Novinky
Až bude ve standardu ta kočka co z toho leze, tak to hned koupim
Bude hodně zajímavý, až začnou řádit tuningové firmy. Myslim, že tady nechává audi až příliš prostoru (co se týká vnějšího designu).
mimochodem dnes byli dany k dispozici prvni udaje o Carrera GT. V10 5,7 612PS, 1380 Kg, 0-100 3,9. To zrychleni vypada dost slabe. Vice i foto na www.auto.t-online.de
Nádreha. Koncepty sice vypadaly lip, ale to je vzdycky tak. Treba se jednou toho naseho Avantissima dockame. Ten intros mohl byt trochu po a-osme. Renaulty mam rad, ale v tyhle tride si nemuzou dovolit moc extravagance.
no nevypadá zle, zase klasicky nenápadná Audinka. Jsem zvědav jak pojede. Ale hlavně se těším na pětidvéř.
Nevim, kde autor clanku prisel na to "opisovani". Interier BMW vypada docela jinak. Tento je spis podobne prvky s a-dvojky nebo TT. Co se tyce tech vydechu, tak ty uz sme videli u A4 cabrio, takze kdo kopiroval, je spis seat. Je vsak pravda, ze jsou ve stejne divizi.
Pre Ace2: Pozri sa na pocet emisii co ti vychadzaju z toho auta, co mas a co si nanho taky hrdy . Mozno 4 audi spolu nemaju tolko emisii ako to tvoje.
O tý doby co jsem dal pryč katy, zcela určitě 😊)))))))) Ale můžeme pokecat o VW TDi 😊))))))))
Tak jsem to počítal 😊)) Celkové zatížení mezi Deville 4.5 V8 a A8 4.2 je je vyšší v můj neprospěch o 2.7 procent, a to mám větší objem. Takže téměř identické emise. Když bych tam tedy měl kat.
jak dal pryč kat? Potom se to ovzduší má dát dejchat 😄
He he 😊 ti dám čuchnout 😊 není nad vůni V8 😊))))))
kdepak, preferuji vůni studené Š100 jdoucí na 2 válce - tož já su SM
Jo tak to já radši chiplej TDi 😊) tam je víc rakovinotvorných látek 😊)))
no hele, taková V8 CDI ML od medvěda není k zahození - přidáš, nic se neděje, pak to tam ty turba najednou fouknou a řídíš projektil. Ale záleží na tom kdo co preferuje.....
a to jsem ještě zapomněl samozřejmě na nejekologičtější diesel ze všech - motor ve vejtřesce - když ji chytneš a nemůžeš ji předjet v autě bez vnitřního oběhu tak si to můžeš hodit....
No to věřím, V8 v dieselu musí mít pořádný krouťák. Mě to stačilo v Hummeru, tam když V8 zabere tak to taky letí pěkně.
Co V3S to je v pohodě. AVIAticy jsou horší
Co V3S to je v pohodě. AVIAticy jsou horší
no to je pravda, na ty jsem úplně zapoměl, stejně jako na trabanty a wartburgy či jak se to píše..
no to takového Trabiho, když je dobře seřízen a naleješ do něj místo oleje nějakou tu moderní ***, dokonce se dělají prý i s přívuní "rozkvetlé louky" fakt nekecám a pak to vůbec nečoudí a natož smrdí 😄
no jednou jsem četl, že někde do nějakejch aut lejou fritovací olej a že když pak jedou že to je jak když jede friťák 😄 Ale nevím jestli to bylo u těhle motorů pracujících na principu náhodných výbuchů či u čeho. Takže já tomu věřím, ale dlouho jsem neviděl dobře seřízenýho trabiho 😄
jesli jezdis v kadilaku kterej ma 1720kg a vykon pres 300 koni, tak teda nevim co ti prijde na hummerovi o hmotnosti 3500 kg a 195koni rychlyho, a ten kroutak taky neni zrovna na spicce- 500nm neni na 3,5tuny a sportovni jizdu moc😊
Mi říkej, taky to má maximálku 120 km 😊 Je to náklaďak ne auto. Není nad to když stojíš čumákem vzhůru pozoruješ letadýlka, obláčky, sluničko a pak to sešlápneš na zem. Raketa kompletna 😊)))) Já jsem nikdy neříkal že je to poboha sportovní auto. Jen že to bylo taky slušný. Jo a Kadillac se píše Cadillac, je to ze jména dobyvatele Antoine de la Mothe Cadillac z francouzkéhé šlechtického rodu, který založil město Ville d'Etroit dnešní Detroit.
