Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Studie BMW xActivity, že by X3?

Studie malého off-roadu BMW xActivity připravená k uvedení na lednovém autosalonu v Detroitu je zřejmě blízko produkční verzi očekávaného BMW X3, menšího sourozence úspěšné X5.
Zpět na článek
18. 12. 2002 18:00
neregistrovaný "Ace3"
19. 12. 2002 07:16
neregistrovaný "Kogo"
18. 12. 2002 19:41
neregistrovaný "Alesi"
18. 12. 2002 19:58
neregistrovaný "Marko"
19. 12. 2002 11:09
neregistrovaný "samper"
19. 12. 2002 12:23
neregistrovaný "cuisine"
19. 12. 2002 19:50
neregistrovaný "Marko"
19. 12. 2002 11:16
neregistrovaný "Radko"
19. 12. 2002 20:48
neregistrovaný "Joe"
19. 12. 2002 22:03
neregistrovaný "RENAULT"
19. 12. 2002 23:54
neregistrovaný "Troll"
20. 12. 2002 10:19
neregistrovaný "merc"
25. 12. 2002 10:36
neregistrovaný "Troll"
20. 12. 2002 14:34
neregistrovaný "Marko"
25. 12. 2002 10:53
neregistrovaný "Troll"
20. 12. 2002 14:42
neregistrovaný "RENAULT"
20. 12. 2002 19:57
neregistrovaný "carsten"
20. 12. 2002 22:24
neregistrovaný "Martin"
24. 12. 2002 15:34
neregistrovaný "Troll"
21. 12. 2002 01:42
neregistrovaný "skopi"
24. 12. 2002 13:31
neregistrovaný "martinux"
26. 12. 2002 01:09
neregistrovaný "skopi"
26. 12. 2002 11:02
neregistrovaný "karel"
30. 12. 2002 09:59
neregistrovaný "samper"
23. 12. 2002 12:49
neregistrovaný "samper"
26. 12. 2002 11:17
neregistrovaný "karel"
20. 12. 2002 23:48
neregistrovaný "Tomáš"
21. 12. 2002 12:41
neregistrovaný "boygeorge"
21. 12. 2002 01:44
neregistrovaný "skopi"
21. 12. 2002 14:24
neregistrovaný "j"
21. 12. 2002 14:38
neregistrovaný "Palo"
22. 12. 2002 21:58
neregistrovaný "Johny"
27. 12. 2002 15:01
neregistrovaný "Palo"
28. 12. 2002 22:31
neregistrovaný "tom"
30. 12. 2002 09:13
neregistrovaný "jeffo"
30. 12. 2002 11:36
neregistrovaný "merc"
30. 12. 2002 19:22
neregistrovaný "Troll"
31. 12. 2002 21:06
neregistrovaný "jarin"
31. 12. 2002 21:12
neregistrovaný "roman"
31. 1. 2003 13:01
neregistrovaný "Dan"
neregistrovaný "Ace3"
18. 12. 2002 18:00
bez titulku
no tak tohle je teda husty, tohle bych bral vsema deseti! este par uprav a krasna x3ka je na svete, este do ni nacpat 330d s 204 konma tak to pofrci jak drak( designersky mnohem zajimavesi nez bratricek x5 a nejen kvuli chybejicimu b slopku, ten tam urcite dat nezapomenou) proste pekny faro uz aby mi stalo v garazi
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kogo"
19. 12. 2002 07:16
Re: bez titulku
"Zaplechovat" střechu, odstranit světlé rámování kolem oken, "zjemnit" přední nárazníky a realističtěji upravit interiér a... bingo, takhle bude vypadat nová X3.
