Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz CL 65 AMG – 1000 Nm točivého momentu

Mercedes-Benz ukáže v Ženevě nejen nový kabriolet CLK, ale taky nový vrchol řady CL.
Zpět na článek
24. 2. 2003 12:34
neregistrovaný "cuisine"
24. 2. 2003 12:45
neregistrovaný "hufuh"
24. 2. 2003 14:55
neregistrovaný "mr.modena"
24. 2. 2003 15:18
neregistrovaný "Dan"
24. 2. 2003 15:27
neregistrovaný "Dan"
24. 2. 2003 15:32
neregistrovaný "hufuh"
24. 2. 2003 17:52
neregistrovaný "merc"
26. 2. 2003 10:08
neregistrovaný "anonym"
26. 2. 2003 16:37
neregistrovaný "daft"
26. 2. 2003 18:08
neregistrovaný "ace3"
24. 2. 2003 15:48
neregistrovaný "GTR"
24. 2. 2003 16:15
neregistrovaný "skopi"
24. 2. 2003 17:59
neregistrovaný "ace3"
24. 2. 2003 20:48
neregistrovaný "Yaroukh"
24. 2. 2003 18:25
neregistrovaný "Carlsson"
25. 2. 2003 08:16
neregistrovaný "Michal"
25. 2. 2003 08:33
neregistrovaný "Michal"
25. 2. 2003 13:36
neregistrovaný "Tico"
25. 2. 2003 13:59
neregistrovaný "Michal"
26. 2. 2003 16:43
neregistrovaný "daft"
3. 3. 2003 21:57
neregistrovaný "Edmond"
27. 2. 2003 00:34
neregistrovaný "PRO MICHALA"
25. 2. 2003 08:35
neregistrovaný "Michal"
25. 2. 2003 15:29
neregistrovaný "Carlsson"
25. 2. 2003 15:55
neregistrovaný "skopi"
26. 2. 2003 00:28
neregistrovaný "PRO: S K O P I"
26. 2. 2003 01:24
neregistrovaný "skopi"
26. 2. 2003 13:58
neregistrovaný "Carlsson"
26. 2. 2003 16:48
neregistrovaný "daft"
26. 2. 2003 18:19
neregistrovaný "ace3"
26. 2. 2003 20:03
neregistrovaný "BRABUS"
26. 2. 2003 21:00
neregistrovaný "skopi"
13. 3. 2003 23:56
neregistrovaný "martin"
26. 2. 2003 20:13
neregistrovaný "Carlsson"
26. 2. 2003 20:41
neregistrovaný "esso"
26. 2. 2003 20:53
neregistrovaný "skopi"
27. 2. 2003 00:44
neregistrovaný "E65AMG"
27. 2. 2003 01:08
neregistrovaný "Carlsson"
27. 2. 2003 18:24
neregistrovaný "skopi"
27. 2. 2003 23:58
neregistrovaný "Carlsson"
28. 2. 2003 17:39
neregistrovaný "skopi"
3. 3. 2003 22:10
neregistrovaný "Edmond"
27. 2. 2003 22:58
neregistrovaný "skopi"
28. 2. 2003 00:07
neregistrovaný "Carlsson"
28. 2. 2003 19:25
neregistrovaný "skopi"
28. 2. 2003 22:40
neregistrovaný "Carlsson"
1. 3. 2003 15:14
neregistrovaný "skopi"
2. 3. 2003 21:20
neregistrovaný "Carlsson"
2. 3. 2003 21:55
neregistrovaný "Carlsson"
2. 3. 2003 22:07
neregistrovaný "Carlsson"
3. 3. 2003 10:17
neregistrovaný "skopi"
3. 3. 2003 22:51
neregistrovaný "Carlsson"
13. 3. 2003 15:21
neregistrovaný "Speddy"
13. 3. 2003 22:31
neregistrovaný "CL65////AMG"
3. 3. 2003 16:16
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 2. 2003 18:16
neregistrovaný "ace3"
26. 2. 2003 19:50
neregistrovaný "skopi"
26. 2. 2003 20:03
neregistrovaný "skopi"
26. 2. 2003 01:25
neregistrovaný "AMG"
26. 2. 2003 09:19
neregistrovaný "merc"
3. 3. 2003 16:23
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 2. 2003 14:47
neregistrovaný "BRABUS"
27. 2. 2003 17:24
neregistrovaný "CL65 VS CL55"
27. 2. 2003 21:00
neregistrovaný "Johny"
27. 2. 2003 21:51
neregistrovaný "ESSO"
27. 2. 2003 23:39
neregistrovaný "Carlsson"
3. 3. 2003 17:23
neregistrovaný "Skiner"
25. 2. 2003 19:38
neregistrovaný "merc"
26. 2. 2003 18:21
neregistrovaný "ace3"
26. 2. 2003 20:05
neregistrovaný "MACHR"
27. 2. 2003 10:18
neregistrovaný "Radko"
27. 2. 2003 11:58
neregistrovaný "pětiválec"
28. 2. 2003 11:13
neregistrovaný "hufuh"
3. 3. 2003 07:43
neregistrovaný "Radko"
1. 3. 2003 23:14
neregistrovaný "denon"
2. 3. 2003 21:25
neregistrovaný "dave"
2. 3. 2003 21:57
neregistrovaný "Carlsson"
7. 3. 2003 16:05
neregistrovaný "KLEEMAN"
2. 3. 2003 21:21
neregistrovaný "dave"
7. 3. 2003 16:08
neregistrovaný "prasatko"
3. 3. 2003 16:16
neregistrovaný "Premda"
3. 3. 2003 23:11
neregistrovaný "Carlsson:PRO Premdu"
3. 3. 2003 18:03
neregistrovaný "merc"
6. 3. 2003 21:06
neregistrovaný "Peter"
6. 3. 2003 22:52
neregistrovaný "merc"
6. 3. 2003 22:57
neregistrovaný "merc"
8. 3. 2003 12:23
neregistrovaný "ESSO"
10. 3. 2003 20:24
neregistrovaný "Peter"
10. 3. 2003 19:08
neregistrovaný "AMG"
5. 3. 2003 19:25
neregistrovaný "KLEEMAN"
9. 3. 2003 20:59
neregistrovaný "AMG"
10. 3. 2003 20:18
neregistrovaný "Peter"
11. 3. 2003 18:03
neregistrovaný "AMG"
12. 3. 2003 20:15
neregistrovaný "400km-h"
12. 3. 2003 20:33
neregistrovaný "Brabus"
12. 3. 2003 20:10
neregistrovaný "karel"
13. 3. 2003 15:12
neregistrovaný "Brabus"
12. 3. 2003 20:12
neregistrovaný "martin"
13. 3. 2003 16:05
neregistrovaný "Speddy"
13. 3. 2003 20:27
neregistrovaný "Martin"
13. 3. 2003 20:33
neregistrovaný "CL65////AMG"
25. 7. 2006 16:29
neregistrovaný "slovan"
neregistrovaný "cuisine"
24. 2. 2003 12:34
bomba
tak to je hustý!!!!! Ideální auto pro manželku do města:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hufuh"
24. 2. 2003 12:45
Veyron zaspí dobu ...
... než se Bugatka dostane na trh tak bude zastaralaá a slabá
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "mr.modena"
24. 2. 2003 14:55
Re: Veyron zaspí dobu ...
.... něco jako Avantime u Renaultu
neregistrovaný "Dan"
24. 2. 2003 15:18
Re: Veyron zaspí dobu ...
proc Avantime, vzdyt ten uz prece nejakou dobu po silnicich jezdi a naopak si myslim, ze dobu docela slusne predbehl
neregistrovaný "Dan"
24. 2. 2003 15:27
Re: Veyron zaspí dobu ...
