Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Walter Maria de’Silva o designu Audi (rozhovor časopisu AutoDesign&Styling)

Aktuální číslo časopisu AutoDesign&Styling přináší rozhovor s šéfem designu koncernu VW, Walterem Maria de’Silvou.
Zpět na článek
26. 12. 2009 09:49
26. 12. 2009 18:07
26. 12. 2009 18:22
26. 12. 2009 18:24
26. 12. 2009 13:21
neregistrovaný "misiak"
26. 12. 2009 12:57
26. 12. 2009 13:05
26. 12. 2009 13:07
26. 12. 2009 13:23
neregistrovaný "misiak"
26. 12. 2009 16:35
26. 12. 2009 21:47
27. 12. 2009 00:34
27. 12. 2009 00:38
27. 12. 2009 13:12
27. 12. 2009 13:50
26. 12. 2009 13:14
26. 12. 2009 16:37
26. 12. 2009 13:56
26. 12. 2009 14:25
neregistrovaný "exctenar"
26. 12. 2009 17:56
26. 12. 2009 18:15
26. 12. 2009 18:47
26. 12. 2009 19:12
26. 12. 2009 19:18
26. 12. 2009 19:22
26. 12. 2009 19:40
26. 12. 2009 21:30
26. 12. 2009 19:54
26. 12. 2009 22:11
27. 12. 2009 10:16
27. 12. 2009 22:27
26. 12. 2009 20:18
26. 12. 2009 20:51
26. 12. 2009 21:52
26. 12. 2009 22:04
26. 12. 2009 22:03
27. 12. 2009 11:36
27. 12. 2009 11:37
27. 12. 2009 12:01
27. 12. 2009 11:04
27. 12. 2009 11:37
27. 12. 2009 12:06
27. 12. 2009 11:51
neregistrovaný "misiak"
26. 12. 2009 22:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 12. 2009 00:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 12. 2009 14:21
29. 12. 2009 14:36
Avatar - theolli
26. 12. 2009 09:49
jj,v čechách
je takových "joudů" a myslí si že mají "náskok díky technice" jenže opak je pravdou a aby toho zákazníci koncernu nedostali opravdu "málo" zaplatí za tu zastaralou technologii nemalý peníz! Musím uznat že k nějakému pokroku za ty poslední dva roky došlo,to jo ale kdo je fajnšmekr a chce být individualista určitě si nekoupí koncernový křapík!
Rozbalit vlákno
24
Avatar - positivemind
26. 12. 2009 10:04
Re: jj,v čechách
Aha, a co není koncernový křápík? Které auto nemá 100 % nic z koncernu? Sdílejí motory, technologie... viz např. PSA a jejich motory od BMW, prsty teď bude mít VW i v Suzuki atp.

Počkej, jistě myslíš BMW, ta skvělá auta, která jsou zadokolkou
Avatar - theolli
26. 12. 2009 10:08
Re: jj,v čechách
Přesně,BMW,Lexus,Honda
26. 12. 2009 16:34
Re: jj,v čechách
Možná bys mohl rozvést to, která ona technika od Audi je nějakým způsobem "zastaralá".
Připadá mi, že máš, což mne ani nepřekvapuje, nulové zkušenosti s těmoto vozy, ať už jde o BMW nebo o Audi.
:-!
Avatar - theolli
26. 12. 2009 16:52
Re: jj,v čechách
TDI,motory 1.6 benzin,1.4. Ted začínaji přecházet na CR a konečně předělali benzinové motory ale nikdo jim neodpáře fakt,že jim celý svět utekl /Honda a VTEC v seriové výrobě již od 87/ a VW group si nechával hodně draze platit za motory které jsou dávno vyběhlý! Ještě řekni že tak není! Až ted se konečně ledy pohnuly.
Audi jsem nikdy neměl,to je fakt ale měl jsem dvě 5-ky.
26. 12. 2009 17:50
Re: jj,v čechách
Ujasni si, jestli mluvíš o Audi nebo o VW.

Audi nasadilo první TDI Common Rail již v roce 2004, tedy nějakých pět let zpátky - docela dlouhá doba. Od té doby prakticky nepředstavili jiný nový nafotvý motor než právě CR.

Nehledě na to, že má Audi 1.8/2.0 TFSI - několikrát po sobě oceněný motor v anketě EOTY.