neregistrovaný "Alesi"
18. 12. 2002 19:41
bez titulku
Nezapoměli to zasklít?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
18. 12. 2002 19:58
bez titulku
Treba povedat, ze nova X3 sa Banglemu podarila! (Na rozdiel od tych dizajnovych
katastrof radu 7 a Z4 - moj nazor)Ale treba tiez povedat ze na kategorii vozidiel
SAV (SUV) sa ta jeho divna uchylka (ktora ho sprevadza uz od Fiatu Coupe)nemoze
vpodstate ani prejavit!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "samper"
19. 12. 2002 11:09
Re: bez titulku
Katastrofa? Ja uz jsem ji nahodou na chut prisel (sedmicce) a Z4 si vzala dost ze studie X-coupe, ktera se mi libila uz jako studie. Na X3 se tesim od chvile, kdy jsem se dozvedel, ze se ma vyrabet a ani mi moc nevadilo, ze na tech prvnich "fotkach" vypadala tak moc pribuzne s X5. No a ted jak se tak koukam na tohle, libi se mi to jeste vic. Hele a ty sedmicce fakt krivdis, ona ma fakt hodne do sebe. Na druhou stranu - co clovek, to nazor...
neregistrovaný "cuisine"
19. 12. 2002 12:23
Re: bez titulku
souhlasím
neregistrovaný "Marko"
19. 12. 2002 19:50
Re: bez titulku
Mam Bavoraky strasne rad, ale ja tomu ich novemu dizajnu na chut nemozem prist, iba si zvykam (co ine mozem robit?)
Teraz mi pridu take neklasicke, nesportove. Nemyslim si ze to vystihuje znacku. Akoby sa posuvala
smerom viac k luxusu. Z4 nemozem uz od zaciatku, nepochopil som o co islo v dizajne uz pri X-coupe. Ale viem, ze
su ludia ako Ty, ktorym sa to paci (co je dobre, minimalne nie su vsetky auta rovnake). Mam tento "bavorsky spor" s kamosom.
Ale vacsina ludi (v mojom okoli) sa na ten dizajn stazuje. Ale hovorim, X3 bude OK, pohoda.
neregistrovaný "Radko"
19. 12. 2002 11:16
Re: bez titulku
Ale muze, Bavor dokaze hodne. Kupodivu tohle se jim opravdu povedlo!!! Trochu bych zvetsil mozna svetlou vysku, ale jinak je to dravec!
neregistrovaný "Joe"
19. 12. 2002 20:48
Ale auto není jen design
Pánové trošku mi ve Vaší diskusi schází poptávka po tom všem co dělá auto autem. Vždyť to není jen design. Co nové převodovky? Nejsou.. Motory? Nejsou.. A to nemluvím o podvozku. BMW se snaží víc dráždit oko než řidičskou vášeň. Stále mi tu schází kvalitní čtyřkolka. Myslím, že Audi stále hraje první housle..!
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "RENAULT"
19. 12. 2002 22:03
Re: Ale auto není jen design
To si děláš snad srandu, ne? Audi se ani ZDALEKA nemůže rovnat BMW. Značka, která vyrábí společně s tak sociálníma značkama, jako je VW, Škoda a Seat prostě nemá šanci vedle něčeho takovýho, jako je BMW. OK, budu hodnotit kladně Quattro, ale co dál? A hlavně, co ve stávající modelový řadě dál? RS6? Promiň, ale hodit dvě turba do motoru umí snad každá automobilka (snad kromě FSO). Kdepak, BMW je BMW. Co říci závěrem? Najdi mi lepší auto, než jsou BMW M635i a... ehm... Renault Laguna II Grandtour 2.2dCi Dynamique.
neregistrovaný "Troll"
19. 12. 2002 23:54
Re: Ale auto není jen design
Je to tvoj názor, ale porovnávať napr. S3,4,6,8 resp. RS s normálnymi Audi je trochu rýchly záver. Je tam väčšina atypických dielcov (karoséria, úchyty kolies, ramená, uloženie prevodovky, elektronika, pruženie- v podstate sa s bežnými dielcami servisovať nedá) takže žiadne sociálne pozadie a vozenie je tiež iná káva ako v nejakej obyčajnej a6 3,0. Audi má svoje muchy, ale tie má aj BMW. Veď už aj MB má 4-matic prepracovanejší ako elektronický pohon x u BMW. V trojkovom rade tomu pohonu veľa ľudí vyčíta napr. nervozitu (zopínanie elektroniky), takže diskusia nie je len o dizajne, ale aj o inom. BMW je fajn, má moje sympatie, ale nájdeš naňom rovnako veľa nedostatkov, ako na každom inom aute. Rozhoduje len uhol pohladu.
