Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Výkonný, ale drahý 1,9 TDI 96 kW nyní i pro Octavii !

Nový, silný dieselový motor dostane Škoda Octavia. Agregát 1.9 TDI PD se sice pyšní výkonem 96 kW, ale cena za něj je mírně řečeno nadsazená – ve verzi výbavy Ambiente je to 588.000 korun, pro verzi Octavia Combi dokonce 643.000 korun.
Zpět na článek
6. 12. 2002 13:01
neregistrovaný "robert"
8. 12. 2002 23:45
neregistrovaný "Bojler"
11. 12. 2002 15:46
neregistrovaný "Dzonek"
11. 12. 2002 22:28
neregistrovaný "Bojler"
11. 12. 2002 11:58
neregistrovaný "Hroch"
6. 12. 2002 13:15
neregistrovaný "ondra"
6. 12. 2002 13:18
neregistrovaný "Jarda"
6. 12. 2002 13:27
neregistrovaný "ondra"
6. 12. 2002 13:51
neregistrovaný "xy"
6. 12. 2002 14:09
neregistrovaný "ondra"
6. 12. 2002 14:19
neregistrovaný "xy"
6. 12. 2002 14:25
neregistrovaný "ondra"
6. 12. 2002 14:30
neregistrovaný "xy"
6. 12. 2002 14:39
neregistrovaný "ondra"
6. 12. 2002 14:42
neregistrovaný "xy"
6. 12. 2002 14:52
neregistrovaný "ondra"
23. 12. 2002 22:06
neregistrovaný "B"
6. 12. 2002 14:45
neregistrovaný "Miro"
6. 12. 2002 14:50
neregistrovaný "xy"
6. 12. 2002 19:36
neregistrovaný "mr.x"
6. 12. 2002 19:57
neregistrovaný "Rokba"
6. 12. 2002 20:31
neregistrovaný "anonym"
7. 12. 2002 21:58
neregistrovaný "mr.x"
9. 12. 2002 12:07
neregistrovaný "skopi"
9. 12. 2002 19:26
neregistrovaný "mr.x"
9. 12. 2002 22:38
neregistrovaný "PET ICEBERG"
10. 12. 2002 20:58
neregistrovaný "PET ICEBERG"
10. 12. 2002 20:06
neregistrovaný "skopi"
16. 12. 2002 10:51
neregistrovaný "Jenda"
9. 12. 2002 14:37
neregistrovaný "Pavel"
9. 12. 2002 19:23
neregistrovaný "mr.x"
8. 12. 2002 20:29
neregistrovaný "peky"
9. 12. 2002 09:51
neregistrovaný "STEALTH"
9. 12. 2002 16:29
neregistrovaný "Jirka"
9. 12. 2002 19:41
neregistrovaný "Eddie"
9. 12. 2002 21:48
neregistrovaný "Johny"
14. 12. 2002 20:32
neregistrovaný "Mirek"
14. 12. 2002 21:31
neregistrovaný "Johny"
14. 12. 2002 21:52
neregistrovaný "Mirek"
30. 1. 2003 09:19
neregistrovaný "Marek"
6. 12. 2002 20:12
neregistrovaný "ludek"
8. 12. 2002 20:31
neregistrovaný "peky"
9. 12. 2002 21:36
neregistrovaný "cuisine"
10. 12. 2002 20:13
neregistrovaný "skopi"
13. 12. 2002 14:54
neregistrovaný "123"
6. 12. 2002 21:13
neregistrovaný "empi"
6. 12. 2002 21:19
neregistrovaný "empi"
7. 12. 2002 15:11
neregistrovaný "Mac"
9. 12. 2002 07:57
neregistrovaný "anonym"
9. 12. 2002 08:41
neregistrovaný "Ladislav Čermák"
9. 12. 2002 11:29
neregistrovaný "SmartyJ"
9. 12. 2002 19:47
neregistrovaný "Eddie"
6. 12. 2002 22:12
neregistrovaný "empi"
6. 12. 2002 21:40
neregistrovaný "Fred"
6. 12. 2002 22:03
neregistrovaný "empi"
6. 12. 2002 22:48
neregistrovaný "Martin"
9. 12. 2002 20:57
neregistrovaný "Dušan"
12. 12. 2002 00:24
neregistrovaný "Fred"
12. 12. 2002 15:34
neregistrovaný "Jenik"
7. 12. 2002 11:40
neregistrovaný "Mino"
7. 12. 2002 22:48
neregistrovaný "Zbynek"
8. 12. 2002 03:27
neregistrovaný "Bures"
10. 12. 2002 20:18
neregistrovaný "skopi"
8. 12. 2002 05:40
neregistrovaný "Hellebrand"
8. 12. 2002 17:31
neregistrovaný "ZN"
9. 12. 2002 07:50
neregistrovaný "Tomas"
9. 12. 2002 09:30
neregistrovaný "Karel"
9. 12. 2002 10:16
neregistrovaný "Dan Kofroň"
9. 12. 2002 15:55
neregistrovaný "josef"
9. 12. 2002 17:11
neregistrovaný "octaviaRS"
9. 12. 2002 19:56
neregistrovaný "Eddie"
9. 12. 2002 11:53
neregistrovaný "anonym"
9. 12. 2002 11:59
neregistrovaný "AMA"
9. 12. 2002 13:33
neregistrovaný "GTR"
9. 12. 2002 19:51
neregistrovaný "Eddie"
9. 12. 2002 14:43
neregistrovaný "Mira"
9. 12. 2002 15:08
neregistrovaný "Hubert"
9. 12. 2002 17:08
neregistrovaný "octaviaRS"
9. 12. 2002 17:51
neregistrovaný "kulhanek"
12. 12. 2002 15:44
neregistrovaný "Hubert"
9. 12. 2002 16:42
neregistrovaný "anonym"
9. 12. 2002 20:21
neregistrovaný "anonym"
9. 12. 2002 20:48
neregistrovaný "Kill All"
10. 12. 2002 10:36
neregistrovaný "Richard"
10. 12. 2002 15:45
neregistrovaný "Dan Kofroň"
10. 12. 2002 16:41
neregistrovaný "martin fuk"
11. 12. 2002 11:20
neregistrovaný "octaviaRS"
10. 12. 2002 17:02
neregistrovaný "Jenik"
10. 12. 2002 19:59
neregistrovaný "skopi"
10. 12. 2002 21:07
neregistrovaný "Pavel"
16. 12. 2002 10:57
neregistrovaný "Richard"
10. 12. 2002 11:43
neregistrovaný "octaviaRS"
11. 12. 2002 13:12
neregistrovaný "Dan kofroň"
11. 12. 2002 14:00
neregistrovaný "octaviaRS"
23. 12. 2002 22:18
neregistrovaný "B"
10. 12. 2002 17:35
neregistrovaný "Ace3"
10. 12. 2002 17:44
neregistrovaný "VTEC"
10. 12. 2002 19:08
neregistrovaný "Shrek"
11. 12. 2002 11:09
neregistrovaný "octaviaRS"
11. 12. 2002 14:49
neregistrovaný "STAVROS"
11. 12. 2002 16:04
neregistrovaný "octaviaRS"
11. 12. 2002 17:14
neregistrovaný "MIKI"
11. 12. 2002 20:22
neregistrovaný "SL 55 AMG"
12. 12. 2002 07:11
neregistrovaný "STAVROS"
12. 12. 2002 22:12
neregistrovaný "MIKI"
31. 12. 2002 11:14
neregistrovaný "KENDY"
12. 12. 2002 08:40
neregistrovaný "tthh"
12. 12. 2002 15:38
neregistrovaný "Jenik"
12. 12. 2002 18:43
neregistrovaný "mr.x"
12. 12. 2002 15:51
neregistrovaný "Ace3"
12. 12. 2002 22:18
neregistrovaný "MIKI"
13. 12. 2002 07:26
neregistrovaný "STAVROS"
13. 12. 2002 16:52
neregistrovaný "jarda"
14. 12. 2002 21:23
neregistrovaný "Johny"
14. 12. 2002 21:47
neregistrovaný "SL 55 AMG"
16. 12. 2002 20:48
neregistrovaný "7thatom"
17. 12. 2002 13:47
neregistrovaný "Jeník"
17. 12. 2002 14:38
neregistrovaný "jarda"
17. 12. 2002 15:51
neregistrovaný "Jeník"
16. 12. 2002 14:50
neregistrovaný "Vlada"
17. 12. 2002 13:43
neregistrovaný "Jeník"
6. 1. 2003 10:51
neregistrovaný "kecal"
10. 12. 2002 18:11
neregistrovaný "kill all"
10. 12. 2002 13:02
neregistrovaný "j.huml"
11. 12. 2002 11:20
neregistrovaný "panther"
11. 12. 2002 12:46
neregistrovaný "skopi"
11. 12. 2002 12:52
neregistrovaný "MIRO"
11. 12. 2002 15:09
neregistrovaný "Alesi"
12. 12. 2002 11:03
neregistrovaný "panther"
12. 12. 2002 14:15
neregistrovaný "Jenik"
31. 12. 2002 11:22
neregistrovaný "KENDY"
12. 12. 2002 15:09
neregistrovaný "ZN"
12. 12. 2002 18:58
neregistrovaný "skopi"
14. 12. 2002 00:06
neregistrovaný "panther"
14. 12. 2002 01:15
neregistrovaný "skopi"
14. 12. 2002 01:21
neregistrovaný "skopi"
12. 12. 2002 00:28
neregistrovaný "Fred"
12. 12. 2002 10:57
neregistrovaný "panther"
17. 12. 2002 15:39
neregistrovaný "jarda"
12. 12. 2002 17:56
neregistrovaný "octaviaRS"
13. 12. 2002 11:28
neregistrovaný "xy"
16. 12. 2002 11:16
neregistrovaný "RCD"
14. 12. 2002 20:03
neregistrovaný "mr.x"
14. 12. 2002 21:00
neregistrovaný "ZN"
15. 12. 2002 17:07
neregistrovaný "mr.x"
15. 12. 2002 19:45
neregistrovaný "ZN"
16. 12. 2002 18:06
neregistrovaný "mr.x"
19. 12. 2002 11:20
neregistrovaný "Milan"
17. 12. 2002 09:23
neregistrovaný "ruda"
17. 12. 2002 13:56
neregistrovaný "Jeník"
16. 12. 2002 15:08
neregistrovaný "octaviaRS"
16. 12. 2002 18:50
neregistrovaný "ZN"
16. 12. 2002 23:14
neregistrovaný "skopi"
17. 12. 2002 10:29
neregistrovaný "ZN"
17. 12. 2002 10:20
neregistrovaný "ZN"
17. 12. 2002 16:13
neregistrovaný "skopi"
19. 12. 2002 11:15
neregistrovaný "Milan"
6. 1. 2003 16:26
neregistrovaný "SL 55 AMG"
9. 1. 2003 23:44
neregistrovaný "Pickup"
11. 1. 2003 19:00
neregistrovaný "jarous"
11. 1. 2003 20:49
neregistrovaný "xman"
neregistrovaný "robert"
6. 12. 2002 13:01
nedělá tu cenu 6-ti st. převodovka?
