Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mégane Coupé-Cabriolet a Scénic II – novinky od Renaultu

Na Ženevském autosalonu se roztrhl pytel s novinkami a mezi nejvýznamnější patří určitě nové modely automobilky Renault.
Zpět na článek
5. 3. 2003 18:14
neregistrovaný "Ondra"
5. 3. 2003 18:18
neregistrovaný "ace3"
7. 3. 2003 09:49
neregistrovaný "jack"
5. 3. 2003 18:27
neregistrovaný "ace3"
5. 3. 2003 18:51
neregistrovaný "Pavel"
5. 3. 2003 20:58
neregistrovaný "skopi"
5. 3. 2003 21:33
neregistrovaný "RENAULT"
5. 3. 2003 22:09
neregistrovaný "anonym"
6. 3. 2003 17:00
neregistrovaný "uni"
7. 3. 2003 12:02
neregistrovaný "mega"
5. 3. 2003 22:22
neregistrovaný "Trucker"
5. 3. 2003 22:43
neregistrovaný "ftakopysk"
6. 3. 2003 00:46
neregistrovaný "daszer"
6. 3. 2003 10:01
neregistrovaný "česťa"
6. 3. 2003 11:29
neregistrovaný "Alex"
6. 3. 2003 22:42
neregistrovaný "Trucker"
6. 3. 2003 20:06
neregistrovaný "Bárt"
7. 3. 2003 09:53
neregistrovaný "jack"
7. 3. 2003 13:44
neregistrovaný "Pierre"
8. 3. 2003 12:07
neregistrovaný "Misa"
8. 3. 2003 21:47
neregistrovaný "Trucker"
10. 3. 2003 19:05
neregistrovaný "alda"
12. 3. 2003 10:33
neregistrovaný "miam"
13. 3. 2003 14:34
neregistrovaný "Lubos"
14. 3. 2003 12:08
neregistrovaný "miam"
16. 3. 2003 11:16
neregistrovaný "Marena"
17. 3. 2003 11:43
neregistrovaný "miam"
18. 3. 2003 23:14
neregistrovaný "Trucker"
7. 3. 2003 18:47
neregistrovaný "Jura"
9. 3. 2003 12:00
neregistrovaný "Bodik"
10. 3. 2003 20:31
neregistrovaný "Petr"
18. 3. 2003 23:17
neregistrovaný "Trucker"
neregistrovaný "Ondra"
5. 3. 2003 18:14
bez titulku
Co se tyce toho kupacka, tak se jim fakt povedlo. Az na tu antenu uprostred. Ta je tam jak pest na oko. Scenic vypada taky o hodne lip, ale ten intros se oproti klasickymu meganovi trochu slabsi.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ace3"
5. 3. 2003 18:18
Re: bez titulku
podle me je to oproti normalnimu meganu nezajimavy- bez napadu a lidem, ktery nemaj styl se to samozrejme bude ohrome libit.. ten saab pod tim je lepsi..
neregistrovaný "jack"
7. 3. 2003 09:49
Re: bez titulku
fakt teda,ty lidi bez stylu to je hrůza holky co?
neregistrovaný "ace3"
5. 3. 2003 18:27
bez titulku
ale ten scenic je bozskej! vypada trochu jakoskrizena zafira, espace a megane! to se jim fakt povedlo narozdil od toho coupecka..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel"
5. 3. 2003 18:51
Scénic
Je parádní...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "skopi"
5. 3. 2003 20:58
Re: Scénic
Kde je kurna nas diskusnik Renault, se bude naparovat. Tak design uz napravili, je to lepsi a to vo dost. Jenom bych tomu kabriu dal jiny hlinikace. Renault ma opravdu vyrazny design...
neregistrovaný "RENAULT"
5. 3. 2003 21:33
Re: Scénic
Jsem zde! Tak teda musím říct, že doslova plesám. Tenhle Scénic je... uf... no podobně sem omdléval u Laguny II, Talismanu a Méganu II. To je naprostá bomba. Tenhle Scénic, to jsou naprosto vyvážené proporce (narozdíl od konkurence z Citroenu) a opět fantastické ztvárnění VŠEHO!!! Renault určuje směr a je to vidět. 10/10
Kupátko je taky velmi velmi krásné, v jeho neprospěch hovoří fakt, že základní hatch je stylovka. Snad konečně zmlkne konzervativní skupina made in Deutschland.