Ale tá Laguna je dobrý fór.
neregistrovaný "merc"
20. 12. 2002 10:19
Re: Ale auto není jen design
quattro je jiz davno prekonany. V autobildu testovali C320 4matic a A4 3.0 quattro a vyhral MB, take psali, ze ma lepsi pohon.
neregistrovaný "Troll"
25. 12. 2002 10:36
Re: Ale auto není jen design
ok, ale ja som nikde naspomínal, že quattro je najdokonalejšie. Som rád, že 4-matic už nie je o elektronickom zopínaní, ale permanent, o to radšej mám MB. Inak s quattrom jazdím už pár rokov(od 94, teraz r.v.2001) a je to pomaly, ale isto, stále dokonalejšie. Takže asi všetci inovujú, z čoho by sa mali ľudia tešiť, aj keď zadarmo nikto nič neponúkne. MB si u mňa každopádne polepšil.
neregistrovaný "Marko"
20. 12. 2002 14:34
Re: Ale auto není jen design
Tiez si myslim, ze kazde auto ma svoje pre a proti. O technike sa tu teraz nebavime (mozno preto ze povodny clanok bol o dizajnovom koncepte- a to hlavne -Xactivity). A kvoli tej prvej vete sa do takej debaty nechcem posunut. Nakoniec aj ten test v AB robi len clovek, a ako kazdy ma svoje preferencie. Proste a jednoducho: technika dnes vacsinou byva vynikajuca (zvlast u tych znaciek , ktore tu boli menovane), samozrejme plus-minus. To by sme sa potom mohli bavit donekonecna. Myslim, ze za takehoto stavu potom rozhoduje dizajn, vybava, cena, ocakavania...mozno aj nejaky ten vztah k znacke...Aj ked ja mam BMW rad a je na prvom mieste, urcite by som si rozmyslel (rozumejte nekupil) auto, ktore sa mi nepaci. Keby som na to mal prachy samozrejme! Zatial jazdim s inym, cim zdravim "Renaulta" - tiez mam Lagunu Grandtour, ale len 1.8 16V. A pre Trolla: to mozno neni az taky for ako si myslis. To auto je technicky sakramensky dobre, bez debaty. Dizajn moze polarizovat, chapem ze niekomu sa to nepaci. Mne ano.
neregistrovaný "Troll"
25. 12. 2002 10:53
Re: Ale auto není jen design
ok, ale inovácie sa nedotkli len Renaultu. Sadni si do konkurenčných áut v danej triede a zistíš, že napredujú všetci. Dizajn je otázka vkusu, ale vozenie a technika sa porovnávať dá. Aj Mondeo alebo Vectra s porovnateľným motorom poskytuje vozenie a parametre Laguny (nehovorme o marginálnych rozdieloch, povozil som sa, takže takto to vidím). A to nerátam trochu drahšie autá, nemusia byť nemecké, vyskúšaj nový SAAB 9-3, príde aj kombi aj 4x4, myslím, že by to mohla byť voľba pre tých, čo nepatria medzi vyhrotených japonských aj nemeckých fanatikov. Napr. Lagune smelo konkurovať môže. Každopádne automobilky idú vpred, je jedno, čo vyskúšaš nový Hyundai alebo MB.
