Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Mégane II je Car of the Year 2003

Téměř šest desítek motoristických novinářů z celé Evropy zvolilo druhou generaci Renaultu Mégane automobilem roku 2003!
Zpět na článek
19. 11. 2002 10:54
neregistrovaný "PetrT"
19. 11. 2002 11:01
neregistrovaný "Ajvn"
19. 11. 2002 11:24
neregistrovaný "Boby"
19. 11. 2002 10:56
neregistrovaný "Ajvn"
19. 11. 2002 14:10
anonym
19. 11. 2002 14:25
neregistrovaný "Milan"
19. 11. 2002 14:33
anonym
19. 11. 2002 14:45
neregistrovaný "PASI"
19. 11. 2002 15:47
neregistrovaný "Michal"
19. 11. 2002 19:15
neregistrovaný "viper"
19. 11. 2002 21:27
neregistrovaný "Hellebrand"
20. 11. 2002 00:53
neregistrovaný "Fred"
20. 11. 2002 08:04
neregistrovaný "pepa"
20. 11. 2002 11:01
neregistrovaný "derek"
20. 11. 2002 16:27
neregistrovaný "Pepíno"
20. 11. 2002 18:12
neregistrovaný "Hellebrand"
24. 11. 2002 19:15
neregistrovaný "otik"
25. 11. 2002 21:29
neregistrovaný "Martin"
19. 11. 2002 21:37
neregistrovaný "cuisine"
19. 11. 2002 23:25
neregistrovaný "GoSpeed"
21. 11. 2002 02:24
neregistrovaný "Riccardo"
21. 11. 2002 17:19
neregistrovaný "viper"
21. 11. 2002 20:55
neregistrovaný "skopi"
3. 3. 2003 21:32
neregistrovaný "Tomáš Palkoska"
21. 11. 2002 18:25
neregistrovaný "STi"
22. 11. 2002 15:10
neregistrovaný "viper"
22. 11. 2002 18:30
neregistrovaný "Ľuboš Lorenz"
23. 11. 2002 01:48
neregistrovaný "Riccardo"
23. 11. 2002 16:22
neregistrovaný "viper"
24. 11. 2002 14:45
neregistrovaný "Marek"
24. 11. 2002 15:43
neregistrovaný "Pavel"
24. 11. 2002 17:18
neregistrovaný "Honza"
24. 11. 2002 20:24
anonym
25. 11. 2002 02:55
neregistrovaný "Riccardo"
25. 11. 2002 14:22
neregistrovaný "otik"
26. 11. 2002 13:08
neregistrovaný "Michal"
27. 11. 2002 14:25
neregistrovaný "Petr"
12. 12. 2002 10:32
neregistrovaný "Mikez"
5. 3. 2003 16:59
neregistrovaný "Hasna"
neregistrovaný "PetrT"
19. 11. 2002 10:54
Design
Zepředu není Megane špatný, ale zadní část se mi vůbec nelíbí. Je to jako pytel přilepený vzadu. Ale zřejmě stejně jako v oblečení se tvůrci snaží o futuristický vzhled. Uvidíme jak se bude tohle auto prodávat :-)).
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ajvn"
19. 11. 2002 11:01
Re: Design
Tipuju, ze diky uz tradicni agresivni cenove politice Renaultu a pomeru cena/vykon se bude prodavat velmi dobre. Osobne bych si pockal na pristi podzim a tabulky prodejnosti, v souboji s novym Golfem a Astrou .. budou vlastne uz v tu dobu??
neregistrovaný "Boby"
19. 11. 2002 11:24
Re: Design
To je trochu spatne srovnani. Je jasne za Megan bude mit mnohem bohatsi vybavu za stejnou cenu za jakou se bude prodavat VW. Zvlaste v nasich podminkach je cena limitujici faktor. Ja bych si taky pral ve snu Porsche ale mam jenom na Peugeota. Takze nez tabulky prodejnosti bych si pockal na jizdni vlastnoti, bezpecnost, spotrebu, atd.
neregistrovaný "Ajvn"
19. 11. 2002 10:56
gratulace
Velka gratulace do me materske staje Renault :-) Minimalne za odvahu si to oceneni zaslouzi. Tak hodne stastnych kilometru vsem, nejenom Megankum, at si kazdy ten svuj domecek na kolech uzije ve zdravi a v radosti. :o)
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 11. 2002 14:10
DEsign?!?
