Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženevské překvapení od škodovky

Prezentace Škoda Auto na letošním ženevském autosalonu se nese ve sportovním duchu díky světovým premiérám dvou sportovních automobilů - soutěžního vozu Škoda Fabia WRC a Fabia RS ...
Zpět na článek
4. 3. 2003 09:12
neregistrovaný "pepan"
4. 3. 2003 10:06
neregistrovaný "Lubos"
4. 3. 2003 10:17
neregistrovaný "Honza"
4. 3. 2003 12:10
neregistrovaný "Pavel"
4. 3. 2003 15:26
neregistrovaný "Lubos"
4. 3. 2003 10:31
neregistrovaný "wampyr"
4. 3. 2003 10:47
neregistrovaný "Jiri Sodomka"
4. 3. 2003 10:52
neregistrovaný "diver"
4. 3. 2003 14:18
neregistrovaný "davidoff.is.best"
7. 3. 2003 12:02
neregistrovaný "Marťas"
4. 3. 2003 16:26
neregistrovaný "Pulp_F"
4. 3. 2003 17:25
neregistrovaný "Andy"
4. 3. 2003 18:47
neregistrovaný "jirka"
4. 3. 2003 19:15
neregistrovaný "Koza"
5. 3. 2003 22:25
neregistrovaný "CJoctavian"
6. 3. 2003 16:40
neregistrovaný "Jura"
7. 3. 2003 18:08
neregistrovaný "piskot"
4. 3. 2003 20:23
neregistrovaný "nikdo"
12. 3. 2003 20:44
neregistrovaný "Filip"
4. 3. 2003 20:17
neregistrovaný "tom"
4. 3. 2003 22:30
neregistrovaný "petrhill"
5. 3. 2003 07:31
neregistrovaný "honda dohc i-vtec"
5. 3. 2003 15:31
neregistrovaný "Honza"
5. 3. 2003 21:48
neregistrovaný "pětiválec"
6. 3. 2003 15:36
neregistrovaný "Tom"
5. 3. 2003 22:17
neregistrovaný "Twilite"
5. 3. 2003 23:42
neregistrovaný "FORD MORD"
7. 3. 2003 11:16
neregistrovaný "anonym"
13. 4. 2003 16:43
neregistrovaný "denon"
12. 5. 2003 14:18
neregistrovaný "vitas"
10. 3. 2003 00:24
neregistrovaný "Malej"
6. 3. 2003 13:12
neregistrovaný "hondašit"
6. 3. 2003 21:44
neregistrovaný "Trucker"
6. 3. 2003 21:48
neregistrovaný "Trucker"
4. 3. 2003 19:59
neregistrovaný "vociáš"
12. 5. 2003 14:25
neregistrovaný "vitas"
4. 3. 2003 20:20
neregistrovaný "nikdo"
5. 3. 2003 08:55
neregistrovaný "Pure"
5. 3. 2003 09:17
neregistrovaný "subaru"
5. 3. 2003 09:50
neregistrovaný "Pure"
5. 3. 2003 12:29
neregistrovaný "subaru"
9. 3. 2003 21:38
neregistrovaný "skopi"
5. 3. 2003 09:24
neregistrovaný "Bodik"
5. 3. 2003 12:54
neregistrovaný "Čop"
5. 3. 2003 15:34
neregistrovaný "Honza"
5. 3. 2003 21:56
neregistrovaný "Bodik"
6. 3. 2003 10:22
neregistrovaný "česťa"
5. 3. 2003 23:35
neregistrovaný "hokus007"
6. 3. 2003 18:21
neregistrovaný "205GTI"
12. 3. 2003 18:52
neregistrovaný "Boris"
4. 3. 2003 10:53
neregistrovaný "nokyj"
4. 3. 2003 11:54
neregistrovaný "Michal G."
4. 3. 2003 13:00
neregistrovaný "KoSAK"
4. 3. 2003 11:55
neregistrovaný "Kofi"
4. 3. 2003 15:46
neregistrovaný "samper"
4. 3. 2003 19:50
neregistrovaný "Lukáš"
4. 3. 2003 21:23
neregistrovaný "RENAULT"
4. 3. 2003 22:35
neregistrovaný "Trucker"
5. 3. 2003 21:48
neregistrovaný "RENAULT"
4. 3. 2003 22:57
neregistrovaný "Troll"
4. 3. 2003 12:05
neregistrovaný "kresta"
4. 3. 2003 12:33
neregistrovaný "zbstr"
4. 3. 2003 12:51
neregistrovaný "gmg"
4. 3. 2003 14:17
neregistrovaný "Kamilek"
4. 3. 2003 19:14
neregistrovaný "lancer"
5. 3. 2003 20:43
neregistrovaný "Diabol"
4. 3. 2003 14:19
neregistrovaný "davidoff.is.best"
4. 3. 2003 14:32
neregistrovaný "masinka"
6. 3. 2003 18:57
neregistrovaný "Y(ng)."
12. 5. 2003 14:41
neregistrovaný "vitas"
4. 3. 2003 12:05
neregistrovaný "Ivan"
4. 3. 2003 12:08
neregistrovaný "Pavel"
4. 3. 2003 12:23
neregistrovaný "Milan"
4. 3. 2003 12:28
neregistrovaný "PFK"
4. 3. 2003 12:32
neregistrovaný "Milan"
4. 3. 2003 13:29
neregistrovaný "ftakopysk"
4. 3. 2003 13:31
neregistrovaný "Milan"
4. 3. 2003 14:00
neregistrovaný "Marek"
4. 3. 2003 14:08
neregistrovaný "snekon"
4. 3. 2003 15:31
neregistrovaný "Milan"
4. 3. 2003 22:05
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2003 12:31
neregistrovaný "Petr"
4. 3. 2003 12:34
neregistrovaný "stan"
4. 3. 2003 13:42
neregistrovaný "Chemik"
4. 3. 2003 13:56
neregistrovaný "Kreuz"
4. 3. 2003 14:15
neregistrovaný "bomberman"
6. 3. 2003 13:37
neregistrovaný "Homat"
4. 3. 2003 14:03
neregistrovaný "stan"
4. 3. 2003 14:08
neregistrovaný "Chemik"
4. 3. 2003 22:48
neregistrovaný "Trucker"
5. 3. 2003 09:07
neregistrovaný "batt"
4. 3. 2003 15:04
neregistrovaný "gun"
4. 3. 2003 15:38
neregistrovaný "Tomáš"
4. 3. 2003 20:28
neregistrovaný "OndraS"
4. 3. 2003 21:29
neregistrovaný "RENAULT"
5. 3. 2003 22:25
neregistrovaný "pětiválec"
6. 3. 2003 15:32
neregistrovaný "Bambus"
4. 3. 2003 14:10
neregistrovaný "snekon"
4. 3. 2003 14:14
neregistrovaný "snekon"
4. 3. 2003 20:37
neregistrovaný "nikdo"
4. 3. 2003 15:13
neregistrovaný "metlon"
4. 3. 2003 16:05
neregistrovaný "Mario"
4. 3. 2003 20:30
neregistrovaný "nikdo"
4. 3. 2003 12:41
neregistrovaný "daytona"
4. 3. 2003 15:23
neregistrovaný "pepan"
4. 3. 2003 22:52
neregistrovaný "Pitris"
4. 3. 2003 12:53
neregistrovaný "Jiří"
4. 3. 2003 14:02
neregistrovaný "Martin"
4. 3. 2003 14:19
neregistrovaný "stan"
4. 3. 2003 15:06
neregistrovaný "Jinej Martin"
4. 3. 2003 16:37
neregistrovaný "kiff"
4. 3. 2003 19:07
neregistrovaný "metlon"
4. 3. 2003 20:22
neregistrovaný "Vita"
4. 3. 2003 21:14
neregistrovaný "Pavell"
4. 3. 2003 22:21
neregistrovaný "anonym"
5. 3. 2003 09:35
neregistrovaný "Bodik"
5. 3. 2003 15:43
neregistrovaný "Honza"
12. 5. 2003 15:37
neregistrovaný "vitas"
7. 3. 2003 12:01
neregistrovaný "M.S."
5. 3. 2003 07:47
neregistrovaný "tom"
4. 3. 2003 14:20
neregistrovaný "snekon"
4. 3. 2003 20:46
neregistrovaný "nikdo"
5. 3. 2003 07:54
neregistrovaný "tom"
5. 3. 2003 15:49
neregistrovaný "snekon"
4. 3. 2003 14:35
neregistrovaný "masinka"
4. 3. 2003 20:29
neregistrovaný "tom"
4. 3. 2003 12:55
neregistrovaný "Stenli"
4. 3. 2003 15:18
neregistrovaný "Jack"
4. 3. 2003 12:59
neregistrovaný "Lubos"
4. 3. 2003 13:21
neregistrovaný "zigi"
4. 3. 2003 15:37
neregistrovaný "Tomáš"
5. 3. 2003 15:46
neregistrovaný "Honza"
4. 3. 2003 13:02
neregistrovaný "freedom"
4. 3. 2003 13:02
neregistrovaný "Stenli"
4. 3. 2003 13:18
neregistrovaný "Lubos"
5. 3. 2003 20:50
neregistrovaný "Diabol"
4. 3. 2003 13:14
neregistrovaný "Petr"
4. 3. 2003 13:56
neregistrovaný "ddd"
4. 3. 2003 14:15
neregistrovaný "Kamilek"
4. 3. 2003 14:21
neregistrovaný "bomberman"
4. 3. 2003 19:57
neregistrovaný "Lukáš"
4. 3. 2003 21:38
neregistrovaný "RENAULT"
5. 3. 2003 06:28
neregistrovaný "anonym"
7. 3. 2003 21:56
neregistrovaný "cuisine"
8. 3. 2003 21:08
neregistrovaný "Trucker"
4. 3. 2003 20:49
neregistrovaný "nikdo"
4. 3. 2003 13:34
neregistrovaný "ladin"
4. 3. 2003 13:53
neregistrovaný "fuky"
4. 3. 2003 14:29
neregistrovaný "fuky"
4. 3. 2003 14:55
neregistrovaný "Kofi"
4. 3. 2003 14:59
neregistrovaný "fuky"
4. 3. 2003 15:03
neregistrovaný "Kofi"
4. 3. 2003 14:05
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2003 14:13
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2003 14:46
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2003 15:02
neregistrovaný "gun"
4. 3. 2003 20:18
neregistrovaný "nikdo"
4. 3. 2003 20:56
neregistrovaný "nikdo"
4. 3. 2003 15:12
neregistrovaný "cool-hand"
4. 3. 2003 15:59
neregistrovaný "masinka"
4. 3. 2003 18:51
neregistrovaný "Hook"
4. 3. 2003 19:55
neregistrovaný "vociáš"
4. 3. 2003 22:49
neregistrovaný "cool-hand"
5. 3. 2003 09:43
neregistrovaný "Bodik"
10. 3. 2003 20:19
neregistrovaný "pavel"
5. 3. 2003 11:39
neregistrovaný "quttro007"
4. 3. 2003 15:25
neregistrovaný "voloda"
4. 3. 2003 23:13
neregistrovaný "Trucker"
4. 3. 2003 15:28
neregistrovaný "REGI"
4. 3. 2003 16:17
neregistrovaný "ace3"
4. 3. 2003 15:55
neregistrovaný "TedVFR"
4. 3. 2003 16:01
neregistrovaný "tg"
4. 3. 2003 19:04
neregistrovaný "metlon"
4. 3. 2003 19:49
neregistrovaný "vociáš"
4. 3. 2003 20:37
neregistrovaný "LUKY"
4. 3. 2003 21:27
neregistrovaný "Pavell"
4. 3. 2003 16:01
neregistrovaný "Petr"
10. 3. 2003 21:45
neregistrovaný "ZEY"
4. 3. 2003 16:14
neregistrovaný "kiff"
4. 3. 2003 16:24
neregistrovaný "ace3"
4. 3. 2003 16:49
neregistrovaný "Alex"
4. 3. 2003 18:25
neregistrovaný "Janza"
4. 3. 2003 21:46
neregistrovaný "RENAULT"
5. 3. 2003 09:55
neregistrovaný "Alex"
9. 3. 2003 23:22
neregistrovaný "kiff"
4. 3. 2003 17:01
neregistrovaný "Schlesser"
4. 3. 2003 17:35
neregistrovaný "FandyK"
4. 3. 2003 17:56
neregistrovaný "mex"
4. 3. 2003 21:02
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2003 22:20
neregistrovaný "mex"
4. 3. 2003 21:47
neregistrovaný "RENAULT"
4. 3. 2003 19:25
neregistrovaný "lancer"
4. 3. 2003 19:33
neregistrovaný "Lukáš"
4. 3. 2003 19:47
neregistrovaný "mex"
4. 3. 2003 20:03
neregistrovaný "meex"
4. 3. 2003 20:18
neregistrovaný "Lukáš"
5. 3. 2003 09:50
neregistrovaný "mex"
5. 3. 2003 11:33
neregistrovaný "Sharpbone"
11. 3. 2003 20:31
neregistrovaný "Lukáš"
4. 3. 2003 19:43
neregistrovaný "Lukáš"
5. 3. 2003 09:52
neregistrovaný "mex"
4. 3. 2003 19:45
neregistrovaný "vociáš"
7. 3. 2003 11:35
neregistrovaný "Jetel"
4. 3. 2003 19:47
neregistrovaný "Petr"
4. 3. 2003 19:51
neregistrovaný "vociáš"
5. 3. 2003 09:57
neregistrovaný "Bodik"
4. 3. 2003 19:49
neregistrovaný "Franta"
4. 3. 2003 19:49
neregistrovaný "Antrax."
