Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První informace a fotografie nové Audi A3!

Automobilka Audi představí svého nového zástupce v nižší střední třídě ve světové premiéře v březnu na autosalonu v Ženevě, ale již nyní jsme získali oficiální snímky.
Zpět na článek
4. 2. 2003 14:46
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 15:24
neregistrovaný "RENAULT"
4. 2. 2003 16:04
neregistrovaný "Radko"
4. 2. 2003 16:20
neregistrovaný "John"
4. 2. 2003 18:58
neregistrovaný "Pepa"
5. 2. 2003 10:01
neregistrovaný "sacekk"
6. 2. 2003 12:32
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2003 16:21
neregistrovaný "Jirka"
4. 2. 2003 16:32
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 18:22
neregistrovaný "Ondra"
4. 2. 2003 19:12
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 19:50
neregistrovaný "Jan"
5. 2. 2003 11:56
neregistrovaný "turbo"
5. 2. 2003 12:14
neregistrovaný "Ace2"
6. 2. 2003 12:40
neregistrovaný "anonym"
6. 2. 2003 15:08
neregistrovaný "Petr"
8. 2. 2003 09:25
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2003 21:54
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2003 21:59
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 19:19
neregistrovaný "Jirka"
4. 2. 2003 19:23
neregistrovaný "ace2"
6. 2. 2003 16:36
neregistrovaný "navratp"
4. 2. 2003 19:26
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 23:17
neregistrovaný "snekon"
4. 2. 2003 19:22
neregistrovaný "carsten"
4. 2. 2003 19:31
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 19:43
neregistrovaný "Petr"
4. 2. 2003 19:51
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 20:09
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2003 20:16
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 20:37
neregistrovaný "Troll"
4. 2. 2003 21:12
neregistrovaný "Ondra"
4. 2. 2003 21:18
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 10:13
neregistrovaný "Troll"
4. 2. 2003 21:19
neregistrovaný "Honza"
4. 2. 2003 21:24
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 21:37
neregistrovaný "Honza"
4. 2. 2003 21:46
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 21:50
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 22:00
neregistrovaný "PETR"
4. 2. 2003 22:04
neregistrovaný "Honza"
4. 2. 2003 22:24
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 22:30
neregistrovaný "metlon"
5. 2. 2003 00:09
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 07:56
neregistrovaný "Radko"
8. 2. 2003 09:34
neregistrovaný "anonym"
5. 2. 2003 10:34
neregistrovaný "MS"
5. 2. 2003 12:19
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 19:48
neregistrovaný "Troll"
5. 2. 2003 19:57
neregistrovaný "Ace2"
6. 2. 2003 14:52
neregistrovaný "anonym"
6. 2. 2003 15:46
neregistrovaný "carsten"
5. 2. 2003 12:09
neregistrovaný "ace3"
4. 2. 2003 20:17
neregistrovaný "Pavel"
4. 2. 2003 21:43
neregistrovaný "Jirka"
5. 2. 2003 06:01
neregistrovaný "milo"
6. 2. 2003 14:45
neregistrovaný "Tom"
4. 2. 2003 19:18
neregistrovaný "Crassus"
4. 2. 2003 19:32
neregistrovaný "Honza"
4. 2. 2003 19:55
neregistrovaný "007"
7. 2. 2003 19:20
neregistrovaný "Alfista"
4. 2. 2003 20:09
neregistrovaný "Pavel"
4. 2. 2003 20:43
neregistrovaný "Troll"
4. 2. 2003 21:30
neregistrovaný "vanos"
4. 2. 2003 23:40
neregistrovaný "anonym"
5. 2. 2003 08:34
neregistrovaný "BAVOR"
5. 2. 2003 10:37
neregistrovaný "merc"
5. 2. 2003 14:07
neregistrovaný "pepík"
5. 2. 2003 15:11
neregistrovaný "Radko"
6. 2. 2003 07:07
neregistrovaný "anonym"
9. 2. 2003 20:38
neregistrovaný "maxz"
4. 2. 2003 18:20
neregistrovaný "Ondra"
4. 2. 2003 19:19
neregistrovaný "ace2"
5. 2. 2003 17:36
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2003 18:52
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2003 18:56
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2003 19:10
neregistrovaný "ace2"
5. 2. 2003 21:35
neregistrovaný "gobi"
4. 2. 2003 15:53
neregistrovaný "John"
4. 2. 2003 16:15
neregistrovaný "Jirka"
4. 2. 2003 16:24
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 15:58
neregistrovaný "John"
4. 2. 2003 16:55
neregistrovaný "merc"
4. 2. 2003 18:14
neregistrovaný "Ondra"
4. 2. 2003 19:21
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2003 21:17
neregistrovaný "Ondra"
4. 2. 2003 19:26
neregistrovaný "Honza"
4. 2. 2003 19:59
neregistrovaný "pidzej"
4. 2. 2003 20:22
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 20:30
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 21:08
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2003 21:15
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 21:27
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2003 21:29
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 21:38
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2003 21:53
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2003 21:57
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 22:05
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2003 22:22
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 22:30
neregistrovaný "cuisine"
5. 2. 2003 00:13
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 19:05
neregistrovaný "ace3"
5. 2. 2003 19:22
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 22:28
neregistrovaný "metlon"
5. 2. 2003 00:18
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 19:32
neregistrovaný "metlon"
5. 2. 2003 19:42
neregistrovaný "Ace2"
6. 2. 2003 09:22
neregistrovaný "metlon"
6. 2. 2003 09:24
neregistrovaný "metlon"
5. 2. 2003 12:09
neregistrovaný "Peppe"
5. 2. 2003 12:56
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 19:10
neregistrovaný "ace3"
5. 2. 2003 19:11
neregistrovaný "ace3"
5. 2. 2003 19:25
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 21:52
neregistrovaný "anonym"
5. 2. 2003 08:41
neregistrovaný "Alex"
5. 2. 2003 10:21
neregistrovaný "Troll"
5. 2. 2003 11:03
neregistrovaný "John"
5. 2. 2003 15:26
neregistrovaný "PEtr"
7. 2. 2003 15:02
neregistrovaný "pepík"
5. 2. 2003 08:53
neregistrovaný "John"
5. 2. 2003 08:55
neregistrovaný "John"
5. 2. 2003 09:59
neregistrovaný "sacekk"
5. 2. 2003 11:28
neregistrovaný "Radim"
5. 2. 2003 12:28
neregistrovaný "John"
5. 2. 2003 19:27
neregistrovaný "Ace2"
6. 2. 2003 16:25
neregistrovaný "Honzi"
5. 2. 2003 12:41
neregistrovaný "AUDI RS4"
5. 2. 2003 13:19
neregistrovaný "John"
5. 2. 2003 19:32
neregistrovaný "cuisine"
5. 2. 2003 12:08
neregistrovaný "Tom"
5. 2. 2003 12:38
neregistrovaný "R."
5. 2. 2003 15:09
neregistrovaný "Wild Duck"
5. 2. 2003 15:25
neregistrovaný "turbo"
5. 2. 2003 15:39
neregistrovaný "Wild Duck"
5. 2. 2003 17:57
neregistrovaný "houdini"
6. 2. 2003 13:41
neregistrovaný "turbo"
5. 2. 2003 19:43
neregistrovaný "skopi"
6. 2. 2003 13:26
neregistrovaný "Ondra"
8. 2. 2003 19:48
neregistrovaný "ace3"
9. 2. 2003 12:03
neregistrovaný "Ondra"
9. 2. 2003 12:05
neregistrovaný "Ondra"
5. 2. 2003 21:49
neregistrovaný "Radim"
6. 2. 2003 15:17
neregistrovaný "anonym"
5. 2. 2003 23:38
neregistrovaný "Tom"
6. 2. 2003 13:04
neregistrovaný "Ondra"
6. 2. 2003 09:47
neregistrovaný "Libor TT"
8. 2. 2003 09:31
neregistrovaný "anonym"
6. 2. 2003 12:47
neregistrovaný "zete007"
6. 2. 2003 13:15
neregistrovaný "Ondra"
8. 2. 2003 20:55
neregistrovaný "ace3"
6. 2. 2003 18:06
neregistrovaný "anni"
6. 2. 2003 21:17
neregistrovaný "mira"
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 14:46
Kde ?