Nemam presnou predstavu jak se marketingove zpracovavaj novinari pred takou volbou auta roku, ale design, pokud ja vim, neni abstrakni umeni do obyvaku, ale citlive spojeni estetickych, praktickych, bezpecnostnich, ergonomickych, konstrukcnich a materialovych "pozadavku ci prani".
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Milan"
19. 11. 2002 14:25
Ach, jo!
Kam Renaulte, kam kráčíš, když zrůdy samé přinášíš?
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 11. 2002 14:33
add Design
Z tvarovani vozu je pro vsechny nova zadni partie vozu. Je zrejeme krom snahy zaujmout neokoukanym resenim inspirovana renaultem z 60. let. Takze estetiku ponechme na kazdeho gustu. V 3dver.karoserie je dle meho soudu nesteticke spojeni obloukem padajiciho okna a krabicoviteho tvaru samotne strechy. Prakticke reseni je problematicke myslim pro vsechny, kteri necouvaji podle zrcatek. Vyhled je znacne omezen dale uzkym sklem zadniho vika. Vsimnete si "ne-delky" zadniho sterace. 5ti dver nabizi asi lepsi vyhledy /a pocity/ cestujicim na zadnich sedadlech. O samoucelnem postupu tvarovani svedci i kruhovy prvek s ovl. a displ. klimatizace, ktery je jen pro plezir a odlisnost natlacen do vydechu vetraci soust.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PASI"
19. 11. 2002 14:45
???
To je sila - zadek bes a interier des :(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal"
19. 11. 2002 15:47
Hurááá!!!
Jsem neuvěřitelně rád, že konečně krása a odvaha vyhrává nad nechutností unifikace představovanou např. koncernem Volkswagen Group. Díky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "viper"
19. 11. 2002 19:15
re
konečně pořádný design,ne jako ten *of VW.Obdivuju Renault, že i v době takové unifikace a úspor nákladů dokáže vyrobit zajímavé auto, které si na rozdíl od aut VW nikdo na ulici nesplete!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hellebrand"
19. 11. 2002 21:27
Pevně jsem věřil,že vyhraje
Renault opět ukázal,že umí dělat auta a ne bezduché krabice bez kouska originality,jako nejmenovaná konkurenční značka.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Fred"
20. 11. 2002 00:53
Re: Pevně jsem věřil,že vyhraje
Takze bezduche krabice nejmenovane konkurencni znacky? Ty blboune, mel jsi nekdy renaulta?Asi ne, jinak bys nemohl tak pindat.Ja mam novou lagunu a ty problemy co s ni mam me zcela staci.Ano design je nadherny, ale ta funkcnost jednotlivych zarizeni uz velmi pokulhava.Ten nejmenovany strohy (asi nemecky konkurent) ma alespon
vse funkcni, presne a v poradku.Proboha lidi,pokud uz jste si zvykli na nemeckou, ci cesko-nemeckou znacku, nikdy si nekupujte renaulta...Je to des...verte mi...
neregistrovaný "pepa"
20. 11. 2002 08:04
Re: Pevně jsem věřil,že vyhraje
Frede, proc ta agresivita?! Navic ve tvem prispevku neni nic konkretniho, tak proc ti verit? Znam docela dost lidi, kteri maji problemy s nemeckymi auty, myslim, ze to nejde hazet vsechno do jednoho pytle. Pokud nesji spokojen, prodej a kup si neco jinyho, nemusis trpet :-) Jinak novej Megane je moc pekny, jsem zvedav na vysledky crash testu s 10 airbagy a taky, az ho uvidim in natura.