4. 3. 2003 19:51
neregistrovaný "jazykozpytec"
4. 3. 2003 20:03
neregistrovaný "vociáš"
4. 3. 2003 20:24
neregistrovaný "peth"
4. 3. 2003 20:57
neregistrovaný "tom"
4. 3. 2003 21:53
neregistrovaný "RENAULT"
4. 3. 2003 23:30
neregistrovaný "Trucker"
21. 3. 2003 12:02
neregistrovaný "chaos"
5. 3. 2003 10:03
neregistrovaný "Bodik"
6. 3. 2003 06:13
neregistrovaný "Ivanhoe"
6. 3. 2003 21:32
neregistrovaný "tom"
10. 3. 2003 07:20
neregistrovaný "Ivanhoe"
4. 3. 2003 20:39
neregistrovaný "Martin"
4. 3. 2003 20:49
neregistrovaný "ace3"
4. 3. 2003 21:03
neregistrovaný "peth"
4. 3. 2003 21:24
neregistrovaný "ben"
4. 3. 2003 22:50
neregistrovaný "metlon"
7. 3. 2003 12:16
neregistrovaný "RENAULT"
4. 3. 2003 23:02
neregistrovaný "cool-hand"
4. 3. 2003 23:20
neregistrovaný "raaffaa"
4. 3. 2003 23:42
neregistrovaný "Mojma"
5. 3. 2003 21:35
neregistrovaný "Trucker"
4. 3. 2003 23:50
neregistrovaný "Salome"
5. 3. 2003 01:05
neregistrovaný "Luk"
5. 3. 2003 09:56
neregistrovaný "mex"
5. 3. 2003 06:47
neregistrovaný "Ivanhoe"
5. 3. 2003 07:24
neregistrovaný "Honza"
5. 3. 2003 07:38
neregistrovaný "Koťón"
5. 3. 2003 09:58
neregistrovaný "mex"
5. 3. 2003 10:08
neregistrovaný "Bodik"
21. 3. 2003 12:11
neregistrovaný "chaos"
5. 3. 2003 09:08
neregistrovaný "brouk pytlík"
5. 3. 2003 09:13
neregistrovaný "brouk pytlík"
5. 3. 2003 09:34
neregistrovaný "Lázňa"
5. 3. 2003 09:42
neregistrovaný "Honza"
5. 3. 2003 10:22
neregistrovaný "Milk"
5. 3. 2003 14:26
neregistrovaný "Ondrej Such (AUTO.CZ)"
5. 3. 2003 10:37
neregistrovaný "Ivanhoe"
5. 3. 2003 10:56
neregistrovaný "Koťón"
5. 3. 2003 11:23
neregistrovaný "Ivanhoe"
5. 3. 2003 11:28
neregistrovaný "mex"
5. 3. 2003 11:59
neregistrovaný "Koťón"
5. 3. 2003 12:49
neregistrovaný "Milan"
5. 3. 2003 11:30
neregistrovaný "Sharpbone"
5. 3. 2003 12:06
neregistrovaný "mex"
6. 3. 2003 03:15
neregistrovaný "ftakopysk"
5. 3. 2003 11:59
neregistrovaný "Sláva"
5. 3. 2003 14:54
neregistrovaný "ziki"
5. 3. 2003 15:55
neregistrovaný "mato"
5. 3. 2003 20:48
neregistrovaný "Diabol"
6. 3. 2003 00:07
neregistrovaný "MT"
5. 3. 2003 15:37
neregistrovaný "anonym"
5. 3. 2003 16:37
neregistrovaný "Zdeněk"
5. 3. 2003 16:58
neregistrovaný "Ronny"
5. 3. 2003 17:17
neregistrovaný "mates"
5. 3. 2003 17:36
neregistrovaný "Jaromir"
5. 3. 2003 21:09
neregistrovaný "anonym"
5. 3. 2003 21:21
neregistrovaný "DAN ZLÍN"
5. 3. 2003 21:41
neregistrovaný "Ajvo"
12. 3. 2003 09:53
neregistrovaný "mex"
5. 3. 2003 21:44
neregistrovaný "a4"
6. 3. 2003 11:10
neregistrovaný "Anakra"
6. 3. 2003 13:09
neregistrovaný "Zbynek"
6. 3. 2003 15:57
neregistrovaný "radim"
6. 3. 2003 18:48
neregistrovaný "Y(ng)."
7. 3. 2003 01:43
neregistrovaný "cosworth"
29. 7. 2003 08:52
neregistrovaný "stromecek"
7. 3. 2003 09:37
neregistrovaný "Pepik"
7. 3. 2003 15:11
neregistrovaný "Tom AUTO.CZ"
8. 3. 2003 11:18
neregistrovaný "rek"
8. 3. 2003 19:50
neregistrovaný "Heidy"
8. 3. 2003 21:26
neregistrovaný "Trucker"
9. 3. 2003 11:58
neregistrovaný "Jiří"
9. 3. 2003 18:49
neregistrovaný "Pavel"
12. 3. 2003 00:13
neregistrovaný "mirekS"
9. 3. 2003 19:47
neregistrovaný "david"
9. 3. 2003 20:31
neregistrovaný "dzambo"
12. 3. 2003 15:12
neregistrovaný "Lucifer"
15. 3. 2003 13:11
neregistrovaný "lopés"
16. 3. 2003 21:37
neregistrovaný "cosworth"
21. 3. 2003 21:08
neregistrovaný "Molny"
23. 3. 2003 22:44
neregistrovaný "cosworth"
30. 3. 2003 13:05
neregistrovaný "free"
neregistrovaný "pepan"
4. 3. 2003 09:12
bomba
tak fabka WRC je jako peugeot 206 prostě prodloužená :o) jsem zvědavej jak bude makat na soutežích - to bude tuningovejch fábek ci tu te´d začnou jezdit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lubos"
4. 3. 2003 10:06
Na co?
Muzete mne prosim Vas nekdo rict, k cemu je ta druha (zelena) paka u toho WRC? V pripade, ze to je radicka, pak k cemu je ta prvni? Neni to rucni brzda?
Dik
Lubos
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Honza"
4. 3. 2003 10:17
Re: Na co?
Je to rucni brzda. Stejne to bylo udelany uz v Octavii WRC. Pri rally se pouziva dost casto, tak aby se maximalne zkratili nutne pohyby ruky ridice.
neregistrovaný "Pavel"
4. 3. 2003 12:10
Re: Na co?
lubo, je to nova pridavna paka na raketovy motor
neregistrovaný "Lubos"
4. 3. 2003 15:26
Re: Na co?
dik, taky sem o tom raketaku uvazoval, ale matlo me, ze tam nejsou jako zaloha slapatka, popripade stozar a plachta :)))
neregistrovaný "wampyr"
4. 3. 2003 10:31
RS
škoda u toho RS ,že to nemá palubovku jako u studie paris hned by se to oživilo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jiri Sodomka"
4. 3. 2003 10:47
Nova prezentace Skodovky
Skodovka spustila k uvedeni novinky fabia WRC novou i-net prezentaci na www.skoda-auto.com
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "diver"
4. 3. 2003 10:52
RS TDI???
Přijde mi to jako pěkná blbost, udělat sportovní verzi auta krmený dechtem. Stejně třeba u Golfa se dívím tomu, že model GTI je možný objednat taky jako diesel a i když má 150 koní, GéTéíčka by měly zůstat výsadou benzínových motorů. Proč do toho eReSa nedali 1,8T?
Rozbalit vlákno
42
neregistrovaný "davidoff.is.best"
4. 3. 2003 14:18
Re: RS TDI???
To mas docela pravdu taky bych do to dal motor z Octavie RS at to aspon tahne lip nez nakej diesel!!!
neregistrovaný "Marťas"
7. 3. 2003 12:02
Re: RS TDI???
Co to plácáš. Jel si někdy v TDi? Já osobně si myslím, že v RSu měli nabízet jak benzín, tak naftu, ale aspoň 150PS.
neregistrovaný "Pulp_F"
4. 3. 2003 16:26
Re: RS TDI???
Nafta patri do kamen ... ne do auta s privlastkem "sportovni". Z fotek vypada auto povedene, kdyz jsem si precetl ze je v tom diesel, prestal sem tomu rozumet.
neregistrovaný "Andy"
4. 3. 2003 17:25
Re: RS TDI???
Ty zarytej benziňáku už se konečne probuď . TDI to je pojem HOCHU a šesti kval TDI se 130 k v tak lehkým autě natrhen *všem posranejm benzínům. Nafta v podobě TDI se výkonem dostává na uroveň benzínu, ale nejzajímavější je KROUŤÁK o tom si benzín může nechat jen zdát
neregistrovaný "jirka"
4. 3. 2003 18:47
Re: RS TDI???
Tak hochu uvědom si, že ty tvoje TDI jsou turbo motory a že každej jinej turbo motor benzín každej dechták udělá jako nic. Všichni poměřujou TDI s benzínem, ale obyč, bez turba. Nechápu proč tam nedali 1.8T, to by ta 1.9TDI stála na startu a já bych byl už v cíli. Takže do aut GT.., RS.. apod patří benzínya ne nějaký diesly!!!!!!!!!!!, ten patří na pole. Vy holt jezdíte za šest litrů, tak proto to máte, ale NESROVNÁVEJTE DIESLY S BENZÍNAMA, TURBO BENZÍN ATURBO DIESL TO JE MOC VELKEJ ROZDÍL!!!!!!!
ZDRAVIM BENZÍŇÁKY
neregistrovaný "Koza"
4. 3. 2003 19:15
Re: RS TDI???
Přesně tak, toho kdo navrhnul naftu v RSku bych na místě zastřelil.
neregistrovaný "CJoctavian"
5. 3. 2003 22:25
Re: RS TDI???
Na mieste Skody by som to vyriesil ako u Ibizy Cupra R-je tam na vyber benzin 1,8 T alebo 1,9 TDI-130 PS.Ja by som jednoznacne bral benzin
neregistrovaný "Jura"
6. 3. 2003 16:40
Re: RS TDI???
Moje slova!
Napada me jedine vysvetleni tohoto motoru-Fabia ma na 1,8T spatny podvozek. Jinak RS se zvukem kultivovaneho traktoru, fakt nevim...
neregistrovaný "piskot"
7. 3. 2003 18:08
Re: RS TDI???
Ja jsem pro instalaci trabantovych dvoutaktu do novych sportovnich aut!
neregistrovaný "nikdo"
4. 3. 2003 20:23
Re: RS TDI???
a co třeba tebe?
neregistrovaný "Filip"
12. 3. 2003 20:44
Re: RS TDI???
Hoši jeden lepší než druhý, ale stojím pevně na vaší straně. Protože pracovní stroj je pracovní stroj a RSko je RSko.
neregistrovaný "tom"
4. 3. 2003 20:17
Re: RS TDI???
Tak ok ja jsem vzhuru....Sice jo mas pravdu kroutak ma velkej ale rozmezi otacek stoji za prd..... Ja mam Hondu Integru Type R.... A dokazu tvrdit ze me v zivote nejaka At Octavia RS nebo Fabia RS neporve..... Proste Nemate s timhle sanciA jestli to chces dokazat tak to muzem nekde zkusit at na sprintu nebo klidne i v zatackachTakze pozdravuj nekde jinde. Proste nafta je do kamen a ne do auta.Nebo do traktoru a ten patri na pole...
neregistrovaný "petrhill"
4. 3. 2003 22:30
Re: RS TDI???
mrkni se na www.honda-typer-sport.cz neco pro tebe muzem te vzit do klubu .Ja mam take honda tak jsem vzdy rad kdyz obevim noveho hondistu a obvzlaste kdo vlastni integru tak zatim
neregistrovaný "honda dohc i-vtec"
5. 3. 2003 07:31
Re: RS TDI???
by by tdi, by by gti, by by rs apod. turbobenziny...
zdravi honda dohc i-vtec (chyťte si mně)
neregistrovaný "Honza"
5. 3. 2003 15:31
Re: RS TDI???
Myslím, že Tě chytím dost rychle... (černá 996 Turbo) Blbe... A jinak si uvědom, že v slušným TDíčku Ti natrhnu pr**l - ale ještě s jedním ALE, zatímco Ty budeš 3x přeřazovat, TDíčko Tě vezme na čtyřku
A když to čtu, tak jen doufám, že jsi ten *se ŽLUTOU Integrou, kterýho potkávám např. na Jižňáku. Jestli jo, tak mi odepiš a rád se s Tebou SEJDU, to mi věř!
neregistrovaný "pětiválec"
5. 3. 2003 21:48
Re: RS TDI???
""A jinak si uvědom, že v slušným TDíčku Ti natrhnu pr**l ""
neregistrovaný "Tom"
6. 3. 2003 15:36
Re: RS TDI???
hochu at budes mit jakykoliv TDI tak me natrhnes pr...., To mas pravdu ale jenom ve snu. A v realu jedine kdyz vezmu v potaz ze nebudu moct radit ani za 2. Protoze tata ma audi A4 Avant 2.5TDI a jednou se pokousel a vis co kulovi nemel sanci vubec se necapal. A ti kdo tady rovnaji Porsche 3.6 s obsahem 1.8 to nemaji v hlave zcela v poradku....
neregistrovaný "Twilite"
5. 3. 2003 22:17
Re: RS TDI???
hádáte se jak malý děti, fakt... tom má jednoznačně pravdu, že konkrétně na integru nemá žádnej jinej motor stejnýho obsahu, kterej je atmosféricky plněnej. ostatně nemá na něj ani většina dvoulitrů, dvouapůllitrů a ani třílitrů (až na báwo). taktéž většina 2.0 turbo. ale samozřejmě špičkovej motor od porsche 3.6 a navíc turbo je trochu někde jinde, to je jasný. je fakt, že jedině honda, bmw, porsche a ferrari dělaj motory s výkonem přes 100 koní na litr (berme sériovky). ale víš moc dobře, že integru žádný tdíčko nedostane. blíží se jedině MB S400 a C300 CDI AMG, případně možná phaeton s tim pětilitrem. ale jinak neni šance. až na to řazení...to je pravda... ale přece o tom je zábava v autě, ne?
a pokud se chceš sejít i s jinou integrou, tak já se rád sejdu, v turbu jsem ještě nejel :-)
pravda je, že tdi v rs jsem nečekal. kdyby to aspoň byl ten 136kw/150hp... původně to měla být 1.8t 150koní, dala by se super tunit... koneckonců, mě je to ale jedno...
neregistrovaný "FORD MORD"
5. 3. 2003 23:42
Re: RS TDI???
A co 1.8 turbo v Octavii RS tam je litrovej víkon asi 75 kw,to je asi 100 koní.Jinak tyhle motory,mám ho v Seatu berou normálně11 litrů na 100.Takže na tom dieselu něco je.
neregistrovaný "anonym"
7. 3. 2003 11:16
Re: RS TDI???
zabudol si subaru imprezza sti, lancer EVO, audi RS, vsetko su to seriovky s viac ako 100 konmi na liter lancer evo 7 ma viac ako 150 koni na liter
neregistrovaný "denon"
13. 4. 2003 16:43
Re: RS TDI???
132kW=180k přesně
neregistrovaný "vitas"
12. 5. 2003 14:18
Re: RS TDI???
ty asi zapominas,ze atmosfericky motory, o kterejch byla rec, mivaji okolo 100 koni na litr kdyz sou slusny... a preplnovany motory jsou uplne jinde.
neregistrovaný "Malej"
10. 3. 2003 00:24
Re: RS TDI???
Mas to trochu zmotane.
Od zadu: 1) 1,8T je v 110 kw / 150 koní, a v 132 kw / 185 koní
2) Skodovka ma taky motor s vykonem pres 100 koni / litr (1,8T - 185 kobylek)
Osobne jako sportak bych bral Imprezu (4*4 a "placatej" motor s nizkym tezistem musi v zatackach delat divy)
neregistrovaný "hondašit"
6. 3. 2003 13:12
Re: RS TDI???
japonský gremlini:-)
hondy řvou a nejedou, když s nima přijedeš do kosy tak musíš nechat dvojku podtočenou (u hondy podtočená znamená pod 5000tis/min. a v těhle votáčkách to má krouťák jak fáčko.-) čili uřvaný japonský jebky. řve to jak sekačka, sice to jede ale je to xindl:-) néni nad sufbaru (i když je to taky žlutý auto:-)))) :-)
neregistrovaný "Trucker"
6. 3. 2003 21:44
Re: RS TDI???
Ubožáčku blbej! Podle úrovně Tvého vyjadřováni soudím, že jsi nějakej zakomplexovanej lopaťák, který každý den chodí kolem opravdových aut a slintá, ale ví, že na ně nikdy nebude mít, tak si tady léčí svůj mindrák tím, že je zkritizuje a pak je mu líp. Že mám pravdu???!!!
neregistrovaný "Trucker"
6. 3. 2003 21:48
Re: RS TDI???
Ubožáčku blbej! Podle úrovně Tvého vyjadřování soudím, že jsi nějaký zakomlexovaný lopaťák, který každý den chodí kolem pořádných aut (pravděpodobně kolem autosalonu Honda) a ví, že na ně stejně nikdy nebude mít, tak si léčí svůj mindrák tím, že je zkritizuje a potom je mu líp. Že mám pravdu???!!!
neregistrovaný "vociáš"
4. 3. 2003 19:59
Re: RS TDI???