Nachápu, proč jistí zoufalci mají potřebu, vždy ukazovat ten nejobyčejnější základní motor, který se vůbec dá do Audi namontovat a na základě toho, poté prohlašovat bludy, jako by ani neexistovala jiná alternativa.
Určitě ten, kdo si kupuje audi, ho kupuje se základní motorizací, co? Jsou takoví, ale těch je opravdu minimum. Tyto obyčejné motory plní v ceníku efekt "již od" a ne tahouna prodejů.

Chceš vidět slušný kus techniky, co jen tak někdo nemá? Koukni na verze S, RS, R... Technika, motory , výkony...
Avatar - Ham.
26. 12. 2009 18:07
Re: jj,v čechách
V klidu, měl dvě 5-ky, jednu nejspíš z techniky a druhou z autoškoly. :-!
Avatar - theolli
26. 12. 2009 18:10
Re: jj,v čechách
v tom mám jasno VW je Audi a Audi je VW,stejný podvozky,motorizace jen Audi je dražší.
Rok 2004 je pátým rokem v řadě, kdy dvoulitrový motor automobilu Honda S2000 a agregát modelu Insight IMA o objemu 1,0 litru zvítězily ve svých kategoriích. Podobně systém IMA ve voze Civic získal ocenění v kategorii 1,0 až 1,4 litru již třetí rok po sobě
Je to už deváté ocenění pro jednolitrový motor modelu Insight IMA, které z něj dělá nejúspěšnější motor od začátku vyhodnocování soutěže Motor roku. S téměř dvojnásobným počtem bodů oproti motoru, umístěnému v dané kategorii na druhém místě, šlo hodnocení ještě dále vyjádřením nejvyšší chvály, formulované slovy jako “…z motoru vyzařuje vytříbené konstruktérské umění …” a “…chytrý motor s high-tech úrovní a s prvotřídní hospodárností.”

Když si projedeš "Motor roku" od začátku do dneška musíš se at chceš nebo nechceš poklonit Hondě a BMW!
Motory TSI jsou relativně novinkou a jen čas ukáže jaké vlastně jsou to samé platí o CR v podáni VW,třeba časem před nimi smeknu ;-)
Avatar - Ham.
26. 12. 2009 18:22
Re: jj,v čechách
Motory z roku 2004 nikoho v roce 2010 nezajímají, motor 1,0 ten je opravdu dobrý, ostatně Honda byla vždy světová jednička v motorech pro sekačky a jinou zahradní techniku. BMW poklona, to jsou opravdové motory pro opravdové řidiče.
26. 12. 2009 18:24
Re: jj,v čechách
Hele mě jsou tyhle vaše žabomyší spory celkem u pr... ale nedalo mi to a koukl jsem na tvůj odkaz,kterým argumentuješ a mám pro tebe malou radu,nejdřív si ho pořádně přečti než se tím budeš ohánět ;-)
26. 12. 2009 18:58
Re: jj,v čechách
Jasně, Honda S2000... To je sice slušné auto, ale myslím, že se již dávno nevyrábí. Pro mne mají více cenu motory, na které dosáhne běžný člověk, což motor v S2000 rozhodně není. Stejně jako motory od AMG případně Ferrari. Tím ale nezpochybňuji jejich kvality, jen dodávám, že tyto kvality běžný člověk nikdy nevyzkouší.

Ty máš, sice jasno v tom, že Audi je VW a opět třepeš něco o podvozcích a motorech, ale pleteš se.
Audi má s VW společný podovzek pouze u modelu A3/TT.
Zbytek modelů (a není jich málo) je svébytný a jedinečný, což bys věděl, pokud bys někdy aspoň nakouknul Audi pod kapotu nebo na podvozek.

Motory CR v Audi patří ke špičce.
Někdo říká, že např. 3.0 od BMW je lepší než 3.0 TDI. Já říkám, že ty motory jsou výkonově prakticky stejné, jen TDI je o řád kultivovanější, tišší, vyváženější. Rozhodně jsou tedy CR motory od Audi na špičce, drtivá většina jim může jen závidět, jak 3.0 TDI, 4.2 TDI, 6.0 V12 TDI...
Avatar - theolli
26. 12. 2009 19:08
Re: jj,v čechách
trochu si protiřečíš,když mluvím o obyčejných motorech je tvoje argumentace následovná

"Nachápu, proč jistí zoufalci mají potřebu, vždy ukazovat ten nejobyčejnější základní motor, který se vůbec dá do Audi namontovat a na základě toho, poté prohlašovat bludy, jako by ani neexistovala jiná alternativa.
Určitě ten, kdo si kupuje audi, ho kupuje se základní motorizací, co? Jsou takoví, ale těch je opravdu minimum. Tyto obyčejné motory plní v ceníku efekt "již od" a ne tahouna prodejů."