Nebude, vyvoj takovyho auto trva strasne dlouho a Ferrari ma venku Enzo, Mercedes McLaren dokoncuje SLR, Lamborghini taky dlouho nic neukaze, no a potom tady jsou takovi jako Edonis, Pagani Zonda, kteri si nemuzou dovolit vyvijet novy auto. Myslim, ze jeste tak do 2007 bude Veyron neprekonatelny. Vem si, jak dlouho uz je na spicce McLaren GTR.
neregistrovaný "hufuh"
24. 2. 2003 15:32
Re: Veyron zaspí dobu ...
... jde mi jen o to, ze me Veyron pred casem uchvatil kroutakem cca 1.250 Nm, ale kdyz ted vidim, ze CL ma uz ted 1.000 Nm tak bych rek, ze uz to neni takovej rozdil ... no Bugatka asi bude mit o neco lepsi podvozek ;), ale i tak ve vykonovem srovnani stale trvam na mem puvodnim nadpisu ;)
neregistrovaný "merc"
24. 2. 2003 17:52
Re: Veyron zaspí dobu ...
no jo, ale Bugatti ma 8 litru, tohle je "pouze" 6 litr. V tom postavit vykonny motor neni opravdu zadny problem, to dokaze kazda automobilka. Mercedes pry uvazoval pro Maybach o 24 valci......
neregistrovaný "anonym"
26. 2. 2003 10:08
Re: Veyron zaspí dobu ...
neregistrovaný "daft"
26. 2. 2003 16:37
Re: Veyron zaspí dobu ...
Na 24 valec bych nechtel kupovat svicky : ))
neregistrovaný "ace3"
26. 2. 2003 18:08
Re: Veyron zaspí dobu ...
tam uz se o motor nemusis starat.. u ctyrvalce ti vypadnou 2 a muzes jet leda do *.. tady kdyz ti jich vypadne 12 tak ses este porad kral silnic..
neregistrovaný "GTR"
24. 2. 2003 15:48
kdy bude SL 65 AMG ?
Jestli bude i SL 65 AMG tak to bude bomba. Jen nevím jestli nebude konkurovat SLRku.
A McLaren F1 je furt nepřekonanej! Edonis je supr fáro i Zonda ,ale nikdo z nich na něj nemá!!!!!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "skopi"
24. 2. 2003 16:15
Re: kdy bude SL 65 AMG ?
Nesrovnavejte probuh McLaren F1 s tuhle tezkou a velkou kravou. Bugatti i Merc.sice strci McLarena do kapsy, ale jenom vykonem Je to sportak kazdym coulem. A navic podstatna vec: Bugatti i Mercedes preplnujou a sou poradne tezky!!! Kdyby do McLarena foukli turba, tak si je oba i vykonove strci do kapsy. McLarena jen tak nekdo neprekona a to jeste hodne dlouho, ale ne Mercedes a Bugatti, hrozi mu spis nejake mensi znacky, ktery nevyrabeji auta pro sirokou verejnost!!! Sice uz ho prekonal Koenigsegg, ale jeste to neni seriovka.
neregistrovaný "ace3"
24. 2. 2003 17:59
Re: kdy bude SL 65 AMG ?
jojo, nerek bych ze se boji vetsiho vykonu.. strcit tam turbo 1,5baru umi kazdek, ale boji se spis litrovyho vykonu bez turba..honda ma uz hodne dlouho kolem 100 000w..
neregistrovaný "Yaroukh"
24. 2. 2003 20:48
Re: kdy bude SL 65 AMG ?
Edonis je vobluda - hlavne ty svetla sou tragicky ... Ale je to exot, takze to nejspis nikoho bolet nebude. Pro me je nejkrasnejsim supersportem porad Jag XJ-220, pak asi Mercedes-Benz CLK GTR ...
(Hodne zajimavy je Mitsuoka Orochi - kdo jste to auto jeste nevidel, zkuste po webu trochu pohledat - neco takovyho se jen-tak nevidi. :o)
neregistrovaný "Carlsson"
24. 2. 2003 18:25
bez titulku
jo panove myslim ze par automobilkam zase dali pekne na *55 je delo obrovsky natoz takovej KROUTAK jako ma 65.sem celkem zvedavej kam az chtej jit stim vykonem.mercedes je NEJLEPSI a bude!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal"
25. 2. 2003 08:16
Dobrý, ale není to supersport
Motor je super, ale podle mě tento vůz nelze srovnávat se supersporty. Je to "pouze" extrémně výkonné GT, auto na pohodlné a hodně rychlé ale cestování pro "normální" řidiče. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,5 s a omezovač na 250 km/h, neřku-li pouze pětistupňový automat nejsou parametry hodné ryzího sporťáku. Ani ABS není podle mě ta nejlepší cesta k supersportu. Je k neuvěření, že 1000 Nm nedokáže toho molocha dostat na 100 km dřív než za 4,5 s. Zajímalo by mě, co by na to řekl v blahé paměti Bruce McLaren.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Michal"
25. 2. 2003 08:33
Re: Ještě něco k dynamickým parametrům (!!!)
Právě čtu článek o Audi Pikes Peak (SUV na způsob VW Touareg), který má sériový motor 4,2l biturbo o výkonu 366 kW / 500 k (o 19% méně než CL 65 AMG) a 630 Nm (dokonce o 37% méně). Z 0 na 100 km/h za 5s (o 0,5s více) nejvyšší rychlost je rovněž elektronicky omezena na 250 km/h.
S přihlédnutím k naprosto rozdílnému charakteru vozu, mnohem horší aerodynamice a mnohem vyšší hmotnosti je v mých očích toto Audi suverénně větší sporťák než CL 55 AMG. (A sveze s v něm 7 lidí.)
neregistrovaný "Tico"
25. 2. 2003 13:36
Re: Ještě něco k dynamickým parametrům (!!!)
Mercedes je známej tím, že klade největší důraz na pružné zrychlení, to vypovídá o dynamice vozu a motoru daleko víc než sprint z nuly na sto! Ta Audina co o ní píšeš nemá v běžném provozu šanci, protože ji CL 65 AMG hned ukáže výfuk. BMW má téměř vždy lepší ukazatele ve sprintu než Mercedes, ale ve zrychlení třeba na pětku z 90 - 130 se Bavec nechytá, Mercedesy mají max. krouťáky větší a v mnohem nižších otáčkách. To mám odzkoušené osobně.
neregistrovaný "Michal"
25. 2. 2003 13:59
Re: Ještě něco k dynamickým parametrům (!!!)
Nětvrdil jsem přeci, že Audi Pikes Peak ukáže tomu Mercedesu výfuk nebo co. Vždyť Audi PP je vysoké, těžké atd. SUV pro 5-7 lidí, ale o CL 65 AMG někteří mluvili jako o supersportu. Pouze jsem chtěl demonstrovat, že zas takový zázrak to není. S takovým motorem by se dalo postavit x-krát sportovnější auto, to si piš...
