Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: inovované Porsche 911 GT3: z 0 na 100 km/h za 4,5 s

Od března 2003 bude u Porsche k dispozici inovovaná devětsetjedenáctka GT3. S novou verzí GT3 se zlepšují dosahované výkony a technické parametry, již tak velmi výkonného automobilu.
Zpět na článek
19. 12. 2002 16:44
neregistrovaný "Olda"
19. 12. 2002 20:18
neregistrovaný "Troll"
20. 12. 2002 09:08
neregistrovaný "Olda"
20. 12. 2002 10:39
neregistrovaný "brucewillis"
20. 12. 2002 09:57
neregistrovaný "Radek"
20. 12. 2002 11:10
neregistrovaný "stephan"
26. 12. 2002 11:45
neregistrovaný "sankar"
20. 12. 2002 14:03
neregistrovaný "Olda"
23. 12. 2002 08:22
neregistrovaný "RedBaron"
20. 12. 2002 15:03
neregistrovaný "Jirka B."
20. 12. 2002 18:02
neregistrovaný "kaa"
20. 12. 2002 18:39
neregistrovaný "Jarda"
21. 12. 2002 02:00
neregistrovaný "skopi"
23. 12. 2002 21:06
neregistrovaný "Ace3"
23. 12. 2002 21:17
neregistrovaný "Ace3"
24. 12. 2002 00:29
neregistrovaný "skopi"
26. 12. 2002 14:00
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 12. 2002 21:11
neregistrovaný "Ace3"
28. 12. 2002 15:34
neregistrovaný "skopi"
24. 12. 2002 22:54
neregistrovaný "kaa"
28. 12. 2002 20:31
neregistrovaný "Olda"
29. 12. 2002 11:37
neregistrovaný "Ace3"
27. 12. 2002 12:04
neregistrovaný "Honza"
28. 12. 2002 15:55
neregistrovaný "skopi"
29. 12. 2002 11:42
neregistrovaný "Ace3"
30. 12. 2002 15:25
neregistrovaný "Honza"
30. 12. 2002 18:44
neregistrovaný "jiFi"
1. 1. 2003 22:22
neregistrovaný "Tomáš"
9. 1. 2003 23:38
neregistrovaný "skopi"
30. 12. 2002 11:46
neregistrovaný "Martulatko"
1. 1. 2003 11:26
neregistrovaný "Olda"
1. 1. 2003 21:06
neregistrovaný "Jirka"
7. 1. 2003 17:13
neregistrovaný "Honza"
1. 1. 2003 11:20
neregistrovaný "Olda"
7. 1. 2003 17:04
neregistrovaný "Honza"
19. 1. 2003 21:41
neregistrovaný "skopi"
25. 12. 2002 21:53
neregistrovaný "cuisine"
28. 12. 2002 13:05
neregistrovaný "Ace3"
2. 1. 2003 16:16
neregistrovaný "Kam"
30. 12. 2002 16:46
neregistrovaný "merc"
17. 1. 2003 19:41
neregistrovaný "Adam"
18. 1. 2003 23:48
neregistrovaný "Skypy"
5. 2. 2003 21:52
neregistrovaný "Tom"
6. 2. 2003 14:30
neregistrovaný "Petr K"
17. 2. 2005 19:52
neregistrovaný "PETR"
neregistrovaný "Olda"
19. 12. 2002 16:44
Honda S2000
A zase tu Hondu nikdo neprekonal. S2000 ma litrovy vykon 88,5 kW.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Troll"
19. 12. 2002 20:18
Re: Honda S2000
Myslím, že za referenčné auto konštruktéri motorov Porsche nepovažujú zrovna Hondu S2000. Ale určite ťa potešili. Ja by som predsalen radšej zobral to litrovo slabšie GT3.
neregistrovaný "Olda"
20. 12. 2002 09:08
Re: Honda S2000
Uvidime az jak dopadne GT3 na okruhu. Jestli bude skutecne tak rychle.