kdýž začnu o motorech jako je třeba F20C nebo K20A2 tak je tvá argumentace následovná

"Jasně, Honda S2000... To je sice slušné auto, ale myslím, že se již dávno nevyrábí. Pro mne mají více cenu motory, na které dosáhne běžný člověk, což motor v S2000 rozhodně není. Stejně jako motory od AMG případně Ferrari. Tím ale nezpochybňuji jejich kvality, jen dodávám, že tyto kvality běžný člověk nikdy nevyzkouší."

kličkuješ jak zajíc :-!
26. 12. 2009 19:18
Re: jj,v čechách
Hele, ty tady motáš o tom, že Audi nemá techniku.
Realita je taková, že AUDI tu techniku má, když máš na ni peníze, klidně si ji dopřej.
Je to tak u každé prémiové značky.
Podívej se k Mercedesu, co montuje za motory do Ačka a jaký mají výkony. A to je Mercedes.

Já se tady opravdu nepotřebuju dohadovat o základních motorech. Je to jen základ a pokud člověk chce, může si nakonfigurovat prakticky cokoli, tak širokou nabídku motorů nemá jen tak někdo. Je tedy nesmyslné vytýkat Audi to, že chce oslovit i zákazníky, kteří nemají peníze přímo na ty nejlepší motory...
Avatar - theolli
26. 12. 2009 19:21
Re: jj,v čechách
v tom musím souhlasit,nabidka motorů a výkonových variant má VW asi nejlepší.
27. 12. 2009 11:39
Re: jj,v čechách
PD ... ktere se stale prodava a co je jeste vice s podivem ... stale kupuje
27. 12. 2009 11:58
Re: jj,v čechách
Ale v nabídce je (a již docela dlouho) dost velmi slušných CR dieslů. Nechceš PD? Vem CR, i ten je "na skladě".