Jestli o tom nevíš, tak sou Naftový motory ekologičtější než benzínové, moh by sis o tom něco přečíst
neregistrovaný "vitas"
12. 5. 2003 14:25
Re: RS TDI???
ekologictejsi rozhodne nejsou. jestli sis toho nevsimnul tak diesely kourej. benzinaky to nedelaji. netvrdim, ze kvuli tomu jsou spatny,fandim dieselovejm motorum a casem po zavedeni filtru pevnych castic se to zmeni (peguot to uz zavedl)...
napr. ve svycarsku je nafta drazsi prave kvuli tomu ze se jim zdaji diesely min ekologicky
neregistrovaný "nikdo"
4. 3. 2003 20:20
Re: RS TDI???
protože jsi jiný, a abys měl na co nadávat
neregistrovaný "Pure"
5. 3. 2003 08:55
Re: RS TDI???
Probud se.TDI 150 koniku a kroutak okolo 300Nm tak to posere kazdy benzin a nehlede na to,ze TDI utaha v kopcich kazdy benzin a nehlede na to,ze TDI jede ani ne za 1Kc/km oproti benzinu,ktery pres 2Kc/km coz je uplne super.A kdyz postavis vedle sebe treba i blbou Felicii 1.3Mpi s 50KW a vedle toho Felicii 1.9SDI s 51KW a nechas je jet po kopcich,tak se muze jit benzin zahrabat,to mam vyzkousene:-))))Mame ve firme tyto auta a zkoseli jsme to na trase Kunovice pres Kyjov a Slavkov do Brna a s naftou jsem tam byl o ctvrt hodiny drive,nez kolega s benzinem.A ted mluv:-)))A nehlede na polovicni spotrebu:-))))
neregistrovaný "subaru"
5. 3. 2003 09:17
Re: RS TDI???
Tak za prvy, SDi ma 47kW a je to liny, rve to a je to tezky. Tudiz nelze verit tomu, ze v kopci uzene MPi-cko. Mozna z kopce ... Jestli je tomu tak jak rikas, tak bud to auto mate blbe sestelovany nebo je to v tom, kdo to auto ridi.
neregistrovaný "Pure"
5. 3. 2003 09:50
Re: RS TDI???
SDI ma doopravdy 50KW podivej se na Skodovacke stranky:-)))MPI je motor,konstrukci ze stare Skoda 1000MB tudiz je klika jen na trech mistech a o nejakem vytoceni se da jen tak zdat:-)))A SDI utaha MPI to je bez diskuze:-))))
neregistrovaný "subaru"
5. 3. 2003 12:29
Re: RS TDI???
Pokud vim, tak 50kW se dava do Octy a nikdy se nedaval do Filcky !!! A dejchavicna nafta (0-100km pod 18s nejde) ma opravdu jenom lepsi spotrebu ...
neregistrovaný "skopi"
9. 3. 2003 21:38
Re: RS TDI???
SDi ma ve fabce 47 kw, mame ji doma (Oct.opravdu 50 kw). Jinak potvrzuji, ze jede lepe nez 1,4/50 kw a podvozek je na tom uplne stejne. Zrychleni jsem meril a vyslo mi na 15s a nejaky desetiny navic. Je dobre zajeta. A tu naftu opravdu nezatracujte, do roka vas vsechny prekvapi...
neregistrovaný "Bodik"
5. 3. 2003 09:24
Re: RS TDI???
No jo, jenže tu má jít o RS verzi, čili sportovní a já si třeba nedovedu představit sportovní auto, které nemůžu vytočit na 7 tis. ot. Samozřejmě ty common raily jsou už OK, tam to jde na nějakých 5,5 v poho, ale benzín je benzín. A pro toho kdo si koupí sporťáka je zřejmě koruna či dvě na km nezanedbatelné, protože ten pocit za to stojí.
Jinak je to asi to samé co Ibiza Sport 1.9 TDi. Jezdil jsem s ní, byla super, zátah parádní, ale je to MALÉ auto a při 200 má člověk co dělat aby to ukočíroval... Velké (větší) auto řídíš, ale malé musíš soustředěně kočírovat.
neregistrovaný "Čop"
5. 3. 2003 12:54
Re: Proč ne TDi?
Jezdím benzínovým autem a diesel mi nikdy moc neseděl. Ale je pravda že když na to dají pořádný výfuk, poznáš to od benzínu jen podle otáčkoměru. Jede to jako prase i v železným ingotu Octavia a jestli má Fabia o 400kg míň, bude to nářez. Jen nevím jestli tam nebude jen tříkvalt . Asi by při tomhle krouťáku stačil...
neregistrovaný "Honza"
5. 3. 2003 15:34
Re: Proč ne TDi?
Já si dovedu představit sportovní auto, které netočí 7000 - třeba VIPER
neregistrovaný "Bodik"
5. 3. 2003 21:56
Re: Proč ne TDi?
Jasně, Amerika, ale to jsou vozy teda koráby s motory 4 litry a výš, Viper má myslím 10 válců a je to 8 - mi litr, ne? Jinak ale co chtít víc při točáku přes 600 Nm, těch 7 tis. ot. asi ne e.
neregistrovaný "česťa"
6. 3. 2003 10:22
Re: Proč ne TDi?
tady přeci nejde o spotřebu - jestli jsi budu kupovat RS tak nějaká spotřeba mě nebude zajímat ,protože jsi kupuju sportovně laděné auto . A jen tak mimochodem kamarád má oktavii RS kombi(kvůli rodině) a když to nehoní má spotřebu Praha -Brno 7,5 litru v plně obsazenym auto (2 dospělí 2 děti).
neregistrovaný "hokus007"
5. 3. 2003 23:35
Re: !!!!!!!!!!!!!!!1,9TDi vs. 1,8T!!!!!!!!!!!!!!!!!
někdo z prodejní sítě Škoda Auto tady celkem zarytě tvrdil, že 1,8T se do fabie nevejde..... www.skoda-fabia-club.cz/index.php?id=7
neregistrovaný "205GTI"
6. 3. 2003 18:21
Re: !!!!!!!!!!!!!!!1,9TDi vs. 1,8T!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tak tady se nam opetovne ukazala sila koncernu Volkswagen. Za rozhodnutim vybavit Fabii RS dieslovym motorem stoji podle me jen jediny duvod. A toz tri stejna auta by se prosdavala daleko hure nez tri uplne odlisna Volkswagen (Golf Gti) i Seat maji jiz ve svoji nabidcve podobne "ostre" vozy a porotoze Skoda nepatri do tzv. sportovni divize, tak ten cerny Petr proste musel zustat na ni. A myslim si ze je to jen SKODA protoze Fabie s motorem z Octavie RS, no to uz by byla pane vec.
neregistrovaný "Boris"
12. 3. 2003 18:52
Re: !!!!!!!!!!!!!!!1,9TDi vs. 1,8T!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vážení "odborníci", kdo z Vás tímto vozem již jel??? Dle Vašich příspěvků již máte plno zkušeností. Nechme se překvapit až bude na silnicích. ""NATRHNE VÁM ***KY""!!!!!
neregistrovaný "nokyj"
4. 3. 2003 10:53
WRC hezký
WRCcéčko je pěkný. Hlavně, aby mělo za čas nějaký výsledky a bylo vidět někde vpředu (jako sem tam Huyndai). Nejenom spolehlivě dojíždět. Držím jí palce.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal G."
4. 3. 2003 11:54
bez titulku
Konečně je tu, ale štve mě troche, že není třídveřová.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "KoSAK"
4. 3. 2003 13:00
Re: bez titulku
No tri dverova neni, protoze dle oficialnich parametru musi vychazet ze seriove verze a ta proste neexistuje. Ale myslim ze to neni zadny problem ktery by snizoval kvalitu tohoto vozu.
neregistrovaný "Kofi"
4. 3. 2003 11:55
bez titulku
Škoda je hroznej kšunt. Už to konečně všichni pochopte. Nechápu, co na ní pořád máte!!!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "samper"
4. 3. 2003 15:46
Re: bez titulku
Sem nelez když jí nemáš rád ne? Zkus se smířit s tím, že nás (těch kteří na ní "něco mají") je spousta a asi to tak bude. Hold co člověk to názor, každýmu se líbí něco jinýho..
neregistrovaný "Lukáš"
4. 3. 2003 19:50
Re: bez titulku
A jinak všichni doma zdraví ty *kdyby byly škody kšunty jak píšeš tak by nemohly být auty roku ty magore!!!!!
neregistrovaný "RENAULT"
4. 3. 2003 21:23
Re: bez titulku
Pomalu, pomalu. Jen bych tady rád upřesnil, že škodovky se stávají auty roku maximálně u nás (což je přirozené) a občas trhnou nějaký ten zlatý volant (jestli jednou, tak je to hodně) a všelijaký podřadný ceny řidičů a blabla... Ale jinak v nejprestižnější anketě v Evropě letos zvítězil Renault a loni byl druhý!
neregistrovaný "Trucker"
4. 3. 2003 22:35
Re: bez titulku
Přesně tak. I u nás získala pouze titul od čtenářů, kteří si z "našeho" produktu můžou ustříknout, ale u novinářů zvítězila Mazda 6. A teď si každý přeberte, který titul má asi větší význam... A taky se podívejte na crash testy - Renault už podruhé pětihvězdičkový a crash test Superbu je v médiích většinou nadepsán "chodci pozor!" a podobně. Co se týče toho dieselu, moc bych se tomu nebránil, ale když to má být sportovní verze, tak už bych požadoval výkon nad 100kW a nějaký pořádný motor. Nejsem si totiž zcela jistý životností té 1,9, ze které se za každou cenu snaží "pumpovat" další a další kilowatty.
neregistrovaný "RENAULT"
5. 3. 2003 21:48
Re: bez titulku
Ehm... Renault má už 3krát 5 hvězd EuroNCAP- Laguna, VelSatis, Mégane.
neregistrovaný "Troll"
4. 3. 2003 22:57
Re: bez titulku
Len je škoda, že prestížnosť RENAULTU vždy skončí pri ankete, v praxi sa prejaví len prudko nízkou cenou ojazdených áut.
neregistrovaný "kresta"
4. 3. 2003 12:05
Fabie WRC
Bomba . Konečně pořádná pila,která to peugeotum pořádně nařeže!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "zbstr"
4. 3. 2003 12:33
Re: Fabie WRC
nemam nic proti skodovce, ale az to fabia natre 206-ce tak sezeru telefoni seznam (money, money, money)
neregistrovaný "gmg"
4. 3. 2003 12:51
Re: Fabie WRC
no tak si kup radsi dopredu kecup nebo co mas rad
neregistrovaný "Kamilek"
4. 3. 2003 14:17
Re: Fabie WRC
Anebo hořčici, protože ten seznam sežereš, to si piš!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "lancer"
4. 3. 2003 19:14
Re: Fabie WRC
doporucuju karlovarskej, ten neni tak tlustej jako treba stredoceskej. a dobrou chut
neregistrovaný "Diabol"
5. 3. 2003 20:43
Re: ham ham
paaaani, tak to uz si zacni chystat nejaky ostry nozik, at se ti lip konzumuje..... Pac ta skodovka je mazec..... A mohl bys napsat adresu, ja jeste nikdy nikoho nevidel papat telefonni seznam..... :)
neregistrovaný "davidoff.is.best"
4. 3. 2003 14:19
Re: ham ham
Bomba . Konečně pořádná pila,která to peugeotum pořádně nařeže!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… Doufej!!!
neregistrovaný "masinka"
4. 3. 2003 14:32
Re: ham ham
Tak az vyhraje 3x za sebou mistrovstvi tak se na ni budu divat s respektem, zatim nic nedokazala, tak pro me zacina od nuly.
neregistrovaný "Y(ng)."
6. 3. 2003 18:57
Re: ham ham
No, co ja vim, tak zatim maj ve Skodovce celkem problem, aby jim to aspon jezdilo. Xsaru treba doladovali ctyry roky, nez se dostala, tam co je...
Navic se muzem tesit na fiestu WRC, C2 WRC...
Bude to narez...
neregistrovaný "vitas"
12. 5. 2003 14:41
Re: ham ham
to jsou junior wrc. jsou to 16tistivky a maji jen predni pohon. neda se to srovnavat
neregistrovaný "Ivan"
4. 3. 2003 12:05
bez titulku
Nic moc !!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel"
4. 3. 2003 12:08
bez titulku
vypada dobre, ale jestli bude taky tak dobre jezdit
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milan"
4. 3. 2003 12:23
bez titulku
Akorat je asi blbi, ze stejne zustane rezerva (andicap) v obemu motoru ...teoreticky jde dostat z 2,0 vetsi kroutici moment nez z 1,8
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "PFK"
4. 3. 2003 12:28
Re: bez titulku
WRC ma samozrejme dvoulitr...
neregistrovaný "Milan"
4. 3. 2003 12:32
Re: bez titulku
Ale Oktavka i Fabie pouzije 1,8 ...jinej dobrej pry v koncernu nemaji .......
neregistrovaný "ftakopysk"
4. 3. 2003 13:29
Re: bez titulku
WRC-cko, ci uz octavia alebo fabia ma samozrejme dvojliter. neviem sice ktory, ale urcite ma :))
neregistrovaný "Milan"
4. 3. 2003 13:31
Re: bez titulku
No prave ze podle mych informaci ma 1,8 (povoleny je dvojlitr, ale ten nema) ...podle me.
neregistrovaný "Marek"
4. 3. 2003 14:00
Re: bez titulku
Právě že MÁ ....
neregistrovaný "snekon"
4. 3. 2003 14:08
Re: bez titulku
Ma převrtaney motor z koncernove 1,8 na dvoulitr(1999) a turbo garrett T30R, vykon na 300koni. Mozna, ze uz pouzijou novy garrett, ale myslim teda, ze to dvoulitr urcite bude:)
neregistrovaný "Milan"
4. 3. 2003 15:31
Re: bez titulku
No omlouvam se. Mate pravdu je to fakt dvoulitr udelany z te 1,8cky. ...ja si toho nevsiml. .
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2003 22:05
Re: bez titulku
hlavně má už desátej výbrus takže se z 1,8 dostali na 2,0
neregistrovaný "Petr"
4. 3. 2003 12:31
bez titulku
Ta Fabie WRC vypadá docela pěkně, ne?! Ještě aby jezdila, aspoň tak, jak vypadá. Myslím, že je vzhledem trochu podobná Peugeotu 206 WRC, tak třeba bude i tak jezdit. Tak ať se jí daří!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stan"
4. 3. 2003 12:34
ropa do RS???
tak teda vážně nevím-co to bude za RS s ropákem pod kapotou. zrychlení za 9,6 je nějaká bomba? maximálka 204 je asi taky nějaká šleha.kde je 1,8 T? kam se poděl benzínový duch automobilovýho světa. začíná to tady smrdět ropou a dechtem. serem na nějakou spotřebu-když to stejně nejede-nemůžeš to točit, protože tam za 4 000 ot. dusíš saze. Co tam ve Škodovce blázní? Bože dej ať arab vypne ropovod! traktory patří do pole a ne na silnici.Tohle mě teda fakt nebere.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Chemik"
4. 3. 2003 13:42
Re: ropa do RS???