Kde že je nová A3 ? Fotografie aktuální A3 jen s mračítky na světlech a vydávat to za nové auto. Teda že se chlapi nestydíte...
Rozbalit vlákno
77
neregistrovaný "RENAULT"
4. 2. 2003 15:24
Re: Kde ?
Stále to VW Group neumí. Dělat pěkná auta by se mohli učit od Renaultu a BMW... Je to bída.
neregistrovaný "Radko"
4. 2. 2003 16:04
Re: Ze tě hamba nefackuje.
Věřím, že máš povinost být loajální vůči Renaultu, ale neměl bys to dělat tak okatě. Desing je věc názoru, ale už i u BMW vědí, že u sedmičky šláply vedle, protože se neprodáva. Takže, jestli se má učit od nějakého Němce, tak Mercedes a jestli od Francouze, tak Peugeot. Extravagance se ještě pořád nenosí. Určitě ste nevzhráli v prodeji kvůli "nádhernému desingu Thalie a Kangoo ". Nebýt Laguny a Clia, tak nemáte hezké auto, nebo nám napiš kolik jste u nás prodali těch krásných Avantime nebo Vel Satis.
neregistrovaný "John"
4. 2. 2003 16:20
Re: Ze tě hamba nefackuje.
Dost trefný je připomenout krasavce Vel Satis. To je totiš opravdová hrůza. Audi považuji za elitu v designu. Žádná extravagance, nic rádoby moderního, co za rok zestárne (nový Megane), ale vše vysoce hodnotně působící.
neregistrovaný "Pepa"
4. 2. 2003 18:58
Re: Ze tě hamba nefackuje.
Souhlas.
neregistrovaný "sacekk"
5. 2. 2003 10:01
Re: Ze tě hamba nefackuje.
tak to s tebou musí bejt pěkná nuda. takový normální tuctový auto.
neregistrovaný "anonym"
6. 2. 2003 12:32
Re: Ze tě hamba nefackuje.
Je videt, ze si v Audi asi nikdy nesedel, natoz aby jsi v nem jel. jinak nechapu.
neregistrovaný "Jirka"
4. 2. 2003 16:21
Re: Ze tě hamba nefackuje.
Pravda, Renault je sice nejbezpečnější auto, ale proč? Protože, jakmile se objeví nějaká byť i sebemenší závada, tak se nerozjede! Celé auto je prošpikované elektrikou a senzory, takže je na pováženou, že to se spolehlivostí nebude nic moc... Takže s Rnaultem můžeš do pr.... A design? U Renaultu sa dost netrefili.. Prostě, jestli se tady má někdo učit designu, tak pánové z Renaultu.
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 16:32
Re: Ze tě hamba nefackuje.
No s tou elektronikou... Renault má stejně elekroniky jako každé jiné auto dané třídy. Pravda Němci mají elekroniky podstatně méně, protože je ehm za tučný příplatek tedy vybavených modelů taky moc není. A když je to náhodou v sérii, tak v nouzovém režimu nefungujou světla ani blinkry populární to věc v nové 7xx. Design je věc čistě subjetivní, nicméně i naprostý lajk musí říci, že AUDI má design už pěkně dlouho bez nápadu, invence, odvahy, odlišnosti je to snaha udělat co nejvíce nejnezajímavější tvary aby to mělo co nejméně nepřátel. Většina řekne hmm dobrý a nikdy se za tím autem neohlídne. Nebýt tam "OOOO" symbolizující "Mám balík, mám na to si koupit předraženou věc" tak se o to nikdo nezajímá. Ty auto nejsou ničím zajímá. Nemají technologii, nejsou luxusní, jsou pouze průměrně kvalitní (TUV, ADAC), mají standardní jízdní vlastnosti každého moderního vozu s podobným zaměřením, a ke všemu jsou dnes "jen" průměrně bezpečná. Asi nemá dále cenu okomentovávat značku AUDI.
neregistrovaný "Ondra"
4. 2. 2003 18:22
Re: Ze tě hamba nefackuje.
Chtělo by to trochu objektivity...
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 19:12
Re: Ze tě hamba nefackuje.
Ehm... no tohle bylo velmi objektivní, dokážu být mnohem drsnější. Je snad z toho něco nepravda, nebo nepřesnost ? Nemám ten pocit.
neregistrovaný "Jan"
4. 2. 2003 19:50
Re: Ze tě hamba nefackuje.
Mam doma Megana a nestezuju si. Ale o ty spolehlivosti francouzu toho vim dost. (kamarad pracoval u peugeota) Je to kus od kusu. To se tyce designu, tak audi je jednicka. Neni zvovna napadity, ale to je s tyhle tride normalni. Medouri jsou taky porad stejny a ecko bylo ted vyhlaseno nejhezcim autem. Bavorak udelal trochu vetsi zmenu a hned je z toho poprask.
neregistrovaný "turbo"
5. 2. 2003 11:56
Re: Ze tě hamba nefackuje.
Nemaj technologii??? Co treba ASF, multitronic, FSI, quattro atd... Takovyhle zaujatci sou nejlepsi.
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 12:14
Re: Ze tě hamba nefackuje.
Jistě že nemají technologii, implementovat něco co už ostatní mají není zrovna vizitka "náskok díky technice" 4x4 technologií mělo před Audi Subaru, přímé vstřikování benzínu měl již jako první sériově zrovna Renault... no a FSI u VW tedy zatím první zprávy nic moc, problémy s emisema, spotřeba nižší jen jistých režimech a zdá se že zatím mimo vyšší tech. náročnosti a ceny žádné výhody. I když AUDI s tím teprve začíná tak třeba někdy...
neregistrovaný "anonym"
6. 2. 2003 12:40
Re: Technologie
To sem cekal. Nikde sem nepsal, ze s tou kterou technologii prislo prvni. Vzdycky je nekdo prvni a ostatni se prizpusobi. Audi ma vsak ne jedno prvenstvi (napr. ASF aj.). Technologie je o tom, ze to dokazou sami vyrobit. Dneska uz to ale obecne moc neplati. Skoncil bych tuhle diskuzi, protoze jak vidim, tak bychom se tady mohli hadat donekonecna.
neregistrovaný "Petr"
6. 2. 2003 15:08
Re: Technologie
No tak, no tak. To jako znamena, ze kdyz melo subaru prvni ctyrkolku, nebo renault vstrik (nebylo to nahodou mitsubishi?), ze uz ji nikdo jinej nesmi udelat?
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2003 09:25
Re: quattro
To bylo (ace2) vazne pod uroven. Quattro (s dif. Torsenem) audi nikdy neimplementovalo nebo tak neco. Je to original. A taky nejlepsi pohon, co existuje. Jestli neveris, tak se treba podivej do AutoTIPu nebo AMS.