Připadá mi, že vy odpůrci musíte hledat a vytahovat vždy to nejhorší, co se dá najít. Už ale taktně nezmíníte, že je tu i nová moderní technologie, která se dá normálně objednat. :-!
Avatar - theolli
27. 12. 2009 12:01
Re: jj,v čechách
definuj docela dlouho!
27. 12. 2009 12:05
Re: jj,v čechách
První CR uveden v roce 2004. Od té doby každý nový diesel motor v nabídce je CR.
Avatar - theolli
27. 12. 2009 12:08
Re: jj,v čechách
nechci se hádat páč to nevím ale já jsem zaregistroval CR poslední půlrok,co konkrétně v 2004 nabízel??? Na to se rád podívám.
Avatar - hattori_hanzo
27. 12. 2009 23:54
Re: jj,v čechách
Pane,vy jste normálně hloupej.
Avatar - theolli
27. 12. 2009 23:58
Re: jj,v čechách
se svým věkem toho máš hodně za sebou co? :-)
Avatar - hattori_hanzo
28. 12. 2009 01:19
Re: jj,v čechách
Věk je zákonitou zárukou zkušeností,moudrosti a inteligence?
26. 12. 2009 10:05
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - theolli
26. 12. 2009 10:07
Re: s tim singleframe je fo fakt
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
máš 1000bodů
neregistrovaný "misiak"
26. 12. 2009 13:21
Re: s tim singleframe je fo fakt
:yes: :yes: :yes:
26. 12. 2009 18:58
Re: s tim singleframe je fo fakt
>:D A víš že máš pravdu?Největší * jezdí v audinách, ti top v audi Q7 :no: .
Avatar - WinDiesel
26. 12. 2009 10:32
Netušil jsem, že šéfdisigner...
... koncernu VW je de.ment... Mluví jako 7 leté dítě.... :no:
Rozbalit vlákno
4
26. 12. 2009 11:21
Re: Netušil jsem, že šéfdisigner...
Také nně přišly odpovědi jako PR kravaťáka z řetězce.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
26. 12. 2009 12:05
Re: Netušil jsem, že šéfdisigner...
Mě spíše jako 5tileté dítě. Oni nám závidí :no:
Avatar - Loptos
26. 12. 2009 13:08
Re: Netušil jsem, že šéfdisigner...
Mne nebolo treba citat ani clanok, ked som videl jeho fotku >:D
Avatar - salamoon
26. 12. 2009 19:14
Re: Netušil jsem, že šéfdisigner...
:yes:
Avatar - Andromeda
26. 12. 2009 12:57
No...
že by p.šéfdesigner zabodoval,to se říci zrovna nedá.Chápu,že prostoru nebylo mnoho,ale...Jsem sám,kdo čekal více???
Rozbalit vlákno
9
Avatar - theolli
26. 12. 2009 13:05
Re: No...
koukám že IQ vedení se plně stotožnuje s IQ kupujících,k tomu není co říct.
neregistrovaný "misiak"
26. 12. 2009 13:23
Re: No...
:yes:
26. 12. 2009 16:35
Re: No...
Zkus si koupit ten časopis, kde bude uveden celý rozhovor, nikoli jen jeho notně upravená a neuatorizovaná část.
Avatar - Andromeda
26. 12. 2009 21:47
Re: No...
Rozumím,že bylo tzv.redakčně kráceno či upraveno...A dost děsivým způsobem ;-) .Po tom článku se poohlédnu - ten pán ve mne vzbuzuje rozporuplné pocity...
27. 12. 2009 00:38
Re: No...
Ale to je přece dobře. ;-)
Designér musí být silná osobnost, musí vidět daleko do budoucnosti, musí předvídat, musí vzbuzovat emoce (vzpomeňme na Chrise Banglea), musí dokázat být kontroverzní. Takových lidí, jako je DeSilva, je na světě, jak už vzpomněl GTI, jen pár.
Těch špičkových designérů-vizionářů je asi tak 200. Z celých 7mi miliard lidí... Jsou to vyjímečné osobnosti. :-! :yes:
Avatar - Andromeda
27. 12. 2009 13:12
Re: No...
Nejspíše jsem to špatně formuloval,trošku osvětlím.Ty rozporuplné pocity rozhodně nejsou způsobeny "silnou osobností" ani kontroverzností jmenovaného - 100% ne.Třeba zmiňovaný Chris B. na mne působil mnohem příjemnějším,vyváženějším,komplexnějším dojmem(aby nedošlo k mýlce - hovořím o svém "dojmu,pocitu",čemuž se můžeš zasmát,ovšem mne intuice nezklamala)a dlužno říci,že patřím k odpůrcům jeho pojetí.Jistěže jde o silně minoritní skupinu vyjímečně "vybavených" lidiček,jen mám prostě problém do ní W.M. de S. zařadit,nejsem o něm přesvědčen.
27. 12. 2009 13:50
Re: No...
Tvůj dojem ti neberu. Nebudu ho ani vyvracet. Pro každého může být "příjemný" někdo jiný.
26. 12. 2009 13:14
Konkurence
Jen tak na okraj - když šéfdesignér Audi mluví o největších konkurentech, zmiňuje BMW, Mercedes a...Alfu Romeo, které mimochodem přiznává i nejdelší tradici v používání jejího symbolu resp. typického ztvárnění masky přídě. Takže alespoň propříště víme, do jaké společnosti Alfa patří. :yes:
Rozbalit vlákno
1
26. 12. 2009 16:37
Re: Konkurence
Koukám, že odpověď se dá prezentovat různými způsoby. >:D