Nechci vám rušit debatu, ale nepleťte si ropu s naftou. Vono to je hold tak, že nafta i benzín se dělaj z ropy. Takže klidně vychvalujte to nebo to, ale hlavně nezaměňujte pojmy s dojmy. Jinak by se tý vaší diskuzi na úrovni mohl každej jen tak vysmát
neregistrovaný "Kreuz"
4. 3. 2003 13:56
Re: ropa do RS???
Já zase nechci rušit machrování a myšlenkový pochody Vám.V onom příspěvku jsem pochopil používání slova ROPA jako hanlivý výraz pro to,že RS by zkrátka ropák neměl být.Také nechápu Váš "pokus" o jízlivost.Myslím,že jediný,komu se můžeme vysmát jste vy,neboť jste to vůbec nepochopil elementární sarkasmus.
neregistrovaný "bomberman"
4. 3. 2003 14:15
Re: ropa do RS???
Sice jde o naprosté hovadiny,ale momentálně stejně nemám do čeho nebo koho píchnout,takže...onen sarkasmus už neplatí pro přání..."ať arab vypne ropovod".Jsem fanda benzinu a ten se dělá,pokud se nepletu z ropy.Takže,vypne-li arab ropovod,budeme chodit pěšky všichni.Ropáci i benziňáci a to by se mi moc nelíbilo.
neregistrovaný "Homat"
6. 3. 2003 13:37
Re: ropa do RS???
Pcheeee
neregistrovaný "stan"
4. 3. 2003 14:03
Re: ropa do RS???
každej kdo zná ropu-čili diesel-čili nafta- (pro ty kteří si honí slovíčkaření) tak ví, že to není vončo. prostě ty oktany jsou lepší než cetany-chemiku! Jestli teda máš páru vo co tady go? Dávat do sportovního auta TDi-čka-to je prostě tahle doba ropáků, kterým padaj od *saze a chrochtaj při 2 000 otáčkách, jakej mají točák. To má každej rypouš na poly co tahá za sebou pluhy! Sportovní auto a TDi? Jo, jo -kam ta doba spěje? Za chvíli budeme se slzami v očích vzpomínat na první turbo benzíny.
neregistrovaný "Chemik"
4. 3. 2003 14:08
Re: ropa do RS???
Konečně mě to někdo vysvětlil. Tak to sem to konečně pochopil. Chlapáci vy se ale umíte rozohnit.
neregistrovaný "Trucker"
4. 3. 2003 22:48
Re: ropa do RS???
Já celkem chápu, že se mnoha lidem nelíbí přítomnost TDíčka ve "sportovním autě", ale proč *odsuzujete všechny diesely? V klasických rodinných autech plní svou funkci dokonale. A fakt nevím kde to žijete, že se na ně díváte s takovým despektem. Jestli vám to ještě nedošlo, tak vznětové motory (ty vaše ropáky) se za posledních 10 let změnily neuvěřitelným způsobem a oproti benzinům mají jediný nedostatek - vyšší pořizovací cenu (která se ovšem po určitých ujetých km vykompenzuje nižšími prov. náklady). Tak se *probuďte!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "batt"
5. 3. 2003 09:07
Re: ropa do RS???
ať žije nafta, znávám že do sporťáku se moc nehodí ale jinak je to bomba, mám pětiválec JTD 2,4 a 90% všech aut nechám v pohodě za sebou a přitom jezdím za 7 litrů, taková Impreza WRX STI má sice 300 koní a předjede tě tak maximálně nějaké porsche ale zase žere 20 litrů tak k čemu to je když musíš každejch 300km k pumpě
neregistrovaný "gun"
4. 3. 2003 15:04
Re: ropa do RS???
Ty seš nějakej chytrej, asi máš nějaký to TDIčko v garáži, ale jinak tady tý debatě asi moc nerozumíš....
neregistrovaný "Tomáš"
4. 3. 2003 15:38
Re: ropa do RS???
Vy to asi všichni nechapete. Fabii RS si koupi sice člověk, kterej je trochu ve vatě, ale ne moc. A PROTO TAM JE TEN DIESEL. Ono když nebereš sto táců měsíčně tak tě ceny benzínu * budou. Ten kdo bere víc neřeší nějakej benzín a taky si nekoupí umrdanou Fabii. To půjde do něčeho ostřejšího. A jestli je fanda rally tak si koupi nějakou jinou značku, protože Škoda nic v rally zatím neznamená. Tak si to všichni uvědomte proč tam ten diesel dali.
neregistrovaný "OndraS"
4. 3. 2003 20:28
Re: ropa do RS???
Když už si někdo kupuje RS fabii, tak se předpokládá, že nejvíc bude rvát do PHM!!Tak nechápu, proč to auto takhle z**rvili kvůli nějakejm sockám, co chtěj mít rádoby-RS-auto a přitom na to nemaj!!Ať si koupí ojetej Cosworth nebo něco na ten způsob. Ale pohřbít RS dieselem, to je fakt trapný. Už vidim F Maranello 12L 48V TDi..TDI je dobrý třeba do Transportera, ale u auta s přídomkem RSjde v první řadě o otáčky a v druhý o pocit z jízdy!!A to, že projedete celou trať na 3 je sice bomba, ale kupříkladu pro mě je držení auta v co nejvyšších otáčkách a neustálé řazení ta největší odměna..
neregistrovaný "RENAULT"
4. 3. 2003 21:29
Re: ropa do RS???
F Maranello a TDI? To těžko, maximálně tak JTD...
neregistrovaný "pětiválec"
5. 3. 2003 22:25
Re: ropa do RS???
Nerad zasahuju do odborný diskuze, VSCHT nemám ,nicméně soudím(vzpomínám si ze středoškolský chemie..???) ,že "ropa" je jen přežitej název pro "naftu". Domnívám se, že v případě teze "nafta není ropa" se jedná o dogmatickou mystifikaci.(viz jiný "celospolečenský" příklad : "v případě poklesu cen statku roste poptávka po něm" - neroste poptávka,nýbrž poptávané množství )Lidé by se neměli mystifikovat
neadekvátně užívanou terminologií!!
Jinak, nevíte někdo ,co znamená ono RS?? Doufám, že to není fordův RALLYE SPORT...;) Čauves
neregistrovaný "Bambus"
6. 3. 2003 15:32
Re: ropa do RS???
Je to Racing Sport pokud se nepletu..
neregistrovaný "snekon"
4. 3. 2003 14:10
Re: ropa do RS???
dehet se pise s h
neregistrovaný "snekon"
4. 3. 2003 14:14
Re: ropa do RS???
Jinak by tam ta 1,8T mela byt, TDi mi do toho moc nesedi, stejne si myslim, ze ho tam nakovec daji.
neregistrovaný "nikdo"
4. 3. 2003 20:37
Re: ropa do RS???
plně s ním souhlasím. Už jen 81/kW octavia, a byl to zážitek
neregistrovaný "metlon"
4. 3. 2003 15:13
Re: ropa do RS???
Koukam ze tady nekdo zaspal dobu.Nafta uz neni to co bylo a dnes je uplne nekde nikde nez pred deseti lety.System vstrikovani cerpadlo tryska commonrail atd.Pak mi nejakej neznaboh tady muze psat ze nafta je na *.Za tu spotrebu a zatah to stoji.Nejdriv se svez v poradnym TDi nemusi bejt ani cipovany a poznas co to umi.Jo a stema otackama to chce akorat radit a radit.A to je potom *.Diesel rulezzz.A ze tam Skoda nedava Benzinovy motory tak to je jejich chyba.Stejne neni Fabia zas tak supr aby z toho staveli nejakej ceskej Sportak
neregistrovaný "Mario"
4. 3. 2003 16:05
Re: ropa do RS???
No ze začátku to aj vypadalo že víš o čem mluvíš. Ale trochu moc ses asi nahulil :)
neregistrovaný "nikdo"
4. 3. 2003 20:30
Re: ropa do RS???
nauč se česky, neb se vrať na ZŠ
neregistrovaný "daytona"
4. 3. 2003 12:41
ach ta ropa
Jestli bude pod 300000 tak si ho koupim. Vic za ropaka nedam:))
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "pepan"
4. 3. 2003 15:23
Re: ach ta ropa
No leda tak za 300 000 jsi necháš udělat maketu ...baj voko cena bude okolo 550 000 a to si tam pak dáš za 100 000 klacků ještě nějakou výbyvu
neregistrovaný "Pitris"
4. 3. 2003 22:52
Re: ach ta ropa
Ma stat 450 000
neregistrovaný "Jiří"
4. 3. 2003 12:53
RS a diesel ?
škoda, že škoda dává přednost u "sporťáku" motoru z traktoru. Ještě že jsou jiné značky s benzínovými motory.....
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Martin"
4. 3. 2003 14:02
Re: RS a diesel ?
Všichni tady jednáte o traktorech, ale měli jste možnost se vlastně svést se Škoda Octavia 1,9TDi 81KW? Podle mého názoru na tak velké auto s tímto motorem si jen tak někdo nepřijde! Předjíždět 1,8l 16V vůbec není problém. Chválím vývoj Fabie s TDi, ale jak znám Škodu o laciné rodinné vozítko nepůjde. ŠKODA.
neregistrovaný "stan"
4. 3. 2003 14:19
Re: RS a diesel ?
a co jako? 81kW? asi to nejspíš máš doma, když si to tak chválíš. vo čem je spotřeba, když si kupuješ vyloženě sportovní auto? o ničem. Spotřebu si počítej na služební cestu. Kašlu na spotřebu, ať to žere třeba sto na sto, hlavně když to pojede, jako sportovní auto. Kvůli spotřebě si takový auto koupí jenom žebrota. Buď na to mám, nebo si koupím koloběžku. Tam živíš jenom svůj motor. Diesel je diesel- nebereme mu jeho přednosti, ale benzín...to je jiná kamaráde. Jo a s tím motorem 1,8. Ani kdyby ses pokakal, tak to s tím svým ropákem nevezmeš. 92kW žrout v 1,8 je sice malá hrůza, ale jede!!!! A co teprve 1,8 110kW- čip na 135kW a málo aut Ti ukáže zadní svítilny. A spotřeba? Celkově za 14 litrů jezdí magor. Co to neumí. Zvyklej z traktora šlapat na plyn, jako kočce na ocas.
neregistrovaný "Jinej Martin"
4. 3. 2003 15:06
Re: RS a diesel ?
Když si budu chtít koupit sporťák, a nebude mě zajímat spotřeba, ani prachy, asi by to nebyla Fabka RS, ať s dieselem, nebo s benzínem
neregistrovaný "kiff"
4. 3. 2003 16:37
Re: RS a diesel ?
mluvis mi z duse stane. je desny co cechu se muze vod dob tdi oktafek *z dyzlaku. i kdyz to treba jede 220 tak pri tom svezeni to neni zadnej adrenalin. este se mi fakt nestalo aby se mi v ropakovi zjezily chlupy na rukou pri rozjezdu :)
co mas za karu?
neregistrovaný "metlon"
4. 3. 2003 19:07
Re: RS a diesel ?
Tak to Brachovo VW JETTA Po mirny uprave cerpadla .Ta Ti frajere zahrabe v poho i na 3.Staci jenom trochu dupnout na plyn.Spotreba do 6ti litru na 100.Tak mi tady vykladej vo benzinu....
neregistrovaný "Vita"
4. 3. 2003 20:22
Re: RS a diesel ?
Audi A8 3.3 TDi 165 kw,Seat Leon Cupra 1.9 TDi 110 kw,Audi A6 2.5 TDi 132 kw.Vidíš všechno ropáky a jedou jak oheň.A8ma na 100vku 7,2 max. přes 240 km/h,A6tka na 100vku 8,1 max. 230 km/h,Leon na 100vku 6,3 max. přes 220 km/h.Je to nafta a taky tomu jen tak někdo neukáže zadní lampy.Kdyby ses svezl v té 3.3 TDi tak bys mluvil jinak,pružnost jak sviňa.
neregistrovaný "Pavell"
4. 3. 2003 21:14
Re: RS a diesel ?
Hmmm, ale ukaž mi jeden diesl, kterej zrychlí z 0 na 100 pod 5 vteřin??? Kdo chce zažít pořádnou sportovní jízdu, tak jedině TURBO benzín
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2003 22:21
Re: RS a diesel ?
kdybys měl třílitr benzíňák a ještě k tomu turbo tak ti zrychlení z 0-100 za 7,2 nebude dělat sebemenší problém takže nesrovnávej 3,3 s 1,9
neregistrovaný "Bodik"
5. 3. 2003 09:35
Re: RS a diesel ?
Neukáže, ale sportovní auto prostě má mít benzín a plus turbo nejlépe. Já nevím, ale pro mě není jiná alternativa, kdzž chci sporťáka. Představa, že když káru s dieslem vytočím a mám za sebou černou je hrozná (předpokládám, že benzínový motor nebude zničený a zku....ý, takže nebude tak čadit i když jsem to už viděl a byl to děs, málem to "vybuchlo"...)
Proti dieslům nic, ale jak tu někdo už psal, je to na služebky, do rodin apod. Ale sport má být benál.
neregistrovaný "Honza"
5. 3. 2003 15:43
Re: RS a diesel ?
Nevím, co tak zázračného přináší u benzínu turbo? To, co se rozumí SPORTem je odjakživa pořádnej objem (z toho vyplývá výkon, krouťák, ale hlavně plynulej nárůst a možnost řídit auto plynem). Turbo je pro co nejlevnější poměr výkon/cena, nebo např. pro ty, kterým nestačí, co vypumpujou i z pořádnýho motoru, nebo se tam větší nevejde.
* off turbo-hole, místo 1,8 T, radši 2,5 V6!
neregistrovaný "vitas"
12. 5. 2003 15:37
Re: RS a diesel ?
ty chudacku tem motorum moc nerozumis,co? napred si zjisti proc se do aut turbo a vubec jakykoliv preplnovani dela a kolik to stoji a pak neco vykladej...
neregistrovaný "M.S."
7. 3. 2003 12:01
Re: RS a diesel ?
S tím Leonem jsi to trochu přehnal - za 6,3s? Na stovku se dostane přesně o 3 s později, resp. za 9,3 s. Ale stejně je to solidní hodnota na diesela...
neregistrovaný "tom"
5. 3. 2003 07:47
Re: RS a diesel ?
hmmmm, tak to opravdu nevim v cem si jel......ty s tou 1.8T jezdis pri sportovni jizde za kolik?????? Opravdu jsi me nepresvedcil, ze jsi v tom nekdy jel. Jo a co se tyce 1.9 TDi, tak si pis, ze bych tu slavnou 1,8 92 kW utahal jako male kote. Nekdy se potkame na dalnici jo?
neregistrovaný "snekon"
4. 3. 2003 14:20
Re: RS a diesel ?