ta přeci zvedá cenu tak o 50 000? jinak super, že to škoda nabízí, mít ty prachy, hned si ji jdu koupit. ten motor je silný i v Superbu...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Bojler"
8. 12. 2002 23:45
Re: nedělá tu cenu 6-ti st. převodovka?
V Superbu je motor jinej .... ma jen 285Nm misto 310 (ten je u VW) a 5st prevodvku misto 6st (VW) ... jestli daji do Ocatvie ten co pouziva VW, tak by ho asi meli zmenit i v Superbu
neregistrovaný "Dzonek"
11. 12. 2002 15:46
Re: nedělá tu cenu 6-ti st. převodovka?
Moory jsou uplně stejné a točivej moment taky akorat to udávaj jak se jim to hodí a věřte že TDI 85Kw a 285Nm má ve skutečnosti 92Kw a 320 Nm Tohle jsou výsledky z motorové brzdy a kdo nevěří ať tam běží(jede)
neregistrovaný "Bojler"
11. 12. 2002 22:28
Re: nedělá tu cenu 6-ti st. převodovka?
Mam Passata 85Kw, 285Nm ... na brzde namerili sice 89Kw a kolem 300Nm ... malo :-) Prepsanim software rid. jednotky se mi to zlepsilo :-) Vysledek brzdy - 112Kw, 330Nm
neregistrovaný "Hroch"
11. 12. 2002 11:58
Re: nedělá tu cenu 6-ti st. převodovka?
On je taky rozdil i v brzdach, tlumicich. Vsechno tam je jine.
neregistrovaný "ondra"
6. 12. 2002 13:15
bez titulku
souhlasím, převážnou část ceny dělá 6.převod., osobně jsem o tom nasazení tohoto motoru do Octavie věděl už mnohem dřív, ale cenu jsem čekal přes 600tis., takže pro mě je to překvapení. Myslím, že tu cenu nastavili určizě rozumně - vzhledem ke konkurenci
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Jarda"
6. 12. 2002 13:18
Re: bez titulku
Jo ta 6 st. převodovka se vyplatí - za 50 tisíc :)) Velmi ekonomické, zvlášť když uvážíme, že vám to lepší zpřevodování ušetří tak 0,3 1 na 100 km! :)))
neregistrovaný "ondra"
6. 12. 2002 13:27
Re: bez titulku
ta převodovka tam neí proto aby ušetřila 0.3 l, ale bay byl ještě lépe využit petenciál motoru. Dnes se dělá 6. to hodně aut, je to trend a myslím že brzy to bude bežný standart:o) Kde jsou ty doby když jsem obdivoval Š130!
neregistrovaný "xy"
6. 12. 2002 13:51
bez titulku
Jenom mě prekvapuje, že Superb s tímto motorem má 5ti kvalt. Passat má 6ti kvalt.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "ondra"
6. 12. 2002 14:09
Re: bez titulku
joooo, to je marketing......
neregistrovaný "xy"
6. 12. 2002 14:19
Re: bez titulku
Jinak mam tento motor take vyzkouseny v Seatu Ibiza - Sport - co s timto relativne lehkym autem dokaze delat kroutak 310Nm. je k neuvereni.... :))
neregistrovaný "ondra"
6. 12. 2002 14:25
Re: bez titulku
nejsi náhodou z Pekařské 6?!
neregistrovaný "xy"
6. 12. 2002 14:30
Re: bez titulku
nejsem
k ty Ibize jeste dodam, ze to ale neni (dle meho nazoru) na normalni jezdeni pro rodinu, jelikoz prave vzhledem k vykonu Nm. a zprevodovani to je dost "ucukany" - jinymi slovy pro svizne pojezdeni super, mene uz pro poklidnou jizdu. A je to 6ti kvalt:)
neregistrovaný "ondra"
6. 12. 2002 14:39
Re: bez titulku
to je jasný, musíš často řadit a to to častěji se ti tam projevuje díra mezi zátahem Turba. Nedávno jsem jsem zažil zatím nejklidnější jízdu, bylo to 420koníku a 12hrnků ve Phaetnu, super svezení!
neregistrovaný "xy"
6. 12. 2002 14:42
Re: bez titulku
nebylo to na Jarove ?
neregistrovaný "ondra"
6. 12. 2002 14:52
Re: bez titulku
nebylo to na jarově, bylo to na Pekařské 6
neregistrovaný "B"
23. 12. 2002 22:06
Re: bez titulku
Častěji řadit? Proč? Červené pole je až od 5 a půl myslím - common rail. Taky jsem s tou Ibizou jezdil a jede to parádně, s tím ucukáváním souhlasím a taky má strašně rychlé brzdy. Ale bohužel je z vozu špatně vidět.
neregistrovaný "Miro"
6. 12. 2002 14:45
RS
Co keby dali tento motor aj s tou 6st prevodovkou do modelu RS?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "xy"
6. 12. 2002 14:50
Re: RS
RS - to bych tam uz radsi videl 1.9TDI 110kW - tj. 150koni - dava se i do Golfa - ale to by asi bylo jednak uz opravdu drahy, a za druhy v tom hraje roli ten marketing jak uz tady zminoval Ondra....:)
neregistrovaný "mr.x"
6. 12. 2002 19:36
bez titulku
nafta patří do kamen, ne do auta. Tam je na *, neni nad benzin
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Rokba"
6. 12. 2002 19:57
Re: bez titulku
Tak to jsi zaspal dobu...už není 19. století..:))
neregistrovaný "anonym"
6. 12. 2002 20:31
Re: bez titulku
neblbni ...to nemyslis vazne .....TD ted trhaji vykonostni "rekordy" a ten tocak ...NO COMMENT
neregistrovaný "mr.x"
7. 12. 2002 21:58
Re: bez titulku
td mozna maji t.m. ale ve zrychleni nebo max rychlosti slabota. poradnej 2,0l s peknym turbem (lancer evo 7) nakope kazdymu dieslu *.
neregistrovaný "skopi"
9. 12. 2002 12:07
Re: bez titulku
Urcite, ale v pruznym zrychleni by se sakra hodne divil!!! I ten Lancer. V tom je poradna sila dieslu. A pak, je snima vetsi zabava nez u atmosferovejch benzinu, kde musis cekat na otacky, jinak nejedes. Kdyz to zacina spinat okolo 1900, je to jako klid pred bouri, pak se ozve svist a uz to svisti....Chtel bych testnout 1,9TDi/110 kw...
neregistrovaný "mr.x"
9. 12. 2002 19:26
Re: bez titulku
tak treba V70 T5 ze 150 na 200 za asi 6sec. vetsina dieslu ani tolik nejede, a na vic diesely zneji jako traktory. diesla slysis i asi po 100 metrech
neregistrovaný "PET ICEBERG"
9. 12. 2002 22:38
Re: D
Ne všechny diesely jsou rampelníci. Jezdil jsem v roce 1992 s diesel Toyota Carina II. To auto už tehdy jezdilo přes 190 km/h a bylo po 3 mintách absolotně tichý. Víc tichý než dnežní Škodovky , AUdiny a VW. Dvakrát se mi stalo, že jsem přijel k pumpě a pumpař za mnou vyběhl, že si pletu stojany nafta x benzin. Comprexy od Mazdy 626 byly podobný...
neregistrovaný "PET ICEBERG"
10. 12. 2002 20:58
Re: D
xxx
neregistrovaný "skopi"
10. 12. 2002 20:06
Re: D
petival s biturbem. ok. Ale v nadrzi se mu dela vir a zere to okolo 12/100.minimalne. 2,5 TDi 132 kw dela 120-160 asi za 6,2 (jestli si dobre pamatuju, Autotip, lonsky rijnovy vydani), kdyby se tam prihodilo i to druhy....Ale vykonove by to stejne nestacilo, to je jasny. Za 10 let budou naftaky dejchat benzinu na zada. A na 20 metru dokazu rozeznat, jestli jede benzin nebo nafta, tech 100 metru mozna tak nejakou starou Tempru.
