Jako jedno z prvních médií v České republice vám přinášíme informace o ostře utajovaném projektu BMW Group, který je zatím ve velmi rané fázi vývoje, ale má velké šance na uskutečnění.
u bmw konecne pochopili, ze se sami v 21. stol neudrzi. Teda udrzi, ale nezbyde jim na dalsi veci (vyvoj apod.). Vyhody koncernu jsou evidentni. Ma to samozrejme i svy nevyhody, ale tech je mene. Koupili byste si bmw (i kdyz nejlevnejsi), kdyz bude mit stejnej motor jako peugeot? (Narazim na nazory o koncernu VW reps. o audi.) Pro ne, vzdyt to bmw image neubere. A Peugeotu ji to naopak zvysi. Je tu hodne dalsich veci, proc si koupit o mnoho drazsi bmw, nez peugeot. Totez plati u audi, pripadne u lexusu atd.
Přesně tak. Audi je od dob A6 strašně ustrnulé a celá VW Group jsou v poslední době pouze plechové boule bez jediné špetky nápadu. To platí především pro novou A8. Stará se mi moc líbila, to byla prostě elegance. Ten novej design není hodnej ani Passata, natož A8! Nová 7 sice už narozdíl od starý nevyhraje soutěž v eleganci, ale naživo vypadá hodně dobře a respektuje to, že je jedenadvacáté století.
Jo, když přišla současná A6, tak jsem taky padal do kolen (nyní už se trochu okoukala, nicméně má své roky a není to předmětem tohoto příspěvku), když ale v roce 2000 nahradili ti... moji velmi oblíbenou A4, která měla podle mě naprosto perfektní design, na který se konkurence nechytala, tou ubohou kopií A6 v klasickém duchu VW-je to úspěšné, tak z toho vyždímat úplné maximum a raději neriskovat vývoj originálního a svébytného modelu,. co kdyby...? A8 už je celkem svébytná, ale na rozdíl od názoru většiny médií (sportovní nádech) mi připadá dost konzervativní a designem se nechytá ani na medvěda S, který mnoho lidí považuje za přestárlý (což je podle mě pěkná ***ina) a už vůbec ne na brambora 7. Co se týče techniky, neberu jim TDI, skvělý systém Quattro, ale já bych si prostě nemohl koupit auto za nekřesťanské prachy s pocitem, že mnoho stejných dílů jako já má i chlápek ve fábce, co stojí za mnou a nejen on!!! Dnes už ani ty motory nejsou, jak bejvaly, svůj názor na to jejich slavné spojování několika motorů dokupy jsem již vyřkl v jiné diskusi na tomto webu. A Mercedes že je konzervativní??? Tys neviděl třeba SLko? Já ano. Naživo. A můžu Ti říct, že jsem slintal ještě doma! Nebo třeba nedávno BMW M3 poslední generace v té klasické zlaté metalíze, to se prostě nedá slovy vyjádřit. U Audi se mi to ale ještě nikdy nestalo. Studii jsem ještě neviděl, já tady lobbuji za novou "sedmu".
Audi ma nadherny design, detaily atd. A neni to zadna sracka. S takovejma zaujatejma nazorama jdi nekam. Jsou prinejmensim trapny a svedci o tve jednoduchosti. Mercedes je velice konzervativni, takze si trochu odporujes. Nebudu sproste urazet jinou znacku nez ktera se mi libi jako ty, ale jestli ma tato studie dokonale krivky, tak s tim teda opravdu nesouhlasim. Podle me je to pekna slatanina.
Nevie niekto kde by sa dali nájsť prvé OFICIÁLNE fotky novej 5-kovej rady? Mám totiž velký problém neviem či zobrať teraz 5-ku za super cenu aj keď viem že za dva mesiace už to bude "modelovo staré auto" alebo si počkať na novú 5-ku o ktorej neviem ako bude vyzerať ale po tech. stránke bude určite bomba, ale jazdiť v aute ktoré sa mi nepáči sa mi nechce. Kedže súčasná 5-ka je v mojich očiach po stránke DESINGU a techniky úplne super.