Vis, asi to nehapes, se sportakem proste nerad jezdis porad na 5ku nebo 6ku, rad ho vytacis, rad si podradis, a to bohuzel u dieselu nejde. Dohromady je jedno, jestli to se svou Octavkou 1,9TDi 81kW natres 1,8l 16V, jde spise o zvuk benzinoveho motoru v jeho otackach a ne o huceni 4tis nebo chrochtani pri 900 otackach na volnobeh u dieselu. Jinak s 1,8 16V zmizim TDicku bez nejakeho velkeho snazeni
neregistrovaný "nikdo"
4. 3. 2003 20:46
Re: RS a diesel ?
tak si to jednou zkus. Přečti si jen pitomý redakční testy
neregistrovaný "tom"
5. 3. 2003 07:54
Re: RS a diesel ?
no na tebe se uz taky tesim......jak budes mizet 1.9 TDi s 1.8 16V......ha ha ha, dobry vtip, pobavil jsi me hned po ranu. Myslim, ze jsi dalsi adept, ktereho bych nekde na krizovatce chtel potkat.....
neregistrovaný "snekon"
5. 3. 2003 15:49
Re: RS a diesel ?
no ja Tebe taky
neregistrovaný "masinka"
4. 3. 2003 14:35
Re: RS a diesel ?
srovnavej srovnavatelny, naftu s benzinem a turbo naftu s turbo benzinem, copak na tom asi bude lip, he?
neregistrovaný "tom"
4. 3. 2003 20:29
Re: RS a diesel ?
To mas pravdu co treba Honda a jeji CTR (civic type R) Na nej mit vzivote fabia nebude.
neregistrovaný "Stenli"
4. 3. 2003 12:55
Stenli
To ste jako nasrali do RS Tdi Chtělo to nějaký 2.0 Turbo benzin!!!!!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jack"
4. 3. 2003 15:18
Re: Stenli
Seš tatar co tomu asi nerozumí...!!!
neregistrovaný "Lubos"
4. 3. 2003 12:59
Konecne sportovni tdi
Nechapu ty zarytce co se porad ohaneji benzinem kazdej mele nesmysl ze to nejede asi v tom nikdy nejezdily proto to rikaji a octavia rs 1.8 turbo zas takovej zazrak neni.Me to teda neuchvatilo ale kazdy ma jiny vkus a dnes kdy ceny benzinu rostou si za chvili kazdy rozmysli jestli jezdit s motorem 1.8t za 14 litru nebo tim samym stylem s tdi ckem za 6.7 je to fakt znat. Auto je od toho aby se s nim jezdilo a ne aby stalo v garazi!Lidi otevrete oci
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "zigi"
4. 3. 2003 13:21
Re: Konecne sportovni tdi
to mas tezky kdybych si mel dneska kupovat auto koupil bych asi diesel-kvuli spotrebe.jsou sice drazsi ale taky vic vydrzi a jezdi temer za hubicku ale dat do prestizni sportovne ladene fabie TDI -taky kroutim hlavou benzin je benzin.Ma sice 130 koniku ale trosku linych... a u sportaku se hraje na trosku jinou notu. 1,8 T podle me taky neni nejaky zazrak a oktavka s nim asi moc nejede ale na fabii by stacil a rozhodne by ji slusel vic.
neregistrovaný "Tomáš"
4. 3. 2003 15:37
Re: Konecne sportovni tdi
Vy to asi všichni nechapete. Fabii RS si koupi sice člověk, kterej je trochu ve vatě, ale ne moc. A PROTO TAM JE TEN DIESEL. Ono když nebereš sto táců měsíčně tak tě ceny benzínu * budou. Ten kdo bere víc neřeší nějakej benzín a taky si nekoupí umrdanou Fabii. To půjde do něčeho ostřejšího. A jestli je fanda rally tak si koupi nějakou jinou značku, protože Škoda nic v rally zatím neznamená. Tak si to všichni uvědomte proč tam ten diesel dali.
neregistrovaný "Honza"
5. 3. 2003 15:46
Re: Konecne sportovni tdi
Jestli to spíš nebude tím, že RS vychází s firemní platformy (viz IBIZA - doteď je nejsilnější taky TDI) a vzhledem k tomu, že SEAT má být sportovně laděnou značkou VW, těžko půjde do Fabky turbobenzín dřív než do IBIZy. To se stane během tohohle roku (IBIZA s turbobenzínem), příští rok nejpozději bude Fabka s 1.8T taky. Nechápu, že to nikdo nechápe!
neregistrovaný "freedom"
4. 3. 2003 13:02
bez titulku
130 kobyl v tak malém autu až až, většina z Vás co tady melete o ropě neutáhne ani polovinu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stenli"
4. 3. 2003 13:02
Lubos je magor
2.0 2 turba
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lubos"
4. 3. 2003 13:18
Re: Lubos je magor
S tim magorem bych to moc nerozhlasoval aby se to nevratilo je videt ze tomu rozumis jak jeptiska kulometu bez urazky mej se
neregistrovaný "Diabol"
5. 3. 2003 20:50
Re: jepta
doufam, ze je ta jeptiska z armady :)
neregistrovaný "Petr"
4. 3. 2003 13:14
hmm FABIA a co
no tak tady máme další FABII no.... měli by už konečně něco udělat s tím designem.... jenom kvůli tomu bych si FABII nikdy nekoupil (a mohla by jezdit třeba 350km/h)
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "ddd"
4. 3. 2003 13:56
Re: hmm FABIA a co
je fakt ze design je hroznej!!! zadek by este sel ale maska - kde je napad?
neregistrovaný "Kamilek"
4. 3. 2003 14:15
Re: hmm FABIA a co
ty tomu asi tak rozumíš ty vypatlanej ***!!!!!!!!!!!!! si vymysli něco sam!!!
neregistrovaný "bomberman"
4. 3. 2003 14:21
Re: hmm FABIA a co
To tvoje "ddd" ukazuje na tvůrčího ducha,plného skvělých nápadů...
neregistrovaný "Lukáš"
4. 3. 2003 19:57
Re: hmm FABIA a co
Hej ale jestli sis nevšim tak tou maskou se vyznačujou jen škodovky a aerodynamický tvar je super. Krasně kulatá jen ji nech.Pak vychází dobrý součinitel odporu vzduchu.
neregistrovaný "RENAULT"
4. 3. 2003 21:38
Re: hmm FABIA a co
Kamilek, bomberman, Lukáš: HEHEHE, všichni Fábkaři, co? Kupte si konečně pořádný auto a uvidíte, jak je Fabia hnusná. Co teprve v kombi, ale hlavně v sedanu, to je NECHUŤ!!!
neregistrovaný "anonym"
5. 3. 2003 06:28
Re: hmm FABIA a co
Hm, zato Frantíkovské auta si kupujou jen ti, kteří celý život řídili tak maximálně Trabanta. Už ta Francouzká morálka, Fuj.
neregistrovaný "cuisine"
7. 3. 2003 21:56
Re: hmm FABIA a co
No a co taková Thalia ? To je (dle mého názoru) taky podobný desingerský skvost
neregistrovaný "Trucker"
8. 3. 2003 21:08
Re: hmm FABIA a co
No tak já bych ji bral určitě spíš než tu odpornou Fabii sedan!!! Je pravda, že upřímně nenávidím celý koncern Volkswagen, ale co se týče designu, tak fabku ještě můžu, nejpovedenější se mi zdá "kombajn" i hatch se dá, ale ten sedan, no fujjjjjjjjj!!!!!!!!!
neregistrovaný "nikdo"
4. 3. 2003 20:49
Re: hmm FABIA a co
asi tak nějak, přesně vystihnuto
neregistrovaný "ladin"
4. 3. 2003 13:34
uz je o ni pekny clanek na webu
Tak jestli si chcete o WRC precist vice, kouknete na www.skoda-auto.cz sekce motorsport, je tam Fabka WRC pekne popsana. Jo a Tdi a RS mi taky nejde moc dohromady, meli by dat do RS i benzin.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "fuky"
4. 3. 2003 13:53
Re: uz je o ni pekny clanek na webu
ja jsem s fabii jel jednou, byl to ten motor 1,0 mpi a zdálo se mi to zbytečně přemotorizovaný. nejvíc mi vyhovovala jízda na trojku,citil jsem se bezpečně.to tdi bude zbytečně moc silný!to 1,8t by na to auto bylo moc,museli bysme vyhazovat kvalt,aby sme se nerozmlátili.nejlépe se cítím ve svém velorexu,voní to tam benzínem:-).to rs si tam nechám od maminky taky vyšít!!!
neregistrovaný "fuky"
4. 3. 2003 14:29
Re: uz je o ni pekny clanek na webu
hele mary,koupil jsem si vejfuk na staďáka,tak si ho namontuju a pojedu s větrem o závod!a nějaký 1,8t přečipovaný mi bude úplně ukradený!!!AŤ ŽIJE TDI!!!v elasticitě to každýmu tupýmu 1,8t nandá!!!
neregistrovaný "Kofi"
4. 3. 2003 14:55
Re: uz je o ni pekny clanek na webu
Výkon není všechno. Měl bys myslet i na city. A proto Ti radim. Podle mně by sis měl najít holku Dano. A nemyslim si to jen já, ale i Pavlína. Mohli byste jet treba na lyze, co rikas? Tam ji sbalis coby dup ne?
neregistrovaný "fuky"
4. 3. 2003 14:59
Re: uz je o ni pekny clanek na webu
ja holku nepotřebuju,martino!mam tebe,brouku!narvu ti ho do ... až se z toho posereš!!!tva dana
neregistrovaný "Kofi"
4. 3. 2003 15:03
Re: uz je o ni pekny clanek na webu
sssssooooookkksssssssssssss!!!!
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2003 14:05
Lepší výsledky než Oktávka!!
Snad lepší výsledky než Oktávka!!!!!Už ta hmotnost!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2003 14:13
bez titulku
Vaše nová fabie se nám moc líbila, škoda, že se dřív nedělala auta typu škoda 105 RS a Škoda 120 WRC, to by teprve bylo pokoukání, tak kupte něco v bazaru a koukejte to předělat! ať natrhnete ¨těm peugeotům a fordům *!!!! mějte se fajn, čau studenti ČVUT FSV
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2003 14:46
bez titulku
Ahooooooooooj
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gun"
4. 3. 2003 15:02
TDI???
Ty to zas vymysleli, asi si to pletou s traktorama.Možná k tomu budou prodávat i valník na hnůj.....
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "nikdo"
4. 3. 2003 20:18
Re: TDI???
Jasně, zemědělec promluvil. Tak schválně jaký benzíňák potřebuješ, abys zrychlil z 90 na 130 do 1 sekund??
neregistrovaný "nikdo"
4. 3. 2003 20:56
Re: TDI???
oprava 11 sekund
neregistrovaný "cool-hand"
4. 3. 2003 15:12
9,6s na 100 km/h ??
No na ostrou verzi docela málo. Vždyť "obyčejnej" 2,0i to dělá za 9,9 což je utěchto hodnot mizivý rozdíl. Tenhle motor mi přijde spíše jako do normální verze pro svižné, le úsporné svezení. Pokud se nepletu seat dává stejný motor do klasické ibizy. Když už diesela do RS, tak 150k a jenom jako alternativu k 1,8 t(aspoň 150k, spíš 180k a nebo 220 z audi TT). Mimochodem, tenhle motor používá 5ti ventilovou technologii, takže nemá 16V, jak někteří píšou, ale 20V (pokud 5x4=20). Ale nezoufejme, jestliže má WRC vycházet ze sérivoky, měla by mít turbobenzín a taky 4x4. Peugeot musel taky udělat nějakou maloseriovku nabroušený 206ky. JInak designem se mi RS líbí(hlavně nový přední nárazník) přeci jen si mohla vzít něco ze studie paris (hliník v interiéru a širší podběhy). WRCčku moc fandim, vypadá nádherně. Jak řikaj jiní, snad i tak bude jezdit.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "masinka"
4. 3. 2003 15:59
Re: 9,6s na 100 km/h ??
Peugeot nedelal malou serii s turbem a 4x4, delal akorat 206 GT, coz obnaselo akorat vetsi spojlery
neregistrovaný "Hook"
4. 3. 2003 18:51
Re: 9,6s na 100 km/h ??
Aby splnil minimální délku pro homologaci WRC jinak by se vybodli.
neregistrovaný "vociáš"
4. 3. 2003 19:55
Re: 9,6s na 100 km/h ??
a že ti nevadí že Oktávka RS nemá 4x4? tam by se mi to hodilo ještě víc!!!!
neregistrovaný "cool-hand"
4. 3. 2003 22:49
Re: 9,6s na 100 km/h ??
Trochu vadí. Ale ne s Haldexem. Ten sice na sněhu vyjede všechno (snad i líp než M-B MK - vlastní zkušenost s porovnání) Ale při normální jízdě se chová jak předohrab. Takovej Torsen to by bylo ... s A3 má O. stejně shodnej spodek, tak co...
neregistrovaný "Bodik"
5. 3. 2003 09:43
Re: 9,6s na 100 km/h ??
Na sněhu Haldex vyjede vše? HA HA HA. Známý s tím (Okča Combi 4x4) přijel v zimě k nám na chalupu a než se zadek zapojil, tak byl v *. 4x4 s haldexem bych si nikdy nekoupil, to už raděj jen zadní náhon s ESP apod. věcma.
neregistrovaný "pavel"
10. 3. 2003 20:19
Re: 9,6s na 100 km/h ??
máš recht! Ten Haldex mi taky nějak nesedí....je to pseudočtyřkolka i když se s tím gigantickým nápisem 4x4 na zadním skle Oktávka honosí! Na zimním testování oktácky WRC jsem viděl jednoho papaláše ze Škodovky, jak chtěl zamachrovat a prošlápl na plno plyn na sněhu u Oktávky 4x4, ale než se přidala zadní náprava, přední kola už minimálně sekundu hrabaly - to mě vcelku nepříjemně překvapilo - nečekal jsem, že to trvá tak dlouho! K čemu je potom na asfaltu ten Haldex, když se ti připojí až po projetí zatáčky, když je ti už platný jak mrtvýmu zimník...no stejně byla do kopců na hory nejlepší stará stopětka!:o))) V Anglii ji doteď používají místo traktorů na pole...i když se to prý týká hlavně rapidů-a to beze srandy
neregistrovaný "quttro007"
5. 3. 2003 11:39
Re: 9,6s na 100 km/h ??
A3 ma haldex stejne jako Octavia. všechna koncrnová auta s motorem napříč mají haldex...torsen se tam nevejde resp. není možno použít...
neregistrovaný "voloda"
4. 3. 2003 15:25
TDI ma buducnost!
Turbo dieselove motory su dnes uz na takej urovni, ze benzinaky uz zacinaju nestihat. Su lepsie vo vsetkych smeroch. Slava TDIckam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vivat TDI!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Trucker"
4. 3. 2003 23:13
Re: TDI ma buducnost!
Ale *TDI! Vivat dCI, CDI, JTD, d, HDI, DITD,DI-D, D-4D,... Ne že by TDíčka nebyly dost vymakaný, to jim neberu, ale ty sračkové koncernové plechovky od VW Group bych si nikdy nekoupil ani přes jejich velmi promakané TDíčka.
neregistrovaný "REGI"
4. 3. 2003 15:28
bez titulku
Uz je to tady...;o)...no konecne, bylo na case...:o)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ace3"
4. 3. 2003 16:17
Re: bez titulku
tak chlapci. furt se tady hadate.. tak zkuste postavit treba vedle 1,4 16v 100koni 1,4 diesel( taky s 16v ale bez TURBA) co pojede lip? jo a stim 14 litru u 1,8 t.. mel sem k dispozici na mesic rsku.. zajel sem si s ni rally vrchovina stylem brzda plyn- furt plnej skopek.. kdyz sem ujel 20 km timhle tempem podival sem se na palub. poc. a ukazalo mi to prumer 27litru na 100! a kdyz sem si tam dal okamzitou spotrebu, za dve a 120km/h tak sem mel 79 litru na 100!!! a pak sem s tim jel s rodinou na lyze do francie 1200 km furt 180-200 km/h a celkove prumer 8,3l/100km....
neregistrovaný "TedVFR"
4. 3. 2003 15:55
To křídlo vymyslel kdo?
fabii WRC fandim a verim v lepsi vysledky, nicmene kridlo na zadi je podivne, nekoresponduje se zbytkem auta a stejneho ucinku by se jiste dalo docilit i s mnohem lepe vypadajicim kridlem... nic naplat, kridlo dela WRC
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tg"
4. 3. 2003 16:01
A co krouťák???