neregistrovaný "Jenda"
16. 12. 2002 10:51
Re: D
naprostý nesmysl, neobjektivní reakce
neregistrovaný "Pavel"
9. 12. 2002 14:37
Re: D
Nejak jsi ale zapomel na spotrebu..... :o)
neregistrovaný "mr.x"
9. 12. 2002 19:23
Re: D
me spotreba zrovna 2x nezajima :)
neregistrovaný "peky"
8. 12. 2002 20:29
Re: D
Suhlasim, slusny clovek sa vozi v benzine, videli ste uz Cadillac alebo Jaguar alebo Rolls Royce diesel, ved by to bola hanba....
neregistrovaný "STEALTH"
9. 12. 2002 09:51
Re: D
Neda mi to a musim te opravit ve tvem tvrzeni. Ano, Cadillac s dieselovym motorem se skutecne vyrabi a treba v NY jich potkas celkem dost.
neregistrovaný "Jirka"
9. 12. 2002 16:29
Re: D
Jo a Jaguar zacne taky delat diesel- aspon v X-type :-)
neregistrovaný "Eddie"
9. 12. 2002 19:41
Re: D
Haha, ameriky na diesel. Az mi vyjde levnejc litr benzinu nez sodovky, tak me taky diesely zajimat nebudou. To neni moc dobry argument pro benzinove motory. Ale i v Americe uz nafta klepe na dvere...
neregistrovaný "Johny"
9. 12. 2002 21:48
Re: D
Až budou všichni vydělávat miliony ročně, aby si mohli koupit bezínáky velký jako kráva, co žerou 30l/100km tak možná diesel nebude třeba, ale zatim lidi na tom tak dobře nejsou a jezdit musí, takže, když jezděj hodně, tak se jim diesel určitě vyplatí. Navíc diesely už se plně vyrovnaj benzínům (M-B 400CDI má u všech modelů stejné dynamické vlastnosti jako M-B 500, má o litr menší objem a 4l menší spotřebu. A VW V10TDI je taky slušná lokomotiva)
neregistrovaný "Mirek"
14. 12. 2002 20:32
Re: D
No to je hodně blbej příklad.Na MB 400 CDI musíš vydělávat zrovna tak miliony. Nebo že už by si na takovej Mercedes vydělal kde kdo a jen ho neuživil v benzínu, Nafta opravdu patří do kamen. Benzín je benzín i když moderní diesly jsou vynikající. Jen by mne zajímalo, kterej skálopevně fanatizující dieslista jezdí víc než 20-30 tisíc km ročně, aby se mu ten diesel vyplatil, když se ví, že se musí najet minimálně 40 tisíc km ? Svezte se někdy v Saabu 9 5 Aero a pochopíte, že diesel patří opravdu do kamen. To vás pak přestane zajímat i spotřeba.
neregistrovaný "Johny"
14. 12. 2002 21:31
Re: D
40 tisíc najet nemusíš. Přečti si třeba Posledních pár dílů SM, tam jsou srovnávaný Benzín x diesel srovnatelný motory u každýho modelu. Většinou to se diesel začne vyplácet kolem 10 - 15 tis km, alejsou tam i takové co se vyplatí už při 2000, ale samozřejmě i po 40 tis.
neregistrovaný "Mirek"
14. 12. 2002 21:52
Re: D
No jo, vy všichni porovnáváte pouze cenu pohonné hmoty na kilometr a už zapomínáte na věci, jako je povinné ručení, cena servisu, oprav apod. A co teprve když v mrazu nenastartuješ vůz a nedojedeš na letiště a uletí ti letadlo, to je celá úspora v háji. Netvrdím, že diesl není úspornější, ale jen to, že se v podvědomí lidí ta úspora přeceňuje. Když máš auťák např. za milion korun a rozdíl pohon nafta/benzín při ujetém počti km cca 20 000 je také cca 20 000,- Kč, ale s benzínem máš menší starosti a lépe a tišeji jede, tak to nepovažuji za takový rozdíl, abych musel přesedlat z benzínu na naftu.
neregistrovaný "Marek"
30. 1. 2003 09:19
Re: D
Jinak jsi uplne OK?
neregistrovaný "ludek"
6. 12. 2002 20:12
bez titulku
no,je to nesmysl dat do octavie tento motor,protoze ovtavie je konstruovana na rodinny vuz se sport nadechem.takze si to nekdo koupit a na auto.cz bude dalsi diskuze,proc se auto trese podvozek na *,atd.octavia je super auto.a pokud auto nikdo nehuntuje,tak vydrzi porovnatelne s japonci.tzn pro rodinu na bezne jezdeni je spica.uz se na ni tesimm 66kwTDI je ziva a nezere,jak ty *PD,to uz radeji common-rail
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "peky"
8. 12. 2002 20:31
Re: bez titulku
no iste, common rail sa javi lepsi, ved aj koncern VW prechadza na common rail...
neregistrovaný "cuisine"
9. 12. 2002 21:36
Re: bez titulku
hihi. a na to jsi přišel jak že VW přechází na common rail???? VW má jedinej motor s tínle systémem a to je 3.3 V8 TDI a to je ještě od Audi. PD namontovali i do 5.0 V10 a protože to je jejich vlajková loď mezi vznětovými motory (dokud neudělaj V12 :-) ) tak si myslí, že tam namontovali to nejlepší co měli. Čerpadlo-tryska používá sice jen VW a Land Rover ve svý Td5, ale dle mého názoru je tento systém lepší než common rail
neregistrovaný "skopi"
10. 12. 2002 20:13
Re: bez titulku
A taky ho dava do dodavek, protoze ty velky vstrikovaci tlaky nevyhovujou charakteristice nakladniho vozu a snizovalo by to zivotnost motoru. Jinak je PD lepsi nez CR, to vi kazdej, snad jedina nevyhoda-je jenom o trochu vic hlucnejsi...
neregistrovaný "123"
13. 12. 2002 14:54
Re: bez titulku
No tie nemecke dieslove motory stoja akurat tak na... Ved to su najhorsie motory ake poznam. Po 75 000 menene turbo a to uz na 2 Octaviach a jednom Passate /turbo menene pri 98 000km/...
P.S.: moj typ je JTD - teraz ziskal cenu za motor roka...
neregistrovaný "empi"
6. 12. 2002 21:13
Neni lepsi tohle?
Skoda Octavia Combi Ambiente s 96kW TDI bude stat podle clanku 643.000Kc. Skoda Octavia Combi 4x4 Ambiente s 74kW TDI stoji 636.900Kc a ma rovnez 6st. prevodovku. Precip 74kW na 96kW stoji cca 27.000Kc bez ztraty zaruky. Cili komplet 4x4 96kW TDI by stal cca 664.000Kc. Neni tedy lepsi si priplatit 20 tisic a mit navic i 4x4?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "empi"
6. 12. 2002 21:19
Re: Neni lepsi tohle?
Jeste pripominka. Podle toho, co jsem kdy kde cetl. Motor 1.9 TDI PD 74kW a 1.9 TDI PD 96kW se opravdu lisi jenom cipem ...
neregistrovaný "Mac"
7. 12. 2002 15:11
Re: Neni lepsi tohle?
Vážně ?! Tak když chiptuning z 1.9 TDI PD 74kW udělá asi těch 96kW a chiptuning z 1.9 TDI 96kW zase zhruba 118kW, tak proč nedělají rovnou chiptuning z 74kW na 118kW, když je to z výroby rozdílný jen v čipu ? (kroutící moment v tuto chvíli neberu v potaz)
neregistrovaný "anonym"
9. 12. 2002 07:57
Re: Neni lepsi tohle?
Já nejsem odborník strojař,ale německý auto.motor und sport
uveřejnil letos článek, ze kterého jsem pochopil že motory 1,9TDI
o rúzných výkonech se od sebe hodně liší a to v použitých materi-
álech, jde hlavně o odvod tepla. Výsledkem bylo, že chip tuning
musí být hodně promyšlený. Jinak je na úkor životnosti
neregistrovaný "Ladislav Čermák"
9. 12. 2002 08:41
Re: Neni lepsi tohle?
Neliší se náhodou TDI PD 74 od 96kW taky tím, že 96kW má navíc VTG? (variabilní geometrii lopatek turba)? Jen se tak ptám :-)
neregistrovaný "SmartyJ"
9. 12. 2002 11:29
Re: Neni lepsi tohle?
Vsechny PD maji VTG... lisi se jen pouzitou rid. jednotkou ECU
neregistrovaný "Eddie"
9. 12. 2002 19:47
Re: Neni lepsi tohle?
Ne, je tam i dosti markantni rozdil v materialech. Koukal jsem v Nemecku na sluzebni ceste nejaky autosport a upozornovali tam na nejaky pripad, kdy majitel autoservisu objednal rozmerove shodny dil na slabsi motor. Auto sice vydrzelo, ale tanec okolo toho byl pekny. A ptali se tam kohosi fundovaneho od VW, vysvetloval tam technicka specifika. Tepelna vodivost, roztaznost... Coz byl problem, kterym dost zaklinal. Ale je to pravda, kdyz se vam nekde v motoru roztahne zafixovana soucastka misto o 3mm az o 7mm, to uz je docela neprijemne.
neregistrovaný "empi"
6. 12. 2002 22:12
Re: Neni lepsi tohle?