Moja najväčšia váhrada voči Renaultu: pokaždé chce priniesť dizajnérsku revolúciu, vďaka čomu vyzerajú 3-ročné autá ako 10-ročné, nadväznosť a typické črty jednotlivých modelom absentujú- teda nič typické, no a neviem ako posledná generácia techniky, ale predtým prebiehala tá inovácia nejako papierovo. Benzíny dobre papajú, ťahajú povedzme priemerne v danej triede a diesel bol vždy koncernový motor. Takže by som volil Peogeot, keď už francúzske auto. Čistý dlhodobo! hodnotný dizajn, technika tá istá a cena tiež nie je až tak rozdielna.
neregistrovaný "RENAULT"
20. 12. 2002 14:42
Re: Ale auto není jen design
To nebyl fór, jen si chválím vlastní polívčičku- nutno říci že právem:-)
Jinak osobně nemám rád německý značky, právě kromě BMW. Je trochu rozdíl, když si sedneš do Audi (který by mělo představovat něco víc, než VW) a najdeš tam ovladače z Octavie, než když si sedneš do pětkovýho BMW a najdeš tam ovladače z trojkovýho. Nenajdeš tam ovladače z Mini. Také je to o radosti z jízdy. M3 znám bohužel jen z vyprávění (100% pozitivní dojmy), ale RS6 sem měl možnost krátce vyzkoušet. To auto JEDE a jede hodně rychle, ale to je asi tak všechno. Veskrze je to docela nuda a podobně si lze užít i v mojí Laguně. U Audi by nebyli špatní, kdyby nebyli pod VW. VW je hnus, designová ***, která vyrábí nejlevnější auta za přemrštěnou cenu. Pořád se někde vykládá o nějaké kvalitě VW. Ale zní to většinou takhle: "VW je tradičně kvalitně zpracovaný, ale vrzalo mi sedadlo řidiče... Passat je kvalitní, ale měl špatně slícované zadní dveře." Moje Laguna je materiálově kvalitně (a v poměru k německu i s nápadem) zpracovaná, nevrže jí sedadlo, má skvěle slícované vše a jediný co se mi za 58000 zatim ***o, byla prasklá žárovka v zadní lampě. A stojí míň než Passat, je lépe vybavená a každému TDI s ní natrhnu *.
Trochu jsem odbočil, nechal jsem se unést. Nicméně BMW uznávám a Audi ne.
neregistrovaný "carsten"
20. 12. 2002 19:57
Re: Ale auto není jen design
haha zase jeden odbornik,prosim te audi neni mikrovlnka ale auto narozdil od tveho pseudovozu.Jďnak zivotnost TDI nekonci ale zacina na 150 000 znam hodne lidi kteri maji firemi TDI a 200 000 km a bez problemu a firëmni kilometry jsou sakra narocnejsi pro motor nez klasicke kilometry.Kamo nemel tu bludy.
neregistrovaný "Martin"
20. 12. 2002 22:24
Re: Ale auto není jen design
Myslím, že se ještě nikdy nikomu nepodařilo tak dobře vyjádřit mé pocity a názory, jako právě Tobě! 200% souhlas. Snad jen maličký dodatek, já z německých značek kromě BMW (které je u mě naprostá jednička) uznávám a mám rád ješte Mercedes. Nemají sice ten sportovní švih a takovou jiskru jako BMW, ale na to, jak byl v minulosti proklatě konzervativní, dělá také slušné pokroky. A jejich techniku taktéž považuji za jednu z nejlepších a nejpokrokovějších. Jo a tu Lagunu Ti upřímně závidím. Fakt by mě zajímalo, v čem jezdí ten frajírek, který tady mlel něco o fóru!!! Jsem nesmírně rád, že se našly alespoň 2 značky (BMW, Renault), které se nebály vystoupit z té odporné designové konzervativní šedi, dále snad ještě Nissan (Primera, nová Micra) i když tyto vozy mi zrovna dvakrát neimponují, určitě bych po nich sáhl spíš než po nějaké odporné koncernové volkswagenovské sračce! Ještě u pár dalších automobilek se dá hovořit o povedeném, ale ne už tak odvážném designu (Peugeot, Alfa Romeo, Citroen,...), ale v žádném případě ne u současných Němců. O VW tady již bylo řečeno hodně, Opel a jeho slavná nová Vectra, to je fakt hnus, Ford se nám dal taky na konzervativní cestu (Fiesta, Fusion)...