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2003 21:54
Re: quattro
Souhlasim. Ze maj Nemci mene elektroniky??? To si vzal kde. Sedma ma snad nejvic elektroniky ze vsech aut. (taky se jim to pekne sere)
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 21:59
Re: quattro
Taky jsou to o tý 7 psal. Musíš si to dočíst do konce :-)))
neregistrovaný "Jirka"
4. 2. 2003 19:19
Re: quattro
V jednoduchosti je krása. Mimochodem v čem jezdíš? Když ses dotkl té předraženosti, někde jsem zaslechl, že Renault málem dojel na předraženost náhradních dílů... Tak ti teda nevím,nevím... A co se týká spolehlivosti, pár lidí proklínalo Renault, když si pořídili novou Lagunu a nějak se jim to po čase nedařilo ani otevřít.. To víš elektronika od firmy SAGEM. Kdo měl telefon téhle značky, tak asi pochopí...
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 19:23
Re: quattro
Jezdím v DeVille.
neregistrovaný "navratp"
6. 2. 2003 16:36
Re: quattro
R.v.1985 ? To byly designově nejkrasnější ameriky. I předni okno do pravého úhlu
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 19:26
Re: quattro
Ad Sagem. Sagem dělá špičkovou elektroniku. Jeho specialitou jsou například navigační systémy do letadel. Vojenské elektronické systémy...
neregistrovaný "snekon"
4. 2. 2003 23:17
Re: quattro
hehe, jojo uz nikdy sagem, a renault uz vubec ne, a ojetinu od renaultu uz si vubec nikdo nekoupi
neregistrovaný "carsten"
4. 2. 2003 19:22
Re: quattro
az uz si jel ve audi kamarade ? asi ne,projed se a uvidis o cem to je.
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 19:31
Re: quattro
Docela často, na firmě máme A4 Quattro, nějaká benzínová V6. Teda bylo, šla pryč. Teď je X5. Šedivej neosobní interier, připadá mi to jako kdyby v německu byl vynalezena umělá hmota tak to teď dávají všude. Motor táhne až ve vyšších otáčkách, sezení tvrdé. Jízdní vlastnosti standardní k tumuto typu auta. Quattro OK. Zásadně mluvím jen o autech s kterýma mám zkušenosti. Ne jako většina z vás.
neregistrovaný "Petr"
4. 2. 2003 19:43
Re: quattro
Nikdo nerika, ze audini jsou nejlepsi, ale treba V6 2.7T je (z vlastni zkusenosti) paradni motor. Audiny maji krasnej design. Mohl by byt napaditejsi, ale kdyz se podivas na detaily... ciste linie, dlouhe previsy atd. Treba jenom ty kliky u a-osmy. Jednoduchost, elegance. Jo a jestli se ti nelibi sedej intros, tak pros jste si nevybrali jinej?
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 19:51
Re: quattro
No jo no, s turbem jede i špatný motor dobře. Což nechci řici že ta 2.7 je zrovna špatná. Já jenom ne turba od té doby co nejhlavnější koupil jako new S6 a do 100 měnil byť v záruce obě turba, 10 km od dealera chcípla pumpa. No tak se může stát asi všude. No nicméně po té co při 20 tis mohl brzdy vyměnit a radši koupil nějaké lepší za vlastní, pak měnil ty dvě turba (v záruce) tak ted uvažuje že půjde jako většina do SUV a zatím to vypadá na Escalade. Tak uvidíme. BTW s tou barvou interiér je to prašť, nebo uhoď. Nehledě na to, že je auto mého šéfa já s ním mimo jízd něměl nic společnýho. Tedy bylo :) ten už své SUV má :)
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2003 20:09
Re: quattro
hele a nemá turba náhodou až RS6? Nevím proč ale myslím si že S6 je atmosférická.
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 20:16
Re: quattro
Nevím, nemá na sobě označení... :-) ale dvě turba to má určitě
neregistrovaný "Troll"
4. 2. 2003 20:37
Re: quattro
buď je to len 2,7 V6, alebo je to S4, alebo RS6. Tak si vyber .V S6 Avant jazdím a tá turbo určite nemá. Ale jazdí prima, má teraz 110 tis a zatiaľ o.k., predtým sme na A8 pojazdili 380 tis a tiež bez problémov.
neregistrovaný "Ondra"
4. 2. 2003 21:12
Re: quattro
Tak ty turba v S6 opravdu nenajdes...
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 21:18
Re: quattro
Jsem řekl, že to má dvě turba. Takže RS6 detailisti. Jak to mám poznat, když to nemá emblém :)
neregistrovaný "Troll"
5. 2. 2003 10:13
Re: quattro
rob si srandu z plastelíny, rs6 má emblém aspoň na 4 miestach aj v interiéri.
neregistrovaný "Honza"
4. 2. 2003 21:19
Re: quattro
Tady nas nekdo taha za nos...
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 21:24
Re: quattro
:-) jo to jo :-) ted jsem se akorát namíchnul a jdu si ověřit všechny dataily. Dodám kompletní info.
neregistrovaný "Honza"
4. 2. 2003 21:37
Re: quattro
To si to teda over, protoze RS 6 se zacala prodavat ponekud nedavno. Sto tisic, to je teda zavodnik. Taky by me zajimalo, kdo by vymenil RS 6 za SUV!!!
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 21:46
Re: quattro
Chá lidi. Tak mám vyjádření a kompletních poruchách na šéfově RS. K tomu jednu omluvu a jednu bombu. Tak co všechno se podělalo najeto nyní 100.000 Km
1) výměna obou turbodmychadel

2) výměna komplet brzd

3) 5x výměna !!! Mass-flow senzorů (nicméně nevím o co se přesně jedná, senzor vzduchu?)
4) 2x výměna a to mi napsal jako "sdružená přístrojovka" to už nevím vůbec co to zač.
no a ted tramtadádá :))))))))))) už dojezdil. Praskl mu blok. To je zcela čerstvá novina :)))))) Holt náskok díky technice :)))))) Pro zájemce dodám i telefonní číslo na šefa. Mile rád vám asi vysvětlí co si nekupovat. Jinak auto kupované jako nové v Německu a i tam servisované. Omluva patří za benz. pumpu co se měla podělat hned po 10 km. To nebylo u Audi, ale u New Beatle který se kupoval stejný den. Jinak v pondělí bude hotové vyjádření servisu proč praskl blok motoru. Takže dodám v případě zájmu informace. Pro šťourali bych měl být schopen sehnat i nějaké servisní doklady dokladující servisní práce.
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 21:50
Re: quattro
No on chtěl původně SUV Porsche Cayenne, ale jsou na něj takové čekací lhůty že bez šance. Tak uvažuje o Escalade to má 345 koní. Tedy všechno to jsou příjemná SUV...
neregistrovaný "PETR"
4. 2. 2003 22:00
Re: quattro
To je sila, ale to se stane a to myslim vazne. Sefovi je tohle (odejiti motoru na onen svet) stalu u M5!!! Muzu dodat podrobnejsi info, ale cislo na nej teda ne.
neregistrovaný "Honza"
4. 2. 2003 22:04
Re: quattro
Stejne se mi to nezda. I kdyz v nemecku, tak 100 000 je fakt hodne. V tom pripade se ani nedivim.
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 22:24
Re: quattro
Tak kdo bude chtít další informace o tý úžasný RS6 tak mi napiště na ace@senior.cz a příští týden pošlu vše co se dozvím.
neregistrovaný "metlon"
4. 2. 2003 22:30
Re: quattro
Tvymu sefovi by asi nevydrzel ani tank co? Jo holt kdyz nekdo jezdi jako prase a nevi co auto potrebuje tak si potom nemuze stezovat....