Tu cenu 27.000Kc za precip jsem prestrelil (naposled jsem se dival nekdy pred pul rokem), ted jsem se dival znova a vetsina firem to dela za cca 19.500Kc. Takze priplatek za ctyrkolku by v takovem pripade byl jenom nejakych 13.000Kc. A to zni jeste lip, ne? :-)
neregistrovaný "Fred"
6. 12. 2002 21:40
bez titulku
V tezkem Passatu jede tento motor po precipovani jak z praku.Nedovedu si predstavit co to udela z lehkou oktavkou.Melo by se to asi prodavat pouze ve ctyrkolce, jinak to nebude stihat podvozek.Kdybych nemel zasranou lagunu, tak bych do toho sel.To bude sportovni svezenicko.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "empi"
6. 12. 2002 22:03
Re: bez titulku
Mam Oktavku kombika 1.8T s 110kW jenom s prednim nahonem a nerekl by, ze to podvozek nestiha ... a navic, kdo rika, ze to ma stejne nastaveni jako Oktavka 1.4 a kdyz ten podvozek zvladne i vyssi vykony v koncernovych bratrech, co by to nezvladl v oktavce, o ktere se rika, ze ma lepsi jizdni vlastnosti nez A3 ci Golf.
neregistrovaný "Martin"
6. 12. 2002 22:48
Re: bez titulku
Ak sa oktávke hovorí, že má, že má lepšie jazdné vlastnosti ako A3 alebo Golf, tak toto nemôžem potvrdiť a opak je pravdou. Mám Leona a Octaviu, 2xdiesel, no a kvalita podvozku toho Leona a celého auta je ďaleko pred Octaviou, A3 sem už vôbec nepleťme, to je naozaj kus ušlachtilejšej roboty. Nič na nerovnostiach nebúcha, neklepe, v zákrutách je kritický bod posunutý o niečo ďalej a hlavne na dialnici to vo vysokých rýchlostiach nepláva. To isté robia cca. 4 firemné aj súkromné Octavie, na náhody neverím. Ani jeden Leon, čo som la v rukách a už vôbec nie A3, si na podobné výstrelky nepotrel. Našu Okávku mám vcelku rád a je to plnka za 1.060 tis, ale nepripisujem jej vlastnosti, ktoré nemá. Je to proforma české auto, ale to je asi tak všetko. Jediné, čo je na nej super, sú prevádzkové náklady. Nákupná cena ani poskytnutý komfort a výbava nie sú vôbec zadarmo. O tom ma po vlastných skúsenostiach nepresvedčí nikto, ani diskusné fórum.
neregistrovaný "Dušan"
9. 12. 2002 20:57
Re: bez titulku
Vypadá to, že máš dost podkladů pro své tvrzení díky možnosti srovnání. Ale já jsem s Oktávkou ujel hodně přes 100 000, často pěknou střelbu. Jezdil jsem i na Masarykově okruhu - se seriovými. Bez nejmenších výhrad. Naopak - paráda. Navíc asi před dvěma roky se psalo, že v Rakousku dělali srovnávací test závodní jezdci a konstatovali skutečně lepší jízní vlastnosti než u A3.
neregistrovaný "Fred"
12. 12. 2002 00:24
Re: bez titulku
Ne,ne.Prave naopak.V Octavce vyzni ten podvozek nejhure z vyse jmenovanych.Problem je v prilis dlouhem zadnim previsu.Nedej boze kdyz ten kufr poradne zatizis, tak to jede kam chce.Cim mensi neodpruzena hmota za napravou tim lepe pro jizdni vlastnosti.Rek bych, ze nejlepe je na tom Golf IV.Jsem zvedav jaky podvozek pripravi pro dalsi generaci, snad uz bude vzadu viceprvek.
neregistrovaný "Jenik"
12. 12. 2002 15:34
Re: bez titulku
No nic proti, ale Dušan má pravdu. V době,když ten podvozek byl žhavá novinka (uvedení A3, Octavia..) tak skutečně odborníci prohlásili že Octavia má lepší jízdní vlastnosti než audina.
neregistrovaný "Mino"
7. 12. 2002 11:40
Cena je přemrštěná?
Pokud správně počítám, tak za 15kW chce výrobce navíc 44100Kč. To se vám zdá až tak mnoho? Neříkám, že cena je nízká, ale v porovnání s konkurencí je rozhodně výhodná.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zbynek"
7. 12. 2002 22:48
Primerena cena
Cena je vzhledem k vykonu a spotrebe motoru podle me primerena.Tento motor mam v o dost tesim passatu s kterym cvici velmi slusne.V lehke octavii to bude super.Skodovka udelala velmi spravne.Jeste by to chtelo zaradit sportovni model RS a to s 1.9TDI 110Kw.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bures"
8. 12. 2002 03:27
novy motor
Ja jsem kandidat na presidenta Ceske Republiky.Mam Skodu 1000MB,mam ji v garazi a nemuzu si vynachvalit tento motor.Seridim si ho sam,jizda pohodlna .Za deste nejezdim,protoze si ji chci uchovat.Nekdy v garazi vedle ni spim.Kazdy vecer ji prelestim nez jdu spat.Je to uzasne auto.Doporucuji.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "skopi"
10. 12. 2002 20:18
Re: novy motor
Oooo, diky za radu, Pane prezidente :))))
neregistrovaný "Hellebrand"
8. 12. 2002 05:40
bez titulku
Celé tajejemství "velmi úspěšných" prodejů škodovek v poslední době je v cenové politice VW. Nic víc,nic míň.Až jim dojde, že je čím dál tím míň lidí, kteří jsou ochotni platit vyšší ceny za škodovku než za srovnatelně vybavená auta konkurence a dokonce než za srovnatelná auta vlastního koncernu ( což považuji za úplnou zhovadilost),tak se zase v prodejnosti vrátí tam, kde by chtěla být. Ale mám pocit, že po zavedení výroby v Kolíně, to bude jen nesplnitelné přání, tak jak bylo nesmyslné prohlášení, že Škoda jako značka bude konkurovaT Volvu. Jinak nic proti škodovkám ( až na tu cenu).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZN"
8. 12. 2002 17:31
Cena je v pohode
Podle meho nazoru je cena v poradku. Jestli dobre pocitam tak rozdil mezi TDI 66Kw a TDI 81KW je nejakych 60tisic. Rozdil mezi TDI 81Kw a TDI 96Kw je nakych 40tisic a to neberu v potaz a dost vetsi tocivy moment a sestikvalt. Cena tohoto motoru proste logicky vypliva vuci slapsim 1.9TDI a nechapu kdo na servru www.auto.cz vymyslel, ze je cena prehnana je to absolutni blbost.Kdo si mysli neco jinyho tak ho nechapu.Skoda udelala moc moc spravne
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tomas"
9. 12. 2002 07:50
myslim ze ne
Nevim jak vam, ale me se zda hlavne premrstena cena za diesel s 81kW tam je rozdil oproti slabsimu motoru taky 15kw a myslim ze i tocivej moment je podobne rozdilnej a cena vyskoci o 60000, kdezto u tohodle jen o 40000 a jeste to ma lepsi prevodovku a vylepsenou elektroniku, myslim ze je to docela rozumny(v relacich cen slabsich motoru).
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Karel"
9. 12. 2002 09:30
Re: myslim ze ne
Ježišmarjá co pořád řešíte - nejdražší zážehový motor pro Octavii 1,8T/110 kW (tedy kromě RS) vás přijde o 60 tisíc levněji...
neregistrovaný "Dan Kofroň"
9. 12. 2002 10:16
Re: myslim ze ne
Cena se mi nezdá tak přemrštěná.Podle mých zkušeností s Octavií TDi 81 kW to bude asi pěknej ďábel.A co se týká toho, že 1,8 T je levnější o 60 tis.?To TDi ale žere o dost míň než 1,8 T a jede to dost podobně,hlavně díky točáku...
neregistrovaný "josef"
9. 12. 2002 15:55
Re: myslim ze ne
Podle tvých zkušeností s Octavií TDi 81 kW? Nejsi *? Dyk je to to samý!
neregistrovaný "octaviaRS"
9. 12. 2002 17:11
Re: myslim ze ne
TDI teda moc podobne nejede jako 1.8T... mozna v nizkych otackach, ale jinak pak ztraci dech...nechci vsak rict, ze TDI jezdi spatne! :-)
neregistrovaný "Eddie"
9. 12. 2002 19:56
Re: myslim ze ne
Ne, 110kW jezdi opravdu drave, a zejmena na rozjezdu si nemusi clovek davat pozor, aby si "nepodrazil nohy". I dynamicke zrychleni mi pripade lepsi nez u 81kW. Holt, diesel na vysoke otacky dvakrat neni. Kdyz se nad tim zamyslim, tak nez bych usporil na palivu 60k Kc (nehlede na o neco drazsi povinne ruceni u 81kW) - to uz za tu dravost stoji. Nehlede na jednu drobnost - 110kW ma seriove ESP, ne? To je taky nejakych 20k Kc.
neregistrovaný "anonym"
9. 12. 2002 11:53
bez titulku
Jestli se bude opravdu tento motor do Škody Octavia dodávat, tak se z toho auta stane asi letadlo. Svezení s tímto sutomobilem bude nejspíše nezapomenutelný zážitek, ale ta cena, to už je fakt síla. Podle mého názoru bude "ekonomičtější", když si koupim slabší provední a nechám si ho nachipovat. Ovšem toto záleží na tom, jak hloboko může zákaznít zalovit "do kapsy". Jinak motor je to naprasto vynikající. Gratuluji.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AMA"
9. 12. 2002 11:59
Cena není v pořádku
Diskuse o ceně nového motoru TDi by se nemusely zabývat takovými detaily, pokud by cena VŠECH škodovek byla rozumná tj. o nějakých 20 - 40 tisíc Kč nižší (dle typu). U oktávek to ještě není až tak markantní, i když i tady by měla být vzhledem ke konkurenci a výbavě nižší. Ale zřetelně je to vidět u fabií, kde výrobce "přestřelil" ceno o několik desítek tisíc - a je to také vidět na (ne)prodejnosti tohoto vozu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "GTR"
9. 12. 2002 13:33
Re: Cena není v pořádku
Nebavme se o ceně.Je nelogická.Kdo kupuje nafťák chce šetřit a za ty prachy může mít lepší auto než oktávku.