neregistrovaný "Troll"
24. 12. 2002 15:34
Re: Ale auto není jen design
frajírek, který tady mlel něco o fóru, jezdí v Audi S6 Avant. Je to tak dôležité, v čom momentálne jazdím?
neregistrovaný "skopi"
21. 12. 2002 01:42
Re: Ale auto není jen design
To kazdemu TDi natrhnu *je dobrej vtip A nemluvil bych o ***, zni to jako bys zavidel, ze zadny nemas...U VW to neni jenom o kabate, ale i o necem jinem. Znam treba zase ridice, co si Passata nemuzou vynachvalit (hlavne TDicka) a jsou to soferi z letiste (ruzynskej Airport service), ktery s nima (a i s jinejma autama) najezdej hodne kilaku...Maj konzervativni design, no a? Laguna je opravdu hezka, kvalita bude taky vyborna, podvozek jsem nezapomnel, motory (benzinaky) taky dobry. Vyjadruje proste jinou linii designu a jinou cenovou kategorii. A co je jedina chyba Laguny? Ze je moc levna!
neregistrovaný "martinux"
24. 12. 2002 13:31
Re: Ale auto není jen design
Že je auto levné není vůbec naškodu, pokud je kvalitní. Vím, že to sem nepatří, ale koupil jsem Hyundai Elantra za 420 000,-. Octavie (mimochodem oproti Hyundai pěkný šrot) by vyšla se stejnou výbavou na skoro 600 000,-. A to je sakra rozdíl. Jo a ty tvoje TDicka bych nejraději zničil. Není nad nádherný sametový a hlavně tichý chod benziňáku. A to nemluvím o výkonu... BMW jsou nejlepší auta, ale bohužel vyšší cena mi nedovolí si jej pořídit :(
neregistrovaný "skopi"
26. 12. 2002 01:09
Re: Ale auto není jen design
Nemam sice zadnou zkusenost s Koreou, ale Octavia je oproti Elantre srot??? Vazne? Octavia je drazsi, a o dost, a taky si myslim ze neopravnene (myslel jsem, ze kdyby byl Renault o neco drazsi, tak by se prodaval lepe!). A o motorech-kazdy ma rad neco jineho, i kdyz se mi zrovna nezda, ze by benzinaky mely sametovy chod, tdi zabere a pak uz to rovnomerne tahne az do 4500ot., kdezto benziny maj treba i 3 vykonovy skoky spojeny s mensim povadnutim a to neni zrovna samet (to je Honda 1,8 iVTEC). A o tom, ze maj benziny vyssi vykon-netreba diskuse, to je fakt, i to, ze jsou tissi.
neregistrovaný "karel"
26. 12. 2002 11:02
Re: Ale auto není jen design
Kdo by se nedivil že je Hyunday tak levný kdy to dělaj korejci. Připadá mi to jako vietnamské zboží: cena možná nízká ale kvalita strašná a o motorech ani nemluvim ty se těm z oktávie nemihou vyrovnat (možná tak dvoulitru).
neregistrovaný "samper"
30. 12. 2002 09:59
Re: Ale auto není jen design
Souhlasim! Ten chudáček s Elantrou ať jde diskutovat na nějakou korejskou stránku, tady je řeč o BMW. Nechápu, proč člověk s Hyundai přijde vyjádřit svůj názor na Octavii u článku o novém BMW... No každopádně registruji to, že korejci nemaji rádi škodovkáře a naopak. Já nikomu jeho vkus neberu, ale taky nehanim to, co se mi nelíbí. Takže ať si ten šrot odpustí, když to auto ani neřídil. Ono se mu asi trochu přeci jen líbit bude, když ho tolik řeší...