Neni nad Zatah a spotrebu TDI a nahodou mi voni.Rozhodne lepsi nez 8V chrochtadlo se silenou spotrebou.
Prosím tě. Si ověř co kecáš to tmy. Když nevěříš mě, tak se podívej na www.fueleconomy.gov a podívej se na jakýhokoliv Cadillaca s motorem 4.5 V8 od 1990 nahoru (kvůli jinému vstřikování) a čímkoliv jiným a zjistiš, že má spotřebu evropskýho 2.0, maximálně 2.5 V6. Tyhle kecy fakt miluju. Pak strávím 2 hodiny dokazováním že to jezdí vážně za málo.
To může žrát třeba jako dvoulitr ale nikdy to nebude žrát palivo který stojí 16Kč litr.To za prvý a za druhý s TDičkem zase můžeš jezdit jak chceš (Až saze válej po zemi)a přes 5.5 litru se nedostaneš.Tak si chrochtej do tmy ty ....
Za
a) Věř mi, že kdybych chtěl diesel tak ho mám. Na palivu nešetřím a kupuju jen V-Power.
b) To možná tak u Lupa... 607 nám žere 7.5.
c) nevěš nám nosy na bulíky 😊 a zkus vymyslet něco smysluplnýho.
a) Věř mi, že kdybych chtěl diesel tak ho mám. Na palivu nešetřím a kupuju jen V-Power.
b) To možná tak u Lupa... 607 nám žere 7.5.
c) nevěš nám nosy na bulíky 😊 a zkus vymyslet něco smysluplnýho.
Doufám, že s tím tvým fárem taky souložíš!
Nova Audi A3? Snad nove Audi A3!!! Uz by se to pani redaktori mohli naucit sklonovat.
Proc mi predek strasne pripomina Hyundai Elantra posledni generace????? To ma sefdesigner Audi sikmy oci nebo od Korejcu prisel? 😒
Tak jsem procetl tu diskuzi o Audi, s necim souhlasim, s necim ne. Jezdil jsem S6 ( turbo, obsah 2.2 )- predchazejici model ( kdyz nekdo napise, ja k je to s turbem u S6, mel by o tom neco vedet, existuje S6 2.2t a S6 4.2 V8 ) i s A4 1.8t a nejzabavnejsi bylo S2 (2.2t ) a reknu jedno. Nebyly spatne, jezdily bez poruch. Krome S2, tam odchazela ruzna cidla atd...Jenze taky to auto bylo z roku 92. A pouzivalo s k treninku rally...😊 S Audi docela spokojenost. Design - nezklame, nenadchne, maji hezke detaily. Bez dalsiho komentare. Apropo - BMW 7xx, az nekdy budete s autem za 3mega stat na krizovatce a zacnou vam mavat zrcatka nahoru a dolu a slavny iDrive se muze blaznit, stejne se nerozjedete, tak pak si v duchu rikate - zlata Fabie za 4. kila. Na 2.stranu - vezmete si novou M3 a bezte se vyradit - klobouk dolu- jedno z nej aut. A konecne - jestli chcete byt v klidu a kaslat na vsechy Audi RS6, BMW X5, Vel Satis od Renaultu(😊) ), poridte si Range Rover V8. Neni nejrychlejsi, neni nejspolehlivejsi ( ktere auto je - ze? ), ale ma v sobe neco navic. Kdo v tom nejel, nepochopi. Design je zvlastni - urcite k vam do Porsche sedne hezci z tech dvou stoparek, jenze az sedne do RR...pak se dejou veci. Myslete si o tom, co chcete - je to fakt dobry auto.