A pokud uvažuju správně, není nízko položený krouťák pro sportovní vůz příliš důležitý. Co je to za sporťák, když s ním budu jezdit na 2000 ot.? U BMW na té 90-ce podřadím na trojku a letím
neregistrovaný "daft"
26. 2. 2003 16:43
Re: Ještě něco k dynamickým parametrům (!!!)
To máš pravdu. Všichni tady velebí točivej moment, ale pro toho, kdo není línej řadit, je důležitější výkon.
neregistrovaný "Edmond"
3. 3. 2003 21:57
Re: Ještě něco k dynamickým parametrům (!!!)
Hele ty beznej provoze,myslis,ze tyhle dve auta nekdy v beznym provoze pohromade potkas. bych chtel videt typka v CL65,kterej bude ukazovat typkovi s Pikes Peaks ( to je ale nazev) jak je ten jeho meda rychlejsi... je vas tady chytrejch,bezte radsi zvysit pracovni vykon (nebo se ucit),at si muzete koupit aspon tu 220D jak tu nekdo vtipne poznamenal,panove,pardon pokud jsou tu i damy a zapomnel jsem na ne,vite vubec (nekteri typu Carlson) o cem mluvite,jestli se tu dohadujete o aute ktery si muze dovolit koupit promile z vas...nas,to je degradace automobilismu,tohle jsou originalni tuningy pro zvyseni prestize znacky,reklamu,stazeni neutralnich zakazniku s dosud nevyhranenym zajmem o znacku,proste marketing,mily CARLSONe,pro budouci (!!!solidni!!!) zakazniky,ne pro lidi,ktery si na netu leci komplexy na dobracich,co se jen pridali do diskuse.....a vubec Mercedes by taky moh zavest neco jako Ferari, aby si jeho modely nemoh koupit kazdej majitel bordelu....
neregistrovaný "PRO MICHALA"
27. 2. 2003 00:34
Re: Ještě něco k dynamickým parametrům (!!!)
TY SI PANEBOZE *
neregistrovaný "Michal"
25. 2. 2003 08:35
Re: OPRAVA: Dobrý, ale není to supersport
Mělo tam být: Ani ABC není podle mě ta nejlepší cesta k supersportu.
neregistrovaný "Carlsson"
25. 2. 2003 15:29
je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
mercedes nemel v umyslu udelat z CL supersport CHYTRACI.je to nabusenej CESTAK.AUTOMAT TO SNAD VYSTIHUJE.AUDI AT SE DE VYCPAT NEMA SANCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
43
neregistrovaný "skopi"
25. 2. 2003 15:55
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Ano, mas pravdu. Audi je uplne v *. V ty nejvetsi. A BMW taky. Uz se z Mercedesa nikdy nezpamatujou!
Cestak s takovym vykonem! Libi se mi, ze do toho cpou i motory daleko silnejsi nez do kamionu, kde to neni vubec treba. Ze by si majitele Mercedesu neco kompenzovali??? Treba konkretne ty, podle tvy mluvy.
neregistrovaný "PRO: S K O P I"
26. 2. 2003 00:28
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
i to je mozny ale o mluve nevim nozna o psani ale to jsme nikde jinde.a stim zpamatovanim mas pravdu.konkretne S 600 vs.760i brambor hraje druhy housle na tom nic nezmenis majitele mercedesu si neco kompenzujou? tak ze CL65AMG vyrabi vlastne malitele mercecesu.chtel bych vydet jejich tovarnicku asi to placaj na KOLENE HOLD SES * ZAKOMPLEKSOVANEJ A TIM TAKY ZUSTANES. ALE V ČR JE TO NORMALNI TAK SE NESTID A VSEM TO UKAZ P.SKOPI.PS NAPIS V CEM JEZDIS,PLZ
neregistrovaný "skopi"
26. 2. 2003 01:24
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Tim ze budes tvrdej, to z tebe jeste inteligenta neudela. Co se vyssi pilotaze tyce-jezdil jsem s Lancii Deltou HF Integrale v Klatovskym automotoklubu (okolo 300 k, jenom dvakrat, ale to tóčo bych Vam pral!!!) ale hlavne s Nissanem Sunny GTi. Mimoto umim jeste s jesterkou, nejvetsi, co jsem kdy kociroval, byla souprava Volvo HF12 (ucil jsem se v autoskole na vejtrasce), doma mame Fabii a Octavii, tak tady si prectes, v cem hlavne jezdim (tata ma malou dopravni firmu a jeste stavebniny) sem tam se svezu i v necem jinym, co maj znamy, zajdu i na motokary. Strasne rad se svezu, ale reknu pravdu, ze jsem uz asi 10 mesicu v nicem poradnym nesvez, nejsilnejsi kara, kterou jsem kociroval, bylo Porsche. A to s tim CR se trochu pletes, docela casto jezdim jako student do zahranici, netrpim predsudky. Ted v lete sem pracoval 2 mesice v BMW. Sorry. A co ty Carlssone? Uznavam tvuj Mercedes.
Mam k nemu ale naky vyhrady. Je okolo nej posvatna aura, ale zas tak svaty nejsou. Co maly A? A Actross? Ty se pekne s. Padla elektronika a nejel. A to je pro malyho soukromyho dopravce rana. Nakladaky moc neumi, maj i velkou spotrebu. A pak tyhle kary. Furt se tlaci nahoru, aby byli prvni. Proc? Konkurence nas predezene, tak budeme delat poradny dela, narveme tam poradnej motor, ale budeme prvni, nejsilnejsi! Minula radu S -Klasse byla designove desna - jenom velka krabice, tank. Tyhle auta jsou totiz delany pro urcitej segment lidi a podil v nem taky tvori lidi, kteri si tento produkt kupuji proto, aby se na ne prenesla i vyjimecnost "znacky Mercedes".
Je skoda, ze nektery diskuse jsou anonymni...
neregistrovaný "Carlsson"
26. 2. 2003 13:58
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
presne sem te tipoval uz v jinych debatach jestli si vzpominas doma fabii a zazranej do BMW.ale to me neva!! kazdej jezdime na co mame.ale keci ze ta FA dela auta pro dementi a dalsi pro ing.porad se trefujes do MB.sou veci co se hned nepovedli to je pravda ale mrkni na tu tvoji automobilku:bmw sedmicka je propadak takovej ze na novy auta davaj SLEVY a dost VELKY X5 STAHUJOU DO SERVISU aneni jich malo.moc ti nerozumim?ale ses student tak te beru jako takovyho ING. PHDR. chytrej az moc v zivote nepouzitelnej bez zpatky makat do servisu bmw BUDOU TE TAM FAKT POTREBOVATprijde nova 5tka
neregistrovaný "daft"