neregistrovaný "brucewillis"
20. 12. 2002 10:39
Re: Honda S2000
Jakkoli mám rád japonce, asi bych si v tomto případě taky vybral produkt ze Stuttgartu...
neregistrovaný "Radek"
20. 12. 2002 09:57
Re: Honda S2000
Nerad bych se mylil, ale myslim, ze ten litrovy vykon je 81 kW. (S2000 ma 162 kW pri 2 litrech, takze jestli umim pocitat ...) Jinak bych urcite sel do GT3, mit na to ty prachy.
neregistrovaný "stephan"
20. 12. 2002 11:10
Re: Honda S2000
Blbost - S2000 ma 177 kw (240k) ne 162. A ja bych bral stejne radsi Hondu. Nejde prece jen o rychlostů
neregistrovaný "sankar"
26. 12. 2002 11:45
Re: Honda S2000
myslim že u těchto aut jde hlavně o rychlost jelito
neregistrovaný "Olda"
20. 12. 2002 14:03
Re: Honda S2000
162 kW ma nova Integra, eSko ma 177kW
neregistrovaný "RedBaron"
23. 12. 2002 08:22
Re: Honda S2000
Jo a taky moje 635CSi :o)))
neregistrovaný "Jirka B."
20. 12. 2002 15:03
100.000 Euro se nerovna v Cechach 3,1 milionu.....
Ahoj! Cena 100.000 Euro za tohoto krasavce je odpovidajici, jsem jen zvedav, jakou cenu stanovi cesky importer.
Jen pro zajimavost, obycejna Carrera zacina v Nemecku na 75.000 Eurech, ale v Cechach je oficialne nabizena za 3.562.000.. Zajimavy prepocet ze? To dela rozdil pomalu milion korun..
Ja vim, mame vyssi DPH a neco stoji taky preprava atd. Ale i tak.. Nechme se prekvapit, co tedy na nas do teto doby "vydridusky" importer vymysli...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kaa"
20. 12. 2002 18:02
Re: 100.000 Euro se nerovna v Cechach 3,1 milionu.....
a stejne je to i s cenou S2000 v nemecku a v cechach...taky neskutecny rozdil. Nechapu to.
neregistrovaný "Jarda"
20. 12. 2002 18:39
bez titulku
Podle me ma teda nejvyssi nepreplnovanej vykon na litr F1 Williams, ale to uz je asi trochu nekde jinde
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "skopi"
21. 12. 2002 02:00
bez titulku
S2000 je auto s motorem z motorky, to je skoro celej jeji zazrak + technika. Honde se tenhle pocin ale poradne poved! Na okraj: McLaren F1 mel v roce 1995 pri predstavovani litrovy vykon 76kw, coz neni tak spatna hodnota...Ale porovnava se tu neporovnatelne, jak ML F1, tak S2000 patri uplne do jine kategorie nez Porsche, spis je to trida sama o sobe. Porsche sice nema tak dobrej pomer ps/objem, ale zato brzy jsou opravdu spickove! A na nase silnice Porsche nepatri, leda na dalnici, svezl jsem se v nem po Praze a po 5 kilacich jsem myslel, ze se mi vytrepe duse z tela. Vazne to ridicum techhle aut nezavidim, je to des jezdit po nasich silnicich.
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Ace3"
23. 12. 2002 21:06
Re: bez titulku
nevim proc tady vsichni basnite o s 2000 ma sice spickovej vykon, ale k cemu to je, kdyz ma * malej kroutak,aby to melo smysl, tak bych k tomuhle tocivymu motoru prihodil naky fakt vyslechteny turbo,a to uz by tech 325 koniku urcite dalo, nemluve o skvelym krouticim momentu, a to uz by teprv bylo na dvoulitr skvely.to by konkurenci nenaslo!
neregistrovaný "Ace3"
23. 12. 2002 21:17
Re: bez titulku
jo akdyz uz tady teda mluvite o litrovym vykonu, tak mam feldu, klasickou 1,3i: zbrouseny hlavy valcu,novy vstrikovani se svickama z kitcaru, novy saci a vyfukovy potrubi z vokruhovyho sivicu.. racing olej a natural 98.. minulou stredu sem s ni byl na brzde a dala 95,23kw(129,8ps) a 159nm.. tak si ten litrovej vykon spocitejte!