Mávající zrcátka v BMW 7xx, byl důvod proč náš šéf(55 let) čeká na novou A8. Prodejce v BWM je neuměl uklidnit. Samozřejmě, že jsou bedny, kterejm iDRIVE nebude dělat problémy, ale rozhodně to není intuitivní ovládání základních prvků výbavy.
no neviem ako vy ale ja som spokojny s audi mam sice iba 80 1,8 ale neda sa to znicit.a co sa tyka tej 2,7 ano su tam turba znam nekoho kto to vlastni a je to pravda 2,7t a quattro ktomu a je to seriova A6 len stala 4,5 milliona SK za priplatok vam daju vse co kcete.takze nikdy clovek nevie co ma pod kapotou .stretol som sa uz aj s audi 100 a malo pod kapotou 4,2 tiez quattro.takze ked nieco vidite nikdy to neni realita vzdy si pozrite technicak.
a co sa tyka tych cadilakov co ich tu zhadzujete.americaky su skvele auta len maju nevyhodu ze sa nedaju kupovat suciastky a su drahe.hovorim z vlastnej skusenosti mam pontiac fire bird rocnik 93 objem 5,7 v8 a 240k priemernu spotrebu to ma 11,5 litra pri stalej 100km/h ked som snim drzal 180-200 vtedy malo spotrebu okolo18litrov .v meste to ma 15l. na ten objem je to podla ,mna malo. skuste tieto udaje urobit s audi a8 bmw 7 a S klasse.a to maju mensi motor.krutiaci neviem kolko ma ale viem ze prevodovku som uz dvakrtat menil v americkom aute priliz velka sila.ked idete 50 a dupnete tomu tak vam to podradi/automat/ze dymia pneu.a co je velmi pekne na nich pri 180 ma otackomer na 3500 ma to styry stupne a ked pridate tak vam podradi do trojky.skuste toto urobit s nemeckym.
a co sy myslite o AUDI RS 4 MTM????podla mna to este aj rs6 necha stat.pre zaujimavost par udajov. maximalka 320 km/h zrychlenie ma o 0,1s horsiu ako porsche 911 techart.a stoji 100 000 eur.cital som o tom kde boli porovnavane tieto dva skosty europy.ale je to trochu hanba na porsche.sportiak vs. kombik.
a co sa tyka tych cadilakov co ich tu zhadzujete.americaky su skvele auta len maju nevyhodu ze sa nedaju kupovat suciastky a su drahe.hovorim z vlastnej skusenosti mam pontiac fire bird rocnik 93 objem 5,7 v8 a 240k priemernu spotrebu to ma 11,5 litra pri stalej 100km/h ked som snim drzal 180-200 vtedy malo spotrebu okolo18litrov .v meste to ma 15l. na ten objem je to podla ,mna malo. skuste tieto udaje urobit s audi a8 bmw 7 a S klasse.a to maju mensi motor.krutiaci neviem kolko ma ale viem ze prevodovku som uz dvakrtat menil v americkom aute priliz velka sila.ked idete 50 a dupnete tomu tak vam to podradi/automat/ze dymia pneu.a co je velmi pekne na nich pri 180 ma otackomer na 3500 ma to styry stupne a ked pridate tak vam podradi do trojky.skuste toto urobit s nemeckym.
a co sy myslite o AUDI RS 4 MTM????podla mna to este aj rs6 necha stat.pre zaujimavost par udajov. maximalka 320 km/h zrychlenie ma o 0,1s horsiu ako porsche 911 techart.a stoji 100 000 eur.cital som o tom kde boli porovnavane tieto dva skosty europy.ale je to trochu hanba na porsche.sportiak vs. kombik.
Skutečně neni možný neustále skloňovat RS4 nebo M3 vůči Porsche. RS4 i M3 můžou doma makat i jako rodiná kárka, ale Porsche je dělaný jenom za účelem požitku z jízdy. Na chalupu tak max. s milenkou atd. V pátek jsem měl možnost řídit carreru4 a je fakt, že až teď jsem to pochopil o čem to porsche vlastně je. Slyšet všechny ty koně těsne za pr--lí společně s opravdu neskutečným výkonem by se podle mě nemělo srovnávat s výše uvedenýma kárkama, ikdyž na něj výkonově mají.
Konečně jeden z mála objektivních příspěvků. Miluju takovy ty zaujaty, co soudi podle jedne prihody atd. atd. Nema cenu to komentovat. Audi neni nejlepsi, ale ma perfektni design, inovativni techniku a patri mezi spicku, stejne jako medak a bavor. Sedma taky neni nejlepsi, trochu se jim sype, ale to neznamena, ze je celej bavor spatnej. Prodejni vysledky nejsou vubec spatny.