26. 2. 2003 16:48
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Carlsone, na rozdil od tebe Skopi alespon umi cesky. Nejezdis nahodou s taxikem po Praze? S MB 220 D?
neregistrovaný "ace3"
26. 2. 2003 18:19
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
jojo machra dela a pritom jezdi s chrochtajicim ropakem
neregistrovaný "BRABUS"
26. 2. 2003 20:03
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
abys umel i ty cesky.kdyz opisujes nick tak poradne
neregistrovaný "skopi"
26. 2. 2003 21:00
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
z nemeckyho auta. cestinu. znaky.
neregistrovaný "martin"
13. 3. 2003 23:56
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Ty si ale chytry???
neregistrovaný "Carlsson"
26. 2. 2003 20:13
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
s tagem nejezdim. S MB jezdim ale s trosku jinym obsahem daftiku pa pa.
neregistrovaný "esso"
26. 2. 2003 20:41
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
a ty ses asi nikdy nepreklepl nebo nespletl VID obcas se chytni za RYPAK. cl je gut a bude SL65????????
neregistrovaný "skopi"
26. 2. 2003 20:53
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Zapomnels jeste na novou sestku. Delal jsem v lakyrce, peknej *. Pasova vyroba. Jestli nekdo zazil pasovku, vi, vocem mluvim. . Ted vo prazdninach zase pryc z republiky, za ocean, ale zadna prochazka ruzovym sadem to nebude, tvrda prace za malo. Nemyslim si, ze bych byl nepouzitelnej pro zivot. (nesmis me posuzovat podle sebe!)
Ale jo, trochu vic se mi libi, ale beemwaci maj taky svoje chyby. Predek 3 (pekne agresivni, sklon svetel, couhaj jako z nejaky jeskyne), rozsviceny potkavacky 5 (ty dokola svitici krouzky), M3, buraceni hromu z vejfuku Z8, vzezreni noveho 12-tivalu 7, ktera vypada jako nedobytna pevnost...A ty motory, podvozky!
Pretacivy kary s tema se daj delat blbiny! Kdyz si najedes do zatacky moc pri kraji, dost se lame uprostred, jede ti to rovne, to se zpotis! A tohle zvladnes s pretacivym baworem paradne! Strhnes to, padnes na plyn, svet se toci tedka to zabere a ty jedes! Ucim se, abych si poridil BMW a bude mi potom srdecne jedno, jestli me prehuci treba tenhle CL 65 AMG nebo Trabant.
Nechci ze sebe delat borce. Ale kazdej at si to vezme po svym. S pozdravem. Honza Skopek
neregistrovaný "E65AMG"
27. 2. 2003 00:44
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
pan zavodnik se nam tady projevilco budes kupovat za bmw- ne co se ti libi. do ECKA by to mohli taky fouknout
neregistrovaný "Carlsson"
27. 2. 2003 01:08
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
A ty motory, podvozky! jako motory ze sou jako conapis jeden kterej fakt dobrej????jestli me prehuci treba tenhle CL 65.DOUFAM ZE O TOM NEBOCHYBUJESA ZE TI TO BUDE JEDNO TAK TO UZ TEPRVE NEE.SES ZAZRANEJ DO JEDNY ZNACKY A TAK TO MA BEJTHONZO SKOPKU NAPIS MI MAIL.PSAL SI NECO O ANONYMITE.TAK SEM ZVEDAVEJ
neregistrovaný "skopi"
27. 2. 2003 18:24
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Je mi uplne u *, kdo mi predjede. Ja nesoudim cloveka podle toho, co ma za AUTO a jak silny, ale co ma v HLAVE (jsou lidi, ktery maj Golfika a za mesicni plat by si mohli koupit Fabii). Vis, to je ten rozdil!
A proc bych mel nekomu davat muj mail? Nedavam ho kazdymu schizofrenimu nevyrovnanymu psychousovi na diskuzi.
Priklad: 3 litr - 170 kw, motor roku 2001 (pro tebe zrejme sracka), 6 litr 12valec-prvni seriovy 12.valec s primym vstrikovanim paliva (napadlo me, jestli bys vubec vedel, kde v motoru najit takovy vstrikovani, orisek, co???). Zakoncim to F1, bez komentare.
Omlouvam se ostatnim ctenarum i prispevatelum za tuto diskuzi.
neregistrovaný "Carlsson"
27. 2. 2003 23:58
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
schizofrenimu nevyrovnanymu ses malinko zakompleksovanej se nedivim!!!! skodovkar myslel sem ze nejsi tak arogantni trotl ale hold sem se SPETL.Priklad: 3 litr - 170 kw???? C:SLK:3.2-260kw. jen tak na okraj
neregistrovaný "skopi"
28. 2. 2003 17:39
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Ten motor je preplnovanej, kdyz vyndas kompresor, tak mnoho nepojede. A asi jsi prehledl, ze ten 3,0 170 kw se systemem Valve-Tronic (neco jako u Hondy iV-TEC) vyhral motor roku 2001 absolutne! Mercedes prd.
Baworackej 3,2 je bez turbicka, vysokootackovej a je slabsi asi o 10 k.
V F1 se ukazuje, ze West McLaren ma nejvetsi slabinu v motorech, ktere dodava prave Mercedes. Nevi se presne, kdo ted ma nejlepsi motor, jestli BMW nebo Ferrari...
Komlexy netrpim. Podepisuji se vyhradne svoji prezdivkou a nevydavam se za 5 jinych osob. Take nikoho neurážím (alespon se o to snazim). O vyrovnanosti (psychicke) "mluvi" pismo-tu male, tu velke, hodne smajliku, a predevsim neplynuly zpusob vyjadrovani.
Tesim se na tvoje dalsi prispevky. Rad ti odpovim na dalsi tvoje priklady.
neregistrovaný "Edmond"
3. 3. 2003 22:10
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
....priteli tak stupidni odpovedi,hodny dvanactiletyho poberty,jsem dlouho neslysel,asi to bude tim,ze mam stesti a stykam se vesmes s inteligentnima lidma....kdyz uz mluvis o slk a vubec tyhle rade 3,2 l od MB jsou to bezpochyby skvely auta stejne jako BMW M3 ale abych se snizil k urovni tvych argumentu BMW takovy vykon ziskava ( a to celou historii) bez jakychkoli preplnovani (omlouvam se za neprilis odborne vyrazy) V hlavicce mas muj mail budu rad kdyz mi aspon neco napises,treba aspon ja pochopim,ze nejsi tak stupidni,jen ti tady proste ruply nervy,je to sice docela alarmujici,ale znam par skvelejch doktoru v mnoha oborech,kteri by ti radi pomohli ....sorry za takovou reakci,ale ty se tady taky nechovas extra skromne.
