Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Maxima – první fotografie

Na lednovém autosalonu v Detroitu představí americkým zákazníkům, automobilka Nissan, šestou generaci limuzíny, jejíž současná generace byla jedním z lídrů amerického trhu s osobními automobily.
Zpět na článek
9. 12. 2002 10:13
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 12. 2002 12:45
neregistrovaný "milo"
9. 12. 2002 13:42
neregistrovaný "soptik"
9. 12. 2002 17:08
neregistrovaný "NSX"
9. 12. 2002 20:32
neregistrovaný "marko"
10. 12. 2002 17:48
neregistrovaný "brucewillis"
10. 12. 2002 11:05
neregistrovaný "Spasitel"
11. 12. 2002 09:30
neregistrovaný "merc"
12. 12. 2002 08:43
neregistrovaný "scorpiak"
12. 12. 2002 20:39
neregistrovaný "Martin"
11. 12. 2002 23:40
neregistrovaný "Dušan"
13. 12. 2002 13:46
neregistrovaný "Sep"
18. 12. 2002 09:34
neregistrovaný "ilko"
13. 12. 2002 19:33
neregistrovaný "Martin"
14. 12. 2002 12:08
neregistrovaný "JOZEF"
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 12. 2002 10:13
rozpaky
nahled fotky: "to by mohlo byt pekne - ta 'povisla' zad ala stary RR"
fotka: "BOZE CHRAN ! FUJ !"
takze jsem na to zvedavej in-real - mozna jde jen o zvyk ... Primera se mi taky moc nelibila, ale kombi me v realu mile prekvapilo
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "milo"
9. 12. 2002 12:45
primera...
ja by som povedal ze maxima navazuje na designom na nissan altima, urceny pre americky trh, ktory je dost odlisny od europskej primery. A kedze, s vynimkou 350Z, nissanUSA nema automobil identicky s europskym, dost pochybujem ze ta maxima pride aj k nam v tejto, alebo aspon podobnej, podobe.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "soptik"
9. 12. 2002 13:42
Maxima
Nevidim ne ni nic spolecneho s Primerou, spis mi pripomina trochu rozplaclou Altimu, asi jako kdyz na ni spadne pytel cementu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "NSX"
9. 12. 2002 17:08
bez titulku
Klidek. Tento automobil nikdy neuvidi brehy Europy. Europska Maxima doteraz kopirovala Americke Infinity cize nova Maxima bude znovu len nove Infinity alebo to bude novy model vyrobeny z Renaultom.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "marko"
9. 12. 2002 20:32
Re:Maxima
Faktom je to co napisal milo. To auto sem v tejto podobe nepride. Ono totiz otazka stoji (aspon niekedy v juny/cervnu stala) tak,
ci Nissan bude vobec v EU s Maximou pokracovat. Ak sa rozhodol ano (sestersky Renault je dost avantgardny, takze je mozne ze bude pokracovat)
potom bude EU verzia odlisna. Ale US verzia sa zda byt tiez pjekna!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "brucewillis"
10. 12. 2002 17:48
Re: Re:Maxima
Tak si říkám, že je skoro až škoda, že se tímhle autem v Evropě nejspíš nesetkáme.
neregistrovaný "Spasitel"
10. 12. 2002 11:05
bez titulku
No tak tohle je definitivní konec klasických sedanů Nissanu a vůbec. Kam jsme to dopracovali...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "merc"
11. 12. 2002 09:30
Re: bez titulku
jestli je klasicky sedan auto s pohonem prednich kol tak pote tedy ano
neregistrovaný "scorpiak"
12. 12. 2002 08:43
Re: bez titulku
no tak je jasny ze honenej predek u auta jako je maxima je spis ostuda, ale doted se maxima tvarila aspon patrine majestatne a vypadala fakt dobre. tahle nova na me pusobi jako by se nissan nechal oblbnout modnimy tvary a kopiruje focuse a mondeo stejne jako ostatni znacky a to prevazne vychodni! bohuzel ten elegantni design ktery ke spravne limuzine patri uz to mit asi nikdy nebude, ale ono to asi tak ma byt. maxima totiz jako velka limuzina doposud jen vypadala. a nissan misto toho aby prepracoval interier, pouzil jiny materialy a snazil se vyrobit v aute pohodli tak z toho udelal jen vetsi ubohy nepohodlny auto exterierem pripominajici spis tuctovy VW. fakt mi to pripada jak nejakej krizenec Superblbu s Mondeem
neregistrovaný "Martin"
12. 12. 2002 20:39
Re: bez titulku
Je fakt, ze dizajn nissanov mi nikdy moc nesedel. Kde nemal chrom co robit, tam ho dali, kde to chcelo eleganciu, dali plast a kde drevo, tam bole len imitácia. Odhliadnuc od toho, myslel som si, že sa časom polepšia budú z toho normálne autá keď už v amerike im tak ide. Aj posledná maxima je veľká plastová loď, vo vnútri zozadu na predných sedadlách držadlá ako vo vlaku, pvc imitát dreva na palubovke, plastové klučky dverí vnútri a tak. S luxusom to nemá čo robiť. Chválili motory, tak som si s na nich pojazdil, ale okrem toho, že je to vec zvyku, nič mimoriadne. 6-valcov, 3 litre, 4 ventily na valec a robota s veľkým autom, ktorému v zákrutách vybieha predok. Automatika 4 stupne - to je trochu zvláštny technický pokrok, kopec áut už má 6-stupňové automaty, byť o dva prevody pozadu, to je trochu moc. Auto síce ťahalo dobre, no ale to ťahajú skoro všetky, čo majú 3 litre, 4 a viac ventilov na valec a sú v podobných limuzínach. Obyčajné trojlitrové audi alebo bmw mu len ukáže zadok, ako papierovo (PS + NM), tak ja na ceste. čo poteší, je cena, ale tiež len raz, a to pri nákupe. Pri predaji je to des. Takže Nissanu držím palce a čakám, kedy ma už niečim očarí. Zatiaľ to bolo len o výmene karosérií každé dva roky.