A jeste neco, nekde nahore jsem se docetl, ze generalni reditel BMW placal neco o vrcholu v roce 2005, tak to bych Vam pral slyset, co tento pan ( osobne ho dobre znam ) pronesl pri prvnim shlednuti 7xx. Ne, ze by to bylo neco sprosteho, ale rozhodne to nebylo prilis nadsene konstatovani krasneho noveho bavoraku. Ale drzel se - ty je to prece vystudovany vychodonemecky diplomat 😊) Berete to tak, at mate nebo nemate prachy, stejne s tim nic nenadelate, snad jen, ze by nam neco do diskuze napsal brunejsky sultan. Mozna, ze pro nej "uz" vyrabeji olivove zelenou sedmicku v long verzi Touring... vic prozradit nemuzu a ted si lamejte hlavicky... Proste kdyz ma nekdo more penez, muze mit opravdu, opravdu jakoukoliv karu...
Nějak si neumím tohle auto představit, jak se prodává ještě v roce 2009... Běžný proběh modelu je totiž právě šest let a obávám se, že u téhle šedivky nepomůže ani facelift dvakrát do roka. OK - komu se to líbí, tomu to neberu, ale já mám radši něco, co mě taky trochu zaujme. Koncernu VW AG padají prodeje, protože maj všechny auta na jedno kopyto a když už tady mají možnost udělat něco extra - A3 by se k tomu hodila jako vyšitá - tak zmastěj šedivku šedivou ze všech nejšedivější...
Koncernu mozna, ale Audi rozhodne ne. Naopak ne zvysuji!!! Takze nez neco napises, tak si to over.
Co to má za logiku? Já jsem přece jasně napsal, že koncernu VW AG! Audi je na tom zatím dobře, to máš pravdu, ale byl jsem osobně u toho, když se jeden fleet manager rozčiloval, že nová A8 vypadá skoro jako ta stará a jejich společnost chce, aby bylo vidět, že si pořídili úplně nový auta, takže asi půjsou do sedmičkovýho bavora - ten sice rozděluje příznivce značky 50% na 50% líbí - nelíbí, ale aspoň vyvolává nějaký emoce. U Audi je o emocích (designových) tétéčko a trochu i nový A4 Cabrio (jinak super auto - všechna čest, jezdil jsem s tím a nevěřil bych, jak potichu může být auto s plátěnou střechgou...). Ostatní je u Audi designově hodně u zdi a myslím, že se to začne v následujících letech projevovat...
Srovnavat Renaulta muzete z nemeckych aut tak akorat s Fordem nebo Opelem. Co se designu tyka, Renault jeste bohuzel neprisel s necim co by vypadalo jako Renault, protoze vypada pokazde jinak. Audi vyrabi designove podobna auta, protoze uz si vybudovala klientelu a jmeno,ktere ji nenuti na sebe upozornovat extravagatnimi tvary. Toto je hlavni rozdil mezi dobre zavedenymi znackami (Mercedes,Audi,Porsche) a zbytkem, ktery se tohoto statusu teprve snazi dosahnout. Co neni pokazene by se nemelo opravovat a prodejni vysledky Audi vypadaji OK. Cilem automobilek neni vyvolavat emoce, ale delat penize.
Ja tu budu psat tak nejak mimo "boj o zrno". Tohle auto se mi libi, vypada moc hezky! A koukam, ze i benzinovy motory jsou o hodne lepsi!!! Naopak jsem cekal na nejakej poradnej TDI (v novym Golfu ma bejt 2,0 TDi/125 kw). Co se tyce amerik, tak maji opravdu nizsi spotrebu nez stejne srovnatelna evropa. A jsou taky pohodlnejsi, vetsi a luxusnejsi (o dost), ale tady vyhody konci. S tou RS6 od ace2 seniora se mi to nechce verit, dam malou poucku - nas obcan.zakonik dovoluje po 3.po sobe jdouci zarucni oprave pozadovat bud penize nebo novy vyrobek. Uz jsem toho slysel hodne, ale tohle teda ne . Reknu ti, tvrdit ze, Audi nema technologii je stejne nesmyslne jako ze ameriky jsou bezporuchova, bezpecna auta a na svoji tridu maji mimoradne vykonny motor. Nezminuji podvozek, ktery je na rychlejsich, klikatejsich a nerovnych silnicich opravdu ve svem zivlu, nenecha se vyvest z miry a je silne pretacivy. Na highways je to jine. Ale kazdy mame rad neco jineho. Budiz ti prano!