neregistrovaný "derek"
20. 11. 2002 11:01
Re: Pevně jsem věřil,že vyhraje
není sám kdo má problémy s novou lagunou. Mí dva známi mají také. Koupit si auto za 700 tis ktere nejde po 1 roce odemykat je vazne ostuda. Design renaultu beru, originální a lidé na to opravdu slyší. Za design si titul auto roku zaslouží. Co se týče kvality bych to viděl naprosto jinak. Kvalitou předčí snad jen fiata. Renault by si měl uvědomit že lidé kupují auta především k užitku a ne na parádu. Na tomto musí hodně hodně zapracovat, aby si zpravili reputaci mnoho zklamaných zákazníků. (PS: samozřejmě že zakaznik, ktery najezdi ročně 10 tis. km to vozidlo vychválí)
neregistrovaný "Pepíno"
20. 11. 2002 16:27
Re: Pevně jsem věřil,že vyhraje
Taky jsem měl dvakrát "francouze". Už nikdy víc! Pokud k tomu ještě přičtu "ochotu" servisu a ceny ND či doplňků pak nemám co řešit a auta z této země už jednoduše ne. Specielně Renaulty z Turecka vysloveně nedoporučuji - tlučící nápravy (dáno i konstrukcí), hvízdající převodovka, nedotažený silentblok motoru, řadící páka cestující podle toho když přidám či uberu od palubky po ruční brzdu, vrzající kde co (palubku u Megana lze například lehce vyrazit za svý polohy úderem dlaní ). Již ne, děkuji. Mimochodem, dělám ve firmě která je dodavatelem Renaulta i Peugeota a několik lidí od nich jsem měl tu "čest" poznat a tak se skutečně se nedivím že ty auta maj takovouhle kvalitu.
neregistrovaný "Hellebrand"
20. 11. 2002 18:12
Re: Pevně jsem věřil,že vyhraje
Za prvé si myslím, že *jsi Ty,když dokážet takhle nadávat,ale to je vedlejší.Najel jsem s Twingem v plné výbavě bez pro blémů 120 000 km, dal jsem do dcerám.Nejstaší dcera má Clio 1,2 16 V jeden rok,najeto přes 30 000 bez problémů a já těď mám 5 měsíců Clio 1,5 dCi Extréme v maximálně myslitelné výbavě mimo xenonů, které jsem nechtěl..Hlavně motorem jsem přímo nadšený. Mimochodem mám najeto víc jak 1,5 mil. km, takže si myslím, že o autech něco málo vím.
neregistrovaný "otik"
24. 11. 2002 19:15
Re: Pevně jsem věřil,že vyhraje
Souhlasim, temer neustale sviti airbagy(Megane, Clio, Laguna), v servise s tim vetsinou nic nesvedou, ze pry spatna elektroinstalace, za deste a vlhka neustale blikaji vsechny kontrolky na palubni desce, pritom se vzdy vynuluji stanice na audiu a hodiny taky(Clio), po 50tis km je prosoupane calouneni na sedadlech, casto sviti ABS(Laguna), unika olj okolo motoru a prevodovky atd. atd., no proste auto na par km, jinak proti designu renaultu nic nenamitam, az teda na ten novy Megane, to je opravdovy hnus/myslim zezadu, jinak interier je pekny(mimochodem na renault strohy(kopirovany) a zepredu je vuz taky zdarily, no jen muj nazor:), jinak secteno podtrzeno, Renault je tak levny jen proto, ze je nekvalitni(poruchovy), proste pokud se ma srovnavat s nemeckou konkurenci, zdaleka na ni nema, sami si to nekdy srovnejte, nez tady neco napisete.
neregistrovaný "Martin"
25. 11. 2002 21:29
Re: Pevně jsem věřil,že vyhraje
Plně, zcela a 100% souhlasím se všemi 3 předchozími příspěvky a připojuji se ke gratulaci. Jen tak dál!!!
neregistrovaný "cuisine"
19. 11. 2002 21:37
nic moc
tak tenhle desing mě moc neoslovuje.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GoSpeed"
19. 11. 2002 23:25
Renault??!!
Tak se mě zdá, že Rencek zase udává směr kam asi auta půjdou......je sice fakt že k dokonalosti to má daleko, ale pořád lepší než auta skupiny Volkswagen Group a to včetně toho našeho opěvovaného Superbu.
Já sice Rencka nežeru ale minimálně za originalitu si ten titul zaslouží./sice bych radši na prvním viděl Mazdu/......ukaže prodej!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Riccardo"
21. 11. 2002 02:24
francuzke auta = nizska kvalita
Ako mohol vyhrat renault, ved vsetci francuzi su smejdi. Kto mal moznost skusit nemecku kvalitu a spracovanie, tak do vrzgajuceho francuza nesadne. Aj skodovka je lepsia, jen trochu spi na vyvrinoch.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "viper"
21. 11. 2002 17:19
Re: francuzke auta = nizska kvalita
Vidím, že někteří zde mají "kvalitně vymyté" mozky těmi Volkswagenem podplacenými testy a marketingem.Možná že v minulosti měly některé francouzské a italské vozy problémy s kvalitou, ale ty časy jsou dávno pryč vážení !!!!