neregistrovaný "skopi"
24. 12. 2002 00:29
Re: bez titulku
A Jezis, zasejc nejakej zavodnik, kterej si plete silnici se zavodni drahou! Chudak auto! A skoda, ze nedelaj i upravu mozku, i kdyz tebe by to stalo asi hodne penez a vysledek zadnej 95,23 kw! Nechces to jeste pocitat na tisiciny? Treba by z toho nakonec tech 130 koniku (spis poniku) vylezlo. A jestli se te to dotklo, tak promin, mam dneska jizlivou naladu :) A ta uprava je docela dobra, napis mi pak, jak dlouho vydrzel motor, 100:1 ze ne vic nez 100.000 km! 200.000 a pujde celej z auta.
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 12. 2002 14:00
Re: bez titulku
no asi mas vazne hodne jizlivou naladu - az ti to zatemnuje mozek; jinak si nedokazu vysvetlit, jak jsi dosel k tomu, ze "si plete silnici se zavodni drahou" ... kdyz to auto tunil, a vylezlo mu z toho na brzde tohle, tak proc by to proboha takhle nemel rikat? je na svoje auto hrdej a nechapu, co je na tom spatne ... tebe asi se_e, ze "ta blba filcka" ma vetsi litrovej vykon, nez tvoje auto, co? :o) jasne - Porsche to nikdy nebude - ale nekdo na to proste nema (samozrejme i muj pripad) a nekomu se Porsche ani nelibi (taky muj pripada) ... to ze bych Felicii netunil, je vec druha a nic to nemeni na tom, ze tvoje reakce je dost zaprdla :o))
P.S.: ja sam bych radsi tunil Ford Capri '86 2.8i
neregistrovaný "Ace3"
27. 12. 2002 21:11
Re: bez titulku
dik ze ses me zastal, to tvy capri bych si taky nechal libit, toje muj vysnenej autak, od ty doby co sem koukal na profesionali. skoda jen ze takovy krasny auto ma v serii jen 160 koni aby se snim dala jet drava jizda potreboval by poradnej tunning..(tim nechci rict, ze je 160 malo, ale na tu jeho vahu..)
neregistrovaný "skopi"
28. 12. 2002 15:34
Re: bez titulku
Omlouvam se, to jsem prehnal...
neregistrovaný "kaa"
24. 12. 2002 22:54
Re: bez titulku
no, S2000 ma tusim 208 Nm, to neni zas tak malo. Nevim proc by musela mit vic, prives za tim asi vozit nebudes :-)
neregistrovaný "Olda"
28. 12. 2002 20:31
Re: bez titulku
Super, co tem upravam rika pouze 3x ulozena klika a OHV rozvody? :)) A jaky mas emise?
neregistrovaný "Ace3"
29. 12. 2002 11:37
Re: bez titulku
Mam na stk znamyho
neregistrovaný "Honza"
27. 12. 2002 12:04
Re: bez titulku
Tak nevím, jsetli jsi zvyklej na ameriku, nebo na co? Jezdím s Turbem po Praze skoro 3/4 roku a můžu Ti říct jediný - žádný jiný takhle (nebo alespoň podobně) rychlý auto není takhle pohodlný a nesnáší pražskou brázdu líp než Porsche. V tom je síla Porschí - můžeš s ním jezdit klidně do práce, servisuje se prakticky jako každý jiný auto, např. s Ferrari (praktická zkušenost, bohužel) jsi v servisu pomalu každej víkend a když budeš jezdit po Praze, tak počítej, že tak po 15-20 tisících se to auto rozsype... (už vůbec nehledě na to, že má na mokru, sněhu, atd. těžko vyzpytatelné jízdní vlastnosti a až Tě u auta za 150.000 dolarů předběhne zadek tam, kde se 911 ani nehne, stane se z Tebe buď dobrodruh - vyznavač Ferrari, nebo ho pošleš do světa...).
