První desítky kilometrů se "státnickým" A8 ukázaly: jednoduché ovládání složitých funkcí, komfort pro všechny, tuhý podvozek a úspěšně vylepšený motor.
Omlouvám se za nedostatečný kontext. Vychází to z události z minulého týdne, kdy jeden ze speciálně vyškolených policejních řidičů převzal novou A8 a za několik minut havaroval způsobem, který media popisovala jako "jízdu rychlostí 240 kmh v místě, kde je povolena max 40" Jde o konec plzeňské dálnice D5 v Praze a z dálnice zůstává jen odbočka na běžnou silnici, na což upozorňuje dost zřetelné značení.
Abych byl úplně přesný, rychlost uváděla media v minulém týdnu jako "údajně 240" v tomto týdnu pak "údajně 180". Řidič vyvázl.
Nic proti, ale myslím, že i těch 180km je trochu přehnané. Asi minutu po havárii jsem jel kolem a pokud by to havarované audi jelo 180, tak by skončilo mnohem dál od silnice a určitě by bylo více pochroumané. Rychlost v jaké se vyboural byla podle mne kolem 120-130km. Důvod proč bylo audi na střeše je ten, že vedle silnice ve zmiňované zatáčce je halda hlíny, přes kterou to auto přeskočilo a dostalo se na střechu. Mimochodem to byla slabší nepancéřovaná verze (3,7l).