Když nás nebude zajímat cena tak pak po vzoru Ibizi by mohla i Fabia dostat 96kw tDI a 6ti kvalt.To by teprv bylo šídlo!
neregistrovaný "Eddie"
9. 12. 2002 19:51
Re: Cena není v pořádku
Jo, jenze v ramci koncernove strategie se tohle ke Skodovce jaksi nepatri. Od zivych a sportovnich aut je tu Seat. Co jen dalo skodovakum prekecavani, aby mohli vypustit RS Combi...
Jinak, zda se, ze 96kW byl puvodne planovan pro "novou" Octavii. Stara se ale porad prodava, tak proc tahat noveho zajice z klobouku. To je marketingove OK. A ze si Skodovka rekla o dalsi motor a dostala ho - no, aspon neco.
neregistrovaný "Mira"
9. 12. 2002 14:43
Octavia 96 kW
Cena zase není tak přemrštěná. Ve verzi Elegance u Combi 81 kW bude stát 655 tis. Kč, 96 kW 688 tis. Kč. Škodovka zdražuje, a to proto že přibývají vyhř. sedačky a tempomat. Rozdíl tedy činí 33 tis. Kč. Podívejte se na Fabii a její příplatky za motory!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hubert"
9. 12. 2002 15:08
KRITIKA
Už jsem prostě musel napsat.Hele,vo co vám vlastně jde?A co si myslí vlastně Škodovka.No jo,je super,že má teď 96kw,ale jako by všichni rázem zapomněli,že existuje CHIPTUNING.Z obyčejný 74kw si rázem uděláte 100kw a všechny strčíte do kapsy.Přitom to není až tak drahý.Měli by jste se zamyslet.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "octaviaRS"
9. 12. 2002 17:08
Re: Cena je ok :-)
Myslim, ze cena je uplne v poradku. Neznam levnejsi podobne auto... jedine jeste seat leon nebo toledo... Je skoda, ze do oktavky nebudou davat ten 110kW, mozna bych ho hned vymenil za RSu, protoze 96kw zase tak velky trhac asfaltu nebude, takze obavy jestli oktavka bude zvladat tenhle vykon mi prijde uplne zbytecna:-) ...
neregistrovaný "kulhanek"
9. 12. 2002 17:51
Re: Cena je ok :-)
Máš sice Huberte pravdu, že sCHPTUNINGEM strčíš všechny do kapsy aže je levnější, ale co na to životnost vozu a záruka na vozidlo.
neregistrovaný "Hubert"
12. 12. 2002 15:44
Re: Cena je ok :-)
Jo,slyšel jsem,že to má životnosti ubrat asi 10%,ale co to dělá při těch kilometrech,co motor vydrží?!Myslím si,že je to celkem zanedbatalný.A taky záleží na tom,jakým stylem byde ta dynamika využívána,protože tak i tak je to pořád ,,uhlák".(ale dobrej)
neregistrovaný "anonym"
9. 12. 2002 16:42
bez titulku
Ale 96kW TDI jde čipnout na 160koní!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "anonym"
9. 12. 2002 20:21
bez titulku
velice dobry motor ve spojeni stouhle prevodovkou velmi pekne svezeni
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kill All"
9. 12. 2002 20:48
Nad čim přemejšlíte??
Cena není ani náhodou přemrštěná za 6.ti kvalt a výkonější motor je to vpoho. myslim že s naší octávinkou tendle motor pěkně zacvičí mám tu čest vodid 1.9 TDi 81kW a nemůžu si stěžovat na rozjezdu i na okreskách i na dálnici nadrbu všem..... na tacháči 220 a to i dá.... změřeno radarem přesně 217 km/h.... :-) ještě chcete něco řešit???? minochodem benzín se stejnou spotřebou jako nafťák ja pomalejší.... :-) najděte mi benzín co žere 5 litů , jede 200 a má zrychlení na stovku za 9,7 s s tak těžkym autem jako je oktáfka.... sakra a nechte toho zbytečnýho žvanění.....
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Richard"
10. 12. 2002 10:36
Re: Nad čim přemejšlíte??
Benzín se stejnou spotřebou jako nafťák sice nenajdeš , to ej snad logický , ale 1,8T má 110kW , max. 219km/h , 0-100 za 8,5s , spotřeba 6,2 při jen trochu rozumný jízdě (uznávám že s timhle autem sem rozumně jel jen zřídkakdy) a to neberu v potaz rozdíl mezi tim kdy máš vepředu těžkej deisel nebo lehčí benzín - jízdní vlastnosti budou asi trošku jiný co ? Ale nic proti dieselům , v garáži stojí Superb 2,5 TDi a je to taky moc příjemný svezení .
neregistrovaný "Dan Kofroň"
10. 12. 2002 15:45
Re: Nad čim přemejšlíte??
chtěl bych vidět u 1,8 T spotřebu 6,2.To tam musis mit v 50 pětku a ject tak do 110.TDI jde jako z praku,úplně to stačí na naše silnice, jak často a bezpečně tu můžeš jezdit nad 200 km/h?A jestli při přejezdu naší prťavý republiky naženeš půlhodinu,tak si moc nepomůžeš,stejně skejsneš v nějaký zácpě.A co se týká jízdních vlastností-určitě to neni takovej rozdíl,pokud nelítáš do zatáček driftem...
neregistrovaný "martin fuk"
10. 12. 2002 16:41
Re: Nad čim přemejšlíte??
Souhlas Dano. Souhlasím s tebou.
neregistrovaný "octaviaRS"
11. 12. 2002 11:20
Re: Nad čim přemejšlíte??
TDI na nase silnice staci, ale nekomu jde treba i o pozitek z jizdy...nekouka tolik na spotrebu... zrychleni z 0-100 je u 81 kw neco pres 11 no, sorry ale to je dost slaby... v dieselu jedes do 4500 otacek a koncis... to neni jako ve sportaku s benzinem kde to tocis az k 7-8tisicum...
neregistrovaný "Jenik"
10. 12. 2002 17:02
Re: Nad čim přemejšlíte??
Pánové, docela mě baví sledovat,jak se tu hádají zastánci benzínu s vyznavači nafty. Já mám teda benzín,ale je to taky proto,že jsem ještě na škole a nemám prachy,takze jezdím s tím co je. Ale měl jsem možnost se svézt s RSem i s TDi - 81kW. Já osobně,mít na to, tak šáhnu pro TDI. Nevim kdo tvrdí že diesly nemají budoucnost. To je omyl. Ty jdou dopředu.. . Ten mistr co tvrdí že jezdí s 1,8T za 6,2l - to jede 60 km a zbytek se nechá táhnout na laně... . A když to párkrát prožene co to dá, tak ať pak napíše za kolik jel, za 7? Ha Ha. Kdežto u dieslu nám to hodí velmi pěknou cifru. A co se týče pružnýho zrychlení, ať se podívá do tabulek,třeba od výrobce. Až na RSo je TDI 81kW absolutně nejlepší. Jak teprv pojede 96kW.. A myslím, že motory od VW jsou lepší a nějakej Common Rail má ještě co dohánět.
neregistrovaný "skopi"
10. 12. 2002 19:59
Re: Nad čim přemejšlíte??
Moje rec!!!
neregistrovaný "Pavel"
10. 12. 2002 21:07
Re: Nad čim přemejšlíte??
Souhlasím s Jeníkem.Nedávno jsem jezdil v naftové Vectře a Mondeu,ale TDI od Volkswagenu nemá konkurenci.Já jezdím s Golfem 81kW a jsem maximálně spokojen.Co se týče cenové politiky Škodovky?Zdá se mi moc astronomická!
neregistrovaný "Richard"
16. 12. 2002 10:57
Re: Nad čim přemejšlíte??
No nejsem zrovna mistr a že umim jezdit bych taky netvrdil , ale ta spotřeba byla na počítači při pohodový jízdě kolem 80-100 po mírně zvlněnejch okreskách . Nikomu to necpu , když na to šplápnu tak to sežere okamžitejch třeba 44,5l/h , ale v tu chvíli je diesel uplně někde jinde . Diesel je super jako auto na spotřebu , ale sory, na rychlý svezení je třeba fakt ten 1,9TDi 110kW a pak budu tvrdit že neni nad diesel ve sportovním svezení v !OKTÁVCE ! , jinak mám zkušenosti třeba s motorem v Hondičce , nebo oturbenej motor v Subu STi a tomu nebude diesel konkurovat NIKDY .
neregistrovaný "octaviaRS"
10. 12. 2002 11:43
Re: Nad čim přemejšlíte??