S2000 je dobrý auto, je s ním zábava, ale srovnávat ho s čímkoliv ze Stuttgartu, sorry... To je jako vychvalovat Superba pod testem S-klasse!
A ještě poslední - S2000 je (na to, co je to za auto, o značce se nebavím) naprosto nechutně předražená (taky jich moc nejezdí NIKDE) a daleko zajímavější než motor je v praxi převodovka
neregistrovaný "skopi"
28. 12. 2002 15:55
Re: bez titulku
Neni mozna. Ja jsem to projel z Plzensky, pres Andel (nebylo to Turbo, ale Carrera, tri roky nazpatek), na Karlovo namesti jsem se otocil a do Porsche. Co to delalo v dirach! Rany jako od marjany (ve vetsich dirach, ty mensi mi zustaly utajeny) a na kostkach to parkrat strouhlo o zem (co potom na Milady Horakove!), posez dole, mizernej vyhled pri parkovani, hlavne dozadu, jak s nakladakem, to prece neni na normalni jezdeni! A navic mam 185 na vejsku, mel jsem votlucenou hlavu. Na pekny silnici, to byla parada!Mozna je to o zvyku a chce to opatrny zachazeni. A Turbo? Delany na okruhy a rovnou silnici! Neverim! To ale musis jezdit po nejakejch solidnich silnicich, kudy jezdis??? Do centra urcite ne!
neregistrovaný "Ace3"
29. 12. 2002 11:42
Re: bez titulku
za chvili se znej vyklube, ze to jeho turbo je v podstate cayenne, kterymu turbo jenom rika, protoze ten motor v nem je taky preplnovaneja zvedlou svetlou vejsku na 215 mm,s tim uz bych se asi taky nebal vjet do centra..
neregistrovaný "Honza"
30. 12. 2002 15:25
Re: bez titulku
Ehm, takže moje Turbo je "standardní" 996 Turbo a to rozhodně není dělané "na okruhy a rovnou silnici" ... Na okruhy je GT3 a s tou problémy opravdu jsou. S Turbem žádný problém nemám, nikdy jsem "nestrouhnul", kolega má 996 Carrera 4 a oba bezproblému parkujeme v normálních podzemních garážích, kam se většina ostatních rychlých aut neodváží ani vjet... Prostě od 911tky nemůžeš čekat komfort jako v limuzíně, ale jediné auto, které mě na město napadá ve stejné třídě je Corvetta, ta je taky bezproblémová! Mám pocit, že orvat při normálním v provozu po Praze 911tku, nebo Vettu je spíš o rukách a ne o autu...
Ad. Cayenne - jako asi každý zarytý poršista jsem z něj byl doslova zhrzenej...ale jen do chvíle než jsem ho uviděl v reálu! Je super, sice bych si "jeep" nekoupil, ale jak tohle auto jede a jaký má interiér je až k neuvěření...
To "martulatko" - není co dodat... Jen že ten motor s céčkem asi celkem cvičí? Jezdím občas na E 270 CDI a jede to dost slušně... A co Ty na C30 CDI AMG? To už je asi do jiné diskuze...