Všichni tady plácáte o výkonu a koukli jste alespoň na parametry kroutícího momentu?? Zeptejte se třeba Karla Trojana, proč používá jako tréninkové auto VW Boru s TDI-PD.
Když se kouknete na interiér, je vidět, že se Škoda nesnažila o super-emotivní sportovní auto, který si můžu koupit a otuningovat prakticky všude, ale o praktický auto se sportovním nádechem. Kolik z vás/nás má peníze na to, aby si koupilo jako hlavní auto čistokrevnýho sporťáka?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "metlon"
4. 3. 2003 19:04
Re: A co krouťák???
Presne tak ta banda benzinovejch zabednecu asi nevi ze VW jezdi s Borou okruhovy zavody a ma dost dobry uspechy ale jejich blobost ze sou tak zabedneny.At si kupujou drahej benzin... :-)))
neregistrovaný "vociáš"
4. 3. 2003 19:49
Re: A co krouťák???
Máš pravdu, nechápu lidi, kteří nemají rádi dieselové motory, v mnohém přeci předčí i enzinové, není liž pravda? a Krouťák 310 to je vostrý ne?
neregistrovaný "LUKY"
4. 3. 2003 20:37
Re: A co krouťák???
Jo to je pravda pravdoucí Máš uplnou pravdu už se těším až si pořídím tenhle kousek a sem rád že sem si ještě nekoupil fabku ted bych se mlatil do hlavy
neregistrovaný "Pavell"
4. 3. 2003 21:27
Re: A co krouťák???
Proč? Protože nemá na lepší Co to pořád melete s tím DIESLEM? Dokážete si představit takový SUBARU IMREZA WRX Sti s s posranou naftou???? Já ne...
neregistrovaný "Petr"
4. 3. 2003 16:01
Interier RSky
RSa je fakt super. Jenom me trochu mrzi, ze se zapomnelo na ALU dekor stredoveho panelu a pruduchu ventilacniho systemu. Myslim, ze potom by to interieru sluselo jeste vice...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZEY"
10. 3. 2003 21:45
Re: Interier RSky
Ses * a priste trochu premejslej nez neco reknes, ctu tady celou tuhle diskusi a je mi z toho na nic. hadate se tady o uplnejch hovadinach. Kdyz chces benzin kup si benzin, kdyz chces naftu kup si naftu, je to kazdyho vec co si vlastne poridi. Jo ten passat to je taky hovadina 120 koni, to si ho asi u vas v praci precipovali vid, takoa hovadina. Jo mimochodem mam Golfa 4 v GTi uprave a v nem 110Kw motor, jo naftovej malem bych zapomel, das si to se mnou na dalnici co??? S tim ventem. Rad bych to zkusil, co reknes na tohle?? Jen tak vzdyt je to blbej ropak?? Diky
neregistrovaný "kiff"
4. 3. 2003 16:14
fakof ropa
yo yo cesi a ropa. kazdej vidi jenom mensi spotrebu a levnejsi naftu. ale do sportovniho auta proste nafta nepatri. naftaci nemaji peknej zvuk, neumej tocit a pri kazdym podrazeni se jim vyvali z vejfuku cernej oblak.
Mam obe auta, takze muzu srovnavat, tak prosim zaryte priznivce ropy at do me nesijou. Sluzebaka mam Passata 1.9 TDI 120k a svoje auto Vento VR6 190k a ta jizda se proste neda srovnat. A vubec mi nevadi ze VR6 to trochu vic zere, protoze v tom menim jenom olej. Dieslovyho Passata mam druhyho a ne ze by se to casto porouchavalo ale beznej provoz (oleje,filtry,remeny,vodi pumpa, cisteni cerpadla) stal uz firmu desetitisice.
Ale to uz nebude dlouho trvat nez vlade dojde ze vlaste diesely zamorujou vzduch mnohem vic nez katalyzovany benzinaky a napari na ne specialni dane tak jako je to v zahranici :))
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "ace3"
4. 3. 2003 16:24
Re: fakof ropa
1,9 tdi 120 koni? to neznam, to je nakej spatne ciplej 81kw nebo co? a to sami u venta.. 2,8 vr6 se odjakziva vyrabelo s 174 knma.. asi sis to splet s motorem od audi, kterej se ted cpe do passatu, superblbu atd.. ale ten taky nema 190 koni ale 193 koni, protoze ma 142 kw.. jo a navic ma 280nm oproti 235 nm..
neregistrovaný "Alex"
4. 3. 2003 16:49
Re: fakof ropa
Kdyz Peugeot muze mit naftu ve 406 Coupe, proc by nemohla davat Skodovka do Fabie 96 kW TDi - je fakt ze zkratka RS se k takovemu autu moc nehodi.... ale diesely jsou dneska jinde nez pred deseti lety, jak tu nekdo vzpomenul..... Navic Skodovka v rally neni az zas takova nula jak tu nekdo psal... Vzpomente si na konec 70. let, San Remo 1986, rok 1994 nebo RAC 1996..... a samozrejme obdobi Octavie WRC. Uvedomujete si vubec co Skodovka s rozpoctem, ktery ma, v MS rally dokazala? Fabia WRC ma sanci na uspech. Preju ji ho.
neregistrovaný "Janza"
4. 3. 2003 18:25
Re: fakof ropa
Peugot 406 CC se opravdu prodává s dvoulitrem HDi, ale taky každý má možnost si ho koupit i benzínovým třílitrem a nejsem si jistý, ale myslím že i s benzínovým dvoulitrem. Je ostuda dávat na dieselové auto se 130 koňma nálepku RS. Každému, kdo ještě nejel ve sportovním autě to připadá super, ale kdo má nějakého sporťáka, tak se jenom směje. Sám vlastním japonské auto se 150 koňma benzín bez turba, spotřeba při brutální jízdě max 12 litrů, na víc jsem se nikdy nedostal a to je průměrná jízda mezi 5-7 tis ot/min a z vlastní zkušenosti a porovnáváním s kamarádem vím, že se to prostě nedá srovnat třeba se 150k golfem. 150 koní na benzín nerovná se 150 koní diesel. Ujedu mu kdykoliv budu chtít a nepomůže mu ani šestikvalt ani papírově větší točák. Charakteristika těch motorů je úplně jiná. Navíc 150 koní u dieselu není nic mimořádného, dneska každá druhá "tuningová" firma umí přečipovat kdejaký turbomotor = fabii RS může ujet v podstatě jakékoliv TDIčko s upraveným plnícím tlakem turba. Prostě chybí výkonný benzínový motor, TDi mělo být jen jako doplněk.
neregistrovaný "RENAULT"
4. 3. 2003 21:46
Re: fakof ropa
406 CC??? To neznám, to je nějaká ruční výroba?
neregistrovaný "Alex"
5. 3. 2003 09:55
Re: fakof ropa
Jo 406 CC :-))))))) To je dobry... :-)) Navic HDI v nem neni dvoulitr ale 2.2......
neregistrovaný "kiff"
9. 3. 2003 23:22
Re: fakof ropa
ve vr6 mam chip kterej to ze 174 dostal na 190. mel sem to na brzde. a u tdi mam v technicaku 88kW a to je podle me 120k.
neregistrovaný "Schlesser"
4. 3. 2003 17:01
bez titulku
Tohle to je bomba to je "kladivo" na Peugeot 206, uz at to lítá
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "FandyK"
4. 3. 2003 17:35
Re: bez titulku
Jo konečně někdo natrhne *těm *** Peugotům...
Fabie rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
neregistrovaný "mex"
4. 3. 2003 17:56
Re: bez titulku
Snad letos bude mit vic bodu nez hyunday
BTW kdo jezdi skodovkou je obrovska socka
neregistrovaný "anonym"
4. 3. 2003 21:02
Re: bez titulku
co kecaš škodovka všem natrhne prdééééél
neregistrovaný "mex"
4. 3. 2003 22:20
Re: bez titulku
Jasne leda od smichu, az ji budou muset mechanici protlacit cilem. Proste se smirte s tim, ze to jeste par let bude trvat, nez Skodovka dospeje, doufam ze je tohle jasny i fanatickejm skodovkarum
neregistrovaný "RENAULT"
4. 3. 2003 21:47
Re: bez titulku
mex:
neregistrovaný "lancer"
4. 3. 2003 19:25
bez titulku
tak ropaka dat do rska? to je na h nafta patri do kamen nebo do nakladaku, videli jste diesla treba ve Ferrari, Porsche, Lambo nebo v nadobicku typu Impreza WRX STi nebo Lancer Evo VII? Asi ne. Pokud by jse vi ropaci srovnali dve stejny auta 2,0 TDi a benzin 2,0 turbo, tak nez se naftak nazhavi tak benzin je uz v prachu. Navic naftak strasne smrdi a ma blbej zvuk. A stejne do Fabky prijde 1,8T, Skoda jenom hraje divadlo. Tak slava benzinu a do * s naftou.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lukáš"
4. 3. 2003 19:33
Nejlepší WRC
Podle mého je to nejlepší WRC co kdy bude jezdit.
Seriově vyráběná Fabia je super auto a WRC je ,,našlapaný´´sporták!!!!!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "mex"
4. 3. 2003 19:47
Re: Nejlepší WRC
napsala socka se skodovkou
neregistrovaný "meex"
4. 3. 2003 20:03
Re: Nejlepší WRC
Předpokladam, že Tě hřeje Impreza WRX STi...?
neregistrovaný "Lukáš"
4. 3. 2003 20:18
Re: Nejlepší WRC
Jak jsi to uhod vole?????
neregistrovaný "mex"
5. 3. 2003 09:50
Re: Nejlepší WRC
Ale to je jednoduchy, je to poznat z fanatickyho fetisismu s jakym pises o tom, co je parodie na WRC.
neregistrovaný "Sharpbone"
5. 3. 2003 11:33
Re: Nejlepší WRC
Hovadina tvrdit to ultimátně. Je moc hezká, ale ještě nevíme jak pojede. Má lepší šance než Octavia díky rozměrům a hmotnosti, ale dostane Pažouty nebo Citróny?
neregistrovaný "Lukáš"
11. 3. 2003 20:31
Re: Nejlepší WRC
To se ale fakt dozvíme později. To ukáže čas.Ale někde jsem slyšel komentář jednoho jezdce škodovky (profesionalního) jak roka ze oktavka je neohrabaná těžká kráva.
neregistrovaný "Lukáš"
4. 3. 2003 19:43
Nejlepší WRC 2.
No lidi řekněte sami y 0-100 za 9,6 to je bomba! A tři diferencialy pro 4x4 to je ještě větší bomba!! Jen si to představte sešlapnout plyn a otáčkoměr se lehce otočí, motor ,,zařve´´a jste zabořeni do sedadla.Je to ten nejhezčí vůz co jsem kdy viděl, a dál už nemám slov.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mex"
5. 3. 2003 09:52
Re: Nejlepší WRC 2.
jo z 0-100 za 9,6 je vazne bomba , zvlaste pro socky jako jsi ty, to vis se 120 takhle rychle jet nemuzes
neregistrovaný "vociáš"
4. 3. 2003 19:45
TDI Proč ne?
Furt lepší než dvoulitr se 115 koňmi
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jetel"
7. 3. 2003 11:35
Re: TDI Proč ne?
Já mám koně, vraný koně, to jsou koně mý.
Když já jim dám ovsa, oni skáčou hopsa.
Já mám koně, vraný koně, to jsou koně mý.
neregistrovaný "Petr"
4. 3. 2003 19:47
RS a diesel ikdyz PD
Sem mam chipovany TDi a za benzin bych nemenil. Ale dat do "sportovni" RS verze fabie obycejny koncernovy TDi motor je fakt sracka. Doufam, ze se to nebude prodavat stejne jako se neprodava superb. Sakra proberte se ve skode!!! Dejte tam aspon tu posranou 1.8T 110 kW!!!! Nebo tam klidne nechte TDi, ale dejte pryc to RS. Je to k smichu. V passatu a golfu to ma kazdej vepr a tady se to bude prodavat jako RS.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "vociáš"
4. 3. 2003 19:51
Re: RS a diesel ikdyz PD
seš nějakej chytrej vocásek, viděl si třeba seat tušim IBIZA? taky bylo jeden čas vrcholová verze s tímto motorem, takže si můžeš
neregistrovaný "Bodik"
5. 3. 2003 09:57
Re: RS a diesel ikdyz PD
Jo, byla to ibiza a pořád je, ale jezdit se s tím nedalo. Špatný výhled a člověk se musí u takových malých aut s ne úplně tuhým podvozkem teda dost soustředit na jízdu ve 200, je to dost namáhavé narozdíl od velkých aut.
Jo a mimochodem, tato nová Ibiza (ve které jsem já jezdil) v plné palbě, 1.9 TDi (130 koní), byla nová za cca 460 tis...........
neregistrovaný "Franta"
4. 3. 2003 19:49
Konečně auto na závody.
Octavie je dobrý auto,ale tak pro rodinu a né pro rallye.Fabie bude těžce šlapat na paty všem.Ale musí dospět.Vypadá dobře,to se musí nechat.Škodovce fandím a držím palce.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Antrax."
4. 3. 2003 19:49
fabie na vodu?
no celkem v pohodě nemyslíte?
i když by to mohlo bejt lepší,ne?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jazykozpytec"
4. 3. 2003 19:51
chudaci ropaci...
Je to poprve co se divam na tyhle stranky, ale mam pocit, ze i naposled... jste chudaci, kdyz se nedokazete bavit na urovni, ale jen na sebe machrovat jak chlapci ze sousednich hospod... mam dojem, ze stejne vetsina z vas doma slechti najakou tu "stodvacitku" "ropaci". Nebo snad chudaci??? Kolega chemik se alespon vyjadroval slusne. Sbohem.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "vociáš"
4. 3. 2003 20:03
Re: chudaci ropaci...
sem tu taky poprví, máš recht, akorát tu machrujou
neregistrovaný "peth"
4. 3. 2003 20:24
Re: chudaci ropaci...
" stodvacítku " s poličkou na motoru.
Většinou zde opravdu mluví svobodný, bezdětný, bydlící u rodičů, případně silně dotovaní rodiči.
neregistrovaný "tom"
4. 3. 2003 20:57
Re: chudaci ropaci...
Ale ale...Od dob kdy jsem nastoupil do prace me rodice nedali ani korunu. Chces auto mi rekli tak si usetri videlej a kup. A koupil jsem si Hondu. Mam totiz rad sportovni jizdu a s timhle autem muzu jezdit jak celkem usporne tak i hodne svizne ze na me ma opravdu ale opravdu malo kdo. Mam v tom 1.8 VTEC. A malo kdo mi natre *nechytaj se ani 3.0litrovy benziny. Beru to ze ty auta s trilitrem jsou oproti my honde dost tezky. Ale jeste se mi nestalo ze by me natrhl nekdo s TDI ci HDI ci CDI.....Jedinej kdo diesly umi je tak mozna BMW a jeho motory 3.0d.A jinak s tim co mam jezdim beru kdyz jedu s hodne lehkou noho tak jedu 6.5 a kdyz na to slapnu tak neni problem tech 12.... Takze se tu klidne hadejte nic proti nafte nemam ale proste bych si ji nekoupil protoze na nove BMW nemam a nic jinyho v nafte proste nechci!!!!!
neregistrovaný "RENAULT"
4. 3. 2003 21:53
Re: chudaci ropaci...