Alfu vzupomněl spíše proto, že v ní douhá léta působil a cení její typickou masku, která je její pracně vybudovanou obchodní značkou. ;-)
26. 12. 2009 13:56
AUDI = design 1*
A je to tady zase... Diskuzní vyvolávači pravd opět hlasitě povykují, že pitomci jezdí v audinách, zatímco fajnšmekři a smetánka v hondách...topclass potom v lexusech >:D
Ale já je chápu...ten stres, který zažívají když se náhodou při objíždění kamionu dostanou do rychlého pruhu a za nimi je single frame...ten vztek z prasklého zpětného zrcátka, z toho mihnutí bílé diody/červené diody než stačí přeostřit ze zpětného dopředu...tak ten vztek se nejlépe zchladí v diskuzi. Tady jim přibývají kilowatty a ubývají sekundy zrychlení, tuhne pérování i mozek a všechna Audi světa jsou rázem horší než jejich repasovaný AAAmiláček :-)
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "exctenar"
26. 12. 2009 14:25
Re: AUDI = design 1*
To víš, v česku je populární disciplína: "Já jsem King a všichni další jsou Dementi".Každý,úplně každý má dnes možnost dodělat si technické a umělecké vzdělání(krom talentu,ten se nevyučuje),zvládat zhruba 4 světové jazyky, nabídnout své portfolio,co umí nakteslit a pak si třeba dotyčného KINGA-čecháčka automobilka vybere.Když to zmákl Josef Kaban jako student pro Audi a pak dostal zakázků snů-kdo ví tak ví,nebo Jaromír Čech po roce práce u BMW k Toyotě,zvládnou i jiní.Těším se na výtvory....Je fakt, že připojení k netu je snazší.
[odkaz]
[odkaz]
Fajn, Toledo se nepovedlo,občas se to stane každému.
Avatar - theolli
26. 12. 2009 16:13
Re: AUDI = design 1*
jo hlavně že si už z řidičů Audin a VW dělají legraci i pojištovny,prý Audi dělá auta bez blinkrů a brzd >:D
No o tom mýhání bych moc nebyl tak přesvědčen,ono není umění se někde u školy kde je 30 mihnout stovkou,to je poklepání na čelo oprávněné a pokud dojde na dálnici tak si koncernový TDI dá k večeři lepší 1.6 od Hondy a to nemluvím o motorech BMW o jejich kvalitách a technice o kterých si tvoje "single frame" opravdu může nechat zdát! :-!
26. 12. 2009 22:00
Re: AUDI = design 1*
"pokud dojde na dálnici tak si koncernový TDI dá k večeři lepší 1.6 od Hondy" >:D >:D >:D
Psát reakci pro tvůj (š)kvarkový mozek je težké, ale zkusím to: u škol se prohánějí stovkou spíše hondičky s žehlícím prknem na kufru a Ty jsi viděl novou Audinu max. na parkovišti. Už tě vidím v té tvé 1.6 jak drtíš véosmičku 4.2TDI na dálnici >:D ledaže by jela souběžně k MCdrive >:D Ty jsi esenciální příklad pablba, který si myslí, že jeho značka je nejlepší i když je to Honda. P.S.: BMW si neber do úst ;-)
Avatar - theolli
26. 12. 2009 22:50
Re: AUDI = design 1*
opravdu výkon rovný tvěmu IQ,ponechám bez komentáře protože jsi blb.
26. 12. 2009 16:29
Re: AUDI = design 1*
Trefil jsi to přesně.

Opět se zde projevila lidská malost a typické čecháčkovství místních "diskutérů". Kdo může (z těch místní vometáků), prohlásit, že dosáhl věhlasnějších úspěchů, které cenní světová designérská obec ...nebo aspoň nějakého úspěchu...?
26. 12. 2009 22:01
Re: AUDI = design 1*
:yes: ;-)
26. 12. 2009 17:56
silva
gratulujem pánu Silvovi predovšetkým za audi A5, je to naozaj nádherne auto. plne sa stotožnujem s nazorom ze je to najkrajsie auto ake kedy spravil :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - theolli
26. 12. 2009 18:15
silva
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
26. 12. 2009 18:47
Re: silva
Z odkazu docela jasně vyplývá, že ten, kdo udává směr ve vývoji motorů jsou BMW, Honda, VW... Ti mají ocenění nejvíce. Je tedy nesmyslné hovořit o tom, že by byl VW nějak zastaralý, když má tolik motorů s oceněním. Koukni na ostatní automobilky, ty spíše jen paběrkují, případně nemají ani jeden oceněný motor. :-!
Avatar - theolli
26. 12. 2009 19:12
Re: silva
:yes: :yes: ,konečně jsi to pochopil
1.BMW
2.Honda
3.VW
Avatar - theolli
26. 12. 2009 19:18
Re: silva
a neřekl jsem že je VW zastaralý,poukazoval jsem na to že VW už vyběhlou technologii prodává draze a to je fakt,zase má Audi celopozink a v tom je leader v tomhle směru se má Honda co učit,každý má svý pro a proti!
26. 12. 2009 19:22
Re: silva
Cenu určuje trh. Když to draze někdo koupí, tak je to ten nejlepší důvod pro takovou cenu. Ty bys to taky neprodával levně, kdybys to mohl prodat draze.

Audi má i hliník. ;-)