Vzhledem k tomu, že většinu věcí na autech dnes montují roboti, tak nemá asi cenu polemizovat o kvalitě.Nová moderní auta ať už od Renaultu nebo Fiatu snesou ty nejpřísnější měřítka kvality a bezpečnosti, takže argumentovat tím, že vrzala nějaká deska v Laguně je blbost.Ty němeské *** taky nejsou zrovna žádné terno, ale předražený slepenec univerzálních dílů, ze kterých lepí ty svoje koncernové "značky" a Škodovka to s VW opravdu "vyhrála". Ano má lepší kvalitu, ale vlastní design šel tak akorát do pr.ele a navíc teď nový "šef" chce zrušit největší škodovku bez nástupce a vyrábět jen levné auta a navíc časem propustí další lidi a možná i zavřou nějakou tu továrnu, aby nakonec stejně vyráběli jen ty svoje auta na úkor Škody!!!

To je fakt výhra !!!!! Gratuluju !!!!

Viper
neregistrovaný "skopi"
21. 11. 2002 20:55
Re: francuzke auta = nizska kvalita
Ty nemecke sr...maj akorat konzervativni design! A je pravda, ze novy francouzi jsou opravdu kvalitou jinde nez starsi modely. A co Citroen, uz to taky zlepsil? A ted o designu....Megane se mi nelibi, vzdyt je to akorat VYSTREDNI KRABICE, ale estetika a cit pro tvar je v haji (koukej se treba na ty VW sr.., ne jako na celek, ale na detaily - Passat zadni sloupek,svitilny, Golf taky, Audi zadek,......maj pekne ciste tvary, ale celek je az moc konzervativni a nudnej. A vyrabej az moc stejny auta (ale to vi kazdej). Mazda 6 je opravdu pekna, agresivni tvary, mela to vyhrat a ne tenhle "pokus o neco vyjimecneho". Ale preju jim to a nejde jim uprit snaha o neco jineho, zmenu
neregistrovaný "Tomáš Palkoska"
3. 3. 2003 21:32
Re: francuzke auta = nizska kvalita
Souhlasím s tím, že měla vyhrát Mazda 6 - nakonec mám ji doma - nicméně souhlsím též s nižší kvalitou francouzských a italských aut - máme doma nový renault clio a úroveň zpracování je taková, že by si jí japonští nebo němečtí konstruktéři neopovážili pustit z výrobní linky - a netýká se to jen maličkostí jako vrzající přístrojová deska, ale například uvolněná nádrž či odpadlý spínač brzdových světel a to je otázka co nás ještě s renaultem čeká. Před mazdou 6 sme měli mazdu 323 r.v. 1996 a během šesti let provozu a sto tisíc kilometrů snad nepraskla ani žárovka - auto bylo naprosto bez poruchy.
neregistrovaný "STi"
21. 11. 2002 18:25
riccardo:
desing trochu ujety,ale francozka auta mela vzdy smrnc a navic kvalita je ppporad lepsi nez ta radoby"dokonala" nemecka kvalita ,ostatne ,co kdy v posledni dobe oni:pani dokonali: vyhrali?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "viper"
22. 11. 2002 15:10
Re: riccardo:
To může být brzo pravda, protože francouzské značky zažívají mohutný comeback a také zahájili velkou ofenzívu v udávání nového směru v designu ,zavádění nových technologií a nových kategorií v automobilových třídách.V tomto bodě "němčouři" trochu zaspali........ :-)

Ty jejich auta jsou možná kvalitní, ale taky přehnaně konzervativní a předražené !!!!

Zákazníci jsou už znuděni těmi pořád stejnými nudně vypadjícími auty a pokud sledujete trendy, tak jsou to právě francouzi, kteří se přesně trefili do vkusu a potřeb budoucích zákazníků.