Máš recht, TDI, HDI, CDI, ale i TDCI, JTD, DTI, D-4D, a podobný nafťáky nestojí za nic.
ALE!!!!!! Jedna vyjímka se najde- dCi
neregistrovaný "Trucker"
4. 3. 2003 23:30
Re: chudaci ropaci...
Ale *, já s Tebou sice naprosto souhlasím, že máš rád Renaulty, to jsme na tom stejně, ale kvůli tomu nemusíš posílat do sraček zbytek automobilového světa!!! Náhodou Mercdes, BMW, Peugeot, Alfina i ten blbej Ford dělají dost good diesely.
neregistrovaný "chaos"
21. 3. 2003 12:02
Re: chudaci ropaci...
dCi je vyjímečný především tím, že ze všech common railů, co jsem osobně vyzkoušel (z těch co jsi jmenoval, není DTI common rail, jinak znám všechny), má nejmenší rozsah použitelných otáček a nejnižší maximální otáčky. Ten, se kterým jsem jezdil (100k ve Vivaru), mi to zasekával v 3.750... Horší v tomto ohledu je snad prý jen TDI PD 115k, ale ten osobně neznám. Pokud se chceme bavit o opravdu povedeném common-railu, tak (kromě BMW 2.0 110 kW) v současná době jedině MZR-CD. 136 koníků, 310 Nm, absolutně plynulý náběh turba a nechá se držet až do 5 tisíc. Mít trochu menší spotřebu, byl by to nejlepší diesel současnosti.
neregistrovaný "Bodik"
5. 3. 2003 10:03
Re: chudaci ropaci...
Hm, tak to já už mít na nové BMW tak jedině 6-válec trojkové řady 2.5 benzín. Byl jsem na nějaké prezentaci loni těchto vozů (BMW) a byla možnost se svést ve všech a bylo to super. (kromě toho i 330ci či jak to je - sporťák se sekvenčkou, která však byla trošku zpomalená nebo spíš pomalá). Jo a samozřejmě X5......no coment.
neregistrovaný "Ivanhoe"
6. 3. 2003 06:13
Re: chudaci ropaci...
Souhlasím s tvým názorem na urověň této diskuse. ALE NESOUHLASÍM s tím, co píšeš o svém autě. Chápu, že každý si chválí tu svoji káru. Vidím, že stejně jako já fandíš trochu BMW. Víš ale něco třeba o BMW 320is?Myslím, že by ses nestačil divit. Uznávám ale, že 1,8 VTEC jede super a 2,2 to je bomba.... chybí tomu ale trochu krouťák.
neregistrovaný "tom"
6. 3. 2003 21:32
Re: chudaci ropaci...
jo o BMW 320is vim a povodim ho kdykoliv budu chtit protoze to auto je hrozne tezky oproti integre a nemam 1.8 SOHC VTEC ale mam DOHC VTEC 140KW
neregistrovaný "Ivanhoe"
10. 3. 2003 07:20
Re: chudaci ropaci...
Milý šikmooký příteli. Čekal jsem na tvoji reakci, abych si udělal o tobě obrázek. Je vidět, že to co tvrdíš je pouze ono machrování, které má daleko od skutečnosti. Poslouchej dobře co ti řeknu. Z vlastní zkušenosti ti můžu říct, že vloni na jaře na Brněnském okruhu to vypadalo trochu jinak. Tvůj soukmenovec s černou Integrou(doufám, žes to nebyl ty)vydržel necelá dvě kola a skončil v hodinách. Musím ale přiznat, že se hodně moc snažil a souboj byl téměř rovnocenný. Byl nepatrně rychlejší při výjezdu ze zatáček(cca 2m), ale pomalejší při jejich průjezdech. Závěr si udělej sám.
neregistrovaný "Martin"
4. 3. 2003 20:39
bez titulku
Jo, takze kdyz to je diesel, tak je to nic jo? A ropa ? To jsou nejake silne slova ne ? Tak nekomu se libi kdyz mu to bubla, jak rikate ta ropa, a kdyz ma spotrebu kolem ja nevim 6 l. Kdyz nekdo chce jzdit do 6 tisic za minutu a se spotrebou kolem 10 tak at ! Nikdo vas nenuti , nekupujte si ji. Diesel neni sport, ale inzenýři z něho vykopali dost. A nekteri namachrovanci s tuningama by ji urcite videli tak na zasterky ikdyz ma diesel. CAU !
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ace3"
4. 3. 2003 20:49
Re: bez titulku
videl sem na to chiptuning: ze 130k na 172k a z 310nm na 430nm.. rek bych ze tohle dat do fabie, tak to bude trhat asfalt!
neregistrovaný "peth"
4. 3. 2003 21:03
Neštěstí
Je potřeba si uvědomit kupní sílu českého národa. Té přesně odpovídá produkované vozidlo. Zoufalci, proberte se! Až budete mít min. na 2 nová auta do rodiny, z nichž jedno bude opravdu sportovní, již určitě se nebudeme bavit na podobném fóru o Fabii RS 1.9 TDI.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ben"
4. 3. 2003 21:24
nafta ne
Tak proč asi používají závodní auta (třeba WRC) benzín a ne naftu, že?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "metlon"
4. 3. 2003 22:50
Re: nafta ne
A proč VW používá Boru TDi v okruhovejch závodech,že?
neregistrovaný "RENAULT"
7. 3. 2003 12:16
Re: nafta ne
No jo. VW používá Boru TDI v těch úžasně prestižních závodech, který jsou rádi, když získaj patnáctiminutovej šleh pro sestříhanej záznam v šest ráno na vedlejším kanálu nějaký regionální německý televizní stanice. Tak to budou důležitý závody s nabitou konkurencí (nejedná se náhodou o Bora TDI Cup, nebo něco podobnýho?), věřím.
neregistrovaný "cool-hand"
4. 3. 2003 23:02
bez titulku
Mám nafťáky fakt rád, a do rodinnýho auta bych ani jiný motor nechtěl. Ale do sportovního?? Měl jsem Fabku 2,0i a neni nad ten pocit to auto pořádně vytočit. Ikdyž je tenhle diesel silnější, do 100km/h musim minimálně 2x zařadit, kdežto u toho benzíňáka jen 1x. A jestli se mu chce do otáček tak ochotně jako tomu 1,9TdiPD(100k) tak spíš 3x. A názor, že někdo na to nemá peníze...ehm tak tohle auto bude v rodině vždy jako dvojka. Když bude mít někdo min. 600klacků na auto pro rodinu, koupí asi teda nějakou slabší Octavii než, krásnou silnou, ale malou Fabku. Pokud diesel do sporťáčka, tak jak sem řekl někde v minulým příspěvku, jedině jako ekvivalent k benzínu 1,8t.
WRC FABIA WRC FABIA WRC FABIA.
ŠKODOVKA, ŠKODOVKA, ZELENOBÍLÁ ŠKODOVKA.....(jen si upravuju plzeňskej pokřik, ale hodí se ne )
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "raaffaa"
4. 3. 2003 23:20
bez titulku
super nema to chybu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mojma"
4. 3. 2003 23:42
vetsi kola a nevypadalo by RSko zle
Interiér Fabie RS nic moc chtelo by to trochu hliniku a posadit ji na naky vetsi a trosku sirsi kola a este nizsi nizkorpfilovy pnemumatiky, se seriovejma to vypada blbe. Proti TDI nic nemam, i kdyz oznaceni RS asi neni uplne ono. Ale nejsem na tom tak dobre abych moh zivit 1.8 T a mit spotrebu 10-15l/100, to rasdsi to TDI a spotrebu 5l/100 - se sluzebni okatvkou TDI/66 KW obcas jezdim za 4.8/100 km s lehkou nohou.Priznavam, sem socka:o). Ale v nejblizsi dobe auto stejne neplanuju, moje stara 1.3 felda si na na svoji nahradu bude este dlouho vydelavat:o((( Tak se me tahle RSka stejne netyka:o((, tak v pristi generaci mozna....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Trucker"
5. 3. 2003 21:35
Re: vetsi kola a nevypadalo by RSko zle
Být Tebou se se pořádně porozhlídnu po automobilovém trhu. Hlavně se bezhlavě nevrhej do další škodárny. Stejně už se cenově srovnávají se zahraniční konkurencí a i přes všeobecný fanatismus Volkswagen (Škoda) není na svou cenu žádná výhra. Já bych se díval směrem to France nebo to Japan.
neregistrovaný "Salome"
4. 3. 2003 23:50
Krásný kocour
Nádherný pokus, o sportovní verzi, nemám co dodat.Ty dvě křídla jsou boží.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Luk"
5. 3. 2003 01:05
???
vy trubky, BMW dava diesly s common-railem i do okruhovych vozu!!! tak co tady melete ze sou ty motory liny???
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mex"
5. 3. 2003 09:56
Re: ???
JO mas pravdu Trucky jezdej na naftu
neregistrovaný "Ivanhoe"
5. 3. 2003 06:47
bez titulku
Proti TDI nic nemám, ale myslím, že ve sportovní verzi vozu nemá kouř z nafty co dělat !! Nafta se používá pouze na konzervaci pneumatik.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honza"
5. 3. 2003 07:24
Fabia RS
RS a nafta?Chtěl bych vědět důvod.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Koťón"
5. 3. 2003 07:38
Re: Fabia RS
A proč ne? Kdo zná motor 1,9 TDI PD 96kW ví co tento motor umí. Jde o opravdového siláka a vozu propůjčuje brutální dynamičnost. A o to u seriové verze sportovního vozu jde ne? Tak se ptám já a proč ne tento motor? Nejde jenom o to, že máme vžité, že sporťák musí mít benzínový motor.
neregistrovaný "mex"
5. 3. 2003 09:58
Re: Fabia RS
Kdepak, jakejkoliv benzinak s turbem nakope 1,9 PD do zadku az to nebude hezky.
Uz to tady padlo milionkrat srovnajvejte motory s turbem s motory bez turba!!!
neregistrovaný "Bodik"
5. 3. 2003 10:08
Re: Fabia RS
Jde o to, že černý dým při vytočení na "neuvěřitelných" 5 tisíc není asi nejlepší známkou pro sporťáka a zkus dát do klepajícího (motor) auta laděný výfuk, tak to máš vyhozených 12 táců minimálně (za pořádně výfukové potrubí).
neregistrovaný "chaos"
21. 3. 2003 12:11
Re: Fabia RS
Jedna z "Bellind" (pokud nejsi z Prahy, tak je řeč o letištních taxících, pověstných bílých, později stříbrných passatech) v TDI (PD 115k + pravděpodobně chip) lítala po Praze s laufama od ABTa a ujišťuju tě, že jsem v životě neslyšel nic, při čem by mi tolik tuhla krev :-) Ten zvuk byl famózní!
neregistrovaný "brouk pytlík"
5. 3. 2003 09:08
bez titulku
Fabia RS v nafte,lidi neblaznete!!!
Žádnej zázrak Fabie WRC ale na škodovku to jde!!!
To sem zvedavej na vysledky Fabie WRC s porovnanim s Octavii WRC!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "brouk pytlík"
5. 3. 2003 09:13
Fabie RS v dieselu,lidi neblaznete!!!
Pryc s naftou!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lázňa"
5. 3. 2003 09:34
Co dodat nádhera
Je to nejhezčí WRC. Konečně se škodovka zpamatovala oktavie je pěkná, ale nadá se s ní vyhrávat. Už jsem chtěl Śkodu pochválit, ale zase udělala chybu s TDi. Do sporťáku patří benzín. Nevím proč tam nedají motor z Oktavia RS.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honza"
5. 3. 2003 09:42
RE KOTON"A PROČ NE?"
JAK DLOUHO VYDRŽÍ "NAF´TÁK"BRUTÁLNÍ ZACHÁZENÍ?(vytáčení k červenému poli,někdy i za něj!)Nebudem se bavit o zvukové kulise atd.Prostě mi to k eReSu nesedí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milk"
5. 3. 2003 10:22
bez titulku
Chlapci...Vaše WWW jsou poněkud silně neaktuální! Na WWW autosalonu jsou fotky nového Sceniku, Kangoo, Saabu, a u Vás nic...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondrej Such (AUTO.CZ)"
5. 3. 2003 14:26
Re: Trpelivost...
Zdravim z Zenevy.
Jako vzdy pripravujeme velkou prilohu z autosalonu, rozlozenou tradicne na dva dily - znacky podle abecedy. Prvni dil vyjde ve stredu, druhy par dni pote.
Primo odsud davame na web jen nejdulezitejsi zpravy a hlavni sily sertime na ony prilohy. Kdysi jsme se ctenaru v ankete ptali, zda davaji prednost aktualnim kratkym zpravam z autosalonu, nebo komplexnimu materialu s podrobnymi texty a autentickymi fotkami. Vysledek byl jednoznacne pro druhou variantu...takze proto.
Tradicne prilohu doplnime o popularni rubriku "usmevy hostesek" a na rozdil od lonske Parize je skutecne na co koukat....
Takze vydrzte....a behem dneska pribudou jeste nejake zpravy odsud....
O.
neregistrovaný "Ivanhoe"
5. 3. 2003 10:37
bez titulku
Myslím, že je o určitá revoluční kombinace. Když se zamyslím nad tím, zda konkurence nabízí podobnou kombinaci, moc si toho nevybavím. Většinou se sportovní verze u konkurence vybavují jiným agregátem. A proč asi ?? Jde podle mě jen o to zda se to bude prodávat nebo ne. Škodovka zaznamenala veliký pokrok vzponeme-li na doby "fáček", které už jsou doufám za námi. Dnešní škodovky jsou úplně někde jinde, ale kolik z té pokrokovosti je skutečně české a kolik německé!? Felicie byla beze sporu nejprodávanější a nejoblíbenější auto této kategorie. Myslím, že kdybychom porovnali počet prodaných felicií a fábií za stejné období, asi bychom se divili. Ještě dnes se ojeté felicie (facelift) prodávají jedna báseň. Další "Boleslavská bomba" Superb - nejoblíbenější automobil roku. Kolik se jich prodalo, že se musí kvůli tomu propouštět? Podle mě je to jen o penězích. Domácí automobilka by měla prodávat za domácí, lidové ceny, které jsou o dost nižší než je tomu u importované konkurence !! Můj názor je ten, že bych "půl mega " za tohle vozítko nedal !!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Koťón"
5. 3. 2003 10:56
bez titulku
Dobře, dobře. Škoda Auto musela při výběru motoru pro Fabii RS vycházet z aktuálního výrobního programu. Tam přicházejí v úvahu dva motory. Dvoulitrový zážehový čtyřválec o objemu 2l a nebo vznětový přeplňovaný čtyřmálec využívající koncernový systém PD o objemu 1,9 l a výkonu 74kW, jako alternativa však mohl posloužit ,,stejný" motor o výkonu 96kW, který se sice sériově (ani jinak) do Fabie nedodává, ale jeho zapracování do vozu bylo bezproblémové. Takže v podstatě 3 různé možnosti. Jestli udělala Škoda Auto dobře s dieslem do ,,sportovní" verze ukáže čas (dle prodejů). A konec konců, každý máme svůj názor a tak to má být.