neregistrovaný "skopi"
27. 2. 2003 22:58
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Nepovazuju se za nejakyho extra ridice (to, ze jsem neco vyzkousel jeste neznamena, ze jim jsem) a Mercedesy povazuju taky za vyborny auta, ale asi maj smulu, ze s nima jezdej vetsinou ty nespravni lide...Kazdopero i s BMW. NAPIS! Zvedavost mi neda!!!!!
Pro doplneni tech motoru: 3,2 343k z M3
neregistrovaný "Carlsson"
28. 2. 2003 00:07
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
v testu 1. C3.2 AMG 2.BMW m3. auto moto und sport ()()() 1.E 55////AMG 2.AUDI RS6 3.BMW M5
neregistrovaný "skopi"
28. 2. 2003 19:25
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Aaaah, pan umi i nemecky, hihihi. Uz se du mrknout na net!!! Na oficial site zadny takovy test neni. Test S4/C32 AMG/M3 [odkaz] dopadl tez ve stejnem poradi. Proc? Protoze se testovalo jako by se jednalo o cestovni vozy se sportovnim charakteristikou, vysledek, cituji: Unter dem Strich bleibt ein Trio außergewöhnlicher Sportlimousinen, das jeder Geschmacksrichtung gerecht wird. Der BMW ist der reinrassige Sportwagen. Der Mercedes ist die Komfortlimousine für höchste Leistungsansprüche. Der neue Audi S4 schließlich hält sich klug in der Mitte, um in der Endabrechnung als lachender Erster dazustehen. volny preklad: BMW je cistej sportak, MB Komfortlimousine a S4 uprostřed. Mluvi to za vse.
Z dalsich testu: 3 valcuje C, naopak E valcuje 5 (vzhledem k veku 5 je to i logicke), naftova 740 d porazila S 400CDI, naopak benzin (7 ztraci kvuli ovladani na stredovem panelu). X5 je lepsi nez ML (ve 2 ze dvou testu), a dokonce Lexus 430 si dal MB S430! A kralujicim automobilem v nejvyssi tride je...tramtadadaaa...AUDI A8!!! Mylil si se uz v prvnim prispevku a AUDI by te za to mela nakopat do...(obdarovat)
Druhy test si si vycucal z prstu??? Jestli mas casak, naskenuj mi to a posli na mail! Neni se cemu divit, ona M5 je nejstarsi a nejslabsi (a NEPREPLNUJE!). Trochu jine vysledky byly pred 2 roky.
A Johny vyjadril i me mineni o tobe, jasne a strucne...A taky si myslim, ze jsem i objektivni (za minuly prispevek ti odpovim takto: 3,2 160 kw - vyssi objem, nizsi vykon, nic nevyhral)
A BAVIME SE HLAVNE O MOTORECH (vyjma tech testu). Mej se.
neregistrovaný "Carlsson"
28. 2. 2003 22:40
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
No tak vidis komfortni limuzina a da si sportaka CDI 3,L.170 kW (231 PS),, pro upny blbecky jakosi ty, tak to je diesel S 500 si dal 745i, S320CDI dal 730D, S600 dal 760I, SL55AMG dal Z8. A takhle bych mohl pokracovat do rana,to sou ty super sportovni BMW. A SOCIALY NESPONZORUJU.kup si speed jelito.nepotrebuju si nic cucat to ti prenecham.
neregistrovaný "skopi"
1. 3. 2003 15:14
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Ty jsi opravdu uplny *a navic silne omezeny. Odkazy funguji. Neumis nemecky, vid...Precti si toto: [odkaz] a o tom motoru tu: (nevim, jestli je to diesel, kdyz to zere benzin, jsi uplne mimo svet; 330 d ma 150 kw) [odkaz] mackni na 330 Ci a uvidis tam technicke (jestli umis aspon trochu anglicky) parametry.
S tim, kdo cte Speed se nebudu vic bavit, protoze to je platek, kde melou blbosti. Vim co to je sportak, s Nissankem mi to stacilo a na HF nezapomenu. Kdyz jsi tak bohaty, zaplat si mesicne (ted uz asi tak) 30tacu a taky te na nej pusti.
BMW je sportovni, jeji benzinove motory nejsou preplnovane, tudiz nejsou silnejsi a maji mensi obsah. Mercedes je komfortni, elegantni, silny, tezky. Kdyby do tyhle 65 AMG nedavali elektronicke omezovace, tak by s ni umel tezko nekdo jezdit, protoze (kdo zkusil, vi) i ve 120 na plnej plyn by to ustrelilo nekam do pryc. Takze tech avizovanych xxx koni-to je jenom takovej reklamni trik jak si posunout tu svoji hvezdu vyse. Ale par lidi to vi, ze to je akorat svindlik, to auto ani na plnej vykon diky omezovacum nikdy nepojede.
Co dodat? MB S-klasse je proste spicka, E je taky dobry, C nesnese srovnani s 3. X5 je lepsi nez ML. A v nejvyssi klase nema MB konkurenci, to proto, ze tam ostatni jeste nejsou. Jednooky mezi slepymi kralem. Fakta.
Panove z redakce, testovali jste obe znacky a zajimal by me take Vas nazor. A prosim, mohli byste svoje testy doplnit i o srovnavaci testy??? Pak by tohle byl bezchybny web. Diky. H.S.
neregistrovaný "Carlsson"
2. 3. 2003 21:20
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Tady mas srovnavaci testy,s C klasse a ML si trosku mimo vid.330 je fakt super Neumis nemecky??Ty jsi opravdu uplny *a navic silne omezeny.
Der Mercedes ist der Sieger unseres Vergleichs, dicht gefolgt vom BMW X5. Der Jeep landet etwas abgeschlagen auf dem undankbaren dritten Platz. Wer andere Akzente setzen will, rechnet einfach die entsprechende Rubrik raus und kommt zum eigenen Ergebnis. Ergebnis: 1. Mercedes C 320, 518 Punkte; 2. Audi A4 3.0, 514 Punkte; 3. BMW 330iA.
neregistrovaný "Carlsson"
2. 3. 2003 21:55
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Platz 1:
Platz 2:

