Den, kdy ulicemi brázdí Mikuláš, sledovaný svými dvěma nadpřirozenými bodyguardy, byl vybrán pro slavnostní uvedení nového BMW Z4 do našich zeměpisných šířek.
Carlssone, to, ze jsi sprostej, to te jeste inteligentnim neudela!
Komentuj radej priste JENOM to auto. Znas to stary prislovi, ze podle sebe nemuzeme soudit ostatni lidi?!
no nevim jestli je tohle auto to nejhezci jake jsem kdy videl, ale kazdopadne se mi novy smer v designu bmw zamlouva... bmw jde proste s dobou a neboji se experimentovat... naproti tomu mercedes nebo audi stoji podle mne v miste a boji se zakaznikum nabidnout neco odvaznejsiho...
MĚ SE TOHLE AUTO AŽ TAK NADHERNE NEPŘIPADA,HLAVNĚ SE MI NELIBI JEHO INTERIER,U BMW JSOU DOBRY AKORAT 3 TU NOVOU 7 TAKY DOCELA SPACKALI,MERCEDES JE S DESIGNEM MNOHEM LEPŠI NEŽ BMW A TAKY SE O HODNĚ VÍCE PRODAVA NEŽ BMW
Je sice pravda ze BMW ako jedina nemecka luxusna znacka sa snazi prist s niecim novym, no napriek tomu neviem novej 7. alebo Z4 prist na chut, auta BMW vzdy zavanali malou a niekedy vacsou davkou "arogancie" ktora mi pri tychto novych autach uplne chyba, pre mna tento novy dizajn posobi tak nejak bezducho.
Re: Ševčík je Ředitel Liberálního institutu a učil na VŠE makroekonomii (dokud nezrušili celou katedru, pod kterou učil, za to, jakým způsobem učili, hlavy vepřový!!!, ted je to tam samej b..), finanční experti jsou jiní lidé, on nemá s financema skoro nic společnýho.
Ježišmarjá co je tohle za ignoranta?! V Japonsku by se Ty pepíku, nikdy k ničemu takovýmu nedobrali!!!!! Mnooo...zkrátka je vidět, že byť jsme třináct let po sametové revoluci, tak mnozí z nás si ještě pletou auto s traktorem. Srovnávat Hondu, či kteréhokoli jiného japonce s BMW je velmi pošetilé a vykazuje to nepříliš velkou dávku informací o automobilovém průmyslu v hlavě takového troufalce!!
ja se mislim ze tohle auto mohlo klidne porazit koho koli i kdis nema moc silni motor.ale gdiz vide HAMMAN tak tohle uz bude poradnej sportak a nebude mit konkurenci .ma taki je moc dobre zpracovan.Takove auto bih htel
…
Panove,
jenom o krase to asi nebude. Nevim nakolik jste priznivci BMW, ale to hlavni je u teto znacky ve spickovem podvozku, nepredcitelnych brzdach, prekrasnem zvuku a charekteristice motoru, atd.. Ze ma BMW do toho jeste inovativni a neprehlednutelny design jenom prohlubuje muj nazor, ze ac se na nemeckem trhu da najit vice skvostu, co se jiznich vlastnosti teto znacky tyce, jsou vzdy o dva kroky napred. A proto bych si Z4 rozhodne dopral. Pro tu radost z jizdy.
Oldo,
pokud bude nova Z4 ve stejne cenove hladine jako Z3, tak existuje asi milion duvodu proc si vybrat Z4 oproti Honde S2000. Vim, ze diskuze a rozepre mezi priznivci jednotlivych znacek nemaji smysl, ale fakticke jsou jiste argumenty. Ja preferuju sestivalce, ktere kdyz tocis kolem sesti tisic, tak Ti radostne zpivaji, nehlede na tradice, prestiz, kvalitu materialu a dilenskeho zpracovani, vychytavecky (menil jsi nekdy v BMW treba zarovku v lampe? U takovych drobnosti se rozplynes nad dopracovanosti kazdeho detailu) A to me k japoncum neprikloni. Dobra auta (mel jsem moznost mnohokrat vyzkouset i na delsi trate) ale pro automobilove perfekcionalisty jako jsem ja to neni.
