Novinky
0
zustane tam stejny jenom zevnejsek, palubovka a mozna vyplne dveri. Jinak je vsechno uplne jiny
Přejít do diskuze
Jasne 😄 Tim, ze bych tam radeji videl hatch-back sem myslel jenom to, ze sedan se mne moc nelibi... ale, kdo vi, .. treba zacne 😊)
Ano, to jsem chtel slyset. 😊 Proc uz to tu konecne nekdo nenapsal, ze seriova Skodovka s tou soutezni ma spolecny snad jen design 😊.
v konstrukci podvozku se toho moc vymyslet neda, takze jsou podobny, ale kazda se chova jinak. Fabia je asi obratnejsi. Ale v soutezich se stejne cely auto prekope a zustane jenom zevnejsek, takze spekulovat o jizdnich vlastnostech je celkem na nic.
Mitsubishi patrilo ke spicce predevsim s vozy specifikace evo nez s wrc. Ale hlavne melo ten mezikus mezi pedalem a sedadlem- Tommi.
Ale s prichodem wrc to slo stejne z kopce.
Fabia WRC bude spis sedan nez hatchback. Nejen proto,ze nebude muset prodluzovat , ale ma i lip polozeny teziste.
Ale s prichodem wrc to slo stejne z kopce.
Fabia WRC bude spis sedan nez hatchback. Nejen proto,ze nebude muset prodluzovat , ale ma i lip polozeny teziste.
Je pravda v tom, ze v Rally je kladen velky duraz i na motor. Ale treba i takove Mitsubishi, ktere drive patrilo ke spicce, tak kde je dneska ? A nemyslim si, ze by to bylo tim, ze Evo VII je horsi nez Evo VI. Navic skodovka ma taky velky problem v tom, ze nema k dispozici tolik penez, jako treba Ford, Subaru, Peugeot. Ale je taky pravda, ze tak skuseny jezdec jako D. Auriol i kdyz treba moc nezajede, tak urcite dokaze rict, kde je chyba, co by melo byt lepsi, a je pak na Skoda Motorsports, jak s tim nalozi. Ale stejne se na Fabii WRC tesim.. akorad doufam, ze to nebude Fabia Sedan, to uz bych tam radeji videl Fabiu Combi.
souhlasim ze fabka ma vynikajici podvozek a byla by lepsi nez octavka. Ale u soucasnyho wrc je problem hlavne v motoru. Lepsi motor bude az tak v evo 5 (teda jestli octavka dojde do takovy faze). Velikost neni hlavni handicap ikdyz zalezi na tom, zvlast na rally typu korsica a san remo. Treba subaru,ktery je priblizne stejne velky, nema v tomhle problemy. Ale ve velikosti v pristich letech nebude problem. Jak mozna vite VW zakaze skode delat velky auta. Budem mit auta typu matiz- tem se povede dobre.
Třeba svitne naděje v podobě Škody Fabia WRC, která má, pokud vím, velmi dobře udělaný podvozek, navíc jde o rozměrově podobný automobil, jako je Peugeot 206, tak kdo ví. Ale jedno je jasné, s Octavií to již nepujde, i když sám mám Octavii WRC strešně rád, tak by asi měla jít do starého železa.
A jak ma asi skodovka delat diru do sveta, kdyz ma x krat mensi roypocet, nez vsechny ostatni tymy? A je jedno, jestli je to s octavii, nebo jestli bodou jezdit s fabii, jak se ted proslycha. I kdyby meli kastli peugeotu, tak jim to lip nepojejde, ale stejne jsem rad, ze se skodovka ucastni MS (i kdyz v posledni dobe to byla fakt bida), protoze si nemyslim, ze by tam meli jezdit jen ti co vyhravaji. To by to pak v tydle chvili v podstate mohli zabalit vsechny tymy krome pazoutu, to by to pak byla zabava.
Auriol je skvělý jezdec. Problém je ale v autě, které svou koncepcí dlouhých převisů předimenzované karoserie a limitů v koncepci podvozku i motoru na špičku nemá. Otázkou je, zda se výrobci vyplácí testování WRC úprav v rallye, když jejich uplatnění v sériové výrobě je hodně omezené...