Mercedes C 200 CDI Classic.
BMW 318d

Platz 1:
Platz 2:
Platz 3:


Mercedes C320 T Elegance

BMW 330i touring

Lexus IS 300 SportCross

BMW 7er in die Werkstätten

BMW muss 23.000 Autos seiner neuen 7er-Reihe nachbessern. Kraftstoffzufuhr und Drosselklappe machen Probleme.

A dotaz s A8 nerozumím??

Die Leser haben schon gewählt
AUTOBILD, 03/2003


"Deutschlands Auto 1": die E-Klassedoufam ze sem ti odpověděl.
neregistrovaný "Carlsson"
2. 3. 2003 22:07
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Znovu to nehledam.Asi toho bylo moc!!!!!
neregistrovaný "skopi"
3. 3. 2003 10:17
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Mame voba jiny zdroje. Ja z Auto-motor sport a ty z Autobildu. Uz me to neba se hadat, mohli bysme tu bejt takhle donekonecna. Ty mas rad komfort, pohodli, image, ja radsi sport. Uznam to a nebudu se ti dal vnucovat s BMW, ok? Tak u pristi debaty u Mercedesa. Nebo u novy 6 ci 5. Mej se fajn...
neregistrovaný "Carlsson"
3. 3. 2003 22:51
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Takhle se mi to libí žadný uražky každej ma to svoje. Tak u pristi debaty u Mercedesa. Nebo u novy 6 ci 5. Beru tě za slovo!!! čus
neregistrovaný "Speddy"
13. 3. 2003 15:21
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Inač som zvedavy ako by dopadol ten test keby aj M3-ka jazdila s turbom ako C 3.2 od AMG a mala k tomu vykonu aj s turbom naladeni podvozok?
A k testu č.2 čo viem tak ako nové E-class tak nová RS6 majú o "niečo" vyžší výkon a to že nová E55AMG je o pár rokou mladšia ako M5 je druhá vec. Som dosť zvedavý ako by dopadol(teda ako dopadne) test E55AMG a nová M5-ka s výkonom(že vraj okolo 500 Hp), aj keď zasa viem že sa tu nájdu taký ktorý budú tvrdiť že na novej 5-ke bude "zasa" doje.... elektrika ako tomu bolo na novej 7-mičke-a v podstate aj majú pravdu!
neregistrovaný "CL65////AMG"
13. 3. 2003 22:31
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Nova m5 ma mit V10.Takze asi tezsi motor.ale cas ukaze
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 3. 2003 16:16
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
I kdyz nebudu soudit podle pravopisu, z toho co tady ctu, mi vychazi, ze ses pekne vylizanej ... Chovas se jako hnup.
neregistrovaný "ace3"
26. 2. 2003 18:16
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
ses machr, ze si vyjmenoval tolik aut ale stejne mam poznamku.. pokud myslis nakladak volvo, ktery ma vykon bud 380 nebo 420koni tak asi myslid FH12, protoze s tim sem jezdil.. ale zadnej HF12 neznam..
neregistrovaný "skopi"
26. 2. 2003 19:50
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
FM je naves a FH rada jsou privesy, nadstavby, my mame FM12 s privesem a rukou na zadku. 420 koniku. Mimoto se tam davaj jeste 340 a 460 konovy motory, oznaceni je zboku pod klikou dveri. Ok?
neregistrovaný "skopi"
26. 2. 2003 20:03
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Jo sorry, malej preklep!
neregistrovaný "AMG"
26. 2. 2003 01:25
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
A JEJDA TADY JE NEKDO ZBYTECNE CHYTREJ SKOPI.JE TO DEBATA O AUTECH JESTLI SIS NEVSIML.KAZDEJ MA SVUJ NAZOR TAK SE HOD DO KLIDU KOLIK JE PREDPOKLADANA CENA V SRN. VI TO NEKDO ORIENTACNE
neregistrovaný "merc"
26. 2. 2003 09:19
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
200,000 euro
neregistrovaný "Yaroukh"
3. 3. 2003 16:23
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
No co jsem si to tak procital, rekl bych, ze skopi je pomerne v klidu ... Zkus to precist jeste jednou, at nenapominas toho nepravyho.
mej se
neregistrovaný "BRABUS"
26. 2. 2003 14:47
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
panove vy se hadate jak kdyby vam bylom 12let kurnik budte v klidu ,nebo si dejte spicha a rostrhejte si obcanky ale pozor zmena sou zality v plastu:PS nuzky sebouno a ted k clanku musim souhasit je to fakt paradni auto zajimalo by me za kolik dala 300 km/h??.muj tip je 28SEKUND.snad sem to neprehnal pa na trati
neregistrovaný "CL65 VS CL55"
27. 2. 2003 17:24
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
ODHADUJU ZE CL55 DOSTANE NA * ALE SOU TO SUPER VOZY
neregistrovaný "Johny"
27. 2. 2003 21:00
