Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Abt RS6 Avant – více je lépe

22 komentářů

Mercedes je pro starý dědky
M5 mu nemoze konkurovat, je uz strasne stara,ale v pohode mu moze konkurovat MB E55AMG, to mu v testoch aj natrieskalo.
mohli tam dat keramicke brzdy
cital som o nom na autobilde,som z neho sklamany.zrychlenie je 4.5 a ten motormi silne pripomina ten z Brabuse E V12.
tachac do 360
Móóóóóóc dobrý auto jo mít tak ty lowe tak bych ho bral taky ale bohužel ty lowe nemam tak si můžu nechat tak akorát o něm zdát...***!!!! Kde sehnat prachy😄
Ok, ale kdyz bys vohulil tohle i ve 130 (mel by to bejt tak konec dvojky), tak bys mel co delat, abys to ukociroval. A kill all - vono taky zalezi dost na tom, jak se ti ty brzdy chladej, kdyz poskakujes po meste, tak se ti neucinne chladej. A nechce se mi verit, ze by vrtany kotouce s takovym prumerem tohle nestihaly. Koukal jsem se na nemeckejch netech na testy a vo brzdach tam nepadlo ani slovo. Pokud opravdu nekde vadnou brzdy, tak jsou to vysokozdvizny vozejky
Tak už jen to že někdo srovnává Ferrari a RS6 je divný...Pořád jde o rodiný vůz,pravda krapet ostřejší.Srovnatelný je snad jen BMW M5.Jiný nevím.A brzdy se dají zlepšovat vždy....i motor.U všeho.Ale jak dlouho to pak vydrží???
SPEED 12/02 Ferrari 360 vs. Audi RS6
strana 60 - treti stlpec
Naprosty souhlas. To auto brzdi skoro jak porsche. (az se zveda zaludek ) A taky tak jede. V jedinym testu sem necet, ze by melo spatny brzdy nebo dokonce motor!!!
a ůši ti vlály, že jo?!
No nic proti, ale rs6 má opravdu nedostačující brzdy(nejsou špatné normálnímu smrtelníkovi by bohatě stačily ovšem koupí si normální smrtelník RS6???) při ostřejším opakovaném brždění vadly a ztrácely ze svého ůčinku...... to je tak vo tom na dálnici aš s tim budeš brzdit nedobrzdit toho maníka za škodkou co se rozhod předjíždět kamion kterej je pomalejší jenom proto že jede povolenejch 90 a napálíš to do něj ve dvoustovce.... a mimochodem uš sem jí řídil takže vim o čem mluvim....
Vy tady myslím o Audi RS6 víte tak maximálně jak vypadá!!!!!!!!!Tak stupidní názory, např.: RS6 má špatné brzdy nebo neco v tom smyslu ,že raději S6, jsem jestě neviděl!!!!!!Hovadiny!!!!Auto,které zastaví ze 100km/h za 3.1 sekundy přece nemůže mít špatné brzdy!!!!!!!!!S6 je sice taky skvělé fáro,ale s RS6 se prostě nedá srovnávat!!!!!!!!
Podle mě je Abt slušná,ale RS6 ,co se týče nějaké vnější úpravy,nepotřebuje žádnou změnu.Seriovka je NEJKRASNEJSI!!!!!!!A motor!Bez komentáře!!!
To neni automat, to je tiptronic a to je o necem jinym. (z vlastni zkusenosti)
O tu maximmalku nejde, jde o ten pocit zrychleni nebo kdyz potrebujes vokourit nejakyho frajera. Jestli to pouze preprogramovali, tak to by mohlo bejt fakt v serii. Treba si to schovavaj pro RS 8! Ale pres pul melounu drazsi, to je fakt sila.
Mercedes by mohl dat na CL pohon 4 MATIC, kdyz uz ho maji na S-ku.
AMG pripravuje serii S/CL 65. Ma zrychlit na 100 za 3,9.
No, rvat takovyhle motory a vykony do cestaku nema cenu! Nad 400 koni uz to nema cenu ani v Nemecku, takze jestli tam nejakej Brabus narve 630 k, tak je to dobry leda tak na papire. Kdyby to nekdo odpalil na plnej, tak tuhle strelu nemuze bezpecne ovladat. A k cemu je v aute 500 k, kdyz je u nas maximalka limitovana na 130??? A v Nemecku jsem stejne nikdy nejel vic jak 200, vic to stejne neslo.
mit to v garazi by mi nevadilo.. ale ksybych si mel vybrat tak s6 avant, chlapci kdo v tom nejel - neuveri! uzasnej pozitek z jizdy ty sedacky! to zrychlen! rekll bych ze lepsi rodinny auto se uz asi nenajde.. ale zpatky k rs6- je super ze si hrajou na machry abt je proste machr, myslite ze audi by nebyla schopna narvat tam ridici jednotku naprogramovanou na vic kon??? byla, ale z hlediska zivotnosti motoru si to uz nemuze dovolit! a navic ani pekny kola neumej vybrat, to na cem to stoji je absolutni hnus humus fekalus!!!!
Souhlasim, tohle auto asi nikdy nebude prodejnim hitem, a to ani ve srovnanim stejne drahych aut. Chapu to, spis tuningove cviceni (dvojnasobne, u Audi a Abt). Tezko bych bych byl ochoten dat 3,5 milionu za kombik s tak velkymi a tenouckymi koly a obrovskou spotrebou.
Prijde mi trochu divne, kdybch mel teoreticky jedno auto na bezne jezdeni po meste apod. a v garazi mit schovany kombik na jezdeni pro radost. Cestujici na zadnich sedackach by asi nebyli tak odvazani z chovani podvozku, akcelerace a brzdeni zvedajici zaludek. To jsou proste pocity, ktere patri za volant. Asi proto se nevyrabi (az na vyjimky, tusim kdysi Espace F1) mikrobusy se zrychlenim 0-100 za 5 s.
Urcite to najde uplatneni v nejake kuryrni spolecnosti s kratkou dodaci lhutou! Asi tomu nerozumim, ale ja bych 3.5mega za kombik s automatem proste nedal. Myslim ze Audi s tim co umi by mohlo zacit delet velke kupe vstylu MB-CL clase.
Přesně tak, v serii byly špatné brzdy, ale Abt si určitě dalo záležet a teď už jen stačí nasednou a předtím ovšem zaplatit tu přinéjmenším obrovskou sumu za tento skvost. Ja mít ty peníze tak už ho mám.......co vy?
NEMA SANCI ZEBRINAK .S H I T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
To je prostě nádhera!!! Bral bych to všema dvaceti!!!