Jestli se ti zda, ze 81kW s autem pekne cvici, tak jses asi skromny :-)) spotrebu mas super, ale to je asi tak vsechno. Na sportovni svezeni je benzinak jednoznacne lepsi. Asi si na dalnici a okrskach jeste nepotkal 1.8T a to nemluvim o RSe... jo, az daji do oktavky 110kW diesel, tak to bude konecne poradny svezeni a ten uz asi bude stihat i moji RSu!!
neregistrovaný "Dan kofroň"
11. 12. 2002 13:12
Re: Nad čim přemejšlíte??
Asi si nepochopil,že motory TDi jsou pro běžnou jízdu,ne pro závodění.Líbí se mi 1,8 T,ale raději bych volil TDi. A jestli se ti zdá,že to má houby zrychlení,tak se posaď do favorita a řekni,že TDi je pomalý...Většině lidí splní naprosto očekávání...Ještě mi nikdo z mých přátel,co vlastní TDi tento motor nehanil...
neregistrovaný "octaviaRS"
11. 12. 2002 14:00
Re: Nad čim přemejšlíte??
Ale to celkem chapu :-) a prave vyhoda benzinaku je i v tom, ze neni jen na beznou jizdu s nizkou spotrebou, ale da se s nim raadit ve vysokych otackach. jinak s TDI 81kW jsem v seatu jezdil a jezdi vyborne, nikdy jsem nerekl, ze je to spatny motor...jen skoda ze ve 4500 zvadne a je po akceleraci...to ja zazivam ve 4500 ty spravne hody;-)) A jinak vsechno je relativni. Posad se z trabanta do favorita a taky je to o necem jinem :-)))
neregistrovaný "B"
23. 12. 2002 22:18
Re: Nad čim přemejšlíte??
AHA, takže když jedeš 200, tak Ti to žere 5 litrů? Hm, tak to seš machr. Jen to vynásob dvěma.
neregistrovaný "VTEC"
9. 12. 2002 20:52
VTEC jsou nej, i turbo benzin je skvely, diesily jsou pro ch
No zkuste Hondu Prelude posledni model 2.2 VTEC VTi, je to nesrovnatelne auto, jen 185 k, a jede stejne jako TT 225 PS, ale jel jsem i v RS, ta pruznost ze 120 km/h na 190 km/h je stejna jako u 81 kW, proste kazde motory jsou fajn, ale ja mam rad benziny.
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "Ace3"
10. 12. 2002 17:35
Re: VTEC jsou nej, i turbo benzin je skvely, diesily jsou pr
cha cha tohle di povidat nekomu jinymu! jezdim s 1,8t 150k. meril sem si 0-100 to zvladne za 8,1s. na dalnici nema problem jet 240, a ty chces srovnavat tvoji prelude s rskou??? kolik ti ta tvoje sikmovocka vazi co? tak se podivej mel sem tu cest svest se s rskou.. na dvojku 130 a to este hrabe!
neregistrovaný "VTEC"
10. 12. 2002 17:44
Re: VTEC jsou nej, i turbo benzin je skvely, diesily jsou pr
abys vedel chytraku, zavodili jsme s kamosem a ten ma Mitsubishi EVO V 100 za 5 vterin, a nemohl nas predjet, jen po 120 predjel Prelude, ha
neregistrovaný "Shrek"
10. 12. 2002 19:08
Re: VTEC jsou nej, i turbo benzin je skvely, diesily jsou pr
Tak a teď tu o Sněhurce a sedmi trpajzlicích...
neregistrovaný "octaviaRS"
11. 12. 2002 11:09
Re: VTEC jsou nej, i turbo benzin je skvely, diesily jsou pr
Ja meril zrychleni 0-100 a v prumeru kolem 7.4s, 0-160 za 16.8 a 0-200 za 29.2s... maximalka dle tacho temer 260km/h... (1.8T 180koni) Na tohle proste diesel v oktavce zatim nestaci... :-((
neregistrovaný "STAVROS"
11. 12. 2002 14:49
Re: VTEC jsou nej, i turbo benzin je skvely, diesily jsou pr
tp RS: svez se nekdy se Subaru Imprezou a pak povidej neco o autech i Forester by tu tvoji Skodovku roznes na kopytech. Vcera jsem jel s Octavkou kolegy je to opravdu pro silny nervy.
neregistrovaný "octaviaRS"
11. 12. 2002 16:04
Re: VTEC jsou nej, i turbo benzin je skvely, diesily jsou pr
Impreza ma nejaky diesel, ktery jezdi lepe nez RSa?? :-))) Ale jestli myslis turbo benzin, tak vim, ze jezdi lepe nez RS... nerikam, ze mam nejlepsi a nejrychlejsi auto na svete, ale sportovni svezeni je v tom pekny...lepsi nez v TDI...
neregistrovaný "MIKI"
11. 12. 2002 17:14
Re: VTEC jsou nej, i turbo benzin je skvely, diesily jsou pr
Jo a ty se svez v C 32 AMG ty chytráku.Na koptech bych tě zase roznes já! Tak nedělej ramena tam kde nemáš...
neregistrovaný "SL 55 AMG"
11. 12. 2002 20:22
Re: Na me nemate nikdo!
Vy s vasima RS, C 32 AMG, a Imprezou nemate! Ani Porsche Turbo na me nema do 200 km/h, mozna tak do 100 ano. Jinak to je nej auto! A basta! zadne TDI atd.
neregistrovaný "STAVROS"
12. 12. 2002 07:11
Re: Na me nemate nikdo!
no mladezi asi jste nejeli Subaru Impreza STi, kdyby jo, tak byste tady neplacali neco o Mercedesu, Kdyz se v tom vy mercedesari nevyznate, tak o tom nemluvte.
neregistrovaný "MIKI"
12. 12. 2002 22:12
Re: Na me nemate nikdo!
STAVROS-Je mi tě líto,snad jednou na nějaký AMG dosáhneš a pak pochopíš.Nech si tu imprezu nebo jak se ta mrdka jmenuje na schrottlplatz.Mercedes spolupracuje s AMG od 70.let a to se těm šikmoočkum a tobě ani nezdálo.SBOHEM NULO!
neregistrovaný "KENDY"
31. 12. 2002 11:14
Re: Na me nemate nikdo!
Myslím,že budeš jeden z těch vexláků, který si koupí jetý AMG, a pak tady melou o ho*nech, přitom v tom jezdí 50 km/h. Mám Imprezu WRX STi Prodrive asi 6 měsíců, a můžu říct, že mě překvapuje každým sešlápnutím plynu, a to nemluvím o pojezdu na okreskách ted v zimě - Tvoje AMG bych si vychutnal s prstem pr..... NAZDAAAAAAAAR :o)
neregistrovaný "tthh"
12. 12. 2002 08:40
Re: Na me nemate nikdo!
ty si ale *.
neregistrovaný "Jenik"
12. 12. 2002 15:38
Re: Na me nemate nikdo!
Trochu to tu zavání nějakým snobem... . Muj znamej lítá s MIGem, a kam se na něj sere nějaký SL ....
neregistrovaný "mr.x"
12. 12. 2002 18:43
Re: Na me nemate nikdo!
zapomels Lancera evo 7 , ve zrychleni s nim ma problemy kdejaky Porsche. A mergl nebude vyjimka.
neregistrovaný "Ace3"
12. 12. 2002 15:51
Re: Na me nemate nikdo!
na kopytech jo_ tak mi rekni jak z toho svyho c 32amg vymacknes 260! vono je hezky mit pod kapotoou hromadu koni, ale nepride ti trapny, ze si ve 250 vyrazis zuby o volant?
neregistrovaný "MIKI"
12. 12. 2002 22:18
Re: Na me nemate nikdo!
Mam vyndanej omezovač,ostatně to se dá udělat už z továrny ale to je jen házení perel sviním ty negramote.Lehce se dá zvýšit výkon na 450 koní ale na to už potřebuješ kalkulačku-tak vlhký sny ty moulo.
neregistrovaný "STAVROS"
13. 12. 2002 07:26
Re: Na me nemate nikdo!
no vite, ja jsem si chtel udelat obrazek o majitelich Mercedesů, proto jsem to psal trosku slohem dvacetileteho vekslaka v adidas teplakach. A jak vidim, tak se mi ma teorie o mercedesarich potvrdila. Pardon panove
neregistrovaný "jarda"
13. 12. 2002 16:52
Re: Na me nemate nikdo!
ach jo, hádáte se jak malí kluci.. o něco vás poprosím vy SL55AMG, C32AMG a podobní: až se vám za * objeví můj milovanej kombíček Audi RS6, buďte od tý dobroty a uhněte z cesty, nerad bych a vás nervózně troubil. Ty vaše mercedesácký hrkače si prohlížím ponejvíc ve zpětným zrcátku. TDI vlastním taky a nedám na něj dopustit, ale na vyjížďku je lepší RS6..
neregistrovaný "Johny"
14. 12. 2002 21:23
Re: Na me nemate nikdo!
Cau kolego! RS6 forever. Octavku TDi(74kw 4x4) jezdim taky, žádnej závodník, ale jinak je s tim hezký a hlavně levný svezení.
neregistrovaný "SL 55 AMG"
14. 12. 2002 21:47
Re: Na me nemate nikdo!
