Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Phaeton V10 TDI – s medvědí silou

Na 73. autosalonu v Ženevě bude představena nejsilnější dieselová limuzína na světě, Volkswagen Phaeton V10 TDI.
Zpět na článek
2. 3. 2003 13:31
neregistrovaný "skopi"
2. 3. 2003 14:01
neregistrovaný "cuisine"
3. 3. 2003 14:36
neregistrovaný "t29"
3. 3. 2003 15:15
neregistrovaný "ace3"
3. 3. 2003 15:42
neregistrovaný "t29"
4. 3. 2003 18:57
neregistrovaný "XXX"
4. 3. 2003 19:43
neregistrovaný "Troll"
6. 3. 2003 09:29
neregistrovaný "anonym"
6. 3. 2003 21:49
neregistrovaný "giro"
4. 3. 2003 21:33
neregistrovaný "PeteR6"
4. 3. 2003 22:39
neregistrovaný "Ostravak"
5. 3. 2003 15:27
neregistrovaný "Roman"
5. 3. 2003 08:48
neregistrovaný "t29"
5. 3. 2003 16:54
neregistrovaný "XXX"
5. 3. 2003 21:41
neregistrovaný "skopi"
5. 3. 2003 23:00
neregistrovaný "BlackBird"
6. 3. 2003 21:13
neregistrovaný "Peter"
7. 3. 2003 21:33
neregistrovaný "BlackBird"
14. 3. 2003 19:55
neregistrovaný "Peter"
6. 3. 2003 18:05
neregistrovaný "Brabus"
7. 3. 2003 23:56
neregistrovaný "BlackBird"
19. 3. 2003 16:16
neregistrovaný "Brabus"
8. 3. 2003 22:30
neregistrovaný "Trucker"
9. 3. 2003 16:12
neregistrovaný "t29"
5. 3. 2003 18:26
neregistrovaný "dislák"
5. 3. 2003 20:26
neregistrovaný "ace3"
neregistrovaný "skopi"
2. 3. 2003 13:31
bez titulku
VW dela opravdu dobre TDi! Ale furt cekam na ten 2,0/125 kw...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cuisine"
2. 3. 2003 14:01
bez titulku
tak to by mohlo být dost dobré svezení.... Když si představím jak jezdí třeba takový ML4000 C¨DI a tohle bude mít ještě silnější motor....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "t29"
3. 3. 2003 14:36
Phaeton
ten desetivalcovy TDI neni bohuzel "zadne terno"...
Nejvetsim problemem je neklidny beh a hlucnost. Spotreba take neni tak nizka, jak se udava. Take vaha Phaetonu neni zrovna nejnizsi a s timto motorem uz muzeme hovorit o tezke nadvaze.
Phaeton je super auto, s vynikajicim zpracovanim interieru, bezchybnym vedenim klimatizace. Ale potyka se s problemy "image" ve tride vozu, do ktere nebojacne VW vstoupil. Prece jenom lidovy vuz uz to jiste neni a napr. v sousednim Nemecku je Phaeton v porovnani s BMW 7, Mercedesem S a Audi A8 naprosty lezak. VW si dal mozna az prilis velke sousto...
Je i velmi pravdepodobne, ze bude predcasne ukoncena produkce Phaetonu, vzhledem k necekane malemu zajmu klientu.
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "ace3"
3. 3. 2003 15:15
Re: Phaeton
vsechno co si rek beru AZ NA: znamej bydliv chebu a dela spojku mezi ceskejma a nemeckejma casopisama.. vzdycky prevazi nakej autak a kdyz veze fakt nakou dobrou karu tak mi da vedet.. pred 14 dny me svez v touregu v10 tdi.. A s tou nadvahou.. nevim v cem jezdis ty, ale ja mam bmw 530d (142KW) a to jezdi fakt slusne.. ale tohle to je bagr, traktor, proste nakladak!!! vis co to je 313 koni v dieslu???!!! a ze ma nepravidelnej chod??? kdyt je to hezci zvuk jak z m3!!! je to jak odhlucnena rolba pistenbully 2003!!! kdyt to bys moh zaprahnout misto naky skanie za prives a jelo by to lip!