No jo, zas další konzervativní..., který si může ustříknout z Audi a podobných sraček (tím nemyslím Mercedes!!!!, ten je taky very good). Kdyby všichni vyráběli všichni jenom takové obyčejné beztvaré pixly (VW Group, atd, atd...), tak opravdu nevím na co bychom se my se smyslem pro design a originalitu koukali. Díky BMW a podobným značkám za to, že když už si je nemůžeme dovolit, tak že se můžeme alespoň pokochat jejich dokonalými křivkami.
Tak jsem se dival na tu devitku a teda nevim, kde to vzali, ale je to fakt hruza. Jestli je to oficialni koncept od bavoru, tak fakt nevim. Tahle trida podle me nema moc budoucnost. Ale takovy Avantissimo... nebo ten medved (ted si nevzpomenu na oznaceni, ale podobna trida). Jinak audi predstavilo v zeneve koncept GTcka. Vypada fakt dokonale. Ostatne jako vsechny studie audinek. Co jsem cet, tak je to zase slusnej naskok diky technice. Podivejte se treba na www.audiworld.com. Kdy prijde realita, to ale nikdo nevi. Snad brzy. Ale myslim, ze se muzem do budoucna tesit.
Auto si vyberaj podla techniky nie podla kabatu. To si potom zenska, ktorej sa paci Audi TT. BMW 5 ma vynikajuci podvozok aj teraz a to neprekona M-B a AUDI nikdy.
Nechcem tvrdit ze rada 9 je blbost, ale:
1.) AutoZeitung je jedno z tych medii, ktore (ako mam rokmi overene) predstavuje krasne projekty, ale castokrat o nich nieco vedia iba grafici tohto magazinu...
2.)Ak si pamatate tahanice pri odpredaji RR-Bentley (medzi VW a BMW) u BMW sa vtedy jasne vyjadrili ze ak ostane ich Rols-Royce-tuzba nenaplnena, pojdu vlastnou cestou, t.j. vyrobia antiMaybach pod zn. BMW. Preco by to teraz zrazu ozivili, ked maju RR? Robim v automobilovom marketingu, a trufnem si tvrdit, ze cenu RR Phantom mozno nastavit tak ze vsetci co ho kupia ten vyvoj zaplatia. Tolko k argumentu v clanku...
Pani, to je dost stara inf. s ktorou tu pracujete (ak sa znovu objavila, tak novinari funguju podla prislovia: Co sa babe chcelo, to sa babe prisnilo). Projekt -X7- naozaj existoval, oficialne potvrdeny i v Mnichove, existoval prototyp. Ale to vsetko je pribeh stary 2-3 roky. Vysledok? Kedze auto malo byt primarne pre US trh a konkurovat tam obludam ako Ford Expedition, malo byt aj tak velke. Ouha, problem: jazdne skusky X7 dopadli otrasne: zla stabilita, slaba dynamika, atd...Proste nic co by naplnovalo image BMW. Projekt bol axnuty, a to definitivne. zdroj: www.autonews.com niekedy minuly rok, neviem presny datum, sorry.
jo jo, kdyz si vemete takovou 2. radu 5xx! ta je stara asi 15 let a porad se za ni ohlidnes! vypada porad jako moderni autak(az na tu pristrojovku) jestli zmrsej este trojkovou radu nebo x5 tak du od valu prodam svyho bavora a du do MB, AUDI nebo LEXUS.. (jel sem sem v gs430 a kam se na to hrabe slavna petka nebo ecko od MB!!!)
byvam v Münchene a viem o tom, ze sa pripravuje seriova vyroba x3, vcera som vydel uplne novu 3-kovu radu, vyzera perfektne, ale pride az o 2 roky.Testovali uz aj jednotkovy rad, ale o x9 som este nepocul-Rad by som videl nieaky obrazok.
Ja si myslím, že X7 určitě bude. Však jsi v Auto Tipu sám viděl, kolik tam bylo projektů SUV ,,top class", no a BMW určitě nezůstane pozadu, to není jeho styl!
V auto motor sportu byl rozhovor s někým od BMW a ten říkal, že není trh pro auto větší než X5, což teda mi moc nesedí. Jinak v AutoTipu byly fotomontáže terénního Maybachu a Bugatti takže pak by klidně mohla bejt i X9. A mohlo by to bejt hustý auto...