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 00:09
Re: quattro
Hmm, tvé argumenty bych pochopil v případě turbodmychadel. Chápu, že když automobilka neumí udělat výkonný motor a pak ho musí turbit, chápu, že někteří uživatelé nemusí chápat rizika s tím spojená... např nechat vychladnout na volnoběh. Ovšem o i když budeš jezdit s autem jako prase, tak rozhodně nezničíš 5x mass-flow čidlo, 2x sdružený přístojovky (do ted nevím co to je) a zcela rozhodně nedokáže donutit blok motoru aby prasknul :-))) Nehledě na to, že auto jezdilo na pravidelní garanční prohlídky do servisu v Německu a tedy autu se dostávala péče taková jaká se předepisuje. To že někdo jezdí s RS6 rychle je fakt divný, to by jeden neřekl. Nehledě na to, že předpokládám má omezovač na 250 a i při tý rychlosti se motor výrazně nepředře...

Zkrátka "AUDI, náskok díky technice" Asi nikdo nepočítal, že někdo bude s RS6 jezdit. Třeba je jenom od toho aby mohl zákazník leštit v garáži ty chromovaný zrcátka :) a v něděli to vystavit na příjezdvou cestu aby soused viděl :) bléé parodie na auto. Když to neumím tak to nedělám
neregistrovaný "Radko"
5. 2. 2003 07:56
Re: Chyba není v technice
Řekni šéfovi, ať vám nešahá na premie a nebudete mu házet cukr do nádrže. Pak mu ty auta určitě víc vydrží
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2003 09:34
Re: Chyba není v technice
S tim cukrem, to je fakt dobry. Ale asi to bude pravda. O auto se clovek musi starat. A kdyz nekdo jezdi jak prase a 16 000 mesicne, tak se pak nemuze divit.
neregistrovaný "MS"
5. 2. 2003 10:34
Re: Chyba není v technice
Nechci být šťoural, ale RS6 se uváděla na trh někdy 07/08 2002. Pokud Tvůj šéf najezdil s autem 100.000 km, tak to znamená že najede cca 16.000 km za měsíc. A to se bavíme o variantě, že si bral jedno z prvních aut. Znám spoustu lidí, kteří najezdí měsíčně hodně kilometrů, ale tahle cifra mi připadá celkem šílená.
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 12:19
Re: Chyba není v technice
Dodám info dodám info. připiš se do mailing listu a až budou pravděpodobně příští týden nové informace se servisu dodám vše co seženu.
neregistrovaný "Troll"
5. 2. 2003 19:48
Re: Chyba není v technice
Takže tvoj šéf má RS6,ktorá sa predáva aj v Nemecku cca. 3 mesiace, čaká sa na ňu 13 mesiacov a už má na nej 100.000 km. Keby bol úplne medzi prvými zákazníkmi, takže 3 mesiace dozadu, bolo by to cca. 33000 km mesačne. To je pri 20 pracovných dňoch 1650km denne. Máš nás za blbcov?
Známy si RS6 kúpil, viem, kedy prišla na trh a údaje o čakacích dobách mám overené. Takže buď šéf robí v Audi alebo trepeš blbosti.
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 19:57
Re: Chyba není v technice
Ok to je asi vážně nesmysl. Tak co má dvě turba a dělalo a r.v. je 2000 ? Nicméně informace platí, další budou v pondělí.
neregistrovaný "anonym"
6. 2. 2003 14:52
Re: Chyba není v technice
Jedine RS 4.
neregistrovaný "carsten"
6. 2. 2003 15:46
Re: Chyba není v technice
kamarade ty fakt vis o audi pekny kulovy a nikdy si v ni nejel ! S6 neni biturbo ! je to atmosfericky motor znam hodne lidi kteri maji audi a bez nejmensich problemu a tvoje kritika na interiery audi je posetia.opravdu si asi v ni nikdzy nesedel,audi ma nejlepsi interiery,perfektni slicovani a kvalita. A jestli tvrdis opak tak ses fakt pako,ktery si mysli ze audi je mikrovlnka
neregistrovaný "ace3"
5. 2. 2003 12:09
Re: Chyba není v technice
s tim motorem 2,7 mas pravdu jen castecne.. tak zaprve: sam sem jezdil v a6 s timhle motorem, nestezuju si, co se tyce jizdnich vlastnosti- perfektne tahne a dokonce i jede(narozdil od noveho 3,0v6). Ale kdyz se podivas z druhy strany, zjistis ze je to absolutne strasny! ten motor delali, kvuli zastaralemu 2,8 a puvodne mel bejt atmosferickej, ale jelikoz to byl absolutni propadak, nakejch 182koni, tak tam soupli turbo, ale to jim zvedlo vykon jen na nakejch 213 koni, a tak jim nezbejvalo nic jinyho nez tam strcit dalsi.. tim se nehorazne zvedla spotreba a audine nezbylo, nez tenhle motor nechat joko sportovni model, protoze 2,8 musela zustat..ted sice nahradila 2,8- 3,0 ale ten je absolutne na *, na ty 3litry je to lina krava ani netahne!
neregistrovaný "Pavel"
4. 2. 2003 20:17
Re: Chyba není v technice
Tak proč se tak dobře prodávají Myslím že jenom kvůli znaku na kapotě to nebude. Lidi nejsou zas tak blbí.
neregistrovaný "Jirka"
4. 2. 2003 21:43
Re: Chyba není v technice
A vo tom to je. Kouknete se na prodeje.
neregistrovaný "milo"
5. 2. 2003 06:01
Re: Chyba není v technice
Amen.
neregistrovaný "Tom"
6. 2. 2003 14:45
Re: Chyba není v technice
Jeste mi prominte malou drobnost. Audi sou jen prumerne bezpecne? Krome A6 maj vsichni ctyri hvezdy, coz mi nepripada jako prumer, kdyz nejvic je pet. A4 pet hvezd uteklo je o kousek. Stara (!) verze A8 ziskala v americe nejlepsi ohodnoceni. Skoda, ze to tuhle tridu u nas netestujou. Jo u FSI jen takova mala vyhoda - zvyseni vykonu, snizeni spotreby. Je pravda, ze ne moc vyrazne na to, kolik to bude stat. Ale uz toho opravdu necham(e)...
neregistrovaný "Crassus"
4. 2. 2003 19:18
Re: Chyba není v technice
jelikož design je věc názoru, tak z malých aut se mi vcelku dost líbí alfa 147... ta nová audi a3 je v podstatě jenom facelift staré ošklivé verze (i když zadní světla ve stylu A8 tomu vcelku sednou)
neregistrovaný "Honza"
4. 2. 2003 19:32
Re: Chyba není v technice
Souhlasim, ten predek mohl byt lepsi. Zadek parada.
neregistrovaný "007"
4. 2. 2003 19:55
Re: Chyba není v technice
147 je paradni, ale audi je audi. Mimochodem ta "oskliva" a-trojka dostala designovyho oscara. (myslim, ze v 96 nebo 97)
neregistrovaný "Alfista"
7. 2. 2003 19:20
Re: Chyba není v technice
Tak bacha, Alfa je Alfa! A ještě ke všemu Cuore Sportivo! Vím čím jezdím.
neregistrovaný "Pavel"
4. 2. 2003 20:09
Re: Chyba není v technice
Tak to pozor. Nová sedmička se prodává nad očekávání dobře. Nevím odkud máš takové informace...
neregistrovaný "Troll"
4. 2. 2003 20:43
Re: Chyba není v technice
Podľa toho, koho očakávania berieš do úvahy. V SR je na 7-er 600 litrov bonus, v USA to bolo pred mesiacom okolo 7 tis USD. Tak super sa to predáva, až dávajú zľavy? To sú fakt veľkorysí v tom BMW...
neregistrovaný "vanos"
4. 2. 2003 21:30
Re: Chyba není v technice
To jo. sedmickovy BMW se fakt spatne prodava. nejdriv se koukni na srovnani prodeju ty tele. kdyby Audi s A8 prodalu desetinu toho tak tak muzou skakat radosti
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2003 23:40
Re: Chyba není v technice
Rict o BMW 7, ktery je nejprodavanejsim vozem sve kategorie, ze slapli vedle??? To je dost troufale! Nehlede na to, ze BMW 7 ma futuristicky design a jak sam generalni reditel BMW uvadi v casopise AUTOCAR, BMW 7 bude se soucasnym designem navrcholu v roce 2005! RENAULT v soucasne dobe sice dost ulitava, ale verim, ze i se soucasnym extravagantim designem budou mit uspech!!! Zdravi KIWI
neregistrovaný "BAVOR"
5. 2. 2003 08:34
Re: Chyba není v technice
Fotografie nove 7 tak trochu klamou - pusobi proste jinak nez real.