Kangoo to potřeboval, velmi omládl, nicméně jakožto zástupce "kulaté vlny" z konce 90 let nestačí nové "radikální vlně", sériově započaté Lagunou II.
RENAULT GO!!!!!!!!!!
neregistrovaný "anonym"
5. 3. 2003 22:09
Re: Scénic
souhlasím, že ten scénic je moc pěknej. ale ten kabriolet je fakt divnej- předek mi neladí se zadkem. Přijde mi to jako kabriolet do města- ale proč ne! Můj nejoblíbenější kabriolet je stále Audi A4.
neregistrovaný "uni"
6. 3. 2003 17:00
Re: Scénic
A4 je taky moje, ale je to jina trida a jina cena.
neregistrovaný "mega"
7. 3. 2003 12:02
Re: Scénic
Renault urcuje smer asi tak, jak ho urcuje Skoda... Cabrio je nevyrazny a bez cehokoli k zaujeti (az na otresne umistenou antenu) a scenic vypada jako dodavka na pizzu...
neregistrovaný "Trucker"
5. 3. 2003 22:22
bez titulku
Mě to coupé-cabrio nějak nebere. Nezdá se mi ten zadek. Měl být o něco kratší (nicméně to je asi nemožné kvůli konstrukci střechy) nebo o něco vyšší. No ale nedělejme ukvapené závěry, ještě jsem ho neviděl "in natura", takže až potom můžu vyřknot své definitivní stanovisko. Kangoo už facelift opravdu potřebovalo a opravdu mu sedl! No a scénic...no comment, stačí se jen dívat a kochat se....just perfect!!!! Už aby tady byla i ta sedmimístná verze, aby si Volkswagen s tím svým slavným odporným Touranem nemohl moc vyskakovat a to samé Ford a jeho celkem nic moc neříkající C - Max nebo jak se to bude jmenovat. Jo a ještě to Renault: náhodou Citroeny mají taky good design!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ftakopysk"
5. 3. 2003 22:43
bez titulku
No ten megane cabrio nie je zly, ale ani nahodou sa nechyta na novy peugeot 307 CC. Tie zadne svetla su nejake divne. Ale sak uvidim, ked ho uvidim na zivo. Mozno ma milo prekvapi :))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "daszer"
6. 3. 2003 00:46
cc
jo tak ja se musim zastat toho cc, ktere jste tu vsichni tak zavrhli... podle mne je uzasne, na prvni pohled libive auto, ok mozna oproti hatchi pusobi trochu nudnym dojmem, ale mne se fakt libi, a PODLE MNE urcite hezci nez 307cc... to auto snoubi francouzkou extravaganci, s nemeckou vyvazenosti a americkym hi-tech designem... urcite bych se nestydel s tim vyjet na ulici :)))... scenic je taky super, a po minulem vejci ted to auto aspon vypada, akorat to kangoo mne sklamalo, ten kukuc mi pripomina spis citroen nez renault, minula verze byla urcite zajimavejsi... no ale stejne v dnesnim designu je renault (a k nemu jest bmw a americky retro-design) na spicce...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "česťa"
6. 3. 2003 10:01
Re: cc
no já bych zase řek že 307 cc nemá konkurenci a megán to jenom okoukal,protože přišel na to že je to super tah dělat tyhle auta ,ale design se mu nepovedl - podle mě ten předek neladí se zadkem .
neregistrovaný "Alex"
6. 3. 2003 11:29
Re: cc
Jo CC se tedy Renaultu moc nepovedlo.... (Megane I coby kabriolet byl o dost hezci... obzvlaste ve zlute a s krytem zadnich sedadel....) ale Scenic vypada pekne!!!!
