Chtělo by to dodávat i na evropský trh se zážehovým 4,7 l motorem (dodává se nyní do Ruska, arabských zemí a do Austrálie) nebo udělat 4 litrový diesel. Nedostatečně výkonný motor je v současnosti největší slabinou Patrola a zůstává důvodem proč si jej nekoupím. Přestože do terénu docela postačuje, obdobný automobil si dost lidí kupuje i pro běžnou jízdu po silnicích a tam ten výkon opravdu chybí.
hele chlape celkem by me zajimalo neco o tom 4,7 je to v8 nebo sestivalec jakej vykon, kroutak atd. jestli muzes tak to napis sem nebo mi napis na mail www.stepk@centrum.cz Dik moc
řadový šestiválec, 180 kW (245 k)/4800 ot., 400 Nm při 3600 ot., 0- 100 km/h za 10,8 s, V Evropě se prodává bohužel opravdu pouze v Rusku.
Bližší informace na www.nissan.ru - musíte ale zavzpomínat na školní znalosti azbuky :-)
Loni jsem se pri koupi terenniho vozu rozhodoval mezi Pajerem a Patrolem. Protoze auto vyuzivam hlavne na beznych silnicich a chtel jsem masivni, velke a bezpecne auto rozhodl jsem se pro Patrola. Za rok jsem najel 50000km a jsem s nim na 100% spokojenej. Jizdni vlastnosti jsou proti napr. Jeepovi Grand Cherokee perfektni- zadne uskakovani zadku. Pravda akcelerace by mohla byt lepsi ale na 3 tunove auto to jde. Uvidime jak to bude s nabidkou motoru u dalsi generaci Patrolu. Mimochodem nemate nejake info o dalsi generaci tohoto auta (krome Crossbow_u)?