Mel jsem moznost novou sedmu prohlednout vcetne interieru a pusobi uplne jinak. O jizde nemluve !!!
Bezvyhradne nadseni z designu - predevsim z predniho pohledu - to urcite neni ale zkuste si to, pokud muzete. 7 by bralo hodne odpurcu !!!

jsou proste jine ne z e treba poradne si prohledb¨nout
neregistrovaný "merc"
5. 2. 2003 10:37
Re: Chyba není v technice
nejprodavanejsim je jednoznacne S klasse.
neregistrovaný "pepík"
5. 2. 2003 14:07
Re: Chyba není v technice
Teda nevim jestli jsi nešlápnul vedle s tim prodejem 7 BMW ,že se neprodává ??? já bych že má nejvíc prodanejch aut ve své třídě.
neregistrovaný "Radko"
5. 2. 2003 15:11
Re: omluva
Díval jsem se do tabulek a máte pravdu Myslím ale, že to ani jinak být nemůže, protože Aosma se prodává pár týdnu a o ESKU se ví že výjde nové za dva roky. 2mega dát v základu za auto, co bude za dva roky staré není tak atraktivní.A s čím jiným to chcete (co se prodeje týče) srovnávat ?
neregistrovaný "anonym"
6. 2. 2003 07:07
Re: omluva
neregistrovaný "maxz"
9. 2. 2003 20:38
Re: omluva
a kde sa nedari sedmicke v predaji??? v nemecku su predaje vyssie oproti s klasse o 20%. a v cechach tiez. to iste pre usa. mas asi zujimave zdroje dat.
neregistrovaný "Ondra"
4. 2. 2003 18:20
Re: omluva
Neextravagantní design neznamená, že nemůže být krásný. Umění designu je v jeho jednoduchosti. Porsche je taky pořád "stejný" a krásný.
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 19:19
Re: omluva
Jo s tím souhlasím. Pěkný design není jen o raritním vzhledu. Pro mě je králem v konzervativním designu současný LeSabre. Ovšem Audi je někde v 95 roce a tam stále stojí.
neregistrovaný "anonym"
5. 2. 2003 17:36
Re: omluva
už se konečně pohnuly prodeje Vel Satisu? Tobě se přece zas tolik BMW nelíbí.....
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2003 18:52
Re: omluva
porid si brejle
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2003 18:56
Re: omluva
to bylo pro pana ACE2
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 19:10
Re: omluva
A to jako proč ?
neregistrovaný "gobi"
5. 2. 2003 21:35
Re: A3
Tady je nějaká debata z golfovýho klubu, že se všechna řeč odpoutala od A3 k A8, S classe a BMW7?
Všichni máte koukám zkušenosti jenom s velkými auty, tak proč soudíte Audi A3?
neregistrovaný "John"
4. 2. 2003 15:53
paráda
Až bude ve standardu ta kočka co z toho leze, tak to hned koupim
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jirka"
4. 2. 2003 16:15
Re: paráda
Hovoříš mi z duše..
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 16:24
Re: paráda
zcela trefné :-)
neregistrovaný "John"
4. 2. 2003 15:58
tuning
Bude hodně zajímavý, až začnou řádit tuningové firmy. Myslim, že tady nechává audi až příliš prostoru (co se týká vnějšího designu).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "merc"
4. 2. 2003 16:55
Carrera GT
mimochodem dnes byli dany k dispozici prvni udaje o Carrera GT. V10 5,7 612PS, 1380 Kg, 0-100 3,9. To zrychleni vypada dost slabe. Vice i foto na www.auto.t-online.de
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ondra"
4. 2. 2003 18:14
Nádreha.
Nádreha. Koncepty sice vypadaly lip, ale to je vzdycky tak. Treba se jednou toho naseho Avantissima dockame. Ten intros mohl byt trochu po a-osme. Renaulty mam rad, ale v tyhle tride si nemuzou dovolit moc extravagance.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2003 19:21
bez titulku
no nevypadá zle, zase klasicky nenápadná Audinka. Jsem zvědav jak pojede. Ale hlavně se těším na pětidvéř.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondra"
4. 2. 2003 21:17
Re: bez titulku
Mohli by rovnou z petidveraka udelat allroada. To by bylo idealni pro nase silnice.
neregistrovaný "Honza"
4. 2. 2003 19:26
Interier
Nevim, kde autor clanku prisel na to "opisovani". Interier BMW vypada docela jinak. Tento je spis podobne prvky s a-dvojky nebo TT. Co se tyce tech vydechu, tak ty uz sme videli u A4 cabrio, takze kdo kopiroval, je spis seat. Je vsak pravda, ze jsou ve stejne divizi.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pidzej"
4. 2. 2003 19:59
bez titulku
Pre Ace2: Pozri sa na pocet emisii co ti vychadzaju z toho auta, co mas a co si nanho taky hrdy . Mozno 4 audi spolu nemaju tolko emisii ako to tvoje.
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 20:22
Re: bez titulku
O tý doby co jsem dal pryč katy, zcela určitě :))))))))) Ale můžeme pokecat o VW TDi :)))))))))
neregistrovaný "ace2"
4. 2. 2003 20:30
Re: bez titulku
Tak jsem to počítal :))) Celkové zatížení mezi Deville 4.5 V8 a A8 4.2 je je vyšší v můj neprospěch o 2.7 procent, a to mám větší objem. Takže téměř identické emise. Když bych tam tedy měl kat.
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2003 21:08
Re: bez titulku
jak dal pryč kat? Potom se to ovzduší má dát dejchat :-)
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 21:15
Re: bez titulku
He he :) ti dám čuchnout :) není nad vůni V8 :)))))))
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2003 21:27
Re: bez titulku
kdepak, preferuji vůni studené Š100 jdoucí na 2 válce - tož já su SM
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 21:29
Re: bez titulku
Jo tak to já radši chiplej TDi :)) tam je víc rakovinotvorných látek :))))
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2003 21:38
Re: bez titulku
no hele, taková V8 CDI ML od medvěda není k zahození - přidáš, nic se neděje, pak to tam ty turba najednou fouknou a řídíš projektil. Ale záleží na tom kdo co preferuje.....
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2003 21:53
Re: bez titulku
a to jsem ještě zapomněl samozřejmě na nejekologičtější diesel ze všech - motor ve vejtřesce - když ji chytneš a nemůžeš ji předjet v autě bez vnitřního oběhu tak si to můžeš hodit....
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 21:57
Re: bez titulku
No to věřím, V8 v dieselu musí mít pořádný krouťák. Mě to stačilo v Hummeru, tam když V8 zabere tak to taky letí pěkně.