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Carlssone je mi tě líto, ty jsi naprosto typickej majitel mercedesa - snob nad snoby. Taky proto jsem otci dlouho vymlouval koupi M-B, jelikož jsem si tak nechtěl připadat. Je mi líto, že s tak pěknejma autama, jakými M-B bezpochyby jsou, jezdí většinou takový namyšlený čůráci.
neregistrovaný "ESSO"
27. 2. 2003 21:51
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
JOHNY PROC BY MEL BYT SNOB.ZE SE MU LIBI MERCEDESY TAK TO JE JEHO VEC.NIC SNOBSKYHO NA TOM NEVIDIM.MB PATRI MEZI SPICKOVY AUTA TO MU MUSIM DAT ZA PRAVDU.NEVIM NA CO SI OTCE UKECAL,DOUFAM ZE SI KOUPIL SUPERBA.DIKY ZE SI ME PASOVAL NA *,TY OD TOHO NEMAS VUBEC DALEKO.JA MAM MB A PRIPADAM SI CELKEM NORMALNE.JINOU ZNACKU TAKY NEMUSIM TAK PROTO MEMUSIM BYT SNOB PEKNY VECER HLAVNE johnymu????????????????????????
neregistrovaný "Carlsson"
27. 2. 2003 23:39
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Mrkni se nejdriv co znamena snob,kdyz nevis jeho vyznam tak ho nepouzivej.Namyslenej taky nejsem,ze mam rad MERCEDESY tak kvuli tomu nemusim bejt snob.A *ses ty ze paskujes FOTRA
neregistrovaný "Skiner"
3. 3. 2003 17:23
Re: je mi te lito ale budes cumet jen na KONCOVKY!!!!!!!
Nejsi idiot?
neregistrovaný "merc"
25. 2. 2003 19:38
zrychleni
jak sleduji tady Vasi diskuzi o zrychleni tak bych rad pridal svuj nazor. 4,5s je znacne konzervativni udaj. Osobne cekam neco kolem 4,2s. V auto-motor-und-sportu testovali 2x S 600 s 500 konmi a jednou melo zrychleni 4,6 a podruhe 4,5 a oficialne ma 4,8. Neni to zadny supersport, ale vysokovynonne GT (gran turismo znamena velika turistika - velke, rychle, dvoudverove a komfortni auto). To nic nemeni na tom, ze jeho maximalka by mozna dosahla 350km/h a na 300km/h se dostane nejrychleji z doted vyrabenych automobilu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ace3"
26. 2. 2003 18:21
Re: zrychleni
veyron ma 14sekumd!!!
neregistrovaný "MACHR"
26. 2. 2003 20:05
Re: zrychleni
jj dela a ma asi na to
neregistrovaný "Radko"
27. 2. 2003 10:18
Asi jsem ůplný žabař
Clapi nevím, jestli mám vůbec právo se míchat mezi takové borce. Já osobně mám jenom MAZDU 323F 2.0 V6 97. Tady je to sám Mercedesácký tuner, co má pod * každý měsíc jinou káru s třistakoňma. A navíc čeština není moje mateřština, takže nějakou chybu taky sem tam udělám.
Teď tedy k tomu autu. Podle mě to celí v poslední době spěje někam k Americkému (dáme tomu 5,7l OHV a řekneme jim, že je to sporták)konzumu. CL a SL se mi moc líbí, ale mít dvanastiválec na přední nápravě není podle mě to pravé. Od tunerů bych spíše čekal, že taky uberou na neodpružených hmotách a celé to odlechčí. Nechci to srovnávat ze supersporty ale vsadím se, že mu dá na okruhu na prdlel CL55AMG a vtom případě to podle mě strácí smysl.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "pětiválec"
27. 2. 2003 11:58
Re: Asi jsem ůplný žabař
Strácí smysl??? No, řekni mi proč se dělalo starý eSeLo s 6,0 V12 a 6,0 V8 (SL600, SL60 AMG) Třeba tě to trkne...
neregistrovaný "hufuh"
28. 2. 2003 11:13
Re: Asi jsem ůplný žabař
... pokud se nepletu tak MB ma nahon na zadek!!!
neregistrovaný "Radko"
3. 3. 2003 07:43
Re: Zas takový žabař nejsem
Ale já jsem myslel těžiště hmotnosti daného motoru
neregistrovaný "denon"
1. 3. 2003 23:14
Re: Zas takový žabař nejsem
Plně souhlasím.Na tak velkém objemu není co zkazit,to není žádné umění.Proto to je asi americký styl.Ale v těhle kruzích jde už jen o cedulku na zadku(případně jiný znak) a tím se můžou chlubit.Myslím,že 95% těhle vyrobených se nikdy nebude honit po okreskách.Maximálně dají někomu náklep na dálnici při pružném zrychlení,ale tam stejně při 250 skončí(i když víc se aspoň u nás prakticky jet nedá)
neregistrovaný "dave"
2. 3. 2003 21:25
Re: Zas takový žabař nejsem
Mimochodem všechny AMG jdou objednat bez omezovače jako příplatková výbava. Pak jsou už limitem jenom pneumatiky tak se koncí na 300 km/h.
Jinak s SL 55AMG jde jet i 315 a to jsem zažil na vlastní kůži
neregistrovaný "Carlsson"
2. 3. 2003 21:57
Re: Zas takový žabař nejsem
325km-h v TESTECH
neregistrovaný "KLEEMAN"
7. 3. 2003 16:05
Re: Zas takový žabař nejsem
Modell
Topspeed
0-300 km/h

