ale zastoupi vykon.
neregistrovaný "anonym"
24. 3. 2003 22:41
Proč ne A8 5.0 V10 TDI?
nevím, proč se audi obtěžovalo vývojem tohohle motoru, když mohli v klidu použít drtivý V10, bylo by to ještě větší letadlo...ale možná to chtěl oužít i do A6 jako konkurenci E400 CDI a budoucí 540d
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondra"
25. 3. 2003 18:16
Re: Proč ne A8 5.0 V10 TDI?
V10
neregistrovaný "Ondra"
25. 3. 2003 18:19
bez titulku
V10 bude taky v nabidce, ale pozdeji. Tento motor je ale technicky lepsi (taky je to audi) nez ta V10. Staci si porovnat parametry. A je to common-rail. Co se tyce konkurence, tak mas pravdu, ale audi ma zatim v teto tride nejlepsi parametry. Takze naskok diky technice.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
25. 3. 2003 18:22
Re: bez titulku
Ta V10 je zajimava akorat kroutakem.
neregistrovaný "fp"
25. 3. 2003 18:37
bez titulku
A-osma, to je moje. Na to, ze moc nefandim naftakum, bych se timhle moturkem nechal mozna premluvit. I kdyz 4.2 je 4.2. Kdyz se podivam na tu hnotnost, tak V12 by nemusel byt tak tezky.
Rozbalit vlákno
0