Co V3S to je v pohodě. AVIAticy jsou horší
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2003 22:05
Re: bez titulku
no to je pravda, na ty jsem úplně zapoměl, stejně jako na trabanty a wartburgy či jak se to píše..
neregistrovaný "Ace2"
4. 2. 2003 22:22
Re: bez titulku
no to takového Trabiho, když je dobře seřízen a naleješ do něj místo oleje nějakou tu moderní ***, dokonce se dělají prý i s přívuní "rozkvetlé louky" fakt nekecám a pak to vůbec nečoudí a natož smrdí :-)
neregistrovaný "cuisine"
4. 2. 2003 22:30
Re: bez titulku
no jednou jsem četl, že někde do nějakejch aut lejou fritovací olej a že když pak jedou že to je jak když jede friťák :-) Ale nevím jestli to bylo u těhle motorů pracujících na principu náhodných výbuchů či u čeho. Takže já tomu věřím, ale dlouho jsem neviděl dobře seřízenýho trabiho :-)
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 00:13
Re: bez titulku
Jo to já jsem viděl. V Praze když se Trabi ukáže tak je to nějaký vyšlechtěnec, prostě voňavka. Jeden má Safari lak, druhý má rámy a světelnou rampu na střeše. A jednoho jsem viděl v IA stavu. Jako kdyby vyjel z autosalonu :)
neregistrovaný "ace3"
5. 2. 2003 19:05
Re: bez titulku
jesli jezdis v kadilaku kterej ma 1720kg a vykon pres 300 koni, tak teda nevim co ti prijde na hummerovi o hmotnosti 3500 kg a 195koni rychlyho, a ten kroutak taky neni zrovna na spicce- 500nm neni na 3,5tuny a sportovni jizdu moc:)
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 19:22
Re: bez titulku
Mi říkej, taky to má maximálku 120 km :) Je to náklaďak ne auto. Není nad to když stojíš čumákem vzhůru pozoruješ letadýlka, obláčky, sluničko a pak to sešlápneš na zem. Raketa kompletna :))))) Já jsem nikdy neříkal že je to poboha sportovní auto. Jen že to bylo taky slušný. Jo a Kadillac se píše Cadillac, je to ze jména dobyvatele Antoine de la Mothe Cadillac z francouzkéhé šlechtického rodu, který založil město Ville d'Etroit dnešní Detroit.
neregistrovaný "metlon"
4. 2. 2003 22:28
Re: bez titulku
Neni nad Zatah a spotrebu TDI a nahodou mi voni.Rozhodne lepsi nez 8V chrochtadlo se silenou spotrebou.
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 00:18
Re: bez titulku
Prosím tě. Si ověř co kecáš to tmy. Když nevěříš mě, tak se podívej na www.fueleconomy.gov a podívej se na jakýhokoliv Cadillaca s motorem 4.5 V8 od 1990 nahoru (kvůli jinému vstřikování) a čímkoliv jiným a zjistiš, že má spotřebu evropskýho 2.0, maximálně 2.5 V6. Tyhle kecy fakt miluju. Pak strávím 2 hodiny dokazováním že to jezdí vážně za málo.
neregistrovaný "metlon"
5. 2. 2003 19:32
Re: bez titulku
To může žrát třeba jako dvoulitr ale nikdy to nebude žrát palivo který stojí 16Kč litr.To za prvý a za druhý s TDičkem zase můžeš jezdit jak chceš (Až saze válej po zemi)a přes 5.5 litru se nedostaneš.Tak si chrochtej do tmy ty ....
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 19:42
Re: bez titulku
Za

a) Věř mi, že kdybych chtěl diesel tak ho mám. Na palivu nešetřím a kupuju jen V-Power.

b) To možná tak u Lupa... 607 nám žere 7.5.

c) nevěš nám nosy na bulíky :) a zkus vymyslet něco smysluplnýho.
neregistrovaný "metlon"
6. 2. 2003 09:22
Re: bez titulku
Za prvy to neni 607to je stejne commonrail i když to je jedno.Je to Vento.A tech 5.5 neni vymyšlenejch ale realita.Jenom trochu poladeny vstrikovaci cerpadlo zadnej *tuning.
neregistrovaný "metlon"
6. 2. 2003 09:24
Re: bez titulku
Pisu tam ci p tuning a vono to dela * dete do p rdele
neregistrovaný "Peppe"
5. 2. 2003 12:09
Re: bez titulku
Doufám, že s tím tvým fárem taky souložíš!
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 12:56
Re: bez titulku
štve tě, že mám pravdu že jo
neregistrovaný "ace3"
5. 2. 2003 19:10
Re: bez titulku
drz hubu ty frocku, aspon ma kam, videl si uz vejfuky cadillaca???ty uz ses na tom hur s tou užovkou na skodovce 120, jestli se ti tam vejde, tak pardon
neregistrovaný "ace3"
5. 2. 2003 19:11
Re: bez titulku
to nepatrilo tobe ace2, to sem utrel toho blbecka nad tebou..
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 19:25
Re: bez titulku
Jo dobrý :) se mě taky někdo zastane. Klidně pokračuj :)
neregistrovaný "anonym"
4. 2. 2003 21:52
bez titulku
Nova Audi A3? Snad nove Audi A3!!! Uz by se to pani redaktori mohli naucit sklonovat.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Alex"
5. 2. 2003 08:41
Re: bez titulku
Proc mi predek strasne pripomina Hyundai Elantra posledni generace????? To ma sefdesigner Audi sikmy oci nebo od Korejcu prisel? :-(
neregistrovaný "Troll"
5. 2. 2003 10:21
Re: bez titulku
Kup si Hyundai Elantra, postav sa potom k A3 a ono sa ti to potom trochu s tým dizajnom upraví
neregistrovaný "John"
5. 2. 2003 11:03
Re: bez titulku
Nevim proc na to reaguju, ale to jsou *strasny keci.
neregistrovaný "PEtr"
5. 2. 2003 15:26
Re: bez titulku
Ty si taky porid brejle.
neregistrovaný "pepík"
7. 2. 2003 15:02
Re: bez titulku
A co když vedle toho postavíš novou ibizu ??? nemá to také něco společné ???
neregistrovaný "John"
5. 2. 2003 08:53
Re: bez titulku
Ty di rovnou do p r d l e. Bud rad, ze jsou tady takovy stranky, ze kterejch se neco dovim.
neregistrovaný "John"
5. 2. 2003 08:55
Re: bez titulku
Alexi to nebylo tobe, to plati pro anonym
neregistrovaný "sacekk"
5. 2. 2003 09:59
docela nuda
vždyť je to téměř stejný jako ten starej kousek. :-))))))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Radim"
5. 2. 2003 11:28
Audi vs. zbytek sveta
Tak jsem procetl tu diskuzi o Audi, s necim souhlasim, s necim ne. Jezdil jsem S6 ( turbo, obsah 2.2 )- predchazejici model ( kdyz nekdo napise, ja k je to s turbem u S6, mel by o tom neco vedet, existuje S6 2.2t a S6 4.2 V8 ) i s A4 1.8t a nejzabavnejsi bylo S2 (2.2t ) a reknu jedno. Nebyly spatne, jezdily bez poruch. Krome S2, tam odchazela ruzna cidla atd...Jenze taky to auto bylo z roku 92. A pouzivalo s k treninku rally...:) S Audi docela spokojenost. Design - nezklame, nenadchne, maji hezke detaily. Bez dalsiho komentare. Apropo - BMW 7xx, az nekdy budete s autem za 3mega stat na krizovatce a zacnou vam mavat zrcatka nahoru a dolu a slavny iDrive se muze blaznit, stejne se nerozjedete, tak pak si v duchu rikate - zlata Fabie za 4. kila. Na 2.stranu - vezmete si novou M3 a bezte se vyradit - klobouk dolu- jedno z nej aut. A konecne - jestli chcete byt v klidu a kaslat na vsechy Audi RS6, BMW X5, Vel Satis od Renaultu(:)) ), poridte si Range Rover V8. Neni nejrychlejsi, neni nejspolehlivejsi ( ktere auto je - ze? ), ale ma v sobe neco navic. Kdo v tom nejel, nepochopi. Design je zvlastni - urcite k vam do Porsche sedne hezci z tech dvou stoparek, jenze az sedne do RR...pak se dejou veci. Myslete si o tom, co chcete - je to fakt dobry auto.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "John"
5. 2. 2003 12:28
Re: Audi vs. zbytek sveta
Mávající zrcátka v BMW 7xx, byl důvod proč náš šéf(55 let) čeká na novou A8. Prodejce v BWM je neuměl uklidnit. Samozřejmě, že jsou bedny, kterejm iDRIVE nebude dělat problémy, ale rozhodně to není intuitivní ovládání základních prvků výbavy.