COZE? TY MI CHCES NAMLUVIT ZE RS6 JEDE LEPE NEZ NOVE SL 55 AMG?? TO JE VTIPNY, POJD TROHU ZAZAVODIT, A UVIDIS, TY MAS JE 4.2 A JA 5.5 A 640 KONI! koukni na www.mobile.de, jeste tam jsou ty AMG ale jsou za 180 000 EUR... pekne auticko, ale i to s 500k je lepsi nez RS6
neregistrovaný "7thatom"
16. 12. 2002 20:48
Re: Na me nemate nikdo!
Pánové, každá značka má nějakého "koně". Nechci sem tahat již starší auta, ale jeli jste někdo v Calibře Turbo 4x4? To je nátěr jako *a navíc čtyřkolka vás podrží na silnici. Verze bez omezovače (do roku 94) jede i 280!!!!! (calibra.web.wo.cz). Má to 204PS, ale odpor vzduchu je Cx 0.26!!!!!
neregistrovaný "Jeník"
17. 12. 2002 13:47
Re: Magore
neregistrovaný "jarda"
17. 12. 2002 14:38
Re: Magore
milý SL 55 AMG, jak si tak čtu cos' zplodil, začínám chápat, že si s tebou asi nikdy nezazávodím.. Zdá se mi, že to SL je výplodem tvých snů a "tvoje" SL 55 AMG nejspíš vyrobilo BBurago v nějakým hezkým měřítku viď???
neregistrovaný "Jeník"
17. 12. 2002 15:51
Re: Nevim proč,ale numužu psat do obsahu, takže jen do titul
neregistrovaný "Vlada"
16. 12. 2002 14:50
Re: Souhlas, neni nad AUDI RS!!!!
neregistrovaný "Jeník"
17. 12. 2002 13:43
Re: Souhlas, neni nad AUDI RS!!!!
neregistrovaný "kecal"
6. 1. 2003 10:51
Re: Souhlas, neni nad AUDI RS!!!!
Jardo, v diskusi o TT jsi psal, ze jezdis s Hondou S2000 a manzelka ma 330i. Ted uz vlastnis i RS6. Tvoji garaz bych rad videl...jestli nejakou mas...
neregistrovaný "kill all"
10. 12. 2002 18:11
Re: Souhlas, neni nad AUDI RS!!!!
velice záleží na řidiči sem s filckou jednou na dálnici předjel ferrari :-) .... no taky de vo to že benzín má vekej náskok ve vývoji.... nafta se do osobáků dává 30 let....... benzín kolem sto let..... to je trochu rozdíl ne????
neregistrovaný "j.huml"
10. 12. 2002 13:02
za tyhle peníze už je passat
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "panther"
11. 12. 2002 11:20
bez titulku
no nevim,dieselaci mam z vas divny pocit.mozna dobre pro setrilky co jedou ekonomicky a pocitaji korunky,pokud auto berete jen jako premistovadlo nic proti vam,ale razit tu nazor ze 96kW TDI si uzijete sviznou sportovni jizdu,asi nevite o cem mluvite.Ja proste nepotrebuju nizkootackovej plkac,jedina otacka ktera trochu jede je RS,ale zas ten podvozek,z tezkycho rodinneho vozu neco sportovniho tezko udelate.Tim toto auto a motor neshazuju sve misto na svete ma a je pro urcitou klientelu ale PROBOHA nemluvte tu o sportovni jizde!
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "skopi"
11. 12. 2002 12:46
Re: bez titulku
Jdi se project!!!!!
neregistrovaný "MIRO"
11. 12. 2002 12:52
Re: bez titulku
Nezbývá, nic než souhlasit, 100% pravda. Mam auticko ze sousedni staje (Passat) a vzdy se bavim, jak mi to obzvlaste TDIcka od Skodovky chtej vzdy ukazovat. No ale maj smulu, mam tam benzin 2.8 V6, to uz prece jenom trosku do sportovna je.
neregistrovaný "Alesi"
11. 12. 2002 15:09
Re: bez titulku
Co rikate na Fabii RS 1,9 96kW za 540 tis. v kvetnu?
neregistrovaný "panther"
12. 12. 2002 11:03
Re: bez titulku
jo tohoto rysu ceskych TDIckaru jsem si vsiml,sice mam jen 1.8L motor,ale je to benzinak,142kW VVTL-i (zadne turbo),kdyz clovek vi jak na nej tak plkace se nechytaji,a zatackovitych cestach jsem dokazal s timto moturkem setrast i M3 ktera chtela "zavodit"
neregistrovaný "Jenik"
12. 12. 2002 14:15
Re: bez titulku
Asi zalezi na ridici. Ale k tej M3. Jestli to byla nejaka novejsi, tak Ti to nezeru. Leda ze by v tej M3 sedel nejakej bridil.
neregistrovaný "KENDY"
31. 12. 2002 11:22
Re: bez titulku
Musím se připojit, taky sem měl tu čest potkat ve stoupání novou M3, chvilku sme se přetahovali, ale potom zmizel ve zpětným zrcátku - je pravdou, že troška víc riskuju a pan M3 si zřejmě nechtěl pocuchat nový autíčko :o)
neregistrovaný "ZN"
12. 12. 2002 15:09
Re: bez titulku
To ze si s timhle motorem dostal novou M3 ti taky nezeru.Jsem zastancem nafty i benzina.Kazdy ma sva plus a minus.Tu tvoji 1.8 by 5.0TDI V10 tak roztrhal ze bysi vubec nevedel.
neregistrovaný "skopi"
12. 12. 2002 18:58
Re: bez titulku
Ale, ale, ale.... 142 kw:243kw a chtel stebou zavodit? Ani starsi m3 231kw by s tebou nemela moc prace, mozna to byl nejakej 20 let strarej kram, a mel vzadu pysne m3, ty zavodniku :)
neregistrovaný "panther"
14. 12. 2002 00:06
Re: bez titulku
asi jste necetli pozorne panove,jasne ze M3 na rovince je o dost lepsi,ja ale mluvil o zatackach,a tak je to precejenom 1400kg pixle(M3) proti 1080kg,vetsimu rozvoru nizsimu tezisti atd proste jina...
neregistrovaný "skopi"
14. 12. 2002 01:15
Re: bez titulku
Ale chlapce, nechal te project, abys mel radost...Jdi to rict inzenyrum od BMW, ty se asi hodne nasmejou 0,13 kw/kg(mas Toyotu Corollu, ze jo?)-0,15 kw/kg pro M3(ma 1600kg), vetsi vaha=lip sedi, tocivak pres 300Nm, brzdovy kotouce pres 300mm, plynovy tlumice, teziste asi tak o 1,6 cm vys, 18ti palcovy kola...nechci nic rikat, ale
neregistrovaný "skopi"
14. 12. 2002 01:21
Re: bez titulku
Neee Corollu, ale Celicu? Jestli jo, tak to si jeden z mala a to auto ti ZAVIDIM, je moc hezky.....
neregistrovaný "Fred"
12. 12. 2002 00:28
Re: bez titulku
Kecas nesmysly.Pocitove(tj. brutalni zatah 1800-4500) pojede TDI 96 lepe nez RSo.A sportovni jizda je hlavne o pocitu ridice.Jen Vam benzinaci zavidim ten sepot kvetin.
neregistrovaný "panther"
12. 12. 2002 10:57
Re: bez titulku
mozna zijeme v jinych svetech ale sportovni jizda rozhodne zacina nad 6000 otackami,v lepsich vozech nad 7000,nejak mi nic nerikaji auta co sice tahnou od 1800 ale umiraji brzo,mozna dobre do mesta na jezdeni od krizovatky ke krizovatce ale kdyz jde nekomu o sportovni zazitek tak otacky drzi pobliz omezovace,a to je parketa pro benzinaky.kdo nekdy zkusim hondu s2000 dobre vi o cem mluvim.jo a jeste dodatek sportovni jizdu o neco lepsim motorem neudelate,tam jde spis o podvozek vahu teziste zaveseni kol.viz reklama jednoho vyrobce pneumatik "fun is not a straight line"
neregistrovaný "jarda"
17. 12. 2002 15:39
Re: bez titulku
tak trošku s tebou nemohu souhlasit, nevím proč by měla sportovní jízda začínat až při 6000??? než se na těch 6000 vyšplháš, tak já už budu dávno v pr... a nechám tě ve smradu nespálenýho benzínu.. hihi.. Ta moje kárka má točák 560Nm už od 1950 a drží jej až do 5600(jestli dobře pamatuju), jenže dostatečnej točák už tam je od volnoběhu.. pak mi stačí, abych to držel na "dvouapůltisících" a i tak jedu jak drak.. Max. výkon mám sice postavenej výš, a to (tuším) 5700-6500, ale není třeba dosahovat těchto výšek:-))) Jestli nevíš o čem mluvím, tak je to Audi RS6, avant. Jenže na každodenní ježdění to nééni.