neregistrovaný "jiFi"
30. 12. 2002 18:44
Re: bez titulku
nazor na Cayenne jsem mel podobnej (svest se s nim jsem zatim nemel tu cest a asi ani dlouho mit nebudu ... preci jenom bude jeste chvilku trvat, nez si budu moci dovolit povozeni se v takovymhle delu
k te GT3 ... me se libi vic nez ta predchozi (a to hodnotim pouze zevnejsek, to kridlo vypada good) navic u Porsche se mi libi jejich filozofie ... i kdyz jejich ceny se muzou zdat pro nekoho nadsazene, ale oni si ji proste muzou dovolit a i tak tech 911 zacina byt videt cim dal tim vic ... ale to neva ... jsou to proste klenoty, ktery dokazou poskytnout majiteli nepreberne mnozstvi emoci a hlavne pocit z jizdy je skutecne asi o necem jinem, nez u rude konkurence z Italie ... to je zase o necem jinem ... zatim jsem nemel tu cest se svezt ani v jednom z aut zminovanych automobilek, ale soude dle reakci jinych lidi (i tvych) me to utvrzuje v tom, ze Porsche dela auta, ktera maji navic krom vynikajicich jizdnich vlasnosti i nejakou tu "uzitnou" hodnotu, navic je to pro kazdeho spravneho majitele srdecni zalezitost (nekdo je na italsky auta, nekdo zase na nemecky) ... a srovnavat to s S2000 popr. jinymi auty (napr. RX7, ze ...) je podivne, S2000 se mi libi zas pro jine vlastnosti
neregistrovaný "Tomáš"
1. 1. 2003 22:22
Re: bez titulku
Osobně mám podobné pocity ohledně řízení Porsche po Praze. Jezdím Carreru 4 v GT3 úpravě /včetně podvozku/ a docela to jde. Musím říci, že po zkušenostech z posledních dvou let dokonce koketuji s myšlenkou prodat první auto a pořídit klidně na celoroční provoz pouze jedno pořádné Turbo. Jediné v čem jsem musel ustoupit je přídavné spodní lízátko na předním spoileru. To je opravdu hodně nízko (při sníženém podvozku cca 8 cm nad zemí :-), takže visí v garáži... Ostatně jsem si všiml i na originálních GT3kách, že je často odmontované.
Každopádně k Porschi mě zcela nekompromisně vede kromě srdce ještě jeden naprosto zásadní argument, kterým je spolehlivost a kvalita. Mnoho lidí v takových autech vidí modly a posuzují je podle fotek či technických parametrů. Radují se z nich když je vidí na ulici, v autosalonu, u kamaráda či na výstavě. Neberou však v potaz děsivé odlišnosti, které musí skuteční majitelé jednotlivých značek zažít v denodenní praxi. Porsche je v tomto skutečně bezproblémové a přináší tak svému majiteli pocit klidu a jistoty. Srovnatelnou jistotu má snad ještě řidič např. BMW M3. Zážitky, které slýchávám od přátel a známých ohledně Audi, MB, Ferrari atp. jsou šokující...
neregistrovaný "skopi"
9. 1. 2003 23:38
Re: bez titulku
Ptal jsem se, KDE s tim po Praze jezdis. Jenom po garazich? Ale ne stejnym stylem jako s normalnim autem. Strouhnul jsem predek v ulici V Botanice, na mestkem okruhu, je tam takovej hup, clovek si neni jistej ani s normalnim autem, kdyz tam rychlejc vjede. Jezdis i s Mercedesem a Porsche beres za "pomalu normalni" auto do provozu??? No, nejsem z te nejvyssi tridy, ale rozdil tam byl a velkej (v porovnani se Skodou Octavia)! I lidi v Porsche Smichov, co ho prodavaj, ti reknou, ze tohle auto bys po Praze akorat trapil. A tim, ze se hodi na rovny silnice, sem nemyslel nalinkovany dalnice, klidne i klikaty, ale s kvalitnim povrchem! Tohle auto se vyrabi v Nemecku a je taky delany na tamni silnice, americky highways a zapadoevropsky silnice. Nejezdi s nim jenom tu v Cechach, ale vem ho provetrat treba domu do Nemecka, jak se mu tam bude libit!
neregistrovaný "Martulatko"
30. 12. 2002 11:46
Re: bez titulku
Honzo, noprosto s Tebou souhlasim, ačkliv nejsem majitelem Porsche, pokud někdo chece něco srovnávat, tak ať srovnává věci srovnatelné!!! Osobně jezdím v Mercedes Benz C 270 CDI Sport a s nějakou Octavií či podobnými auty stejné kategorie se to prostě nedá srovnávat, tak jako je Mercedes prostě Mercedes, tak je ve své třídě PORSCHE a nemá prostě konkurenci... (už např.jen proto, že se s ním může jezdit 365 dní v roce každý den do prácem, tak jako na okruhu)
P.S.:Pokud se někumu líbí S2000, tak mu jeho názor neberu, ale ať to prosím nesrovnává s Mercedesem (můj brácha zastává názor, že 10-ti letý Mercedes vedle jakékoliv nový Hondy je prostě Mercedes number 1)
neregistrovaný "Olda"
1. 1. 2003 11:26
Re: bez titulku
Mercedes tridy C je stejna kategorie jako Octavie? :)) Tak pak tedy chudak Mercedes. A srovnavat Merc. s Hondou snad ani nema cenu :). Filozofie obou automobilek je zcela odlisna, a stejne tak i kategorie jejich zakazniku.