PS: ... a klidně se přiznám, že jsem zaměstnanec obchodní sítě Škoda Auto
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ivanhoe"
5. 3. 2003 11:23
Re: bez titulku
Ve výrobním programu škody je i 1,8 T ne? A´t už 150 či 180PS by jí taká slušelo nebo ne? To by byl panečku mazec !! Ale co potom brzdy(pokrokové bubny na zadní nápravě), podvozek .... to by stálo pěněz že? Vezmu-li Octavii RS to je jiný kafe od A do Z. Kdo v ní jel, ví o čem mluvím. Jasně, konkurence je tu taky, ale myslím, že Octavia RS není špatná... A vůbec můj favorit se narodil v mnichově a už pár let existuje a to s velikým úspěchem po celém světě na rozdíl od Fabie. Ale to je úplně jiná třída. Je třeba srovnávat vozy stejné kategorie....
neregistrovaný "mex"
5. 3. 2003 11:28
Re: bez titulku
souhlas
bohuzel fanatikum se tezko neco vysvetluje.
neregistrovaný "Koťón"
5. 3. 2003 11:59
Re: bez titulku
Máš pravdu ve výrobním programu Škoda Auto je motor 1,8 T. Je však pouze pro model Octavia a Superb. Rozhodně ho nenajdeš ve výrobním programu modelové řady Fabia. Určitě existuje důvod proč tam není. Není a myslím si, že nikdy ani nebude. Howk
neregistrovaný "Milan"
5. 3. 2003 12:49
Re: bez titulku
Kdyz uz jses zamestnanec obchodni site Skoda Auto, neni to spise tak, ze Octavia tento rok konci - Skoda chce udrzet prodeje a nechce, aby Fabia RS s motorem 1.8.T konkurovala Octavii RS? Jinymi slovy neni nasazeni TDi spise obchodni rozhodnuti s tim, ze motor 1.8 T bude do Fabie RS nasazen pozdeji?
neregistrovaný "Sharpbone"
5. 3. 2003 11:30
Bezva pila
Krom toho, že dobře vypadá, snad i dobře pojede a nakope pr...l Peugeotům. Minulost ukázala, že škodovka má docela výdrž a dotáhla docela daleko i kvalitu motorů. Octavia byla ale moc těžká a dlouhá, což Fabka není. Jestli bude dostatečně dobrá se ale ještě uvidí.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mex"
5. 3. 2003 12:06
Re: Bezva pila
ach jo dalsi zatvrela skodovacka socka se zakrnenym mozeckem
Nejdriv napises ze nakope *i peugeotum (to by museli ziskat aleposn 3x po sobe mistrovskej titul), ale hned na to napises, ze jestli bude dobra, to se ale jeste uvidi.
Ses fakt fanatik!!!!
neregistrovaný "ftakopysk"
6. 3. 2003 03:15
Re: Bezva pila
Ak myslis ze Octavia WRC bola tazka a Fabia nebude, tak to si trosku mimo, pretoze WRC-cka maju danu minimalnu hmotnost 1230 kg. Ale vacsia bola, to mas pravdu. :))
neregistrovaný "Sláva"
5. 3. 2003 11:59
Co ty zadní dveře?
Jsou to krásný auta, jen ty zadní dveře jsou tam v těchto kategoriích nějak navíc :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ziki"
5. 3. 2003 14:54
Fábie jako fábie...
Jenom by mně zajímalo, jestli to bude taly tak spolehlivý jako moje fábie.... Mám jí asi 2 roky a 8 x navštívila servis, furt se na tom něco sere... (servořízení, řídící elektronika motoru, stabilzátor řízení, ložiska...) Prima auto.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "mato"
5. 3. 2003 15:55
Re: Fábie jako fábie...
kup si bmw, garantujem ti,ze nebudes banovat. malo by ti v pohode stacit 2.0, bez turba o vykone 125kW, priemer spotreba pod 9 litrov.
neregistrovaný "Diabol"
5. 3. 2003 20:48
Re: Fábie jako fábie...
mno, ja mam zalusk na BMW 328i coupe, komplet v tuningu......akorat nevim, jak dlouho by mi vydrzelo...:) Jestli ho koupim, tak to bude mazec, aspon na chvilu.... :)
neregistrovaný "MT"
6. 3. 2003 00:07
Re: Fábie jako fábie...
A k tomu bavoraku bily fusekle, mokasiny, fialovy sako a pulkilovy retez kolem krku!!!
neregistrovaný "anonym"
5. 3. 2003 15:37
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdeněk"
5. 3. 2003 16:37
Máte recht, pryč s nějakou naftou
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ronny"
5. 3. 2003 16:58
Hurááá nekdo dostal rozum
Fábie WRC měla vyjet už mnohem dřív škoda , a souhlasím z názorem ze RS si koupím jedině s benzínovým motorem ,do takového auta naftu to je zvrhlost!!!

window.open=NS_ActualOpen;
orig_onload = window.onload;
orig_onunload = window.onunload;
window.onload = noopen_load;
window.onunload = noopen_unload;
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mates"
5. 3. 2003 17:17
uvidime jak pojede...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jaromir"
5. 3. 2003 17:36
jen tak dale...
cool auto i s tim TDI motorem, ten motor je dobrej!zas neco pro lidi se sportovni dusi!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
5. 3. 2003 21:09
bez titulku
Takový
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "DAN ZLÍN"
5. 3. 2003 21:21
bez titulku
Takový bastart tu ještě nejedí !!! RS DISEL???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ajvo"
5. 3. 2003 21:41
Hurá konečně
Octavia byla moc těžká doufám žě se jí podaří
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mex"
12. 3. 2003 09:53
Re: Hurá konečně
ty ses fakt *, Ochcafka i Fobka maji shodne 1230 Kg!!
Sakra kdy uz se ti skodovaci proberou??
neregistrovaný "a4"
5. 3. 2003 21:44
benzin!turbo!!dve!!!!!! ropa -haha
to neni auto to je odpad z wolfsburgu.Nazdar, ja mam žigula
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Anakra"
6. 3. 2003 11:10
Motor
Sice nevím, jestli to už tady někdo psal, ale stejně si myslím, že tam škodovka tak do roka dá nějakej benzinovej motor. Nemám nic proti dieselům, ale pro sportovní fanoušky je to trochu divný. Ale ať klidně diesel nabízejí, řada lidí si ho určitě koupí, a pro ty co ne, tak snad škodovka brzo něco udělá.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Zbynek"
6. 3. 2003 13:09
Re: Motor
Spravna domenka. Podle me tam taky do budoucna daj nakej benzinak. A pro ty kterej na tenle motor nadavaj, ze ho dali do sportovni skodovky: prave proto,ze je to skodovka mi to nevadi malo zere a jede celkem slusne. Co byste vsichni chteli aby tam dali nakou silne prplnovanou 1.8T. Tak to asi ne. Me se tenle motor narame libi.
neregistrovaný "radim"
6. 3. 2003 15:57
jestli nekdy neco vyhraje,dam mu pusu
jestli nekdy neco vyhraje, dam mu pusu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Y(ng)."
6. 3. 2003 18:48
Fabia RS 1.8 T
Pánové,
ve Fabii RS motor 1.8 T (110 kW) samozřejmě měl být. Jenže Škodovka má jaksi problém se zástavbou, zkrátka ho do fabie nemůže narvat. Do podzima by se jí to snad mělo podařit, takže ve Frankfurtu se můžeme těšit. Cena ale ještě o 100 tisíc vyleze nahoru.
P.S. Cena 495 000 za motor 1.9 TDI 96 kW je v dobre vybaveny fabii prece uplne super (stejna ibiza je o 120 tisic drazsi) - takze Skodovka s dieselem snadno presvedci i tech 2500 zakazniku, ktery potrebuje k homologaci WRC
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "cosworth"
7. 3. 2003 01:43
Re: Fabia RS 1.8 T
do koktavky RS museli narvat nějaký trubky do kufru aby se jim to v zatáčkách nerozpadlo nevíte co museli udělat s tímhle parchantem? Jinak to WRC je docela dobrá sranda to už by snad toho vietnamce nebo korejce nebo s čím se to honili mohli dostat. Pochybuju, že tohle bude stačit na ty desetiminutový ztráty co furt maj pokud dojedou. Žigulik prej taky bude dělat WRC tak aby jste se nemuseli honit ještě s ním. Nedavno se přede mnou rozjel závodním způsobem takovejhle nějakej *v tdi a mně ty saze málem rozbily okno. když přestali dělat avie tak jsem se zaradoval že už je konec dýmovnic na silnicích, ale to by naše společnost nesměla bejt plná ubožáků, který koukaj jenom na to jestli jim to jede za 4,6 nebo4,9 l nafty. Mněli by jste se taky zajímat o to jak to vypadá za váma. jeden s Wartburgem mi taky říkal, že ten smrad vevnitř necítí.
neregistrovaný "stromecek"
29. 7. 2003 08:52
Re: Fabia RS 1.8 T
tak si zapni vnitrni okruh a pust si mlhovnky kdyz ti to vadi blbecku
neregistrovaný "Pepik"
7. 3. 2003 09:37
SPORŤÁK
Co to tady melete vo benzínech a nafťákách, sporťáka jedině na methyl-alkohol - vy chudaci!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom AUTO.CZ"
7. 3. 2003 15:11
anketa
V levém sloupci je přidána nová anketa - Je diesel ve Fabii RS to pravé?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rek"
8. 3. 2003 11:18
bez titulku
Rekl bych, ze toto auto je velká paráda!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Heidy"
8. 3. 2003 19:50
Kdyby diesel jak od BMW proc ne ale takhle...
Keby v Boleslavi dokazali vyvinut diesel ako napriklad u BMW 2.0d, 140 koni a 250Nm bez turba a dali to do Fabie RS tak preco nie ale tento motor je * pre auto s oznacenim RS. to mohli radsej pouzit 1.8T zvysit zdvihovy objem na 2.0 urobit 4X4 bola bz to pecka a cely svet y sa ***. Parametre by sa mohli pohybovat okolo 200 koni a 300Nm...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Trucker"
8. 3. 2003 21:26
Re: Kdyby diesel jak od BMW proc ne ale takhle...
I když to z označení není zřejmé, tak BMW turbo MÁ!
neregistrovaný "Jiří"
9. 3. 2003 11:58
Re: Kdyby diesel jak od BMW proc ne ale takhle...
Tak s tím vaším slavným 1,8T se jděte bodnout.Máme Mondeo TDCi 130PS a 330 Nm. Na dálnici nějaká posraná oktávka nemá šanci!!!Je pravdou,že se ti kluci za volantem snažili,ale.......holt maj smůlu.Nemluvě o tom,že Fábie je podstatně lehčí než Mondeo.Sláva TDi atd.
neregistrovaný "Pavel"
9. 3. 2003 18:49
RS TDI-dobrá volba
Jelikož pracuji ve Škoda Auto a.s. a měl jsem tu možnost a několikrát se svéz za volantemm RS,tak musím říct že volba motoru TDI 96 Kw není zas tak špatná volba.To auto je prostě dělo.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mirekS"
12. 3. 2003 00:13
Re: RS TDI-dobrá volba
delo??? si snad delate legraci, ne ? :)))) nula na sto za deset mi prijde jako dost nudna zalezitost. Je mi jasny ze na ten podvozek nemohli dat silnejsi motor... ale stejne..:)
neregistrovaný "david"
9. 3. 2003 19:47
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dzambo"
9. 3. 2003 20:31
bez titulku
rozhodne mam trochu prehled v teto oblastni ,nejsem nijak zaujat proti Skode,,ba naopak pral bych ji vice uspechu,ale bohuzel me zase zklamala,nekdy mam dojem,ze opravdu nas chce WV potopit a nebo si to delame sami,kazdy cesky motorista s trochu sportovnim duchem by spise uvital ,kdyz budeme pri zemi,treba jen 16-stovku motor o neco lepsich parametru jak v serii,pri drobnych upravach by se to snad nemuselo vysplhat na nejakou silenou cenu,karoserie me porad pripada jak postavena krabicka sirek,kazdy by asi rad uvital surove receno trochu auto pritlacit k zemi a rozsirit,trochu peknejsi kola s nizkymi pneu,snad nechci az tak moc,
bohuzel opravdu nemam rad bakelitaky,kteri se v RS schovavaji jen za predni a zadni naraznik ,par dalsich zmen,ale v podstate v technice nic ,nic ,ale nic noveho a jeste kolem toho takovy humbuk,a ten ropny motor,opravdovy vysmech,celkem me to opravdu,prominte za ten vyraz ,nasralo,pripada mi to jako by to bylo postaveno pro chudaky,kteri musi,kdyz chcou mit sportovni auto,jezdit s naftou ,aby usporili,ale ktery sporivec si to koupi za pul melounu,trochu mi to nedava logiku,jako asi vice kroku naseho poloceskeho koncernu,
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lucifer"
12. 3. 2003 15:12
Na vlastni oci.
Co na to dodat. Velmi jsem byla hrda, ze nase znacka je take prezentovana na Palexpo. Okamzite jsem se hnala k prvnim devcatum, ktere zde auto predvadeli, ze si na chvili promluvim, zase po mesicich cesky. No, jake prekvapeni. Nase auto prezentovali svycarky a francouzsky. To byla prvni podpasovka. No a pak to, jak jsme byli v tom rozku, vlastni balkonek, to bylo krasne. Ale v tom nejnovejsim modelu sedeli 2krupani a vypadali, ze si v tom jedou. Nejak sem potom uz nezatouzila chtit vyzkouset a sednout si do noveho modelu Fabie. Preslo me to.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lopés"
15. 3. 2003 13:11
..a sme mistři světa!!!!
s takle pěknym autem vyhrajou pohár značek!!!!! 100%!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "cosworth"
16. 3. 2003 21:37
Re: ..a sme mistři světa!!!!
to jsi se překlepl myslel jsi pohár s r a č e k
neregistrovaný "Molny"
21. 3. 2003 21:08
Re: ..a sme mistři světa!!!!
Di do * etstě nezávodí tak ji nemůžeš posílat do "sraček"!Nikodo neví jak to dopadne ale na mistry to fakt nevypadá,i kdyz mozny je všechno..... :-)
neregistrovaný "cosworth"
23. 3. 2003 22:44
Re: ..a sme mistři světa!!!!
z h o v n a uplácaj jenom a jenom s r a č k y , tam je nemusim posílat já, tam se poslali s timhle parchantem sami.
neregistrovaný "free"
30. 3. 2003 13:05
skoda hraje druhy housle
nevim,ale proste skoda ve ctyrce VW hraje posledni housle,nakej ropak to nezachrani,kazdy ridic,ktery ma rad sport jizdu nepujde do dislu,ten si koupi akorat naky uchyl.Ted jsem koukal na seat ibiza cupra s motorem 1.8T 20v s 135kw.to musi byt narez,a ne udychany ropak zn skoda fabia.Pokud skoda chtela udelat s RS diru do sveta,tak mnela udelat model podobny soutezni fabii,rozsirene blatniky,kridla a alespon 1.8T 20v,nebo naladeny 2.0,pak by to bylo vozitko.
Rozbalit vlákno
0