PS: Nelze brát pořadí jako 1. BMW, 2.Honda...
Každý je leaderem v jiné kategorii...
Avatar - theolli
26. 12. 2009 19:40
Re: silva
Ten má i Honda /NSX/ a když si přečteš třeba tohle jak v 90-tých letech NSX vzniklo musí člověk smeknout [odkaz]
26. 12. 2009 21:30
Re: silva
Honda NSX je bezesporu unikátní doslova supersport. Škoda, že nyní Honda ustoupila od realizace jejího nástupce. Ale doufám, že se ho ještě někdy v budoucnu dočkáme. Pro mne určitě cennější kus než třeba Skyline od Nissanu.
Avatar - bubucci
26. 12. 2009 19:54
RERE
Nechci Vám do toho skákat, ale je naprosto jasné, kdo z Vás za který tým kope >:D Tady se prostě neshodnete. Se na to vyprdňete a jděte na pivko. Audi má design, který ani nenadchne ani neurazí a Honda má zas úžasné motory. Kdo je teda vítěz ???
Záleží taky na stáří vozu, pokud se bavíme o nových, je jasně lepší Audi, ale po pár letech je to auto, které je v servisu čím dál častěj.
Rozbalit vlákno
3
26. 12. 2009 22:11
Re: RERE
jasně...to Hondy po deseti letech dostávaj novej techničák a jdou znovu k importérovi, páč jsou jako nový :-) Ty víš o Audinách asi tolik jako o Hondách ;-)
Avatar - bubucci
27. 12. 2009 10:16
Re: RERE
nevím jak ty, ale Audi jsem měl, tak vím o čem mluvím
27. 12. 2009 22:27
Re: RERE
a bylo z "áček" nebo přímo z belgického vrakoviště? :-)
Moje nové Audiny nikdy problémy neměly, ale je fakt, že jsi nedefinoval, co pro tebe znamená "po pár letech"...jakože jsi párkrát letěl přes svodidla? >:D ...tak to jsi v servisu pečenej vařenej ;-)
26. 12. 2009 20:18
DE´AUDI
Není co řešit, na postu šéfdesignéra je světová ikona, jakých je tak možná ještě pět. De Silva patří k těm nejlepším z těch pěti.

Tvář AUDI je tváří končícího desetiletí. Kdo v době před patnácti lety za sebou už netahal kačera na provázku, pamatuje na ta "jiná" auta od AUDI. Důsledně horizontální zadní i přední světla, velká kola... fantasatická auta. Jistě, bylo QUATTRO, ale chtělo to ještě něco navíc, nejen "chtělo" ono bylo takříkajíc "nutno" stvořit třetího do počtu, tedy vytvořit prémiový předvoj (spolu s BMW, a Mercedes-Benz) nejen v technice, nýbrž i ve vizáži.

A přišla tvář AUDI. Originální, panovačná, nadhleděná a dokonalá.

AUDI dnes prožívá období respektu. Samozřejmě nikoliv u diskutérů, driftujících dnes a denně tyče v metru, nýbrž od těch, kteří autům rozumí, kteří auta jezdí. Je tu Mercedes-Benz, jakýsi král králů všech králů. Neoddiskutovaný premiant designu, stylu a techniky. Je tu sportovněji zaměřený BMW, který svou sportovní techniku dotáhl takřka k dokonalosti. A je tu AUDI, který ve svém technicistním designu, ve své technice srovnatelné s BMW dokázal najít neobsazené křeslo a spolu s BMW a MB tak tvoří společenství těch nejlepších.

Popravdě, současný design AUDI je tak dopilovaný, že vlastně nesnese výtku. Výjimkou snad může být jen Q7, avšak ten byl prioritně konfigurován na (předkrizové) americké trhy. Jakmile AUDI stvoří evropské SUV (Q5) je to samozřejmě mazel k pomilování.

Spolu s Volvem drží AUDI dokonale žezlo crossek, audi dnes dokonce ve dvou velikostních třídách - A4 Allroad a A6 Allroad. Že umí AUDI dnes asi nejkrásnější kombi snad víme všichni. A když se člověk dočte, že aktuální A4 sekunduje v jízdě trojce z Mnichova, je jasné, že Ingolstadt prostě umí.

Aktuálně audi velmi silně zatlačilo na GTnotu modelem A5, to je famózní dělo. A letošek přinesl snad nejpřitažlivější auto střední třídy - AUDI A5 sportback. Kdo ho již viděl, dá mi jistě za pravdu.

Tedy, abychom to nějak už zakončili. AUDI je respektovaná prémiová značka, značka s vlastní nezaměnitelnou tváří, s poctivou image, poskytující svému majiteli dokonalou prestiž. Technicky bez ztráty květinky, a jako ta pravá prémiovka táhne techniku i vizáž aut dopředu - hliník, Quattro, nafta, segmenty.

Speciálně u nás má AUDI ještě jedno specifické, avšak velmi přitažlivé kouzlo. Nejitří city závistivcům tolik jako BMW a Mercedes-Benz. Málo platné, zdejší lidská malost, podlost, závistivost a nepřejícnost je tu zakořeněná hluboko v duších. Nechce to ovšem erosmičku, ta pohne žlučí čecháčkovi i ob dva paneláky, chce to nějakou antracitovou crossku v ašestce či ačtyřce, nebo na třílitrové naftě antracitového avanta A6... dokonalé, nenápadné dělo.