třeba Citroen Pluriel, Peugeot 307CC, Renault Espace a Mégane 4x4. Tyto auta momentálně vyjadřují styl a vkus zákazníků !

Viper
neregistrovaný "Ľuboš Lorenz"
22. 11. 2002 18:30
Lorenz
Čo ma štve, je fakt, že Citroen C3 skončil tretí a Honda Jazz a Ford Fiesta skončili za ním. Patria do tej istej triedy a na rozdiel od Citroenu aj niečim vynikajú. S výtazom som celkom spokojný.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Riccardo"
23. 11. 2002 01:48
Franc - low end
Kto tu pisal, ze francuzke auta su rovnako kvalitne ako nemecke, pretoze ich robia roboti, musi byt niejaky teeneger, ktory netusi o com tu je rec. Hlavny faktor kvality su pouzite materialy ( uz ste niekedy boli v novom Renaulte scenic? To je smrad. ) a dvolizitu vec zohrava aj ludsky faktor. A este k tomu nie je robot ako robot. Pocul si nieco od odchylkach vyroby?
Za kvalitu treba plati a to ponukaju japonci (toyota, mazda) a nemci. Talinske auta su sracky na par rokov ( vratane noveho Stila ) a francuzi nedostatok kvality snazia dohanat vybavou a mnozstvom airbagov. Ja som pocul v predajni Daewoo aj taky nazor, ze to Tico je vynikajuce auto :) - samozrejme to bolo od panicky, ktorá bola rada, ze to za tu cenu aj startuje.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "viper"
23. 11. 2002 16:22
Re: Franc - low end
no to snad ani není potřeba komentovat...................
neregistrovaný "Marek"
24. 11. 2002 14:45
Re: Franc - low end
Jednim slovem hrůza, to auto je hrůza! Jestli tohle se dá nazvat designem tak to fakt nevim. Dobře si pamatuji na totální propadák jménem Safrane.Renault prostě nepochopil,že na tento segment jednoduše nemá. No a tak teď se snaží kvalitu schovat za tyhle bláznívý výtvory jako jsou Avantime, VelSatis a teď už i Megane.Když prostě nemůžou nabídnout kvalitu, tak nabízej aspoň něco jinýho, co nikdo nemá a tím je právě tenhle otřesnej vzhled. Jsem zvědav kam s touto politikou dojdou.
neregistrovaný "Pavel"
24. 11. 2002 15:43
Re: Renault is cool
Nemyslim si, ze design je spatny. Ale myslim, ze by spis slusel ten tvar nejakymu MPV nebo aspon kombiku. A rozhodne si nemyslim, ze by Renault delal oskliva auto viz. Renault Megane II - krasne auto a co teprv v kombiku. Podle fotek se mi moc nelibi ten volant.A ta cena je trochu prehnana podle me. Neco jako Stilo - taky mi pripada predazeny. Ikdyz je pravda, ze obe auta maji slusnou vybavu ale preci jen je to nizsi trida.
neregistrovaný "Honza"
24. 11. 2002 17:18
NELIBI SE VAM SNAD
Nevim, co se komu nelibi na novym Mégane II. Podle meho je ten zvhled naprosto uchvatnej. A pokud se Vam nelibi tohle, zkuste se mrknout na sedana na www.renaultclub.cz a myslim, ze Vam spadne celist, to je teprve totiz kara a to ma Renault jeste v zaloze kompi, kabrio a taky NEW SCENIC, to budou teprve auticka. CO se tyce kvality, souhlasim s nazorem podplacenosti statistik, meli jsme taky 2 renaulty a krom toho, ze se jezilo na garancku a doleval benznin nemel problemy. Jen obcas ta ochota v servisu, ale to je lidma, ale jinak na Renault nemuzu nadavat. Co se tyce spolehlivosti novy Laguny II tak as tim zamykanim jsem to slysel, je to holt novinka no, ale i detske nemoci uz renault vychytal, takze by melo byt uz vse ok, chce to trochu trpelivosti. A nova cena Megana?? Komu se zda vysoka? Za to co nabizi?? Tech airbagu a tak? TO je cena super.