neregistrovaný "samper"
23. 12. 2002 12:49
Re: Ale auto není jen design
hele to jsou jediný dvě auta, ve kterejch si seděl, viď? jo a malá poznámka - jsou ta německý auta fakt tak nekvalitní, hnusný a já nevim jaký eště, když si je lidi tolik kupujou a vychvalujou? Když jsou tak předražený, proč je passat ve svý třídě nejprodávanějším autem? Proč si teda lidi za ty prachy nekupujou jen laguny? uznej, že dneska je už taková svoboda při nákupu a hlavně výběr, že nemůžeš říct, že si lidi kupujou fabie proto, že nemaji jinou možnost jako to bylo o Favoritů... ale to bychom stejně nikam nedošli, ty seš prostě ten druh lidí, kterýho oslovuje tohle a že by to mohlo bejt tak, že někdo tu samou kvalitu shledá u německýho auta, si nejseš ochotnej připustit. Nerozumím termínu "sociální značky" - to se pozná jak? Seš zaujatej, ale to ty víš, viď? Jinak bys tady neblil takový ***...
neregistrovaný "karel"
26. 12. 2002 11:17
Re: Ale auto není jen design
Tak to je snopská mluva a ještě k tomu dost dementní.
neregistrovaný "Tomáš"
20. 12. 2002 23:48
BMW mam rad, ale...
BMW mam rad, ale posledni dobou mi prijde designove lepsi Mercedes. Jsem sam?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "boygeorge"
21. 12. 2002 12:41
Re: BMW mam rad, ale...
souhlas, nový Ečko je nádhera
neregistrovaný "skopi"
21. 12. 2002 01:44
bez titulku
Je sakra hodne dobra!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "j"
21. 12. 2002 14:24
Re: bez titulku
novy MB designove sou dost spatny, jenom variace na predchazejici model...
neregistrovaný "Palo"
21. 12. 2002 14:38
zbytočnosti
Nemecké automobilky vyrábajú zbytočné autá pre ľudí, ktorí si musia dokazovať svoju „silu“ silnými autami. Veď komu je na čo auto s väčším motorom ako je 2,5 litra. Jazdil som už s veľa autami a mám najazdené okolo 500.000 km. Podľa môjho názoru 2 l je akurát horná hranica objemu motora všetko nad je len ukájanie komplexu človeka. Pozrite na japonské autá Mazda MX5 1,8l Toyota celica 1,8 L , a krásne auto Honda S 2000 2,0i DOHC VTEC, 240k, 9.9l / 100 km, čo k tomu dodať. Japonci si asi nepotrebujú nič dokazovať autami a využívajú ich na presun. Komu je načo Passat W8 4l. BMW-čka, Mercedesy so 4-6 litrovými motormi. Takéto hebedá ktorých náročnosť vývoja, výroby a prevádzky nespĺňa účel auta. A ešte jedno pozrite sa na ľudí čo sa v nich vyvážajú.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Johny"
22. 12. 2002 21:58
Re: zbytočnosti
Sice už se to moc článku netýká, ale když si zabrousil až sem, tak dobře. Auta který si vyjmenoval mají stěží tunu - ty jedou s dvoulitrem jako z praku. Ale passat s více než 1,5 tuny, nemluvě pak o vozech vyšší střední třídy, která mají 1,7-2 t , u těch už je 2,0l tak do základní verze. Asi ti aktivní bezpečnost moc neřiká. Ono se to zrychlení a pružnost silných motorů sakra hodí, když v dnešní provozu potřebuješ včas (bezpečně) vypadnout z křižovatky, nebo se včas při předjíždění vrátit zpátky.