neregistrovaný "Ace2"
5. 2. 2003 19:27
Re: Audi vs. zbytek sveta
To mě zajímá. Za jakých okolností se povede rozmávat zrcátka ? To se děje svévolně ?
neregistrovaný "Honzi"
6. 2. 2003 16:25
Re: * bavor
Me to taky zajima. To musi byt docela sranda...
neregistrovaný "AUDI RS4"
5. 2. 2003 12:41
Re: * bavor
no neviem ako vy ale ja som spokojny s audi mam sice iba 80 1,8 ale neda sa to znicit.a co sa tyka tej 2,7 ano su tam turba znam nekoho kto to vlastni a je to pravda 2,7t a quattro ktomu a je to seriova A6 len stala 4,5 milliona SK za priplatok vam daju vse co kcete.takze nikdy clovek nevie co ma pod kapotou .stretol som sa uz aj s audi 100 a malo pod kapotou 4,2 tiez quattro.takze ked nieco vidite nikdy to neni realita vzdy si pozrite technicak.
a co sa tyka tych cadilakov co ich tu zhadzujete.americaky su skvele auta len maju nevyhodu ze sa nedaju kupovat suciastky a su drahe.hovorim z vlastnej skusenosti mam pontiac fire bird rocnik 93 objem 5,7 v8 a 240k priemernu spotrebu to ma 11,5 litra pri stalej 100km/h ked som snim drzal 180-200 vtedy malo spotrebu okolo18litrov .v meste to ma 15l. na ten objem je to podla ,mna malo. skuste tieto udaje urobit s audi a8 bmw 7 a S klasse.a to maju mensi motor.krutiaci neviem kolko ma ale viem ze prevodovku som uz dvakrtat menil v americkom aute priliz velka sila.ked idete 50 a dupnete tomu tak vam to podradi/automat/ze dymia pneu.a co je velmi pekne na nich pri 180 ma otackomer na 3500 ma to styry stupne a ked pridate tak vam podradi do trojky.skuste toto urobit s nemeckym.
a co sy myslite o AUDI RS 4 MTM????podla mna to este aj rs6 necha stat.pre zaujimavost par udajov. maximalka 320 km/h zrychlenie ma o 0,1s horsiu ako porsche 911 techart.a stoji 100 000 eur.cital som o tom kde boli porovnavane tieto dva skosty europy.ale je to trochu hanba na porsche.sportiak vs. kombik.
neregistrovaný "John"
5. 2. 2003 13:19
Re: * bavor
Skutečně neni možný neustále skloňovat RS4 nebo M3 vůči Porsche. RS4 i M3 můžou doma makat i jako rodiná kárka, ale Porsche je dělaný jenom za účelem požitku z jízdy. Na chalupu tak max. s milenkou atd. V pátek jsem měl možnost řídit carreru4 a je fakt, že až teď jsem to pochopil o čem to porsche vlastně je. Slyšet všechny ty koně těsne za pr--lí společně s opravdu neskutečným výkonem by se podle mě nemělo srovnávat s výše uvedenýma kárkama, ikdyž na něj výkonově mají.
neregistrovaný "cuisine"
5. 2. 2003 19:32
Re: * bavor
Souhlasím s Tebou. Kdybych na vlastní oči neviděl jak se v pohodě prokousává bahnem na silničních gumách tak tomu od nikoho neuvěřím. Jojo tohle auto má svůj styl. Ale místo V6 dieselu mu měli dát V8 a taky aspoň 1 závěrku diferenciálu . jen tak pro sichr.
neregistrovaný "Tom"
5. 2. 2003 12:08
Paráda
Konečně jeden z mála objektivních příspěvků. Miluju takovy ty zaujaty, co soudi podle jedne prihody atd. atd. Nema cenu to komentovat. Audi neni nejlepsi, ale ma perfektni design, inovativni techniku a patri mezi spicku, stejne jako medak a bavor. Sedma taky neni nejlepsi, trochu se jim sype, ale to neznamena, ze je celej bavor spatnej. Prodejni vysledky nejsou vubec spatny.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "R."
5. 2. 2003 12:38
Re: Paráda
A jeste neco, nekde nahore jsem se docetl, ze generalni reditel BMW placal neco o vrcholu v roce 2005, tak to bych Vam pral slyset, co tento pan ( osobne ho dobre znam ) pronesl pri prvnim shlednuti 7xx. Ne, ze by to bylo neco sprosteho, ale rozhodne to nebylo prilis nadsene konstatovani krasneho noveho bavoraku. Ale drzel se - ty je to prece vystudovany vychodonemecky diplomat :)) Berete to tak, at mate nebo nemate prachy, stejne s tim nic nenadelate, snad jen, ze by nam neco do diskuze napsal brunejsky sultan. Mozna, ze pro nej "uz" vyrabeji olivove zelenou sedmicku v long verzi Touring... vic prozradit nemuzu a ted si lamejte hlavicky... Proste kdyz ma nekdo more penez, muze mit opravdu, opravdu jakoukoliv karu...
neregistrovaný "Wild Duck"
5. 2. 2003 15:09
A co za šest let?
Nějak si neumím tohle auto představit, jak se prodává ještě v roce 2009... Běžný proběh modelu je totiž právě šest let a obávám se, že u téhle šedivky nepomůže ani facelift dvakrát do roka. OK - komu se to líbí, tomu to neberu, ale já mám radši něco, co mě taky trochu zaujme. Koncernu VW AG padají prodeje, protože maj všechny auta na jedno kopyto a když už tady mají možnost udělat něco extra - A3 by se k tomu hodila jako vyšitá - tak zmastěj šedivku šedivou ze všech nejšedivější...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "turbo"
5. 2. 2003 15:25
Re: A co za šest let?
Koncernu mozna, ale Audi rozhodne ne. Naopak ne zvysuji!!! Takze nez neco napises, tak si to over.
neregistrovaný "Wild Duck"
5. 2. 2003 15:39
Re: A co za šest let?
Co to má za logiku? Já jsem přece jasně napsal, že koncernu VW AG! Audi je na tom zatím dobře, to máš pravdu, ale byl jsem osobně u toho, když se jeden fleet manager rozčiloval, že nová A8 vypadá skoro jako ta stará a jejich společnost chce, aby bylo vidět, že si pořídili úplně nový auta, takže asi půjsou do sedmičkovýho bavora - ten sice rozděluje příznivce značky 50% na 50% líbí - nelíbí, ale aspoň vyvolává nějaký emoce. U Audi je o emocích (designových) tétéčko a trochu i nový A4 Cabrio (jinak super auto - všechna čest, jezdil jsem s tím a nevěřil bych, jak potichu může být auto s plátěnou střechgou...). Ostatní je u Audi designově hodně u zdi a myslím, že se to začne v následujících letech projevovat...
neregistrovaný "houdini"
5. 2. 2003 17:57
Re: A co za šest let?