Takže, ještě zpráva pro (na margo AUDI) kritické... vzpěrače tyčí v metru - pamatuj, jsi než to, co tvá kvartální přestupní karta. Běž do metra, zastav se u turniketu a pohleď na sebe do výkladu, to co spatříš, to se ti zdráhám i napsat...

BRAVO AUDI :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - theolli
26. 12. 2009 20:51
Re: DE´AUDI
Zase blábol od megablbce,já ti klidně napíšu co každý den v tom metru jako odraz v okně vidíš když doněj pohlédneš.
26. 12. 2009 21:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 12. 2009 22:04
Re: DE´AUDI
ty jsi zase vzteklý hlady :-)
Re: DE´AUDI
Ať se Silva třeba rozkrájí, ale od PSEUDOPRÉMIE Audi stejně nepomůže. Ještě si musejí hošánci počkat.
27. 12. 2009 12:01
Re: DE´AUDI
A proto rostou každým rokem, co? A proto z nich mají u BMW opodstatněný strach, který se projevuje čím dál halasnějším povykem na adresu jejich modelů, že jsou to jen "náhražky", které nedosahují kvalit BMW. Realita je přesně opačná. BMW se prostě bojí a má proč.

Audi je (oproti BMW) dynamicky se vyvíjející automobilka, jejíž modely jsou vždy výrazně lepší než ty předchozí. ;-)
Re: DE´AUDI
Chceš snad říct, že rostoucí prodeje jsou zárukou prémiovosti?
BMW je jiná liga!
Být vybaven teoretickími znalostmi z časopisů není relevantní a ztrácí symsl diskuse.
Mé zkušenosti s touto značkou jsou spíše negativní a to nejen s jedním modelem. Negativní znamená poměr mezi cenou, nabízenými službami, kvalitou výrobku a jejich výkonem a poruchovostí.
Jednoduše by skoro dalo říct navoněná bída.
Avatar - Ji/Ri
27. 12. 2009 11:04
Re: DE´AUDI
:yes: a na to vše z devítistéhojedenáctého obláčku kouká Bůh - zhmotnělý sen ze Stuttgartu. Byť nemá s D´S nic společné, ale je součástí rodiny.

Jinak pravda s tím, že většina píšících a monotónně diskutujících o Audi v ní nikdy nejelo. Protože kdyby si jen sedli dovnitř tak by jim došlo, že to není bakelit typu honda, atd..... . Ale s hondou se Audi ani srovnávat nedá.
Vzpěrači tyčí >:D to se povedlo. Audi je Audi - o tom žádná. Když vezmu prémii ze stejných let výroby tak Audi jasně vede.
neregistrovaný "misiak"
27. 12. 2009 11:51
Re: DE´AUDI
>:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 12. 2009 22:08
Walter Maria de’Silva...
... má mé uznání - ať už se jedná o designově nesmírně výrazný a proslulý návrh Alfy Romeo 156, nebo o nastolení nového designového jazyka pro Audi :yes:

Definování nového designového směru pro Audi se ukázalo jako vysoce perspektivní do budoucna. Jedná se o přitažlivý a zároveň poměrně univerzální návrh, se kterým se dá velice dobře pracovat prakticky ve všech segmentech. Zaujme v několika designových variantách a zdatně odolává mocnému zubu času.

Audi jsou (nejen) díky němu tvarově vysoce zdařilé, disponují puncem prémiovosti a dokáží zaujmout široké spektrum zákazníků. Singleframe nalezl své místo u korektních limusín, stejně tak na přídích sportovních modelů. A v dosud každém případě neudělal ostudu.

Pana Silvy si rovněž vážím za návrch Golfu šesté generace. Autor přirozeně vycházel z minulých generací, ze kterých převzal klasické prvky. Ty jsou obsaženy ve velmi zajímavém spektru tradičních tvarů s nádechem moderny a místy i prémiového charisma. Například štíhlou přední horizontální masku oceňuji a jsem rád, že bylo zvoleno pro její provedení právě toto řešení. Předchozí stylizace masky mě nijak nenadchla. Navíc, nemá ani svůj historický předobraz.