neregistrovaný "Jirka"
1. 1. 2003 21:06
Re: bez titulku
Dost dobře nechápu, jak někdo může vytýkat ferrari, že se blbě chová na sněhu, a že není po Praze pohodlný. Mít prachy na na takový auto, ať už porsche, nebo ferrari (ferrari je, a vždycky bude u mě na 1.místě), tak s nima jezdím jednou týdně po okruhu a o víkendu za pěknýho počasí na těch nej silnicích. Příde mě to jako barbarství ploužit se v turbu po praze.
neregistrovaný "Honza"
7. 1. 2003 17:13
Re: bez titulku
Nebudu se pouštět do hlubších rozborů a vyvolávat zbytečně "diskuze" Porsche vs. Ferrari. Většina toho, co mělo být řečeno, řečeno bylo. A já dodám jen poslední - Ferrari se blbě chová prakticky všude, není to o sněhu. Kolem téhle značky je vytvořen (v poslední době zvlášť jedním nejmenovaným časopisem používajícím výrazy jako "ikona", atd.) oblak bohorovna a já jsem jen KONSTATOVAL, že to tak prostě není. Smiř se s tím, nebo ne, ale pokud si někdy do F sedneš, vzpomeň na má slova - stačí "špatně" podřadit, nebo v "nevhodnou" chvíli přibrzdit do zatáčky a jsi na půli cesty do pekla...
Koneckonců, když si kupuješ F je Ti vysvětlováno, co, jak a kdy nemáš udělat, jinak...
neregistrovaný "Olda"
1. 1. 2003 11:20
Re: bez titulku
Rekl bych to takhle: Porshe dela vykona auta, Honda dela rychla auta :)). A to je myslim zasadni rozdil (maximalka nehraje zadnou roli). S2000 je model vyrobeny k 50. vyroci zalozeni automobilky Hodna, takze ani neni duvod ten skvost vyrabet po stotisicich (jednou to bude zberatelska lahudka). eSko jsem take uvedl jen pro srovnani litroveho vykonu, nic vic. Divas se na DSF? Jak je mozne, ze treba nejaka potupna Honda NSX porazila na dvou okruzich Porsche Carrera :)). Mozna nekde soudruzi ze SRN udelali chybu :)).
neregistrovaný "Honza"
7. 1. 2003 17:04
Re: bez titulku
Špatně si mě pochopil, proti Hondě nic nemám, dokonce sám jednu vlastním... Ale postavit S2000 vedle 911tky prostě nejde, o tom to je. A závody s tím už nemají vůbec co dělat, ta auta nemají se sériovými ve výsledku moc společného...
neregistrovaný "skopi"
19. 1. 2003 21:41
Re: bez titulku
Oprava: ML F1 se zacal prodavat uz v 92, v 95 vyhral Le Mans a take v 95 vyjela SE F1 GTR s 680 konema, tj.84,5 kw/litr. Omlouvam se za nepresne nfo!
neregistrovaný "cuisine"
25. 12. 2002 21:53
cayenne je lepší
hezký auto, ale Cayenne se mě líbí víc.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ace3"
28. 12. 2002 13:05
Re: cayenne je lepší
to nema s porsakem nic spolecnyho, mozna ten predek, to je vse, je to spis takovej tuareg s porsackou znackou bez omezovace.. a jestli chces mluvit o motoru, tak mi to k porsche taky nesedi. kam se podel ten uzasnej boxer? nacpat tam dve turba to umi kazdej, podivejte se na audi rs6, nepride vam ten motor trosku podobnej? porsche, kombik na velkejch kolech s preplnovanym osmivalcem, to mi k sobe nak nejde!