neregistrovaný "Trucker"
6. 3. 2003 22:42
Re: cc
Jo no, to bylo žihadlo od pohledu!!! Ale jak už tady někdo psal, myslím, že ani s tímhle cc bych se nestyděl vyjet na ulici.
neregistrovaný "Bárt"
6. 3. 2003 20:06
bez titulku
Tak to teda jdu do kolen,Scenic je teda bomba,loni jsem váhal koupit Scenica a sel jsem do Octavie,ale hnedla co ho budou prodávat jdu do nej.Oproti Espacu má šmrnc.Pokud bych to měl srovnat i s tim novým VW,tak se u renaulta nemusejí bát, že by neprodávali.Jenom by mě zajímalo jaké budou ceny.
Kábro by ušlo,až na ten zadek, je hrůza.Měli víko udělat vodorovné jak doposud a ne skosené směrem dozadu. Anténa na kufru mi tak trochu připomíná módu, která jeden čas letěla u starých škodovek. Majitelé ji budou dost často muset kupovat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jack"
7. 3. 2003 09:53
bez titulku
stejně ty renaulty jsou jebky a 3roky stary si to nikdo nekoupi protoze se to bude hodne *
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Pierre"
7. 3. 2003 13:44
Re: bez titulku
Další názor od magora co všemu rozumi a sám doma lešti 20let starou Škodovku
neregistrovaný "Misa"
8. 3. 2003 12:07
Re: bez titulku
Souhlasím s tebou. Doufám, že je už konec těm koncerňáckejch keců o německým vyváženým designu. Všichni si snad už všimli, že snad jen ve Francii platí ještě designéry. (Peugeot, Renault)
neregistrovaný "Trucker"
8. 3. 2003 21:47
Re: bez titulku
Jo, jo, hoši, 100% souhlas až na ty Němce. BMW a Mercedesy fakt můžu.
neregistrovaný "alda"
10. 3. 2003 19:05
Re: cc, scenic
Ja si myslím, že Renault je momentálně nejvíce se rozvíjející a pružně reagující firmo s nejlepším marketingem a samozřejmě, jak zde již nekdo poznamenal, jako jediný zaměstnává designery. Co se tyká vzhledu CC, je to nádherné a honosné auto, které má úplně jiný styl než 307CC. Anténa je taktéž velmi stylová. Zabývat se tím, jestli se dá lehce ukradnout je zcela bezpředmětné. Ukrást se dá totiž vše.
Scénic bude dle mého názoru opravdovou bombou. Touran mi podle něho připadá jako dodávka. I když, to bych urazil Kangoo.
Běžte leštit nudné škodovky, vw atd...
neregistrovaný "miam"
12. 3. 2003 10:33
Re: cc, scenic
Naprosto souhlasím. To co renault v oblasti designu v posledních letech předvádí, je opravdu ohromné a dost odvážné. Je to snad jediná značka ( ještě spolu s Alfou Romeo), kterou opravdu na silnici rozeznáte od ostatních nudně a téměř stejně vyhlížejících aut (made in Germany). Troufám si říct, že už je jen otázka času, kdy ostatní konkurence se bude snažit dohnat a napodobnit designérský styl renaultu, který nastolil. A ta konkurence to bude dohánět hodně těžko, stejně tak jako doháněla například espace, prvního scénica, kangoo. Vzpomeňte si po jaké době od uvedení těchto modelů začala konkurence tyto segmenty renaultů dohánět.
neregistrovaný "Lubos"
13. 3. 2003 14:34
Re: cc, scenic
Nejsem sice fanda Renaultu ale co se tyce noveho Megane tak se nestacim divit proste uplne originalni auto a nemecke automobilky (vw a audi) maji docela honicku. Novy Golf to je hruza a A3 patri uz do kose. Jedine co stoji za povsimnuti je nova Astra ale to je zase Opel.