neregistrovaný "Dušan"
11. 12. 2002 23:40
Hezký
Že by konečně přicházela doba pestřejších tvarů? Ne jen ojedinělé vyjimky? Bylo by fajn, kdyby po silnicích začala jezdit odlišná auta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Sep"
13. 12. 2002 13:46
Eu maxima
EU maxim bude nejspis na platforme Infinity G35 a nejspis se mu bude hodne podobat. Infinity 45 uz je moc velky a tale maxima je ve statech slevneny Infinty. Jenom by me zajimalo jestli tam bude i jinej motor nez VQ 35 . 3.0 Di z Patrol by se do toho siknul. ;) Dulezity je ze to asi bude jezdit vyrazne lip nez stara maxima. FM platforma je maly zazrak.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ilko"
18. 12. 2002 09:34
Re: Eu maxima
Mas pravdu. Podvozok Q35-ky je fakt super, a to uz nespominam brzdy. ak to teda bude jazdit ako Q35 tak to by som tomu nissanu prepacil aj ten jeho design. Pockame a uvidime.
neregistrovaný "Pepa"
13. 12. 2002 19:15
Nic moc,...zlatý přelom 80-90 let...auta jdou všeobecně do h
Nic moc, Nissan po fůzi s žabožrouty ztratil svou identitu. Mám Maximu 3,0 V6 r.v. 91 na LPG, která má reálně nalítáno 360.000 km, jede jak víno, letos jsem s ní byl na dovolené na Ukrajině na Krymu, za 14 dní 7000 km na plný zátah/rychlosti 180-230 km/h třeba 3 hodiny v celku/ a bez jediného problému.....z toho bylo 2x1500 km v kuse a 2x 1200 km v kuse. I navzdory špatným cestám tam jsem neměl jediný zádrhel, vyjma prasklé spojky výfuku, která ale byla K.O. už před cestou.
Mám dost známých s novějšími verzemi-QX a ta další, a nadávají na ně. Stejnou zkušenost jsem měl i s Primerou-měl jsem rok 91 v 2litru, a pak 96ku půjčenou, a nedalo se to srovnat....bohužel,,,Obecně japonská auta se generaci od generace horší, což ale platí i o Mercedesu,BMW, Audi.........NDnešní luxusní segment je sice narvaný elektronikou, ale ta kvalita řemeslného zpracování tomu chybí...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Martin"
13. 12. 2002 19:33
Re: Nic moc,...zlatý přelom 80-90 let...auta jdou všeobecně
súhlas, súhlas, výnimiek je málo a je to skôr o vydarenom kuse ako o všeobecne dobrých a zlých autách. štatistiky sú nám na dve veci, keď každé auto je vždý iné.
neregistrovaný "merc"
16. 12. 2002 12:28
Re: Nic moc,...zlatý přelom 80-90 let...auta jdou všeobecně
ano mas pravdu. Kdo se asi nejvice zhorsil je bohuzel MB. I kdyz zustava stale na spicce, tak v 60 a 70 letech se mu nikdo kvalitou zpracovani nemohl rovnat. Na zapade rikali, ze MB byl vzdy "overengineered", to jiz nyni pravdepodobne neplati. Poslednim klasickym MB byl pravdepodobne S klasse 1979-1991.
neregistrovaný "Pepa"
17. 12. 2002 14:01
Re: Nic moc,...zlatý přelom 80-90 let...auta jdou všeobecně
MB sel o 50% dolu...znamy, emigrant v SRN od r.81, mel MB W124 combi 3,0litr r.v. 85 a prodal ho az v roce 1999, nyni ma C220? kompressor, a je nespokojen..lak napr.o hodne horsi, reklamoval ho tam, a tam uznali, ze je horsi, nez na tom starym, ale pry je to dle norem..............Dalsi znamy ma 4 roky stare E250 TD-jeste ten starsi diesel, ne CDI, najeto 120.000 a odešlo mu turbo, .........muj sef ma A6 Allroad 2,5TDI, ve 20.000 mu odeslo turbo, a ted v 52.000 mu menili motor celej...a je to 2 roky stary auto.....,.........Mne osobne je nejsympatictejsi W124/E 85-93 rok, nebo W126/S 79-91? rok, tam ta kvalita zpracovani byla nedostizna...to same ale plati o Honde,Nissanu, Roveru...pro tyto znacky byla nejlepsi doba prelom 80-90 let,kdy jeste byla auta kvalitne zpracovana a uz byla pomerne velmi dobre vybavena....
....
neregistrovaný "JOZEF"
14. 12. 2002 12:08
Poobnosť s novým Meganom
Ak si odmyslim kufor, tak sa velmi podoba na novy Megane - hlavne tvar zadných dverí. Vidieť, že Renault a Nissan tvoria 1 spoločnosť.
Rozbalit vlákno
0