neregistrovaný "t29"
3. 3. 2003 15:42
Re: Phaeton
touareg je podobny extrem jako phaeton. Jedna se o obrovsky auta. Nadvaha u Phaetonu neni jen muj osobni nazor, ale podobne vytky se vyskytuji i napr. v nemeckem AutoBildu... Proste vzhledem k velikosti auta, je moc tezky (nepsal sjem , ze vzhledem k vykonu - vykon je beze sporu vice nez dostacujici). Porovnej si schvalne vahu s auty jmenovanymi v mem minulem prispevku. Uz i ta a8 trosku nabrala (a to ma ASF...), ale phaeton je opravdu az moc mohutnej a treba na nasich okreskach plnych zatacek... to neni to, co by phaetonu smakovalo.
phaeton jsem osobne neridil, mam vsak velmi spolehlive zdroje, co se tyce VW a Audi, sam jsem u Audi jisty cas pracoval...
chod (a hlavne zvuk) motoru v10 je pastvou pro usi, ale kdyz porovnas treba se zvukem mercedesu...
treba takovej motor audi 3.7 je oproti tomu 4.2 naprostej looser.
kdyz porovnavas jen vykonovy parametry, tak to ti nerekne tolik, jako kdyz ten motor slysis v zatahu a cejtis, jak se chova, kdyz v naplno seslapnes plyn pri kick-downu dejme tomu v rychlosti kolem 100 km/h
jsem presvedcenej, ze phaeton je opravdu super kara, ale ten v10 TDI ver mi, ze by potreboval doladit. Zrovna tak , jako neni zcela povedenej motor w8 od vw.
jinak treba phaeton jsem oblejzal v ingollstadtu v audi 14 dni pred tim, nez byl predstaven verejnosti na veletrhu jako horka novinka
neregistrovaný "XXX"
4. 3. 2003 18:57
Re: Phaeton
Ver mi, potreboval by vyladit...
Tim se snazi clovek, kterej ve Phaetonu nikdy nesedel presvedcit toho, kdo v nem jel. To je vopravdu dobry, ty experte. Ze este nedelas ve VW a neucis ty lemply jak se ladi motor. Fakt se musim smat!!!
neregistrovaný "Troll"
4. 3. 2003 19:43
Re: Phaeton
Si rozpravkar. Napis do Disneylandu, nie do auto.cz.
neregistrovaný "anonym"
6. 3. 2003 09:29
Re: Phaeton
Omlouvám se za reakci na vaše připomínky, ale musím oponovat.Jezdím v TOUAREGU s 5,0 TDI a o neklidném chodu se nedá ani mluvit a zvuk včetně odhlučnění je hodně dobrý.O jízdních vlastnostech je lepší se přesvědčit osobně.Maximální hlučnost je 79 db a jen pro info pri 3000 otáčkách je tam na 6 stupeň 190km/h.Věčina prodejců má v sobotu a neděli den otevřených dveří tak jen vzhůru.
neregistrovaný "giro"
6. 3. 2003 21:49
Re: Phaeton
Som rád , že sa najdu fanušikovia tohto auta a verím , že ich bude viac . Konkurencia nemá taký kvalitný motor . Tý ktorý sa v ňom neviezli radšej si kusnite do jazyka a netrepte blbosti .
neregistrovaný "PeteR6"
4. 3. 2003 21:33
Re: Phaeton
Se v něm nejdřív svez joudo - seš celkem slušnej teoretik, ale v prázdnym bazénu si nezaplaveš. K těm tvejm slintum můžu pouze podotknout, že phaetonu naše okresky nečiní žádný potíže.
neregistrovaný "Ostravak"
4. 3. 2003 22:39
Re: Phaeton
Chlapi mít Vaše problemi tak jsem staastny jak blecha......ja mam varburga a dojel jsem zatim všude -pokud nedošel benzin.....U nás na Ostravku neni roboty a "pražaci se hadaj co je lepši za auto...""Pražaci byli vždycky magorři....
neregistrovaný "Roman"
5. 3. 2003 15:27
Re: Phaeton
Proč *??? Je nám všem líto, že na Ostravsku "není roboty", ale kvůli tomu, ani jiným problémům se svět nezastaví.A tenhle server je taky trochu o tom
neregistrovaný "t29"
5. 3. 2003 08:48
Re: Phaeton
asi mas jiny meritka.
