Novinky
0
Panove, kdo mate jeste nejaky zkusenosti s dieslovejma Octavkama a Fabiema? Problemy nebo naopak??? Podle toho, co tu pisete, tak jsou daleko vice problemovy benzini. (me se treba podarilo zaject s Fabii 1,9 SDi 60 km trasu za 2,9 l/100 km, ale to byl udaj z palubniho pocitace...)
Přejít do diskuze
Prosím tě nemohl bys mi napsat trošku podrobnější zprávu o tvých problémech s Alfou. Moc mě to zajímá. Zatím dík.
KUA co to tu blbne ??
tak znova
Souhlasím, můj kolega má vůz Fabia 1.4 MPI a taky už řešil vše výše uvedené. Musel, ale psát výhružné dopisy přímo do Mladé Boleslavi ,aby se něco dělo. Moji rodiče mají vůz Octavia 1.6 55kw a během 30 000 km vyměnily 3 lambda sondy (za vlastní peníze, protože servis během záruky samozřejmě nic nenašel i přes to, že problémy s motorem hlášeny byly) až se nasr... a poslaly dopis do M.B. a ejhle i po záruce výměna katalyzátoru protože už byl ze špatných sond KO) a lambda sondy zdarma (snad už naposled). Nejlepší bylo po výměnně první lambda sondy v odborném (nebo odporném ? ) servisu chladné zdělení, že se jednalo o výrobní vadu prvních sérií těchto vozidel. Také následovalo ujištění, že byla instalována nová lambda sonda, která je už technicky vyladěná. Toto ujištění následovalo skoro po každé výměně sondy. Snad všem Favoritům a Feliciím mimo jiných vad reznou 5 dveře. Co si pak má člověk o vozech Škoda myslet ???
tak znova
Souhlasím, můj kolega má vůz Fabia 1.4 MPI a taky už řešil vše výše uvedené. Musel, ale psát výhružné dopisy přímo do Mladé Boleslavi ,aby se něco dělo. Moji rodiče mají vůz Octavia 1.6 55kw a během 30 000 km vyměnily 3 lambda sondy (za vlastní peníze, protože servis během záruky samozřejmě nic nenašel i přes to, že problémy s motorem hlášeny byly) až se nasr... a poslaly dopis do M.B. a ejhle i po záruce výměna katalyzátoru protože už byl ze špatných sond KO) a lambda sondy zdarma (snad už naposled). Nejlepší bylo po výměnně první lambda sondy v odborném (nebo odporném ? ) servisu chladné zdělení, že se jednalo o výrobní vadu prvních sérií těchto vozidel. Také následovalo ujištění, že byla instalována nová lambda sonda, která je už technicky vyladěná. Toto ujištění následovalo skoro po každé výměně sondy. Snad všem Favoritům a Feliciím mimo jiných vad reznou 5 dveře. Co si pak má člověk o vozech Škoda myslet ???
Souhlasím, můj kolega má vůz Fabia 1.4 MPI a taky už řešil vše výše uvedené. Musel, ale psát výhružné dopisy přímo do Mladé Boleslavi ,aby se něco dělo. Moji rodiče mají vůz Octavia 1.6 55kw a během 30 000 km vyměnily 3 lambda sondy (za vlastní peníze, protože servis během záruky samozřejmě nic nenašel i přes to, že problémy s motorem hlášeny byly) až se nasr... a poslaly dopis do M.B. a ejhle i po záruce výměna katalyzátoru (protože už byl ze špatných sond KO) a lambda sondy zdarma (snad už naposled). Nejlepší bylo po výměnně první lambda sondy v odborném (nebo odporném ? ) servisu chladné zdělení, že se jednalo o výrobní vadu prvních sérií těchto vozidel. Také následovalo ujištění, že byla instalována nová lambda sonda, která je už technicky vyladěná. Toto ujištění následovalo skoro po každé výměně sondy. Snad všem Favoritům a Feliciím mimo jiných vad reznou 5 dveře. Co si pak má člověk o vozech Škoda myslet ???
S nicim podobnym jsem problemy nemel (doma mame jednu z prvnich, ta trpi na predni napravu-diesel-a na predni tlumice, povrzavani palubky, jinak je to opravdu kvalitni auto!) neco sem najezdil i s 1.4 50kw a 55 kw (v souctu pul roku a okolo 20000) a ty byly uplne bezproblemove, obe z pujcovny. Myslim si, ze to je spis auto od auta.
Jasne, opravdu se to stane a je fajn kdyz to vyrobce prizna. Ale co Skodovka. U jejich OHV motoru bylo v seriich spatne tesneni pod hlavou. Odchazelo servo, stabilizatory. Vsechno vyrobni bolesti, ale nikdy do servisu nezvali. Mel jsem Fabii, vsechny tyto problemy a vzdycky jsem je resil az kdyz se objevili, pritom mi vsichni rikali, ze je to u techto aut uz z vyroby.
Máš recht. Automobilka, ktorá stiahne do servisu autá a otvorene povie, kde je problém, je vždy lepšia, ako hrať sa na majstrov sveta a vedome klamať zákazníkov. Závada tohto typu nie je nič príjemné, aj keď výmenu v tomto prípade považujem za prevenciu - (850 tis áut sa predsa nepokazilo). Dodavateľ daného dielu si už asi "nevrzne" a vw sa zachoval myslím zodpovedne. Chváliť ich zato nebudem, ale priznali chybu, čo mnohým ušetrí nervy a peňaženku. To sa mi napr. s Alfa Romeo 146 nemohlo stať. Tá mala pri 3 tis km výrobných vád asi 7 (lambda, hrdzavá a krivá vačka v motore, porucha vstrekovania.... ) , auto šlo po dlhom spore nakoniec na 3 týždne do servisu a technik musel prísť priamo z Talianska. No a chybu otovorenen nepriznali dodnes.
proč ne, aspoň daji o problému vědět a ne jako moje zkušenost s peugotem zatloukat, zatloukat, zatloukat !!!!
Hele ja mam za to, ze tyhle zalezitosti, kdy automobilka stahuje do servisu svoje auta, nejsou nicim vyjimecnym a deje se to snad uplne vsem. I tomu bavorovi, o kterym tady byla zminka. A taky Mercedesy atd. Tak vo co tady de, ze by zas par zaujatejch, co potrebujou potvrdit svuj nazor nemecky "nekvality"???
...opět náskok díky technice. Jistě, že se to stane, ale jak se zdá, pečlivě budovaná image (neboli "zdání" ) "německé kvality" je ta tam.