Novinky
by mě kolik těch aut skutečně bylo sešrotováno a kolik jich dostalo druhou šanci >😒] tajně někde na východě :-!
Mám takový lehký pocit, jakobys měl s podobným případem osobní zkušenost... :😉 😉 >😁
Takze nemci sa zbavili svojich Golfov II a III, ktore mimochodom boli velmi kvalitne a spolahlive a teraz si kupili produkty noveho, globalizovaneho, po kvantite baziaceho Folksvágenu. Nechcem tym nic naznacit, ale moj nazor je taky, ze ako kazda spolocnost tak aj VW vyrabala pred 20-timi rokmi kvalitativne uplne ine auta. Neviem aky to bude mat dopad, ale mam tusenie, ze vela zakaznikov VW bude sklamana.
Ak teda tento rok neprinesie stratu vernych zakaznikov, tak VW ostane europska jednicka a bude smerovat k dalsiemu rastu.
Ak teda tento rok neprinesie stratu vernych zakaznikov, tak VW ostane europska jednicka a bude smerovat k dalsiemu rastu.
Jestli se nepletu, označení Ferrari chudých se vžilo pro Fiat Coupe, ne Fiat Barchetta a to kvůli jednomu dílu TopGear. Autor článku by neměl machrovat znalostmi když žádné nemá.
Taky musím říct, že šrotovné je jen neekologickým plýtváním zavedené jen proto, aby vlivným automobilkám neklesly zisky. Většinu CO2 auto neprodukuje provozem, ale svou výrobou a pokud ničíme plně pojízdná auta v dobrém stavu, nedá se to nazvat jinak než zločin proti přírodě.
Taky musím říct, že šrotovné je jen neekologickým plýtváním zavedené jen proto, aby vlivným automobilkám neklesly zisky. Většinu CO2 auto neprodukuje provozem, ale svou výrobou a pokud ničíme plně pojízdná auta v dobrém stavu, nedá se to nazvat jinak než zločin proti přírodě.
Šrotovné dávali v podstatě na cokoliv (tedy auto staré třeba jen 4 roky o aktuální hodnotě 400.000 Kč) při nákupu nového auta v hodnotě 2.000.000 Kč. Takové vozy samozřejmě sešrotovány nikdy nebyly a šly vesele dál na prodej. Spokojen byl prodávající (nabídl lepší cenu), kupující (autosalón vykoupil auto za 400.000 Kč, k tomu navíc šrotovné) a bit byl pouze stát.
V podstatě to naznačuje článek v informaci o Smartech, které nesplnily podmínky. A nikoho to nezajímá, všichni mlčí. Lobby se o to postarala. A proč vlastně? Bude si někdy hloupý daňový poplatník stěžovat na zvláštní zacházení s jeho penězi?
V podstatě to naznačuje článek v informaci o Smartech, které nesplnily podmínky. A nikoho to nezajímá, všichni mlčí. Lobby se o to postarala. A proč vlastně? Bude si někdy hloupý daňový poplatník stěžovat na zvláštní zacházení s jeho penězi?
Prostě volkswagen dělá čest svému jménu, jenom u nás je cenově nad lidem.
A neboj se o ten šrot, pokud by ses podíval na tabulku německého STK tak jako jedna z mála automobilek tam má všechny své koně :-! .Ale to tvá zabedněná palice asi nikdy nepochopí...