Myslim, ze se v Honde pletes. Me napr. na Civicu vydrzela predni zarovka 8 let a zadni jsem jeste nemenil. Stejne tak blinkry atd.. (spojka po 190 tis. puvodni, tlumice jsem menil po 150 tis.., kotouce take po 150 tis.., ve 170 tis. jsem menil predni horni ramena jinak na podvozku nic) Zminujes: sestivalce (to S2000 neni, ale ani ty dva valce navic nepotrebuje, ten zvuk je absolutne dokonalej a tocit 9 tis. je fakt nadhernej pocit, ten obrozkej rozsah pouzitelnych otacek, ktery nema zadne jine seriove auto je take supr), tradice a prestiz (to ze Honda v CR nema to spravne jmeno, neznamena ze jej nema ve svete), kvalita materialu (vsechny hondy jsou ukazkovymi "drzaky", staci mrknout na ruzne statistiky a ma zkusenost neni jina), dilenske zpracovani (velmi slusne). A nehledete na vsechny tyto veci, bude eSko na okruhu vzdy rychlejsi nez BMW Z4:). Perfekcionalismus plati i pro Hondu, to mi ver!
A jeste jeden fakt. U starsi generace Hondy Prelude (tusim 2. nebo 1.) pro americky trh, byly napr. zarovky v prednich svetlometech nanytovane, protoze se skutecne nepocitalo, ze by se menily :)). Ja myslim, ze by te prohlidka a svezeni ve zminovane Honde S2000 presvedcila a zmenil by jsi nazor. Nerikam, ze Z4 je spatne auto, me se pouze nelibilo na pohled a jestli je motor/podvozek/zpracovani lepsi ci horsi oproti S2000, posoudit nemohu, protoze jsem v ni nejel :(.
Take bych nehodnotil automobily podle zeme puvodu ale podle vyrobce. Kdyz napises japonsky automobil tak ja vidim Mazdu, Hondu, Yoyotu, Nissana, Isuzu ... a kdyz reknu nemecky vidim VW, Mercedes, BMW ... no a snad neches rici, ze BMW vyrabi stejne perfekti vozy jako VW?! :)
urcite to bude dobre auto, ale ja si fakt nemuzu na te design od Bavora zvyknout. Nechci urazet vkus nikoho, ale zda se mi ze u sedmicky udelali studii yachtline ne proto, ze mnoho zakazniku ve svete vlastni mimo garaze s automobilem, take jachtu zakotvenou v primorskych strediscich, ale proto ze to auto vypada, ze ma spis plout po mori a ne jezdit po ceste. BMW maji zajimave detaily,ale jako celek nepusobi vubec dinamicky. A to by BMW mela.
Pánové, myslím, že je zbytečné aby éa poslední hrstce troubů, co myslí, že Mercedes je to co býval před dvaceti lety, tu byl připisován nějaký větší význam. BMW, byť mi povětšinou pánové, kteří je řídí, sympatičtí příliš nejsou, je dnes hlavně pokud se motorů týká, absolutně bezkonkurenční. Je pár typů, které se mi líbí u Mercedesu víc, nicméně ten již dnes nepřichází s níčím novým a jen se snaží držet krok s BMW. Z4, Z8 a M3 jsou auta snů a Mercedes se v této branži může jen těžko vůbec se přilbížit těmto etalonům. Nová sedma je značně kontroverzní, nicméně dokazuje jak silná tahle značka v posledních deseti letech je! Pro Mercedes by to bylo evidnetně příliš silné kapitálové riziko, takže s ničím převratným už nikdy nepřijde