neregistrovaný "miam"
14. 3. 2003 12:08
Re: cc, scenic
Luboši, je vidět, že máš také smysl pro inovaci a design. S Tvým názorem souhlasím. Ještě mě napadá, že v poslední době se vyšvihla MAZDA se všemi novými modely (6,3,2), saab je také příjemně odlišný i volvo má své. No a samozřejmě Peugeot a citroën. Německo je zkrátka kategorie sama pro sebe - koncern VW a modeo vypadají téměř stejně. Nic vzrušujícího.
neregistrovaný "Marena"
16. 3. 2003 11:16
Re: cc, scenic
Plně souhlasím. Renault se nebojí experimentovat a začíná z toho pomalu těžit. Už se objevují první napodobeniny. Postavte si vedle sebe z boku VelSatise a Opel Signum a hned poznáte, kde pracovníci Opelu brali inspiraci. Linie zadních dveří takřka totožné a záď není tak ulítlá jak u VelSatise, ale podoba tu je. Měl jsem možnost vidět první foto nové Astry a naní je vidět zjevná podoba s Méganem II. Na podzim uvidíme. VW zatím sází na svou velice dobrou image, ale jak dlouho jim to vydrží?! To jejich nové MPV nění ničím zajímavý a myslím, že nový Golf nebude jiný, ale bude se prodávat, protože to je prostě Golf. Francouzi pomalu začínají vládnout evropskému trhu s automobily a japonci je pomalu následují (Mazda atd.). Co se týče nového Scénica, tak všechna čest, opět bude o krok napřed stejně tak jako nový Espace. Držím francouzům palce, ať letos, stejně jako loni, u nás převálcujou němce.
neregistrovaný "miam"
17. 3. 2003 11:43
Re: cc, scenic
Mě taky dost potěšily prodejní výsledky osobních aut v ČR za rok 2002. Renault absolutní 1 mezi oficiálními dovozci, následoval peugeot. Budu věřit, že se letos vyhoupne citroën před VW. Takže lze teď jen čekat, jak dlouho image golfu v ČR ještě vydrží. Vivat Francouzi!
neregistrovaný "Trucker"
18. 3. 2003 23:14
Re: cc, scenic
Částečně tady s Vámi všemi souhlasím. Renault a všichni Francouzi se neuvěřitelně vyšvihli a plně jim fandím, což také ve svých příspěvcí dávám jasně najevo, stejně jako svůj odpor k VW Group, nicméně není Němec jako Němec. Náhodou bawor taky ukázal, že zaměstnává hodně, hodně dobré designery a že už má taky po krk nudy a nebojí se experimentovat a ještě navíc s jeho image a s cílovou skupinou lidí, kterým jsou bawory určené.... to si zaslouží opravdu veliký obdiv. I Mercedes už vyrábí dost vyfarane a pěkné auta. Jinak byla tady ještě zmínka o Mazdě. 6 je skvost, k tomu prostě není co dodat, ale "dvojka" mě celkem zklamala, vždyť je úplně nevýrazná a bez jiskry. No počkáme si na "trojku" (nezapomínejte, že auto, jež se ve většině médií prezentuje už jako Mazda 3 je pouze studie. Je ale jasné, že sériovka se příliš lišit nebude, ale přece...).
neregistrovaný "Jura"
7. 3. 2003 18:47
Megane
Ten megane kabriolet je naprosto super, myslim ze je dokonce hezci nez Peugeot 307 cc a to uz je co rict. Fakt jsem necekal ze se takhle povede.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bodik"
9. 3. 2003 12:00
bez titulku
Ten Scenic je super, to se fakt povedlo. To kupéčko je takové divné na první pohled, uvidíme.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr"
10. 3. 2003 20:31
A co RX 4 ??
A co RX 4 ??
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Trucker"
18. 3. 2003 23:17
Re: A co RX 4 ??
Neboj, dočkáš se (alespoň jsem to četl tuším v AutoTipu), nicméně to bude trvat asi ještě rok, možná i víc. Taky jsem se celkem zděsil, když jsem si přečetl v AT, že klasický Scénic II se u nás má začít prodávat až v říjnu.