takova "krava" jako phaeton ani NEMUZE z principu mit pozadovane jizdni vlastnosti ve zminenych vlasenkach na nasich okreskach.
zrovna tak, jako si muzu dovolit tvrdit, ze tank na tom bude podobne, i kdyz jsem v nem taky nesedel.
pro tvoji predstavu, za priklad vybornych jizdnich vlastnosti na vsech druzich povrchu uvadim Subaru Impreza...
v tom si asi nikdy nesedel ty, vid, JOUDO
neregistrovaný "XXX"
5. 3. 2003 16:54
Re: Phaeton
A ty si zase nesedel v Trabantu, hec! Radsi se nevychloubej ty experte, ze si sedel v Impreze, priste pis neco smysluplnyho a nenavazej se do Phaetonu, dyz si v nem nesedel (a asi nikdy sedet nebudes).
P.S. Prave tank je co se tyce jizdich vlastnosti spicka - jezdi az 80 za hodinu, ma podstatne kratsi brzdnou drahu, v zatackach sedi jako pribitej a votoci se na petniku. Jen ta akcelerace je mozna nizsi :)
neregistrovaný "skopi"
5. 3. 2003 21:41
Re: Phaeton
Az se svezes v nalozenym nakladaku, tak poznas, co to je NADVAHA! Pri takovym vykonu a tocaku hlavne je to tuna sem tuna tam a ubere ti to akorat tak desetinku. Vysoka hmotnost nevadi, kdyz je vse spravne naddimenzovane.
Co blaznite, vzdyt to neni sportak, probuh, ale luxusni sedan, auto diky vyssi hmotnosti sedi lip na silnici a navic tomu pomahaj ruzny elektronicky serepeticky a ty tomu setsakramentsky pomahaj.
Nevim, jestli jsou u nas na vesnicich nejbohatsi lide...A taky mu zjistili jedny z nejlepsich svetel. Jo, holt reklama a image delaji sve...Nevyrovnanost chodu a hlucnost (ta se da snadno utisit izolaci navic) je nectnost PD systemu, ale me osobne vubec neva, aspon to trochu zije a hejbe se to.
neregistrovaný "BlackBird"
5. 3. 2003 23:00
Re: Phaeton
Ten Touareg V10 me zajima !!! Bohuzel VW mi nabidlo projizdku v breznu ci v dubnu v Touaregu 3.2 benzin a ze pry ten V10 zatim nebudou mit na pujceni. Z Tveho prispevku jsem nepochopil, zda ten V10 je dobry nebo spatny !!! Jinak ja jezdim v MB 320CDI a kdyz jsem si ho v roce 2000 kupoval, tak jsem vybiral mezi BMW 530d a vyse uvedenym MB, nakonec jsem sahl po MB, ale 530d je take super motor !!! O tom Touaregu V10 pisou superlativa, ale jaky je ve skutecnosti ??? Mam trochu obavy ze spolehlivosti, protoze jako druhy vuz ma hory mam VW Passata Varianta 1.9TDI 4MOTION a tech zavad tam bylo docela dost - sice same prkotiny, kontrolky .... a to ho nemam ani 1 rok. Diky za reakci.
neregistrovaný "Peter"
6. 3. 2003 21:13
Re: Phaeton
ked ho testovali v nemecku tak im ten slavny motro nesiel na vsetkych 10valcov.
A zoberte si motor 4,0 V8 260PS 560NM od MB
a tento5,0 V10 313PS a vypocitajte si litrovy vykon a potom sa zasmejete.a PD ma mat viac koni.
neregistrovaný "BlackBird"
7. 3. 2003 21:33
Re: Phaeton
Jezdil jsem v MB ML400CDI a docela ten motor s tim autem, ktere vazi cca 2,2 tuny pekne cvicil, pravdou je , ze Touareg bude vazit cca 2,5 tuny.... jak jste to myslel s tim, ze jim nesly vsechny valce ? Jako ze to byla zavada?