Co se dieselu týče, vlastním i allroad s 2.5TDI, ve standardu 132kw. Je čipnutej, má jiný výfuky, turbo a dva chladiče vzduchu a teď dává 168kw. Krouťák je tady výš, je zvedlej z 370 na 410Nm. Allroad je docela těžký vozítko, ale tenhle diesel opravdu stojí za to..
myslím, že za 5-10 let půjdou benziňáky do někam, protože jim diesely vyprášej kožich..
neregistrovaný "octaviaRS"
12. 12. 2002 17:56
Re: bez titulku
Hmm, to byl dobry zert, ze TDI 96kW pojede lip nez RSo :-)))) Skoda, ze mu chybi cca 50 koni..., hmotnost je stejna a kroutak o tolik vetsi nema... Ani na pruznost z 100-200 na ni nebude v zadnem pripade mit sanci...v RSe muzes jeste pri 100 radit za dve a trojka frci skoro do 180... to v tomhle TDI tezko zazijes... navic RSo pri 200 jeste citelne zrychluje, i kdyz uznavam, ze to uz neni zase az tak podstatne...
neregistrovaný "xy"
13. 12. 2002 11:28
Re: bez titulku
vubec netusis o cem mluvis - bez si to projet - ten kroutak 310 dela takovy divy, ze i jako ridic 1.8T jsem smeknul - nestacil jsem radit a protiprokluz obcas sepnul i pri tretim rychostnim stupni...
neregistrovaný "RCD"
16. 12. 2002 11:16
Re: bez titulku
když si jel na sněhu tak se nediv
jinak k tomu řazení - je stará dobrá pravda že u Dieselů se pořád řadí když si chceš zajezdit , protože sféra využitelnejch otáček je proti benzínu jinde

jediný co se mi na dieselech líbí je ta spotřeba
neregistrovaný "mr.x"
14. 12. 2002 20:03
nafta je na *
a uz nekdo z vas dieslaku videl zavodni auto v dieslu? asi ne. proc? protoze *jede
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ZN"
14. 12. 2002 21:00
Re: nafta je na *
Si vedle jak ta jedle. Zavodni auto sem vydel. Co takle zavody cestovnich vozu. Nejlepsi diesel co je v soucasne dobe 5.0 TDI V1O, je dost dobrej a jede a tahne stejne jako V8. Nic proti benzinu nemam. Mam Golfa 1.9TDI 110kW. Jede dost dobre a zere malo. Diesly se teprve rozjizdeji a v budoucnu budou technologicky pred benzinakama.
neregistrovaný "mr.x"
15. 12. 2002 17:07
Re: nafta je na *
no dobre, takhle velkej motor, to je jak z nakladaku, tak se nediv ze to jede. Ale kdyz se podivas na ty mensi motory, treba rally a pod. nebo F1 tak tam nafta ani nepachla.
neregistrovaný "ZN"
15. 12. 2002 19:45
Re: nafta je na *
Tedka je jo,ale nevis jak to bude vypadat za 50let.
neregistrovaný "mr.x"
16. 12. 2002 18:06
Re: nafta je na *
ty ale taky ne
neregistrovaný "Milan"
19. 12. 2002 11:20
Re: nafta je na *
Vy si vazne myslite, ze do formule 1 se tankuje klasicka bezolovnata 95ka ? Technik nejsem, ale o tomhle vazne pochybuji.
neregistrovaný "ruda"
17. 12. 2002 09:23
Re: nafta je na *
BMW 320d vyhralo asi pred ctyrma rokama vytrvalostni zavod.Bohuzel nevim presne kdy to bylo ani kde, ale vzpominam si ze jsem o tom cetl. Byl to tehdy novej motor 2.0d a jezdil v aute s karoserii ze starsi trojky (model e36).
neregistrovaný "Jeník"
17. 12. 2002 13:56
Re: Omyl. Jezdi se seriál na okruzích s Alfama 146 JTD... a
neregistrovaný "octaviaRS"
16. 12. 2002 15:08
test...
Je moc pekne, ze tabulkove v pruznosti na 4. stupen z 80-120 mate zrychleni jako hrom, ale trosku jste pozapomneli, ze v benzinaku si podradime za 3 a vy uz jen sledujete nase koncove svitilny... Pocitove mozna diesel jede hezky a kroutak s nim dela divy, ale na benzinak to porad nestaci...diesel je pro lenochy co neradi nebo neumej radit...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "ZN"
16. 12. 2002 18:50
Re: test...
Co to kecas, ze diesel je pro lidi co neumej radit??V dieslu aby si jel prave pocitove dobre tak musis sakramencky umet radit.Protoze prave u dieslu je sfera vyuzitelnych otacek docela mala.Taky de o to jakej mas diesl napriklad v Golfu 1.9TDI 110KW a 320Nm ackoli se to nezda se musi taky dost radit.Nejlepsi je to tak do 1800 do 3200ot.Tam podava to nej.
neregistrovaný "skopi"
16. 12. 2002 23:14
Re: test...
A to si slysel, ze v novym Golfu ma bejt 2,0 TDi 125 kw??? To bude pero...A RS se pred nim bude muset klidit z cesty.
neregistrovaný "ZN"
17. 12. 2002 10:29
Re: test...
To je jasny 1.8T nebude mit sanci vysi spotreba a nisi vykon.
neregistrovaný "ZN"
17. 12. 2002 10:20
Diesli
* tak to bude vono. Jestli bude silnejsi provedeni novyho 2.0TDI se 125Kw tak se bude muset 1.8T 110Kw a nakonec i 132Kw klidit s cesty. Ta jeho pruznost bude podle meho nazoru hodne dobra. To bude dieslik jedna basen. Chudak 1.8T 110Kw. Tenle motor bude uz dost pozadu. Budou muset vymyslet nakyho nastupce.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "skopi"
17. 12. 2002 16:13
Re: Diesli
Budou nabizet celkem 3 varianty: 2,0 TDi 100kw, 110 kw a 125kw!!! 175 koniku! Tocivak hadam okolo 350 Nm, to bude pekloUz aby tu byl, aby dali benzini konecne pokoj...
neregistrovaný "Milan"
19. 12. 2002 11:15
nafta_vs_benzin
Dobry den, precetl jsem celou diskuzi a chtel bych sdelit, ze se preci nema cenu hadat oto, zda je lepsi to ci ono. Nekomu vice vyhovuje vznetovy nekomu zazehovy motor. Ja osobne mam slaby diesel motor a jsem spokojen. Nekdo ma vsak rad silny zatah, vysoke otacky a je ochoten zaplatit vyssi spotrebou. Jiny jako ja, kdo na to nema penize, nebo je jen proste nechce dat, radeji jezdi za mene a pomaleji.A verte,ze muj diesel byl levnejsi nez 1.4 MPI od skody a jede naprosto stejne.
Ad spolehlivost atd.
Myslim, ze dnesni moderni diesely jsou velmi dobre a vyvoj stale pokracuje, nejsou sice tak tiche ani nemaji tak nizke vybrace a nedaji se tak tocit jako benzinove agregaty, ale maji neco do sebe, napr tocivy moment. Me klapot ani vybrace nevadi, naopak, mam je docela rad a nikomu to nevnucuju.
Takze kazdemu co jemu libo jest a rozejdeme se v miru.
P.S. Kdo si mysli ze nafta patri do kamen, budis.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SL 55 AMG"
6. 1. 2003 16:26
bez titulku
ten kdo opravdu mam auta pres 3 melouny si myslim , ze na tento "chat" nechodej, ja bych to uz nedelal kdy bych takove auto mel
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pickup"
9. 1. 2003 23:44
Svezení
Přečetl jsem si vše uvedené a je to lepší než telka o Silvestra. Jezdím s Oktávkou 66 kW a jsem spokojen - jede příjemně a nic po mně nechce. Dál jezdím BMW 330d a je to nádherné- velmi svižné svezení a opět téměř nic nechce. Ale pokud se OPRAVDU chci svézt sednu si na mého mazlíčka SUZUKI GSX-R 1000. 160k - 165 kg. 0-100 2,7 sec. Max 275 km/h. Všechna koupitelná auta přpištěná pro provoz na veřejných komunikacích ji vidí jen zezadu a jen asi 10 sekund. Pak už NIKDY. TO je svezení - čisté, bez prezervativu. Doporučuji!!!!!
Čau a hodně spokojených kilometrů všem !!!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "jarous"
11. 1. 2003 19:00
Re: Svezení
No ja taky prispeju trochou do mlyna. Koupil jsem Toledo s motorem 66 kW a nechal si dam dat chip. Ale bacha - vypinatelny. Normalne v provozu jezdim na puvodni vykon 66 kW, ale kdy z si chci zablbnout nebo predjet tezce predjetelny kamion, tak prepnu vypinac a vykon stoupne na 85 kW/ 300 Nm. A to je sakra rozdil. Tento chip mne stal 10 000 Kc, netrapim tim motor, ale kdyz potrebuji tak mam dostatecny vykon k dispoyici. Kdyz se nad tim zamyslim, tak, jsem ho zatim pouzival snad tak 2 hodiny (při ujetých 55 000 km.
A mimochodem, zaregistrovali jste, ze letosni DAKAR jede vuz VW s motorem 1,9 TDi a vykonem 160 kW? Je videt, ze ten motor ma dobry zaklad a jeste dalsi rezervy na zvysovani vykonu.
neregistrovaný "xman"
11. 1. 2003 20:49
Re: Svezení
Motorka je to jiste rychla, ale predpokladam,ze napr. takove Bugatti Veyron 16/4 by to asi vyresilo po svem. A to tak, ze Suzuki by to mela v 280tce sectene a bugatka by ji dala se svou vice jak 400 km rychlosti na frak, pak kdo by koho sledoval 10 sekund. A takovych aut je vic, coz takhle Ferari Enzo, nove Lamborgini, Mclaren a dalsi. Pravda Bugatti stoji milion eur a jezdi na benzin a ne naftu, ale co neni dnes, mozna bude zitra.