neregistrovaný "Palo"
27. 12. 2002 15:01
Re: zbytočnosti
Čo sa týka bezpečnosti taký Renault je jedno z najbezpečnejších áut a neviem či váži 1,7-2t. Hmotnosť auta nie je úmerná bezpečnosti ale v jeho inteligencii. Ak nemecké autá potrebuju sledovať každú blbosť v aute a rizptylovať tým vodiča tak potom áno musia byť aj ťažké. Berpečnosť je v dodržiavaní predpisou a nie v autách ktoré sú obmedzené na 250Km/h. samo auto s jeho vlastnosťami vysoko prekračuje predpisy cestnej premávky a reakcie schopnosti bežného vodiča. Čo sa týka zrýchlenia preferujem predvídavosť, ktorá chýba veľkej väčšine vodíčov, táto vlastosť sa potom musí nahradiť zrýchlením ale čo ďalej ak sa rozbijem o najbližší sĺp, pokiaľ netrafí nejaké iné aut, lebo keď nemám predvídavosť väčšinou nemám ani reflex atď. Podľa mňa moja reakcia nie je mimo tento článok, lebo čím viac ľudí obdivuje nezmyselné pretekanie automobilek v rýchlosti sile tým viac takých nebezpečných áut bude na cestách jazdiť. Ak poznáš fyziku energia je úmerná hmotnosti a tá zabíja.
neregistrovaný "tom"
28. 12. 2002 22:31
ujde to
no tak to je po dlouhé době první bavor, kterej se mi i docela líbí. Škoda že bude hlavně na silnici, kdyby mu dali i redukci a vzduchový podvozek, mohlo by to bejt dost dost dobrý i v terénu, hlavně s 3,0d. No nic no budu asi muset zůstat u lanďáka
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "jeffo"
30. 12. 2002 09:13
Re: ujde to
BMW a Renault sa ako prvi odvazili ist konecne cestou noveho designu. Nie kazdy ho este pochopil. Dizle by bez turbiny nikdy neisli. Keby mali vsetky benziny turbo, ako maju dizle, ich vykony by boli trochu o inom. Najradsej mam Toyotu a ked by som si musel kupit drahe auto, bol by to urcite Lexus. RX300 je omnoho lepsia ako MB ML. LS430 je uplna bomba, najtichsie auto v ktorom som jazdil. Keby vsetci jazdili na Toyotach, bol by som najradsej. Ludia by konecne pochopili, co je dobre auto.
neregistrovaný "merc"
30. 12. 2002 11:36
Re: ujde to
nojo hlavne, ze vypada jako minula S klasse.
neregistrovaný "Troll"
30. 12. 2002 19:22
Re: ujde to
pravda, pravda. Aj s s tym zadnym pohonom by mohli niečo vymyslieť, trochu nasnezi, a nevyde to z garaze, presne ako stara S-klasse. MB uz ponuka 4-matic a S500 je rovnako tichá ako LS 430. Aj 745i bol v teste na dialnici tichší, Lexus bol až tretí, hlučnejšia bola len stará A8. Takže očakávam nejaký nový model od Lexusu, ich ponuka v Európe je momentálne trochu jednotvárna (jedno limo, jeden soft-offroad a jedno kupé). Motory možno fajn, plno elektroniky, ale inak stále na jedno kopyto.
neregistrovaný "jarin"
31. 12. 2002 21:06
bez titulku
je to super kara
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "roman"
31. 12. 2002 21:12
je to super kara
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dan"
31. 1. 2003 13:01
X3 nebo xActivity
Podle toho, co se pise v ruznych mediich, tak xActivity nema s X3 nic spolecneho. Mely by to byt dva naprosto rozdilne modely.
Jo a k te Lagune, mam Laguna Grandtour 2.0 Dynamique. Neni to spatny auto, ale ta vrzajici plastova palubka ... A taky spotreba je priserna, prumer 12l/100.
Rozbalit vlákno
0