SL 55 AMG
325 km/h
32,5 s

Lamborghini Murcielago
329 km/h
34,2 s

Porsche GT 2
315 km/h
40,9 s

Ferrari 550
306 km/h
61,2 s

Aston Martin Vanquish
316 km/h
55,0 s
neregistrovaný "dave"
2. 3. 2003 21:21
pecka
Auto půjde objednat koncem března s dodáním na 4 měsíce
Tak kdo do toho pujde?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "prasatko"
7. 3. 2003 16:08
Re: pecka
jj ja dotoho du , ale musim rozbit prasatko
neregistrovaný "Premda"
3. 3. 2003 16:16
Mercedes je prostě Mercedes
Zdravím všechny.
Tphle auto je jenom dalším důkazem jaké auta je Mercedes schopný udělat, lépe řečeno AMG doladit. Naco budu chtít Ferrari,Lamborchiny a podobné bestie, když můžu mít absolutně komfortního Mercedesa, který bude uplně v pohodě držet krok s každým sporťákem. Prostě je to Mercedes a jeho Vlk v rouše beránčím, který nezničí ale přímo rozdrtí nepřítele. Tak zatím Přemda.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Carlsson:PRO Premdu"
3. 3. 2003 23:11
Re: Mercedes je prostě Mercedes
S tebou si asi budu rozumnět.Mas pravdu
neregistrovaný "merc"
3. 3. 2003 18:03
1200 NM
na oficialni strance AMG pisou, ze maximalni tocivy moment motoru je 1200 NM, ve voze je ale elektronicky omezen na 1000 NM.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Peter"
6. 3. 2003 21:06
Re: 1200 NM
aka je oficialna stranka amg?
a ten motor je podobny brabusu e v 12
neregistrovaný "merc"
6. 3. 2003 22:52
Re: 1200 NM
oficialni strana je www.mercedes-benz.com/amg
neregistrovaný "merc"
6. 3. 2003 22:57
Re: 1200 NM
jo jenze EV 12 je pouze 5,5 a tohle je 6,0. Myslim, ze dal jiz pujdou horko tezko, hlavne kvuli tomu kroutaku. No ale na podzim tu ma byt v S500 nova sedmistupnova automatika, tak snad bude schopna prenest i hodnoty vyrazne nad 1000NM.
neregistrovaný "ESSO"
8. 3. 2003 12:23
Re: 1200 NM
vyrazne. zvedav sem
neregistrovaný "Peter"
10. 3. 2003 20:24
Re: 1200 NM
myslel som ze ta nova 7stup prevodovka pride az v novom Sklasse v 2005. ale bolo by to dobre, lebo v testoch uz zacinaju na tuto 5stu. nadavat. Myslim, ze tato prevodvka vyrazne zvysi maximalku.
neregistrovaný "AMG"
10. 3. 2003 19:08
Re: 1200 NM
elektonika je svinka
neregistrovaný "KLEEMAN"
5. 3. 2003 19:25
bez titulku
TO JSEM ZVEDAV CO S TIM UDELAJ UPRAVCI TO BUDE KW, AZ MOC.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AMG"
9. 3. 2003 20:59
SLR
Drsna stihacka, co budou pak davat do SLR
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Peter"
10. 3. 2003 20:18
Re: SLR
myslim ze tento
neregistrovaný "AMG"
11. 3. 2003 18:03
Re: SLR
myslim ze psali neco o V8 do SLR
neregistrovaný "400km-h"
12. 3. 2003 20:15
Re: SLR
SLR asi nebude daleko od 400 km.h GTR s tímto vykonem jede 400km.h
neregistrovaný "Brabus"
12. 3. 2003 20:33
Re: SLR
SLR se bude prodavat tenhle rok tak se na to mrknem kolik to poleti
neregistrovaný "karel"
12. 3. 2003 20:10
bez titulku
Kolik je maximalka asi
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Brabus"
13. 3. 2003 15:12
Re: bez titulku
Kolem 350km.h
neregistrovaný "martin"
12. 3. 2003 20:12
bez titulku
Jezisku byl sem moc prosim pekne.Cerna metla ,dekuji predem
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Speddy"
13. 3. 2003 16:05
Čo si vybrať? A ako písať?
Všetky tieto vysoko objemové,výkonové,otáčkové potvory sa mi velmi páčia od audi až po zondu. Ja sa nesnažím hodnotiť auto podla výrobcu ale podla konkrétneho modelu. Tak ako sa mi od hondy páčia ako S2000 a v podstate všetky TYPE-R tak sa mi nepáčia všetky štandarty. Tak ako ešte stále žeriem starú S8-mu,tak mi allroad A2-ka akosik neseďí. Tak isto som nevedel na chuť prísť novej 7-mičke a teraz ju obdivujem. S-type to je a stále bude mercedes a aj keby na novej S-klase(sice neviem kedy to bude) nebol ani jeden znak MB každý dobre vie čo to je. Tak ako by som po meste ako v S600-ouke ovela radšej jazdil s novým FOCUSOM RS, tak ako by som po serpentýnach v Aplách radšej jazdil Lotus elis ako CL-ko, Tak ako by som si na dlhú cestu cez európu zobral radšej novú E V 12-ku ako 360-ku modenu. Tak by som vám rád povedal aby ste sa tu prestali hádať ako naozaj malé deti (otvorene môžem povedať že ja od toho tiez nemám ďaleko je mi 19 )a radšej sa normálne porozprávali a slušne tu podebatovať.
Dik moc
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Martin"
13. 3. 2003 20:27
Re: Čo si vybrať? A ako písať?
Ja ti nerozumim
neregistrovaný "CL65////AMG"
13. 3. 2003 20:33
bez titulku
To musi bejt zvezeni panove.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "slovan"
25. 7. 2006 16:29
bez titulku
chlapci ak chcete niake poriadne auticko tak si kupte jedine nove volvo S80
Rozbalit vlákno
0