Jen tak dál :yes:

P.S.: bylo by hříchem nezmínit jeho nesmazatelný zásah do tvarosloví Seatů... dle mého se povedl. Co vy na to?
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Andromeda
27. 12. 2009 00:01
Re: Walter Maria de’Silva...
S tím Seatem to dle meho nebyla zrovna trefa do černého...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 12. 2009 00:08
Re: Walter Maria de’Silva...
1.) je dost, že ses zase ukázal ;-)

2.) s tím Seatem je to diskutabilní. Silva definoval nový směr, jehož prvky budou viditelné na několika dalších generacích Seatů. Pokud se budeme zabývat sériovou produkcí (koncepty jsou překrásné), ohlasy na Leon jsou převážně pozitivní. Totéž si dovolím říci o Altee, která se postarala o nový, svěží vánek do třídy malých MPV. Toledo byl hodně odvážný krok, který se nevyplatil. To ovšem neznamená, že by byl bez příznivců.

Model, který by se, dle mého, téměř 100% líbil, by bylo kabrio na bázi studie Tango. Případně, otevřená verze Leonu.
Avatar - theolli
27. 12. 2009 00:09
Re: Walter Maria de’Silva...
souhlas
Avatar - Andromeda
27. 12. 2009 00:17
Re: Walter Maria de’Silva...
Leon je kompakt a zvenčí vcelku ok - vnitřek ovšem velice diskutabilní.Altea ano,Leon dle mne spíše průser.Nejsem si jist,jestli "unifikace" u "Leonové řady" byla trefou do černého...Nebudu používat argument o prodejnosti(v něm by Seat alespoň ve zdejších končinách pohořel a dá se říci,že naopak zaznamenal spíše ztráty).Do jaké míry se onen nový směr bude rozvíjet na následnících dnešní produkce uvidíme.Myslím si,že "Matka" to v Seatu celkově téměř prokoučovala a nebude nic jednoduchého se alespoň vrátit - faktem je,že mají za zády mocnou a silnou Matku,jež je ovšem již netrpělivá(a cudně mlčí o svém rozhodujícím podílu)...
Avatar - theolli
27. 12. 2009 09:23
Re: Walter Maria de’Silva...
jenom dotaz v radiu jsem poslouchal že Seat bude asi končit že VW se ho chce zbavit ale nikde jsem nenašel nic bližšího.
27. 12. 2009 12:17
Re: Walter Maria de’Silva...
O tom se diskutuje docela dlouho. Nicméně tomu zatím nevěřím. Pořád Seat vyrábí cca 400 tis jednotek ročně, což je docela dost na ukončení výroby.
Avatar - bubucci
27. 12. 2009 13:10
Re: Walter Maria de’Silva...
Otázka je, jestli na tom dostatečně vydělává, aby se koncernu vyplatilo ho vlastnit.
27. 12. 2009 13:47
Re: Walter Maria de’Silva...
Vzhledem ke sdílení asi 70% součástek v koncernových modelech, v tom nevidím nic až tak moc nerenatbilního.
29. 12. 2009 14:23
Re: Walter Maria de’Silva...
A nie je to naopak? Tvrdé duniace plasty palubky v Altee voči podobnej, ale o poznanie príjemnejšej a kvalitnejšej palubke v Leone, hoci laik ich tvarovo od seba snáď ani nerozozná.
Avatar - Andromeda
30. 12. 2009 01:55
Re: Walter Maria de’Silva...
Nemyslel jsem interier,ale design karoserie-což jsem nezdůraznil.Co jsem měl možnost se projet(je to už před delší dobou),tak je to na MPV auto s dost tuhým až tvrdým odpružením,což bylo cítit na hlavně na místě spolujezdce,paradoxně na místě řidiče lepší pocit(že by uzemění volantem >:-[] ?).Palubka a plasty souhlas,i když i ty v Leonu..no,taky žádná sláva...Podotýkám,jel jsem před delší dobou,dnes už může být jinak...
29. 12. 2009 14:21
Tak ako teda?
Volá sa Walter da Silva, alebo de Silva? Každý novinár to napíše inak. :*)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
29. 12. 2009 14:36
Re: Tak ako teda?
Normálně mu říkej Silvo nebo Valtře....on slyší na oboje... ;-) Jo kdyby to byl Venca Konopník tak tam bys musel samozřejmě oslovovat volat: Václave, teda pokud bys nebyl jeho kámoš....protože pro cizí je to .... však víš... >:D
29. 12. 2009 21:41
Re: Tak ako teda?
>:D :yes:

...inak vážne by ma to zaujímalo, ja ho od začiatku registrujem ako da Silvu...