Cau Honza
Rozbalit vlákno
3
anonym
24. 11. 2002 20:24
Re: NELIBI SE VAM SNAD
Je to nadhera, uz aby se prodavali v CR. Bude to oziveni silnic. Kvalita nemciXfrancouzi/italove ? Dnes uz jenom hloupe predsudky. Auto jenom na par let... - to je peknej kec. Kdo si dnes kupuje auto na 15-20 let ? A nahodou i FIAT udal kus prace s kvalitou, ale skoda, ze u nas ma blbou povest, protoze Stilo je taky super.
neregistrovaný "Riccardo"
25. 11. 2002 02:55
Re: NELIBI SE VAM SNAD
Prosim, zajdi si do predajne fiatu a poriadne sa tam popozeraj.
neregistrovaný "otik"
25. 11. 2002 14:22
Re: NELIBI SE VAM SNAD
Megane II sedan je jeste hnusnejsi(jen muj nazor), nez ten hatchback. Ten sedan je proste jeste hnusnejsi, nez zatim nejhnusnejsi sedan na svete, a tim byl az doposud Renault Thalia, ted tomu ovsem Megane II nasadil korunu, nic hnusnejsiho jsem jeste nevidel.
neregistrovaný "Michal"
26. 11. 2002 13:08
Design
Radši toho hodnocení designu necháme, protože asi nikdo z nás není takový odborník, aby poznal co je pěkné a co ne. Co jsem tak všude četl, tak polovině lidí se Megane II líbí a druhé ne. Ale to je normální a každé auto se líbí jinému víc, jinému míň. Právě proto jsou tu německá auta pro ty konzervativnější a francouzská pro ty ostatní, co mají výstřední vkus. A potom se to ukáže v prodeji. Myslím si, že na tom Megane bude docela dobře.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Petr"
27. 11. 2002 14:25
Re: Design
rekl bych nemecka auta pro lidi bez napadu a invence ....
neregistrovaný "Mikez"
12. 12. 2002 10:32
Re: Design
Německá auta jsou dobrá (myslím spolehlivá). Míním tím Mercedes a BMW. No i Audi. Ale VW a Opel, to jsou šmejdy, které nestojí za nic. Francouzská auta jsou designově nápaditá, ale nejlíp se cítí v servisu. Tam je jim dobře. Laguna a ty její měřiče tlaku v pneumatikách. Děs. Litr motorového oleje na 1000 km. Děs na druhou. Nebo Peugeot a to jeho veleslavné auto roku 307. To je tak poruchový ksindl, že větší snad ani není. Soused váhal mezi novou H Civic 1.6 VTEC a P 307. V Peugeotu mu řekli, že ten jejich skvost je auto roku a že Honda má superdrahé ND. Že ty jejich jsou podstatně levnější. Dostal zadarmo střešní nosič a koupil si auto roku. Teď je z toho chudák nešťastný, několikrát mu zhasly komplet všechny kontrolky - naštěstí při parkování. Prostě mrtvé auto. Nezhasínají mu světla. Tam je nějaké automatické rozsvěcování světel nebo co. Že po nastartování se to samo rozsvítí a po vypnutí motoru samo zhasne. No nezhaslo. Říkal jsem mu: nekupuj toho pežota, to je *. Vem si do servisu pár rodinných fotek, protože tam budeš víc, jak doma. Kup si raději Hondu, ta je mnohem kvalitnější, lepší podvozek, uvnitř je podstatně víc místa. A že Ti v pežotu ti umělci řekli, že má superdrahé ND - to absolutně neřeš, protože jsou mnohem trvanlivější, než ty jejich žabožroutské šroty. S Hondou akorát na servisní prohlídky po 20t km, náplně a benzín. Jinak nic. Nedal na kamarádskou radu a teď pláče. S renaultem je to úplně to samé. Auto na pohled zajímavé, ale šrot. Elektronika naprosto v háji. Na liberálním trhu v USA je nejspolehlivější auto Toyota a hned za ní Honda. S velkých aut je nejprodávanější Toyota Camry, střední proud vede Honda Accord. Asi proto, že to jsou takové zmetky, že...(ti amíci jsou asi fakt tak tupí, že si nechtějí koupit evropské auto roku 2002. Vždyť je tak úžasné... :-) )Tam by si nějaký francouz ani neškrtnul. Tak leda poručík Colombo a jeho Renault... :-)
neregistrovaný "Hasna"
5. 3. 2003 16:59
Re: Design