Srovnavat Renaulta muzete z nemeckych aut tak akorat s Fordem nebo Opelem. Co se designu tyka, Renault jeste bohuzel neprisel s necim co by vypadalo jako Renault, protoze vypada pokazde jinak. Audi vyrabi designove podobna auta, protoze uz si vybudovala klientelu a jmeno,ktere ji nenuti na sebe upozornovat extravagatnimi tvary. Toto je hlavni rozdil mezi dobre zavedenymi znackami (Mercedes,Audi,Porsche) a zbytkem, ktery se tohoto statusu teprve snazi dosahnout. Co neni pokazene by se nemelo opravovat a prodejni vysledky Audi vypadaji OK. Cilem automobilek neni vyvolavat emoce, ale delat penize.
neregistrovaný "turbo"
6. 2. 2003 13:41
Re: A co za šest let?
No dobre, ale lidi, co si kupujou tyhle auta, nechteji vetsinou nic moc napadneho. Samozrejme sou i vyjimky. Audi udelalo s a-osmou hodne velkej skok kdyz si vezmes, ze je to vlastne druha generace (V8 se nedalo moc povazovat za luxusni tridu). Konkurence ma luxusni modely o hodne dyl.
neregistrovaný "skopi"
5. 2. 2003 19:43
bez titulku
Ja tu budu psat tak nejak mimo "boj o zrno". Tohle auto se mi libi, vypada moc hezky! A koukam, ze i benzinovy motory jsou o hodne lepsi!!! Naopak jsem cekal na nejakej poradnej TDI (v novym Golfu ma bejt 2,0 TDi/125 kw). Co se tyce amerik, tak maji opravdu nizsi spotrebu nez stejne srovnatelna evropa. A jsou taky pohodlnejsi, vetsi a luxusnejsi (o dost), ale tady vyhody konci. S tou RS6 od ace2 seniora se mi to nechce verit, dam malou poucku - nas obcan.zakonik dovoluje po 3.po sobe jdouci zarucni oprave pozadovat bud penize nebo novy vyrobek. Uz jsem toho slysel hodne, ale tohle teda ne . Reknu ti, tvrdit ze, Audi nema technologii je stejne nesmyslne jako ze ameriky jsou bezporuchova, bezpecna auta a na svoji tridu maji mimoradne vykonny motor. Nezminuji podvozek, ktery je na rychlejsich, klikatejsich a nerovnych silnicich opravdu ve svem zivlu, nenecha se vyvest z miry a je silne pretacivy. Na highways je to jine. Ale kazdy mame rad neco jineho. Budiz ti prano!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ondra"
6. 2. 2003 13:26
Re: Technologie
S tim, ze audi nema technologii taky nemuzu souhlasit. Kazda automobilka ma svoji technologii, svy prvenstvi a dneska uz to stejne "vetsinou" dela nekdo jinej (bosh atd.) a pak je to ve vsech autech. (treba sestistupnovej automat ZF jde od VW az po Rolse)
neregistrovaný "ace3"
8. 2. 2003 19:48
Re: Technologie
to bych nerek chlapce ze kazdy autmobilky maj svoji technologii- podivej se na SKODÚVKU
neregistrovaný "Ondra"
9. 2. 2003 12:03
Re: Technologie
No
neregistrovaný "Ondra"
9. 2. 2003 12:05
Re: Technologie
Nod dobre. I ten posledni pravej skodovackej motor uz "dojezdil".
neregistrovaný "Radim"
5. 2. 2003 21:49
Vzdyt je to Seat!
Pry "náskok diky technice", co je to ale za naskok, kdyz designove a temer i motorove (alespon v nejbeznejsich verzich) je temer identicka se Cordobou - ktery ovsem stoji polovinu. A az prijde novy Golf, tak A3 nebude mit smysl vubec...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
6. 2. 2003 15:17
Re: No a co!
seaty se v posledni dobe docela designove zlepsujou. A3 je krasna a muze se podobat komu chce. Japonci sou podobny, francouzi taky (krome renaulta), ameriky jakbysmet... Minula verze byla taky modelove stejna s golfem a jak se prodavaly.
neregistrovaný "Tom"
5. 2. 2003 23:38
bez titulku
pokud vim audi a8 vyhralo v nemeckem testu pred phaetonem a bmw, oznacili ho za auto nove generace z nejlepsimi jizdnimi vlastnostmi luxusni tridy. K novemu designu BMW - ten byl vymyslen v americke BMW tovarne na design stejne jak z4 - hlavne pro americky trh - kde ma velky uspech na rozdil od nemeckeho trhu (a evropskeho) kde se lidem nelibi a mnozi rikaji, ze by bmw melo delat design zase v Mnichove. Mne osobne se libi, z4 uz mín.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondra"
6. 2. 2003 13:04
Re: Audi A8
A nejen v nem, cet sem i dalsi testy. Co treba Zlaty volant... Pro a-osmu je spis konkurence novej jaggy, protoze ma taky (jediny dva v tyhle tride) hlinikovou kastly. To neznamena, ze se S-ko nebude nejprodavanejsi, protoze image je image. Jeste v sedmicce: Byl sem se na ni podivat uz ve Frankfurtu. Zblizka vypada fakt lip. Predek supr, intros by taky sel (i kdyz to ovladani), velky kola, ale to "prilepeny" viko kufru, to fakt ne.
neregistrovaný "Libor TT"
6. 2. 2003 09:47
A3 = seat nobo co???
Nó čtu tady spousty keců o tom jak je nová A3 (mimochodem mě se líbí) podobná Seatu Cordoba či co, zvlášť pak prý interiérem. TO JE PĚKNÁ BLBOST, celý interiér je totiž bakelitovou obdobou interiéru AUDI TT, kruhové průduchy, ovládání klimatizace, hrazení kolem šajtrpáky, schválně se na to mrkněte a uvidíte že mi dáte za pravdu.
čus Libor
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2003 09:31
Re: A3 neni Seat
Mas pravdu, a uz je to vyse napsano. Levnejsi kombinace TT a A2. Ale je to pekny, funkci... jako vzdycky. Nez neco ty redaktori napisou, tak by se na to meli podivat.
neregistrovaný "zete007"
6. 2. 2003 12:47
Audi A8 Coupé
Na www.czechferrari.cz jsem našel obrázky a musim říct, že jsou fakt dost dobrý. Koncernová konkurence pro Bentley a Tudor :)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ondra"
6. 2. 2003 13:15
Re: Audi A8 Coupé
Snad se ho dockame. Ale co bude jiste, bude A8 Avant! Sem zvedavej na prodejni vysledky, protoze zvlaste nemcouri maj kombiky moc radi. I kdyz v tyhle tride? A audi dela fakt nejhezci. (no dobre alfa taky)
neregistrovaný "ace3"
8. 2. 2003 20:55
Re: Audi A8 Coupé
alfa ma jeden!
neregistrovaný "anni"
6. 2. 2003 18:06
Re: Audi A8 Coupé
To Coupé je zajímavý, ale je to z americkýcho modelu, dle tý SPZ
neregistrovaný "mira"
6. 2. 2003 21:17
A3 = seat nobo co???
A3 = seat nobo co???
Rozbalit vlákno
0