S tim, ze audi nema technologii taky nemuzu souhlasit. Kazda automobilka ma svoji technologii, svy prvenstvi a dneska uz to stejne "vetsinou" dela nekdo jinej (bosh atd.) a pak je to ve vsech autech. (treba sestistupnovej automat ZF jde od VW az po Rolse)
Pry "náskok diky technice", co je to ale za naskok, kdyz designove a temer i motorove (alespon v nejbeznejsich verzich) je temer identicka se Cordobou - ktery ovsem stoji polovinu. A az prijde novy Golf, tak A3 nebude mit smysl vubec...
pokud vim audi a8 vyhralo v nemeckem testu pred phaetonem a bmw, oznacili ho za auto nove generace z nejlepsimi jizdnimi vlastnostmi luxusni tridy. K novemu designu BMW - ten byl vymyslen v americke BMW tovarne na design stejne jak z4 - hlavne pro americky trh - kde ma velky uspech na rozdil od nemeckeho trhu (a evropskeho) kde se lidem nelibi a mnozi rikaji, ze by bmw melo delat design zase v Mnichove. Mne osobne se libi, z4 uz mín.
A nejen v nem, cet sem i dalsi testy. Co treba Zlaty volant... Pro a-osmu je spis konkurence novej jaggy, protoze ma taky (jediny dva v tyhle tride) hlinikovou kastly. To neznamena, ze se S-ko nebude nejprodavanejsi, protoze image je image. Jeste v sedmicce: Byl sem se na ni podivat uz ve Frankfurtu. Zblizka vypada fakt lip. Predek supr, intros by taky sel (i kdyz to ovladani), velky kola, ale to "prilepeny" viko kufru, to fakt ne.
Nó čtu tady spousty keců o tom jak je nová A3 (mimochodem mě se líbí) podobná Seatu Cordoba či co, zvlášť pak prý interiérem. TO JE PĚKNÁ BLBOST, celý interiér je totiž bakelitovou obdobou interiéru AUDI TT, kruhové průduchy, ovládání klimatizace, hrazení kolem šajtrpáky, schválně se na to mrkněte a uvidíte že mi dáte za pravdu.
čus Libor
čus Libor
Na www.czechferrari.cz jsem našel obrázky a musim říct, že jsou fakt dost dobrý. Koncernová konkurence pro Bentley a Tudor 😊
1) výměna obou turbodmychadel
2) výměna komplet brzd
3) 5x výměna !!! Mass-flow senzorů (nicméně nevím o co se přesně jedná, senzor vzduchu?)
4) 2x výměna a to mi napsal jako "sdružená přístrojovka" to už nevím vůbec co to zač.
no a ted tramtadádá 😊)))))))))) už dojezdil. Praskl mu blok. To je zcela čerstvá novina 😊))))) Holt náskok díky technice 😊))))) Pro zájemce dodám i telefonní číslo na šefa. Mile rád vám asi vysvětlí co si nekupovat. Jinak auto kupované jako nové v Německu a i tam servisované. Omluva patří za benz. pumpu co se měla podělat hned po 10 km. To nebylo u Audi, ale u New Beatle který se kupoval stejný den. Jinak v pondělí bude hotové vyjádření servisu proč praskl blok motoru. Takže dodám v případě zájmu informace. Pro šťourali bych měl být schopen sehnat i nějaké servisní doklady dokladující servisní práce.
Zkrátka "AUDI, náskok díky technice" Asi nikdo nepočítal, že někdo bude s RS6 jezdit. Třeba je jenom od toho aby mohl zákazník leštit v garáži ty chromovaný zrcátka 😊 a v něděli to vystavit na příjezdvou cestu aby soused viděl 😊 bléé parodie na auto. Když to neumím tak to nedělám
Známy si RS6 kúpil, viem, kedy prišla na trh a údaje o čakacích dobách mám overené. Takže buď šéf robí v Audi alebo trepeš blbosti.
Mel jsem moznost novou sedmu prohlednout vcetne interieru a pusobi uplne jinak. O jizde nemluve !!!
Bezvyhradne nadseni z designu - predevsim z predniho pohledu - to urcite neni ale zkuste si to, pokud muzete. 7 by bralo hodne odpurcu !!!
jsou proste jine ne z e treba poradne si prohledb¨nout
Všichni máte koukám zkušenosti jenom s velkými auty, tak proč soudíte Audi A3?