Novinky
0
Toto auto má fajn predpoklady dobre konkurovať BMW a MB, len tam mohli hneď dať W12 a odpustiť si tie americké smerovky v prednom nárazníku, ktoré európske verzie nemajú. Interiér sa mi zdá spomedzi premium aut asi najlepší, nie je to také nudné ako v MB,resp. prehnane tvarovo inovatívne ako v BMW. Aj tak potrvá ešte nejaký ten rok až päť, kým si audi v premium segmente vybuduje silnejší image porovnateľný s MB a BMW. Myslím, že má nato predpoklady, aj keď ani táto nová A8 noblesu S-klasse stále nemá.
Tohle neni auto, tohle je BUH!! Videli jste nekdo nekdy lepe designove provedeny stroj?
Jiste, treba predchozi A8, stavajici i novy XJ, Rover 75 ... Tahle A8 je IMHO i nicem.
Pekna kara! Moc, jenom mi vadi, ze je to zase podobny svymu braskovi Phaetonu, kdy uz to tem ***um z vedeni konecne dojde, ze si navzajem lezou do zeli??? Ty musej snad bejt slepy!
oni (narozdil od tebe) maji k dispozici marketingove pruzkumy a tak nejak obecne se da rici, ze to je jejich prace ;o)
Tomu ani nahodou neverim, ze zrovna tohle lidi chtej! Aby si ty kary byly podobny! Vzdyt ty znacky nebojujou mezi sebou, ale uvnitr koncernu! A8*Phaeton, nikoliv A8*BMW7 nebo Mercedes S nebo dokonce Jaguar. Nemaj vyrazny odlisny rysy (myslim A8 a Phaeton)!!! Takze se zakaznik rozhoduje mezi A8 a Phaetonem a ne mezi A8 a 7 nebo S...Ale to je jejich vec, kdyz to tak ma bejt
Tak tomu teda věř, že chtěj! Možná nemá cenu tě přesvědčovat o tom, že se mýlíš, ale mezi A8 a Phaetonem rozdíl přeci jenom je, audi se snaží jít víc do sportovna, zatimco Phaeton jednoznačně hraje na komfort. Asi před rokem jsem o tom četl zajímavý článek a opravdu v něm popisovali iks důvodů, proč by si tahle dvě auta neměli lézt do zelí. A že je na nich poznat koncernová příbuznost? No já bych řek, že lidem, kterým se tvary aut VW koncernu líbí, to opravdu nevadí. Zkus se jich zeptat... No naštěstí tebe se to myslím netýká, nebo že by ses rozhodoval mezi koupí Jaguaru XJ a Audi 8?
už by tam měli konečně namontovat nějakej našláplej diesel V8 nebo ještě lépe V10
jojo, je to ostuda, kdyz vw, kterej se vecpal do tyhle tridy motorove prechcije "sportovni" audinu v benzinaku o 4 valce a 100koni a v pripade dieslu, kterej vubec nema se ji phaeton uplne vysmiva, jestli audi neprida motory, tim myslim hlavne na diesly tak podle meho nehorazne ztrati sve misto na trhu.Jen se podivejta na starou dobrou Ávosmu s 2,5 tdi a 226 koní to bylo auticko! a ted kolem novy s velkym osmivalcem proleti phaeton s v10 tdi a natrhne ji *!
Ty si asi uplně blbej, už si viděl auto, který když příde na trh má hned všechny motory v nabídce, já teda ne. Je snad jasný, že paletu doplněj!!! A nevim, jak by ten diesel 4,2 natrh *, asi těžko....
no jo zase nakej chytrej co? tak za prve, ja sem mluvil o benzinaku a to slovo "velky" melo znamenat ten motor s vetsim vykonem 246kw,jen tak kdybys nepochopil i tohle.. a za druhe: kdyz uz chces mit blby kecy, tak si nejdriv over, co kecas jo? audi totiz dela na motoru V8 4,2tdi a ten ma mit neco kolem 275 koni a pokud uz umis pocitat, tak mi ten rozdil vychazi 38 koni a to podle me v dieslu na natrzeni *staci.. ajestli ti jeste neco neni jasny a chtel bys to vysvetlit, tak mi napis na mail: WWW.PROBLBECKYJAKOSESTY.CZ
Nevim, o cem se tady bavite, je snad jasne, ze tato verse je urcena pro americky trh, takze blinkry postranni musi bejt, a jak vsichni vime, v USA vzhledem cene benzinu a a´m. snu potreba setrit neex, takze zatim diesel neni potreba. Jinak design je dokonaly, proste jednoduche ciste linie, takze bude na trhu nejmin 5 let, coz se o BMW 7 a MB s classe rict neda. Co se tyce boje s VW, ja mam passata, a jsem priznivce TDi a PD, ui kdyz mam jenom 81kw je jasny, ze audi jde cestou commonrailu, ale napr 3,3 tdi nema chybu ani konkurenci a je jen otazkou casu kdy udelaji 4 litr nabo 5 litr , obdobu V10 TDI PD. Diesel je vec ciste evropy aa pokud budou ceny ropy urcovat USA tak dlouho bude, dalsi vec je ta, ze v americe neni na benzinu spotrebni dan, takze galon sstoji dolar dvacet, takze litr je za 30 centu.
neviem o com sa tu hadate ked si niekto kupi take auto tak mu nejde o to aku ma spotrebu ale ide mu o komfort.sedel som v S classe ktora mala plnu vybavu vratane masaze zadnych sedadiel a uprravy amg a sedel som a8 pre mna bola a 8 lepsia citil som aj sportovost aj luxus sice to bol tdi ale silu to malo.a nechyba tam diesel.benzinak ma vzdy krajsi zvuk. Ked postavi BMW a Mercedes nieco takeho ako je RS6 potom uznam ze su lepsie ako audi.Mercedesy su zatial naj ale audi sa uz blizi knim (naskok vdaka technike)a bmw o tom ani nesniva.bavoraky po 200 tis km mozete odniest do bazara.mercedesy maju vydrz tie vydrzia aj pol miliona a nemusite investovat iba ak do oleja a u audi to sa to uz tiez blizi.
a americanom je to tak jedno aku maju spotrebu len nech to ma silu a sportovost uz v zakladnej 4.2
a americanom je to tak jedno aku maju spotrebu len nech to ma silu a sportovost uz v zakladnej 4.2