neregistrovaný "Peter"
14. 3. 2003 19:55
Re: Phaeton
testovali ho v teren s G400cdi a naraz dostal touareg defekt,nema rezervu,iba tu slavnu sadu na lepenie pneu s kompresorm co odkukali od mercedesu a neslo im s tym nafukat to koleso.tak prisli na parkovisko a nechali ho tam stat,rano prisli,boli defekty na dalsich 2gumach a nastartvali motor a presne im nesiel na 10valcov,ale nenapisali na kolko.
cely tento test na www.autobild.de
neregistrovaný "Brabus"
6. 3. 2003 18:05
Re: Phaeton
Ty *. Prodávám VW 7let, ale takhle jsem se ještě nezasmál. 1. S motorem jsi se na 99% nesvezl, tak si nech od cesty ty tvoje teoretiký bláboly. Já s tim jezdím zatím týden v Touaregovi a tak klidný běh jsem ještě nezažil. A to jsem na školeních jezdil s 740D, S400CDI atd. Co se týče hlučnosti, tak ti garantuji, že když tě do Touarega zavřu, tak nebudeš vědět co je pod kapotou. 2. Až se někdy zmůžeš na to přijít do salonu a svézt se, tak ti garantuji dlouhé a dlouhé žaluděční problémy z toho přetlaku a krouťáku.
neregistrovaný "BlackBird"
7. 3. 2003 23:56
Re: Phaeton
Vy mate Touarega V10 k projizdce na salonu ? Rad bych se objednal (uvazujeme zakoupit 2ks vozu na podzim tohoto roku), zatim mi mistni dealer sdelil, ze v dubnu budou mit 3.2 benzin a ze ten V10 nebudou mit na svezeni. Nyni mame MB E320CDI (197PS,470Nm)
neregistrovaný "Brabus"
19. 3. 2003 16:16
Re: Phaeton
Odepiště na e-mail a můžeme domluvit jakýkoliv termín. Samozřejmě s motorem V10
neregistrovaný "Trucker"
8. 3. 2003 22:30
Re: Phaeton
No Ty seš mi ale nějakej drsnej, to z tebe udělala ta projížďka nebo ses tak už narodil? Mě fakt bezmezně fascinuje, jak každý básní o tom, jaký to je skvělý motor, že je to nejvýkonnější diesel v současnosti a jaký to je vůbec pokrok atd. Ona je to sice pravda, že je v současnosti nejkvýkonnější a je logické, že při takovém výkonu a krouťáku to musí s autem pořádně zacvičit, ale po chvíli praxe a pod dohledem zručného mechanika bych i já dokázal spojit třeba 5 čtyřválců, dejme tomu nějakých obyčejných 1,9TDIček, měl bych 20-ti válec obrovského objemu i výkonu a byl bych tím mistr světa??? Jo kdyby něco takového udělali třeba Francouzi, to byste jim nechali vyžrat do posledního sousta, ale že to je * VW, tak je to zázrak!!! Pochopitelně, že ti zmiňovaní Francouzi to byl pouze teoretický příklad, protože oni by nikdy neklesli tak nízko, ani nikdo jiný, jenom VW Group - * OFF!!! A ještě něco pro Black Birda: lidi, prosím Vás. neblázněte!!! Volkswageny místo Mercedesů, hrůza mě jímá!!!! Vždyť v jednom příspěvku v téhle diskusi jsi sám říkal podle vlastních zkušeností, že ML 400 CDI je taky pěkné dělo a určitě se tomu ani nikdo nediví, tak proč takovéhle harakiri?
neregistrovaný "t29"
9. 3. 2003 16:12
Re: Phaeton
ty blbečku jeden, "*" říkej svej kamarádům v hospodě, ale ne mně!
vždycky když má někdo jiný názor/zkušenosti/hodnoty/měřítka, tak mu nadáváš?
tak to je pod mou úroveň se s takovým individuem diskutovat.
moh ses dozvědět něco o autech, ty amatére...
neregistrovaný "dislák"
5. 3. 2003 18:26
bez titulku
Pro ty, kteří mají hluboko do kapsy, ať si zkusí dci od Renaulta v silnějším provedení, třeba v Cliu a uvidí, že toto auto o dvě třetiny lehčí a desetkrát levnější udělá stejnou službu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ace3"
5. 3. 2003 20:26
Re: bez titulku
chacha! 750nm ku 175nm? dobrej vtip!