Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Šrotovné v Německu okem statistika: Vítězem je Volkswagen

15 komentářů

OndraH
Ano, to se dá vysvětlit jedině tím, že lidé co využívají šrotovné si nebudou kupovat nic drahého, což auta z výše zmíněné tabulky rozhodně jsou.

Prostě volkswagen dělá čest svému jménu, jenom u nás je cenově nad lidem.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Nejak mi mezi temi prvnimi deseti nejzadanejsimi vozy chybi jakykoli vyrobek firmy "Rendlik a syn" a to presto, ze se cenove podbizi. Proc asi? No protoze vymenovat stary srot za novy srot nema zadny smysl. >😒] >😒] >😒]
OndraH
Protože ti nedochází že už nejsme v rakousku uhersku a ceny se za hranicemi liší :-! .Renault cenu staví zdejšímu trhu, i když je v DE o 500 éček drazší, kdežto vw je pro nás předražená mrdka i když je v DE to nejlevnější.

A neboj se o ten šrot, pokud by ses podíval na tabulku německého STK tak jako jedna z mála automobilek tam má všechny své koně :-! .Ale to tvá zabedněná palice asi nikdy nepochopí...
pogo26
Píše se o šrotovném v Německu, kde je Renault dražší než VW. Tam se cenově podbízí např. Škodovka. Až bude řeč o ČR, budeš mít pravdu. Takhle je to jen pohled omezeného človíčka z české kotliny.
Avatar - marek.g
marek.g
by mě kolik těch aut skutečně bylo sešrotováno a kolik jich dostalo druhou šanci >😒] tajně někde na východě :-!
Avatar - ryman
ryman
to jo >😁 :yes:
Avatar - white label
white label
Mám takový lehký pocit, jakobys měl s podobným případem osobní zkušenost... :😉 😉 >😁
Avatar - marek.g
marek.g
>😒] ty si mě nepřej v létě.To jen tak nějaký pohár nespraví >😁
Avatar - T613
T613
kdyby chudák tušil, že se na něj chystá Darth Vader i s drobotinou >😁 >😒]
Avatar - marek.g
marek.g
>😒] :yes:
Avatar - T613
T613
asi jich bylo dost sešrotováno v Polsku, ale brácha zas měl díky šrotovnému takřka zadara motor do své Mazdy >😁
Takze nemci sa zbavili svojich Golfov II a III, ktore mimochodom boli velmi kvalitne a spolahlive a teraz si kupili produkty noveho, globalizovaneho, po kvantite baziaceho Folksvágenu. Nechcem tym nic naznacit, ale moj nazor je taky, ze ako kazda spolocnost tak aj VW vyrabala pred 20-timi rokmi kvalitativne uplne ine auta. Neviem aky to bude mat dopad, ale mam tusenie, ze vela zakaznikov VW bude sklamana.
Ak teda tento rok neprinesie stratu vernych zakaznikov, tak VW ostane europska jednicka a bude smerovat k dalsiemu rastu.
megacruiser
Jestli se nepletu, označení Ferrari chudých se vžilo pro Fiat Coupe, ne Fiat Barchetta a to kvůli jednomu dílu TopGear. Autor článku by neměl machrovat znalostmi když žádné nemá.
Taky musím říct, že šrotovné je jen neekologickým plýtváním zavedené jen proto, aby vlivným automobilkám neklesly zisky. Většinu CO2 auto neprodukuje provozem, ale svou výrobou a pokud ničíme plně pojízdná auta v dobrém stavu, nedá se to nazvat jinak než zločin proti přírodě.
Šrotovné dávali v podstatě na cokoliv (tedy auto staré třeba jen 4 roky o aktuální hodnotě 400.000 Kč) při nákupu nového auta v hodnotě 2.000.000 Kč. Takové vozy samozřejmě sešrotovány nikdy nebyly a šly vesele dál na prodej. Spokojen byl prodávající (nabídl lepší cenu), kupující (autosalón vykoupil auto za 400.000 Kč, k tomu navíc šrotovné) a bit byl pouze stát.

V podstatě to naznačuje článek v informaci o Smartech, které nesplnily podmínky. A nikoho to nezajímá, všichni mlčí. Lobby se o to postarala. A proč vlastně? Bude si někdy hloupý daňový poplatník stěžovat na zvláštní zacházení s jeho penězi?
fantomas aller en DS
To s tymi Smartami si si trosku zle vysvetlil. Znamená to, že napriek tomu, že podmienky šrotovneho splnili len auta z prveho roku produkcie aj tak ich bolo zošrotovaných viac ako 1800.