neregistrovaný "Kam"
2. 1. 2003 16:16
Re: cayenne je lepší
Cayene neni Porsche. Je to jen bublina pro hlupaky v Americe, kteri o autech nevedi vubec nic...
neregistrovaný "merc"
30. 12. 2002 16:46
bez titulku
jen pro informaci v poslednim vydani AMS testovali SLK 320, S2000 a Boxter 2.7 a vyhralo SLK 320.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Adam"
17. 1. 2003 19:41
To Honza
Zdravim te, sdilim tve nazory i kdyz bohuzel ne z vlastni zkusenosti. O ovladatelnosti porsche toho mam dojem bylo napsano uz hodne, v supersportech nema konkurenci (ani jinde :) )
Tak me napada, nechtel bys me nekdy svezt? Jsem taktez zaryty porschista jen s ponekud mensim pridelem financnich prostredku na to, abych nejaky z techto klenotu vlastnil osobne. A mym jasnym favoritem je prave, koneckoncu jak jinak, Turbo. (V posledni dobe se mi libi i AM Vanquish, ale porsche je porsche) Chtel bych slyset ten slastny zvuk kdyz turbo startuje, citďt jeho vuni...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Skypy"
18. 1. 2003 23:48
Honda vs. Porshe
ps lidi vidim ze tady ou akorat kecy tech co ctou speed a ruzne sracky... Ja jsem měl tu čest a usedl jsem do Gt2 420 koni a do S2000 240 koni... ta S2000 mela akorat pridavny spoiler vzadu a nic porti vasim nazorum ale Honda je honda... sice vykon je znat ale celkove kvalita motoru.. vitezi Honda... az nekdo prekona bez TURBA vykony Hondy at doje :o))) ale ps myslim za takoveho veku se nedoziju ;) Hondenka zajela na masarykaci o par s horsi cas ale s 1/3 spotreby a v zatackach sedi o dost lip.. vic co jsem zazil... a vase kecy... hemmm :o))) kdybch mel prachy.. kdybych.. kdyby co?? Honda je Honda.. A na Integru Type S 3.0 MUGEN Turbo @ 380 koni 0-160-0 za 10s .... dojdte s necim a ne se srackou jako je rchlejsi mercedes.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tom"
5. 2. 2003 21:52
Re: Honda vs. Porshe
nevo takoveho bys mel rict Arabum (olejovym milionarum). Ti berou japonce jako sroty ktere kopiruji design italum techniku nemcum - jsem uz od nich vickrat v TV slysel a kdyz uvidis jejich Garage tak spis tam najdes Smart jak nejake japonske auto
neregistrovaný "Petr K"
6. 2. 2003 14:30
Re: Honda vs. Porshe
Ad. japonci a arabáči
zrovna nedávno jsem v nějakým časáku viděl článeček o nějakým arabským státu (SA?) kde si šejkovi synáčci s kamarádama závoděj po dálnicích (nechaj si je pro jistotu policejně uzavřít) a silnicích. Když jsem si prohlížel fitky, tak tam byly vytuněný japonci - sti, lancer, a super skyline (1000k) sem tam porsche a ferrari. A silně pochybuju že tyhle lidi maj problémy s penězma. Spíš to vypovídá o filozofii těhlech aut - už to tady myslím někdo psal: když sedí ve ferrari profík, tak není nic co by se mohlo z bodu A do bou B dostat rychlejc (pokud jsou ty body splněný kvalitní silnicí). Ale pokud se dostanete na horší povrch, nebo uděláte chybu, je to vaše smrt...
Pk
neregistrovaný "PETR"
17. 2. 2005 19:52
PORSCHE 341Km/h!!!
Porsche GT3 to dokáže mohu poslat krátkéj vydeo záznam o jeho maximalce 341km/h je to excelentní auto špičkové kvality.
Rozbalit vlákno
0